-
Δες τις καταναλωσεις του skyactive x 180 hp στο spritmonitor. Και πες μου τι βλεπεις;
Και εγω εχω οδηγησει πολλα...
Μην αρχισουμε παλι το μετρημα.
Edit
23 Gasoline min:5,86 λιτρα moderate :7,00 λιτρα max: 8,95 λιτρα
180 αλογα βενζινη....
-
Μη με τρελαινεται τωρα...ειπα εχω οδηγησει πολλα...παρα πολλα και ακριβα.
Διλιτρα και πανω αλλα και διλιτρα και πιο κατω ντιζελ ...κατω απο 7 μικτο σε διλιτρο μοτερ ντιζελ με suv αεροδυναμικη και βαρος με τιποτα.
Εκτος αν σερνεσαι...μιλζω για μεση κσταναλωση...οχι για adaptive cruise contro, στα 120 χλμ/ωρα σε ευθεια και επιπεδο οδοστρωμα.
-
Δες τις καταναλωσεις του skyactive x 180 hp στο spritmonitor. Και πες μου τι βλεπεις;
23 Gasoline min:5,86 λιτρα moderate :7,00 λιτρα max: 8,95 λιτρα
180 αλογα βενζινη....
Ρε συ, γιατί το παίζεις παλαβή τώρα; Τι έγραψες πιο πάνω; Ήταν ή όχι χαζομάρα;
Αν θες να συζητήσουμε και για το 180άρι, το GTD που έφερα παράδειγμα είναι ΚΑΙ πιο γρήγορο ΚΑΙ πιο οικονομικό. Εσύ μας έγραψες ότι την οικονομία του Skyaktiv - 180 δεν μπορεί να την πιάσει κανένα δίλιτρο ντίζελ αντίστοιχης ιποοδύναμης... Πράγμα που αποδείχτηκε ότι ήταν χαζομάρα.
Κατά τ' άλλα κι μένα μου αρέσουν τα Mazda και η νοοτροπία της εταιρίας που είναι πάντα νεωτεριστική. **Αλλά **η τεχνολογία Skyaktiv-Χ αυτή τη στιγμή δεν φέρνει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, υστερώντας και σε επιδόσεις (που δεν είναι αντίστοιχες της ιπποδύναμης) και σε κατανάλωση (που δεν έχει πετύχει στην πράξη την εξίσωση με το ντίζελ που ευαγγελίζεται). Μπορεί στο μέλλον να τα καταφέρει και τότε θα της βγάλω το καπέλο. Μπορεί και όχι, καθώς ακόμη και το μέγεθος της εταιρίας δεν δίνει τη δυνατότητα για τεράστιες επενδύσεις σε R&D...
-
Μη με τρελαινεται τωρα...ειπα εχω οδηγησει πολλα...παρα πολλα και ακριβα.
Διλιτρα και πανω αλλα και διλιτρα και πιο κατω ντιζελ ...κατω απο 7 μικτο σε διλιτρο μοτερ ντιζελ με suv αεροδυναμικη και βαρος με τιποτα.
Εκτος αν σερνεσαι...μιλζω για μεση κσταναλωση...οχι για adaptive cruise contro, στα 120 χλμ/ωρα σε ευθεια και επιπεδο οδοστρωμα.
Γύρε, το πρόβλημα σου είναι η πεισματική άρνηση της πραγματικότητας, όταν αυτή δε συμβαδίζει με τις απόψεις και τις προτιμήσεις σου. Λέγεται και στρουθοκαμηλισμός...
-
Lap wrote:
Μη με τρελαινεται τωρα...ειπα εχω οδηγησει πολλα...παρα πολλα και ακριβα.
Διλιτρα και πανω αλλα και διλιτρα και πιο κατω ντιζελ ...κατω απο 7 μικτο σε διλιτρο μοτερ ντιζελ με suv αεροδυναμικη και βαρος με τιποτα.
