-
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου τύπου hatchback, το οποίο να συνδυάζει πρακτικότητα με ενδιαφέρουσες (όσο γίνεται) επιδόσεις. Μένω εκτός Ελλάδας και το αμάξι το θέλω για τις φορές που θα επιστρέφω στα πάτρια εδάφη. Το όριο του budget είναι περί τις 28.000 Ευρώ... Δεν έχω πρόβλημα αν είναι αυτόματο η manual, είμαι ΟΚ και με τα 2.
Με έχει κερδίσει αρκετά σαν πρόταση το KIA Ceed GT με τα 204 άλογα. Μπήκα μέσα και μου έκανε εντύπωση η ποιότητα του εσωτερικού και το φινίρισμα. Συν φυσικά τα 7 χρόνια εγγύηση. Μια άλλη πρόταση που με δελεάζει είναι το νέο Ford Focus 1.5 με τα 180 άλογα. Μου αρέσει πολύ η εξωτερική του σχεδίαση. Αν και το KIA φαντάζει σαν πιο συμφέρουσα πρόταση. Γενικά όπως θα καταλάβατε ψάχνω ένα warm hatch με αρκετά άλογα, αλλά όχι πραγματικό GTI ώστε να ξεφεύγει η τιμή. Ιδανικά κάτω από 2000 κυβικά ώστε να περιορίσω και τα σχετικά έξοδα και τέλη. Δοκίμασα το Hyundai i30N στο εξωτερικό αλλά δεν με κέρδισε (είναι και το θέμα των κυβικών).
Σκέφτομαι λίγο και τα supermini (τύπου Fiesta ST) αλλά υποπτεύομαι θα με χάλαγαν οι περιορισμένοι χώροι και η πιο... ψεύτικη αίσθηση.
Feedback καλοδεχούμενο!
-
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου τύπου hatchback, το οποίο να συνδυάζει πρακτικότητα με ενδιαφέρουσες (όσο γίνεται) επιδόσεις. Μένω εκτός Ελλάδας και το αμάξι το θέλω για τις φορές που θα επιστρέφω στα πάτρια εδάφη. Το όριο του budget είναι περί τις 28.000 Ευρώ... Δεν έχω πρόβλημα αν είναι αυτόματο η manual, είμαι ΟΚ και με τα 2.
Με έχει κερδίσει αρκετά σαν πρόταση το KIA Ceed GT με τα 204 άλογα. Μπήκα μέσα και μου έκανε εντύπωση η ποιότητα του εσωτερικού και το φινίρισμα. Συν φυσικά τα 7 χρόνια εγγύηση. Μια άλλη πρόταση που με δελεάζει είναι το νέο Ford Focus 1.5 με τα 180 άλογα. Μου αρέσει πολύ η εξωτερική του σχεδίαση. Αν και το KIA φαντάζει σαν πιο συμφέρουσα πρόταση. Γενικά όπως θα καταλάβατε ψάχνω ένα warm hatch με αρκετά άλογα, αλλά όχι πραγματικό GTI ώστε να ξεφεύγει η τιμή. Ιδανικά κάτω από 2000 κυβικά ώστε να περιορίσω και τα σχετικά έξοδα και τέλη. Δοκίμασα το Hyundai i30N στο εξωτερικό αλλά δεν με κέρδισε (είναι και το θέμα των κυβικών).
Σκέφτομαι λίγο και τα supermini (τύπου Fiesta ST) αλλά υποπτεύομαι θα με χάλαγαν οι περιορισμένοι χώροι και η πιο... ψεύτικη αίσθηση.
Feedback καλοδεχούμενο!
-
Κοιτάς μόνο καινούρια οχήματα? Αυτά που αναφέρεις οριακά θα τα χαρακτήριζα ως warm hatch, πιο πολύ ως απλά οικογενειακά μου φέρνουν, ειδικά το Focus.
Εφόσον το i30N δε σου κάνει δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική σ' αυτό το budget σε καινούριο. Το αμέσως φθηνότερο είναι το Leon Cupra που ξεκινάει από 33.5Κ. Οπότε νομίζω η καλύτερη λύση είναι κάτι σε B-seg hot hatch. Δε νομίζω να δεις τόσο μεγάλες διαφορές και εφόσον δε θα είναι για full time χρήση ίσως να μην ενοχλούν τόσο οι περιορισμένοι χώροι.
-
Μόνο σε καινούργια αυτοκίνητα κοιτάω.
