-
Αυτό δεν είναι Ασιατική αισθητική, είναι έλλειψη αισθητικής!! Είναι βγάλαμε ό,τι νάναι, τραβήξαμε 5 γραμμές και όπως βγεί. Είναι ακόμα χειρότερο και από το άθλιο Juke 1ης γενιάς.
Ε όχι και ετσι ρε συ Φάνη,δεν είναι όμορφο, αλλά όχι και πιο άσχημο από το Juke. Θα μας πεις οτι ειναι και πιο χάλια από το multipla σε λιγο.
Πάντως το tivoli από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών έχει πολύ καλά και επίσης έχει υψηλότατο δείκτη vfm (για να τα λέμε όλα).
To 2008, για να μείνω on topic μπορεί να έχει πολύ κάλα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά ο δείκτης vfm πιανει πάτο. Πολύ όμορφο (καλά ειπαμε αυτό είναι υποκειμενικό), καλή οδική συμπεριφορά, καλά μοτέρ, αλλά σε θέμα τιμής απο ακριβό,εώς πολύ ακριβό.
-
Παιδιά γιατί τόσο hate με την τιμή και μιλάτε για την έκδοση που φτάνει 27-30k ενώ μια αρκεκά πλήρης έκδοση είναι στα 22k;
Η έκδοση με τους 100ίππους Allure είναι αρκετά vfm συγκριτικά με τις επόμενες εκδόσεις GTline και GT.
Δεν είδα κάτι συνταρακτικό σε αυτές ούτε κάποιο τρομερή έλλειψη που πολλοί λέτε ότι έχει η Allure.Επίσης με την προωθητική ενέργεια εκτός από το χρώμα και τα 500 ευρό τι άλλο δίνουν;
-
Παιδιά γιατί τόσο hate με την τιμή και μιλάτε για την έκδοση που φτάνει 27-30k ενώ μια αρκεκά πλήρης έκδοση είναι στα 22k;
Η έκδοση με τους 100ίππους Allure είναι αρκετά vfm συγκριτικά με τις επόμενες εκδόσεις GTline και GT.
Δεν είδα κάτι συνταρακτικό σε αυτές ούτε κάποιο τρομερή έλλειψη που πολλοί λέτε ότι έχει η Allure.Επίσης με την προωθητική ενέργεια εκτός από το χρώμα και τα 500 ευρό τι άλλο δίνουν;
Συμφωνω απολύτως.
Κ η Active για πετρελαιο στα 21.600 κλειδι ειναι αρκετα καλη παλι, η εκδοση εχει κυριως κοσμιτικες ελλείψεις κ οχι ηλεκτρικό χειροφρενο/ψηφιακο καντραν/no key start ολα τα υπολοιπα συστηματα ασφαλειας κ αυτοματισμούς τους εχει.
Μονο επαρχια μπορει να εχει μεινει κανενα με δωρα, Αθηνα εξαφανιστηκαν αμεσως ή τα κρατησαν εσωτερικά. Εχουν αναφερθει παραπανω.
-
Το πρόβλημα με την άκτιβ δεν είναι ο εξοπλισμός , σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι πλούσια , αλλά το θέμα πόσο θα χάσεις στην μεταπώληση , όταν πολλά θα είναι με τα ψηφιακά καντράν και την μεγάλη οθόνη .
-
Το πρόβλημα με την άκτιβ δεν είναι ο εξοπλισμός , σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι πλούσια , αλλά το θέμα πόσο θα χάσεις στην μεταπώληση , όταν πολλά θα είναι με τα ψηφιακά καντράν και την μεγάλη οθόνη .
Τα σημαντικα ειναι τα - απαιτουμενα απο το 22 συστηματα ασφαλειας, και αυτα τα εχει.
Ποιος δινει στη βασικη εκδοση ψηφιακη οθονη; κ η Allure με τα ολα της ειναι 22.400 στη βενζινη, ακρως ανταγωνιστική τιμη επισης, κ μιλαμε για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορησε κυριολεκτικα πριν 1 εβδομαδα, το Arona κ το C3 που ειναι ηδη 2 ετιας κ το Kamiq που ειναι σαν στειτιον βαγκον δεκαετιας θα εχουν καλυτερη τιμη μεταπωλησης;
Αλλωστε ποτε θα πουλησει καποιος το 2008 του 2020; το 2025; 2027; ποιο απο τα σημερινα θα ειναι επικαιρο τοτε; ουτε καν τα υβριδικα σημερινα δεν θα ειναι.