Εκτος αν σερνεσαι...μιλζω για μεση κσταναλωση...οχι για adaptive cruise contro, στα 120 χλμ/ωρα σε ευθεια και επιπεδο οδοστρωμα.
Γύρε, το πρόβλημα σου είναι η πεισματική άρνηση της πραγματικότητας, όταν αυτή δε συμβαδίζει με τις απόψεις και τις προτιμήσεις σου. Λέγεται και στρουθοκαμηλισμός...
Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Εσυ τι προσωπικοτητα εισαι;;;
Υ.γ δεν γνωριζεις τι αυτοκινητα εχω οδηγησει...εχεις βγαλει συμπερασματα για εμενα χωρις να με ξερεις. Αυτο ειναι το προβλημα.
-
Nαι, τα 6,4λτ/100 είναι για τον skyactiv-g.
Aλλά εδώ θα δώσω έναν πόντο στον Lap, ότι στον skyactiv-x παρά τα 60 άλογα παραπάνω έχει καλύτερη κατανάλωση σε διάφορα τεστ (άρα και σε πιθανό του topgear θα έγραφε καλύτερα νούμερα,βασικά είναι ενδιάμεσα στην κατανάλωση μεταξύ του diesel και του skyactiv -g).Για δίλιτρο κινητήρα βενζίνης τα 6άρια είναι ικανοποιητικότατες (μην πω και ισάξιες ή καλύτερες τιμές κι από διάφορα 1400-1600άρια,μην πω και 'downsizing' 1000-1200άρια βενζίνης).Έχουν κάνει δουλειά οι γιαπωνέζοι της Mazda σ'αυτό το θέμα, άσχετα αν στην Ελλάδα μιλάμε μόνο για φιλολογικό ενδιαφέρον (στην Ευρώπη είναι +14% σε πωλήσεις για το 9μηνο του 2019, με μεγαλύτερη αύξηση σε Γερμανία και Βρετανία)
-
Ειδα το διλιτρο και δεν ειδα οτι ηταν o g ...Οκ αστο αυτο..κερδισες το υπερ ατου..παρε την καρτα, βαλτην σε κορνιζα να την βλεπεις.......... παμε στην ουσια τωρα;;;;
Δηλαδη στον x active που ειναι το μηλο της εριδος και εβγαλε στον sprimonitor 0,6 λιτρα παραπανω καταναλωση στα 180 αλογα απο οτινο g με τα 122 αλογα.
Ρε χαρη που εισαι και πετρολχεντ μου λες οτι επειδη τραβαει ενα ντιζελ διλιτρο απο χαμηλα ειναι πιο γρηγορο και καλυτερο αυτοκινητο ως επιλογη μιας καιμεχουν ιδιες καταναλωσεις. Αφου ρε χαρη ξεφουσκωνει ψηλα τι να το κανεις;;;. Εχει αλλον τροπο λειτουργιας το καυσιμο ως ντιζελ. Δεν μπορει να γυρισει σε υψηλοτερα λογω ιδιοτητας του καυσιμου,.
Χαιρω πολυ χαιροπουλος
Γιατι να μην κοιτουμε αντιθετα την υποθεση οτι σε μια γρηγορη διαδρομη θα ξεφουσκωνεις και θα αλλαζεις συνεχως σχεσεις για να εισαι παραγωγικος.
Εκει το κατεβασμα και το ανεβασμα ειναι δηλαδη φυσικο και δεν το κοιτας;;;
Ναι στο mazda3 θελει μια σχεση κατω για να πιασεις απολυτες επιδοσεις...αλλωστε λειτουργει σαν ατμοσφαιρικο και εχει μηχανικο υπερσυμπιεστη στις χαμηλες στροφες για μεγαλη ροη αερα με σκοπο την λειτουργια σε υψηλη συμπιεση.
Φυσικα και ειναι κορυφαιος κινητηρας και πετυχε αυτο που δεν θελετε να καταλαβετε καποιοι. Εχει και το μελλον με ακομα υψηλοτερες συμπιεσεις και αλογα, τα εχουν τωρα ακομα στα εργαστηρια τους.
