-
Αυτοί που ψωνίζουν Toyota το κάνουν με τη λογική σούπερ μάρκετ. Αυτό ξέρουν, αυτό εμπιστεύονται. Άρα για τον οποιοδήποτε λόγο τύπου 'τους τρομάζει το υβριδικό, δε θέλουν αυτόματο γενικά, δε θέλουν CVT αυτόματο ειδικά, δε θέλουν να μπλέξουν με μάρκες που δεν ξέρουν', γιατί να μην πάρουν 1.2Τ?
Προφανώς και το bold δεν ισχύει. Και το γράφει αυτό ένας 'εχθρός' της toyota. Αλλά το τελευταίο 6μηνο πήρα ένα chr και ένα corolla.
ΠΑΝΤΑ όταν έπαιρνα αυτοκίνητο έκανα test drive και κοιτούσα τον ανταγωνισμό.
-
Aυτοί που ψωνίζουν Τουότα, το κάνουν γιατί πιστεύουν ότι είναι το πιο κατάλληλο που μπορούν να αγοράσουν για το συγκεκριμένο μεταφορικό έργο που θέλουν να καλύψουν. Το αυτό δηλαδή με όσους παίρνουν Ρενώ, Πεζώ,Μερσεντέ, Τράμπαντ, Πεμβέ,Φίατ,Τέζλα, κ.ο.κ., η λίστα είναι πολύ μεγάλη.
Μην παραμυθιάζεστε. Βάλτε κάτω ρεαλιστικά τι θέλετε να πάρετε από το νέο σας αμάξι, και σχετικά γλήγορα θα καταλήξετε σε κάποιο καταλληλο, όποιο και νά'ναι αυτό. Αλλά να τα βάλετε κάτω σωστά, και να το ψάξετε, όχι να πάρετε κάτι στο σακκί, ή κάποιο άλλο επειδή σας γυάλισε το χρώμα.
Φαντάζεστε κάποιον να θέλει να το παίξει GT-rallye και να πάρει το Γιάρις το 1000άρι? Το αμάξι θα του φταίει μετά ή το κεφάλι του?
-
...Τογιοτα εχει 10-11 εκατ πωλησεις τον χρονο.
Πόσες στην Ευρώπη;
-
Toyota Ευρώπης ανακοίνωσε ότι το 2019 πούλησε στην Ευρώπη 1.002.216 Toyota (+4,5%) και 87.206 Lexus (+14,5%), όπου αθροιστικά είναι 1.089.422 οχήματα, μια αύξηση 5,2% σε σχέση με το 2018. Το συνολικό μερίδιο αγοράς της στην Ευρωπαϊκή αγορά να ανέρχεται στο 5,3%. Το 2019, η Toyota είδε τις πωλήσεις της να περνούν το 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα για πρώτη φορά μετά το 2008.
-
Θα συμφωνήσω με τον dstou ο καθένας μας θα πάρει ένα αυτοκίνητο ανάλογα με το πορτοφόλι του, την οικογένεια, τα χλμ. Διαβάζω πολλές φορές να μειώνουν κάποιοι την Toyota ή να νοιώθει κάποιος άσχημα. Λενε ότι είναι ψόφια αυτοκίνητα. Υπάρχει και το supra. Επίσης ας πάρουμε την αξιοπιστία είμαι λάτρης του civic αλλά το μισό φόρουμ είναι για το τι 'ζημιές '' έχει βγάλει τριγμούς λάδια κροταλλισμα και άλλα και σε άλλες ακόμα πιο premium μάρκες το μισό τους φόρουμ είναι για ζημιές το πρώτο αυτοκίνητο μου ήταν Roger 45(οταν ανήκε στην BMW) μια φορά τον μήνα ήμουν συνεργείο έχω κολλητό με 307 cc που του έμεινε όρθια η οροφή μπροστά στις καφετέριες και άλλα αμέτρητα παραδείγματα με όλες τις μάρκες ένα τελευταίο γνωστός είχε τρελά με BMW αγόρασε χωρίς να έχει καλή οικονομική κατάσταση και μετά είχε σχεδόν ένα χρόνο κυκλοφορούσε μόνο μέρα γιατί κάηκε (αν το λέω σωστά) μια πλακέτα για τα φώτα και δεν είχε λεφτά να την αλλάξει, ολα έχουν τα υπέρ τους και τα κατά τους . Οπότε καταλήγουμε στα παραπάνω ότι ο κάθενας μας θα πάρει αυτό που θέλει ανάλογα με τις ανάγκες του είτε είναι Toyota hyundai Dacia BMW audi. Τα γράφω όλα αυτά γιατί μπαίνω στη θέση όσους έχουν πάρει κάποιο αυτοκίνητο και κάποιοι το απαξιωνουν είναι άσχημο. Να λέμε την γνώμη μας (το είδα από κοντά δεν μου άρεσε δεν έχει χώρους, έκανα td ήταν ΓΙΑ ΜΈΝΑ ψόφιο) αλλά θεωρώ με λίγο καλύτερο τρόπο. Σκεφτείτε τώρα να πάρει κάποιος αυτοκίνητο να μπει να γράψει όλο χαρά τι πήρε και από κάτω να του γράψει κάποιος, japanila, koreatila, το οδήγησα και ήταν μάπα του Γα....με την ψυχολογία. Αυτά συγνώμη αν κούρασα.
-
Δεν πιστεύω ότι θα κάτσει να στεναχωρηθεί κάποιος, γιατί κάποιος θα του 'θήξει' το αυτοκίνητό του. Προσωπικά εντελώς στα παπάκια μου. Τα τελευταία 15 χρόνια αν σκεφτώ, που τα αλλάζω σχετικά συχνά, δεν μπορώ θυμηθώ να είμαι funboy μιας μάρκας. Πλην στα 25 που είχα πάρει το czt... Αλλά μου πέρασε στο 6μηνο.
Όποιος θέλει να βρίσει τα toyota μου ελεύθερα. Ούτε μετοχές έχω στην εταιρεία, ούτε με απασχολεί να κρίνει κάποιος την αγορά μου, γιατί δεν μπορεί κανείς να ξέρεις τους λόγους που προχώρησα στην οποιαδήποτε αγορά.
Και επειδή το θέμα ξεκίνησε από την ερώτηση που έκανα, γιατί να προτιμηθεί ο 1.2Τ από τον hybrid(για να τελειώνουμε με τα offtopic), η απάντηση που έχω ως τώρα είναι πρακτικά το CVT.
ok, δεν έχω θέμα αν κάποιος θέλει να 'ανακατεύει τη σούπα'. Η ερώτηση που κάνω πάνω σε αυτό είναι η εξής:'το οδηγήσατε και δεν σας άρεσε με το CVT ή επηρρεαστήκατε από ότι διαβάσατε και δεν μπήκατε στον κόπο;'
-
Γκουχ γκουχ ecvt οχο cvt...
Το ξερω σπαστικος.....
-
Πήρα πρόσφατα το δεύτερο υβριδικο toyota (το πρώτο έγινε τρομπέτο). Όπως καταλαβαίνετε το επόμενο έπρεπε να πλήρη την μοναδική προϋπόθεση να είναι υβριδικό. Πορτ παγκαζ, χώροι, επιδόσεις, κρατήματα απλά έπονταν. Το τι γράφει ο καθένας εδώ μέσα αλλά και σε κατ'ιδιαν συζητήσεις για επιδόσεις και γουργουρητα δεν με αγγίζει καθόλου.Εχουν περάσει από τα χέρια μου αυτοκίνητα όπως s2000, audi s3, clio Williams. Άλλες αναγκες τότε, αλλά θέλω. Αλλά να θεωρεί κάποιος ότι το διπλοσυμπλεκτο με τα 130 άλογα και 1300 κιλά είναι καρτ επί δρόμου και θα περάσει υπέροχα πίσω από το τιμόνι του ενώ ο άλλος με το corolla hybrid δεν θα διασκεδάσει στις μετακινήσεις του με ξεπερνάει.