-
το πρόβλημα είναι ότι δίνεις 22Κ και έχεις οικογενειακό αυτοκίνητο με 100 ίππους το 2020 που είναι κάτι το αναχρονιστικό η τα δίνεις για την βασική με τους 130 ίππους που όμως χάνει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του 2008 έχοντας αναλογικό καντράν,πλαστικό λεβιέ ταχυτήτων,απουσία υποβραχιόνιο κ.α.
-
Ποιος δινει στη βασικη εκδοση ψηφιακη οθονη; κ η Allure με τα ολα της ειναι 22.400 στη βενζινη, ακρως ανταγωνιστική τιμη επισης, κ μιλαμε για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορησε κυριολεκτικα πριν 1 εβδομαδα, το Arona κ το C3 που ειναι ηδη 2 ετιας κ το Kamiq που ειναι σαν στειτιον βαγκον δεκαετιας θα εχουν καλυτερη τιμη μεταπωλησης;
Γενικά στο φόρουμ υπάρχει ένας ελιτισμός ως προς εκδόσεις και τιμές και αυτός είναι ο λόγος που δεν συμμετέχω και σε πολλές συζητήσεις. Κάτω από 28-30Κ καλό είναι να μην πάρεις αυτοκίνητο γιατί κάτι θα λείπει.
-
Παιδιά δείτε πρώτα το χειρόφρενο και τον λεβιέ ταχυτήτων που όλη την ώρα ακουμπας πάνω του ελέω και απουσίας τεμπέλη και το ξανασυζηταμε για την ακτιβ. Σε αγροτικό του 90 παίζει να βρεις καλύτερο πλαστικό.
-
το πρόβλημα είναι ότι δίνεις 22Κ και έχεις οικογενειακό αυτοκίνητο με 100 ίππους το 2020 που είναι κάτι το αναχρονιστικό η τα δίνεις για την βασική με τους 130 ίππους που όμως χάνει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του 2008 έχοντας αναλογικό καντράν,πλαστικό λεβιέ ταχυτήτων,απουσία υποβραχιόνιο κ.α.
+1
Το 2008 είναι όμορφο (ίσως εξωτερικά όχι όσο το 3008,αλλά σίγουρα ένα από τα όμορφα σε κατηγορία Β-Suv).Kι η allure -για μένα- είναι πλήρης με μόνο χρήσιμη προσθήκη τα full Led.
To αντικειμενικό μείον είναι οι 100hp για αμάξωμα 4,30μ, που προορίζεται και για οικογενειακό φόρτωμα,καλοκαίρι με AC κ.τ.λ. Εδώ βλέπουμε πολλές φορές τα σουπερμίνι με 90-100 hp να ψιλοζορίζονται πλέον (αφού τα extra συστήματα παθητ.+ενεργ. ασφάλειας αυξάνουν το βάρος τα τελευτάια χρόνια),πόσο μάλλον τέτοια αμάξια.
-
Την ssangyong μηπως την εχει η πρωην lion hellas;;;
Σκεφτομου αυτο που λεει ο ταξιδευτης , εχω και εγω την ιδια αποψη.
Σκεφτομουν πως ενα tivoli (τελευταια τρυπα του ζουρνα για πολλους καλαισθητους ) στην εκδοση platinum με αυτοματο κιβωτιο aisin, τα παντα ουλλλλλα ...δεν εχει κατι αλλο στην λιστα...ολα μεσα τα χει, μεχρι και αυτονομη οδηγηση 2,5...και με 1,5 turbo , 167 αλογα και εργοστασιακο lpg συστημα ή με τον 1,6 diesel 130 hp, 300 Nm....να βγαινει ως τμη ιδιο με 2008 στην active, χειροκινητο, 100hp πετρελαιο...
Ποιο θα εχει καλυτερη μεταπωληση σε δεκα ετη;;;;
-
Την ssangyong μηπως την εχει η πρωην lion hellas;;;
Σκεφτομου αυτο που λεει ο ταξιδευτης , εχω και εγω την ιδια αποψη.
Σκεφτομουν πως ενα tivoli (τελευταια τρυπα του ζουρνα για πολλους καλαισθητους ) στην εκδοση platinum με αυτοματο κιβωτιο aisin, τα παντα ουλλλλλα ...δεν εχει κατι αλλο στην λιστα...ολα μεσα τα χει, μεχρι και αυτονομη οδηγηση 2,5...και με 1,5 turbo , 167 αλογα και εργοστασιακο lpg συστημα ή με τον 1,6 diesel 130 hp, 300 Nm....να βγαινει ως τμη ιδιο με 2008 στην active, χειροκινητο, 100hp πετρελαιο...
Ποιο θα εχει καλυτερη μεταπωληση σε δεκα ετη;;;;
Εχει ενα του 2017 στα 13.000 κ ενα του 16 στα σκαρτα 12. Ποσο ποιο πολυ χαμενη αξια δηλαδη.
Σεβαστη κ η αποψη του φιλου αλλα ειναι λιγο ελιτιστικο οτι πρεπει να δωσεις 30.000 για αυτοκίνητο. Τεραστιες μαζες παγκοσμιου πληθυσμού αγοραζουν κατω απο 28-30.000€.
Τεσπα. Δεν επιμένω πλεον γιατι ειμαι μαλλον μονος μου στο να θεωρω καλη αγορα το 2008. Φανταζομαι οι πωλησεις θα μας δώσουν τις απαντησεις σε κανα χρονο.
-
Στις τιμες που αναφερεις ειναι αυτοκινητο χωρις κατι το ξεχωριστό σε εξοπλισμο και κινητηρες....κραρα το αυτό....
Πλεον το μοντελο 2020 εχει πραγματα που ειναι μπροστα απο την κατηγορια σε εξοπλισμο.
Αλλωστε καθε μοντελο αναλογα την εποχη και τη φυση του εχει διαφορετικο ρυθμο απομειωση της αξιας του.
Ας πουμε λοιπον δεκα ετη.
Σε δεκα ετη τα αυτοκινητα θα ναι ΟΛΑ υβριδικα....και ΟΛΑ θα εχουν συστηματα ααφαλειας ενεργητικης ααφαλειας και προστασιας.
Τα απλα πετρελαιου, χωρις ακομα και mild hybrid στα ματια των πελατων θα μοιαζουν ως αρχαια.
Δεν ξερω πως θα τα βλεπει και ο νομοθετης στο μελλον.
Η ταση της τεχνολογιας μεχρι στιγμης μας δειχνει μια κατευθυνση.
Το να εχεις ενα βασικο αυτοκινητο με τιμη στα 22.000 ευρ και suv b segment !!!!!!!(σκεψου οτι ενα απλο suzuki swift glx , αυτοκινητο πολης μεταξυ α και β segment εχει πολυ πλουσιοτερο εξοπλισμο) το 2029-2030, πως θα μπορεσεις να πεισεις καποιον να μη δωσει λιγα παραπανω, (απο τα πολλα που θα κοστιζει το 2008 αν δεν θες να εχει μεγαλη απαξιωση) να παρει κατι πιο συγχρονο παρα ενα οντως πενταμορφο 2008 αν δεν εχει εξοπλισμο ή καποια ιδιαιτερη τεχνολογια..
-
Τα 100 με τα 130 άλογα έχουν τόσο μεγάλη διαφορά;
Δεν μπορώ να καταλάβω πως μερικοί συγκρίνουν μήλα με πορτοκάλια, δηλαδή συγκρίνουν ένα αμάξι που στην έκδοση Alure λείπουν τα led και κάποιες άλλες λεπτομέρειες(22.000) με αυτοκίνητα που κάνουν 28+ με λιγότερα στον εξοπλισμό(βασικό) ή και από άλλες κατηγορίες.
Καλύτερα να γίνονται οι συγκρίσεις πάνω στην ίδια κατηγορία με παρόμοιους χώρους, πχ το swift ή το 118 που αναφέρθηκε σε προηγούμενα μηνύματα τι σχέση έχουν σε χώρους και εμφάνιση;
Επίσης μπορεί κάποιος να επαναλάβει τα πακέτα που δίνουν ως προωθητική ενέργεια οι αντιπροσωπίες;
-
Για πες φιλε ποιες διαφορες σου εκαναν εντυπωση στις συγκρισεις;;;;
Οι συγκρισεις γινονται για να δουμε πως τα 36.000 ευρω που ζητουν (εστω και λογο φορολογικου) για το πραγματικα πλουσιο εξοπλιστικα 2008....Β segment αυτοκινητο.....
