-
Ναι και εγω εκατσα πισω και εκανα οτι λες. Η αισθηση ηταν σαν να βρισκομαι σε bmw. Γενικα και τα εμπροσθια καθισματα ειναι αρκετα χαμηλα στο πατωμα μαι γενικα με τα μαυρα δερματα λες ειμαι σε καλο γερμανικο σπορτιφ αυτοκινητο.
Θα ελεγα ομως το ιδιο με εσενα. Αλλα ολη αυτη η αισθηση πολυτελειας και πολυ ποιοτικου προιοντος κοστιζει... πολυ καλες τιμες ειναι θεωρω...αντε 1000 ευρω κατω οκ θα το θελα αλλα επειδη εχω μικροτερο ισως πορτοφολι απο εσας.
Δηλαδη με τα ιδια χρηματα με πλουσιο εξοπλιαμο το kamiq μοιαζει σαν αυτο να ηταν κορεατικο και οχι το xceed.
Γενικα πλεον η kia περασε την οχθη με αυτο το προιον. Εγω ενιωθα σαν σε bmw μεσα του.
-
@Lap κάπου εδώ οφείλω να σου πω ένα δημόσιο ευχαριστώ γιατί πραγματικά μόνο εξαιτίας σου πήγα και είδα το συγκεκριμένο όχημα λύνοντας τον γρίφο της αναζήτησης του επόμενου αυτοκινήτου, όταν έρθει εκείνη η ευλογημένη ώρα. Review δεν θα κάνω φίλε γιατί δεν υπάρχει κανένας λόγος να ξαναμπώ στην διαδικασία να 'αρπαχτώ' με τους διάφορους που περιμένουν στην γωνία να γράψω κάτι για να μου την πουν.
Θέλω να σταθώ μόνο στο οικονομικό κομμάτι λίγο. Το αμάξι όχι δεν είναι φτηνό. Έχει λίγες vfm εκδόσεις στα 1000 κυβικά, ένα τίμιο για το μέγεθος του μοτέρ. Καλύτερο του Juke πχ το οποίο επίσης έχω πάρει td. Από εκεί και πέρα αν το θες 1.4 καλά εξοπλισμένο θα το πληρώσεις. Η εταιρεία έχει κάνει άλματα και έχει φτάσει κοντά, δίπλα ή έχει ξεπεράσει πολλούς κατασκευαστές οι οποίοι μέχρι πριν λίγα χρόνια της έκαναν πλάκα. Η ψαλίδα κλείνει και η Kia σιγά σιγά θα εδραιωθεί δίπλα στους παραδοσιακούς κατασκευαστές ως ισάξια. Γιατί λοιπόν να μην πληρώσεις ένα καλό αυτοκίνητο όπως ακριβώς θα το πλήρωνες από άλλον Ευρωπαίο κατασκευαστή; Κάποτε η Skoda και η Seat ήταν ανέκδοτα και τα Hyundai τα αγόραζαν για κουβαλάνε εργαλεία στην οικοδομή οι Αλβανοί!
Ο κόσμος αλλάζει, προχωράει μπροστά. Δοκιμάζουμε και κρίνουμε το κάθε αυτοκίνητο χωρίς παρωπίδες. Και καλό θα ήταν να περνάμε από όλες τις εταιρίες γιατί ποτέ δεν ξέρεις που μπορείς να βρείς το αμάξι που σου ταιριάζει, έτσι @Lap; ^^
-
Χεχε ακριβως ετσι....
Πολυ καλα τα λες....ολοι μας εχουμε κολληματα με καποιες εταιριες αλλα το καλο προϊον το παραδεχομαστε.
Η kia μετα το kia GT (απιαστο λογω κυβικων στην ελλαδα)....εχει παρει αλλο δρομο.
Θυμασαι σου εγραψα πως οταν θα γινει πριμιουμ και σπορτιφ μαρκα θα λες πως την ειχες εντοπισει πρωτος αλα χιπστερας
Χαρηκα πολυ που βοηθησα να ξεδιαλυνεις την ομιχλη της επιλογης σου.
Υγεια να εχουμε και δουλειες να αλλαζουμε αυτοκινητα και να τα χαιρομαστε και να μαλωνουμε με ολους εδω στο forum.
Υ.γ ενταξει και εγω αν δεις διαφωνω σχεδον με ολους στο forum, εγω λεω τα δικα μου και οι αλλοι τα δικα τους. Γραψε τις αποψεις σου και το review σου χωρις αγχος, παθος και φοβο (καλα απο φοβο δεν σε κοβω και να πολυφαβασαι εχεις εκτοπισμα) . Αλλωστε μπορει να βοηθησεις αλλους που εχουν τα ιδια θελω με εσενα.
Ευχομαι μονο καλα νεα και καλες αγορες
-
και εγώ προς ΚΙΑ κλείνω παίδες. έπρεπε να είχα παραγγείλει ήδη αλλά δν είναι της παρούσης. είπαμε, ξεφεύγοντας από τα σήματα, αποκτάς value. καλή ποιότητα, καλή εγγύηση, φθηνά service φανταζομαι, μεγάλη γκάμα κινητήρων. απλά με βολεύει το proceed και όχι το xceed για διάφορους λόγους
-
Πολύ ωραίο το xceed, τα γραφεία σχεδιασμού είναι στην Φρανκφούρτη, το εργοστάσιο στην Ζίλινα της Σλοβακίας εδώ 14 χρόνια σίγουρα. Όσο παιρναγαν τα χρόνια τόσο πιο ευρωπαϊκα έδειχναν. Η ποιότητα ανέβαινε level, η αξιοπιστία υπήρχε ήδη μαζί με 7ετη εγγύηση. Οι τιμές επίσης εκτοξευτηκαν, δεν έγιναν όμως τσιπικα ώστε να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη.
Και αυτή η κορεατικά μόνο στα πολύ παλιά θυμίζει, όπως κάτι kia sephia και αντίστοιχα χιουνται αξεντ. Πλέον παίζουνε με ίσους όρους.
-
-
Θα το έχω υπόψιν μου, αν θελήσω να αγοράσω τον Παρθενώνα σε ρόδες...
-
Χαχαχα
Ειδες ποσο μικρος ειναι ο ανθρωπος. Και δεν θα ναι καποιος κοντουλης.
Χαχα
-
Βαλτε σταρ τωραααα. Το τραξιον.
Πω πω τα φραγκα μου μεσα.....πολυ ωραιο.
Ρε μαγκες να γιατι μας αρεσει σε ολους. Product manager του αυτοκινητο ειναι ενας νεος Ελληνας. Ιδια μυαλα, ιδια φιλοσοφια, και γουστα.
Ειναι στην ουσια ενα ελληνικο αυτοκινητο απο την ΚΙΑ
Edit Αντε και το κουκλακι μετα....(juke)
-
@Lap καλό αμάξι το Xceed, ένα κλικ πίσω από κινητήρες και πολλά τα λεφτά για τις ελλείψεις που έχει εξοπλιστικά.
Το Juke αν φορέσει τον Tce 1,3 θα σαρώσει. Φτάνει πλέον με τα 1000cc. Κατά τα άλλα πολύ τίμιο αμαξάκι!
-
Εσυ κοιτας και την δυναμξ και πολυ καλα κανεις. Μαζι σου και εγω.
Απο τη αλλη εγω που θελω να μειωσω τα πολλα παγια μου, οταν αγορασω τουτου ισως θα κοιταζα το υβριδικο juke (πληρως υβριδικο με αυτοματο κιβωτιο)
Διοτι τη διαφορα στο καυσιμο την βαζω π.χ σε γκαραζ στο κεντρο της πολης κτλ, χωρις αγχος που θα παρκαρω, τι θα μου κανουν στο αυτοκινητο ολοι οι αλλοι που παρκαρουν κτλ
-
Σωστός...Σε λίγες ημέρες έρχεται και το Captur να το δούμε και αυτό...
Αν και είδα ένα σημερινό pov drive και πρέπει ναχει ποιότητα συναρμολόγησης QQ...
-
άντε να δούμε κανένα καινουργιο, έχω σφίξει ζωνάρι για να παραγγείλω ιουλιο.
στα περί ΚΙΑ vs honda, ακούω πως τα 7 χρόνια εγγύηση των Κορεατών είναι μεν σημαντικό, αλλά ίσως βγάζουν λίγο πιο πολλά προβλήματα και το κυριότερο, σαν να μην υπάρχει η γνώση να τα φτιάξουν/καθυστερούν κτλ. από την άλλη, στο ιαπωνικο, βλέπεις πρόβλημα, πας το φτιάχνουν φεύγεις.
άποψη επί τούτου;
-
p.s με πήραν πάλι από Volvo, και έλα πάλι, φέρε και την σύζυγό παιδιά, και δώσε και πάρε..απαπα
-
Τι Volvo ρε φίλε. Κινέζικη ποιότητα συναρμολόγησης και μια σχεδιαστική λογική σκανδιναβικού τύπου η οποία δεν χονευεται με τίποτα. Σαν το 'σκανδιναβικό' στήσιμο πιάτων στο mastersef που στήνουν στο μισό πιάτο και μάλιστα minimal και καλά κάναμε σχολή...