-
1ον μίλησα γενικά για αγορά αυτοκινήτου όχι μόνο για toyota
2ον έχεις δίκιο για το offtopic αλλά μου βγήκε τι να κανω
3ον όσον αφορά e-cvt( εεε lap το πέτυχα) ή χειροκίνητο θεωρώ αν κάποιος το θέλει μόνο για πόλη ή επαρχία που δεν μπορείς να πας και πολύ πάνω από 80 90 θα έπαιρνα e-cvt αν από την άλλη ήθελα αποκλειστικά χειροκίνητο, εγώ προσωπικά θα κοιτούσα και άλλα αυτοκινητα
-
Δεν αναφέρθηκα σε κανένα σχόλιο συγκεκριμένα. Ο καθένας σύμφωνα με τις ανάγκες του παίρνει ότι αυτοκίνητο γουστάρει. Και μετά τα 80 - 90 μια χαρά πάει πάντως. Οι επιδόσεις και ρεπριζ των toyota υβριδικών είναι σύμφωνα με τις επιδόσεις και ρεπριζ οποιουδήποτε άλλου αυτοκινήτου με την ίδια αναλογία κιλών ανά ιππο.
-
Δεν πιστεύω ότι θα κάτσει να στεναχωρηθεί κάποιος, γιατί κάποιος θα του 'θήξει' το αυτοκίνητό του. Προσωπικά εντελώς στα παπάκια μου. Τα τελευταία 15 χρόνια αν σκεφτώ, που τα αλλάζω σχετικά συχνά, δεν μπορώ θυμηθώ να είμαι funboy μιας μάρκας. Πλην στα 25 που είχα πάρει το czt... Αλλά μου πέρασε στο 6μηνο.
Όποιος θέλει να βρίσει τα toyota μου ελεύθερα. Ούτε μετοχές έχω στην εταιρεία, ούτε με απασχολεί να κρίνει κάποιος την αγορά μου, γιατί δεν μπορεί κανείς να ξέρεις τους λόγους που προχώρησα στην οποιαδήποτε αγορά.
Και επειδή το θέμα ξεκίνησε από την ερώτηση που έκανα, γιατί να προτιμηθεί ο 1.2Τ από τον hybrid(για να τελειώνουμε με τα offtopic), η απάντηση που έχω ως τώρα είναι πρακτικά το CVT.
ok, δεν έχω θέμα αν κάποιος θέλει να 'ανακατεύει τη σούπα'. Η ερώτηση που κάνω πάνω σε αυτό είναι η εξής:'το οδηγήσατε και δεν σας άρεσε με το CVT ή επηρρεαστήκατε από ότι διαβάσατε και δεν μπήκατε στον κόπο;'
Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει κανένα αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο. Είτε αυτό λέγεται CVT η ΕCVT η DSG. Δεύτερον το αυτοκίνητο μου κάνει 10-12000 μάξιμουμ 13000 χμ το χρόνο από τα οποία περίπου το 75% είναι εκτός πολης και κυρίως εθνική οδό. Πες μου έναν λόγο να αγοράσω υβριδικό αυτοματο; Δεν έιμαι αρνητικος στο συγκεκριμένο αυτόματο. Είμαι αρνητικός σε όλα τα αυτόματα και πιστεύω και πολλοί άλλοι το ίδιο. Τώρα το γιατί επέλεξα τον 1,2Τ αντί για κάποιο άλλο αυτοκίνητο;Γιατί αυτό μου άρεσε και θεώρησα ότι μου καλύπτει τις ανάγκες μου.
