Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τροχαίο σε κυκλικό κόμβο - και οι δύο STOP
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τροχαίο σε κυκλικό κόμβο - και οι δύο STOP
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    25
    53
    866
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      barimagas @kapamarou last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,

      Τελικά κέρδισα και το πρωτόδικο δικαστήριο και το εφετείο.

      Το σκεπτικό είναι ότι επειδή υπάρχουν παντού stop (σε κάθε είσοδο του κυκλικού), αλληλοαναιρούνται και ισχύει η εκ δεξιών προτεραιότητα την οποία είχα εγώ.

      Τότε γιατί βάλανε τα stop στην κυκλικη πλατεία,αφού αλληλοαναιρούνται???? Έτσι και αλλιώς και χωρίς στα stop πάλι ο δεξιά που μπαίνει στην πλατεία έχει προτεραιότητα.  Εγώ ξέρω ότι προτεραιότητα έχει αυτός που μπαίνει σε κυκλικό κόμβο, εκτός και αν έχει στοπ. Εσύ είχες στοπ και την πλήρωσε το μηχανάκι που ήταν ήδη μέσα στον κόμβο?? Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό των δικαστών.

      Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

      1 Reply Last reply Reply Quote 11
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Τα Stop τα βάζουν, και πολύ σωστά, για να έχει προτεραιότητα αυτός που κινείται ήδη μέσα στον κόμβο. Ο original αγγλικός έτσι λειτουργεί. Μετά τον πήραν οι Γάλλοι και έδωσαν προτεραιότητα σε αυτόν που εισέρχεται και τον έκαναν σαν τα μούτρα τους, καθώς φρακάρει αφού έχουν προτεραιότητα όσοι μπαίνουν και όχι όσοι θέλουν να βγούνε!

        1 Reply Last reply Reply Quote 15
        • P
          panormus772 @realzeus last edited by

          Τα Stop τα βάζουν, και πολύ σωστά, για να έχει προτεραιότητα αυτός που κινείται ήδη μέσα στον κόμβο. Ο original αγγλικός έτσι λειτουργεί. Μετά τον πήραν οι Γάλλοι και έδωσαν προτεραιότητα σε αυτόν που εισέρχεται και τον έκαναν σαν τα μούτρα τους, καθώς φρακάρει αφού έχουν προτεραιότητα όσοι μπαίνουν και όχι όσοι θέλουν να βγούνε!

          +1

          Και στην Ιταλία,αλλά νομίζω και στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης,έτσι λειτουργεί δηλ. έχει προτεραιότητα αυτός που είναι στον κόμβο. Τώρα αν το άλλαξαν οι Γάλλοι δε γνωρίζω,αλλά προσωπικά δεν έχει λογική να έχουν προτεραιότητα αυτοί που εισέρχονται.Ο λόγος ύπαρξής του είναι να αποφευχθούν οι σηματοδότες σε κάθε είσοδο-έξοδο και να είναι όσο γίνεται πιο ελεύθερος και σε συνεχή κίνηση ο κόμβος. Αν είναι σε π.χ. 4 εισόδους να σταματάς κάθε 10 μέτρα για να μπουν άλλοι 2-3, καληνύχτα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 16
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ποιος έχασε την λογική για να την βρούνε οι Γάλλοι;  Μιλάμε για την αυτοκινητιστική σχολή που έβγαλε αυτήν την εργονομία:

            1 Reply Last reply Reply Quote 17
            • K
              kapamarou @barimagas last edited by

              Kapamarou wrote:

              Καλησπέρα σε όλους,

              Τελικά κέρδισα και το πρωτόδικο δικαστήριο και το εφετείο.

              Το σκεπτικό είναι ότι επειδή υπάρχουν παντού stop (σε κάθε είσοδο του κυκλικού), αλληλοαναιρούνται και ισχύει η εκ δεξιών προτεραιότητα την οποία είχα εγώ.

