-
Συγνωμη για να καταλαβω τοση ωρα μιλατε (μιλαμε) για υποψηφιο οδηγο χωρις οικογενεια...
Αμαν ρε σεις....
Φιλε μου με το καλο να αποκτησεις μια υπεροχη οικογενεια και να εισαι πανευτυχης..... οταν το κανεις το πουλας και παιρνεις ενα κανονικο αυτοκινητο... και τελειωνει η ιστορια
Αν εισαι νεος....κανε κρατει, διοτι να μια καλη προταση μετα το fiesta st
χαχαχα
-
Καλησπέρα στην παρέα, θα ήθελα να μάθω για την κατανάλωση του συγκεκριμένου μοντέλου(140ps),αν πίνει τόσο πολύ όσο διαβάζω! Είμαι ανάμεσα σε αυτό και το πόλο(115) και έχω διαβάσει πολλά άρθρα ότι την τιμάει την βενζίνη και με το παραπάνω! Και σκέφτομαι σοβαρά για απόρριψη! Αλλά τα περισσότερα άρθρα προτιμούν το φιέστα οδηγικα τουλάχιστον από το πόλο!
-
Αν σε νοιάζουν τόσο πολύ τα κόστη πήγαινε για το 125αρι Fiesta που καίει κάτι λιγότερο λόγω πιο μακριάς τελικής σχέσης μετάδοσης από το 140άρι, ενώ δεν χάνει και πολλά σε επιδόσεις. Στην πορεία θα γλυτώσεις και κανένα 1500αρι που είναι η διαφορά τους σε κόστος αγοράς. Αν επιτρέπεται, για πόσα km ετησίως μιλάμε που έχει παραπάνω σημασία το 1lt/100km παραπάνω στη χειρότερη που καίει το Fiesta, σε σχέση με την ασύγκριτα μεγαλύτερη χρονικά εγγύηση που προσφέρει σε σχεση με τα VW;
-
Αν σε νοιάζουν τόσο πολύ τα κόστη πήγαινε για το 125αρι Fiesta που καίει κάτι λιγότερο λόγω πιο μακριάς τελικής σχέσης μετάδοσης από το 140άρι, ενώ δεν χάνει και πολλά σε επιδόσεις. Στην πορεία θα γλυτώσεις και κανένα 1500αρι που είναι η διαφορά τους σε κόστος αγοράς. Αν επιτρέπεται, για πόσα km ετησίως μιλάμε που έχει παραπάνω σημασία το 1lt/100km παραπάνω στη χειρότερη που καίει το Fiesta, σε σχέση με την ασύγκριτα μεγαλύτερη χρονικά εγγύηση που προσφέρει σε σχεση με τα VW;
Πηγαίνω για μεταχειρισμένο αρχικά, απλά τα βρίσκεις πάνω κάτω στα ίδια χρήματα το 140αρι με το 125αρι γιαυτό σκέφτηκα να πάω προς τα περισσότερα! Δεν ξεπερνάω τα 15χιλιαδες χιλιόμετρα, κάνα 10-12 Μαξ κάνω ετησίως αν με ρωτάς αυτό!
-
Οπότε μιλάμε για μια διαφορά σε κόστη της τάξεως των 100 άντε 150 ευρώ ετησίως σε βενζίνες. Θεωρείς ότι είναι κάτι ικανό για να καθορίσει την επιλογή σου; Γι' αυτό ρωτάω. Αυτή την απάντηση μόνο εσύ θα την δώσεις στον εαυτό σου.
-
Οπότε μιλάμε για μια διαφορά σε κόστη της τάξεως των 100 άντε 150 ευρώ ετησίως σε βενζίνες. Θεωρείς ότι είναι κάτι ικανό για να καθορίσει την επιλογή σου; Γι' αυτό ρωτάω. Αυτή την απάντηση μόνο εσύ θα την δώσεις στον εαυτό σου.
100-150 είναι μικρή διαφορά οπότε και δν επηρεάζει πιστεύω στην τσέπη νομίζω, αλλά θα ήθελα να είναι πιο οικονομικό η και ίδιο από αυτό που έχω τώρα (ds3 1.4 vti 95ps)! Δεν το έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο (ford) είναι η αλήθεια και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη(δεν υπάρχει στον βροχιδη) για την οδηγική του συμπεριφορά αλλά και εδώ μέσα τα καλύτερα έχουν να πουν τα παιδιά!
