-
Επανέρχομαι σε αυτό γιατί είχα λίγο χρόνο να το δω. Οι αισθητήρες του εργοστασιακού συναγερμού δεν είναι στις κολόνες του παρπριζ αλλά στην πλαφονιέρα (στις πίσω τρύπες, οι μπροστά είναι για το μικρόφωνο). Στο σχεδιάγραμμα φαίνονται οι 2 αισθητήρες:
σ'ευχαριστώ @gvard. Μπορείς να ανεβάσεις κι μία φώτο με τη πλαφονιέρα ώστε να δω πως φαίνονται;
-
Εγώ θέλω να μου εξηγήσετε πως μπορεί ένα ελαστικό να έχει σήμανση M & S (Mud & **Snow **δηλαδή) και να μην είναι χειμερινό αλλά θερινό!
-
gvard wrote:
Επανέρχομαι σε αυτό γιατί είχα λίγο χρόνο να το δω. Οι αισθητήρες του εργοστασιακού συναγερμού δεν είναι στις κολόνες του παρπριζ αλλά στην πλαφονιέρα (στις πίσω τρύπες, οι μπροστά είναι για το μικρόφωνο). Στο σχεδιάγραμμα φαίνονται οι 2 αισθητήρες:
σ'ευχαριστώ @gvard. Μπορείς να ανεβάσεις κι μία φώτο με τη πλαφονιέρα ώστε να δω πως φαίνονται;
[URL=https://thumbsnap.com/JnixUem7][IMG]https://thumbsnap.com/t/JnixUem7.jpg[/IMG][/URL]
-
Εγώ θέλω να μου εξηγήσετε πως μπορεί ένα ελαστικό να έχει σήμανση M & S (Mud & **Snow **δηλαδή) και να μην είναι χειμερινό αλλά θερινό!
Τι το ψάχνεις, Χάρη!
Μια πιθανή εξήγηση είναι η γόμα που θα δουλεύει καλύτερα σε πιο ψηλές θερμοκρασίες (περισσότερο mud δλδ, αλλά λόγο χάραξης πέλματος παίζει και snow). Πιο κοντά σε συνθήκες Ελλάδας, δλδ, που κρύο (εκτός λίγων περιοχών) κάτω από 10 βαθμούς έχουμε max 60 μέρες το χρόνο
Μπορεί να γράφω και βλακείες βέβαια
-
Εγω πρωτη φορα το ακουω αυτο....οχι οτι ξερω και πολλα απο ελαστικα. Φοραω αλλωατε m/s της michelin. Μου ειπαν εχουν σκληροτερη γομα για τα χιονια...αυτο.
-
Βρε Νίκο, τι να ψάξω; Χιόνι στους 5-10 βαθμούς θερμοκρασία ΔΕΝ έχει!
Θεωρώ ότι υπάρχει μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ υπερβολή στη δήλωση ότι τα συγκεκριμένα ελαστικά με σήμανση M&S είναι θερινά. Αυτό που μπορεί να ισχύει είναι ότι πιθανώς δεν είναι τόσο ικανά στο χιόνι όσο κάποια άλλα αντίστοιχα, αλλά όλα τα ελαστικά κάνουν κάποιους συμβιβασμούς. Επίσης στα χειμερινά υπάρχουν και διαβαθμίσεις από απλά ως για αλπικές συνθήκες ή και με καρφιά.
-
Καλημέρα,
σ'ευχαριστώ @gvard. Μπορείς να ανεβάσεις κι μία φώτο με τη πλαφονιέρα ώστε να δω πως φαίνονται;
Αν κατάλαβα καλά, είναι αυτά που επισημαίνω, μπορεί κάποιος χωρίς εργοστασιακό συναγερμό να επιβεβαιώσει πως δεν έχει τα κάτωθι;
-
Μιας που γράφετε για συναγερμό, έχω μια ερώτηση.
Έχω μη εργοστασιακό συναγερμό, λογικά με τοποθέτηση από την εταιρία που το αγόρασα,
Είναι πάνω αριστερα και δεξιά στις κολώνες.
Όταν τοποθετώ το σκιάδιο για τον ήλιο (αυτά τα μεγάλα ασημένια) και τις καλύπτει αφού είναι μεγάλο, άραγε ανιχνεύουν κίνηση;
Πως δουλεύουν ; Είναι σε κάποια συχνότητα που διαπερνάει αντικείμενα ;
-
Θεωρώ ότι υπάρχει μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ υπερβολή στη δήλωση ότι τα συγκεκριμένα ελαστικά με σήμανση M&S είναι θερινά. Αυτό που μπορεί να ισχύει είναι ότι πιθανώς δεν είναι τόσο ικανά στο χιόνι όσο κάποια άλλα αντίστοιχα, αλλά όλα τα ελαστικά κάνουν κάποιους συμβιβασμούς. Επίσης στα χειμερινά υπάρχουν και διαβαθμίσεις από απλά ως για αλπικές συνθήκες ή και με καρφιά.
