Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mετατροπη Mazda rx8
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Mετατροπη Mazda rx8
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    29
    4495
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dj-mitsos last edited by

      Παιδια καλησπερα.

      Προσφατα ετυχε μια περιπτωση ενας γνωστος μου να πουλαει ενα τελειωμενο rx8 o κινητηρας εχει χασει σχεδον ολη την συμπιεση το οχημα μολις και μετα βιας ξεκιναει και η ανακατασκευη του εχει υψηλο κοστος. Το δινει σε πολυ καλη τιμη και το αμαξι κατα τα αλλα ειναι αρκετα περιποιημενο αν και παλιο.

      Γενικοτερα δεν εχω ξαναασχοληθει με wankel αλλα θα θελα να ρωτησω τους γνωστες αν υπαρχει αλλος συμβατος μεταχειρισμενος κινητηρας με το συγκεκριμενο μοντελο (οχι wankel)  για να γινει ανακατασκευη και περιπου με τι κοστος (χωρις τα εργατικα).

      Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dj-mitsos last edited by

        Παιδια καλησπερα.

        Προσφατα ετυχε μια περιπτωση ενας γνωστος μου να πουλαει ενα τελειωμενο rx8 o κινητηρας εχει χασει σχεδον ολη την συμπιεση το οχημα μολις και μετα βιας ξεκιναει και η ανακατασκευη του εχει υψηλο κοστος. Το δινει σε πολυ καλη τιμη και το αμαξι κατα τα αλλα ειναι αρκετα περιποιημενο αν και παλιο.

        Γενικοτερα δεν εχω ξαναασχοληθει με wankel αλλα θα θελα να ρωτησω τους γνωστες αν υπαρχει αλλος συμβατος μεταχειρισμενος κινητηρας με το συγκεκριμενο μοντελο (οχι wankel)  για να γινει ανακατασκευη και περιπου με τι κοστος (χωρις τα εργατικα).

        Ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Κινητήρας να μπαίνει plug in δεν υπάρχει, ένας Wankel με σωστή χρήση και σωστή συντήρηση και προφανώς κατάλληλα λάδια μπορεί να βγάλει άνετα 200.000 χλμ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • monman2
            monman2 last edited by

            Υπάρχει και είναι ο 1600 ή ο 1800 δεν θυμάμαι ακριβώς, που μπαίνουν στα mx5 δεν χρειάζεται μετατροπή στις βάσεις του μοτέρ σίγουρα θέλει εγκεφαλο άλλα ψυγεία νερού λαδιού αλλά και ιντερκουλερ γιατί θα το τουρπισεις ,   αντέχει περισσότερο από τον βανκελ θα καίει λιγότερο με  περισσότερα άλογα αλλά άντε να το δηλώσεις....

            Βασικά σε φόρουμ του εξωτερικού όταν το έψαχνα όλοι όσοι το  βελτίωσαν έτσι αναρωτιοντουσαν γιατί δεν  το έκανε η mazda από μόνη της ...ξέρω ψυχή , χαρακτήρα κλπ

            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

            1 Reply Last reply Reply Quote 13
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Ο ΒP του ΜΧ5 για να είναι safe θέλει light τούρμπισμα, δηλαδή έως 200 άλογα. Ο Β6 είναι τζάμπα λεφτά για τούρμπισμα στα 200 άλογα, επίσης είναι πολύ λίγος για τα 1300+ κιλά του RX8. Εδώ λίγος ή απλά ικανοποιητικός είναι ο 1.8 ακόμα και για το ΜΧ5.

              Φαντάζομαι τα τουρμπίσματα που κάνουν είναι άνω των 250 αλόγων και σίγουρα όχι χωρίς προβλήματα οποτε είναι ή η μια ή η άλλη.

              Γενικά το να μπει άλλο μοτερ κατ αρχήν χαλάει το ζύγισμα. Τα μπασταρδέματα συνήθως γίνονται για τα κυβικά και για να γίνει πιο driftαμαξο όχι για τη μείωση κατανάλωσης και λαδιού.

              Μια αλλαγή διαφορετικού μοτέρ δε νομίζω ότι θα βγει πολύ λιγότερο από τα 2000-2500€  που θέλει η ανακατασκευή του βάνκελ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • 2
                21-quadra last edited by

                Η τελευταία γενιά των wankel στο RX8 έχει πολλές και ουσιώδεις βελτιώσεις σε σχέση με τον κινητήρα του πρώτου RX8 και με στοχευμένες επεμβάσεις στην εξαγωγή και στη λίπανση γίνεται ακόμα καλύτερος και ανθεκτικότερος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 13
                • panos2171
                  panos2171 last edited by

                  Βέβαια είναι πολύ δύσκολο να βρεις τελευταία γενιά και σίγουρα θα την πληρώσεις.

                  Γενικά πάντως η χαμηλή τιμή αγοράς δελεάζει αλλά απλά είναι μια φθηνή βάση που σίγουρα όμως αξίζει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 13
                  • D
                    dj-mitsos last edited by

                    Για να γίνω πιο συγκεκριμένος το μοντέλο έχει περίπου 180.000χλμ. Και τα έχει φάει τα ζόρια του. Το παλικαρι το πρόσεχε αλλά παράλληλα το ταλαιπωρουσε και λίγο.

                    Η ανάκατασκευη του δε συμφαιρει. Υπαρχει άλλος ιαπωνικός κινητήρας από άλλη μάρκα για πατέντα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 12
                    • panos2171
                      panos2171 last edited by

                      Τι ποσό είσαι διατεθημένος να δώσεις ή μάλλον πόσο υπολογίζεις ότι μπορεί να κοστίσει μια μετατροπή;

                      Όπως ειπώθηκε υπάρχει αυτός του ΜΧ5. Γενικά έχουν μπει διάφορα μοτέρ πχ από S2000 και S3.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 13
                      • 2
                        21-quadra @dj-mitsos last edited by

                        Για να γίνω πιο συγκεκριμένος το μοντέλο έχει περίπου 180.000χλμ. Και τα έχει φάει τα ζόρια του. Το παλικαρι το πρόσεχε αλλά παράλληλα το ταλαιπωρουσε και λίγο.

                        Η ανάκατασκευη του δε συμφαιρει. Υπαρχει άλλος ιαπωνικός κινητήρας από άλλη μάρκα για πατέντα?

                        Η πατέντα εκτός που θα κοστίσει πολλά περισσότερα από την επισκευή του κινητήρα wankel αν την κάνει κανείς που δεν γνωρίζει το αυτοκίνητα και τα μυστικά του στα ηλεκτρικά αλλά και γενικότερα, μπορεί να μη δουλέψει ποτέ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • A
                          adensa last edited by

                          Οτι άλλο κινητήρα και να βάλεις θα είσαι παράνομος,απο ΚΤΕΟ ούτε απο έξω δεν θα περνάς.Πως θα το δηλώσεις;Πως θα το ασφαλίσεις;Αν σε σταματήσουν θα στο κατασχέσουν.

                          Γιατί να το κάνεις in first place;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                          • S
                            sphinxgr last edited by

                            Υπάρχουν άπειρα μοτέρ που μπορείς να βάλεις. Υπάρχουν πολλά θέματα σε ξένα forums. Μέχρι και 5.7L βάζουν.

                            Όμως θα πρέπει να έχεις κατα νου τα ακόλουθα:

                            • Καμία μετατροπή δεν θα πάει λιγότερα απο 3000€. Δεν υπάρχει κάτι plug and play

                            • Θα είσαι απολύτως παράνομος και οι έλεγχοι γίνονται πιο αυστηροί σιγά σιγά. Ούτε ΚΤΕΟ δεν θα μπορείς να βγάλεις.

                            • Οικονομία στις μετακινήσεις σου δεν θα κάνεις. Απλά για την κ@υλ@ γίνεται η μετατροπή

                            • Θα χαλάσεις το ζύγισμα του αυτοκινήτου που είναι το μεγάλο του +

                            • Και ανακατασκευή να κάνεις, με την κατανάλωση που έχει, θα καταλήξεις να πάρεις κάτι άλλο.

                            Δες και εδώ https://www.motorverso.com/rx8-motor-swap/

                            Η Smart Ιστοσελίδα μου smart-fortwo.gr

                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                            • D
                              dj-mitsos last edited by

                              λεγοντας οτι η ανακατασκευη του δε συμφαιρει δεν εννοω χρηματικα, αλλα ολοι αντιλαμβανομαστε οτι ο wankel ειναι ενας κινητηρας που εχει ημ. ληξης γιαυτο και η mazda τον σταματησε αλλα παραλληλα απορω και πως τον λανσαρε σε καθημερινα αυτοκινητα...τεσπα δικο τους θεμα.

                              απο την αλλη βλεπωντας οτι το rx8 ειναι ενα οχημα που εχει ενα ολοκληρωμενο πακετο σπορ χαρακτηρα θεωρω οτι ενας αλλος κινητηρας θα του αξιζε περισσοτερο.

                              Το παλικαρι ουτε λιγο ουτε πολυ δινει το αμαξι 2000. τιμη που ευκολα την παζαρευεις αν μπορεσεις με γυρω στα 4000 ακομα να κανεις μια μετατροπη θεωρω οτι με 6-7000 εχεις ενα πολυ αξιολογο αυτοκινητο.

                              Αν και το θεμα του κτεο δεν ειναι προβλημα το κομματι του ελεγχου απο τις αρχες για την μετατροπη ομολογω οτι δεν το σκεφτηκα και εχετε δικιο.

                              Οστωσω το κομματι της μετατροπης απο κινητηρα μχ5 ειναι πιο πιθανο καθοτι η ιδια η αντιπροσωπεια μπορει να σου δωσει αδεια για τα χαρτια για την κυκλοφορια του οχηματος αλλα δυναμικα δε ξερω αν αξιζει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Για να κυκλοφορεί νόμιμα ένα αυτοκίνητο πρέπει να έχει πάρει έγκριση τύπου για τον συγκεκριμένο του κινητήρα, ή με όλους τους κινητήρες που εφοδιάζεται από το εργοστάσιο, το RX8 δεν βγήκε ποτέ από το εργοστάσιο με τον κινητήρα του ΜΧ5 και ως εκ τούτου η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να δώσει χαρτιά, εκτός και αν ο ιδιοκτήτης με την αντιπροσωπεία μπούνε στη διαδικασία να πάρουν έγκριση τύπου, πράγμα απίθανο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                • W
                                  w202-amg last edited by

                                  Γιατι πολυ απλα να μην γινει επισκευη του wankel με τοσα λεφτα που θα πεσουν για μια χαλια μετατροπη?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                  • 2
                                    21-quadra @w202-amg last edited by

                                    Γιατι πολυ απλα να μην γινει επισκευη του wankel με τοσα λεφτα που θα πεσουν για μια χαλια μετατροπη?

                                    Γιατί αυτοί που γνωρίζουν τα Wankel είναι λίγοι, και επίσης νομίζουν ότι τα γνωρίζουν, έχω δει άπειρες ματσολιές σε μοτέρ να σου σηκώνεται η τρίχα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • W
                                      w202-amg @21-quadra last edited by

                                      W202 AMG wrote:

                                      Γιατι πολυ απλα να μην γινει επισκευη του wankel με τοσα λεφτα που θα πεσουν για μια χαλια μετατροπη?

                                      Γιατί αυτοί που γνωρίζουν τα Wankel είναι λίγοι, και επίσης νομίζουν ότι τα γνωρίζουν, έχω δει άπειρες ματσολιές σε μοτέρ να σου σηκώνεται η τρίχα.

                                      Παω πασο τοτε!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k last edited by

                                        Νομιζω με 5,000€ παιρνεις καινουριο μοτερ απο την Mazda

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                        • B
                                          barimagas last edited by

                                          Στο δέκατο τέταρτο λεπτό με απόδειξη...4368!!

                                          Youtube Video

                                          Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k last edited by

                                            Χaxa ωραιος !!! Που το βρηκες ?!?!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr