-
Τι του λεω;;;
Καποια καλα αφτερμαρκετ led με προτζεκτορες (που παραγονται ως τετοια) αποδιδουν καλυτερα απο εργοστασιακα κατοπτρα (ακομα και με eco led), αλλα κυριως δινουν και ωραιοτερη εικονα στο αυτοκινητο.
Τυχαιο παραδειγμα που βρηκα https://www.youtube.com/watch?v=rd6ffXOp8Es
Φυσικα υπαρχουν και σοβαρες εταιριες και μαπα.
Το να βαλεις led λαμπα ακομα και σε προτζεκτορα οταν δεν εχει προβλευθει στην κατασκευη του φαναριου ο φωτισμος των leds... δεν παιρνεις τα σωστα αποτελεσματα
-
Συγνώμη αλλά after market δεν θα ξαναβάλω τίποτα σε όχημα μου πλην του φίλτρου αέρα K&N. Αν δεν μπορέσω να το αγοράσω με full LED στο επόμενο αμάξι μου θα μείνω με τα LED ημέρας όπως στο 308. Πρόλαβα οριακά την εποχή που βάζαμε σε καινούργια αυτοκίνητα διάφορα, από ηχοσυστήματα μέχρι ζάντες, λάστιχα, κακόγουστα φώτα, μπλε λαμπάκια στις πιτσιλήθρες (#death) και άλλα πολλά. Χαίρομαι που έφυγε αυτή η καγκουροεποχή ανεπιστρεπτί!
Το οχήματα πλέον είναι πολύ καλά μελετημένα από τις εταιρίες παραγωγής. Αν δεν έχουμε την τσέπη να τα πάρουμε original εξοπλισμένα να λείπουν τα υποκατάστατα..
-
Οτι θελεις εσυ..
Συμφωνω πως καλο ειναι να αγορασεις τα εργοστασιακα...αλλα στο ερωτημα αν θα αφησεις απ εξω το 2008 επειδη εχει eco leds και φαναρι με κατοπτρο στην allure σου εβαλα ως παραδειγμα οτι μπορεις να παρεις και ως aftermarket προτζεκτορα led και με ωραια σχεδιαση.
Γενικα να ξερεις ως φαναρι και αποδοση στη νυχτα τα matrix leds ειναι τα καλυτερα (περα απο τα lazer lights ακριβων αυτοκινητων) μετα πανε τα projector leds και τελευταια τα eco leds.
Για αυτο το ειπα, να μην απορριψεις δηλαδη ενα αυτοκινητο μονο απο τα φαναρια του ενω υπαρχουν λυσεις.
Βεβαια αυτες οι λυσεις κοστιζουν κοντα στα 800 ευρω αλλα υπαρχουν ποιοτικοτατες εταιριες που μελετουν σωστα τη δεσμη του φωτος.
-
Όχι φίλε @Lap δεν απορρίπτω φυσικά ένα εξαιρετικό όχημα για αυτό. Κουβέντα κάνω. Απλά θα δώσω τα παραπάνω λεφτά και θα πάω σε GT-line. Αν φυσικά το τιμονακι δεν με κάνει να νιώθω εγκλωβισμένος και να χρειάζομαι μανούβρα να μπω (τότε Captur II). Όπως πολύ είπαν θα συμφωνήσω ότι το Gt-line είναι άλλο αμάξι κακά τα ψέματα...
Μόνο οι 18αρες με 'χαλάνε' πρωτίστως για τον ενδεχόμενο έξτρα θόρυβο (και κατανάλωση ίσως;) από τίς 17αρες της Allure αλλά και τα παραπάνω περίπου 200€ που θα χρειάζονται σε κάθε αντικατάσταση ελαστικών. Είπα όμως να πάψω να είμαι μίζερος και απλά να το απολαύσω όταν έρθει η ώρα!
Τέλος μακάρι το 2008 που δεν έρχεται με standard Grip control ούτε στην GT-line να έρχεται με θερινά λάστιχα χωρίς χαρακτηριστικά M&S ώστε να υπάρχει η μέγιστη απόδοση φρένων σε νορμάλ συνθήκες.
-
Εγω εχω προβλημα με το τιμονακι ...το περιμενα καλυτερο τον χωρο να πω την αληθεια. Αν σου πω πως ενα swift με τερμα κατω το καθισμα εχει εκταρια περισσοτερο χωρο για γονατα και αποσταση και χωρο απο το τιμονι και το στηθος του οδηγου και η θεση του ειναι ψηλοσπορτιφ και ψηλοαγωνιαρικη οχι σαν αυτη ενος suv...