-
Το άστο θα το πω εγώ και θα αποχωρήσω από τη συζήτηση αυτή, γιατί για άλλη μια φορά απέδειξες ότι είσαι ανίκητος! Ευτυχώς που τα γραπτά μένουν...
-
Α ρε χαρη ...λυπαμαι πρσγματικα....λυπαμαι...
Πες οτι θες...γινε κριτης των παντων και κερδισε λεκτικες μαχες.
Εχεις χασει την ουσια κατ εμε του κινητηρα και της συμβολης του στην αυτοκινηση και αραδιαζεις δεκατα και δευτερολεπτα διαφορας ως αντιλογο.
Υ.γ Καπου γραφτηκε στοforum πως ο κινητηρας εχει 'safety mode' μεχρι τα 4000 χλμ (το γνωριζεις αυτο;;;)
-
Υ.Γ.2: Ρε γύρε έχει το 3άρι μηχανικό υπερσυμπιεστή; Πού το είδες αυτό; Μου φαίνεται ότι δεν είσαι σε καλό φεγγάρι...
Ο X κινητήρας έχει μηχανικό υπερσυμπιεστή για να αυξάνει τον αέρα εκεί που λειτουργεί σαν CI.
Τελικά τι θέλουμε να συγκρίνουμε, ίδια κυβικά, ίδια άλογα, ίδια κάτι άλλο; Γενικά μιλώντας.
-
Ο X κινητήρας έχει μηχανικό υπερσυμπιεστή για να αυξάνει τον αέρα εκεί που λειτουργεί σαν CI.
Δίκιο έχεις. Λάθος μου που δεν το είχα προσέξει. Απλώς είναι κάτι που στην ουσία δεν πολυαναφέρεται, καθώς και ο τρόπος λειτουργίας του είναι τελείως διαφορετικός με τους συμβατικούς κομπρέσσορες που δουλεύουν από το ρελαντί ως τις μεσαίες στροφές. Εδώ όπως φαίνεται δεν προσφέρει κανένα πλεονέκτημα σε απόδοση αλλά μόνο σε κατανάλωση, καθώς το μόνο που κάνει είναι να προσθέτει αέρα για να φτωχαίνει το μίγμα στις ψηλές στροφές.
-
Για να λήξουμε την κουβέντα εδώ, ας συγκρίνουμε δίλιτρα ντίζελ μικρομεσαία με στατιστικά στοιχεία για τη μέση κατανάλωση από το spritmonitor. Πιο δίκαια δεν γίνεται, νομίζω
Golf GTD (184hp): 6,4 lt/100Km - Mazda 3 Skyaktiv-G (120hp): 6,4 lt/100Km - Mazda 3 Skyaktiv-X (180hp): 6,8 lt/100Km.
Κατά τ' άλλα, όλα τα άλλα που γράφεις γύρε είναι απλώς σαν τη σουπιά που πετάει το μελάνι. Τι σημασία έχει τελικά τι έχεις οδηγήσει και τι έχω οδηγήσει εγώ; Τι σημασία έχει ο διαφορετικός τρόπος απόδοσης των κινητήρων βενζίνης και ντίζελ, όταν σε απόλυτες επιδόσεις (ας πούμε όπως τις μετράνε στα τεστ) το GTD είναι παντού (επιτάχυνση από στάση, ρεπρίζ, τελική) πιο γρήγορο από το Skyaktiv-X;
Είπαμε ότι είναι πολύ ωραίο και καλοφτιαγμένο το 3άρι, αλλά δεν μπορούμε και να κάνουμε τη νύχτα - μέρα ούτε να το παίζουμε στρουθοκάμηλοι, επειδή έτσι μας αρέσει.
Υ.Γ.1: Διευκρινίζω ότι σε προσωπικό επίπεδο το 3άρι μου αρέσει σαφώς περισσότερο από όλα τα ιαπωνικά και κορεάτικα μικρομεσαία. Όμως οι κινητήρες (κυρίως) και η τιμολόγηση είναι εκτός ελληνικής πραγματικότητας.
Υ.Γ.2: Ρε γύρε έχει το 3άρι μηχανικό υπερσυμπιεστή; Πού το είδες αυτό; Μου φαίνεται ότι δεν είσαι σε καλό φεγγάρι...
ΑΚΥΡΟΝ - MEA CULPA.
Υ.Γ.3: Είναι παραπάνω από βέβαιο ότι σε μια σβέλτη διαδρομή θα αλλάζεις πιο συχνά ταχύτητες με το ατμοσφαιρικό 3άρι από ότι με το GTD. Το ότι πιστεύεις το αντίθετο με κάνει να αμφιβάλλω για τη διαφημιζόμενη εμπειρία σου...
-
Πιθανόν να αυξάνει ελάχιστα την πίεση και στο full load.
-
Σωστο ερωτημα.
Λοιπον το πρωτο και κυριο ειναι οτι πλεον βενζινοκινητηρας σε αυτοκινητο παραγωγης παιζει σε ιδιους θερμοδυναμικους συντελεστες και λειτουργει (σε ενα φασμα στροφων) με αυταναφλεξη. Περασαμε και επισημως δηλαδη σε αλλη εποχη για τους μεκ γραμμης παραγωγης και με κοστος (μαζι και μεγαλους φορους) κατω απο 30 χηνες.
Αυτο το γεγονος αποτελει τεραστια ειδηση για την αυτοκινηση και ιδιαιτερα για τους petrolheads που μπορουν να εκμεταλευουν μεγαλυτερο φασμα στροφων κατα την σπορ οδηγηση αλλα παραλληλα να εχουν ενα οικονομικο οχημα ισαξιο με ντιζελ
Τεραστια ειδηση.
Δευτερον, το πετυχαινει στα ιδια κυβικα κατι που στο παρελθον οδηγουσε σε downsizing
Τριτον οι επιδοσεις. Εδω πραγματικα εχω μπερδευτει. Στο ιντερνετ υπαρχει η ειδηση οτι το αυτοκινητο ερχεται με 'safety mode' για τα πρωτα 4.000 χλμ.
Δηλαδη ολες οι μετρησεις του ειδικου τυπου εχουν γινει με safety mode.
Θα θελα να το ψαξουμε αυτο.
Τεταρτον, περιβαλλοντικα εχω την αισθηση οτι ειναι ανωτερος απο ιδιων κυβικων και ιππων turbodiesel
-
Μια και ξεφύγαμε ελαφρώς από το βασίλειο του παραλογισμού, θα σου πω ότι κακώς ψάχνεσαι για το safety mode των πρώτων 4000 χιλιομέτρων (αν υπάρχει). Αρκεί να συγκρίνεις τα επισημα νούμερα επιδόσεων.
Δευτερευόντως θα σου πω ότι κακώς προσπαθείς να αποδόσεις την υπεροχή σε επιδόσεις του GTD στο DSG, γιατί αντίστοιχες επιδόσεις έχει και το manual.
Γενικά αυτή είναι η μόνιμη ένσταση μου σε αυτά που γράφεις. Κολλάς σε μία προσωπική άποψη και προσπαθείς να την υπερασπιστείς πάση θυσία, ακόμη κι όταν σου αποδεικνύουν με αντικειμενικά στοιχεία την πλάνη σου...
-
Έχω μια επιφύλαξη, το 6,4 λίτρα του εγγλέζου είναι η μέση κατανάλωση από 1 οδηγό, ενώ αυτό από το spritmonitor είναι από πολλούς. Δεν γνωρίζουμε αυτός ο 1 πως οδηγάει. Δεν θέλω να κρίνω από τους εγχώριους δοκιμαστές των περιοδικών, τα πάνε τσίτα διαρκώς.