-
Καλημέρα Παρασκευά, έχω το Fiesta Titanium MK8 1.0 Ecoboost 100ps, η κατανάλωσή μου είναι στα 7-7,5 λίτρα / 100χλμ, με κίνηση σε Κηφισό και κέντρο Αθήνας. Με κίνηση περισσότερο σε Κηφισό και Αττική Οδό πέφτει στα 5.5 - 6.5 λίτρα, με κίνηση περισσότερο στο κέντρο τσιμπάει λίγο παραπάνω. Αυτά με απενεργοποιημένο start&stop και απενεργοποιημένο eco. Οδηγικά νομίζω είναι ό,τι καλύτερο στην κατηγορία.
-
Καλημέρα Παρασκευά, έχω το Fiesta Titanium MK8 1.0 Ecoboost 100ps, η κατανάλωσή μου είναι στα 7-7,5 λίτρα / 100χλμ, με κίνηση σε Κηφισό και κέντρο Αθήνας. Με κίνηση περισσότερο σε Κηφισό και Αττική Οδό πέφτει στα 5.5 - 6.5 λίτρα, με κίνηση περισσότερο στο κέντρο τσιμπάει λίγο παραπάνω. Αυτά με απενεργοποιημένο start&stop και απενεργοποιημένο eco. Οδηγικά νομίζω είναι ό,τι καλύτερο στην κατηγορία.
χρονια πολλα,καλη χρονια!σε ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου,αν το δικο σου δηλ με τους 100ιππους βγαζει 7μιση σε κινηση,τα 140 θα εχει κανα 2 λιτρα παραπανω?! οδηγικα ακομα και το Peugeot208 δεν το φτανει απο αυτα που εχω διαβασει ! υπο σκεψεις ολα ακομα!
-
Καλη χρονια!!
Δεν νομιζω να ειναι 2 λιτρα πιο βενζινοφορο το 140αρι με το 100αρι του φιλου.
Συνηθως κινουμαι επαρχια αλλα μια φορα που ημουν Αθηνα και ειχα μηδενισει (Αχαρνων, Πατησιων, Αλεξανδρας, Παγκρατι και γυρω περιοχες), ειχα δει νουμερα κοντα στα 7,5 λτ/100. (Εχω το 125αρι). Γενικως παιζει μεγαλο ρολο το ποδι του καθενος.. και επισης σκεψου οτι αν εμεις οδηγησουμε το ιδιο αυτοκινητο στις ιδιες συνθηκες δαιφορετικη καταναλωση θα γραψει ο καθενας μας.. παιζουν πολλα ρολο.. αν ρολαρεις, αν το κυνηγας το γκαζι, αν τουρμπιζεις συνεχεια, αν πετυχαινεις πολλα κοκκινα φαναρια :)... και αλλα πολλα.. Δεν θα το λεγα βενζινοφορο το Fiesta εγω..
Επισης αν πας για το 140αρι, θα εχεις +50% ιπποδυναμη σε σχεση με τι οδηγας τωρα..
Στο οδηγικο κομματι... δεν θα βρεις καλυτερο του Fiesta... αν το οδηγησεις θα καταλαβεις.. Αν σε ενδιαφερει το κομματι αυτο, πρεπει να πας στο Fiesta.. ειδικα σε συγκριση με το Polo....
-
Καλη χρονια!!
Δεν νομιζω να ειναι 2 λιτρα πιο βενζινοφορο το 140αρι με το 100αρι του φιλου.
Συνηθως κινουμαι επαρχια αλλα μια φορα που ημουν Αθηνα και ειχα μηδενισει (Αχαρνων, Πατησιων, Αλεξανδρας, Παγκρατι και γυρω περιοχες), ειχα δει νουμερα κοντα στα 7,5 λτ/100. (Εχω το 125αρι). Γενικως παιζει μεγαλο ρολο το ποδι του καθενος.. και επισης σκεψου οτι αν εμεις οδηγησουμε το ιδιο αυτοκινητο στις ιδιες συνθηκες δαιφορετικη καταναλωση θα γραψει ο καθενας μας.. παιζουν πολλα ρολο.. αν ρολαρεις, αν το κυνηγας το γκαζι, αν τουρμπιζεις συνεχεια, αν πετυχαινεις πολλα κοκκινα φαναρια :)... και αλλα πολλα.. Δεν θα το λεγα βενζινοφορο το Fiesta εγω..