-
Όχι φίλε μου συγνώμη έγραφα στον kyr80 απλά επειδή έγραφα από κινητό μάλλον έκανα κάπου λάθος. Σαφώς δεν είναι μόνο για 80-90 χλμ απλά ήθελα να τονίσω ότι μπορεί να ανταπεξέλθει και επαρχία κατά την άποψή μου και όχι μόνο για πόλη που γράφουν. (Άλλωστε και στο τσακ είμαι για chr ή corolla hybrid λίγο με φοβίζει ecvt γιατί δεν έχω ξανά οδηγήσει και είμαι και από επαρχία.
-
Και γω από κινητό γράφω, οπότε άστα. Παντού μπορεί να ανταπεξελθει. Στην εθνική βάζεις το adaptive cruise control, ρυθμίζεις απόσταση από προπορευομενο όχημα, ταχύτητα και δεν ασχολείσαι καθολου.Επαρχία μένω και γω και πίστεψε με τις καλύτερες καταναλώσεις θα τις δεις σε επαρχιακό δρόμο. Απλά όταν κάνεις test drive φρόντισε να είναι αρκετή ώρα.
-
Ευχαριστώ πολύ φίλε.
-
kyr80 wrote:
Δεν πιστεύω ότι θα κάτσει να στεναχωρηθεί κάποιος, γιατί κάποιος θα του 'θήξει' το αυτοκίνητό του. Προσωπικά εντελώς στα παπάκια μου. Τα τελευταία 15 χρόνια αν σκεφτώ, που τα αλλάζω σχετικά συχνά, δεν μπορώ θυμηθώ να είμαι funboy μιας μάρκας. Πλην στα 25 που είχα πάρει το czt... Αλλά μου πέρασε στο 6μηνο.
Όποιος θέλει να βρίσει τα toyota μου ελεύθερα. Ούτε μετοχές έχω στην εταιρεία, ούτε με απασχολεί να κρίνει κάποιος την αγορά μου, γιατί δεν μπορεί κανείς να ξέρεις τους λόγους που προχώρησα στην οποιαδήποτε αγορά.
Και επειδή το θέμα ξεκίνησε από την ερώτηση που έκανα, γιατί να προτιμηθεί ο 1.2Τ από τον hybrid(για να τελειώνουμε με τα offtopic), η απάντηση που έχω ως τώρα είναι πρακτικά το CVT.
ok, δεν έχω θέμα αν κάποιος θέλει να 'ανακατεύει τη σούπα'. Η ερώτηση που κάνω πάνω σε αυτό είναι η εξής:'το οδηγήσατε και δεν σας άρεσε με το CVT ή επηρρεαστήκατε από ότι διαβάσατε και δεν μπήκατε στον κόπο;'
Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει κανένα αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο. Είτε αυτό λέγεται CVT η ΕCVT η DSG. Δεύτερον το αυτοκίνητο μου κάνει 10-12000 μάξιμουμ 13000 χμ το χρόνο από τα οποία περίπου το 75% είναι εκτός πολης και κυρίως εθνική οδό. Πες μου έναν λόγο να αγοράσω υβριδικό αυτοματο; Δεν έιμαι αρνητικος στο συγκεκριμένο αυτόματο. Είμαι αρνητικός σε όλα τα αυτόματα και πιστεύω και πολλοί άλλοι το ίδιο. Τώρα το γιατί επέλεξα τον 1,2Τ αντί για κάποιο άλλο αυτοκίνητο;Γιατί αυτό μου άρεσε και θεώρησα ότι μου καλύπτει τις ανάγκες μου.
Και ξαναρωτάω. Το οδήγησες και το απέριψες; Έχεις ζήσει με αυτόματο και αποφάσισες ότι είναι καλύτερο το χειροκίνητο; Γιατί δεν ξέρω ΚΑΝΕΝΑ που να έζησε με οποιοδήποτε αυτόματο και να ξαναγόρασε χειροκίνητο αυτοκίνητο ξανά. Και στο λέει κάποιος που πλήρωσε παραπάνω χρήματα για να έχει το mx5 6ταχύτητες αντί 5, 6τάχυτο το φιατάκι κλπ.
-
iliasgtc45 wrote:
kyr80 wrote:
Δεν πιστεύω ότι θα κάτσει να στεναχωρηθεί κάποιος, γιατί κάποιος θα του 'θήξει' το αυτοκίνητό του. Προσωπικά εντελώς στα παπάκια μου. Τα τελευταία 15 χρόνια αν σκεφτώ, που τα αλλάζω σχετικά συχνά, δεν μπορώ θυμηθώ να είμαι funboy μιας μάρκας. Πλην στα 25 που είχα πάρει το czt... Αλλά μου πέρασε στο 6μηνο.
Όποιος θέλει να βρίσει τα toyota μου ελεύθερα. Ούτε μετοχές έχω στην εταιρεία, ούτε με απασχολεί να κρίνει κάποιος την αγορά μου, γιατί δεν μπορεί κανείς να ξέρεις τους λόγους που προχώρησα στην οποιαδήποτε αγορά.
Και επειδή το θέμα ξεκίνησε από την ερώτηση που έκανα, γιατί να προτιμηθεί ο 1.2Τ από τον hybrid(για να τελειώνουμε με τα offtopic), η απάντηση που έχω ως τώρα είναι πρακτικά το CVT.
ok, δεν έχω θέμα αν κάποιος θέλει να 'ανακατεύει τη σούπα'. Η ερώτηση που κάνω πάνω σε αυτό είναι η εξής:'το οδηγήσατε και δεν σας άρεσε με το CVT ή επηρρεαστήκατε από ότι διαβάσατε και δεν μπήκατε στον κόπο;'
Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει κανένα αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο. Είτε αυτό λέγεται CVT η ΕCVT η DSG. Δεύτερον το αυτοκίνητο μου κάνει 10-12000 μάξιμουμ 13000 χμ το χρόνο από τα οποία περίπου το 75% είναι εκτός πολης και κυρίως εθνική οδό. Πες μου έναν λόγο να αγοράσω υβριδικό αυτοματο; Δεν έιμαι αρνητικος στο συγκεκριμένο αυτόματο. Είμαι αρνητικός σε όλα τα αυτόματα και πιστεύω και πολλοί άλλοι το ίδιο. Τώρα το γιατί επέλεξα τον 1,2Τ αντί για κάποιο άλλο αυτοκίνητο;Γιατί αυτό μου άρεσε και θεώρησα ότι μου καλύπτει τις ανάγκες μου.
Και ξαναρωτάω. Το οδήγησες και το απέριψες; Έχεις ζήσει με αυτόματο και αποφάσισες ότι είναι καλύτερο το χειροκίνητο; Γιατί δεν ξέρω ΚΑΝΕΝΑ που να έζησε με οποιοδήποτε αυτόματο και να ξαναγόρασε χειροκίνητο αυτοκίνητο ξανά. Και στο λέει κάποιος που πλήρωσε παραπάνω χρήματα για να έχει το mx5 6ταχύτητες αντί 5, 6τάχυτο το φιατάκι κλπ.
Έχω οδηγήσει αυτόματο. Το συγκεκριμένο όμως όχι. Δεν νομίζω ότι διαφέρει από τα υπόλοιπα. Εγώ πάλι ξέρω πάρα πολλούς που διστάζουν να αγοράσουν αυτόματα.
-
Έχω οδηγήσει αυτόματο. Το συγκεκριμένο όμως όχι. Δεν νομίζω ότι διαφέρει από τα υπόλοιπα. Εγώ πάλι ξέρω πάρα πολλούς που διστάζουν να αγοράσουν αυτόματα.
-
Άλλο έχω οδηγήσει αυτόματο, και άλλο το έχω ζήσει με αυτόματο.
-
Όσους ξέρω που δεν θέλουν αυτόματο, δεν είχαν ποτε. Σαν να λέω π.χ. ότι δε μου αρέσει το σούσι, αλλά δεν έχω φάει και ποτέ...
-
Στο συγκεκριμένο άρα αυτοκίνητο που συζητάμε, απέριψες το αυτόματο χωρίς να το έχεις οδηγήσει. Αυτό ρώτησα.
-
-
Πήρα πρόσφατα το δεύτερο υβριδικο toyota (το πρώτο έγινε τρομπέτο). Όπως καταλαβαίνετε το επόμενο έπρεπε να πλήρη την μοναδική προϋπόθεση να είναι υβριδικό. Πορτ παγκαζ, χώροι, επιδόσεις, κρατήματα απλά έπονταν. Το τι γράφει ο καθένας εδώ μέσα αλλά και σε κατ'ιδιαν συζητήσεις για επιδόσεις και γουργουρητα δεν με αγγίζει καθόλου.Εχουν περάσει από τα χέρια μου αυτοκίνητα όπως s2000, audi s3, clio Williams. Άλλες αναγκες τότε, αλλά θέλω. Αλλά να θεωρεί κάποιος ότι το διπλοσυμπλεκτο με τα 130 άλογα και 1300 κιλά είναι καρτ επί δρόμου και θα περάσει υπέροχα πίσω από το τιμόνι του ενώ ο άλλος με το corolla hybrid δεν θα διασκεδάσει στις μετακινήσεις του με ξεπερνάει.
+1
Aλλες εποχες τοτε και αλλες τωρα με τιμη βενζινης 1.6 και δυσκολια στο παρκαρισμα που αναγκαζεσαι να κανεις αρκετες μανουβρες υβριδικο ειναι απαραιτητο και θα ειναι και το επομενο αμαξι που θα αγορασω (΄η ηλεκτρικο αν επιτρεψουν οι συνθηκες).
Τα αυτοκινητα VAG πχ που πουλανε τωρα 1.5 130 DSG απιστευτη πολυπλοκοτητα για ελαχιστα καλυτερη εμπηρεια χρησης που θα πληρωσεις στο μελλον με αυξημενο κοστος συντηρησης. Ενα υβριδικο Κορολλα στα χαρτια εχει πολυ καλυτερο και απλοτερο μηχανισμο. Δεν το εχω οδηγησει αλλα δεν θα ειχα θεμα πιστευω.
-
Γενικα το νεο corolla ειναι εντονως πιο σπορτιφ απο τις προηγουμενες γενιες σε αιαθηση. Το ιδιο μας αναφερει η toyota και για το επομενο yaris.
Γενικα η toyota εχει αλλαξει στρατηγικη και προσπαθει να δειξει μια πιο σπορτιφ εικονα στα μοντελα που πωλουνται στην Ευρωπη.
-
Είναι εντυπωσιακά πολύς ο κόσμος που αρνείται έστω και να δοκιμάσει αυτόματο. Είναι δεδομένη η αντίσταση του Έλληνα στην αλλαγή, γενικώς. Αντίστοιχα κόσμος που οδηγάει αυτόματο αρνείται να δοκιμάσει χειροκινητο. Αυτά έχουν προκύψει ως παρατηρήσεις διαχείρισης ικανών εταιρικών στόλων τα τελευταία χρόνια που στην ουσία είναι σα μικρογραφία της αγορας.
Κατά τα άλλα δε γίνεται καμία μείωση της Toyota όταν κάποιος τοποθετείται αρνητικά. Αυτά είναι προσωπικές προτιμήσεις. Εκ των πραγμάτων ένα τόσο μαζικό προϊόν δε θα μπορούσε παρά να είναι γενικώς αδιάφορο ώστε να καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερους. Γι' αυτό μία Alfa Romeo πχ είναι 100 φορές καλύτερο αυτοκίνητο από ένα Toyota αλλά πουλάει 1000 φορές λιγότερο. Απλά όντας σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ κακώς κάνει εντύπωση σε πολλούς ότι για κάποιους είναι ακόμα ψηλά σαν κριτήρια οι επιδόσεις, τα κρατήματα, η τεχνολογία κτλ παρά του ότι μεγάλωσαν, έκαναν οικογένειες, άλλαξαν οι ανάγκες.
Toyota Corolla 2019