Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 270
    • 271
    • 39 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    107
    5416
    176082
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alex-mix
      alex-mix @realzeus last edited by

      parikon wrote:

      REALZEUS wrote:

      Επειδή χάλασε ένα αυτοκίνητο; Αν είχες ένα Golf και έβλεπες ότι ένα άλλο Golf χάλασε, θα αγχωνόσουν; Δεν υπάρχει αυτοκίνητο που δεν χαλάει...

      Συμφωνώ ότι όλα κάποια στιγμή κάτι θα πάθουν αλλά όχι και από την 1η βδομάδα.. Κρίμα να τρέχεις σε συνεργεία από την αρχή..

      Μπορεί να τύχει και από την 1η βδομάδα, μηχανήματα είναι και χαλάνε, όπως και οι άνθρωποι αρρωσταίνουν με το που γεννιούνται (μπορεί και πριν γεννηθούν). Αν χαλάσει στην 1η βδομάδα, θα στο φτιάξουν μέσα στην εγγύηση. Πριν 20 χρόνια, αυτοκίνητο 12 εκατομμυρίων Δρχμ χάλασε στα 3000 χλμ. Η αντιπροσωπεία είπε ότι ήταν συνηθισμένο πρόβλημα και το επισκεύασε εντός εγγύησης (αλλαγή και των 16 βαλβίδων). Δεν θέλει άγχος, η ζωή έχει πολύ πιο σοβαρά θέματα για να αγχωθούμε...

      Θα συμφωνήσω με τον Δία εγώ το 2000 είχα πάρει ένα ροβερ 45 καινούργιο είχε 5.5 μύρια δρχ δεν πρόλαβα να φτάσω σπίτι και μου καψε εγκέφαλο

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • realzeus
        realzeus @parikon last edited by

        REALZEUS wrote:

        Επειδή χάλασε ένα αυτοκίνητο; Αν είχες ένα Golf και έβλεπες ότι ένα άλλο Golf χάλασε, θα αγχωνόσουν; Δεν υπάρχει αυτοκίνητο που δεν χαλάει...

        Συμφωνώ ότι όλα κάποια στιγμή κάτι θα πάθουν αλλά όχι και από την 1η βδομάδα.. Κρίμα να τρέχεις σε συνεργεία από την αρχή..

        Μπορεί να τύχει και από την 1η βδομάδα, μηχανήματα είναι και χαλάνε, όπως και οι άνθρωποι αρρωσταίνουν με το που γεννιούνται (μπορεί και πριν γεννηθούν). Αν χαλάσει στην 1η βδομάδα, θα στο φτιάξουν μέσα στην εγγύηση. Πριν 20 χρόνια, αυτοκίνητο 12 εκατομμυρίων Δρχ, χάλασε στα 3000 χλμ. Η αντιπροσωπεία είπε ότι ήταν συνηθισμένο πρόβλημα και το επισκεύασε εντός εγγύησης (αλλαγή και των 16 βαλβίδων). Δεν θέλει άγχος, η ζωή έχει πολύ πιο σοβαρά θέματα για να αγχωθούμε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • H
          harisma23 @alex-mix last edited by

          εγώ το 2000 είχα πάρει ένα ροβερ 45 καινούργιο είχε 5.5 μύρια δρχ δεν πρόλαβα να φτάσω σπίτι και μου καψε εγκέφαλο

          Τυχερός είσαι! Σε Rover έχω ακούσει την πιο γρήγορη αλλαγή κινητήρα. Γνωστός με 414 δεν πρόλαβε να το φέρει σπίτι από την αντιπροσωπεία! 'Σκόρπισε' στο δρόμο από ρωγμή στο μπλοκ...

          Βέβαια στη δεκαετία του 90 ήταν πρωταθλητής στις βλάβες η Rover...