κι εγώ δεν είμαι ειδικός στα ελαστικά, απλώς έριξα μια ματιά στο continental-tires.gr/car
Βρες τα: ContiCrossContact LX2 και δες τη σήμανση.
![](a href=)
-
Ε λοιπόν στις προδιαγραφές του ελαστικού στο site της Continental δείχνει σαφέστατα ότι είναι 4 εποχών (μισό θερινό και μισό χειμερινό σήμα). Η εικόνα που δείχνεις δεν είναι σωστή. Αν πατήσεις πάνω στην εικόνα του ελαστικού στις 'περισσότερες λεπτομέρεις' και βάλεις τα στοιχεία του αυτοκινήτου (SUV) και τη διάσταση 225/55/18, θα δεις το σήμα των 4 εποχών.
Θερινό πάντως ΔΕΝ είναι! Επιπλέον στις χώρες της κεντρικής Ευρώπης τουλάχιστον (δε γνωρίζω για Σκανδιναβία) τα ελαστικά 4 εποχών θεωρούνται ότι καλύπτουν νόμιμα την απαίτηση για χειμερινά λάστιχα.
-
Μιας που γράφετε για συναγερμό, έχω μια ερώτηση.
Έχω μη εργοστασιακό συναγερμό, λογικά με τοποθέτηση από την εταιρία που το αγόρασα,
Είναι πάνω αριστερα και δεξιά στις κολώνες.
Όταν τοποθετώ το σκιάδιο για τον ήλιο (αυτά τα μεγάλα ασημένια) και τις καλύπτει αφού είναι μεγάλο, άραγε ανιχνεύουν κίνηση;
Πως δουλεύουν ; Είναι σε κάποια συχνότητα που διαπερνάει αντικείμενα ;
τι εννοείς πάνω στις κολόνες; Βιδώσανε τους αισθήτερες στα καλύματα των κολόνων;
Κάτι ανάλογο είχα δει κι εγώ σε άλλο 3008 και μου φάνηκε περίεργο. Μπορείς να ανεβάσεις φώτο;
-
Για τους κατόχους του 3008.
Είμαι ανάμεσα στο C5 Feel και 3008 Active grip, είχατε και εσείς το ανάλογο δίλημμα ?
Μπορείτε να μου πείτε συνοπτικά τους λόγους που αγοράσατε το 3008 ?
-
Τα έχεις κάνει test drive και βρίσκεσαι σε αυτό το δίλλημα ή απλα ειναι θέμα αισθητικής και από όσα έχεις ενημερωθεί;
-
Τα έχεις κάνει test drive και βρίσκεσαι σε αυτό το δίλλημα ή απλα ειναι θέμα αισθητικής και από όσα έχεις ενημερωθεί;
Δεν τα έχω κάνει test drive. Το δίλημμα είναι σε αντίστοιχη κατάσταση για ποιο λόγο έγινε η επιλογή.
Θέμα εμφάνισης είναι εντελώς υποκειμενικό.
-
Α, εγώ μπορώ να σου πώ μόνο γιατί δεν τα επέλεξα, καλύτερα να αναφέρουν εντυπώσεις οι κάτοχοι.
Πάντως με test drive αποκλείεται να συνεχίσεις να έχεις το δίλλημα. Ειναι εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας το στήσιμο, οι προτεραιότητες που προβάλει το καθένα, γενικά δεν υπάρχει τίποτα κοινό μεταξύ τους. Ουτε καν οι πόρτες δεν ανοιγοκλείνουν όμοια.
-
Ε λοιπόν στις προδιαγραφές του ελαστικού στο site της Continental δείχνει σαφέστατα ότι είναι 4 εποχών (μισό θερινό και μισό χειμερινό σήμα). Η εικόνα που δείχνεις δεν είναι σωστή. Αν πατήσεις πάνω στην εικόνα του ελαστικού στις 'περισσότερες λεπτομέρεις' και βάλεις τα στοιχεία του αυτοκινήτου (SUV) και τη διάσταση 225/55/18, θα δεις το σήμα των 4 εποχών.
Θερινό πάντως ΔΕΝ είναι! Επιπλέον στις χώρες της κεντρικής Ευρώπης τουλάχιστον (δε γνωρίζω για Σκανδιναβία) τα ελαστικά 4 εποχών θεωρούνται ότι καλύπτουν νόμιμα την απαίτηση για χειμερινά λάστιχα.
