-
Τραγική απάντηση από συνεργείο σε κριτική
Θεσσαλονίκη
Μετά από την αφάνταστη ταλαιπωρία με την αφαίρεση του DPF και άλλες συναφείς εργασίες και με κόστος (τετραψήφιο και χωρίς απόδειξη) η απάντηση που δόθηκε από το συνεργείο στην κριτική που του έκανα στην σελίδα του ήταν ότι ο ρόλος του ήταν μόνο συμβουλευτικός χωρίς αμοιβή και ότι όλες τις εργασίες τις έκανα σε αλλά συνεργεία .Πάλι καλά που δεν είπε δεν με είδε ποτέ.
Ίχνος αξιοπρέπειας λοιπόν.
Έτσι γίνονται φίλοι μου οι βίλες , τα εξοχικά και τα ακριβά αυτοκίνητα.
-
Τραγική απάντηση από συνεργείο σε κριτική
Θεσσαλονίκη
Μετά από την αφάνταστη ταλαιπωρία με την αφαίρεση του DPF και άλλες συναφείς εργασίες και με κόστος (τετραψήφιο και χωρίς απόδειξη) η απάντηση που δόθηκε από το συνεργείο στην κριτική που του έκανα στην σελίδα του ήταν ότι ο ρόλος του ήταν μόνο συμβουλευτικός χωρίς αμοιβή και ότι όλες τις εργασίες τις έκανα σε αλλά συνεργεία .Πάλι καλά που δεν είπε δεν με είδε ποτέ.
Ίχνος αξιοπρέπειας λοιπόν.
Έτσι γίνονται φίλοι μου οι βίλες , τα εξοχικά και τα ακριβά αυτοκίνητα.
-
Αυτό που έχω υπολογίσει είναι ότι τελικά το 'χωρίς απόδειξη και λίγο φθηνότερα' δε συμφέρει.
1ον σε σέβονται περισσότερο όταν ζητάς απόδειξη και τελικά σου κάνουν την ίδια σχεδόν τιμή. Φοβούνται μάλιστα μήπως είσαι εφοριακός και σε προσέχουν περισσότερο.
2ον είναι αναγκασμένοι να καταγράψουν τι περνάνε. Οπότε δε μπορούν να σου πουν ότι πέρασαν γνήσια ενώ βάλανε imitation.
3ον έχεις την τζίφρα τους στο βιβλίο service για όταν το πουλήσεις.
Σήμερα, μετά το σχόλιό σου, οι λόγοι γιναν 4.
-
Έχεις ένα δίκιο σε αυτό με τις αποδείξεις και όσο είχα εγγύηση το εφάρμοζα , τώρα όμως που έληξε λάδια με 35 € φίλτρα με 7€ + απόδειξη και αλλαγή σε φιλικό συνεργείο με 20€ και σφραγίδα και υπογραφή τα μισά λεφτά από την αντιπροσωπεία . Αν χρειαστώ κάτι πιο σοβαρό (φτου-φτου) τότε θα πέσει διαπραγμάτευση ,αν γλιτώσω 270 € όπως έγινε με δίσκο πλατό +εργασία να την βράσω την απόδειξη όμως πρέπει να έχεις φιλικό συνεργείο κοντά σου συνήθως όταν σε ξέρουν (και τους ξέρεις) γίνονται άλλες τιμές ...
-
Έχεις ένα δίκιο σε αυτό με τις αποδείξεις και όσο είχα εγγύηση το εφάρμοζα , τώρα όμως που έληξε λάδια με 35 € φίλτρα με 7€ + απόδειξη και αλλαγή σε φιλικό συνεργείο με 20€ και σφραγίδα και υπογραφή τα μισά λεφτά από την αντιπροσωπεία . Αν χρειαστώ κάτι πιο σοβαρό (φτου-φτου) τότε θα πέσει διαπραγμάτευση ,αν γλιτώσω 270 € όπως έγινε με δίσκο πλατό +εργασία να την βράσω την απόδειξη όμως πρέπει να έχεις φιλικό συνεργείο κοντά σου συνήθως όταν σε ξέρουν (και τους ξέρεις) γίνονται άλλες τιμές ...
Για τέτοιες δουλειές δλδ δίσκο - πλατό θα προτιμούσα την αντιπροσωπεία αν και τσιμπάει στα εργατικά. Στο ανταλλακτικό μου δίνει την δυνατότητα να αγοράσω αν θέλω του εμπορίου αλλά αν θυμάμαι καλά δίνει έναν χρόνο στην εγγύηση. Αν βάλω εργοστασιακό ανταλλακτικό δίνει δύο χρόνια και σε εργασία και σε ανταλλακτικά. Για απλά πράγματα (τακάκια φρένων, αλλαγή υγρού ψυγείου κλπ) πηγαίνω σε μάστορα που τον γνωρίζω.
-
Εγώ πάντως θέλω να δω σε ποια αντιπροσωπεία θα πας με πρόβλημα πρόωρης φθοράς σε εργοστασιακό δίσκο - πλατό μετά από π.χ. ενάμιση χρόνο και 25.000 Km και θα στο περάσουν στην εγγύηση. Όλοι τα θεωρούν αναλώσιμα, οπότε αν δεν σου βγάλουν πρόβλημα πολύ νωρίς (στα 2-3.000 πρώτα χιλιόμετρα π.χ.) δεν θα στα περάσουν εγγύηση...
-
Κριτική Νο 1 στην σελίδα του συνεργείου
Θεσσαλονίκη
Πριν την ανάρτηση της κριτικής ενημερώθηκε με email ο κος ******* την 10 Φεβρ. 2020.
Η συνημμένη κριτική θα αναρτηθεί στην σελίδα σας εντός δέκα ημερών την 21 Φεβ 2020 , σύμφωνα με όσα συζητήσαμε κατ ιδίαν στο συνεργείο σας την 29 Ιαν.2020.
Σε περίπτωση οποιασδήποτε αντίρρησης σας για τα όσα περιγράφονται αναλυτικά απαντήστε εγκαίρως έως την 20 Φεβ 2020.Η μη απάντηση σας θα θεωρηθεί ότι συναινείτε με τα αναγραφόμενα.
Ευχαριστώ.
ΣΗΜ. Δεν έλαβα καμία απάντηση έως την 21 Φεβρ. 2020.
Απίστευτη ταλαιπωρία με το mitsubishi asx 1.8 diezel.
Την 21 Νοεμβρίου 2019 επίσκεψη στο συνεργείο ******* λόγο σφυρίγματος με κρύο κινητήρα το οποίο σταματά μόλις ζεσταθεί. Διάγνωση από τον κο ***** ότι οφείλεται στην τουρμπίνα. Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου αναφέρει ότι έχει και ραγισμένη πολλαπλή. Συμφωνώ για την επισκευή, με την προϋπόθεση εγγύησης εργασιών και υλικών, με συνολικό κόστος 605,00 € : (εργατικά 150,00 € , κόλληση πολλαπλής 15,00 €, φλάντζες 40,00 € και επισκευή τουρμπίνας 400,00 €).
Κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου με σκοπό να πάω για έλεγχο του φίλτρου dpf μου προτείνει να γίνει αφαίρεση του φίλτρου και προγραμματισμός του εγκεφάλου (με επί πλέον κόστος 500,00 € ) γιατί κατά την άποψη του φταίει η ύπαρξη του dpf για την ανωτέρω βλάβη .Συμφωνώ με την υπόσχεση εκ μέρους του ότι δεν θα επηρεαστεί η λειτουργία του κινητήρα, ότι το όχημα περνά κτεο κανονικά καθώς και ότι η εν λόγο εργασία ήταν εγγυημένη και βασιζόμενος στα λεγόμενα του δυστυχώς το δέχτηκα .
Επιστρέφοντας στην οικία μου στο κλειστό γκαράζ διαπιστώνω αποπνικτική μυρωδιά καυσαερίων και καπνό από την εξάτμιση (υπάρχει σχετικό video). Την επόμενη ημέρα επισκέπτομαι το συνεργείο και αναφέρω το ανωτέρω πρόβλημα καθώς και την εν γένει κακή λειτουργία του κινητήρα και του ζητώ να μου δώσει το αφαιρεθέν φίλτρο DPF για να το τοποθετήσω και πάλι. Μου απαιτεί άλλα 100,00 € για τον εκ νέου προγραμματισμό του εγκεφάλου τα όποια και κατέβαλα και τοποθετώ σε άλλο συνεργείο καινούργιο φίλτρο dpf με κόστος 300,00 €, αλλά το πρόβλημα της κακής λειτουργίας του κινητήρα και των καυσαερίων παραμένουν.
Την 20 Ιαν 2020 επισκέφτηκα το συνεργείο της επίσημης αντιπροσωπείας όπου επανέφεραν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, και επί τέλους εξαλείφτηκαν σχεδόν όλα τα προηγούμενα προβλήματα με τον κινητήρα να λειτουργεί ομαλά όπως και πρώτα (υπάρχει μόνο ελαφριά μυρωδιά καυσαερίων μετά το σβήσιμο του κινητήρα ύστερα από πολύ μικρές διαδρομές μέσα στην πόλη).Το ραντεβού και το κόστος το ανέλαβε ο κος ******* .
Την 29 Ιαν. 2020 επισκέφτηκα τον κο ******* για να του εκφράσω τα παράπονα μου για όλα τα παραπάνω και τον ενημέρωσα κατ ιδίαν ότι θα κάνω την εν λόγο ανάρτηση. Το φίλτρο dpf το ζήτησα και πάλι για τρίτη φορά αλλά δεν μου το έδωσε προβάλλοντας μου και πάλι σαθρές δικαιολογείς. Όσον αφορά δε τις υποσχόμενες εγγυήσεις για τις εργασίες του ούτε λόγος να γίνεται.
Το ενδιάμεσο διάστημα όλης αυτής της άδικης ταλαιπωρίας συλλέγοντας απόψεις και από άλλους μηχανικούς από επίσημες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων το τελικό συμπέρασμα είναι ότι η μοναδική βλάβη ήταν στην ραγισμένη πολλαπλή,(το σφύριγμα σταματούσε όταν ανέβαζε θερμοκρασία ο κινητήρας λόγο διαστολής), δηλαδή το κόστος επισκευής θα ήταν 205.00 € : (εργατικά 150,00 € , κόλληση πολλαπλής 15,00 €, και φλάντζες 40,00 €).
Εμένα μου στοίχισε τελικά 1.505,00 € (εργατικά 150,00 € , κόλληση πολλαπλής 15,00 €, φλάντζες 40,00 € ,επισκευή τουρμπίνας 400,00 €, αφαίρεση φίλτρου dpf 500,00 €, επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου 100,00 € και τοποθέτηση καινούργιου φίλτρου εμπορίου 300,00 €).δηλαδή μόνο 1.300,00 € επί πλέον.
Όσον αφορά το φίλτρο dpf (τιμή γνήσιου 1.500,00 € + ΦΠΑ ) δεν μου το επέστρεψαν ποτέ.
Την 30 Ιαν 2020 έβγαλα κάρτα καυσαερίων στο κτεο με τα καυσαέρια είναι κάτω από τα επιτρεπτά όρια.
Περιμένω καλόπιστα την τυχόν απάντηση επί των παραπάνω περιγραφόμενων σχολίων – παραπόνων μου. Όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.
-
Απάντηση στους ισχυρισμούς του κ. ****** 29 Φεβρ 2020
Κε ******* είναι προσόν να παραδέχεστε τα λάθη σας και να μην προσπαθείτε να ανατρέψετε τα όσα ειλικρινώς και με κάθε λεπτομέρεια περιγράφω στην ανάρτηση μου.
Πράγματι και εγώ λυπάμαι αλλά και εξεπλάγην από τα όσα περιγράφετε στην απάντηση σας τα οποία είναι όλα εκτός πραγματικότητας .
Θα ήθελα κατ αρχάς να σταθώ στα δικά σας γραφόμενα στην δήλωση σας ότι : πραγματοποιήσατε διαγνωστικό έλεγχο, μου αναφέραμε το αποτέλεσμα του ελέγχου και μου προτείναμε τρόπους επίλυσης του προβλήματος καθώς επίσης και σε όλες μου τις επισκέψεις μου παρείχατε κάθε δυνατή ενημέρωση, βοήθεια και συνδρομή, και δεν προβήκατε σε καμία χρέωση των υπηρεσιών σας. Ρωτάω λοιπόν γιατί μου προσφέρατε όλες τις άνω υπηρεσίες σας δωρεάν; Πιθανόν κε ****** να πιστεύετε ότι απευθύνεστε σε αφελείς.
Επίσης να σας θυμίσω ότι ενημερωθήκατε πριν την δημοσίευση της κριτικής μου με email την 10 Φεβρ 2020 για την σχετική κριτική και η απάντηση σας μου δίνεται μετά από δέκα πέντε ημέρες την 25 Φεβρ 2020.
Βεβαιώνω και πάλι λοιπόν ότι τα όσα λεπτομερώς περιγράφω στην κριτική μου είναι αληθή και ότι όλες οι εργασίες έγιναν αποκλειστικά από εσάς στο συνεργείο σας και ότι δεν επισκέφτηκα κανένα άλλο συνεργείο όπως αναφέρετε. Να σας θυμίσω ακόμη ότι όλες οι πληρωμές έγιναν παρουσίας σας και παρουσία της υπαλλήλου σας στο γραφείο του συνεργείου σας και λυπάμαι πολύ που το αμφισβητείτε. Δυστυχώς βέβαια δεν έχω καμία απόδειξη γιατί απλώς δεν μου δώσατε.
Μήπως αμφισβητείτε ακόμη ότι επειδή δεν μπορούσατε να αποκαταστήσετε τις κακοτεχνίες που οφείλονταν στις παρεμβάσεις σας ότι την 20 Ιαν 2020 που επισκέφτηκα το συνεργείο της επίσημης αντιπροσωπείας όπου επανέφεραν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μου στις εργοστασιακές ρυθμίσεις (εκμάθηση dpf) το ραντεβού το κλείσατε εσείς με τα δικά σας στοιχεία και το κόστος το αναλάβατε ο ίδιος ; Και για ποιο λόγο το κάνατε εφόσον όπως ισχυρίζεστε δεν είχατε καμία ανάμειξη στις περιγραφόμενες κακότεχνες εργασίες και μάλιστα χωρίς αμοιβή; Τα σχετικά παραστατικά από την εταιρεία με τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου και τα δικά σας επιβεβαιώνουν εξ άλλου τα λεγόμενα μου.
Και για να συνοψίσουμε επειδή το μοναδικό συνεργείο που επισκεπτόμουν και παρέμενε εντός αυτού το όχημα μου το συγκεκριμένο διάστημα και αφορούσε τις αναφερόμενες εργασίες επισκευών είναι το δικό σας συνεργείο σας παρακαλώ να με ενημερώσετε σε ποια συνεργεία απευθυνθήκατε εσείς για τις εν λόγο κακότεχνες εργασίες (αφαίρεση φίλτρου dpf και προγραμματισμό εγκεφάλου) και σας διαβεβαιωθώ ότι σε κάθε ανάρτηση σας που θα γίνεται προσπάθεια φίμωσης της αλήθειας θα υπάρχει πάντοτε και η δέουσα απάντηση εκ μέρους μου .
Γίνονται πιστεύω κατανοητά όλα τα παραπάνω για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με τα όσα πραγματικά συνέβησαν .
Περιμένω καλόπιστα την τυχόν απάντηση επί των παραπάνω περιγραφόμενων σχολίων – παραπόνων μου και την επιστροφή του δικού μου φίλτρου dpf.
Ευχαριστώ.
Την ανωτέρω κριτική την κάνω επανειλημμένα στην σελίδα του κου ****** αλλά δεν την αφήνει να εμφανιστεί. Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιου είδους επαγγελματίες και λυπάμαι για λογαριασμό τους .Θα ενδιαφερθεί ποτέ η πολιτεία ώστε να απαλλαγούμε επί τέλους από αυτούς;
-
Τα τραγικά δεν αφορούν μόνο το συνεργείο αλλά και εσένα.
Προφανώς σου άρεσε η ιδέα να 'ξεμπλέξεις' με το φίλτρο dpf και ας ήξερες ότι, ακόμα κι αν πέρναγε το τεστ του ΚΤΕΟ, στις συνθήκες λειτουργίας στους δρόμους θα γέμιζε τον αέρα με καρκινογόνα σωματίδια κάπνας. Ή μήπως πίστευες ότι ένας προγραμματισμός σε συνεργείο θα αντικαθιστούσε την ανάγκη χρήσης του φίλτρου από την αυτοκινητοβιομηχανία?
-
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει και τις δύο πλευρές να φαίνεται δημόσια μια κριτική που αφορά μια παρατυπία στην οποία συμφώνησε και αυτός που ασκεί κριτική.
-
Παρανομία είναι, όχι παρατυπία! Και ανήθικη και αντικοινωνική συμπεριφορά.
Δεν τον ενοχλούσε που θα δηλητηρίαζε τα πνευμόνια των άλλων / των παιδιών μας, αρκεί που θα έβλεπε και μείωση στη κατανάλωση (γραμμένο σε άλλο θέμα που έχει ανοίξει).
-
Εγώ πάντως θέλω να δω σε ποια αντιπροσωπεία θα πας με πρόβλημα πρόωρης φθοράς σε εργοστασιακό δίσκο - πλατό μετά από π.χ. ενάμιση χρόνο και 25.000 Km και θα στο περάσουν στην εγγύηση. Όλοι τα θεωρούν αναλώσιμα, οπότε αν δεν σου βγάλουν πρόβλημα πολύ νωρίς (στα 2-3.000 πρώτα χιλιόμετρα π.χ.) δεν θα στα περάσουν εγγύηση...
Αυτό δεν νομίζω ότι θα το αναλάβει κάποια αντιπροσωπεία να το αλλάξει με δικά της έξοδα, διότι δεν μπορεί να ξέρει τι χρήση έχει γίνει ακόμη και αν ο δίσκος ήταν ελαττωματικός. Επειδή από όσο έχω καταλάβει το Astra H έχει κάποιες ιδιοτροπίες και 'ευαισθησίες' σε διάφορα μηχανικά και περιφερειακά μέρη, για αυτό προτιμώ σε τέτοιες εργασίες να πηγαίνω στην αντιπροσωπεία που πιθανολογώ θα έχει κάποια εμπειρία. Για τον συμπλέκτη από τότε που κυκλοφόρησε το αυτοκίνητο πολλοί παρατήρησαν όπως και εγώ, πως μετά από 60.000χλμ ή και 100.000χλμ κάνει κατά την εκκίνηση ένα μικρό σαν σκορτσάρισμα που ανάλογα με τα κέφια του σταματάει κάποια στιγμή. Κάποιοι το απέδωσαν σε...υγρασία....
Τραγική απάντηση από συνεργείο σε κριτική