-
Απόλυτα αναμενόμενη η τιμολόγηση του 2008 βάση τιμολόγησης του 3008. Οι πρεμιουμ κατασκευαστές δεν στοχεύουν σε τεράστιο όγκο πωλήσεων αλλά αυξημένο κέρδος ανα πώληση.
Τουλάχιστον για την Ελλάδα μάλλον ισχύει το παρακάτω:
-
Ρε συ Νώντα τι αυτοκίνητο πήρες, πόσο πήγε το μαλλί;
-
Ένα Peugeot ρε συ Τάκη. Το καινούριο 2008, 28 χιλιάρικα, τίγκα στον εξοπλισμό.
-
Καλοτάξιδο ρε συ, αλλά Peugeot; Γαλλικό; Και έσκασες και 28 χιλιάρικα; Τα Γαλλικά δεν είναι μάπα εντελώς; Ειδικά τα Peugeot φημίζονται για τις βλάβες τους. Είχε η δικιά μου ένα 207 κάμπριο και μας είχε βγάλει τα κέρατά του. Το έδωσε και πήρε ένα Yaris.
Άντε τώρα να πείσει η Peugeot ότι είναι premium κατασκευαστής, όταν στο μυαλό του αγοραστικού κοινού είναι συνυφασμένος με κακή ποιότητα προϊόντων.
-
-
Απόλυτα αναμενόμενη η τιμολόγηση του 2008 βάση τιμολόγησης του 3008. Οι πρεμιουμ κατασκευαστές δεν στοχεύουν σε τεράστιο όγκο πωλήσεων αλλά αυξημένο κέρδος ανα πώληση.
Είναι η Peugeot premium κατασκευαστής; Ποτέ και πώς έγινε; Όταν αποφάσισε να τιμολογεί τα αυτοκίνητα της ως premium;
Δεν γίνεσαι έτσι premium...
-
Παράνοια η τιμολόγηση του 2008 και πιστεύω ότι αυτό θα στοιχίσει στις πωλήσεις, αν δεν γίνουν διορθωτικές κινήσεις.
Γενικά φαίνεται ότι η Peugeot έχει επιλέξει την αντίστροφη (από τη λογική) διαδρομή προς την αναβάθμιση της σε (ημι)premium κατασκευαστή. Ανέβασε πρώτα τις τιμές και περιμένει σε δεύτερο χρόνο να πείσει τον καταναλωτή για την premium κατασκευή της. Δύσκολα τα πράγματα...
-
Νομίζω οι περισσότεροι δεν θα διαφωνήσουν στο γεγονός ότι είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο με πολύ όμορφο εσωτερικό και αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με το προηγούμενο 2008. Να δεχτώ ότι οι κινητήρες είναι βραβευμένοι και ικανοί.....(οδηγώ εταιρικό 308 diesel 1.6) και ότι έχει καλή ποιότητα. Αλλά.....τα λεφτά είναι παρά πολλά σε σημείο που σε κάνουν να περιμένεις το Captur και το Puma, να κοιτάς το Kamiq αν θες να μείνεις σε αυτήν την κατηγορία και φυσικά να κοιτάς και τα μεγαλύτερα που υπερτερούν σε χώρους...(Karoq, Kuga,Grandland X, C5 aircross, Tuscon). Εδώ σε λίγο και το Tiguan θα δείχνει ευκαιρία. Το θέμα είναι βασικά οι ανάγκες του καθενός όσον αφορά τους χώρους και φυσικά τα χρήματα που θέλει να διαθέσει.
-
Απόλυτα αναμενόμενη η τιμολόγηση του 2008 βάση τιμολόγησης του 3008. Οι πρεμιουμ κατασκευαστές δεν στοχεύουν σε τεράστιο όγκο πωλήσεων αλλά αυξημένο κέρδος ανα πώληση.
Εγώ είχα διαβάσει ότι τον ρόλο του premium κατασκευαστή στο group τον έχει αναλάβει η DS, όχι η Peugeot.
-
Καλά διάβασα και κάτι άκυρα σχόλια από νοικοκυρές στο χωριό με αντρικά ονόματα...στο τέστ του ντράιβ για το 2008, αλλά είπα να μην τους κράξω εκεί . Τους κράζω εδώ . Ξύδι Τοπ...
