-
Σε καποιο site διαβασα οτι οι τιμες αυτες θα ισχυουν μεχρι τελος Ιανουριου. Μετα ποιος ξερει..
Σε 2 αντιπροσωπείες μου ειπαν '..εως 24 Ιανουαριου', 1) -500€ εκπτωση 2) εκδοσεις εκκινησης πωλήσεων 3) μεταλλικο χρωμα δωρο. Αυτα ισχυουν για τα αυτοκίνητα που βρισκονται Ελλάδα ηδη. Οτιδηποτε αλλο ειναι +500, + χρωμα (εχει 3 κατηγοριες εδω), χωρις καποιο δωρο. Επισης μου εδωσαν 3μηνο για παραγγελια, αλλα τελειως θεωρητικα, καθως δεν ξερει κανεις τι θα γινει με τις πωλησεις σε ολη την Ευρωπη.
Σκεφτομαι να μην το ρισκαρω κ να επιλεξω κατι απο το υπαρχον στοκ, αυτο βεβαια σημαινει οτι ισως δεν προλαβω να δω Capture (Μαρτιο ειπαν για Ελλαδα), κ Puma (μαλλον βδομαδα 20-24 Ιανουαριου θα ειναι Ελλαδα). Ιδωμεν, παιζονται τρομερα στρατηγικα παιχνιδια πλεον απο τις εταιρίες κ τις εισαγωγικές. Εκει που φαινοταν οτι το 2008 θα αργησει να μπει στο παιχνιδι των πωλήσεων, ακολουθεί μια επιθετικη πολιτικη, κ στριβει πρωτο απ'ολα κ μαλιστα σχεδον με full line up.
Επισης, να προσθεσω εδω, κριμα για τη Citroen που ουσιαστικα δεν παιζει σε αυτη την κατηγορια. Ενα C4 Aircross με σχεδιαστικες επιρροές απο C5, 18-20εκατοστα απο το εδαφος κ Grip Control κ με τη καινουργια πλατφορμα, θα ηταν 1ο στη λιστα μου..
Βγαζουν ενα καινουργιο C4 Aircross Κινα με εξωτερικο σαν C5, τεραστιους χωρους για την κατηγορια αλλα εσωτερικο του C3 Aircross (χαλια κονσόλα, παρωχημενη σχετικα διαρρύθμιση, κλπ).
-
Μου αρέσει που είναι πιο πολύ 'τετραγωνισμένο' και δείχνει λίγο περισσότερο τζιποειδές. Πόσο φτάνει άραγε στην έκδοση των 130 ίππων με το ηλεκτρονικό ταμπλό; Παραμένει βέβαια χωρίς τετρακίνηση αλλά αυτό δεν απασχολεί τελικά πολλούς.
-
Νομιζω 34.000....αουτς.
-
Ναι οκ, άμα θες μεγαλεία... Δεν θα το κρίνω τιμολογικά, το μόνο που δεν μου αρέσει είναι η αύξηση του μήκους, το λέω ως πολύ ζορισμένος με το πάρκινγκ, για άλλους πάλι η αύξηση αυτή με τους αντίστοιχυς χώρους είναι καλοδεχούμενη.
-
Πρεπει να εχει του χωρους που λειπουν απκ το 208 και ισως πιο ευκολη προσβαση λογω αλλης σχεδιασης του a pillar.
Ως προς το μηκος....στις φωτο βλεπω πως ο πισω πρπφυλακτηρας προσθετει μεχρι και δεκα εκατοστα στο αυτοκινηυο...δες το
-
Τελικά όσοι είχαν καψουρα το 3008 αλλα δεν το 'εφταναν' και πιστευαν οτι η ελευση του μικροτερου 2008 θα συνεπαγόταν τα ιδια καλουδια σε πολυ οικονομικοτερο πακετο απογοητευτηκαν. Οι εξοπλισμενες αυτοματες εκδοσεις ειδικα στον καλο ντιζελ κινητηρα απλα θα μεινουν στην ελλαδα στο ραφι καθως η τιμη τους περνά αισθητα τα 30000 και πρακτικα παιρνεις ολα τα μοντελα της επομενης κατηγοριας σε χωρους το ιδιο καλα εξοπλισμενα . Και μενει το μονο ατου του το μηκος του αυτοκινητου το οποιο στα 4.30 πρακτικα ειναι στο κατω οριο των C suv-crossover οποτε καποιος που δεν θελει τα 4.50 το επιλεξει βαζοντας βαθεια το χερι στην τσεπη και αδιοφοροντας για τα 100 λτ λιγοτερα σε χωρο αποσκευων και μαλλον σε καμπινα που θα χάσει.
Η πεζω γνωριζει οτι το νεο σχεδιαστικο της καλουπι κανει γκελ στον κοσμο και βαραει στο ψαχνο! εδω η audi στα εισαγωγικα της μοντελα δεν ειναι πουθενα καλυτερη απο vw & skoda αλλα τιμολογει στο θεο απλα το σημα! η πεζω που προσφερει προχωρημενο σχεδιασμο και hitech κονσολες ενω ειναι και πιο αξιοπιστη γιατι να τιμολογει λιγοτερο?
-
Ναι οκ, άμα θες μεγαλεία... Δεν θα το κρίνω τιμολογικά, το μόνο που δεν μου αρέσει είναι η αύξηση του μήκους, το λέω ως πολύ ζορισμένος με το πάρκινγκ, για άλλους πάλι η αύξηση αυτή με τους αντίστοιχυς χώρους είναι καλοδεχούμενη.
Η αυξηση του μηκους ειναι καλοδεχουμενη για πολλους. 4.30μ ειναι πολυ καλο νουμερο για μικρη οικογένεια, μεσα στη πολη κ ταξιδια.
Μετα για να δεις διαφορα θα πρεπει να πας σε κατηγορια Clio/208/C3 στα 4 μετρα ή κατι σε Stonic/Arona στα 4.14m , που εμενα οριακα δεν με βολεύουν, αλλα κ τα 4.5μ των C5 κ της κατηγοριας αυτης μου φαίνονται υπερβολικα.
Ευτυχως η αγορα εχει πλεον απειρες επιλογες για ολα τα γουστα, μεγεθη κ βαλαντια. Kamiq k Karoq ας πουμε εχουν πολυ καλο value for money απο τον ομιλο.
-
Τελικά όσοι είχαν καψουρα το 3008 αλλα δεν το 'εφταναν' και πιστευαν οτι η ελευση του μικροτερου 2008 θα συνεπαγόταν τα ιδια καλουδια σε πολυ οικονομικοτερο πακετο απογοητευτηκαν. Οι εξοπλισμενες αυτοματες εκδοσεις ειδικα στον καλο ντιζελ κινητηρα απλα θα μεινουν στην ελλαδα στο ραφι καθως η τιμη τους περνά αισθητα τα 30000 και πρακτικα παιρνεις ολα τα μοντελα της επομενης κατηγοριας σε χωρους το ιδιο καλα εξοπλισμενα . Και μενει το μονο ατου του το μηκος του αυτοκινητου το οποιο στα 4.30 πρακτικα ειναι στο κατω οριο των C suv-crossover οποτε καποιος που δεν θελει τα 4.50 το επιλεξει βαζοντας βαθεια το χερι στην τσεπη και αδιοφοροντας για τα 100 λτ λιγοτερα σε χωρο αποσκευων και μαλλον σε καμπινα που θα χάσει.
Η πεζω γνωριζει οτι το νεο σχεδιαστικο της καλουπι κανει γκελ στον κοσμο και βαραει στο ψαχνο! εδω η audi στα εισαγωγικα της μοντελα δεν ειναι πουθενα καλυτερη απο vw & skoda αλλα τιμολογει στο θεο απλα το σημα! η πεζω που προσφερει προχωρημενο σχεδιασμο και hitech κονσολες ενω ειναι και πιο αξιοπιστη γιατι να τιμολογει λιγοτερο?
Εγω έιμαι ένας απο τους απογοητευμένους, περιμενα το gt line αυτοματο μεχρι 29000 να το αγορασω αμεσα αλλα οταν ειδα την τιμη αποφασισα να κανω περα οχι μονο απο την Peugeot αλλα και απο την κατηγορια των Suv που τα θεωρω υπερκοστολογημενα.Δεν θα πληρωσω για λιγα λιτρα επιπλεον χωρο αποσκευων και λιγο χωρο για τους πισω επιβατες καπελο 5000 ευρω. Στην τελικη βαζω μια μπαγκαζιερα Hermes με 700 ευρω και ξεμπερδεψα με το θεμα αποσκευων.
-
Το καροκ πραγματι ειναι αρκει να μην θελεις ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας και...κλιματσιμο!!. Αν τα θες γινεται τιγκουαν στην τιμη!
-
Tkin73 wrote:
Τελικά όσοι είχαν καψουρα το 3008 αλλα δεν το 'εφταναν' και πιστευαν οτι η ελευση του μικροτερου 2008 θα συνεπαγόταν τα ιδια καλουδια σε πολυ οικονομικοτερο πακετο απογοητευτηκαν. Οι εξοπλισμενες αυτοματες εκδοσεις ειδικα στον καλο ντιζελ κινητηρα απλα θα μεινουν στην ελλαδα στο ραφι καθως η τιμη τους περνά αισθητα τα 30000 και πρακτικα παιρνεις ολα τα μοντελα της επομενης κατηγοριας σε χωρους το ιδιο καλα εξοπλισμενα . Και μενει το μονο ατου του το μηκος του αυτοκινητου το οποιο στα 4.30 πρακτικα ειναι στο κατω οριο των C suv-crossover οποτε καποιος που δεν θελει τα 4.50 το επιλεξει βαζοντας βαθεια το χερι στην τσεπη και αδιοφοροντας για τα 100 λτ λιγοτερα σε χωρο αποσκευων και μαλλον σε καμπινα που θα χάσει.
Η πεζω γνωριζει οτι το νεο σχεδιαστικο της καλουπι κανει γκελ στον κοσμο και βαραει στο ψαχνο! εδω η audi στα εισαγωγικα της μοντελα δεν ειναι πουθενα καλυτερη απο vw & skoda αλλα τιμολογει στο θεο απλα το σημα! η πεζω που προσφερει προχωρημενο σχεδιασμο και hitech κονσολες ενω ειναι και πιο αξιοπιστη γιατι να τιμολογει λιγοτερο?
Εγω έιμαι ένας απο τους απογοητευμένους, περιμενα το gt line αυτοματο μεχρι 29000 να το αγορασω αμεσα αλλα οταν ειδα την τιμη αποφασισα να κανω περα οχι μονο απο την Peugeot αλλα και απο την κατηγορια των Suv που τα θεωρω υπερκοστολογημενα.Δεν θα πληρωσω για λιγα λιτρα επιπλεον χωρο αποσκευων και λιγο χωρο για τους πισω επιβατες καπελο 5000 ευρω. Στην τελικη βαζω μια μπαγκαζιερα Hermes με 700 ευρω και ξεμπερδεψα με το θεμα αποσκευων.
και για που προσανατολιζεσαι?
-
Εκλεισα την Bmw 118ι sportline advance με αρκετο εξοπλισμο στα 27986. Και 15,3 εκατοστα αποσταση απο το εδαφος εχει και πολλαπλων πισω και 5000 λιγοτερα απο το 2008. Ηρθε το xceed επεσε κλαμα με τις τιμες, το juke το ιδιο , 2008 ιδια ιστορια , περιμεντε τωρα και το capture να κλεισει την αυλαια, μια αυτοματη καλα εξοπλισμενη εκδοση θα φτανει τα 27000-28000 και δεν μιλαω για την initiale paris που θα πηγαινει και αυτη 33000.
-
Το καροκ πραγματι ειναι αρκει να μην θελεις ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας και...κλιματσιμο!!. Αν τα θες γινεται τιγκουαν στην τιμη!
Δεν ξέρω για ποια έκδοση μιλάς, αλλά ακόμα και το 1.5 DSG με πολύ εξοπλισμό φτάνει τις €25.000 με ηλιοροφή, full led, συστήματα ασφαλείας, ηλεκτρικό χώρο αποσκευών κλπ.
-
Tkin73 wrote:
Το καροκ πραγματι ειναι αρκει να μην θελεις ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας και...κλιματσιμο!!. Αν τα θες γινεται τιγκουαν στην τιμη!
Δεν ξέρω για ποια έκδοση μιλάς, αλλά ακόμα και το 1.5 DSG με πολύ εξοπλισμό φτάνει τις €25.000 με ηλιοροφή, full led, συστήματα ασφαλείας, ηλεκτρικό χώρο αποσκευών κλπ.
Φάνη, μάλλον εννοείς στο kamiq κι όχι στο karοq.
-
Φάνη, μάλλον εννοείς στο kamiq κι όχι στο karοq.
Ουπς.....συγνώμη!! Έχεις δίκιο, μ@λακία μου και κεκτημένη ταχύτητα!! Ναι το Καρόκ είναι πανάκριβο, δεν αξίζει με τίποτα. Από κεκτημένη ότι μιλάμε για 2008 και άρα συγκρίνουμε με Καμίk, δεν πρόσεξα ότι έλεγε για Καρόκ το Tkin.
-
Tkin73 wrote:
Το καροκ πραγματι ειναι αρκει να μην θελεις ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας και...κλιματσιμο!!. Αν τα θες γινεται τιγκουαν στην τιμη!
Δεν ξέρω για ποια έκδοση μιλάς, αλλά ακόμα και το 1.5 DSG με πολύ εξοπλισμό φτάνει τις €25.000 με ηλιοροφή, full led, συστήματα ασφαλείας, ηλεκτρικό χώρο αποσκευών κλπ.
Προφανως δεν μιλας για το καροκ που γραφω! οπως το περιγραφεις τετοιο καροκ βγαίνει 35.000!!!
edit τωρα ειδα οτι το διοθρωσες μιλας για το kamiq! τετοιο kamiq σε ντιζελ πόσο κοστιζει? δεν φτάνει τα 30000?
-
Fanis75 wrote:
panormus772 wrote:
Φάνη, μάλλον εννοείς στο kamiq κι όχι στο karοq.
Ουπς.....συγνώμη!! Έχεις δίκιο, μ@λακία μου και κεκτημένη ταχύτητα!! Ναι το Καρόκ είναι πανάκριβο, δεν αξίζει με τίποτα. Από κεκτημένη ότι μιλάμε για 2008 και άρα συγκρίνουμε με Καμίk, δεν πρόσεξα ότι έλεγε για Καρόκ το Tkin.
KAROQ 1.6 TDI 116PS AMBITION στα 22.500 με κλειδι, ειναι καλη προταση. Μετα για τους γνωστους φοροληστρικους λογους ξεφευγει κ αυτο..
ειπαμε καλη προταση αν συμβιβαζεσαι οτι για τα επομενα 5-7 χρονια που τα υπολοιπα 'νεα μοντελα' θα εχουν 10-15 συστηματα ασφαλειας με ρανταρ εσυ δεν θα εχεις τιποτα ουτε καν ενα κλιματισμο!!
-
To kamiq σε ντίζελ πάντως style με τα συστήματα ασφαλείας πιάνει τα 30500. Ακόμα και στην ambition εύκολα πάει στα 28000.
-
panormus772 wrote:
Φάνη, μάλλον εννοείς στο kamiq κι όχι στο karοq.
Ουπς.....συγνώμη!! Έχεις δίκιο, μ@λακία μου και κεκτημένη ταχύτητα!! Ναι το Καρόκ είναι πανάκριβο, δεν αξίζει με τίποτα. Από κεκτημένη ότι μιλάμε για 2008 και άρα συγκρίνουμε με Καμίk, δεν πρόσεξα ότι έλεγε για Καρόκ το Tkin.
KAROQ 1.6 TDI 116PS AMBITION στα 22.500 με κλειδι, ειναι καλη προταση. Μετα για τους γνωστους φοροληστρικους λογους ξεφευγει κ αυτο..4.24m Kamiq k 4.38m Karoq.το Peugeot αναμεσα.
-
Προφανώς τα νέα συστήματα ασφαλείας....θέλω να δω που θα πάνε οι τιμές από το 2021 που τα 10-12 συστήματα αυτά θα είναι υποχρεωτικά σε όλα!
-
2008 5 αστερια 93 84 73 73
2008 4 αστερια 91 84 62 68
Το 2008 ειναι τελευταιο απο τα καινουργια, κ μαλιστα το μοναδικο με 4 αστερια στην πρωτη εκδοση. Αφορα την Active αυτο, ή καποια ποιο απλη Ευρωπαικη; γνωριζετε τι του λειπει;
Capture 5 αστερια 96 83 75 74
Ford Puma94%84%77%74%
Nissan Juke94%85%81%73%
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)