Επισης αν πας για το 140αρι, θα εχεις +50% ιπποδυναμη σε σχεση με τι οδηγας τωρα..
Στο οδηγικο κομματι... δεν θα βρεις καλυτερο του Fiesta... αν το οδηγησεις θα καταλαβεις.. Αν σε ενδιαφερει το κομματι αυτο, πρεπει να πας στο Fiesta.. ειδικα σε συγκριση με το Polo....
χρονια πολλα,κατατοπιστικοτατος και σε ευχαριστω φιλε μου,,ειναι γνωμες που βοηθανε τους υποψηφιους αγοραστες οπως ειμαι εγω!εχω οδηγησει το πολο με τα 95(διοτι με τα 115 δεν υπηρχε) παρολαυτα μου αρεσε αρκετα,οσον αφορα το φιεστα δεν το εχουν για testdrive πουθενα οπου ρωτησα για να δω επιτελους αυτην την μοναδικη για την κατηγορια του οδηγηση! συμφωνω οτι ο καθενας θα βγαλει νουμερα διαφορετικα γιατι διαφερει ο τροπος οδηγησης καθως και οι συνθηκες!,
-
οσον αφορα το φιεστα δεν το εχουν για testdrive πουθενα οπου ρωτησα για να δω επιτελους αυτην την μοναδικη για την κατηγορια του οδηγηση!
Είσαι Αθήνα? Γιατί στην Αθήαν το έχουν αρκετές αντιπροσωπείες.
Και να είναι τόσο καλό, όταν το οδήγησα έπαθα πλάκα με το πόσο πραγματικά καλό είναι. Δεν το περίμενα.
-
paraskevas013 wrote:
οσον αφορα το φιεστα δεν το εχουν για testdrive πουθενα οπου ρωτησα για να δω επιτελους αυτην την μοναδικη για την κατηγορια του οδηγηση!
Είσαι Αθήνα? Γιατί στην Αθήαν το έχουν αρκετές αντιπροσωπείες.
Και να είναι τόσο καλό, όταν το οδήγησα έπαθα πλάκα με το πόσο πραγματικά καλό είναι. Δεν το περίμενα.
Δυστηχως είμαι Θεσσαλονίκη και εδώ δεν υπάρχει όσο έχω ψάξει και έχω πάρει τηλέφωνο!
-
Πάλι Fiesta αλλά αυτή τη φορά το Titanium στην έκδοση με τον 1.000αρη κινητήρα των 100 ίππων. Η Βελμάρ ανταποκρίθηκε άμεσα (μέσα σε 1 ημέρα) να μου δώσει αυτοκίνητο για το ΣΚ, αφού πουλήθηκε το Κούγκα και είχα μείνει χωρίς αυτοκίνητο!
Δεν θα αναφέρω πάλι λεπτομέρειες, αφού τα βασικά (σχήμα, εσωτερικό κλπ.) τα έχω γράψει εκτενώς στην αναφορά για το ST Line. https://forum.4troxoi.gr/comment/2105735236#comment-2105735236
Θα επικεντρωθώ κυρίως στις διαφορές των 2 αυτοκινήτων. Πάλι έκανα περί τα 200χλμ, στις γνωστές διαδρομές: Α.Ο, Βάρης-Κορωπίου, λίγο πόλη (Χαλάνδρι, Αγ. Παρασκευή) και Λ. Μαραθώνος, Ραφήνα, Ν. Μάκρη, ανάβαση στον Διόνυση, φράγμα Μαραθώνα.
Μπορώ να πώ ότι συνεχίζει να με εντυπωσιάζει αυτό το αυτοκίνητο!
O κινητήρας έχει διαφορά από τον αντίστοιχο με τους 125 ίππους, αλλά όχι πάρα πολύ μεγάλη. Απλά δεν νοιώθεις έντονα την επιτάχυνση, αλά τα χιλιόμετρα μαζεύονται, πιάνει πολύ εύκολα τα 140χ.α.ω χωρίς να το καταλάβεις. Η διαφορές που εντόπισα ήταν ότι στο ξεκίνημα (ειδικά με το πρόγραμμα ECO) ο 100αρης έχει ένα στιγμιαίο δισταγμό που δεν τον είχε ο 125. Και επίσης, στο άνω άκρο των στροφών, ο 125αρης δεν κρεμάει όσο ο 100αρης. Από την άλλη δεν είδα και μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση, περίπου 0.4λ/100χλμ με τον ίδιο τρόπο οδήγησης και σχεδόν ίδιες διαδρομές.
Το στήσιμο του Fiesta και σε αυτή την έκδοση παραμένει κορυφαίο. Δεν έχει την αμεσότητα του ST Line και στις στροφές γέρνει περισσότερο. Όμως το τιμόνι εξακολουθεί να είναι κορυφαίο και η πρόσφυση επίσης. Αυτό που δεν περίμενα να έχει τόσο μικρή διαφορά είναι η άνεση και η ποιότητα κύλισης. Η διαφορά είναι σχεδόν ανύπαρκτη μεταξύ των 2 εκδόσεων (ΟΚ είναι λίγο πιο άνετο το Titanium αλλά όχι όσο θα περίμενα βάση προδιαγραφών) σε θέμα άνεσης και ποιότητας κύλισης, αλλά αρκετά αισθητή αναφορικά με το κράτημα και την οδική συμπεριφορά. Ίσως από τις ελάχιστες περιπτώσεις που προσωπικά θα επέλεγα την πιο σπορ έκδοση (πάντα είμαι υπέρ της άνεσης!), χωρίς 2η σκέψη.
Συγκριτικά μεταξύ των 2 εκδόσεων, εαν δεν υπάρχει οικονομικό θέμα, για εμένα δεν τίθεται δίλημμα. Σαφώς η ST Line κερδίζει, ειδικά πλέον που με τις αλλαγές για το 2020 έρχεται και αρκετά πιο πλούσια εξοπλισμένη από την Titanium (π.χ. στάνταρ LED & Navi πέρα από την ανάρτηση και τις ζάντες). Τώρα τρέχει και χρηματοδοτικό με 1% επιτόκιο και μια σχετικά καλή έκπτωση στο ST Line, αφού σε 4 μήνες έρχεται και το Fiesta με τα μοτέρ του Puma, χωρίς όμως να γνωρίζουμε άλλες λεπτομέρειες.
-
Την υγειά του να έχεις, Φάνη μου....δροσεροτατο.
Απο καταναλωση πως ηταν;
-
Ωχχ, γιατί το πούλησες το Κούγκα Φάνη; Τι έγινε; Έχω χάσει επεισόδια;
-
Τι πήρες η θα πάρεις τώρα που πούλησες το Kuga fanis?
-
Πάλι Fiesta αλλά αυτή τη φορά το Titanium στην έκδοση με τον 1.000αρη κινητήρα των 100 ίππων. Η Βελμάρ ανταποκρίθηκε άμεσα (μέσα σε 1 ημέρα) να μου δώσει αυτοκίνητο για το ΣΚ, αφού πουλήθηκε το Κούγκα και είχα μείνει χωρίς αυτοκίνητο!
Δεν θα αναφέρω πάλι λεπτομέρειες, αφού τα βασικά (σχήμα, εσωτερικό κλπ.) τα έχω γράψει εκτενώς στην αναφορά για το ST Line. https://forum.4troxoi.gr/comment/2105735236#comment-2105735236
Θα επικεντρωθώ κυρίως στις διαφορές των 2 αυτοκινήτων. Πάλι έκανα περί τα 200χλμ, στις γνωστές διαδρομές: Α.Ο, Βάρης-Κορωπίου, λίγο πόλη (Χαλάνδρι, Αγ. Παρασκευή) και Λ. Μαραθώνος, Ραφήνα, Ν. Μάκρη, ανάβαση στον Διόνυση, φράγμα Μαραθώνα.
Μπορώ να πώ ότι συνεχίζει να με εντυπωσιάζει αυτό το αυτοκίνητο!
O κινητήρας έχει διαφορά από τον αντίστοιχο με τους 125 ίππους, αλλά όχι πάρα πολύ μεγάλη. Απλά δεν νοιώθεις έντονα την επιτάχυνση, αλά τα χιλιόμετρα μαζεύονται, πιάνει πολύ εύκολα τα 140χ.α.ω χωρίς να το καταλάβεις. Η διαφορές που εντόπισα ήταν ότι στο ξεκίνημα (ειδικά με το πρόγραμμα ECO) ο 100αρης έχει ένα στιγμιαίο δισταγμό που δεν τον είχε ο 125. Και επίσης, στο άνω άκρο των στροφών, ο 125αρης δεν κρεμάει όσο ο 100αρης. Από την άλλη δεν είδα και μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση, περίπου 0.4λ/100χλμ με τον ίδιο τρόπο οδήγησης και σχεδόν ίδιες διαδρομές.
Το στήσιμο του Fiesta και σε αυτή την έκδοση παραμένει κορυφαίο. Δεν έχει την αμεσότητα του ST Line και στις στροφές γέρνει περισσότερο. Όμως το τιμόνι εξακολουθεί να είναι κορυφαίο και η πρόσφυση επίσης. Αυτό που δεν περίμενα να έχει τόσο μικρή διαφορά είναι η άνεση και η ποιότητα κύλισης. Η διαφορά είναι σχεδόν ανύπαρκτη μεταξύ των 2 εκδόσεων (ΟΚ είναι λίγο πιο άνετο το Titanium αλλά όχι όσο θα περίμενα βάση προδιαγραφών) σε θέμα άνεσης και ποιότητας κύλισης, αλλά αρκετά αισθητή αναφορικά με το κράτημα και την οδική συμπεριφορά. Ίσως από τις ελάχιστες περιπτώσεις που προσωπικά θα επέλεγα την πιο σπορ έκδοση (πάντα είμαι υπέρ της άνεσης!), χωρίς 2η σκέψη.
Συγκριτικά μεταξύ των 2 εκδόσεων, εαν δεν υπάρχει οικονομικό θέμα, για εμένα δεν τίθεται δίλημμα. Σαφώς η ST Line κερδίζει, ειδικά πλέον που με τις αλλαγές για το 2020 έρχεται και αρκετά πιο πλούσια εξοπλισμένη από την Titanium (π.χ. στάνταρ LED & Navi πέρα από την ανάρτηση και τις ζάντες). Τώρα τρέχει και χρηματοδοτικό με 1% επιτόκιο και μια σχετικά καλή έκπτωση στο ST Line, αφού σε 4 μήνες έρχεται και το Fiesta με τα μοτέρ του Puma, χωρίς όμως να γνωρίζουμε άλλες λεπτομέρειες.
Αναλυτικοτατος για μια ακόμη φορά! Έκανα δοκιμή το Peugeot 208 allure σήμερα μου άρεσε πολυ, και το δεύτερο που με ενδιαφέρει και είναι υποψήφιο είναι το φιέστα st 125,αυριο θα πάω από βροχιδη εδώ Θεσσαλονίκη αλλά δυστηχως πάλι με ενημέρωσαν ότι έχουν μόνο με τους 100ιππους, από το τπτ τουλάχιστον να νιώσω λίγο τι εστι φιέστα!
-
Απο καταναλωση πως ηταν;
Όπως είπα, πολύ κοντά στο 125αρι. Με αρκετό σκίσιμο στα περίπου 30χλμ και κανονική (όχι οικονομική) οδήγηση τα υπόλοιπα, ήταν στο 7.1. Εγώ την βρήκα μια χαρά, όταν το Panda (που δεν το σκίζω γιατί δεν μπορεί εξάλλου!) μου έχει Μ.Ο τα 7.2.
-
Lap wrote:
Απο καταναλωση πως ηταν;
Όπως είπα, πολύ κοντά στο 125αρι. Με αρκετό σκίσιμο στα περίπου 30χλμ και κανονική (όχι οικονομική) οδήγηση τα υπόλοιπα, ήταν στο 7.1. Εγώ την βρήκα μια χαρά, όταν το Panda (που δεν το σκίζω γιατί δεν μπορεί εξάλλου!) μου έχει Μ.Ο τα 7.2.
Καλά νούμερα νομίζω! Το μόνο που μεμε ξινισε στο peugeot ήταν οι πίσω χώροι, αρκετά στενά! σε σχέση με το φιέστα έχει διαφορά στους πίσω χώρους? Θα το δω και αύριο αλλά οκ να έχω μια πρόγευση!
-
Σαφως το Φιέστα εχει καλύτερους χώρους απο το 208.
Ford Fiesta 2017