-
I must admit that the SsangYong Korando 2020 is one of the models that have surprised me the most in recent months because we rarely see such a great leap from one generation to another . It is remarkable the great advance that supposes in matter of quality of accomplishment, design, security, equipment, refinement and comfort of march.
It is not surprising that from the brand ensure that it is the best SsangYong in history and one of its most important releases in recent years. In addition to the points where it has improved, its good country behavior is maintained despite the fact that this generation is a little less off-road and a little more SUV as it is a trend in the market.
https://www.motor.es/pruebas-coches/prueba-ssangyong-korando-2020-201962291.html
Παντως ο 1,5 turbo αποδιδει 163 αλογα και περιμενουν εκδοση με εργοστασιακο lpg περαν δηλαδη της diesel.
Εδω η γκαμα τους, tivoli, Korando,Rexton.
To λευκο (korando) ειναι ενα suv με 4,45μ μηκος. Το μεγαλο ...ελεος δηλαδη!!!!!!
-
Αυτοκινηταρα με σημασια σε πολλες λεπτομερειες που δεν φαινονται με το ματι.
Δεσιματα και συνδεσμολογια της πλατφορμας, υλικα πλατφορμας, υψηλοτατη στατικη και δυναμικη στρεπτικη ακαμψια, ανεπτυγμενη τετρακινηση, πλουσιοτατος εξοπλισμος, αξιοπιστοι κινητηρες (αν και καπως χαλαροι σε επιδοσεις), κιβωτιαρες, τεραστιοι χωροι....
Ενα σωστο αυτοκινητο δηλαδη
Γιατρε...τι λεει;;;
Το μοναδιμο με cvt πoυ αντι για μεταλλικο ιμαντα έχει καδενα....με υποσχομενη μεγαλη αντοχη σε πιεση αλλα και μακροζωϊα.
Θεωρω πως οι Ασιατες το εχουν πολυ καλα στα crossovers... απο τα φθηνα ssangyong εως τα κορυφαια subaru...
-
Αυτοκινηταρα με σημασια σε πολλες λεπτομερειες που δεν φαινονται με το ματι.
Δεσιματα της πλατφορμας, υλικα πλατφορμας, ανεπτυγμενη τετρακινηση, πλουσιοτατος εξοπλισμος, αξιοπιστοι κινητηρες (αν και καπως χαλαροι σε επιδοσεις), κιβωτιαρες, τεραστιοι χωροι....
Ενα σωστο αυτοκινητο δηλαδη
Γιατρε...τι λεει;;;
Το μοναδιμο με cvt πoυ αντι για μεταλλικο ιμαντα έχει καδενα....με υποσχομενη μεγαλη αντοχη σε πιεση αλλα και μακροζωϊα.
Θεωρω πως οι Ασιατες το εχουν πολυ καλα στα crossovers... απο τα φθηνα ssangyong εως τα κορυφαια subaru...
Aυτό και το Mazda CX 30 τα πάω με χίλια,Lap! (αλλά ας όψεται ο γ@μημ@ν@ς φόρος πολυτελ.,το τεκμήριο και η τιμή -ειδικά του XV- είναι αρκετά ψηλά για μένα)
Όσον αφορά το ιταλικό βιντεάκι,στην ουσία λέει αυτά που είπες. Τρια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του α) η σημαντική απόσταση από το έδαφος 22εκ. β) η symmetrical και συνεχής AWD (όχι on demand όπως σε άλλα),πολύ καλό το lineartronic cvt,το αυτόματο κιβώτιο γ) νομίζω λέει και το τo xmode για κατάβαση ελεγχόμενη (το δοκιμάζουν σε κλίση 60%).Λέει,πως έχει γίνει πιο αθόρυβο εσωτερικά από το προηγ.και με πιο αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος κατά 70-100% !! Το δοκιμάζουν και σε ανηφόρα χωμάτινη με 70% κλίση και ερχόμενο με ταχύτητα και σταματημένο. Κινητήρας ο 2λιτρος boxer, 156hp.
