Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 11
    • Best 0
    • Groups 0

    filtro-dpf

    @filtro-dpf

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    11
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    filtro-dpf Unfollow Follow

    Latest posts made by filtro-dpf

    • RE: Τραγική απάντηση από συνεργείο σε κριτική

      Απάντηση στους ισχυρισμούς του κ. ****** 29 Φεβρ 2020

      Κε ******* είναι προσόν να παραδέχεστε τα λάθη σας και να μην προσπαθείτε  να ανατρέψετε  τα όσα ειλικρινώς και με κάθε λεπτομέρεια περιγράφω στην ανάρτηση μου.

      Πράγματι και εγώ  λυπάμαι αλλά και εξεπλάγην από τα όσα περιγράφετε  στην  απάντηση σας  τα οποία είναι όλα εκτός πραγματικότητας .

      Θα ήθελα κατ αρχάς να σταθώ στα δικά σας γραφόμενα στην δήλωση σας ότι :  πραγματοποιήσατε διαγνωστικό έλεγχο, μου αναφέραμε το αποτέλεσμα του ελέγχου και μου προτείναμε τρόπους επίλυσης του προβλήματος καθώς επίσης και σε όλες μου τις επισκέψεις μου  παρείχατε κάθε δυνατή ενημέρωση, βοήθεια και συνδρομή, και δεν προβήκατε σε καμία χρέωση των υπηρεσιών σας. Ρωτάω λοιπόν γιατί μου προσφέρατε όλες τις άνω υπηρεσίες σας δωρεάν;  Πιθανόν κε ****** να πιστεύετε ότι απευθύνεστε σε αφελείς.

      Επίσης να σας θυμίσω ότι ενημερωθήκατε πριν την δημοσίευση  της κριτικής μου με email την 10 Φεβρ 2020 για την σχετική κριτική και η απάντηση σας μου δίνεται μετά από δέκα πέντε ημέρες την  25 Φεβρ 2020.

      Βεβαιώνω και πάλι λοιπόν  ότι τα όσα λεπτομερώς περιγράφω στην κριτική μου είναι αληθή   και ότι όλες οι εργασίες έγιναν αποκλειστικά από εσάς στο συνεργείο σας και ότι δεν επισκέφτηκα κανένα άλλο συνεργείο όπως  αναφέρετε. Να σας θυμίσω ακόμη ότι όλες οι  πληρωμές έγιναν παρουσίας σας και παρουσία της υπαλλήλου σας στο γραφείο του συνεργείου σας και λυπάμαι πολύ που το αμφισβητείτε. Δυστυχώς βέβαια δεν έχω καμία απόδειξη γιατί απλώς δεν μου δώσατε.

      Μήπως αμφισβητείτε  ακόμη  ότι επειδή δεν μπορούσατε να αποκαταστήσετε τις κακοτεχνίες που οφείλονταν  στις παρεμβάσεις σας  ότι την 20 Ιαν 2020 που επισκέφτηκα το συνεργείο της επίσημης αντιπροσωπείας όπου επανέφεραν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μου στις εργοστασιακές ρυθμίσεις (εκμάθηση dpf)  το ραντεβού το κλείσατε εσείς με τα δικά σας στοιχεία και το κόστος το αναλάβατε ο ίδιος ; Και για ποιο λόγο το κάνατε εφόσον όπως ισχυρίζεστε δεν είχατε καμία ανάμειξη στις περιγραφόμενες κακότεχνες εργασίες και μάλιστα χωρίς αμοιβή; Τα σχετικά παραστατικά από την εταιρεία   με τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου και τα δικά  σας επιβεβαιώνουν εξ άλλου τα λεγόμενα μου.

      Και για να συνοψίσουμε επειδή το μοναδικό συνεργείο που επισκεπτόμουν και παρέμενε εντός αυτού  το όχημα μου το συγκεκριμένο διάστημα και αφορούσε τις αναφερόμενες εργασίες επισκευών είναι το δικό σας συνεργείο  σας παρακαλώ να με ενημερώσετε σε ποια συνεργεία απευθυνθήκατε εσείς για τις εν λόγο κακότεχνες εργασίες (αφαίρεση φίλτρου dpf και προγραμματισμό εγκεφάλου) και σας διαβεβαιωθώ ότι σε κάθε ανάρτηση σας που θα γίνεται προσπάθεια  φίμωσης της αλήθειας θα υπάρχει πάντοτε και η δέουσα απάντηση εκ μέρους μου .