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • D
            dublin @harisma23 last edited by

            alex mix wrote:

            εγώ το 2000 είχα πάρει ένα ροβερ 45 καινούργιο είχε 5.5 μύρια δρχ δεν πρόλαβα να φτάσω σπίτι και μου καψε εγκέφαλο

            Τυχερός είσαι! Σε Rover έχω ακούσει την πιο γρήγορη αλλαγή κινητήρα. Γνωστός με 414 δεν πρόλαβε να το φέρει σπίτι από την αντιπροσωπεία! 'Σκόρπισε' στο δρόμο από ρωγμή στο μπλοκ...

            Βέβαια στη δεκαετία του 90 ήταν πρωταθλητής στις βλάβες η Rover...

            Ιδια βλαβη ξαδερφου αρχες των 00ς..

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • H
              harisma23 last edited by

              ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, αθάνατοι αγγλάρες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • alex-mix
                alex-mix @harisma23 last edited by

                ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, αθάνατοι αγγλάρες...

                Λοιπόν για να γελασετε παραθέτω το παρακάτω σεντόνι.

                Αγοράζω το rover από αντιπροσωπεία της BMW τότε είχαν συνεργασία μεταξύ τους(άνοιγα το καπό και έβλεπα κάπου κάπου σήμα της BMW και χαιρόμουν ο Μ.... ας λες και είχα Μ3. Στο θέμα μας

                1φευγω από αντιπροσωπεία και μου χαλάει ο εγκέφαλος φορτωτική με 40 χλμ πικρα

                2 με το που το παίρνω από συνεργείο χαλάει το ράδιο cd

                3μου καιγόταν συνεχώς 1 φορά την εβδομάδα σχεδόν η ασφάλεια για το πίσω παραθυρο

                4 στο 2 χρόνο μου φουσκωσανε οι επενδύσεις στις πορτες

                5 μια μέρα που γύριζα από Πρέβεζα φρέναρε ο πίσω δεξιά τροχός

                6 και ποιο σοβαρό μόλις έφτασε 100000χλμ μου καψε φλάντζα το έδωσα χωρίς πλάκα με μέσον και πήρα corolla.

                7 το ξέχασα ένα φεγγάρι που δεν έπαιρνε μπροστά το πήγα αντιπροσωπεία και τι μου λέει ο μάστορας? Έχει υγρασία καλά είναι να βάζεις λίγο ένα πιστολάκι για τα μαλλιά και να βαράς τον κινητηρα. Του λέω μετά μην πουλάτε στην Άρτα που έχει 80% υγρασία τον χρόνο αλλά στην Αφρική και άλλα πολλά που δεν θυμάμαι.

                Sorry για το offtopic

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • C
                  costasar last edited by

                  Για όσους ενδιαφέρονται,επειδή ξαναπέρασα απο πεζώ, συνεχίζει η προσφορά για μεταλλικό + 500€ μέχρι το τέλος του μήνα.

                  δυστυχώς η αναμονή για παραγγελίες είναι τρεις μήνες κατ´ελαχιστο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    sabas_thess last edited by

                    Χαζεύω ένα pov και έχω ερώτηση. Υπάρχει κάποιος λόγος που στον blueHDI για το 2008 έριξαν την συνηθισμένη του ροπή από τα 300Nm στα 250; Όχι ότι θα το έπαιρνα ποτέ diesel απλά δεν μπορώ να φανταστώ τον λόγο να πειράξεις 'προς τα κάτω' αυτό το διαμάντι ειδικά από την στιγμή που το τιμολογείς τόσο ακριβά!

                    "I am what you made me", D.V.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • C
                      costasar @sabas_thess last edited by

                      Χαζεύω ένα pov και έχω ερώτηση. Υπάρχει κάποιος λόγος που στον blueHDI για το 2008 έριξαν την συνηθισμένη του ροπή από τα 300Nm στα 250; Όχι ότι θα το έπαιρνα ποτέ diesel απλά δεν μπορώ να φανταστώ τον λόγο να πειράξεις 'προς τα κάτω' αυτό το διαμάντι ειδικά από την στιγμή που το τιμολογείς τόσο ακριβά!