Αυτό που είπα εξ' αρχής. Τα M&S είναι είτε All Seasons ή Winter. Στο Land Rover έχω φορέσει και All Seasons M&S, αλλά και Winter M&S (αυτά έχουν και το βουνό με την χιονονιφάδα στην σήμανση).
-
silversurferGR wrote:
Μιας που γράφετε για συναγερμό, έχω μια ερώτηση.
Έχω μη εργοστασιακό συναγερμό, λογικά με τοποθέτηση από την εταιρία που το αγόρασα,
Είναι πάνω αριστερα και δεξιά στις κολώνες.
Όταν τοποθετώ το σκιάδιο για τον ήλιο (αυτά τα μεγάλα ασημένια) και τις καλύπτει αφού είναι μεγάλο, άραγε ανιχνεύουν κίνηση;
Πως δουλεύουν ; Είναι σε κάποια συχνότητα που διαπερνάει αντικείμενα ;
τι εννοείς πάνω στις κολόνες; Βιδώσανε τους αισθήτερες στα καλύματα των κολόνων;
Κάτι ανάλογο είχα δει κι εγώ σε άλλο 3008 και μου φάνηκε περίεργο. Μπορείς να ανεβάσεις φώτο;
Όλα τα αυτοκίνητα που είχα, έτσι τα είχαν. Εκεί που οι κολώνες συναντάνε τον ουρανό εξέχει ο κάθε αισθητήρας.
Προφανώς το καλώδειο είναι κάτω από το κάλυμα της κολώνας.
-
Καλημέρα,
Δεν τα έχω κάνει test drive. Το δίλημμα είναι σε αντίστοιχη κατάσταση για ποιο λόγο έγινε η επιλογή.
Θέμα εμφάνισης είναι εντελώς υποκειμενικό.
Αν είναι εφικτό, κάνε ένα test drive και στα δύο. Και τα δύο έχουν ιδιαίτερο εσωτερικό που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, οπότε όταν τα οδηγήσεις και δεις την εργονομία τους ίσως σε βοηθήσει να αποφασίσεις καλύτερα.
-
Μιας που γράφετε για συναγερμό, έχω μια ερώτηση.
Έχω μη εργοστασιακό συναγερμό, λογικά με τοποθέτηση από την εταιρία που το αγόρασα,
Είναι πάνω αριστερα και δεξιά στις κολώνες.
Όταν τοποθετώ το σκιάδιο για τον ήλιο (αυτά τα μεγάλα ασημένια) και τις καλύπτει αφού είναι μεγάλο, άραγε ανιχνεύουν κίνηση;
Πως δουλεύουν ; Είναι σε κάποια συχνότητα που διαπερνάει αντικείμενα ;
Δυο αισθητήρες υπερήχων είναι, στέλνουν και λαμβάνουν υπερήχους και όταν αλλάξει κάτι στην λήψη (ενδεικτικό ότι έχει αλλάξει κάτι στην γεωμετρία/όγκο της καμπίνας) βαράει ο συναγερμός.
-
silversurferGR wrote:
Μιας που γράφετε για συναγερμό, έχω μια ερώτηση.
Έχω μη εργοστασιακό συναγερμό, λογικά με τοποθέτηση από την εταιρία που το αγόρασα,
Είναι πάνω αριστερα και δεξιά στις κολώνες.
Όταν τοποθετώ το σκιάδιο για τον ήλιο (αυτά τα μεγάλα ασημένια) και τις καλύπτει αφού είναι μεγάλο, άραγε ανιχνεύουν κίνηση;
Πως δουλεύουν ; Είναι σε κάποια συχνότητα που διαπερνάει αντικείμενα ;
Δυο αισθητήρες υπερήχων είναι, στέλνουν και λαμβάνουν υπερήχους και όταν αλλάξει κάτι στην λήψη (ενδεικτικό ότι έχει αλλάξει κάτι στην γεωμετρία/όγκο της καμπίνας) βαράει ο συναγερμός.
Ναι αλλά δεν καταλαβαίνω... Οι υπερήχοι διαπερνάνε το σκιάδιο και μετράνε σωστά τον όγκο; Άρα αν μπει κλέφτης θα το καταλάβουν;
Ή ακυρώνω στην ουσία τον συναγερμό; Αν μετράνε τον όγκο αφού κλειδώσω, τότε με το σκιάδιο μπροστά τους έχουν μετρήσει σχεδόν καθόλου όγκο και ακόμα και αν μπει κάποιος δεν θα το καταλάβουν;
Peugeot 3008 2016