              Τότε γιατί βάλανε τα stop στην κυκλικη πλατεία,αφού αλληλοαναιρούνται???? Έτσι και αλλιώς και χωρίς στα stop πάλι ο δεξιά που μπαίνει στην πλατεία έχει προτεραιότητα.  Εγώ ξέρω ότι προτεραιότητα έχει αυτός που μπαίνει σε κυκλικό κόμβο, εκτός και αν έχει στοπ. Εσύ είχες στοπ και την πλήρωσε το μηχανάκι που ήταν ήδη μέσα στον κόμβο?? Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό των δικαστών.

              Όπως εξήγησα, ενώ ήμουν μέσα στον κυκλικό κόμβο, έκοψα για να ελέγξω το ρεύμα όπου θα έμπαινα και μπήκε το μηχανάκι χτυπώντας με στο πίσω/πλάγιο μέρος του αυτοκινήτου μου, τάπα ρεζερβουάρ-λάστιχο-φανάρι-προφυλακτήρα. Εν συντομία ειχα ήδη μπεί και το μηχανάκι πέρασε το STOP του χωρίς να κόψει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • N
                nandreou57 @iceman7 last edited by

                Καλα βρε παιδια μην τα μεγαλοποιούμε ! Οσο εύκολα βάζει ψευδομάρτυρα ο άλλος, βάζουμε και εμείς. Έπισης πλέον οι ψευδομαρτυρίες κάνουν μπαμ ... Εκείνη την ώρα ειδικά που έγινε το συγκεκριμένο ατύχημα ποιος θα μπορούσε να κάθεται να βλέπει;

                κανεις ..μου ετυχε και εμενα...βαλανε οι αλλοι ψευδομαρτυρα για να κερδισουν και κερδισαν

                WSGR

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • sarantism
                  sarantism @kapamarou last edited by

                  Καλησπέρα σε όλους,

                  Τελικά κέρδισα και το πρωτόδικο δικαστήριο και το εφετείο.

                  Το σκεπτικό είναι ότι επειδή υπάρχουν παντού stop (σε κάθε είσοδο του κυκλικού), αλληλοαναιρούνται και ισχύει η εκ δεξιών προτεραιότητα την οποία είχα εγώ.

                  To έχω πάθει να βρεθώ σε διασταύρωση που στον δικό μου δρόμο να έχει STOP και να έχει και στον δεξί δρόμο. Δεν το πολυέψαξα. Ρώτησα έναν φίλο με σχολή οδηγών και μου είπε ότι περιέγραψες. Όπως και σε άλλες περιπτώσεις που είχα απορίες και θέματα με κατατόπιζε πλήρως. Αν είναι καλός ο εκπαιδευτής, μπορεί να σου λύσει πολλές απορίες σχετικά με τον Κ.Ο.Κ.

                  Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 12
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Διαβάζοντας τον ΚΟΚ πάντως βλέπεις ότι σε περίπτωση διπλών Stop οι οδηγοί οφείλουν να συνεννοηθούν.

                    Μου κάνει εντύπωση πάντως η αιτιολόγηση της απόφασης του δικαστηρίου. Από την στιγμή που ο φίλος ήταν ήδη μέσα στον κόμβο, είχε προτεραιότητα έναντι του εισερχόμενου, από την στιγμή που στις εισόδους είχε Stop.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 12
                    • monman2
                      monman2 last edited by

                      Η μόνη λύση μετά από την εμπειρία που έχω από τους πολλούς κυκλικούς κόμβους με STOP  που έχει η Λάρισα .

                      Φάση 1

                      Μόλις φτάσεις στο STOP σταματάς τελείως ,όπως προβλέπεται από τον ΚΟΚ , έτσι γλυτώνεις τα 700 € πρόστιμο που πλήρωσε πρόσφατα γνωστός  + αφαίρεση διπλώματος 20 ημέρες , το έκανε μπροστά στο αυτοκίνητο του διοικητή της τροχαίας!  Αναγκάζεις και τα ζώα που είναι πίσω σου να φρενάρουν μη πτοείσαι από τα κορναρίσματα και πέρνα στην φάση δυο .