Και οτι με 30.000 (εικονικα σε αλλη ευρωπαϊκη χωρα) παιρνεις τα παντα ολα σε αλλες εταιριες και μια κατηγορια μεγαλυτερα αυτοκινητα, ή σχετικα πλουσια εξοπλισμενα αυτοματα γερμανικα premium αυτοκινητα και μια κατηγορια πιο πανω (εδω στην Ελλαδα).
Η allure εχει acc;;;; αυτονομη οδηγηση;;;; navi;;; αυτοματο κιβωτιο;;
Δεν λεει κανεις οτι δεν ειναι ολοκληρωμενο το 2008....η τιμη για τους ελληνες ειναι απλα εκτος.
-
Για πες φιλε ποιες διαφορες σου εκαναν εντυπωση στις συγκρισεις;;;;
Οι συγκρισεις γινονται για να δουμε πως τα 36.000 ευρω που ζητουν (εστω και λογο φορολογικου) για το πραγματικα πλουσιο εξοπλιστικα 2008....Β segment αυτοκινητο.....
Και οτι με 30.000 (εικονικα σε αλλη ευρωπαϊκη χωρα) παιρνεις τα παντα ολα σε αλλες εταιριες και μια κατηγορια μεγαλυτερα αυτοκινητα, ή σχετικα πλουσια εξοπλισμενα αυτοματα γερμανικα premium αυτοκινητα και μια κατηγορια πιο πανω (εδω στην Ελλαδα).
Η allure εχει acc;;;; αυτονομη οδηγηση;;;; navi;;; αυτοματο κιβωτιο;;
Δεν λεει κανεις οτι δεν ειναι ολοκληρωμενο το 2008....η τιμη για τους ελληνες ειναι απλα εκτος.
Η Allure απο ότι είδα έχει κλιματισμό και navigation, αυτόνομη οδήγηση και αυτόματο όχι, αλλα και πάλι μιλάμε για 22000, απο ότι είδα το μόνο που μπορεί να συγκριθεί κοντα στο ποσό αυτό είναι το Citroen, αν πάμε στα 30000 είναι 8k διαφορά, με αυτή την λογική μπορούμε να ανεβένουμε συνέχεια.
Τα σχόλια μου δεν γίνονται κακοπροέρετα ή επιθετικά, απλά επειδή είμαι στην αναζήτηση δεν πιστέυω ότι όταν γίνονται συγκρίσεις με τόσο μεγάλες διαφορές κερδίζει κάποιος που ψάχνει να βρέι το καλύτερο vfm.
Θα ήθελα να ακούσω προτάσεις σε αυτά τα χρήματα με αντλιχτιχους εξοπλισμούς.
-
Επίσης καλό θα ήταν να υπολογίζουμε προσεχώς στην κατηγορία και το Puma.
Έστω 'ψευτο' hybrid (mild hybrid),που ξεκινά από 125hp με 20.000 ευρώ -22.680 με τους 155hp- και με προσθήκη tech pack ~900 ευρώ ,ψηφιακό καντράν και full Led.To μόνο,ότι προς το παρόν,δεν έρχεται αυτόματο (από το Μάιο μάλλον).
-
Δηλαδη 23.400 χωρις να αλλαζει κλιμακα το puma mild hybrid με 155 αλογα και καλο πακετακι;;;;
Αν ναι...φυσικα βαλτο και αυτο μεσα ....ειναι πολυ ομορφο αλλωστε
-
Σωστό και το Kamiq, το C5 για εμένα δεν βλέπετε σαν αμάξι.
Και το Puma φαίνεται τίμιο αλλά και πάλι σαν πακέτο νομίζω κερδίζει το 2008(μιλάω πάντα για την έκδοση 21.900).
Το σκαλοπάτι αυτό του 4χίλιαρου γιατί υπάρχει και είναι τόσο μεγάλο;
Επίσης, μπορεί κάποιος να μας πει τις προσφορές από τις αντιπροσωπείες;
-
Οι προτασεις ειναι το kamiq στην εκδοση style με dsg (αυτοματο) χωρις μεταλλικο χρωμμα και acc.......και 150 αλογα!!!!!!!! 50% παραπανω δυναμη.
Στην citroen μιλαμε για το c5 aircross μεσαια εκδοση, χειροκινητο, μη μεταλλικο χρωμα....δηλαδη ενα 3008 με αλλο σημα......και 130 αλογα...δηλαδη 30% πιο δυνατος κινητηρας
Στα μικροτερα και ομορφουλικα kia stonic, diesel premium (ολα μεσα) και νομιζω με εξτρα συτοματο κιβωτιο στα 22 κατι...
Δεν γνωριζω καν αν ερχονται τα ssangyong εδω, μιας και οτο ανεφερα πιο πανω....πας στα Diesel !!!! 130 αλογα και 30 κιλα ροπη!!!! , αυτοματο aisin , φουλ εξτρα τα παντα ολα, τα παντα ομως και ολα τα συστηματα αυτονομης οδηγησης...
Αλλα αυτο αστο περα απο τη συγκριση...δεν ξερω τι γινεται με την εισαγωγικη.
Οσο για το οσο ανεβαινεις μπαινει και ο χαζοφορος και εν τελη....πας σε κατηγοριες αλλες οπου το 2008 περα απο την εμφανιση δεν εχει να προσφερει τιποτα ουσιαστικο.
Μιλαμε για μεγαλα suv,awd, diesel, πλουσιοτατα εξοπλισμενα.
-
Σωστό και το Kamiq, το C5 για εμένα δεν βλέπετε σαν αμάξι.
Και το Puma φαίνεται τίμιο αλλά και πάλι σαν πακέτο νομίζω κερδίζει το 2008(μιλάω πάντα για την έκδοση 21.900).
Το σκαλοπάτι αυτό του 4χίλιαρου γιατί υπάρχει και είναι τόσο μεγάλο;
Επίσης, μπορεί κάποιος να μας πει τις προσφορές από τις αντιπροσωπείες;
Και εγω κοιταω για αγορα μεχρι τον Φεβρουαριο, οποτε οι περιπτωσεις μας ειναι ποιο κοντα απο 'θεωρητικο' ενδιαφερον.
Κοιτω αποκλειστικά πετρελαιο, οποτε δεν γνωριζω πολλα για τις εκδοσεις βενζινης, μονο του 2008 επειδη ειναι καινούργιο κ εχει λιγες κ κατανοητες εκδοσεις.
Τα δεδομενα μου ειναι:
-
χωροι για 4 μελη οικογένεια
-
χωρο αποσκευων κ μηκος οριακα πανω απο Arona ή C3 Aircross, κ μηκος σιγουρα μικροτερο απο αυτοκινητα 4.4-4.5 μετρα.
-
αλλα πολυ βασικο, να περιλαμβανει τα 4-5 ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας που θα ειναι απαραιτητα δια νομου απο το 21-22.
-
τουλαχιστον 4-5 χρονια εγγυηση
Με αυτα τα δεδομενα, κατέληξα:
Α) στο οριακα μικροτερο C3 Aircross Shine, που εχει το πλεονεκτημα του συρωμενου καθίσματος κ ειναι το ποιο off απο ολα αυτα με 18 εκατοστα, all weather ελαστικα κ γκριπ κοντρολ. Μειον: δεν εχει led, ανυπαρκτη κονσολα μεταξυ οδηγου-συνοδηγου, χαμηλη θεση infotainment (σοβαρο αυτο) κ λιγο παλιό software, ενω βασιζεται στην παλια πλατφορμα της PSA. 22.000€ (πηρα προσφορα σημερα), κ 21.000 για ενα υπαρχον με 0 χιλιομετρα αλλα ταξινομημενο πριν καποιους μηνες.
B) 2008. Με καλυπτει σε ολα. 21.600
Γ) Renault Capture, αλλα δεν ξερουμε τιποτα για τιμες κ εκδοσεις ακόμη.
Για διαφορους λογους μου αρεσουν Duster, Puma, Sportage, Karoq, C5 Aircross αλλα εχουν κοπει.
Στην Αθηνα δεν δινουν καποιο δωρο. Επαρχια εδιναν καποια εξτρα. Οπως για Active Navi κ extra USB C, φωτοχρωματικο εσωτερικο καθρέπτη, αναδιπλωμενους καθρεπτες με follow me home κ το SOS assist. Αξιας γυρω στα 1800.
Στη Allure δωρα γυρω στα 2800 που την πηγαιναν πολυ κοντα στη GT.
Αν μιλας για το πετρελαιο, το σκαλοπατι υπαρχει λογω φορολογιας, περναει στην επομενη φορολογικη κλιμακα δυστυχώς.
Μεταλλικο χρωμα δωρο, -500€ απο τις αρχικες εκδοσεις.
-
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)