H δοκιμή του quattroruote έχει 5στάδια-5ημέρες.Το καλύτερο είναι όταν βάζουν το αμάξι σε τεχνικό έλεγχο σε συνεργείο κι επεξήγηση των τεχν.χαρακτηριστικών του από έναν μηχανικό (ingegnere):
-
Αυτοκινηταρα με σημασια σε πολλες λεπτομερειες που δεν φαινονται με το ματι.
Δεσιματα και συνδεσμολογια της πλατφορμας, υλικα πλατφορμας, υψηλοτατη στατικη και δυναμικη στρεπτικη ακαμψια, ανεπτυγμενη τετρακινηση, πλουσιοτατος εξοπλισμος, αξιοπιστοι κινητηρες (αν και καπως χαλαροι σε επιδοσεις), κιβωτιαρες, τεραστιοι χωροι....
Τα είχα γράψει και εγώ Λάπ, όταν το δοκίμασα και έπαθα πλάκα!! Το αυτοκίνητο είναι φανταστικό, δεν υπάρχει πιο all around αυτοκίνητο σε λογικά χρήματα από το XV, είναι απίστευτο. Αλλά τα 2-3 μειονεκτήματα που έχει το κάνουν απαγορευτικό για την Ελλάδα.
-
Μπραβο ρε γιατρε....
Ακομα πιο πολυ με εντυπωσιαζει αυτο το αυτοκινητο...
Παντως οι ιταλοι εχουν αυτοκινητιστικη παιδεια.....αλλα τα τεστ τους ρε παιδι μου....οχι τεστ διαφημιση, σαν πολλους ελληνες.
Ναι Φανη, το θυμαμαι...νομιζω το 1,6 οδηγησες και επαθες πλακα απο το κιβωτιο οπως λες...θυμαμαι ελεγες πως ακομα και με τον 1,6 κινητηρα θα το σκεφτοσουν.
Τι θα γινει με την κλιμακα φορου, και το τελος Ακουστηκε τιποτα για τη νεα χρονια;;;
-
Τώρα σοβαρά μιλάμε για το 1.6 XV με επιδόσεις (π.χ. 0-100 σε 13,9) ψόφιου χιλιαριού και τιμή κοντά ή και πάνω από 30 χιλιάρικα;
Απλώς ανέκδοτο για ανώμαλους εκκεντρικούς δισεκατομμυριούχους!
-
Οι επιδοσεις του ειναι αντιστοιχες ενος χατσμπακ αυτοκινητου με 100 αλογα.
Μετριοτατες, αλλα την συγκεκριεμνη εκδοαη την αγοραζεις αν θες τετρακινηση και χαλαρη οδηγηση.
Τα 0-100 ερχονται πιο καθυστερημενα λογω cvt διοτι παντα σε τετοια κιβωτια χανεται χρονος μεχρι να ρολλαρει ο κινητηρας.
Αλλωστε τα 0-100 που δηλωνουν διαφορα αυτοκινητα (ιδιαιτερα τα χειροκινητα) γινεται με launch control (εστω με το ποδι).
Ύπραχει και 1,6 turbo της subaru ....σε ποια μοντελα μπαινει;;;;
-
Κάνεις λάθος! Οι επιδόσεις του είναι πολύ πιο αργές από το μέσο χάτσμπακ με 1000άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 100 ίππων (ενδεικτικά δύο τουλάχιστον δευτερόλεπτα παραπάνω στο 0-100). Οι επιδόσεις του αντιστοιχούν σε χιλιάρι πόλης (π.χ. Yaris) με 70 άλογα! Απλώς απελπισία, που μας γυρνάει 30+ χρόνια πίσω στις εποχές της 316i με τα 75 άλογα...
Χαλί μαύρο, από αυτά που στο χωριό μου τα λέμε και επιτάφιους! Αν τώρα κάποιος ανέχεται να έχει δώσει 30 χιλιάρικα και να παίρνει επιδόσεις χιλιαριού Yaris, τι να πω; Από τις πωλήσεις του πάντως δεν φαίνεται να υπάρχουν και πολλοί μ@λάκες...
-
Υπερβαλεις....κολλας στο γεγονος του 0-100 και παραβλεπεις ενα σημαντικο γεγονος. Πως οπως ακριβως ενα κιβωτιο συνεχων μεταβαλλομενων σχεσεων αργει απο σταση ετσι ακριβως απο την αλλη εκμεταλευεται την ικανοτητα υποπολλαπλασιασμου των σχεσεων σε απειρα ενδιαμεσα σταδια, γεγονος που καλυπτει το κενο στις επιδοσεις, ως ενα σημειο βεβαια.
Για παραδειγμα δες το τουρμπατο golf με τα 90 αλογα στις ρεπριζ του και αντιστοιχα το subaru.
Υπολογισε τωρα, την χειροτερη αεροδυναμικη του subaru, τα 150 κιλα περισσοτερου βαρους και τα 2 κιλα λιγοτερης ροπης.... και ομως θα δεις πως ειναι ιδιου επιπεδου.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-vw-golf-10-tsi-85-ps-my2017
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-subaru-xv-16i-s-lineartronic
Με λιγα λογια στις επιδοσεις ειναι, οπως ανεφερα, ενα απλο χατσμπακ των περιπου 100 αλογων ...
-
Ρε συ πλάκα μας κάνεις! Πραγματικά θα πάψω να συζητάω μαζί σου... Βρήκες ένα 85άρι Golf ως μέτρο σύγκρισης; Αυτά είναι τα περίπου 100 άλογα; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ. Πιάσε ένα χιλιάρι Focus ή i30 να δούμε αν σου βγαίνουν τα νούμερα...
Και μετά υπολόγισε ότι το XV κοστίζει 50% παραπάνω...
Να τη χέσω την τετρακίνηση, όταν θα μου κάνουν πλάκα τα Yaris στο δρόμο! Έχω οδηγήσει στα νιάτα μου ουκ ολίγους τάφους (ξεκίνησα με Ibiza 900άρι) και δεν έχω καμία διάθεση να πισογυρίσω 3-4 δεκαετίες πίσω.
Από την άλλη, εσύ που έχεις θεοποιήσει το ελαφρύ, οικονομικό και σβέλτο Swift, πώς γουστάρεις το βαρύ, τελείως αντιοικονομικό και απελπιστικά ψόφιο XV; Εκτός αν πρεσβεύεις τη διαφορετικότητα πάση θυσία...
-
Αν δεν θες μη συζητας μαζι μου ρε Χαρη, τι να σου πω;....οτι θελεις εσυ.
Θα με στεναχωρουσε το γεγονος αυτό αλλα σε λα βι
@Ειπα πως ειναι σαν αυτοκινητο (του c segment εννοω) με 100 αλογα, δες τις ρεπριζ, τι αλλο να σου πω;;;;
Το Σουμπυ, εχει 116 γραμμικα ατμοσφαιρικα αλογα σγις 6200 σ.α.λ, μικροτερη ροπη και 150 -200 κιλα (δηλαδη δυο επιπλεον ατομα) επιπλεον βαρος και εχει ιδιες ρεπριζ με το golf που ειναι c segment και στην περιοχη των 100 αλογων. (Για την ακριβεια 85 αλογα ....στις 5000 ομως στροφες, με λιγα λογια ενας 100αρης ειναι αλλα με κοφτη)
Τα cvt ετσι ειναι...πως να το κανουμε...δινει χαλαρη οδηγηση χωρις κομπιασματα κερδιζει εδαφος σε ρεπριζ, αλλα δεν κανει για 0-100..
Να σου πω και κατι ρε χαρη το 0-100 που κανεις με το τουτου σου το κανεις με launch control η γραμμικα, με βυθισμα του γκαζιου;;;; αν το κανεις γραμμικα για μετρησε το μηπως δεις καπου στο 1,5 δευτερολεπτο πιο αργη επιδοση απο αυτη των περιοδικων;;;;
Αυτο συμβαινει και με το cvt.