Τσπ
Ασχετο τελειως...το xceed το δες, μονο καλα λογια διαβαζω για αυτό.
Και εκτος απο μπροστα ....ολο το αλλο ειναι πανεμορφο.
-
Sorry αν ακουστεί κάπως αλλά Κορέα δύσκολα. Μου βγάζουν ακόμα την αίσθηση του 'ψεύτικου'. Επίσης, πείτε με χαζό, αλλά αν είναι να δώσω τόσα λεφτά θέλω το αμάξι 'να τα δείχνει τα λεφτά του', την αμαρτία μου την λέω..
Όταν ξεκίνησα την 'απογερμανοποίηση' των οικογενειακών οχημάτων σχεδόν κλείδωσα στα γαλλικά και ειδικά στο PSA Group. Είμαι στο 50%. Αν δεν πήγαινα σε Γαλλία θα πήγαινα (με πολλές υποχωρήσεις) σε Toyota για το υπόλοιπο 50%
-
Βρε πανε δες το εστω μια ματια....κυριλε φαινεται
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/kia-xceed-odigoyme-sti-gallia#lg=1&slide=0
Ασε που θα γινει μοδα η kia και σαν αλλος hipster θα λες πως την ανακαλυψες νωριτερα χεχεχε
-
Κορεατίλα...
-
Για όσους περιμένουν να δουν τον 'άμεσο ανταγωνιστή' Captur II πριν αποφασίσουν να αγοράσουν το 2008:
04:35' - 04:40'
Και να σκεφτεί κανείς ότι το συγκεκριμένο είναι το M/T. Σκεφτείτε πόσο χειρότερη θα είναι η κατάσταση στην floating υπερυψωμένη κονσόλα του EDC...
Είδα μόλις 2 reviews του νέου Puma διάβασα και ένα άρθρο για αυτό. Ομοίως για το Juke αλλά με 2 άρθρα. Τελικά το 2008 έχει ένα βασικό ανταγωνιστή και μόνο. Όχι ούτε το Captur II, ούτε το Juke, ούτε το Puma...
Την τσέπη έχει ανταγωνιστή. Για να το γουστάρεις πρέπει να το πάρεις σίγουρα GT-line και αν είναι δυνατόν EAT8. Ταχείς; Δεν έχει ανταγωνιστή.... -
Υπερβολές. Η Allure μεσα μας αρεσε περισσοτερο απο την GT (χρωματα, έλλειψη πολυ piano blacl) κ ενταξει, για αυτοκίνητο που το πηραμε κυριως για ταξιδάκια δεν μας χαλαει οτι δεν ειναι αυτόματο. Φυσικα θα προτιμούσα να ειναι το ΕΑΤ8, αλλα δεν ειναι, κ θα απολαυσω αυτο που ειναι, κ οχι αυτο που δεν ειναι! Αυτο ισχυει στα παντα στη ζωη αλλιως τρελαίνεσαι.
Επισης είμασταν πολυ κοντα να παμε σε Active, κ παλι ξερω οτι δεν θα το μετανιωναμε, ειδικα με +4.000€ στη τσεπη! Το αυτοκινητο ειναι στα βασικα κ τα σημαντικότερα, το ιδιο με τις ποιο ακριβες εκδοσεις.
Οταν επιστρεψω σε καμια βδομάδα θα εχω περισσοτερα νεα, προς στιγμήν η συζυγος ειναι κατ' ενθουσιασμένη!
-
Για όσους περιμένουν να δουν τον 'άμεσο ανταγωνιστή' Captur II πριν αποφασίσουν να αγοράσουν το 2008:
04:35' - 04:40'
Σοβαρό κριτήριο για αυτοκίνητο, όχι αστεία...
-
Σοβαρό κριτήριο για αυτοκίνητο, όχι αστεία...