                      250 ειχε και πριν ο 100αρης

                      300 έχει ο 130

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • L
                        lap last edited by

                        Youtube Video

                        Αυτο δε λες;;;

                        Και εγω το κοιτουσα πριν καποιες ωρες. Ωραια πλανα εχει.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          @Costasar, λες να είμαι τόσο ηλίθιος;

                          https://youtu.be/NC8x6PVoHAI Δες και την δοκιμή του Drive που και πάλι αφορά τον 130hp blueHDI: Youtube Video

                          Ενώ στον κατάλογο του GoCar φαίνεται με 300Nm:

                          https://www.gocar.gr/cars/PEUGEOT/2008/1.5_BlueHDi_130_S&S_GT_Line/

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • C
                            costasar @sabas_thess last edited by

                            @Costasar, λες να είμαι τόσο ηλίθιος;

                            https://youtu.be/NC8x6PVoHAI Δες και την δοκιμή του Drive που και πάλι αφορά τον 130hp blueHDI: Youtube Video

                            Ενώ στον κατάλογο του GoCar φαίνεται με 300Nm:

                            https://www.gocar.gr/cars/PEUGEOT/2008/1.5_BlueHDi_130_S&S_GT_Line/

                            βλέπω τον επίσημο οδηγό του μοντέλου με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προσφορές που έχω

                            μπορείς επίσης να ελέγξεις και τον επίσημο ιστοτοπο αν δεν με πιστεύεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • S
                              sabas_thess last edited by

                              Η απορία μου είναι πως δύο σοβαρά κανάλια YouTube έκαναν τέτοιο 'λάθος'. Το spec brochure του 2008 το έχω προσκέφαλο. Δεν ρωτάω το προφανές.

                              "I am what you made me", D.V.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • L
                                lap last edited by

                                Τελικα ποσα εχει;;;

                                Θυμαμαι πως το μονο suv με 30 κιλα ροπης ειναι η ssangyongαρα με τον 1,6  diesel

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  sabas_thess last edited by

                                  Στα χαρτιά 30. Τα vds με μπερδεύουν...

                                  "I am what you made me", D.V.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Ναι 30 κιλα εχει στις 1750 σ.α.λ

                                    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.groupe-psa.com/content/uploads/2017/05/Kit_Presse_VF_EN.pdf&ved=2ahUKEwi4qNqkutnnAhV1tXEKHQ-kD_IQFjAZegQIBhAB&usg=AOvVaw03w_oHO8Xlncs7oE0Fkcar&cshid=1581972379164

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • I
                                      infidel last edited by

                                      Και το ford Kuga 1.5 diesel σε αυτόματο έχει 300nm ροπή.

                                      https://media.ford.com/content/dam/fordmedia/Europe/documents/productReleases/Kuga/FordKuga_TechnicalSpecifications_EU.pdf

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • D
                                        dublin last edited by

                                        Τωρα που κοντευω 2000χλμ εχω μια λιγο καλυτερη εικονα του αυτοκινητου.

                                        Γυρω στα 40χλμ μεση ωριαία (λιγο υψηλη), αλλα και με μποτιλιαρισματα Αθηνα πλέον, 2 ορεινες διαδρομες και αυξηση τελικης στα 150-155.

                                        Ειμαστε 5λιτρα στα 100. Με κανα 50-55αρι πετρελαιο γεμιζει. Δινει κανα 850 αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες.

                                        Τα καλα:

                                        ανεση κ κρατημα κορυφαίο για SUV.

                                        i-cockpit, απλα καταπληκτικό. Καλυτερο τιμονι που εχω πιασει ever. Μαλλον καλυτερο ψηφιακό καντραν αυτη τη στιγμη.

                                        Σασμαν απο αλλη χωρα(!).

                                        Χωροι εντυπωσιακοι για την κατηγορια. Εκανα το τεστ του Ψηλου (κουμπαρος μου!). Εκδρομη στο βουνο με τον Ψηλο μπροστα (1.92 περιπου, ισως περισσότερο, μεγαλο 3αρι στα τοπικα μεχρι προσφατα!) στην άνοδο ηταν μπροστα, στο κατεβασμα κάθησε πισω και μπροστα ο φιλος μας γυρω στο 1.87 χωρις να αλλαξει το καθισμα. Ουτε κουραστηκε - ουτε ζαλιστηκε κανεις, μαλιστα ο Ψηλος ενθουσιάστηκε με την πισω θεση (στα περισσοτερα πισω δεν χωραει).

                                        Καθημερινή σχέση με το αυτοκίνητο πολυ ομορφη. Ολα ειναι απλά και minimal θα ελεγα.

                                        Εξοικείωση σχεδον αμεση με τα shortcuts και την touch screen. Το περιμενα χειρότερο.

                                        Πολλες θηκες και ντουλαπακια και αρκετος χωρος κατω απο τον τεμπέλη. Καλος και ο τεμπέλης, επισης τον περιμενα χειροτερο.

                                        Καλος συνδιασμος 17' με το συγκεκριμένο προφιλ ελαστικών.

                                        Τα μειον:

                                        Μικρος χωρος αποσκευών λογω κατηγοριας, αλλα μου φαινεται μεγαλύτερος σε σχεση με ολα τα αλλα που ειδα στα B SUV. Απλα μακαρι αυτοι οι χαζο-ποντοι του πισω προφυλακτήρα να ειχαν γινει πορτ μπαγκαζ.

                                        Στο φυλλαδιο ελεγε Allure με εσωτερικα φωτα led και στα σκιαστρα και στα ποδια οδηγού-συνοδηγού. Ειχα μεινει με την εντυπωση οτι υπήρχαν, και ετσι θα παραλαμβανα το αυτοκινητο (παρελαβε η γυναικα τελικα) αλλα ενημερώθηκα οτι μονο στη GT. Περιμένουμε ενημέρωση απο Γαλλια αν σταλθηκαν ποτε Ελλαδα Allure ετσι. Αν ξερει κανεις τιποτα ας με ενημερώσει. Με εχει ξενερώσει πολυ αυτο. Στα ποδια οδηγου-συνοδηγού θελει κατι γιατι ειναι πολυ σκοτεινη η καμπινα το βραδυ. Στο B max το εχουμε και ειναι ωραιο (αν και μονο καγκουρο-κοκκινο!).

                                        Θα ηθελα οσφυικη στήριξη. Δεν εχει τιποτα. B max παλι εχει κατι απλο, αλλα εχει. Εχω θεμα στη μεση (οπως οι περισσότεροι φανταζομαι μετα τα πρωτα/δευτερα -αντα) και μετα τις 2 ωρες το νιωθω..σοβαρο φαουλ αυτο, αφου το αυτοκίνητο ειναι στημενο σαν cruiser και θα ηθελα ισως αργοτερα να κανω 4-5 ωρες συνεχόμενα. Τωρα κανω 3, αλλα το νιώθω..

                                        Δεν μπορουσαν να βάλουν στις πισω θεσεις ενα 'τραπεζακι' αναμεσα; το θεωρώ πολυ βολικο για τους πισω. Του C3 Aircross θα έφτανε.

                                        Κάμερα ακομη χαμηλης ανάλυσης στα PSA. Ελεος!

                                        Έλλειψη μαλακου πλαστικού στο πανω μερος των πορτων και στο κατω μερος της κονσολας που ακουμπανε τα ποδια. Στο ενα απο τα δυο επρεπε να ειχε για την κλάση του αυτοκινήτου.

                                        Ουδετερο:

                                        Τα ελαστικα ειναι μαλλον περισσοτερο για cruising! Μου φαινονται ταξιδιαρικα και οχι οσο γρηγορα και με πληροφορια θα ηθελα σε ποιο κλειστα κομματια.

                                        Δεν καθεσαι ποτε 'πανω' απο το τιμονι και ποτε πολυ ψηλα. Ειναι καθαρο crossover. Ποιο ταξιδιαρικο και ποιο στροφιαρικο αν θες. Για ποιο 'πανω', κοιταξτε Citroen.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • I
                                          ik @dublin last edited by

                                          Στο φυλλαδιο ελεγε Allure με εσωτερικα φωτα led και στα σκιαστρα και στα ποδια οδηγού-συνοδηγού. Ειχα μεινει με την εντυπωση οτι υπήρχαν, και ετσι θα παραλαμβανα το αυτοκινητο (παρελαβε η γυναικα τελικα) αλλα ενημερώθηκα οτι μονο στη GT. Περιμένουμε ενημέρωση απο Γαλλια αν σταλθηκαν ποτε Ελλαδα Allure ετσι. Αν ξερει κανεις τιποτα ας με ενημερώσει. Με εχει ξενερώσει πολυ αυτο. Στα ποδια οδηγου-συνοδηγού θελει κατι γιατι ειναι πολυ σκοτεινη η καμπινα το βραδυ. Στο B max το εχουμε και ειναι ωραιο (αν και μονο καγκουρο-κοκκινο!).

                                          Καλημέρα και καλοτάξιδο!

                                          Όταν λες περιμένουμε επίσημη απάντηση από Γαλλία....έχεις κάνει κάποια κίνηση; Μπορούμε να κάνουμε κάτι; Γιατί ότι φυλλάδια γράφει ότι ο βασικός εξοπλισμός μπορεί να αλλάξει χωρίς καμία προειδοποίηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • C
                                            costasar @ik last edited by

                                            Dublin wrote:

                                            Στο φυλλαδιο ελεγε Allure με εσωτερικα φωτα led και στα σκιαστρα και στα ποδια οδηγού-συνοδηγού. Ειχα μεινει με την εντυπωση οτι υπήρχαν, και ετσι θα παραλαμβανα το αυτοκινητο (παρελαβε η γυναικα τελικα) αλλα ενημερώθηκα οτι μονο στη GT. Περιμένουμε ενημέρωση απο Γαλλια αν σταλθηκαν ποτε Ελλαδα Allure ετσι. Αν ξερει κανεις τιποτα ας με ενημερώσει. Με εχει ξενερώσει πολυ αυτο. Στα ποδια οδηγου-συνοδηγού θελει κατι γιατι ειναι πολυ σκοτεινη η καμπινα το βραδυ. Στο B max το εχουμε και ειναι ωραιο (αν και μονο καγκουρο-κοκκινο!).

                                            Καλημέρα και καλοτάξιδο!

                                            Όταν λες περιμένουμε επίσημη απάντηση από Γαλλία....έχεις κάνει κάποια κίνηση; Μπορούμε να κάνουμε κάτι; Γιατί ότι φυλλάδια γράφει ότι ο βασικός εξοπλισμός μπορεί να αλλάξει χωρίς καμία προειδοποίηση.

                                            Στον γαλλικό οδηγό τα περιγράφει πάντως σαν στάνταρ στην allure. Στην GTline έχει πρόσθετα στους πίσω επιβάτες και στα αλεξήλια. Ίσως να φταίει ότι η έκδοση σου ήταν με τα launch cars.

                                            Τα φωτάκια πάντως στα πόδια μπαίνουν εύκολα. Ανοίγεις το καπάκι για τις ασφάλειες και τον πάτο από το ντουλαπάκι του συνοδηγού και η καλωδίωση είναι εκεί (λογικά και η τρύπα στην οποία κουμπώνει). Κόστος γύρω στα 10 ευρώ τα 2 από ebay.

                                            τα έχω βάλει στο προηγούμενο εύκολα, αλλά υπόψιν ότι ο φωτισμός δεν είναι μόνιμος. ανάβουν σβήνουν αυτόματα μαζί με την πλαφονιέρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 39 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr