-
Φίλε @serra2008, έχω διαβάσει όλα σου τα ποσταρίσματα που αφορούν το πρόγραμμα και ξέρω ότι σε είχε αφήσει αρκετά ικανοποιημένο. Ίσως ο φίλος με το fiesta να έβαλε το πρόγραμμα σχετικά σύντομα μετά την αγορά του αυτοκινήτου οπότε να μην είχε προλάβει να κάνει πολλά χιλιόμετρα με το μαμά setup για να έχει τις διαφορές πιο ζωντανές στο μυαλό του. Γιατί ως γνωστόν όση δύναμη και να έχεις, κάποια στιγμή συνηθίζεται. Πάντως το fiesta απογειώνεται είτε στις χαμηλές είτε στις υψηλές στροφές, βάσει και των μετρήσεων που παρέθεσα πιο πάνω από το περιοδικό.
Μου απάντησαν από την superchips σε χρόνο ρεκόρ (λιγότερο από 1 ώρα από όταν τους έστειλα το email!) :
Hi Ilias,
*Thank you for your enquiry.
The automatic and manual Focus 1.5 TDCi have different software running them and function in a different way, therefore we had to limit performance. Further, we found that the gearbox in the manual is not as strong as the automatic and wasn't as happy with the higher torque increase.
Best regards,
Sales*Αυτοί επιβεβαιώνουν ότι το χειροκίνητο σασμάν δεν είναι τόσο ανθεκτικό όσο το αυτόματο. Με προβληματίζουν οι εγγλέζοι...
-
Ακριβώς την ίδια απάντηση μου έστειλαν κι εμένα χθες!
Δεν είμαι απόλυτα πεπεισμένος, καθώς όλοι οι άλλοι tuners βγάζουν 140-145 άλογα και 330-340 Nm ροπής, ανεξαρτήτως κιβωτίου. Από τα 130 άλογα και 315 Nm ροπής της Superchips απέχουν. Να είναι ΟΛΟΙ ασυνείδητοι και η Superchips η μόνη σοβαρή εταιρία που μας σκέφτεται; Δεν το τρώω. Πιο πιθανό θεωρώ να έκατσε έτσι το πρόγραμμα σε ένα συγκεκριμένο χειροκίνητo Focus και να μην ασχολήθηκαν παραπάνω.
-
Φίλε @harisma23 συμφωνούμε. Εσύ έχεις το focus και σκέφτεσαι για remap? Το θετικό με το πρόγραμμα της superchips είναι ότι βελτιώνει όμορφα τις εργοστασιακές καμπύλες δίνοντας μπόλικη ροπή στις χαμηλομεσαίες και περισσότερη δύναμη ψηλά. Σε ξένα forum διάβασα θετικά σχόλια από όσους το έβαλαν, αναφέρουν ότι το μοτέρ έχει καλύτερη ελαστικότητα παντού και με νορμάλ οδήγηση είναι λίγο πιο οικονομικό. Επίσης το remap για το αυτόματο δεν κάνει για το manual.
Η καλύτερη λύση για την βέλτιστη απόδοση -προφανώς- είναι το κανονικό remap σε δυναμόμετρο αλλά λόγω της εγγύησης και το ότι μένω επαρχία με οδηγεί στο να την απορρίψω. Σε ένα ετήσιο service αν γίνει κάποιο update (που πιθανότατα δεν θα με ρωτήσουν καν πριν το κάνουν) θα πρέπει να πάω πάλι στον tuner να μου το περάσει (οι περισσότεροι βέβαια το κάνουν δωρεάν).
Δεν έχω βρει άλλη εταιρεία που να προσφέρει τη δυνατότητα μέσω συσκευής που συνδέεται στην obd του αυτοκινήτου να φορτώνεις μόνος σου το remap. Άρα εγώ καταλήγω μεταξύ bluefin και isoftloader της rica.
-
Ναι, το Focus έχω και προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι χρειάζομαι το remap.
Αν προχωρήσω, κατά πασα πιθανότητα θα πάω σε Rica χωρίς isoftloader (για λόγους οικονομίας), αφού ούτως ή άλλως τα σέρβις τα κάνω στο Car Center.
Αλλιώς έχω πολύ καλύτερη τιμή για remap μαζί με δυναμομέτρηση (πριν και μετά) σε έναν από τους πιο γνωστούς βελτιωτές της ελληνικής αγοράς. Αλλά κωλώνω λόγω 8ετούς εγγύησης...
-
Η εγγύηση είναι που μας κρατάει όλους αλλά θεωρώ ελάχιστες τις πιθανότητες να πάθει κάτι το αυτοκίνητο με ένα απλό α' στάδιο. Το kuga επειδή έχει αρκετά κοντή κλιμάκωση δεν δίνει ποτέ την αίσθηση ότι σέρνεται ή ζορίζεται. Ούτε lag χαμηλά ούτε σκορτσαρίσματα. Το έχω οδηγήσει σε όλες τις συνθήκες και δεν τρόμαξα ποτέ. Όμως σίγουρα το remap θα κάνει πιο ευχάριστη την οδήγηση βελτιώνοντας την ενεργητική ασφάλεια. Και αυτό είναι που θέλω βασικά, όχι να ρίξω τον χρόνο στο 400αρι...
Αν θες στείλε σε email info για τον tuner που αναφέρεσαι.
-
Η εγγύηση είναι που μας κρατάει όλους αλλά θεωρώ ελάχιστες τις πιθανότητες να πάθει κάτι το αυτοκίνητο με ένα απλό α' στάδιο.
Αν θες στείλε σε email info για τον tuner που αναφέρεσαι.
Δεν είναι το θέμα ότι θα πάθει κάτι το αυτοκίνητο από το remap. Το θέμα είναι οτι οτιδήποτε κι αν πάθει σχετικό με τα μηχανικά του μέρη (και άσχετο με το remap) θα έχουν πάτημα να σου αρνηθούν την κάλυψη από την εγγύηση.
Κατά τ' άλλα έστειλα μήνυμα.
-
Σε ford kuga business του 2018 δεν βγαζει ειδοποιησεις για service(το αμαξι εχει 41000χλμ)
Ανοιγοντας το καπο παρατηρησα οτι εχει πεσει πολυ η σταθμη του ψυκτικου υγρου και η σταθμη των υγρων φρενων(τα τακακια ειναι στα τελευταια τους)
Γενικοτερα το συγκεκριμενο μοντελο δεν εχει ειδοποιησεις τετοιου τυπου ή συμβαινει κατι στο δικο μου;
-
Στο δικό μου πάντως έβγαλε κανονικά μήνυμα για oil service λίγες ημέρες πριν κλείσω χρόνο από το προηγούμενο (δεν είχα κάνει 20.000 χλμ οπότε πάει με το χρόνο). Και το έβγαζε κάθε φορά που εκκινούσα τον κινητήρα μέχρι που φυσικά το έκαναν reset στην αντιπροσωπεία. Επίσης μου είχε βγάλει μήνυμα πριν λίγο καιρό για χαμηλή στάθμη υγρού υαλοκαθαριστήρων. Για τακάκια δεν ξέρω, στο ετήσιο service που έκανα πριν λίγες μέρες μου άλλαξαν τα μπροστινά γιατί σύμφωνα με τον τεχνικό σύμβουλο ήταν στα τελειώματα. Δεν είδα με τα μάτια μου σε τι βαθμό είχαν φθαρεί αλλά φαντάζομαι ότι για να ανάψει σχετική ένδειξη θα πρέπει να είναι λίγο πριν ακουμπήσει σίδερο με σίδερο.
-
Και σε εμένα βγάζει κάθε χρόνο με διαφορά 1-2 ημερών. Κάνω ~10.000 το χρόνο οπότε δε νομίζω να δω ποτέ νωρίτερα. Αλλά πρέπει να έχει και κάποιο μηχανισμό ελέγχου της κατάστασης του λαδιού. Και το λέω αυτό διότι παλιότερα μέσα στην εφαρμογή fordpass έδειχνε και την κατάσταση του λαδιού με ποσοστό %. Μετά από κάποια αναβάθμιση το έβγαλαν.
-
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις
Το αυτοκινητο ειναι leasing και δεν τρελαινομαι αλλα μου φαινεται παραξενο οτι γινεται να απενεργοποιηθουν οι συγκεκριμενες ειδοποιησεις
Υποψιαζομαι οτι δεν εγινε προετοιμασια και «ξεκινημα» του αυτοκινητου πριν μου παραδωθει γιαυτο κι ειναι απενεργοποιημενα
-
Εδώ και λίγες μέρες έβαλα το πρόγραμμα της rica και έχοντας κάνει ήδη 2000 χλμ οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. Το αυτοκίνητο έγινε σαφώς πιο σβέλτο με ωραίες ρεπρίζ, μεγαλύτερη ευστροφία και γεμάτη απόδοση ψηλά, ακόμα και μετά τις 4.000 στροφές. Δεν έγινε gti βέβαια αλλά πλέον δεν νιώθεις ότι σου λείπει δύναμη. Στην εθνική η έκτη γεμίζει με ρυθμό που πριν γέμιζε η πέμπτη και τα 180 έρχονται σχετικά εύκολα με 4 ενήλικες και φουλ μπαγκάζια έχοντας να δώσει ακόμα. Ταξιδεύει εξαιρετικά άνετα και ξεκούραστα με 150-160 έχοντας απόθεμα δύναμης. Θυμίζω ότι έχω το 1.5 diesel το οποίο πάει από τα 120 άλογα στα 143 και από τα 27 κιλά ροπή στα 33 με το remap. Η αίσθηση που αποκομίζω νομίζω ότι είναι κοντά στα νούμερα που υπόσχεται η rica, δεν έγινε δυναμομέτρηση πριν και μετά. Η κατανάλωση με κανονική οδήγηση είναι ελαφρώς καλύτερη καθότι μπορείς να κινείσαι παντού με μια ταχύτητα πάνω, άρα με χαμηλότερες στροφές. Το πρόγραμμα μπήκε στον γνωστό αντιπρόσωπο της ford λόγω της εγγύησης. Μπορώ να κάνω τα service σε όποια αντιπροσωπεία θέλω αλλά αν εμφανιστεί πρόβλημα το πάω σε αυτούς για να με καλύψουν (ή ελπίζω τουλάχιστον!). Θα επανέλθω με περισσότερες εντυπώσεις όταν γράψω και άλλα χιλιόμετρα, για την ώρα η γνώμη μου είναι ότι πρόκειται για μια πολύ καλή αναβάθμιση για τους ντιζελάτους που επιθυμούν να βελτιώσουν την ενεργητική ασφάλεια με λογικό κόστος και την -έστω και υποσχόμενη- διατήρηση της εργοστασιακής εγγύησης.
-
Κάτι άσχετο. Έχει τύχει σε κανέναν να 'τραβήξει' το ηλεκτρονικό χειρόφρενο αλλά αυτό να μην πιάσει; Πάντα διπλο και τριπλο τσεκάρω και έχει τύχει 1-2 φορές να μην έχει οπλίσει. Νόμιζα ότι ήταν η ιδέα μου αλλά κατά τύχη βρήκα αυτό.
Οπότε παιδιά πάντα και ταχύτητα μέσα.
-
Τσεκαρα σημερα το ETIS μετά την αναβάθμιση των χαρτών και είδα ότι υπάρχει μια ανάκληση για τους 1.5 και 2.0 diesel
Από ότι είδα είναι γενικά παλιά (2018) αλλά δεν είχε βγει ως τώρα, μάλλον την βγάζουν σιγά σιγά. Την έχει κάνει κανείς;
17E09 - 1.5L AND 2.0L DURATORQ DE-SULPHURISATION
-
Εγώ την έκανα πρόσφατα (Focus 1.5TDCi). Δεν κατάλαβα να άλλαξε κάτι.
-
Καλησπέρα παιδιά, είμαι σε αναζήτηση οχήματος και έχω καταλήξει στο Ford Kuga μεταχειρισμένο με τον 1.5 πετρέλαιο. Θα ήθελα εντυπώσεις από τους κατόχους. Πόσο είναι η μικτή κατανάλωση και πόσο σε εθνική περίπου; Επίσης πόσα τέλη πληρώνετε;
-
για την κατανάλωση σου ειπα και στο άλλο forum. μιν 6 max 8 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ με 3 ατομα και AC.
Τελη κυκλοφορίας ειναι 112,70 για μοντέλο 2017
-
Όντως εξαιρετική.
Ειναι σπανιο ειδος η φαμπιατου.
Αρθρογράφους-αρθρογράφους.
-
Άλλη μια πολύ όμορφη παρουσίαση από την φαμπιατιου, το έχει πολυ! ώρα να έχεις να την διαβάζεις!
Αρθρογράφος που ξεφεύγει πραγματικά από τα τετριμμένα.
https://autoholix.com/2020/07/18/ford-kuga-1-5-ecoblue-diesel-titanium-test-drive/
-
Χαχα το διόρθωσα!
-
Oλο το ζουμι του αμαξιου συγκριτικα με τον ανταγωνισμό ευστοχα απο την Φαμπιάτου:
Σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό φέρνει σίγουρα μια ανάσα φρέσκου αέρα στην δύσκολη αυτή κατηγορία προσφέροντας ένα πακέτο χώρων, οδικής συμπεριφοράς και οικονομίας στην χρήση που δύσκολα βρίσκει αντίπαλο.
*Είναι πιο κοντά σε χαρακτήρα **με το **Tiguan, όμως έχει χώρους που πλησιάζουν εκείνους του Kodiaq, είναι φυσικά **λιγότερο όμορφο από το 3008, αλλά πολύ καλύτερο στον δρόμο, **είναι πιο φτηνό από ένα XC40,αλλά διαθέτει μια εξίσου **καλή ποιότητα *κύλισης-ενώ τέλος είναι πιο άνετο από μια Χ1 που στριβεί λίγο πιο καλά, αλλά που ο κινητήρας της καταναλώνει πολύ περισσότερα καύσιμα από εκείνον του Kuga.
Μου κανουν τρομερη εντυπωση τα νουμερα της δοκιμης (5.5 εθνικη ως 130 και με τπτ δεν ξεπερνα τα 8 οτι και αν του κανεις) τα οποία ομως επιβεβαιόνονται μαλλον από το spritmonitor
Count Fuel type min Ø max
5 Diesel 5,66 6,52 7,50
από το 2019 ως τωρα για το 120 1.5 ( περιλαμβάνονται εδω και κάποια απο το προηγούμενο μοντελο) και ακόμα το 2.0 με τα 190 εχει 5.8 λτ/100!
Ford Kuga