Γιατί εντάξει να το κράζουμε επειδή είναι ακριβό για τις τιμές του , αλλά να το συγκρίνουμε με άκυρα , όπως το να δώσει κάποιος 25000 για το Κάμικ ή το Κάροκ , το βλέπει λογικό ... Η για το CH-R ενώ δεν είναι φαντάρος με τις θυρίδες που έχει για πλαϊνά παράθυρα .
Φάνη η έκδοση Μπίζνες για το Ντι Ες 7 είναι για όλους , ή μόνο για λήζινγκ ? Τι κατανάλωση έχει ο φίλος σου στην βενζίνη ?
-
Φάνη η έκδοση Μπίζνες για το Ντι Ες 7 είναι για όλους , ή μόνο για λήζινγκ ? Τι κατανάλωση έχει ο φίλος σου στην βενζίνη ?
Μέχρι τέλος του έτους είναι για όλους. Μετά (έτσι τουλάχιστον είπαν στον φίλο μου) θα είναι μόνο για leasing ή για 'καλούς' πελάτες του ομίλου. Δηλαδή εγώ κατάλαβα ότι με λίγη πίεση (ή εαν έχεις κάποιον γνωστό) μπορείς να το πάρεις κανονικά.
Δεν έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα, οπότε θα σου πώ μέχρι τώρα. Κάνει καθημερινά Ραφήνα - Αμπελόκηποι (μέσω Αττικής Οδού όμως) και είναι στο 7.5 περίπου, μαζί με τις βόλτες τα ΣΚ. Αλλά μου είπε ότι την προηγούμενη εβδομάδα που το πάτησε αρκετά (γιατί βιαζόταν και δεν είχε και κίνηση), εκτοξεύτηκε στο 11 για την συγκεκριμένη εβδομάδα στις ίδιες διαδρομές.
-
Να υποθεσω οτι ειναι το χειροκινητο κιβωτιο?
-
Καλά διάβασα και κάτι άκυρα σχόλια από νοικοκυρές στο χωριό με αντρικά ονόματα...στο τέστ του ντράιβ για το 2008, αλλά είπα να μην τους κράξω εκεί . Τους κράζω εδώ . Ξύδι Τοπ...
Γιατί εντάξει να το κράζουμε επειδή είναι ακριβό για τις τιμές του , αλλά να το συγκρίνουμε με άκυρα , όπως το να δώσει κάποιος 25000 για το Κάμικ ή το Κάροκ , το βλέπει λογικό ... Η για το CH-R ενώ δεν είναι φαντάρος με τις θυρίδες που έχει για πλαϊνά παράθυρα .
Φάνη η έκδοση Μπίζνες για το Ντι Ες 7 είναι για όλους , ή μόνο για λήζινγκ ? Τι κατανάλωση έχει ο φίλος σου στην βενζίνη ?
Το Karoq φυσικά και δεν μπορεί να συγκριθεί αγαπητέ με το 2008, μιας και δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία! Δυστυχώς τιμολογιακά ανήκουν όποτε εκεί μπαίνεις σε σκέψεις.....έχει να κάνει φυσικά και με τις ανάγκες του καθενός! Εγώ που οδηγώ Peugeot 308 και το έχω εκτιμήσει για τις πολλές αρετές του δεν μπορώ να μην σχολιάσω το γεγονός ότι στο πίσω κάθισμα δεν χωράει κανείς. Συμπληρώνω φυσικά το γεγονός ότι μιας και είμαι 2.00 αυτό για μένα παίζει πολύ μεγάλο ζήτημα από την στιγμή που ούτε παιδικό κάθισμα δεν χωράει. Άρα αυτοκίνητο σαν το Karoq που σημειωτέον έχει εξαιρετικές κριτικές σαν οικογενειακό suv είναι προτιμότερο για εμένα.
Αν θες να συγκρίνεις το 2008 με το Kamiq το βλέπω πιο λογικό μιας και ανήκουν στην ίδια κατηγορία! Και πίστεψε με θα δεις πολλά Kamiq στους δρόμους και δεν θα είναι εταιρικά όπως τα 2008.