Δεν είναι η πρώτη φορά που σχολιάζεις έτσι δικό μου ποστ. Πεσμας τέλος πάντων πως πρέπει να κρίνει κάποιος μεταξύ δύο παρόμοιων οχημάτων στο δικό σου σύστημα αναφοράς; Δεν θα πας στις λεπτομέρειες; Η μήπως πρέπει να κρίνουμε ένα όχημα μόνο από τις διαφορές στις ρεπριζ;
Χωρίς πλάκα τώρα επειδή με έχεις εκνευρίσει απίστευτα με το υπεροπτικό ύφος (σαν αριστερός βουλευτής σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή) πεσμας επιτέλους ποια πρέπει να είναι για εσένα τα κριτήρια συγκρίσεων δύο οχημάτων που είναι τόσο κοντά;!;! Άλλα και άλλα τα σχολιάζεις με κατεβατά. Σε διαβάζω. Είσαι ικανός να γράψεις βιβλίο για την χρησιμότητα ή μη τών M&S ελαστικών σε συνδυασμό με τα Grip control αλλά εδώ που οι 'κοινοί θνητοί' ζυγίζουν δύο καταστάσεις που είναι τόσο κοντά 'σοβαρό κριτήριο αυτό...' 'άλλο ελαστικότητα άλλο ροπή...'.
Έβαλες και τα caps στο nickname για την επίκληση στο δέος, έλα εδώ περιμένω manual σύγκρισης παραπλησιων οχημάτων. Όχι στατιστικά (όπως με ειρωνεύτηκες στην σύγκριση των δύο diesel), ούτε απτή ποιότητα υλικών εσωτερικού. Ακούω ή μάλλον περιμένω να διαβάσω με αγωνία.
Και να μας πεις τι αμάξι έχεις εσύ αυτή την στιγμή να δω αν ανεχεσαι ναχεις πλαστικά από παιχνίδια καλαθιών Jumbo εφόσον δεν τα θεωρεις σοβαρό κριτήριο...
-
@Dublin με παρεξηγησες. Δεν είπα ότι όποιος δεν παίρνει GT-line είναι ηλίθιος ή κατά οποιονδήποτε λόγο 'λάθος'. Είπα κάτι πολύ συγκεκριμένο. Το συγκεκριμένο αμάξι σου δίνει το 100% της εμπειρίας που μπορεί να προσφέρει ως GT-line και εκεί θεωρώ δεν έχει αντίπαλο.
Τις προτεραιότητες της τσέπης του καθενός δεν θα τις κρίνω εγώ. Και εμείς όταν πήραμε αμάξι για την γυναίκα Active το πήραμε το 308. Ή πχ μια φίλη που βοηθάω τώρα να αγοράσει και αγαπάει Focus κάνει ταξίδια συχνά και έχει ταβάνι τα 22.000€ για να μην πάρει δάνειο θα το πάρει business edition diesel. Όπως όμως το Focus δίνει max ως Vignale έτσι και τα GT-line είναι οι εκδόσεις των Peugeot που αποτυπώνουν στην πραγματικότητα το όλον της ιδέας του δημιουργού.
-
Για μενα η Allure ειναι η 'ανετη' επιλογη, κ η GT η ποιο sportif κ νεανική. Περιπου οπως τα χωριζει η Ford, στα reviews πολλοι ειπαν οτι η Titanium Puma ειναι προτιμότερη απο την ST σαν design κ στήσιμο, ακομα και ο Thomas στο Autogenful που θεωρω το ποιο εμπεριστατωμενο youtube καναλι. Καπως ετσι.
Στην εκδοση που το πηρα που εχει κ φιμε κ led ομιχλης κλπ Το μονο που μου 'λειπει' απο την GT ειναι τα led νυχιες μπροστα, το μόνο, αλλα θα το ηθελα.
Τωρα αυτο που λες, φυσικα δεν εχεις αδικο στον τροπο σκεψης σου, απλως διατυπωσα την αποψη μου οτι ειναι λιγο υπερβολικό ολο αυτο.
Γενικα πολλοι εδω μέσα πετανε αφορισμούς που κανει να νιωθεις ενοχες και ντροπη για την επιλογη σου (οχι οτι εγω εχω τετοια συμπλεγματα!).
Σε πολλα θεματα διαβαζω 'πετρελαια πεθαναν κ καταργουνται', 'ατμοσφαιρικοι πεταμα', 'χιλιαρηδες τουρμπο καλοι'-'χιλιαρηδες τουρμπο σε 100.000 εχουν πεθανει','κορεατικα/γερμανικα/γαλλικα/ιταλικα πεταμα', 'καταναλωση βενζινη 5λ τα 100' - 'καταναλωση πετρελαιο στη πολη πανω απο 10λ'. Πραγματικα διαβαζω ολα τα θεματα εδω κ χρονια κ συμμετείχα μονο τωρα που θα εκανα την επιλογη μου για να μαθω καμια καινούργια πληροφορια.
Αναρωτιεμαι, αν καποιος θελει το XC40 αλλα εχει 'μονο' 35.000 να διαθέσει θα πρεπει να παρει, Kona? Επειδη τα 35 ισα που φθανουν;
Αυτο λεω, σαν γενικο σχόλιο και ΟΧΙ προς τα εσενα, που νομιζω συμφωνουμε στα περισσοτερα, απο τα γραφομενα σου, αλλα πηρα αφορμη για να γραψω ενα γενικο σχόλιο!
Οι επιλογες υπαρχουν, για να γίνονται, οποιοδηποτε συγχρονο αυτοκινητο ειναι σε παρα πολυ καλο επίπεδο, και οι αναγκες ολων μας ειναι διαφορετικες.
Εγω δεν μπορουσα να παω σε μεγαλυτερο απο Duster αυτοκίνητο, απεκλεισα τα 4.4-4.5μ αλλα ηθελα κ χωρους, ηθελα diesel - γιατι κανω πολλα ταξίδια καθε χρονο κ εχω κ αλλα αυτοκινητα βενζινης/πετρελαίου κ μηχανές, κ εβαλα σαν πρωταρχικο τα συστηματα ασφαλειας, συγχρονο εσωτερικο, ψευτο-SUV εμφανιση, κ να ειναι ευχάριστο κ σύγχρονο μεσα.
Κ επέλεξα.
Γενικα τα φορουμ για να ειναι ευστοχα κ χρηστικα πρεπει να εχουν ουσια κ να λειπουν οι συμπλεγματισμοι. Στα περισσοτερα θεματα η χρησιμη πληροφορια ειναι γυρω στο 10-20% κ μεσα στις αεναες κ φιλοσοφικες κυριως αναζητησεις χανεται κ αυτο το 10-20%.
Αυτα, κ συγνωμη αν εβγαλα τον προβληματισμο μου με αφορμη το δικο σου ποστ!
PSA παντως παει πολυ καλά.
-
(σαν αριστερός βουλευτής σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή)
χαχαχα καλο!!! ms λαστιχα, ροπη vs ιπποδυναμη, πολλαπλοι συνδεσμοι vs ημιακαμπτου... , απο ξερολες αλλο τιποτα...
-
@Dublin μην ζητάς καμία συγνώμη. Καλά κάνεις και βγάζεις τον προβληματισμό σου. Μάλιστα χαίρομαι που τον έβγαλες με αφορμή το δικό μου post. Άντε γιατί έχει παραγινει το κακό εδώ μέσα με την KGB που όλες οι απόψεις αν δεν εγκριθούν από το 'συμβούλιο των σοφών' με το fax αρκούν 3 λέξεις για την απαξίωση τους...
Ειλικρινά όταν τελειώσω και με το δικό μου αμάξι παίζει να μην ξαναμπώ σε αυτοκινητιστικό forum ποτέ ξανά. Group therapy για ΑΑ έχει καταντήσει η φάση...
-
REALZEUS wrote:
Σοβαρό κριτήριο για αυτοκίνητο, όχι αστεία...
Δεν είναι η πρώτη φορά που σχολιάζεις έτσι δικό μου ποστ. Πεσμας τέλος πάντων πως πρέπει να κρίνει κάποιος μεταξύ δύο παρόμοιων οχημάτων στο δικό σου σύστημα αναφοράς; Δεν θα πας στις λεπτομέρειες; Η μήπως πρέπει να κρίνουμε ένα όχημα μόνο από τις διαφορές στις ρεπριζ;
Χωρίς πλάκα τώρα επειδή με έχεις εκνευρίσει απίστευτα με το υπεροπτικό ύφος (σαν αριστερός βουλευτής σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή) πεσμας επιτέλους ποια πρέπει να είναι για εσένα τα κριτήρια συγκρίσεων δύο οχημάτων που είναι τόσο κοντά;!;! Άλλα και άλλα τα σχολιάζεις με κατεβατά. Σε διαβάζω. Είσαι ικανός να γράψεις βιβλίο για την χρησιμότητα ή μη τών M&S ελαστικών σε συνδυασμό με τα Grip control αλλά εδώ που οι 'κοινοί θνητοί' ζυγίζουν δύο καταστάσεις που είναι τόσο κοντά 'σοβαρό κριτήριο αυτό...' 'άλλο ελαστικότητα άλλο ροπή...'.
Έβαλες και τα caps στο nickname για την επίκληση στο δέος, έλα εδώ περιμένω manual σύγκρισης παραπλησιων οχημάτων. Όχι στατιστικά (όπως με ειρωνεύτηκες στην σύγκριση των δύο diesel), ούτε απτή ποιότητα υλικών εσωτερικού. Ακούω ή μάλλον περιμένω να διαβάσω με αγωνία.
Και να μας πεις τι αμάξι έχεις εσύ αυτή την στιγμή να δω αν ανεχεσαι ναχεις πλαστικά από παιχνίδια καλαθιών Jumbo εφόσον δεν τα θεωρεις σοβαρό κριτήριο...
Αν σε ενοχλεί κάτι κάνε αναφορά και θα επιληφθούν οι mods.
Στα άλλα τι ακριβώς περιμένεις να απαντήσω; Το ότι ένα αυτοκίνητο κρίνεται από το πως πηγαίνει στον δρόμο; Αυτοκίνητο είναι, όχι καναπές. Στην τελική κανείς δεν μπορεί να απαντήσει για σένα. Πας, τα βλέπεις και κρίνεις πιο σου αρέσει. Ένα απόλυτα αποδεκτό πλαστικό για κάποιον μπορεί να είναι απαράδεκτο για σένα. Τέλος δεν έχει καμία σημασία τι αυτοκίνητα έχω εγώ. Αυτό που απαντάει όμως στην απορία σου είναι ότι όλα αγοράστηκαν για τις δυνατότητες τους (βάσει του διαθέσιμου budget) και τα πλαστικά τους δεν ήταν καν κριτήριο.
Μπορείς λοιπόν να αντιμετωπίζεις τα αυτοκίνητα σαν καναπέδες και επειδή είναι ελεύθερο φόρουμ μπορούμε να διαφωνούμε με αυτό το κριτήριο.
-
Sabas_Thess wrote:
(σαν αριστερός βουλευτής σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή)
χαχαχα καλο!!! ms λαστιχα, ροπη vs ιπποδυναμη, πολλαπλοι συνδεσμοι vs ημιακαμπτου... , απο ξερολες αλλο τιποτα...
Υπάρχει διαφορά μεταξύ ανθρώπων που ξέρουν 5 πράγματα γιατί είτε έχουν μελετήσει ή έχουν βιώσει κάποια πράγματα κι ασχέτων που τους κρίνουν.
-
Καλώς φίλε, οκ. Απλά δεν έχει νόημα με κάποιους ανθρώπους να προσπαθείς να μπεις στην λογική τους. 'Κάνε αναφορά', νοοτροπία 4η δημοτικού. Νομίζω ότι ο 'θνητός' κόσμος που θα διαβάσει θα καταλάβει. Μετά εγώ είμαι ο Jack Nicholson στην Λάμψη, ο Hannibal κλπ κλπ
Τα δύο οχήματα είναι σχεδόν εφάμιλλα. Εκεί πας στις λεπτομέρειες. Νιώθω πολύ καλά που βλέποντας review, σε γλώσσα την οποία δεν γνωρίζω, βρήκα μια τέτοια λεπτομέρεια που για κάποιους μπορεί να παίζει ρόλο. Ειδικά από την στιγμή που ακόμα το ένα αμάξι δεν είναι εδώ να γίνει ρεαλιστικό versus. Θεώρησα λοιπόν σωστό να δείξω στον κόσμο αυτό που εμένα ξενέρωσε. Αν είμαι χαζός στα κριτήρια παω πάσο αλλά δεν θα δώσω 25-28.000€ για όχημα που τα πλαστικά του είναι σαν προγουλι γριάς η οποία υπήρξε παχύσαρκη και έχει αδυνατίσει...
Έχει ξαναγίνει αυτή η κουβέντα σε άλλο νήμα και πάλι τα ίδια λέγαμε. Ότι τα πλαστικά και οι ηχομονώσεις είναι χαζά κριτήρια αλλά από κάτω κατεβατά τα posts για πατέντες after sales με μονώσεις ταρατσων, ραβε ξηλωνε ταπετσαρίες και δώστου spray σιλικόνης κλπ κλπ....
-
Αν σε ενοχλεί κάτι κάνε αναφορά και θα επιληφθούν οι mods.
Καλό. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)