      Γίνονται πιστεύω κατανοητά όλα τα παραπάνω για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με τα όσα πραγματικά συνέβησαν .

      Περιμένω καλόπιστα την τυχόν απάντηση επί των παραπάνω περιγραφόμενων σχολίων – παραπόνων μου και την επιστροφή του δικού μου φίλτρου dpf.

      Ευχαριστώ.

      Την ανωτέρω κριτική την κάνω επανειλημμένα στην σελίδα του κου ****** αλλά δεν την αφήνει να εμφανιστεί. Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιου είδους επαγγελματίες και λυπάμαι για λογαριασμό τους .Θα ενδιαφερθεί ποτέ η πολιτεία ώστε να απαλλαγούμε επί τέλους από αυτούς;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      filtro-dpf
    • RE: Τραγική απάντηση από συνεργείο σε κριτική

      Κριτική Νο 1 στην σελίδα του συνεργείου

      Θεσσαλονίκη

      Πριν την ανάρτηση της κριτικής ενημερώθηκε  με email  ο κος *******     την 10 Φεβρ. 2020.

      Η συνημμένη  κριτική θα αναρτηθεί στην σελίδα σας εντός δέκα ημερών την 21 Φεβ 2020 , σύμφωνα με όσα συζητήσαμε κατ ιδίαν στο συνεργείο σας την 29 Ιαν.2020.

      Σε περίπτωση οποιασδήποτε αντίρρησης  σας για τα όσα περιγράφονται αναλυτικά απαντήστε εγκαίρως έως την 20 Φεβ 2020.Η μη απάντηση σας θα θεωρηθεί  ότι συναινείτε με τα αναγραφόμενα.

      Ευχαριστώ.

      ΣΗΜ.  Δεν έλαβα καμία απάντηση έως την 21 Φεβρ. 2020.

      Απίστευτη ταλαιπωρία με το mitsubishi asx 1.8 diezel.

      Την 21 Νοεμβρίου 2019 επίσκεψη στο συνεργείο *******  λόγο σφυρίγματος με κρύο κινητήρα το οποίο σταματά μόλις ζεσταθεί. Διάγνωση από τον κο *****  ότι οφείλεται στην τουρμπίνα. Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου αναφέρει ότι έχει και ραγισμένη πολλαπλή. Συμφωνώ για την επισκευή, με την προϋπόθεση εγγύησης εργασιών και υλικών, με συνολικό κόστος 605,00 € : (εργατικά 150,00 € , κόλληση πολλαπλής 15,00  €, φλάντζες 40,00 € και επισκευή τουρμπίνας 400,00 €).

      Κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου με σκοπό να πάω για έλεγχο του φίλτρου dpf μου προτείνει να γίνει αφαίρεση του φίλτρου και προγραμματισμός του εγκεφάλου (με επί πλέον κόστος 500,00  € ) γιατί κατά την άποψη του φταίει η ύπαρξη του dpf για την ανωτέρω βλάβη .Συμφωνώ με την υπόσχεση εκ μέρους του ότι δεν θα επηρεαστεί η λειτουργία του κινητήρα, ότι το όχημα περνά κτεο κανονικά καθώς και ότι η εν λόγο εργασία ήταν εγγυημένη και βασιζόμενος στα λεγόμενα του δυστυχώς το δέχτηκα .

      Επιστρέφοντας στην οικία μου στο κλειστό γκαράζ διαπιστώνω αποπνικτική μυρωδιά καυσαερίων και καπνό από την εξάτμιση (υπάρχει σχετικό video). Την επόμενη ημέρα επισκέπτομαι το συνεργείο και αναφέρω το ανωτέρω πρόβλημα καθώς και την εν γένει κακή λειτουργία του κινητήρα και του ζητώ να μου δώσει το αφαιρεθέν φίλτρο DPF για να το τοποθετήσω και πάλι. Μου απαιτεί άλλα 100,00  € για τον εκ νέου προγραμματισμό του εγκεφάλου τα όποια και κατέβαλα και τοποθετώ  σε άλλο συνεργείο καινούργιο φίλτρο dpf με κόστος 300,00  €, αλλά το πρόβλημα της κακής λειτουργίας του κινητήρα και των καυσαερίων παραμένουν.

