-
Γενικά έχω διαπιστώσει ότι τα πρόσφατα Suzuki δημιουργούν λίγο στρεβλές αντιλήψεις στους κατόχους τους. Το αντιλαμβάνομαι από τη μία μεριά γιατί όντως παίρνεις πολλά γι' αυτά που πληρώνεις αλλά απ' την άλλη δεν παύει να είναι μία budget επιλογή με ότι αυτό συνεπάγεται. Το ακόμα πιο περίεργο είναι ότι η Suzuki είναι ειλικρινέστατη ως προς την τοποθέτησή της στην αγορά και ουδέποτε πούλησε φύκια για μεταξωτές αλλά οι κάτοχοι έχουν μία περίεργη έπαρση μόνο και μόνο επειδή πλήρωσαν λίγα.
-
Οχι ρε stafan το προσεξα αυτο το σημειο....στου swift ακουγεται πιο μπασα και γδουπαριστη (νεα λέξη)
Αυτο που λέει ο masteauto για το πορτπαγκαζ εχει απολυτο δικιο....τρομερη εντυπωση μου εκανε πως το γδουπαρισμα του πορτπαγκαζ ειναι απιστευτα καλο στο swift. και πραγματικα δεν βρισκω τον λογο να το προσεξουν σε αυτο το σημειο.\
Σιγουρα ακογεται πιο γδουπ στο swift απο το 208 ( μιλω για το allure 100 hp)
Το swift σχεδον κανεις δεν γνωριζει πως οιεκδοσεις στην ευρωπη και δη οι GLX ειναι οι σπορτιζουσες...κατι σαν το St line της ford και οχι οι απλες με μαλακοτερα ελατηρια και αμορτισερ οπως κυκλοφορει σε Ινδια και Ιαπωνια.
Στην Ιαπνωια κυκλοφορουν τρεις εκδοσεις η νορμαλ (εκει δεν ξερω τι ανεση εχει), η σπορτιζουσα (η δικη μας εδω ευρωπη που κοπαναει λιγουλακι) και η sport (πιο σκληροπυρινικη).
Η gt line του 208 δεν εχει σκληροτερα ελατηρια σωστα;;;;, οπως η προηγουμενη γενια του 208.
Για μενα το swift θελει ξεκαθαρα αλλο προφιλ ελαστικου απο το 185/55 διοτι οντως το 208 ειναι πιο ανετο και αθορυβο στις λακουβες.
-
16.500 για αυτοκινητάκι πόλης δεν είναι budget .22.000 για wanna be premium είναι too much. Αυτή είναι η διαφορά .
Μακάρι να είμαστε εδώ να συζητάμε τα επόμενα χρόνια για την μνημειώδη αξιοπιστία του 208 με τις 3D οθόνες και τα LION LED .Αλλά μέχρι τότε cross our fingers και ας απολαύσουμε το καρτ στρίψιμο του swift , που δίνει πόνο με βυθισμένο το πόδι στο γκάζι και κατανάλωση 4,6 πραγματικά λίτρα στα 100 χλμ ......
Δεν έχω κάποιο θέμα με το 208 αλλά εξήγησα αναλυτικά πιο πάνω γιατί δεν αξίζουν τόσα χρήματα για αυτοκίνητο που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι το κύριο μιας οικογένειας .
-
εδω εχεις ενα αδικο...τα peugeot εχουν κανει αλματα στην αξιοπιστια των μηχανικων τους μερων....πραγματικα εντυπωσιακη άνοδο...
Tο hybrid χαλαρα οντως παει απο 4,6 εως 5,2 λιτρα...και αγωνιαριακα 6,5 με 7,2 περιπου.
-
Δεν είναι έπαρση όπως το χαρακτηρίζεις αλλά ικανοποίηση ότι αγοράζεις πολύ αμάξι με καλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια σβέλτα με χαμηλές ανάγκες σε καύσιμα λόγω ελαφρών σασί με υψηλή αξιοπιστία και χαμηλά κόστη συντήρησης.
Παράδειγμα αξιόπιστιας. Πριν λίγες μέρες με τις πρώτες παγωνιες ξέχασα λαμπάκι αναμμένο το βράδυ και η μπαταρία 5.5 ετών δεν έπαιρνε μπροστά με τπτ ήρθε οδική. Όταν προσπαθούσα να το βάλω μπροστά από το κουμπί άρχισε τα κοκομπλοκο άναψαν όλα τα λαμπάκια και διαγνωστικά του καντράν ,τα κλασικα...με βάλανε μπροστά πήγα άλλαξα μπαταρία η οποία σύμφωνα με τον μάστορα με έβγαζε ακόμα ήταν στο 77% αλλά στην εκφόρτωση είχε μεγάλη βύθιση και δεν ρισκαρα και την άλλαξα.
Την ίδια μέρα μένει από μπαταρία και ένα άλλο αμάξι γείτονα στην πυλωτη μας . Μια Α3 ντιζελ 5ετιας και αυτή. Ήμουν μπροστά όταν έγινε το σκηνικό ίδιο κοκομπλοκο στο καντράν! Αλλά με μια διαφορά το Audi δεν ξαναπήρε ποτέ μπροστά και χρειάστηκε ακινητοποίηση μια βδομάδα στο συνεργείο για αλλαγή πλακέτας , δεν ήξερε να μου εξηγήσει η ιδιοκτήτρια που έκαψε κατά την διάρκεια της προσπάθειας να το βάλει μπροστά! Και να σημειωθεί ότι εγώ προσπάθησα πολύ περισσότερο να το βάλω αδίκως μπροστά από αυτή. Επειδή ήμουν μπροστά όταν εμείνε την συμβούλεψα να μην επιμείνει γιατί δεν θα έπαιρνε μπροστά. Κι όμως 2-3 ανεπιτυχείς προσπάθειες έφτασαν για να κάψει πλακετα το ζημιαρικο Α3. Το scross σκυλί.
-
εδω εχεις ενα αδικο...τα peugeot εχουν κανει αλματα στην αξιοπιστια των μηχανικων τους μερων....πραγματικα εντυπωσιακη άνοδο...
Tο hybrid χαλαρα οντως παει απο 4,6 εως 5,2 λιτρα...και αγωνιαριακα 6,5 με 7,2 περιπου.
Πέρασαν 3 Γαλλικά από τα χέρια μου . Η εμπειρία μου δυσάρεστη. Και αναφέρομαι μετά την 5ετία . Μακάρι η νέα γεννιά να είναι πιο αξιόπιστη . Στα αγωνιάρικα 7 του swift τα 3κίλυνδρα turbo δείχνουν high 10.
Ακόμα να μην παρεξηγηθώ συζητάω για αγορά αυτοκινήτου , όχι leasing . Εγώ προσωπικά leasing έπαιρνα πάντα alfa romeo .Για ευνόητους λόγους.....
-
16.500 για αυτοκινητάκι πόλης δεν είναι budget .22.000 για wanna be premium είναι too much. Αυτή είναι η διαφορά .
Μακάρι να είμαστε εδώ να συζητάμε τα επόμενα χρόνια για την μνημειώδη αξιοπιστία του 208 με τις 3D οθόνες και τα LION LED .Αλλά μέχρι τότε cross our fingers και ας απολαύσουμε το καρτ στρίψιμο του swift , που δίνει πόνο με βυθισμένο το πόδι στο γκάζι και κατανάλωση 4,6 πραγματικά λίτρα στα 100 χλμ ......
Δεν έχω κάποιο θέμα με το 208 αλλά εξήγησα αναλυτικά πιο πάνω γιατί δεν αξίζουν τόσα χρήματα για αυτοκίνητο που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι το κύριο μιας οικογένειας .
Το πρόβλημα στην (όποια) διαφωνία ξεκινάει όταν κρίνουμε εξ' ιδίων. Τα ποσά, λοιπόν, καθώς και το τι ανάγκες καλύπτει το κάθε αμάξι είναι εντελώς υποκειμενικά. Υπάρχει κόσμος που και 20 και 25Κ θα δώσει για το 208 (όπως αντίστοιχα δίνουν για Mini και Α1) και θα είναι απολυτά ευχαριστημένοι και δε θα ψάχνουν και για 0.5λτ εξοικονόμηση καυσίμου γιατί πολύ απλά δεν τους ενδιαφέρει.
-
Masterauto wrote:
16.500 για αυτοκινητάκι πόλης δεν είναι budget .22.000 για wanna be premium είναι too much. Αυτή είναι η διαφορά .
Μακάρι να είμαστε εδώ να συζητάμε τα επόμενα χρόνια για την μνημειώδη αξιοπιστία του 208 με τις 3D οθόνες και τα LION LED .Αλλά μέχρι τότε cross our fingers και ας απολαύσουμε το καρτ στρίψιμο του swift , που δίνει πόνο με βυθισμένο το πόδι στο γκάζι και κατανάλωση 4,6 πραγματικά λίτρα στα 100 χλμ ......
Δεν έχω κάποιο θέμα με το 208 αλλά εξήγησα αναλυτικά πιο πάνω γιατί δεν αξίζουν τόσα χρήματα για αυτοκίνητο που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι το κύριο μιας οικογένειας .
Το πρόβλημα στην (όποια) διαφωνία ξεκινάει όταν κρίνουμε εξ' ιδίων. Τα ποσά, λοιπόν, καθώς και το τι ανάγκες καλύπτει το κάθε αμάξι είναι εντελώς υποκειμενικά. Υπάρχει κόσμος που και 20 και 25Κ θα δώσει για το 208 (όπως αντίστοιχα δίνουν για Mini και Α1) και θα είναι απολυτά ευχαριστημένοι και δε θα ψάχνουν και για 0.5λτ εξοικονόμηση καυσίμου γιατί πολύ απλά δεν τους ενδιαφέρει.
Προσωπικά δεν έχω θέμα να δώσω 35 & 40 για ένα αυτοκίνητο που να το αξίζει .Και έχω δώσει επανειλλημένα . Για αυτοκίνητα που μεταπωλήθηκαν σε 2-3-4 χρόνια με εξαιρετική απόδοση και έδωσαν την θέση τους σε άλλα . Οι πωλήσεις των ακριβών 208 θα δείξει πόσοι πρόθυμοι υπάρχουν . Τώρα να μου επιτρέψεις να έχω διαφορετική γνώμη για τον κόσμο που νοιάζεται για την οικονομία , τα μηδενικά τέλη και γενικά την οικονομία στην χρήση . Οι περισσότερα έχοντες τα μετράνε διπλά , πίστεψέ με ......
-
Ναι βρε Στεφαν αλλα μιλαμε για το 208 και τη peugeot, οχι για το mini couper.
Οσοι αγορασαν mini που περα της εμφανισης (ακομα και στα ΒΠ), ξερουν οτι αγοραζουν καρτακι.
-
Τι μας νοιάζει εμάς για ποιον μιλάμε? Αν το προϊόν είναι καλό γιατί να με απασχολεί η μάρκα και η ιστορίας της? Και ΚΙΑ θα αγόραζα τώρα που πριν 10 χρόνια έβγαζε ψαροκασέλες με ρόδες.
Επίσης το Mini Cooper είναι μια χαρά στο δρόμο αλλά γενιά με τη γενιά δεν έχει καμία σχέση με αυτό που όριζει κανείς ως καρτ. Καλά για το Swift και το χαρακτηρισμό καρτ, ουδέν σχόλιο. Γενικώς η κατηγορία αν μιλάμε για σπορτίφ χαρακτηριστικά μόνο το Fiesta έχει να ξεχωρίζει. Τα υπόλοιπα εστιάζουν αλλού.
-
To swift θυμιζει πολυ fiesta αλλα καπως πιο χοντροκομμενο...δεν εχει ayto το λεπτεπιλεπτο των ευρωπαϊκών αυτοκινητων ford....Σαν χωριατικο καρτ δηλαδη.
νιωθεις ξεκαθαρα οτι το μπροστινο συστημα βιδωνει στο εσωτερικο της στροφης και η ουρα θελει να παιξει....
Να...θυμηθηκα...θυμιζει πολυ ραλλακι..και μαλιστα ραλλακι με δεμενη γεφυρα (aftermarket μπαρα ψαλιδιων) απο κατω που δεν ειχε απο μαμα
Ειναι ομως καρτ συγκριτικα με ενα 208...ξεκαθαρα και στο λεω διοτι τα ξερω τα αυτοκινητα....
-
Τι μας νοιάζει εμάς για ποιον μιλάμε? Αν το προϊόν είναι καλό γιατί να με απασχολεί η μάρκα και η ιστορίας της? Και ΚΙΑ θα αγόραζα τώρα που πριν 10 χρόνια έβγαζε ψαροκασέλες με ρόδες.
Επίσης το Mini Cooper είναι μια χαρά στο δρόμο αλλά γενιά με τη γενιά δεν έχει καμία σχέση με αυτό που όριζει κανείς ως καρτ. Καλά για το Swift και το χαρακτηρισμό καρτ, ουδέν σχόλιο. Γενικώς η κατηγορία αν μιλάμε για σπορτίφ χαρακτηριστικά μόνο το Fiesta έχει να ξεχωρίζει. Τα υπόλοιπα εστιάζουν αλλού.
ΚΙΑ. Μάλιστα....
-
Καλα εχει κατι kia ......Ασε
Δεν το λεω ειρωνικα...... κατι αυτοκινηταρες...αλλα δεν ερχονται εδω.
-
stefan147 wrote:
Τι μας νοιάζει εμάς για ποιον μιλάμε? Αν το προϊόν είναι καλό γιατί να με απασχολεί η μάρκα και η ιστορίας της? Και ΚΙΑ θα αγόραζα τώρα που πριν 10 χρόνια έβγαζε ψαροκασέλες με ρόδες.
Επίσης το Mini Cooper είναι μια χαρά στο δρόμο αλλά γενιά με τη γενιά δεν έχει καμία σχέση με αυτό που όριζει κανείς ως καρτ. Καλά για το Swift και το χαρακτηρισμό καρτ, ουδέν σχόλιο. Γενικώς η κατηγορία αν μιλάμε για σπορτίφ χαρακτηριστικά μόνο το Fiesta έχει να ξεχωρίζει. Τα υπόλοιπα εστιάζουν αλλού.
ΚΙΑ. Μάλιστα....
Φυσικά. Γιατί τι έχει η ΚΙΑ? Είναι λιγότερο αξιόλογη από τη Suzuki? Σε καμία περίπτωση. Στο ίδιο ακριβώς κοινό απευθύνονται.
Το Φλεβάρη ήμουν μεταξύ του Cupra και του i30N. Πήρα τελικά το Cupra κυρίως γιατί το Hyundai δεν έβγαινε αυτόματο αλλιώς δεν είχα κανένα πρόβλημα να πάρω Hyundai. Θα μου έμενε και κάνα 2χιλιάρο στην τσέπη.
-
Ωχ τωρα το θυμήθηκα, σωστά..
Ασε μας ρε Στεφαν και εσυ
-
Δεν ξέρω τι λέτε για πόρτες και πόσο γδουπαριστές ακούγονται (respect, Lap!), εγώ δεν μπορώ ν' αποφασίσω χρώμα.
Κόκκινο ή μαύρο;
Αυτά είναι ερωτήματα, κύριοι...
-
εγώ δεν μπορώ ν' αποφασίσω χρώμα.
Κόκκινο ή μαύρο;
Αυτά είναι ερωτήματα, κύριοι...
Πανεύκολο: Κόκκινο χωρίς 2η σκέψη, σε μάυρο που το είδα χάνει πάρα πάρα πολύ (άθλιο θα το έλεγα)...δεν φαίνεται σχεδον καθόλου το ιδιαίτερο του σχεδίου του. Για εμένα (τα είδα όλα από κοντά) η σειρά για το χρώμα είναι η εξής:
- Μπλέ (είναι απίστευτο, απορώ γιατί το βγάζουν σε άλλα χρώματα...τόσο καλό είναι!).
- Πορτοκαλί
- Κίτρινο
- Κόκκινο
Σε όλα τα υπόλοιπα (και ειδικά τα σκούρα) χάνει πάρα πολύ.
-
Ναι στο περτικαλoκιτρινο ειναι κουκλακι ΑΛΛΑ με τα μαυρα φρυδια στα φτερα της GT line και τις μεγαλες ζαντες....σε πιο απλο φαινετα υπερβολικό το περτικαλοκιτρινο.....νομιζω
-
Ποιο περτικαλί, ρε σεις; Έχει περτικαλί το 208, θα με τρελάνετε;
-
Το ι30N είναι από τα αγαπημένα μου sleeper car . Αλλά δεν έχουμε τέτοια περίπτωση στο 208 .Είχα από σπόντα το cupra του 2008 με τα 240 άλογα για περίπου 3 μήνες και ακόμα το θυμάμαι. Γενικά το πάτημα του vw group νομίζω ακόμα είναι ένα κλικ πάνω ,ειδικά στους ελληνικούς καρόδρομους. Ακόμα και με 18άρες ζάντες.
2019 Peugeot 208 II