Το αυτοκινητο κινηται εξαιρετικα σε χωματινες διαδρομες, χιονι, αμμο, μεγαλες λακουβες, (αποσταση απο το εδαφος 22 εκ!!!!!!), εχει μια εξαιρετικη και παγκοσμιως διασημη τετρακινηση και εχει τεραστιους χωρους με πολυ στιβαρη αισθηση ως πλατφορμα.
Δηλαδη κανενα focus δεν τα κανει ολα αυτα καλυτερα...αρα αυτο ειναι το στοιχειο διαφοροποιησης του, εναντι του mainstream ανταγωνισμου.
Οσο για την τιμη, οντως το 10% του δασμου και ο φορος το χαντακωνει αρκετα.
@Για το τι πρεσβευω εγω, αυτο ειναι δικη μου ευθυνη. Μ'αρεσει οτι μ'αρεσει... αν ειναι διαφορετικο ας ειναι....δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα να πω την αποψη μου ακομα και αν δεν αρεσει σε αλλους.ναι διαφορετικος...
Καθε 'καλο' αυτοκινητο εχει τα θετικα του και αυτα ψαχνω και εντοπιζω...γενικα ειμαι προσαρμοστικος ανθρωπος, χανω σε επιδοσεις ισως κερδισω αλλου. Αυτο εξεταζω.
Αν θα το αγοραζα αυριο, οχι, διοτι δεν μου χρειαζεται αμεσα συμφωνα με τη ζωη μου, αυτο ομως δεν αναιρει το γεγονος οτι το παρτηρω και βρισκω τα θετικα του.
@Το swift κυναγαει ευκολα focus σε στροφιλικι....ακου που σου λεω....καρτακι ειναι, εχω φιλο με focus...τρελαμενος.....θυμιζει εντονα fiesta αλλα θα μπορουσες να πεις και καπως πιο μαλακο ραλλακι.
Edit: εδω εχει επιδοσεις που ζητησες
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-hyundai-i30-10-t-gdi-0
Στα 80-110 το πιο βαρυ, τετρακινητο, αδυναμο και σε ροπη και σε ιπποδυναμη ατμοσφαιρικο Σουμπυ, (yaris 1000 κ.εκ) ειναι γρηγοροτερο απο το hyundai i30 turbo 1.0 αλλα και 2,1 πιο αργο στα 110-140.
Δηλαδη θυμιζει αυτοκινητο των 100 αλογων και οχι των 120....
Φυσικα δεν θα λεγε κανεις οχι στον 1,6turbo της subaru αλλα δεν ξερω αν τον φοραει....
-
Πάντως μην τρώτε τον παπά με το CVT και το AWD της Subaru. Σε πολλά τεστ τα βρήκε σκούρα εκτός δρόμου.
-
Εγώ πάντως αναφερόμουν στο XV με τον 2λιτρο, e-boxer, με 156 hp που έχει 10,4sec. τα 0-100, 194κm/h τελική.Αλλά έχει και 37.000 ευρώ.
Δία, ο.κ. το XV δεν είναι Jimny,Land Rover κ.ά., αλλά πρέπει να είναι σαφώς καλύτερο σε offroad από τις συνηθισμένες 4κινήσεις τύπου Τiguan,Kuga,Scross,QQ,CR-V κ.τ.λ.
-
Αν βρειτε αλλο οικογενειακο με 22 εκ απο το εδαφος, με παρα πολυ καλο κρατημα εντος ασφαλτου, ξεφτιλιζει αλλα suv, με κοφτερο ωραιο τιμονι αλα b rz, να κανει τετοια στο χιονι..πειτε το μου
Δειτε με το νεο x mode προγραμμα τι κανει....μολις αναγνωριαει ποιος τροχος σπινιαρει....ποσο απαλα και ωραια μεταφερει τη ροπη. Σαν πραγματικα και πανακριβα offroaders...χωρις πολλα σπινιαρισματα με καλα διαφορικα
Εκτος του focus και του civic, mazda3 (cx30) που το εχουν μελετησει το θεμα ποιο αλλο c segment αλλα και c suv στην ευρωπαικη αγορα εχει μελετησει την συγκρουση small overlap....
Η ιδια πλατφορμα και για το xv....
Ποιο εχει μονιμη τετρακινηση και 'torque steering' με μεγαλυτερη ροπη στους εξωτερικους τροχους σε καθε στροφη.....αλα skyline gtr;;;
Συμφωνω πως με τον 1,6 turbo τελειοποιειται και γινεται υπερβολικα θελκτικο ως αυτοκινητο....αλλα ο.κ ενας cruiser....θα του ηταν μια χαρα και με τον 1,6 l cvt.
-
Δία, ο.κ. το XV δεν είναι Jimny,Land Rover κ.ά., αλλά πρέπει να είναι σαφώς καλύτερο σε offroad από τις συνηθισμένες 4κινήσεις τύπου Τiguan,Kuga,Scross,QQ,CR-V κ.τ.λ.
Δεν θα το έλεγα. Δεν φταίει η τετρακίνηση, αλλά το CVT. Από το 13:40 και μετά, αλλά δείτε το όλο αν θέλετε, είναι ενδιαφέρον:
-
Αν αναφέρεσαι στο βίντεο που ανήρτησα, ναι το έχει και μάλιστα το αναφέρει ότι είναι ενεργοποιημένο. Τζίφος... Το CVT δεν έδινε απλά την απαιτούμενη δύναμη.
-
Εχει αυτο το νεο προγραμμα x mode που προσομοιαζει τα διαφορικα;;;;
Εχω την αισθηση πως μπηκε απο το 2019 και μετα στα μελλοντικα.
-
Εχει αυτο το νεο προγραμμα x mode που προσομοιαζει τα διαφορικα;;;;
Εχω την εντύπωση πως μπηκε απο το 2019 και μετα στα μελλοντικα.
Χρόνια υπάρχει το xmode...το ειχε και το XV του 2018 που οδηγησα. Ιδανικό ειναι το 2λιτρο (ακομα καλυτερα το υβριδικό), για αυτό αναφέρομαι κυρίως, οπου με €37.000 εχει και φουλ εξοπλισμό. Το 1.6 τουρμπο δεν μπαινει λογω ρύπων. Γενικά εχει θέμα με τους ρυπους η Σουμπαρού.
-
Σωστα Φανη....
Ειχα διαβασει για αυτο, dual function x mode που μπηκε απο το 2019...που εχει προρυθμισεις για καθε εδαφος οπως: χωμα, λασπη, χιονι, αμμο κτλ
Το X mode οπως σωστα ειπες υπαρχει εδω και ετη.
Αυτο το (νεοτερο) λογισμικο ισως (;;;) αφηνει να δωσει ροπη το cvt και να ανεβασει τις σ.α.λ σε συγκριση με το απλο x-mode...αναλογα τη ρυθμιση που του ζητησεις δηλαδη.
Δηλαδη το προβλημα στο τεστ....
Υποψιν οι τυποι στο βιντεο ξανα εκαναν το τεστ, μετα απο ενστασεις ιδιοκτητων πως δεν το χρηαιμοποιησαν σωστα, και με το vsc και x-mode στην θεση off και τελικα ανεβηκε το subaru, εκεινο το δυσκολο λοφακι, αλλα με πολυ προσπαθεια στις καταλληλες γραμμες για τα ελαστικα, καθως το cvt εδεινε μονο 2000 σ.α.λ .....
-
Με πολλή φόρα και προσθιοκίνητο ανεβαίνει. Δεν υπάρχει δικαιολογία, είναι κατώτερο των περιστάσεων το σύστημα της Subaru.
SUV/Crossovers Forum