                      Φάση 2

                      Περιμένεις περιμένεις και μόλις δεις τον μ@αλ@κ@ στην προηγουμένη είσοδο να μπαίνει όπως έρχεται αφρενάριστος καρφώνεις 1η και φεύγεις τέρμα γκάζι ,σκοπός να προλάβεις να ισιώσεις πριν σε φτάσει και να τον κάνεις να φρενάρει , συνίσταται ιδιαιτέρως όταν θέλει βάψιμο ο πίσω προφυλακτήρας επίσης όταν είσαι άνεργος /με τον βασικό και θέλεις τα χρήματα της αποζημίωσης γιατί το χρέπι που οδηγείς χρειάζεται παραπάνω χρήματα για συντήρηση από την εμπορική αξία του ,  εντάξει μην είσαι και κάνας λαπάς λίγα βάρη λίγη δίαιτα να έχουμε και λίγο εμφάνιση 'κύρους' μόλις μας βλέπει ο άλλος να βγαίνουμε από το όχημα , αν σε έχει καρφώσει από πίσω αστον να λέει ότι θέλει μπορείς  να πάρεις και πληρωμένη άδεια απο το ΙΚΑ ζήτα  ασθενοφόρο γιατί ζαλίζεσαι...

                      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 12
                      • B
                        barimagas last edited by

                        Ταξιτζιδικη λογική στο δύο!

                        Εγώ μεγάλωσα σε χωριό, θυμάμαι πάντα έιχε προτεραιότηταα που είναι μέσα στην πλατεία. Μετά ο ΚΟΚ μου έμαθε το αντίθετο. Φέτος οδήγησα στη  Γερμανία και κατάλαβα πόσο μπροστά ήταν στο χωριό μου τα πράγματα... χαχα

                        Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                        • T
                          tgd last edited by

                          Εδώ στον Βόλο πρόσφατα άλλαξαν σε μια διασταύρωση τη σήμανση. Έτσι τώρα το ένα ρεύμα έχει ταυτόχρονα και ένδειξη προτεραιότητας και ένδειξη υποχρεωτικής παραχώρησης προτεραιότητας. Στο δρόμο που έρχεται από δεξιά έχει και ένδειξη ότι μια κατέυθυνση του άλλου δρόμου έχει προτεραιότητα και STOP. Στον δρόμο που έρχεται από αριστερά δεν έχει καμμία σήμανση. Από απέναντι έχει STOP.

                          Αποφεύγω πια να περάσω από εκεί γιατί σε περίπτωση ατυχήματος άντε να βγάλεις άκρη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 13
                          • A
                            alejandro last edited by

                            Απορω που όλοι αναφερουν οτι στην Ελλάδα προτεραιότητα σε πλατεια εχει αυτος που ειναι μέσα...
                            Αυτός που μπαίνει ξέρω οτι έχει. Άλλαξε κατι πρόσφατα η΄οι περισσότεροι κάνετε λάθος; Δε βρίσκω τον κωδικα αλλα..

                            https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Paraxwrhsh-proteraiothtas_145842.asp

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tgd last edited by

                              Παλιά είχε αυτός που ήταν μέσα στην πλατεία. Κάποια στιγμή άλλαξε ο ΚΟΚ για να ισχύει και στην πλατεία η προτεραιότητα από δεξιά. Το πόσο χαζό είναι αυτό φαίνεται από το ότι σχεδόν σε όλες τις πλατίες έχουν 'στοπ' αυτοί που μπαίνουν στον κόμβο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alejandro last edited by

                                TGD, α, αλλά πόσο παλιά; Εγω δίπλωμα έβγαλα το 1998..
                                Καλά που το είπες παντως ωστε πια να ξέρω οτι πολύς κόσμος δεν έχει ιδέα περι της κίνησης σε κυκλικό κόμβο να προσέχω πέρα από τις ταμπέλες. Δεν ειναι όλες με ΣΤΟΠ στην είσοδο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 3
                                • 3 / 3
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr