-
@pituser : Τα νούμερα κατανάλωσης για το civic είναι εντός πραγματικότητας. Της corolla όμως όχι ! Γνωστός μου που έχει την κορόλα εδώ και ένα μήνα δεν έχει πέσει κάτω από 5,5 λτ/100 χλμ. Καθότι δε ζει σε αστικό περιβάλλον αλλά σε μικρό χωριό και οι μετακινήσεις του δε περιλαμβάνουν το σταμάτα – ξεκίνα των αστικών διαδρομών.
Υπάρχει μία εξήγηση και έχει να κάνει με τους νόμους της φυσικής :
Πραγματικό βάρος κενού αμαξώματος civic : 1290 kgr (πηγή euroncap)
Πραγματικό βάρος κενού αμαξώματος corolla : 1400 kgr (πηγή euroncap)
Ροπή στρέψης civic : 240 nm / 1900 – 5000 rpm
Ροπή στρέψης θερμικού κινητήρα corolla : 142 ΝΜ / 3600rpm
Συνδυασμένη ροπή corolla : 207 ΝΜ (όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη και για περιορισμένο χρονικό διάστημα).
Ένα μοτέρ κούφιο από ροπή καλείται να κινείσει 1400 kgr τσιμεντοποιημένης λαμαρίνας ...
Θα κάψει σε πραγματικές συνθήκες και όχι ... εργαστηρίου !
Έπειτα φίλε μου, συγκρίνουμε καταναλώσεις αυτ/των, που οι προδιαγραφές και επιδόσεις τους είναι παρεμφερείς.
Η διαφορά επιδόσεων από στάση και εν κινήσει civic 1.5Τ – corolla 1.8 Ηybrid, μετριέται σε … ναυτικά μίλια !!!
-
137
-
Παλι φθηνα το εδωσες για yaris diesel νομιζω...Τεσπα
https://www.autoblog.gr/2020/02/13/diathesimo-to-honda-civic-facelift-apo-20-650-euor/
-
Τα σκουρόχρωμα led ακούγονται ενδιαφέρον
-
Φίλε Ηλία οι καταναλώσεις και των τριών αυτοκινήτων είναι σε εργαστηριακές μετρήσεις οι οποίες επαληθεύονται και στην πράξη για αυτό σου έβαλα και τις καταναλώσεις απο spritmonitor.Τώρα ο φίλος δεν λέει ψέματα για την κατανάλωση 5,5 l/100km για το corolla ούτε θα έλεγε ψέματα αν ειχε civic και ειχε καταναλωση 7,6 l/100km αν κρίνω από τον τρόπο οδήγησής του.Όπως δεν λέει ψέματα και ο agpr με το corolla που έχει 4,2 l/100km.Δεν είπα ότι έχει εφάμιλλες επιδόσεις με το civic ούτε καν το 2.0 hybrid(αν και στα 50 - 80km/h είναι πιο γρήγορο για δέκατα και στα 80 - 110 και 110 - 140 πιο αργό για δέκατα) απλά έκανα το σχολιο γιατι από τα γραφόμενα κατάλαβα ότι εκτός απο πιο γρήγορο το civic είναι και πιο οικονομικό.Τέλος οι αναλύσεις που κάνεις για τη ροπή του θερμικού και του ηλεκτροκινητήρα είναι συγγνωμη για την έκφραση μπακαλίστικες .Το βάρος παίζει μεγαλύτερο ρόλο στην κατανάλωση κατά την επιτάχυνση και όχι τόσο για την διατήρηση της ταχύτητας.Καταλαβαίνεις ότι το επιπλέον βαρος του υβριδικού το εξαλείφει η ροπή του ηλεκτροκινητήρα ,ο οποίος ηλεκτροκινητήρας βοηθάει και όταν επιταχύνεις ακόμα και στα 150km/h.Η μπαταρία εάν είχες οδηγήσει ποτέ υβριδικό θα έβλεπες ότι είναι γεμάτη όταν πας πορεία ακόμα και με 160km/h.Χάνει το πλεονέκτημα που έχει στα σταμάτα ξεκίνα της πόλης αλλά όχι εντελώς.Αν είχες διαβάσει και καταλάβει τον τροπο που λειτουργεί το υβριδικό δεν θα έγραφες αυτά που γράφεις.Και γω πριν μάθω τον τρόπο λειτουργίας του αυτά πιστευα.Για να διατηρήσει την ταχύτητα του στα 120km/h ας πούμε το καθε αυτοκίνητο δεν χρειάζεται όλη την ροπή που παράγει στις συγκεκριμένες στροφές ο κινητήρας του.Σε οποιοδηποτε άλλο αυτοκίνητο αυτό το ''έργο'' πάει χαμένο.Στο υβριδικό το συγκεκριμένο ''έργο'' επιστρέφει και αποθηκεύεται στην μπαταρία.Αυτά κούρασα.
-
Δεν παράγει πιο πολύ ροπή από ότι χρειάζεται κινητήρας και μετά πάει χαμενη. Τα 250 Nm π.χ. ειναι η μέγιστη που μπορεί να δώσει σε κάποιες στροφές. Και 200 και 150 και 100 μπορεί να δωσει αν χρειάζεται.
-
Κάτι σου ξέφυγε σε αυτο που διάβασες.
'' δεν χρειάζεται όλη την ροπή που παράγει στις συγκεκριμένες στροφές.''
-
Καλά κάτσε να το επαναδιατυπωσω. Ο κινητήρας παράγει όση ροπή χρειάζεται σε συγκεκριμένες στροφές. Δεν παράγει περισσότερη από ότι χρειάζεται για εκείνες τις συγκεκριμένες στροφές και σπαταλά όση δεν χρειάζεται.
-
.Για να διατηρήσει την ταχύτητα του στα 120km/h ας πούμε το καθε αυτοκίνητο δεν χρειάζεται όλη την ροπή που παράγει στις συγκεκριμένες στροφές ο κινητήρας του.Σε οποιοδηποτε άλλο αυτοκίνητο αυτό το ''έργο'' πάει χαμένο.
Οταν δεν πατας τερμα γκαζι, δεν παραγεται η μεγιστη ροπη στις ταδε στροφες . Αν δεν πατας ολο το γκαζι, παραγεται λιγοτερο εργο απο το μεγιστο. Δλδ στα 120 σταθερα , δεν θες την μεγιστη ροπη που εχει σε εκεινες τις στροφες, και ουτε την εχεις , αφου δεν πατας το γκαζι τερμα. Εχεις την ροπη που χρειαζεται
Αν ειχες την μεγιστη ροπη , θα επιταχυνε το αμαξι, δεν θα πηγαινε με σταθερη ταχυτητα
-
Αλλο το ποδι της γατας αλλο του σκυλου. Να ο σαργος ειδε και το δοντια. Αμα κοιτας αντι το δρομο το οικονομομετρο μπορει να πετυχεις καταναλωση και κατω απο τα εργοστασιακα ανακοινωθεντα. Πριν λιγο καιρο 1 συμφορουμιτης με civic diesel ειχε γραψει για καταναλωση 3.8 αν δε κανω λαθος, ειχε ανεβασει και φωτο.
-
Αλλο το ποδι της γατας αλλο του σκυλου. Να ο σαργος ειδε και το δοντια. Αμα κοιτας αντι το δρομο το οικονομομετρο μπορει να πετυχεις καταναλωση και κατω απο τα εργοστασιακα ανακοινωθεντα. Πριν λιγο καιρο 1 συμφορουμιτης με civic diesel ειχε γραψει για καταναλωση 3.8 αν δε κανω λαθος, ειχε ανεβασει και φωτο.
Και εγώ με corolla 1.6 βενζίνη έχω κάνει 4,8λ/100... έχω και φωτό.. αλήθεια σου λέω...
....
Δεν θα σου πω όμως ότι το έκανα σε κατηφορική διαδρομή.. Το τι γράφει ο καθένας με το τι ισχύει στ'αλήθεια ή υπό ποιες συνθήκες δεν σου λέει, μπορεί να έχει μεγάλη διαφορά!
-
Κύριοι, πιο πάνω έχω ανεβάσει τη φωτογραφία από το myT. Τα 4λτ αφορούν σε κατανάλωση διμήνου. Έχω αναφέρει τον αριθμό των διανυθέντων χιλιομέτρων, την μέση ταχύτητα, απόσταση και χρόνο που έχει χρησιμοποιηθεί ο ηλεκτροκινητήρας και το είδος των διαδρομών. Πέρα από το είδος των διαδρομών, που είναι υποκειμενικός χαρακτηρισμός, αλλά αρκετά ακριβής, τα υπόλοιπα είναι αντικειμενικά μεγέθη. Νομίζω πως πιο αναλυτικός δεν θα μπορούσα να είμαι.
-
otokomae wrote:
Αλλο το ποδι της γατας αλλο του σκυλου. Να ο σαργος ειδε και το δοντια. Αμα κοιτας αντι το δρομο το οικονομομετρο μπορει να πετυχεις καταναλωση και κατω απο τα εργοστασιακα ανακοινωθεντα. Πριν λιγο καιρο 1 συμφορουμιτης με civic diesel ειχε γραψει για καταναλωση 3.8 αν δε κανω λαθος, ειχε ανεβασει και φωτο.
Και εγώ με corolla 1.6 βενζίνη έχω κάνει 4,8λ/100... έχω και φωτό.. αλήθεια σου λέω...
....
Δεν θα σου πω όμως ότι το έκανα σε κατηφορική διαδρομή.. Το τι γράφει ο καθένας με το τι ισχύει στ'αλήθεια ή υπό ποιες συνθήκες δεν σου λέει, μπορεί να έχει μεγάλη διαφορά!
Αν ψαξεις στο νημα θα δεις οτι στη φωτο ειχε και το trip που εδειχνε 1000 χιλ. + διανυθεντα. Ειχε ιωβιο υπομονη ο τυπος.
-
Ένα παράδειγμα .Για να διατηρήσουν δύο αυτοκίνητα με ίδια αεροδυναμική αντίσταση μια συγκεκριμένη ταχύτητα ας πούμε 120 χιλ/ώρα χρειάζονται 50 ίππους.Αυτούς τους 50 ίππους θα μπορούσε το κάθε ένα αυτοκίνητο να τους πετύχει με διαφορετική κλιμάκωση σασμαν και ροπής .Θα μπορούσε όμως στην προκειμένη στο civic με 182 ίππους και 25 κιλά ροπης στα 120 να πάει χαμένη ροπη γιατί πολύ απλά δεν έχει 10 σχέσεις στο κιβώτιο.To avantage που έχει το υβριδικό εκτός της μεγαλύτερης θερμικής απόδοσης του κινητήρα του είναι ότι το ecvt(λόγο των άπειρων θεωρητικά σχέσεων που έχει) φροντίζει ώστε ο κινητήρας να δουλεύει στην μεγιστη δυνατή θερμική απόδοση καθώς αυτή δεν είναι επιτεύξιμη σε όλο το φάσμα των στροφών.Δηλαδή ο κινητήρας δουλεύει ''τρελά'' δεν ειναι σύμφωνες οι στροφές του ανάλογα με την ταχυτητα που εχει το αυτοκίνητο. Η περίσσεια όμως ροπη που παράγεται όταν ανεβάζει απότομα στροφές δεν πάει χαμένη αλλά αποθηκεύεται στην μπαταρία με την γεννήτρια /ηλεκτροκινητήρα.Κανένα manual κιβωτιο δεν μπορεί σε όλες τις πιθανές ταχύτητες που κινείται το αυτοκίνητο να δουλέψει τον κινητήρα στις κατάλληλες στροφές που πετύχαίνει την μέγιστη θερμική του απόδοση.Για αυτό και με τα χρόνια οι ταχύτητες στα κιβώτια ανέβηκαν 4 -5-6 και στα αυτόματα έχουν φτάσει και τις δέκα.
-
Αυτο που εγραψες απο πανω , ειναι διαφορετικο με αυτο που ειπες πιο πριν . Τωρα συμφωνουμε πιο πολυ (αν κι εδω εχεις γραψει καποιες ανακριβειες)
-
Κατ΄ιδίαν θα ήταν πιο εύκολη η ανάλυση των επιχειρημάτων.Για πες μου τις ανακρίβειες μήπως μπορώ να βοηθήσω.Κάτι δεν ανέπτυξα καλά.
-
Ρε παιδιά μην μολύνετε το φόρουμ του civic με συζητήσεις για κατανάλωση
-
1)Θα μπορούσε όμως στην προκειμένη στο civic με 182 ίππους και 25 κιλά ροπης στα 120 να πάει χαμένη ροπη γιατί πολύ απλά δεν έχει 10 σχέσεις στο κιβώτιο.....
2).......Η περίσσεια όμως ροπη που παράγεται όταν ανεβάζει απότομα στροφές δεν πάει χαμένη αλλά αποθηκεύεται στην μπαταρία με την γεννήτρια /ηλεκτροκινητήρα.
1)Δεν παει χαμενη καμια ροπη ουτε στα χειροκινητα . Οσο γκαζι πατας, τοση ροπη παραγεται
2)Επισης καμια περισσεια ροπης δεν παει χαμενη, γιατι θα επιταχυνει το αμαξι και θα του δωσει μεγαλυτερη κινητικη ενεργεια .Που σημεινει οτι αν δεν την θες, θα σηκωσεις το ποδι απο το γκαζι για λιγο ωστε να επανελθεις στην ταχυτητα που θες.Μονο αν αναγκαστεις να πατησεις φρενο θα παει χαμενη η ενεργεια, γιατι μετατρεπεται σε θερμοτητα.
-
έχει κάποιος τον πλήρη εξοπλισμό του fl που θα φέρει ο Σ? το site δεν φενεται ενημερωμενο
-
Νέο Honda Civic 2017