Ίσως ο χαρακτηρισμός 'warm hatch' να ήταν ελαφρά παρελκυστικός. Ουσιαστικά ψάχνω κάτι σβέλτο και πρακτικό. Οτιδήποτε με 0-100 στα χαμηλά 8 η και κάτω από 8 θα το σκεφτόμουν... Φυσικά συνυπολογίζονται και άλλοι παράγοντες όπως η ποιότητα κύλισης, το κράτημα, η οδική συμπεριφορά, κλπ.
-
αυτα που ειπες + το honda civic.
-
Κοιτάς μόνο καινούρια οχήματα? Αυτά που αναφέρεις οριακά θα τα χαρακτήριζα ως warm hatch, πιο πολύ ως απλά οικογενειακά μου φέρνουν, ειδικά το Focus.
Εφόσον το i30N δε σου κάνει δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική σ' αυτό το budget σε καινούριο. Το αμέσως φθηνότερο είναι το Leon Cupra που ξεκινάει από 33.5Κ. Οπότε νομίζω η καλύτερη λύση είναι κάτι σε B-seg hot hatch. Δε νομίζω να δεις τόσο μεγάλες διαφορές και εφόσον δε θα είναι για full time χρήση ίσως να μην ενοχλούν τόσο οι περιορισμένοι χώροι.
stefan147 είπε warm, οχι hot hatch
Μια χαρά warm είναι και τα 2 (πιο warm το ceed). Το Leon Cupra και το i30N όχι απλά είναι hot, καίνε και ζεματάνε.
Για περιορισμένη χρήση στην ελλάδα, πχ ερχεσαι καλοκαίρι και πάς από Αθήνα κανένα ταξιδάκι 5-10 μέρες με 2-3 ατομα παρέα νομίζω ότι το seg C σου ταιριάζει καλύτερα. Αν μιλάμε για μπάνιο μέχρι Χαλκίδα, Πόρτο Γερμενό, Σούνιο κλπ τότε seg B και πιο warm.
-
Ε ναι αλίμονο αν δεν είναι warm το Ceed με τα 200 άλογα!
Για C segment με βλέπω πιο εύκολα. Θέλω την άνεσή μου, θέλω να πηγαίνω και ένα ταξίδι πιο μακρινό, είναι και θέμα ηλικίας.
Το Honda που αναφέρατε σε τι ιπποδύναμη βγαίνει? Δεν το είχα τόσο υπόψη.
Για το Ceed έχετε θετικά σχόλια?
-
Ε ναι αλίμονο αν δεν είναι warm το Ceed με τα 200 άλογα!
Για C segment με βλέπω πιο εύκολα. Θέλω την άνεσή μου, θέλω να πηγαίνω και ένα ταξίδι πιο μακρινό, είναι και θέμα ηλικίας.
Το Honda που αναφέρατε σε τι ιπποδύναμη βγαίνει? Δεν το είχα τόσο υπόψη.
Για το Ceed έχετε θετικά σχόλια?
Το Honda Civic 1.5 βγάζει 182 άλογα.
Για τα focus και civic μπορείς να διαβάσεις τα αντίστοιχα τοπικ και να ρωτήσεις ότι θες (οι κάτοχοι θα σε βοηθήσουν).
Για το ceed δυστυχώς δεν έχουμε κατόχους στο φόρουμ, αλλά από τα άρθρα στα περιοδικά με δοκιμές εντός Ελλάδας δεν έχουμε κάτι αρνητικό (ίσως λίγο αυξημένη κατανάλωση αλλά για 200 άλογα στα @@ σου)
Έχεις σαν στόχο αυτοκίνητα που είναι μέσα στα top 5 warm hatch, πάντως. Μπράβο!!!
-
Kι εγώ θα συμφωνήσω για τις επιλογές σου ceed GT /Focus 182, προσθέτοντας όπως λέει ο nick κι ο aikibill, Honda civic sport 182 και στο Leon -αφού ξεφεύγεις οικονομικά και φορολογικά με το Cupra- θα πρότεινα τo FR (για να είσαι μέσα στο μπάτζετ σου).Το θέμα είναι αν παράγεται ή υπάρχει σε στοκ ακόμη,γιατί σε λίγες μέρες παρουσιάζεται το νέο Leon.
Υ.Γ. Ασχέτως με τα κυβικά πάντως,μου κάνει εντύπωση που δεν σε τράβηξε το i30N.Στην κατηγορία του,με αυτή την τιμή όλοι λένε ότι είναι κορυφή.
Υ.Γ.2 Δυστυχώς μας τέλειωσε κι η Giulietta 1.4 multiair 170hp
-
Και το FR 2λιτρο είναι εδώ και 1.5 χρόνο οπότε δεν έχει πολύ νόημα η επιλογή του και πρέπει να το χουν σταματήσει κιόλας εδώ γιατί ως FR βλέπω μόνο τα 1.5 150hp.
-
Είχα δοκιμάσει το i30N με τα 275 άλογα.
Ωραία αίσθηση, τίμιο εσωτερικό, όμορφο αμάξι εξωτερικά (υποκειμενικό!) και διασκεδαστικός ήχος.
Αυτό που με τρόμαξε και με απώθησε ήταν το συνεχές σπινάρισμα των μπροστινών τροχών σε γρήγορες επιταχύνσεις. Λες και δεν μπορούσαν οι τροχοί να διαχειριστούν την τόση δύναμη. Δεν είμαι και κανένας άσος στο τιμόνι αλλά δεν ξέρω, με χάλασε πολύ αυτή η αίσθηση... Μπορεί να φταίει βέβαια που το είχα στο Nmode (ίσως στη λειτουργία αυτή απενεργοποιεί διάφορα). Οπότε είπα ας εστιάσω σε κάτι σβέλτο μεν, πιο διαχειρίσιμο δε!
-
Αυτό είναι ένα θέμα, όντως. Οι μπροστινοί τροχοί δεν είναι η καλύτερη δυνατή μετάδοση αλλά είναι λύση ανάγκης και κόστους. Είχα κι εγώ αντίστοιχο θέμα όταν πήρα το Cupra αλλά όσο το μαθαίνεις το αμάξι τόσο παύει να είναι πρόβλημα, αρκεί να έχεις διαρκώς προσεγμένα λάστιχα και γενικώς να εκμεταλλεύεσαι το αμάξι στις σωστές συνθήκες.
Το θέμα είναι ότι αυτά τα αυτοκίνητα σου δίνουν αρκετά εργαλεία (μπλοκέ, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, καλό τιμόνι, καλά φρένα κτλ) να διαχειριστείς τη δύναμη και εν τέλει έχουν το χαρακτήρα τους που μάλιστα είναι διττός. Οι αμέσως πιο κάτω εκδόσεις δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα και αυτό είναι πληρώνεις τελικά στα hot hatch.
-
Η καλύτερη επιλογή ως τα 28 χιλιάρικα για hot (και όχι απλώς warm) hatch είναι πέραν πάσης αμφιβολίας το i30N, ΑΝ (με κεφαλαία) δεν σε απασχολούν τα φορολογικά θέματα των 2000 κυβικών.
Το αμέσως επόμενο hot hatch (χωρίς το μειονέκτημα των δίλιτρων) είναι το Fiesta ST. Εξαιρετικό σε όλα του και χωρίς να είναι ιδιαίτερα σκληρό όσο η προηγούμενη γενιά του. Αν δεν είναι οι χώροι προτεραιότητα σου (είναι μια κατηγορία κάτω από τα υπόλοιπα) και επιθυμείς να οδηγείς κάτι ιδιαίτερα fun to drive, οφείλεις να το δοκιμάσεις τουλάχιστον.
Μετά από αυτά, πηγαίνοντας στην κατηγορία των warm hatch οι τρεις επιλογές σου είναι όντως τα Ceed, Focus, Civic. Αν μάλιστα πας σε Focus μπορείς να γλιτώσεις αρκετά χρήματα σε σχέση με τα άλλα δύο επιλέγοντας ένα ωραιότατο ST-Line 150 ίππων στα 22 χιλιάρικα, το οποίο έχει τον ίδιο ακριβώς κινητήρα με την έκδοση με τα 180 άλογα. Αν δεις ότι δεν σου φτάνουν, πολύ εύκολα πας κοντά στα 200 άλογα και μάλιστα με βελτίωση, η οποία τρόπον τινά σε διατηρεί εντός εργοστασιακής εγγύησης.
-
Εγω θα ελεγα civic με 180 αλογα χειροκινητο...να ευχαριστιεσαι επιλογεα σχεσεων και κρατημα, αισθηση και μετα focus στα ιδια αλογα. Τριτο το ceed.
Εδω δοκιμη του civic, ξεχασα να πω πως εχει καινκορυφαια θεση οδηγησης. Μονο αν κατσεις θα καταλαβεις.
-
Αν οδηγήσεις focus με πολλαπλούς και 182 άλογα, ειδικά σε στροφές, όλα τα άλλα θα σου φαίνονται λίγα. Δεν είναι τέλειο σε όλα, όπως και κανένα τους φυσικά. Έχει όμως τα περισσότερα θετικά overall: αίσθηση οδήγησης, στήσιμο, εμφάνιση, ποιότητα εσωτερικού, δύναμη - όλα τους άνω του μέσου όρου και κάποια στην κορυφή της κατηγορίας! Το (χειροκίνητο) κιβώτιο του Focus 1.5 δεν περιγράφεται με λόγια. Όπως έχω ξαναγράψει το μόνο αμάξι με τόσο απολαυστικό κιβώτιο από αυτά που έχω οδηγήσει είναι το MX5. Πάσχει λίγο στον χώρο των αποσκευών. Πρέπει να δεις αν σε καλύπτει. Αν δεν είναι αρκετός τότε μπορείς να κοιτάξεις το station wagon ή ένα κουτί οροφής για ταξίδια. Δικό σου θέμα.
Ψάχνοντας ακριβώς ότι και εσύ οδήγησα αρκετά (εκτός του Ceed με τα 200 - δεν υπήρχε τότε). Ξεχώρισα το Focus και το Civic. To 2o το θεωρώ φοβερό αυτοκίνητο, όμως με χάλασε η εργονομία του, το infotainment, η εμφανισή του καθώς και παρόλο που είναι αρκετά δυνατό και διασκεδαστικό, το Focus σε στροφές πατούσε για τα δικά μου γούστα καλύτερα. Αυτά όμως είναι και προσωπική υπόθεση. Πρέπει να δοκιμάσεις εσύ ο ίδιος και να διαλέξεις!
Τώρα που θα βρεις Focus με 182 και μάλιστα με πολλαπλούς να δοκιμάσεις δεν ξέρω... Και εγώ τεστ ντράιβ έκανα έκδοση με λιγότερη δύναμη και πάλι με κέρδισε! Το 182 απλά πετάει!
-
Ασχετο που πηγες και εκανες τεστ ντραϊβ και αν το πιεσες στα ακρα;;;;
Εγω οπου παω με κοβουν....και ετσι βλεπω μονο καταναλωση
-
Αυτο.... ετσι επρεπε να ειναι τα τεστ ντραϊβ...εγω εχω κολαουζο μαζι μου παντοτε και αρχιζει τα ' σας παρακαλω λιγο πιο ηρεμα.... κτλ '
Βρε αϊ.....
Μονο απο φιλους, leasing βλεπω τα αυτοκινητα....ειδαλλως οπως ειπα μονο καταναλωσεις βλεπω.
-
Ασχετο που πηγες και εκανες τεστ ντραϊβ και το πιεσες στα ακρα;;;;
Έχει ωραίους δρόμους για τέτοιες βόλτες χωρίς πολλή κίνηση εδώ στο Ηράκλειο (Κρήτης). Δεν έχει σημασία ακριβώς που. Αρκετές στροφές με καλή ορατότητα και μπορείς γενικά να δεις την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου.
Δεν θα έλεγα ότι το έφτασα και 'στα άκρα'. Δεν οδηγώ σαν τον τρελό, ειδικά σε δημόσιο δρόμο. Τόσο όσο να μπορείς να καταλάβεις το στήσιμο, τις κλίσεις στις στροφές, την συμπεριφορά των φρένων κτλ.
Έπαιξε ρόλο και το ότι μου έδωσαν το αμάξι για 2 ώρες χωρίς να έρθει κάποιος μαζί μου οπότε μπορούσα να διαλέξω εγώ που θα το πάω με την ησυχία μου.
Το Civic το δοκίμασα στο Λασίθι μαζί με το CRV (αυτό με εντυπωσίασε!).
-
Ίσως ήμουν τυχερός γιατί πέτυχα πολύ εξυπηρετικό πωλητή στην Βελμάρ και συζητήσαμε πολλές λεπτομέρειες. Είδε ότι με ενδιαφέρει αρκετά το αμάξι και πως το έχω μελετήσει αρκετά (έως υπερβολικά). Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι επρόκειτο να βάλω ειδική παραγγελία για αρκετά χρήματα, πιστεύω πως είχε στο μυαλό του ότι ενδιαφέρομαι πραγματικά και δεν σπαταλάω απλά τον χρόνο του.
Δεν ξέρω αν τα δίνουν έτσι χωρίς περιορισμό χρόνου και χωρίς επιτήρηση σε όλους.
-
Χεχε εγω οταν παω με κανα καινουργιο suv η καποια amg παρεα με φιλο τρεχουν να μας δωσουν τεστ ντραιβ αλλα παντα και αυτοι μεσα, αν παω με καποιο παλιο ανω της δεκαετιας, ουτε που μου μιλουν..
Χεσμενο μ εχουν ...
Εντωμεταξυ για να ερχομαι με παλαιο σημαινει πως θελω καινουργιο...για να ερχομαι με καινουργιο βρε μπουμπουνες πωλητες, τι σημαινει;;;;
Παλαιοτερα ετη που ημουν και μικροτερος παιζει να μη μ επαιρναν χαμπαρι ποτε εμπαινα και ποτε εφευγα...χεχεχε
αναζητηση warm hatch