-
Να υποθεσω οτι ειναι το χειροκινητο κιβωτιο?
Ναι, δεν βγαίνει αυτόματο με αυτό τον κινητήρα.
-
Aikibill wrote:
Απόλυτα αναμενόμενη η τιμολόγηση του 2008 βάση τιμολόγησης του 3008. Οι πρεμιουμ κατασκευαστές δεν στοχεύουν σε τεράστιο όγκο πωλήσεων αλλά αυξημένο κέρδος ανα πώληση.
Είναι η Peugeot premium κατασκευαστής; Ποτέ και πώς έγινε; Όταν αποφάσισε να τιμολογεί τα αυτοκίνητα της ως premium;
Δεν γίνεσαι έτσι premium...
δλδ πως γίνεσαι πρεμιουμ?
-
Premium γίνεσαι μέσω μιας μακράς εξελικτικής διαδικασίας. Πρώτα από όλα βελτιώνεις την αντιληπτή ποιότητα και το design της εταιρίας, το image της μάρκας και τονίζεις τις ιδιαιτερότητες της που την ξεχωρίζουν από τους γενικούς κατασκευαστές. Όταν καταφέρεις να προσδώσεις μια επιπρόσθετη αξία στην κατοχή ενός αυτοκινήτου της μάρκας και μια αναγνωρισιμότητα ως upmarket προϊόν, τότε, ως ολοκλήρωση της διαδικασίας, ανεβάζεις τις τιμές.
Γιατί σίγουρα δεν μπορείς να πουλάς premium με τιμές μέσου κατασκευαστή. Είναι και η τιμή ένα μέσο διαχωρισμού από το μέσο όρο, απλώς πολύ δύσκολα μπορεί αυτό να γίνει στο ξεκίνημα της διαδικασίας, όπως κάνει η Peugeot...
-
Φάνη από 7,5 στα 11 λίτρα επειδή το πάτησε μου φαίνεται περίεργο . Εγώ μόνο μέσα στο μποτιλιαρίσματα με δίλιτρο αμάξι πάω στα 11 λίτρα...
-
Premium γίνεσαι μέσω μιας μακράς εξελικτικής διαδικασίας. Πρώτα από όλα βελτιώνεις την αντιληπτή ποιότητα και το design της εταιρίας, το image της μάρκας και τονίζεις τις ιδιαιτερότητες της που την ξεχωρίζουν από τους γενικούς κατασκευαστές. Όταν καταφέρεις να προσδώσεις μια επιπρόσθετη αξία στην κατοχή ενός αυτοκινήτου της μάρκας και μια αναγνωρισιμότητα ως upmarket προϊόν, τότε, ως ολοκλήρωση της διαδικασίας, ανεβάζεις τις τιμές.
Γιατί σίγουρα δεν μπορείς να πουλάς premium με τιμές μέσου κατασκευαστή. Είναι και η τιμή ένα μέσο διαχωρισμού από το μέσο όρο, απλώς πολύ δύσκολα μπορεί αυτό να γίνει στο ξεκίνημα της διαδικασίας, όπως κάνει η Peugeot...
δλδ πρεμιουμ είναι μόνο οποίος είχε καλύτερα αυτοκίνητα προ 30 χρόνων, το αν ο κινητήρας,ποιότητα υλικών, σχεδιασμος είναι σήμερα καλύτερος η εφάμιλλος εδραιωμένου πρεμιουμ ανταγωνισμού δεν μετράει?
-
Η DS ειναι premium, η Peugeot ειναι upmarket, κ η Citroen με την Opel low to mid cost.
Το οτι ειναι 4η εταιρια πλεον πανευρωπαικα σε πωλησεις νομιζω δειχνει οτι η στρατηγική της λειτουργει.
Το 2008 ακομη κ στην Active δειχνει ενα επιπεδο πανω απο το C3 Aircross, μη μιλησω για Seat, Skoda ακομη κ VW.
Επισης δεν καταλαβαινω τι εννοουν μερικοι 'ειναι εταιρικά', κ τα εταιρικα προσμετρώνται στις πωλήσεις κ ορθώς αφου ειναι ταξινομημενα αυτοκίνητα που κινουνται στους δρομους. Καποιος τα εχει πληρωσει, δεν ειναι δωρεάν. Επισης leasing παιρνει ο καθενας πλεον.
-
harisma23 wrote:
Premium γίνεσαι μέσω μιας μακράς εξελικτικής διαδικασίας. Πρώτα από όλα βελτιώνεις την αντιληπτή ποιότητα και το design της εταιρίας, το image της μάρκας και τονίζεις τις ιδιαιτερότητες της που την ξεχωρίζουν από τους γενικούς κατασκευαστές. Όταν καταφέρεις να προσδώσεις μια επιπρόσθετη αξία στην κατοχή ενός αυτοκινήτου της μάρκας και μια αναγνωρισιμότητα ως upmarket προϊόν, τότε, ως ολοκλήρωση της διαδικασίας, ανεβάζεις τις τιμές.
Γιατί σίγουρα δεν μπορείς να πουλάς premium με τιμές μέσου κατασκευαστή. Είναι και η τιμή ένα μέσο διαχωρισμού από το μέσο όρο, απλώς πολύ δύσκολα μπορεί αυτό να γίνει στο ξεκίνημα της διαδικασίας, όπως κάνει η Peugeot...
δλδ πρεμιουμ είναι μόνο οποίος είχε καλύτερα αυτοκίνητα προ 30 χρόνων, το αν ο κινητήρας,ποιότητα υλικών, σχεδιασμος είναι σήμερα καλύτερος η εφάμιλλος εδραιωμένου πρεμιουμ ανταγωνισμού δεν μετράει?
Τώρα σοβαρά θες να συζητήσουμε πως έφτασαν να θεωρούνται premium κάποιες εταιρίες;
Ή μήπως σοβαρά πιστεύεις ότι αρκεί μόνο η ποιότητα και το design (για τον κινητήρα δεν το συζητώ, είναι αστείο) για να εδραιωθεί μια εταιρία ως premium;
Ή μήπως τελικά εσύ είσαι ο μόνος που θεωρείς ότι η Peugeot είναι premium κατασκευαστής;
Και για να απαντήσω στο ερώτημα σου: α) Όχι δεν μετράει όσο μετράνε αλλά πράγματα και β) σε ποιότητα υλικών απέχει ακόμη αρκετά η Peugeot από τους premium κατασκευαστές. Σε βάθος δε γκάμας είναι η άβυσσος! Γιατί οι premium προσφέρουν αυτοκίνητα σε όλες τις κλάσεις. Και εκεί που σταματάει η γκάμα της Peugeot, αυτοί δεν βρίσκονται ούτε στη μέση της δικής τους γκάμας...
-
harisma23 wrote:
Ή μήπως τελικά εσύ είσαι ο μόνος που θεωρείς ότι η Peugeot είναι premium κατασκευαστής;
Στην τελική δεν έχει σημασία τι πιστεύω εγώ η εσυ αλλά πως πλασάρει η πεζω η ίδια τα αυτοκίνητα της και αν η στρατηγική της είναι επιτυχημένη η αποτυχημένη.
-
Στην τελική δεν έχει σημασία τι πιστεύω εγώ η εσυ αλλά πως πλασάρει η πεζω η ίδια τα αυτοκίνητα της και αν η στρατηγική της είναι επιτυχημένη η αποτυχημένη.
Κοντά είσαι. Όντως καμία σημασία δεν έχει τι πιστεύουμε εγώ κι εσύ. Ούτε όμως και πως πλασάρει η Peugeot τα αυτοκίνητα της. Δεν γίνεσαι premium αυτοπροσδιορίζοντας μέσω της υψηλής τιμολόγησης τα προϊόντα σου ως τέτοια...
Το μόνο που έχει σημασία για το αν είναι τα Peugeot (και οποιαδήποτε άλλη εταιρία) premium είναι η συνολική εικόνα και η γενική αντίληψη που έχει η μάζα των καταναλωτών για την εταιρία.
-
Πρίμιουμ ήταν οι εταιρείες που έφτιαχναν προιόντα που δεν μπορούσε να τα αγοράσει ο καθένας . Η μέρκ παλιά είχε τον 1800 ως μικρότερο κινητήρα στο μικρότερο μοντέλο Για αυτό ήταν και είναι πάνω από μπεμβέ και άουντι .Απλά τώρα που κατέβηκε στα χαμηλά έπαψε να είναι τόσο πρίμιουμ , όπως η Πόρσε . η Ρέιντζ Ρόβερ , ακόμα και η Τζιπ μέχρι να βγάλει το Ρενεγκέιτ .
Σήμερα το να πάρεις Α κλας , αντί για Μεγκάν , στους πραγματικά έχοντες που μπορούν να αγοράσουν πραγματικά πρίμιουμ , απλά φέρνει θυμηδία ... Το ίδιο και η 1 , Α1 και κάθε μικρό μοντέλο που βρίσκεται σε τιμές κάτω από 30000 .
Βέβαια σε χώρα σαν την δική μας που ο κομπλεξισμός του κλειδιού , του βίντεο και του κάθε καταναλωτικού αγαθού που αγοράζεται για να πουληθεί μούρη στον γείτονα και στην γειτόνισσα και όχι για ανάγκη ή για κέφι , η αγορά του Μεγκάν με το Αστέρι , είναι μάστ από το κάθε φτωχαδάκι που νομίζει ότι μέσω του Αστεριού θα αναδειχθεί απέναντι στα άλλα φτωχαδάκια .
Από την άλλη η επιλογή των εταιρικών αυτοκινήτων ως συμπλήρωμα μισθού , άνοιξε την αγορά των φτωχοπρίμιουμ , επειδή έτσι μετά τους βαρύγδουπους τίτλων των υπαλλήλων του τύπου Ano Rachoula Senior Manager και Trito dexia grafeio Manager η εμφάνιση στην γειτονιά με Α κλάσε ή 114 δίνει την δυνατότητα στην μάνα , να την βγεί στην γειτονιά για τον γιόκα της ή την θυγατέρα της ...
-
Το είδα από κοντά σε έκθεση. Εξωτερικά αρκετά εντυπωσιακό κρύβει τις διαστάσεις. Φυσικά η μάσκα μπροστά με τα κοψίματα που έχει μοιαζει αρκετά με playmobil.
Μπήκα αρχικά στην ακτιβ έκδοση. Δεν ξέρω πόσο κοστίζει πάντως είναι για τα πανηγύρια... πλαστικό χειρόφρενο κακής αίσθησης λεβιές ταχυτήτων το ίδιο χαλί, κακης συναρμογής μου φάνηκε και ο πλαστικός γυσος πάνω από τα αναλογικά όργανα. Πολύ φτινιαρικη υλοποίηση.
Μπήκα στο allure καμιά σχέση πολύ ωραίο και φοβερή υλοποίηση το 3d καντράν....αλλά και 31600 το αυτόματο 1.5 130 ως ...20/1 ευκαιρία!!! Μετά θα ακριβυνει και άλλο!!!
Όταν μυδιασα για τις τιμές ο πωλητής μου είπε ...τι να σου πω νομίζω αυτές οι τιμές βγήκαν και να πουλήσει το ...3008 όχι το 2008! ...μάλλον δίκιο έχει....
Το κεντρικό τούνελ το ίδιο χαλι με τις ποτηροθηκες. Σε χειροκίνητο δεν μπορείς απλά να βάλεις οτιδήποτε εκτός από χαμηλό ποτηρακι για να μην ενόχλησε στις αλλαγές.
Ο χώρος αποσκευών δεν μου πολυγεμισε το μάτι για τα λίτρα που λένε. Γιατί δεν έκοψαν λίγο τον πρόβολο προφυλακτήρα να έδιναν 5 ακόμα πόντους στις αποσκευές διατηρώντας το ίδιο συνολικό μήκος.
Το βάθος του χώρου όπως το μέτρησα το έβγαλα κάτω από 80εκ κάπου 78.εκ, με +5 θα έπαιρνε μεγάλη βαλίτσα κατά μήκος που τώρα δεν χωρά.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)