@pituser : Τα νούμερα κατανάλωσης για το civic είναι εντός πραγματικότητας. Της corolla όμως όχι ! Γνωστός μου που έχει την κορόλα εδώ και ένα μήνα δεν έχει πέσει κάτω από 5,5 λτ/100 χλμ. Καθότι δε ζει σε αστικό περιβάλλον αλλά σε μικρό χωριό και οι μετακινήσεις του δε περιλαμβάνουν το σταμάτα – ξεκίνα των αστικών διαδρομών.
Υπάρχει μία εξήγηση και έχει να κάνει με τους νόμους της φυσικής :
Πραγματικό βάρος κενού αμαξώματος civic : 1290 kgr (πηγή euroncap)
Πραγματικό βάρος κενού αμαξώματος corolla : 1400 kgr (πηγή euroncap)
Ροπή στρέψης civic : 240 nm / 1900 – 5000 rpm
Ροπή στρέψης θερμικού κινητήρα corolla : 142 ΝΜ / 3600rpm
Συνδυασμένη ροπή corolla : 207 ΝΜ (όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη και για περιορισμένο χρονικό διάστημα).
Ένα μοτέρ κούφιο από ροπή καλείται να κινείσει 1400 kgr τσιμεντοποιημένης λαμαρίνας ...
Θα κάψει σε πραγματικές συνθήκες και όχι ... εργαστηρίου !
Έπειτα φίλε μου, συγκρίνουμε καταναλώσεις αυτ/των, που οι προδιαγραφές και επιδόσεις τους είναι παρεμφερείς.
Η διαφορά επιδόσεων από στάση και εν κινήσει civic 1.5Τ – corolla 1.8 Ηybrid, μετριέται σε … ναυτικά μίλια !!!