      Την 20 Ιαν 2020 επισκέφτηκα το συνεργείο της επίσημης αντιπροσωπείας όπου επανέφεραν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, και επί τέλους εξαλείφτηκαν σχεδόν όλα τα προηγούμενα προβλήματα με τον κινητήρα να λειτουργεί ομαλά όπως και πρώτα (υπάρχει μόνο ελαφριά  μυρωδιά καυσαερίων μετά το σβήσιμο του κινητήρα ύστερα από πολύ μικρές διαδρομές μέσα στην  πόλη).Το ραντεβού και το κόστος το ανέλαβε  ο κος *******     .

      Την 29 Ιαν. 2020 επισκέφτηκα τον κο ******* για να του εκφράσω τα παράπονα μου για όλα τα παραπάνω και τον  ενημέρωσα κατ ιδίαν ότι θα κάνω την εν λόγο ανάρτηση. Το φίλτρο dpf το ζήτησα και πάλι για τρίτη φορά αλλά δεν μου το έδωσε προβάλλοντας μου και πάλι σαθρές δικαιολογείς. Όσον αφορά δε τις υποσχόμενες εγγυήσεις για τις εργασίες του ούτε λόγος να γίνεται.

      Το ενδιάμεσο διάστημα όλης αυτής της άδικης ταλαιπωρίας συλλέγοντας απόψεις και από άλλους μηχανικούς από  επίσημες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων το τελικό συμπέρασμα είναι ότι η μοναδική βλάβη ήταν στην ραγισμένη πολλαπλή,(το σφύριγμα σταματούσε όταν ανέβαζε θερμοκρασία ο κινητήρας λόγο διαστολής), δηλαδή το κόστος επισκευής θα ήταν 205.00 € : (εργατικά 150,00 € , κόλληση πολλαπλής 15,00  €, και φλάντζες 40,00 €).

      Εμένα μου στοίχισε τελικά 1.505,00 € (εργατικά 150,00 € , κόλληση πολλαπλής 15,00  €, φλάντζες 40,00 € ,επισκευή τουρμπίνας 400,00 €, αφαίρεση φίλτρου dpf 500,00 €, επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου 100,00 € και τοποθέτηση καινούργιου φίλτρου εμπορίου 300,00 €).δηλαδή μόνο 1.300,00 € επί πλέον.

      Όσον αφορά το φίλτρο dpf (τιμή γνήσιου 1.500,00 € + ΦΠΑ ) δεν μου το επέστρεψαν ποτέ.

      Την 30 Ιαν 2020 έβγαλα κάρτα καυσαερίων στο κτεο με τα καυσαέρια είναι κάτω από τα επιτρεπτά όρια.

      Περιμένω καλόπιστα την τυχόν απάντηση επί των παραπάνω περιγραφόμενων σχολίων – παραπόνων μου. Όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      filtro-dpf
    • Τραγική απάντηση από συνεργείο σε κριτική

      Τραγική απάντηση από συνεργείο σε κριτική

      Θεσσαλονίκη

      Μετά από την αφάνταστη ταλαιπωρία με την αφαίρεση του DPF και άλλες συναφείς εργασίες  και με κόστος  (τετραψήφιο  και χωρίς απόδειξη)  η απάντηση που δόθηκε από το συνεργείο στην κριτική που του έκανα στην σελίδα του ήταν ότι ο ρόλος του ήταν μόνο συμβουλευτικός  χωρίς αμοιβή και ότι όλες τις  εργασίες τις έκανα  σε αλλά συνεργεία .Πάλι καλά που δεν είπε δεν  με είδε ποτέ.

      Ίχνος αξιοπρέπειας λοιπόν.

      Έτσι γίνονται φίλοι μου οι βίλες , τα εξοχικά και τα ακριβά αυτοκίνητα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      filtro-dpf
    • RE: ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΦΙΛΤΡΟ DPF MITSUBICHI 1.8 DIEZEL

      Είμαι κάτοχος του mitsubushi ASX 1.8 diezel του 2011.

      Στα 129. 400 km άρχισε να ακούγεται ένα αυξομειούμενο ανάλογα με τις στροφές σφύριγμα από τον κινητήρα (σαν τα παράσιτα του ραδιοφώνου) το οποίο σταματούσε όταν ζεσταινόταν ο κινητήρας .

      Την 21/11/2019 επισκέφτηκα το συνεργείο αυτοκινήτων  ------- ------ επί της οδού Μοναστηρίου στην Θεσσαλονίκη όπου αρχικά διαγνώστηκε από τον κο ------ -------- ότι οφείλεται σε βλάβη της τουρμπίνας και όπως με ενημέρωσε τηλεφωνικά και σε  ραγισμένες κολλήσεις  σε δυο εξόδους της πολλαπλής εξαγωγής (απαράδεκτο για made in Japan).

      Αφού έγινε η επισκευή της τουρμπίνας (η οποία ευτυχώς μου παραδόθηκε), είχε τζόγο στον άξονα, με συνολικό κόστος 605,00 € : (150,00 € εργατικά , 400.00 € επισκευή τουρμπίνας, 40,00 € φλάντζες και 15,00 € κολλήσεις στην πολλαπλή), κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου και ενώ θα πήγαινα για αναγέννηση του φίλτρου DPF μου πρότεινε ο κος ------ -------- να αφαιρέσω το φίλτρο DPF με παράλληλο προγραμματισμό του εγκεφάλου με  επί πλέον κόστος 500,00 €, βεβαιώνοντας με ότι η εν λόγο βλάβη οφείλετε στην ύπαρξη του φίλτρου DPF και υποσχόμενος ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το ΚΤΕΟ και ότι ο κινητήρας θα δουλεύει καλύτερα, ποιο οικονομικά  και ελεύθερα με την διαβεβαίωση ότι η εν λόγο εργασία ήταν με εγγύηση υλικών και εργατικών, το οποίο βασιζόμενος στα λεγόμενα του δυστυχώς το δέχτηκα .

      Σημειωτέον ότι :

      Ποτέ δεν άναψε το ενδεικτικό λαμπάκι ,παρατήρησα μόνο αύξηση στην στάθμη λαδιού και

      Για όλες τις εργασίες που έγιναν ζητούσα πριν από την εκτέλεση τους από τον κο ------ -------- την διαβεβαίωση ότι  έχουν εγγύηση και έπαιρνα πάντοτε θετική απάντηση.

      Τα αποτελέσματα βέβαια ήταν τελείως διαφορετικά δηλαδή :

      1.Αυξηση του θορύβου (προφανώς από την αφαίρεση του φίλτρου DPF).

      2.Ο κινητήρας έχασε την γραμμικότητα του κατά την επιτάχυνση.

      3.Καμια διαφορά στην οικονομία (ήδη είχα ελαχίστη 4,20 l/100 km).

      4.Εντονη μυρωδιά καυσαερίων και ορατό  καπνό από την εξάτμιση (υπάρχει σχετικό Video).

      Για τα ανωτέρω προβλήματα ενημέρωσα την επομένη ημέρα το εν λόγο συνεργείο και τους ζήτησα να επαναφέρουν τον εγκέφαλο στην αρχική του κατάσταση και να μου επιστρέψουν ως όφειλαν το φίλτρο DPF για να το επανατοποθετήσω.

      Για την επαναφορά του εγκεφάλου μου ζήτησαν άλλα 100,00 € ενώ το φίλτρο DPF, (γνήσιο από Σαρακάκη 1.500,00 € + ΦΠΑ),  δεν μου το επέστρεψαν ποτέ ενώ είχαν την υποχρέωση να μου το παραδώσουν προβάλλοντας δυο διαφορετικές δικαιολογείς:

      Την πρώτη φορά ότι έσπασε κατά την αφαίρεση; και την δεύτερη φορά ότι ήταν σε κατάσταση που δεν γινόταν αναγέννηση και το πέταξαν ;

      Το αποτέλεσμα ήταν να με επιβαρύνουν άσκοπα με επί πλέον 600,00 € χωρίς να αναλάβουν την παραμικρή ευθύνη και να χρεωθώ και την επί πλέον αγορά και τοποθέτηση καινούργιου φίλτρου DPF , και παρόλα αυτά να εξακολουθούν να υφίστανται τα προβλήματα με τα καυσαέρια.

      Την 20 Ιαν 2020 επισκέφτηκα το συνεργείο της επίσημης αντιπροσωπείας Σαρακάκη όπου επανέφεραν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, και επί τέλους εξαλείφτηκαν σχεδόν όλα τα προηγούμενα προβλήματα με τον κινητήρα να λειτουργεί ομαλά όπως και πρώτα (υπάρχει μόνο ελαφριά  μυρωδιά καυσαερίων μετά το σβήσιμο του κινητήρα υστέρα από πολύ μικρές διαδρομές εντος της πόλης).

      Για να συνοψίσω το πρόβλημα τελικά ήταν μόνο η ραγισμένη πολλαπλή και για αυτό  λόγο διαστολής δεν ακουγόταν το σφύριγμα όταν ζεσταινόταν ο κινητήρας. Όσον αφορά την τουρμπίνα σε έλεγχο από  μηχανικό αυτοκινήτων σε επίσημη αντιπροσωπεία μου είπε ότι ο τζόγος του άξονα είναι σε επιτρεπτά όρια  (ευτυχώς αυτήν την πήρα).Το συνολικό ποσό που έδωσα είναι 605,00 + 600,00 +  300,00 € (τοποθέτηση καινούργιου φίλτρου DPF) = 1.505,00 € αντί των 165,00 € που αφορούσε το πραγματικό κόστος αποκατάστασης της  βλάβης, δηλαδή επί πλέον 1.340,00 €.

      Την 29 Ιαν 2020 επισκέφτηκα τον κο ------ -------- για να του εκφράσω τα παράπονα μου για όλα τα παραπάνω και τον  ενημέρωσα κατ ιδίαν ότι θα κάνω την εν λόγο ανάρτηση με τα στοιχεία του. Το φίλτρο DPF το ζήτησα και πάλι για τρίτη φορά αλλά δεν μου το έδωσε (το χαρακτήρισε καρκινογόνο ;). Όσον αφορά δε τις υποσχόμενες εγγυήσεις για τις εργασίες του ούτε λόγος να γίνεται.

      Την 30 Ιαν 2020 έβγαλα κάρτα καυσαερίων στο ΚΤΕΟ με τα καυσαέρια είναι πολύ κάτω από τα επιτρεπτά όρια. Όλα καλά λοιπόν.

      Τα συμπεράσματα δικά σας με μια συμβουλή :μην παρασύρεστε από οποιονδήποτε σε επεμβάσεις εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή και όσον αφορά την εγγύηση που μας υπόσχονται έχει ισχύ μόνο όσο δεν τους έχουμε πληρώσει. Για αυτόν τον λόγο θα πρέπει να τους πληρώνουμε μόνο αφού τεστάρουμε το αυτοκίνητο.

      Τα στοιχεία του συνεργείου δεν τα αναφέρω γιατί δεν θα ήθελα να εμπλακώ  νομικές περιπέτειες για συκοφαντική δυσφήμηση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      filtro-dpf
    • RE: ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΦΙΛΤΡΟ DPF MITSUBICHI 1.8 DIEZEL

      Το συνεργείο δηλώνει diezel service.

      Δεν είναι  εξουσιοδοτημένο mitsubishi service.

      Η επιλογή έγινε θα το έλεγα τυχαία και χωρίς να το ψάξω δυστυχώς περισσότερο.

      Όσον αφορά για τα εξουσιοδοτημένα έχω και από εκεί κακές εμπειρίες με το Honda crx.

      Πολλές φορές παρασυρόμαστε από βαρύγδουπες πινακίδες και με όσα μας υπόσχονται με αποτέλεσμα όπως πάντα να την πληρώνουμε μόνο εμείς.

      Σε αναμονή λοιπόν έως την Δευτέρα 20 Ιαν. 2020.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      filtro-dpf
    • RE: ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΦΙΛΤΡΟ DPF MITSUBICHI 1.8 DIEZEL

      Εξακολουθεί  η έντονη μυρωδιά των καυσαερίων ακόμη και μετά την τοποθέτηση του καινούργιου φίλτρου DPF.