Άσε μας κουκλίτσα μου, πέθαναν αυτοί μετά τα Volvo T5 & τα Saab aero...
-
Τι Volvo ρε φίλε. Κινέζικη ποιότητα συναρμολόγησης και μια σχεδιαστική λογική σκανδιναβικού τύπου η οποία δεν χονευεται με τίποτα. Σαν το 'σκανδιναβικό' στήσιμο πιάτων στο mastersef που στήνουν στο μισό πιάτο και μάλιστα minimal και καλά κάναμε σχολή...
Άσε μας κουκλίτσα μου, πέθαναν αυτοί μετά τα Volvo T5 & τα Saab aero...
Τώρα Χρήστο ίσως σε 'τρελάνω', αλλά έχω και Saab (όχι Aero, αλλά 195 ίππων παρόλ' αυτά). Δεν στρίβει πολύ διασκεδαστικά, όπως οι Alfa και οι BMW της εποχής του, αλλά κρατάει υπέροχα και φυσικά έχει βρωμόγκαζο. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω όμως στα των καινούριων Volvo που ανέφερες. Η ποιότητά τους είναι εξαιρετική, το ότι ο ιδιοκτήτης της Volvo είναι μια κινέζικη εταιρεία δεν λέει κάτι.
-
Εντωμεταξύ τα εργοστάσια τους για τα ευρωπαϊκά αμάξια, είναι στην Ευρώπη.
-
Ααα διαφωνω, μ αρεσει πολυ το σκανδιναβικο ντιζαϊν. Το βρισκω πολυ ωραιο
-
Τι Volvo ρε φίλε. Κινέζικη ποιότητα συναρμολόγησης και μια σχεδιαστική λογική σκανδιναβικού τύπου η οποία δεν χονευεται με τίποτα. Σαν το 'σκανδιναβικό' στήσιμο πιάτων στο mastersef που στήνουν στο μισό πιάτο και μάλιστα minimal και καλά κάναμε σχολή...
Άσε μας κουκλίτσα μου, πέθαναν αυτοί μετά τα Volvo T5 & τα Saab aero...
Χρήστο θα μου επιτρέψεις επίσης να διαφωνήσω. δεν έχω οδηγήσει πολλά π.χ χ1, αλλά το θεωρώ κορυφαίο. ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, καθίσματα, πρακτικότητα, εσωτερικό 10/10. εμφανιση υποκειμενικη, δεν πλέει και ρεπριζ συμπαθητικές. αρνητικά τα εξής, τιμή αλμυρή, καταναλωση και κόστος συντήρησης. προσωπικά το κοιτάω λόγω απαλλαγής αλλά είπαμε
τα τρία αρνητικά σημαίνουν ότι θα στα παίρνουν μια ζωη, και ως 4μελης με δύο μισθα..δυσκολεύει η πίστα. αλλά σε κάθε περίπτωση, απόλαυσα κάθε λεπτό test drive.
-
Τώρα Χρήστο ίσως σε 'τρελάνω', αλλά έχω και Saab (όχι Aero, αλλά 195 ίππων παρόλ' αυτά). Δεν στρίβει πολύ διασκεδαστικά, όπως οι Alfa και οι BMW της εποχής του, αλλά κρατάει υπέροχα και φυσικά έχει βρωμόγκαζο. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω όμως στα των καινούριων Volvo που ανέφερες. Η ποιότητά τους είναι εξαιρετική, το ότι ο ιδιοκτήτης της Volvo είναι μια κινέζικη εταιρεία δεν λέει κάτι.
Ok έκλεισε θα σου στείλω pm κάποια στιγμή να με αφήσεις να κοιμηθώ στο γκαράζ σου αχαχαχα. Φίλε το Xedos 6 μου άρεσε πολύ εμφανισιακά στο έχω πει ήδη. Αλλά το Saab ήταν για την εποχή του σχεδόν εξωτικής ομορφιάς για εμένα και θα έλεγα εξιδανικευμένο στο μυαλό μου.
Πάντα θα θυμάμαι τους διθυράμβους που έγραφαν τα περιοδικά για τους κινητήρες του καθώς ήταν πολύ μπροστά από κάθε άλλον σε γραμμικότητα του turbo. Χωρίς να είμαι ή να το παίζω ειδικός νομίζω ότι από εκείνα τα φοβερά turbo της Saab και της Volvo ξεκίνησε η σταδιακή 'εξάλειψη' του turbo lag....
Δεν έχω κάτι άλλο να πω. Μπράβο στο γούστο σου! 2/2
SUV/Crossovers Forum