Αν, από την άλλη, ο εγγλέζος αυτός είναι ένας μέσος οδηγός και οδηγά σε μέσες συνθήκες, τότε το 6,4 είναι μια καθημερινή κατανάλωση για πετρέλαιο. Την πετυχαίνουν ένα σκασμό άλλα αυτοκίνητα, με τις μισές φανφάρες περί σκαιακτίβ κ.α. των σαμουράιδων, μπορεί και λιγότερες.
Και φυσικά, δεν είναι λόγος για να το προτιμήσεις από κάποιο άλλο.
Πάρτε και μια μέση 6,26 λίτρα από το Avensis το πετρέλαιο των 2.000 κ.εκ., το οποίο ήτο σε παραγωγή μέχρι το 2018 και διατίθετο αποκλειστικά με με εξάρι μηχανικό, σε μια ύστατη προσπάθεια να εμπεδωθεί ότι το 6,4 του 3αριού, αν ισχύει, είναι μια μπούρδα σε σχέση με πετρέλαιο:
Kαι μια ωραία εικόνα από Πεζώ 308 πετρέλαιο 2.000 κ.εκ. :
Peugeot 308 150HP -> 5.96 L/100
Peugeot 308 180HP -> 6.1 L/100
-
Επειδή εμείς στη Honda τους μασάμε τους μαζνταίους και τους αποδέλοιπους κινητήρες και μετά φτύνουμε και τα κουκούτσια, πάρτε και τη μέτρηση από 182 (μάλλον είναι και παραπάνω) good old fashioned βενζινοβόρα και τουρμπάτα άλογα:
Πετρέλαια και skyactive και μ@λ@κίες!
-
ειρήσθω εν παρόδω που λένε και στο χωριό, Lap δες αυτό και θα καταλάβεις γιατί μπορείς να έχει μεγάλο efficiency και η κατανάλωση να μην είναι τόσο διαφορετική από τα άλλα.
-
Ασε μας ρε χαρη...
Συγκρινεις ενα μοτερ βενζινης που πιανει ιδιες καταναλωσεις με diesel.
Το εχεις καταλαβει αυτο;; Το ποσο χολη ειχες βγαλει και τι κριτικες ειχες κανει και μαλιστα επι προσωπικου το θυμασαι;
Και σας λεω οσο εξελισσονται οι βενζινοκινητηρες θα βλεπετε απιστευτα πραγματα
Συγκρινεις ενα αυτοκινητο που στο τετρακοσαρι εχει 1,5 δευτερο διαφορα επειδη εχει dsg και περισσοτερες σχεσεις στο κιβωτιο.
Οκ παρε και αυτην την καρτα υπερ ατου. Αν εσυ βλεπεις ετσι τα αυτοκινητα....αστο ρε Χαρη ...αστο.
Το θεμα της συζητησης ειναι το θαυμα αυτου του κινητηρα...
Εσυ δεν θες να το δεις...δεν πειραζει μεινε με τα υπερ ατου σου.
Χαρη, δεν θα το παω παρακτω στα αυτοκινητα.....αστο διοτι θα προσβαλλω......
Μιλαω για αλλο επιπεδο,.τσπ Το αφηνω απ εξω για να μην περιαυτολογω.
-
Χαρη δες λιγο εδω και διαβασε στα σχολια μιας και ψαχνεις τα δεκατα και τα δευτερα
Το αυτοκινητο φαινεται να ερχεται με καποιου ειδους προστασια μεχρι τα 4.000χλμ οπως γραφεται στο intenet.
Χωρις dsg 7 και με σχετικα μακρυ χειροκινητο κιβωτιο
.
Συνεπως θεωρω πως ο κινητηρας βαζει τα γελια ως κινητηρας ακομα και σε καλους turbodiesel διλιτρους.
Θα θελα να τον δω αυτον τον κινητηρα σε dsg 7... θα χε ενδιαφερον...
Βενζινη, ιδια καταναλωση, πιθανοτατα πιο γρηγορο, μεγαλο φασμα στροφων πολλα θετικα που πολλοι δεν το περιμενατε.
Mazda 3 2019