      Αυτό το πρόβλημα πρόεκυψε μετά την επισκευή της τουρμπίνας και τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου.

      Πιστεύω ότι ευθύνονται :

      1.Η επισκευή της τουρμπίνας η

      2.Ο επαναπρογραματισμός του εγκέφαλου.

      Μπορεί να βοηθήσει κάποιος φίλος ;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      filtro-dpf
    • RE: ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΦΙΛΤΡΟ DPF MITSUBICHI 1.8 DIEZEL

      Φίλοι μου σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.

      Η μυρωδιά των καυσαερίων αφορά μόνο τα καυσαέρια που βγαίνουν από την εξάτμιση μετά το τελικό καζανάκι.

      Κατά την πρώτη εκκίνηση του κινητήρα είναι ορατός και ο καπνός που βγαίνει (για λιγότερο από ένα λεπτό), παραμένει όμως η μυρωδιά .

      Μέσα στην καμπίνα ευτυχώς δεν υπάρχει απολύτως κανένα  πρόβλημα.

      Κατά πάσα πιθανότητα το πρόβλημα οφείλεται σε ατελή καύση λόγο του λάθους  προγραμματισμού και επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου.

      Έκλεισα ραντεβού για έλεγχο και επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων του εγκεφάλου στον Σαρακάκη την Δευτέρα 20 Ιαν. 2020.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      filtro-dpf
    • RE: Η περιπέτεια μιας Κινέζικης τουρμπίνας

      Ευχαριστώ για την απλοϊκή απάντηση.

      Μέσα από το 4T FORUM μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω  έναν ακόμη αξιοσέβαστο  άνθρωπο.

      Θα μου αρκούσε ένα λεπτό από τον χρόνο σας για να σας σφίξω το χέρι από κοντά.

      Όταν αγαπάμε αυτό που κάνουμε πάντοτε το αποτέλεσμα είναι το καλύτερο.

      ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ : Καλές γιορτές με υγεία για όλο τον κόσμο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      filtro-dpf
    • RE: Η περιπέτεια μιας Κινέζικης τουρμπίνας

      Γεια σας

      Για τον Xenos : η τοποθέτηση του καινούργιου φίλτρου DPF (σας υπενθυμίζω σε άλλο συνεργείο ) μου στοίχισε 300,00 € .

      Για τον 21 Quadra : τα θερμά μου συγχαρητήρια για την πολύ ενδιαφέρουσα και λεπτομερή σας ανάρτηση.

      Παρά το μέγεθος την διάβασα όλη αλλά δυστυχώς δεν έχω τις δικές σας γνώσεις και δεν έγιναν κατανοητές κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες  εκ μέρους μου.

      Τελικά η χώρα έχει πολλά και καλά μυαλά.

      Θα πρότεινα στους κινέζους κατασκευαστές να σας καλέσουν για να τους κάνετε   σεμινάρια.

      Χωρίς να θέλω να γίνω αδιάκριτος , ποιο είναι το  επίπεδο των σπουδών σας και με τι ακριβώς ασχολείστε ;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      filtro-dpf
    • Αλλαγή offset ζαντών .

      Αλλαγή offset ζαντών .

      Έχω κάνει τις εξής αλλαγές :

      1.HONDA CRX V TEC 150 HP MOD 1992 :Από 185/60/14 σε 195/50/15 &

      2.HONDA JAZZ 1.3 84 HP MOD 2005 : Από  175/65/14 σε 195/50/15.

      Και στις δυο περιπτώσεις η οδική συμπεριφορά άλλαξε προς το χειρότερο (κυρίως τρέμουλο στο τιμόνι  που δεν διορθωνόταν παρά τις ζυγοσταθμίσεις).

      Το μόνο που άλλαξε ήταν το αισθητικό αποτέλεσμα προς το καλλίτερο.

      Με το offset  δεν μπόρεσα ποτέ να έχω μια υπεύθυνη απάντηση με καλά αποτελέσματα στην πράξη.

      Από τότε η επιλογή μου είναι μια και μοναδική: Αγορά αυτοκινήτου με εργοστασιακές αλουμινίου και δεν τις αλλάζω ποτέ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      filtro-dpf
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr