-
Ένα καλό λαστιχάκι θέλει τώρα και το ελαφρύ σασί θα βγαζει τα γούστα του..
Τι διασταση φοραει το εργαλειο?
Προσανατολιζεσαι σε sport ή touring επιλογες?
ΥΓ. εξαιρετικη η επιλογη-κινηση για τα φρενα σου.. ψαχνομαι και εγω εδω και καμποσο καιρο για κατι καλυτερο..
-
Κωλοδιασταση φοράει. 185. 55.16. Πανάκριβα είναι. Σκέφτομαι να το φαρδυνω λίγο μπας και πάω σε κάτι πιο σπορ σε καλύτερη τιμή.
-
Λογικη σκεψη.
Δεν εχω δει στο swift ...αλλα στο baleno τι λεει το βιβλιαρακι για το προφιλ;; μεχρι ποσο σου δινει και ποιες διαστασεις;;
-
Πφφ.. οντως.. σε καταλαβαινω.. και η δικια μου το ιδιο.. 205/45/17.. 500-600 η τετραδα για ενα καλο λαστιχο (οπως το PS4 που φοραει...)
Δυσκολα θα βρεις παντως sport ελαστικο σε 16αρα.. και ιδιως καλο.. ισως καποιο PS3? αλλα εχει βγει το επομενο..
Θα μπορουσες να πας στην επομενη 195/50/16 αλλα και εκει που ειδα λιγο.. καμια sport επιλογη αλλα 2-3 αρκετες καλες touring (Τ005/ P1/ Sport Bluresponse)
Αρκετα δυσκολη η διασταση σου.. απο τις πιο περιεργες που εχω ακουσει..
-
Γενικα τα ιαπωνικα εχουν θεμα με τις διαστασεις τους.
Εκει τις εχουν, εδω ομως ευρωπη, οχι
-
Ο Λαστιχάς μου προτείνει να πάω σε κάποιο καλό touring πάντως. Πιθανόν Toyo Prοxes CF2 βλέπω, ίσως και Uniroyal Rainsport.
-
Βασικά δεν το έγραψα καλά. Τουρινκ ταιριάζει στο baleno. Ακόμα κ αυτά τα σάπια εκοπια του δίνουν πολύ καλή ελκτική πρόσφυση. Ένα blueresponse ή t005 νομίζω θα είναι πολύ καλά στο σασί του. Κ τα 2 είχα στο σιβικ μου κ μου άρεσαν..
-
[youtube]4kLLulcVBjA[/youtube]
Καλό;
[youtube]6EtYFIkiHQI[/youtube]
Ωραίο φρεσκάρισμα
Στα Ινδικά άλλαξαν και τα φώτα.
-
-
-
Τώρα μετά την πανδημία και την οικονομική κρίση θα το ψάχνουν αλλά....
https://www.wheels24.co.za/NewModels/freshened-up-suzuki-baleno-now-available-in-sa-20190930
https://drivemag.com/car/SUZUKI/BALENO/hatchback-5doors-2020-de#lg=1
-
Βασικά μόνο εσύ το ψάχνεις Lap...
-
Παιδιά, έβαλε κανείς λάστιχα στο baleno? Δεν βλέπω να πέφτουν οι τιμές στη διάσταση 185/55/16. Μήπως να τη μεγαλώναμε λίγο;
-
Εγώ θα έβαζα μεγαλύτερη διασταση, θα κερδισεις και σε ανεση
-
Θα έχουν κανένα θέμα οι αισθητήρες; π.χ. για την πίεση των ελαστικών; Θέλει κάποιο καλιμπράρισμα;
-
Σε μεγαλύτερη διάσταση θα κερδίσεις σε άνεση, μόνο αν ανέβεις σε πλάτος διατηρώντας το 55άρι πλαϊνό (π.χ. πηγαίνοντας σε 195/55/16), δηλαδή μεγαλώνοντας τη διάμετρο του ελαστικού. Αν όμως ανέβεις σε πλάτος διατηρώντας τη διάμετρο σχεδόν σταθερή (π.χ. πηγαίνοντας σε 205/50/16), θα χάσεις σε άνεση.
Κατά τ' άλλα όταν θα φορέσεις τα νέα ελαστικά στη σωστή πίεση, θα πατήσεις το set, για να περάσεις τα δεδομένα στο PMS. Φαντάζομαι ότι έχει set η Κούλα...
-
Στο swift δεν έχει για την πίεση. και είναι τέρμα σπαστικο
-
Τώρα μετά την πανδημία και την οικονομική κρίση θα το ψάχνουν αλλά....
Δλδ θα ξαναπούμε 'Αχ Κούλα, πολύ κωλοπαιδο ο Κυριάκος;;;'
Πάντως προτείνω τοπικ με τίτλο 'Ανώμαλος ήσαν' όπου θα μπαίνει ο καθένας μας και θα κάνει ερωτική εξομολόγηση στο μοντέλο που έχει 'αυτό το κάτι, το κάτι, το κάτι' που δισεκατομμύρια χιλιάδες άλλοι δεν αναγνωρίζουν. Απαραίτητη προϋπόθεση να είναι hatchback για να είναι all rounder.
Εγώ ας πούμε προχειρα-προχειρα αναγνωρίζω το ατελείωτο μεγαλειο του Hyundai accent 1,5 GT, αδικημένο από τη μοίρα...
-
Στο swift δεν έχει για την πίεση. και είναι τέρμα σπαστικο
Δηλαδή είναι ρυθμισμένη η πίεση στο PMS από το εργοστάσιο και δεν επιδέχεται καμία ρύθμιση; Το σύστημα μήπως είναι από αυτά που ελέγχουν το ρυθμό περιστροφής των τροχών; Αν ναι, τότε φαντάζομαι ότι μπορεί να υπάρχει θέμα με την αλλαγή διαμέτρου των ελαστικών, εκτός αν μετράει τις αποκλίσεις από το μέσο όρο των 4 τροχών.
-
θυμάμαι τότε που έγραφ και έπαιζα με τις πιέσεις μήπως και βρούμε λύση στο καπανημα στις εγκάρσιες ανωμαλίες, (αν το δεις από κοντά έχει σχετικά μικρό προφίλ και σαν αυτοκινητο είναι παναλαφρο, (ζυγίζει 800 κάτι κιλά και το πίσω μέρος θα ζυγίζει κάπου στα 250 με 300 κιλά) Δυο με τρια τομα γυμνασμένα σε βάρη άνετα το σηκωνουν το πισω μερος. Δηλαδή είναι τόσο ελαφρύ που τα ελαστικά με το χαμηλο προφιλ και τις πιέσεις που ζητά περνούν μεσα μικροκοπανηματα.
Όταν χαλάρωσα τις πιέσεις, αμεσως έφτιαξε η άνεση στον πισω άξονα σχεδόν στα επίπεδα των γαλλικών ανταγωνιστών του, αλλά τοτε βαραγε συνέχεια στην οθόνη η προειδοποίηση για τις πιέσεις. Και οταν βαράει μπλοκάρει όλη την οθόνη και δείχνει το συνεχώς το ελαστικο που έχει πρόβλημα και δεν μπορείς να επεξεργαστείς τον υπολογιστή ταξιδιού.
Ειναι απίστευτα σπαστικο
Suzuki Baleno II