-
Παιδια καλησπερα.
Προσφατα ετυχε μια περιπτωση ενας γνωστος μου να πουλαει ενα τελειωμενο rx8 o κινητηρας εχει χασει σχεδον ολη την συμπιεση το οχημα μολις και μετα βιας ξεκιναει και η ανακατασκευη του εχει υψηλο κοστος. Το δινει σε πολυ καλη τιμη και το αμαξι κατα τα αλλα ειναι αρκετα περιποιημενο αν και παλιο.
Γενικοτερα δεν εχω ξαναασχοληθει με wankel αλλα θα θελα να ρωτησω τους γνωστες αν υπαρχει αλλος συμβατος μεταχειρισμενος κινητηρας με το συγκεκριμενο μοντελο (οχι wankel) για να γινει ανακατασκευη και περιπου με τι κοστος (χωρις τα εργατικα).
Ευχαριστω.
-
Παιδια καλησπερα.
Προσφατα ετυχε μια περιπτωση ενας γνωστος μου να πουλαει ενα τελειωμενο rx8 o κινητηρας εχει χασει σχεδον ολη την συμπιεση το οχημα μολις και μετα βιας ξεκιναει και η ανακατασκευη του εχει υψηλο κοστος. Το δινει σε πολυ καλη τιμη και το αμαξι κατα τα αλλα ειναι αρκετα περιποιημενο αν και παλιο.
Γενικοτερα δεν εχω ξαναασχοληθει με wankel αλλα θα θελα να ρωτησω τους γνωστες αν υπαρχει αλλος συμβατος μεταχειρισμενος κινητηρας με το συγκεκριμενο μοντελο (οχι wankel) για να γινει ανακατασκευη και περιπου με τι κοστος (χωρις τα εργατικα).
Ευχαριστω.
-
Κινητήρας να μπαίνει plug in δεν υπάρχει, ένας Wankel με σωστή χρήση και σωστή συντήρηση και προφανώς κατάλληλα λάδια μπορεί να βγάλει άνετα 200.000 χλμ.
-
Υπάρχει και είναι ο 1600 ή ο 1800 δεν θυμάμαι ακριβώς, που μπαίνουν στα mx5 δεν χρειάζεται μετατροπή στις βάσεις του μοτέρ σίγουρα θέλει εγκεφαλο άλλα ψυγεία νερού λαδιού αλλά και ιντερκουλερ γιατί θα το τουρπισεις , αντέχει περισσότερο από τον βανκελ θα καίει λιγότερο με περισσότερα άλογα αλλά άντε να το δηλώσεις....
Βασικά σε φόρουμ του εξωτερικού όταν το έψαχνα όλοι όσοι το βελτίωσαν έτσι αναρωτιοντουσαν γιατί δεν το έκανε η mazda από μόνη της ...ξέρω ψυχή , χαρακτήρα κλπ
-
Ο ΒP του ΜΧ5 για να είναι safe θέλει light τούρμπισμα, δηλαδή έως 200 άλογα. Ο Β6 είναι τζάμπα λεφτά για τούρμπισμα στα 200 άλογα, επίσης είναι πολύ λίγος για τα 1300+ κιλά του RX8. Εδώ λίγος ή απλά ικανοποιητικός είναι ο 1.8 ακόμα και για το ΜΧ5.
Φαντάζομαι τα τουρμπίσματα που κάνουν είναι άνω των 250 αλόγων και σίγουρα όχι χωρίς προβλήματα οποτε είναι ή η μια ή η άλλη.
Γενικά το να μπει άλλο μοτερ κατ αρχήν χαλάει το ζύγισμα. Τα μπασταρδέματα συνήθως γίνονται για τα κυβικά και για να γίνει πιο driftαμαξο όχι για τη μείωση κατανάλωσης και λαδιού.
Μια αλλαγή διαφορετικού μοτέρ δε νομίζω ότι θα βγει πολύ λιγότερο από τα 2000-2500€ που θέλει η ανακατασκευή του βάνκελ.
-
Η τελευταία γενιά των wankel στο RX8 έχει πολλές και ουσιώδεις βελτιώσεις σε σχέση με τον κινητήρα του πρώτου RX8 και με στοχευμένες επεμβάσεις στην εξαγωγή και στη λίπανση γίνεται ακόμα καλύτερος και ανθεκτικότερος.
-
Βέβαια είναι πολύ δύσκολο να βρεις τελευταία γενιά και σίγουρα θα την πληρώσεις.
Γενικά πάντως η χαμηλή τιμή αγοράς δελεάζει αλλά απλά είναι μια φθηνή βάση που σίγουρα όμως αξίζει.
-
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος το μοντέλο έχει περίπου 180.000χλμ. Και τα έχει φάει τα ζόρια του. Το παλικαρι το πρόσεχε αλλά παράλληλα το ταλαιπωρουσε και λίγο.
Η ανάκατασκευη του δε συμφαιρει. Υπαρχει άλλος ιαπωνικός κινητήρας από άλλη μάρκα για πατέντα?
-
Τι ποσό είσαι διατεθημένος να δώσεις ή μάλλον πόσο υπολογίζεις ότι μπορεί να κοστίσει μια μετατροπή;
Όπως ειπώθηκε υπάρχει αυτός του ΜΧ5. Γενικά έχουν μπει διάφορα μοτέρ πχ από S2000 και S3.
-
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος το μοντέλο έχει περίπου 180.000χλμ. Και τα έχει φάει τα ζόρια του. Το παλικαρι το πρόσεχε αλλά παράλληλα το ταλαιπωρουσε και λίγο.
Η ανάκατασκευη του δε συμφαιρει. Υπαρχει άλλος ιαπωνικός κινητήρας από άλλη μάρκα για πατέντα?
Η πατέντα εκτός που θα κοστίσει πολλά περισσότερα από την επισκευή του κινητήρα wankel αν την κάνει κανείς που δεν γνωρίζει το αυτοκίνητα και τα μυστικά του στα ηλεκτρικά αλλά και γενικότερα, μπορεί να μη δουλέψει ποτέ.
-
Οτι άλλο κινητήρα και να βάλεις θα είσαι παράνομος,απο ΚΤΕΟ ούτε απο έξω δεν θα περνάς.Πως θα το δηλώσεις;Πως θα το ασφαλίσεις;Αν σε σταματήσουν θα στο κατασχέσουν.
Γιατί να το κάνεις in first place;
-
Υπάρχουν άπειρα μοτέρ που μπορείς να βάλεις. Υπάρχουν πολλά θέματα σε ξένα forums. Μέχρι και 5.7L βάζουν.
Όμως θα πρέπει να έχεις κατα νου τα ακόλουθα:
-
Καμία μετατροπή δεν θα πάει λιγότερα απο 3000€. Δεν υπάρχει κάτι plug and play
-
Θα είσαι απολύτως παράνομος και οι έλεγχοι γίνονται πιο αυστηροί σιγά σιγά. Ούτε ΚΤΕΟ δεν θα μπορείς να βγάλεις.
-
Οικονομία στις μετακινήσεις σου δεν θα κάνεις. Απλά για την κ@υλ@ γίνεται η μετατροπή
-
Θα χαλάσεις το ζύγισμα του αυτοκινήτου που είναι το μεγάλο του +
-
Και ανακατασκευή να κάνεις, με την κατανάλωση που έχει, θα καταλήξεις να πάρεις κάτι άλλο.
Δες και εδώ https://www.motorverso.com/rx8-motor-swap/
-
-
λεγοντας οτι η ανακατασκευη του δε συμφαιρει δεν εννοω χρηματικα, αλλα ολοι αντιλαμβανομαστε οτι ο wankel ειναι ενας κινητηρας που εχει ημ. ληξης γιαυτο και η mazda τον σταματησε αλλα παραλληλα απορω και πως τον λανσαρε σε καθημερινα αυτοκινητα...τεσπα δικο τους θεμα.
απο την αλλη βλεπωντας οτι το rx8 ειναι ενα οχημα που εχει ενα ολοκληρωμενο πακετο σπορ χαρακτηρα θεωρω οτι ενας αλλος κινητηρας θα του αξιζε περισσοτερο.
Το παλικαρι ουτε λιγο ουτε πολυ δινει το αμαξι 2000. τιμη που ευκολα την παζαρευεις αν μπορεσεις με γυρω στα 4000 ακομα να κανεις μια μετατροπη θεωρω οτι με 6-7000 εχεις ενα πολυ αξιολογο αυτοκινητο.
Αν και το θεμα του κτεο δεν ειναι προβλημα το κομματι του ελεγχου απο τις αρχες για την μετατροπη ομολογω οτι δεν το σκεφτηκα και εχετε δικιο.
Οστωσω το κομματι της μετατροπης απο κινητηρα μχ5 ειναι πιο πιθανο καθοτι η ιδια η αντιπροσωπεια μπορει να σου δωσει αδεια για τα χαρτια για την κυκλοφορια του οχηματος αλλα δυναμικα δε ξερω αν αξιζει.
-
Για να κυκλοφορεί νόμιμα ένα αυτοκίνητο πρέπει να έχει πάρει έγκριση τύπου για τον συγκεκριμένο του κινητήρα, ή με όλους τους κινητήρες που εφοδιάζεται από το εργοστάσιο, το RX8 δεν βγήκε ποτέ από το εργοστάσιο με τον κινητήρα του ΜΧ5 και ως εκ τούτου η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να δώσει χαρτιά, εκτός και αν ο ιδιοκτήτης με την αντιπροσωπεία μπούνε στη διαδικασία να πάρουν έγκριση τύπου, πράγμα απίθανο.
-
Γιατι πολυ απλα να μην γινει επισκευη του wankel με τοσα λεφτα που θα πεσουν για μια χαλια μετατροπη?
-
Γιατι πολυ απλα να μην γινει επισκευη του wankel με τοσα λεφτα που θα πεσουν για μια χαλια μετατροπη?
Γιατί αυτοί που γνωρίζουν τα Wankel είναι λίγοι, και επίσης νομίζουν ότι τα γνωρίζουν, έχω δει άπειρες ματσολιές σε μοτέρ να σου σηκώνεται η τρίχα.
-
W202 AMG wrote:
Γιατι πολυ απλα να μην γινει επισκευη του wankel με τοσα λεφτα που θα πεσουν για μια χαλια μετατροπη?
Γιατί αυτοί που γνωρίζουν τα Wankel είναι λίγοι, και επίσης νομίζουν ότι τα γνωρίζουν, έχω δει άπειρες ματσολιές σε μοτέρ να σου σηκώνεται η τρίχα.
Παω πασο τοτε!
-
Νομιζω με 5,000€ παιρνεις καινουριο μοτερ απο την Mazda
-
-
Χaxa ωραιος !!! Που το βρηκες ?!?!
Mετατροπη Mazda rx8