-
Χιλιόμετρα το χρόνο 6-7 χιλ. άρα δεν ενδιαφέρομαι για diesel.
Κίνηση κυρίως σε Εγνατία, Ιονία , Ολυμπία και Αττική οδό και σε επαρχιακή πόλη όπου δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα μποτιλιαρίσματος (άρα δεν με χαλάει καθόλου το χειροκίνητο κιβώτιο - αντιθέτως) και στις πέριξ περιοχές.
Με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις αλλά και η άνεση και η πολυτέλεια.
Υπήρξε μια αρχική σκέψη για crossover-Suv αλλά απορρίφθηκε και λόγω όγκου και λόγω του ότι δεν έχουν να προσφέρουν κάτι παραπάνω για την χρήση που κάνω. Σε χώρους δεν έχω μεγάλες απαιτήσεις, βασικά για 2 και ενίοτε 3 ενήλικοι.
Ο εξοπλισμός και οι τιμές είναι συζητήσιμοι, δεν αποτελεί το κύριο θέμα του παρόντος .
Έχω δοκιμάσει το FOCUS των 150 ίππων που μου άφησε θετική εντύπωση και στο ανάλογο νήμα βλέπω αρκετά θετικά στοιχεία. Αντίθετα στο νήμα της BMW 1 δεν υπάρχει κίνηση , μάλλον διότι είναι ακόμα φρέσκο μοντέλο.
Δεν το κρύβω ότι η BMW εμφανισιακά μου κάνει ένα κλικ περισσότερο και είναι και brand name με ότι αυτό συνεπάγεται, όμως και το FOCUS δείχνει πολύ καλό αυτοκίνητο συνολικά και έχει και έκδοση 182 ίππων ενώ η BMW από 140 ίπποι πάει στους 300 !! μεγάλο χάσμα δηλαδή.
Οι γνώμες και οι συμβουλές σας είναι εξόχως ευπρόσδεκτες.
Ευχαριστώ.
-
Χιλιόμετρα το χρόνο 6-7 χιλ. άρα δεν ενδιαφέρομαι για diesel.
Κίνηση κυρίως σε Εγνατία, Ιονία , Ολυμπία και Αττική οδό και σε επαρχιακή πόλη όπου δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα μποτιλιαρίσματος (άρα δεν με χαλάει καθόλου το χειροκίνητο κιβώτιο - αντιθέτως) και στις πέριξ περιοχές.
Με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις αλλά και η άνεση και η πολυτέλεια.
Υπήρξε μια αρχική σκέψη για crossover-Suv αλλά απορρίφθηκε και λόγω όγκου και λόγω του ότι δεν έχουν να προσφέρουν κάτι παραπάνω για την χρήση που κάνω. Σε χώρους δεν έχω μεγάλες απαιτήσεις, βασικά για 2 και ενίοτε 3 ενήλικοι.
Ο εξοπλισμός και οι τιμές είναι συζητήσιμοι, δεν αποτελεί το κύριο θέμα του παρόντος .
Έχω δοκιμάσει το FOCUS των 150 ίππων που μου άφησε θετική εντύπωση και στο ανάλογο νήμα βλέπω αρκετά θετικά στοιχεία. Αντίθετα στο νήμα της BMW 1 δεν υπάρχει κίνηση , μάλλον διότι είναι ακόμα φρέσκο μοντέλο.
Δεν το κρύβω ότι η BMW εμφανισιακά μου κάνει ένα κλικ περισσότερο και είναι και brand name με ότι αυτό συνεπάγεται, όμως και το FOCUS δείχνει πολύ καλό αυτοκίνητο συνολικά και έχει και έκδοση 182 ίππων ενώ η BMW από 140 ίπποι πάει στους 300 !! μεγάλο χάσμα δηλαδή.
Οι γνώμες και οι συμβουλές σας είναι εξόχως ευπρόσδεκτες.
Ευχαριστώ.
-
Είναι θέμα γούστου κυρίως.
Το καλύτερο θα ήταν να κάνεις δοκιμή και τα 2 αν έχεις την δυνατότητα. Επίσης κρίνε ποιο σου φαίνεται πιο εργονομικό για την χρήση που θέλεις.
Το focus έχει φοβερή οδηγική συμπεριφορά και με τα 182 είναι αρκετά ζωντανό αυτοκίνητο. Από την άλλη η BMW ίσως έχει καλύτερη μεταπολιτική αξία αν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο.
Και τα δύο θα είναι εξαιρετικές επιλογές. Το focus vignale από κοντά είναι αρκετά πιο όμορφο από τις φωτογραφίες με μοναδικό φάουλ κατά την δική μου άποψη, την δεύτερη ψεύτικη εξάτμιση πίσω. Η τιμή του δεν είναι ιδιαίτερα value for money σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις αλλά αν σου αρέσει πάσο.
Πάντως εδώ το Focus τα πήγε πολύ καλύτερα:
Τέλος δε ξέρω τι εγγύηση δίνει η BMW αλλά το focus μπορείς να το πάρεις με 8 χρόνια.
Σαν outsider, θα σου πρότεινα να ρίξεις και μια ματιά στην νέα Octavia καθώς και στο Superb.
-
Μπες και στα δύο και θα πάρεις το BMW. Δεν υπάρχει σύγκριση 'στην απτή αίσθηση ποιότητας' (που τη λοιδωρούν όσοι δεν μπορούν να τη φτάσουν, όπως έκαναν κάποτε και με την παθητική ασφάλεια, το περίφημο κλείσιμο της πόρτας κ.α. που πλέον τα μιμούνται).
Εκτός αν το κύριο κριτήριό σου είναι οι επιδόσεις. Εκεί νομίζω το φόκους υπερτερεί σίγουρα.
-
Η απτή ποιότητα είναι σε ανάλογο επίπεδο και στο Vignale. Δεν είναι το ίδιο εσωτερικό με τα άλλα. Δέρμα παντού.
Αν και για μένα, καλύτερα να είναι πιο δυνατό και ευχάριστο στην οδήγηση το αμάξι, παρά να έχει μαλακά πλαστικά 3 κατοστά από το πάτωμα!
Όσο για το κλείσιμο της πόρτας, το Focus είναι στιβαρότατο. Ακόμα και με τα edge protectors!
Αυτό όμως είναι καθαρά υποκειμενικό πράγμα. Ο καθένας ότι προτιμάει.
-
το περίφημο κλείσιμο της πόρτας κ.α. που πλέον τα μιμούνται
Από τις μεγαλύτερες παπάντζες ever, που δεν έχει σχέση με την πραγματική ποιότητα.
Η απάντηση στο αρχικό ερώτημα είναι απλή: Οδήγησε και τα δύο σε όσο το δυνατόν κοντινότερες συνθήκες με αυτές τις καθημερινότητάς σου και κρίνε ποιο σου ταιριάζει καλύτερα.
-
Παπάντζα ή όχι, βρίσκει μιμητές ΟΛΟΙ οι κατ/τές τα τελευταία 20 χρόνια μιμούνται τη συνολική αίσθηση των vw-audi-bmw-merc: Καλύτερα πλαστικά, μικρότερες ανοχές στη συναρμολόγηση, στιβαρότερη αίσθηση.
Συγκρίνετε 3άρα του 90 με τωρινή: Πολύ κοντά σε αυτά που ανέφερα. Όλοι οι υπόλοιποι: Έχουν κάνει πολλά βήματα προς τα κει. Τα αυτοκίνητά τους του '90 ήταν μέσα playmobil.
Και όχι δεν είναι παπάντζα επειδή έτσι ισχυρίζεται ο Jeremy Clarkson.Γιατί δεν έχω διαβάσει και καμιά λογική αιτιολόγηση επ' αυτού. Θα με υποχρέωνες αν είχες.
Αν ήταν τόσο απλό θα το έκαναν όλοι. Αλλά ξέχασα: Δεν θέλουν καλέ να κοροϊδεύουν τον καταναλωτή με άνευ ουσίας κορδελάκια, του δίνουν πιο ουσιαστικά πράγματα.
Και η 'απτή ποιότητα' του vigniale ΔΕΝ συγκρίνεται με το BMW. Έχω περιεργαστεί πολύ ώρα και τα δύο. Μια δερμάτινη επένδυση είναι καλή δε λέω, αλλά δεν μεταμορφώνεται ο χωρικός σε πρίγκηπα με το ντύσιμο μόνο. Μια ματιά π.χ. σε αρμούς -εντός και κυρίως εκτός- είναι άκρως διαφωτιστική.
-
Εγώ πάλι στην καινούρια σειρά 1 δεν είδα τίποτα το 'συγκλονιστικό' από θέμα ποιότητας στο εσωτερικό. Σίγουρα αυτά που αναφέρεις σχετικά με Audi Merc BMW ισχύουν, σε πολύ ακριβότερα όμως μοντέλα. Όχι στην σειρά 1...
Προς θεού δεν λέω ότι έχει κακή ποιότητα κατασκευής, απλά δεν είδα κάτι που την κάνει έτη φωτός καλύτερη από τον ανταγωνισμό. Τρίχες...
Όσο για το Focus τι περίεργο είδες στους αρμούς; Σίγουρα δεν έχει μαλακά υλικά παντού όπως θα είχε ένα ακριβό Audi, αλλά προσωπικά δεν έχω βρει κάτι να φαίνεται κακής ποιότητας. Αισθητή βελτίωση σε σχέση με τα προηγούμενα Focus!
Άσχετο με τα παραπάνω: android auto βάζουν επιτέλους στις BMW ή ακόμα;
-
Κι αυτό με την οδήγηση για να δουμε ποιο μας πάει, άλλη υπερεκτιμημένη παπάντζα. Δηλαδή υπάρχει έστω και μία στο εκατομμύριο να έχει οδηγικά κάποιο από τα δύο σοβαρό θέμα που να μπορεί να το διαπιστώσει ο μέσος οδηγός; Όλοι την έχουν δει δοκιμαστές τα τελευταία χρόνια..Ανάθεμα κι αν καταλάβαιναν διαφορές μεταξύ καλών αυτοκινήτων (δε μιλάμε για sandero και baleno) έτσι και γινόταν να τα οδηγήσουν χωρίς να βλέπουν.
Έχουμε ρίξει πολύ γέλιο με το πολλαπλοί vs ημιάκαμπτος και κάποιους που ισχυρίζονταν ότι καταλαβαίνουν διαφορά. Εμού συμπεριλαμβανομένου φυσικά. Την πάτησα μεγαλοπρεπώς.Στις 4 βόλτες είχα 50% επιτυχιες, δηλαδή στην ουσία επέλεγα στο γάμο του καραγκιόζη - τυχαία.
-
Εγώ πάλι στην καινούρια σειρά 1 δεν είδα τίποτα το 'συγκλονιστικό' από θέμα ποιότητας στο εσωτερικό. Σίγουρα αυτά που αναφέρεις σχετικά με Audi Merc BMW ισχύουν, σε πολύ ακριβότερα όμως μοντέλα. Όχι στην σειρά 1...
Προς θεού δεν λέω ότι έχει κακή ποιότητα κατασκευής, απλά δεν είδα κάτι που την κάνει έτη φωτός καλύτερη από τον ανταγωνισμό. Τρίχες...
Όσο για το Focus τι περίεργο είδες στους αρμούς; Σίγουρα δεν έχει μαλακά υλικά παντού όπως θα είχε ένα ακριβό Audi, αλλά προσωπικά δεν έχω βρει κάτι να φαίνεται κακής ποιότητας. Αισθητή βελτίωση σε σχέση με τα προηγούμενα Focus!
Άσχετο με τα παραπάνω: android auto βάζουν επιτέλους στις BMW ή ακόμα;
Τίποτα κακό δεν είδα. Απλά η συναρμογή του 1 είναι πιο ακριβής και με μικρότερα διάκενα. Και ναι έχεις δίκιο δεν είναι έτη φωτός καλύτερη. Είναι όμως αισθητά.
Σίγουρα είναι πολύ πιο βελτιωμένο από το φόκους 2 που ξέρω, αυτό το κοίταζες από 5 μέτρα και φαίνονταν τα κομμάτια του αμαξώματος να ξεχωρίζουν. Ειδικά εκείνη η 5η πόρτα από το πλάι...Σε σχέση με το τότε γκολφ 5 ήταν παρασάγγας πίσω.
Πές τα με τους απαράδεκτους, πρέπει νάχουμε ντε και καλά αϊφόνι για οδηγάμε bmw. Απλά γελοίο.
-
kostasT wrote:
Παπάντζα ή όχι, βρίσκει μιμητές ΟΛΟΙ οι κατ/τές τα τελευταία 20 χρόνια μιμούνται τη συνολική αίσθηση των vw-audi-bmw-merc: Καλύτερα πλαστικά, μικρότερες ανοχές στη συναρμολόγηση, στιβαρότερη αίσθηση.
Συγκρίνετε 3άρα του 90 με τωρινή: Πολύ κοντά σε αυτά που ανέφερα. Όλοι οι υπόλοιποι: Έχουν κάνει πολλά βήματα προς τα κει. Τα αυτοκίνητά τους του '90 ήταν μέσα playmobil.
Και όχι δεν είναι παπάντζα επειδή έτσι ισχυρίζεται ο Jeremy Clarkson.Γιατί δεν έχω διαβάσει και καμιά λογική αιτιολόγηση επ' αυτού. Θα με υποχρέωνες αν είχες.
Αν ήταν τόσο απλό θα το έκαναν όλοι. Αλλά ξέχασα: Δεν θέλουν καλέ να κοροϊδεύουν τον καταναλωτή με άνευ ουσίας κορδελάκια, του δίνουν πιο ουσιαστικά πράγματα.
Και η 'απτή ποιότητα' του vigniale ΔΕΝ συγκρίνεται με το BMW. Έχω περιεργαστεί πολύ ώρα και τα δύο. Μια δερμάτινη επένδυση είναι καλή δε λέω, αλλά δεν μεταμορφώνεται ο χωρικός σε πρίγκηπα με το ντύσιμο μόνο. Μια ματιά π.χ. σε αρμούς -εντός και κυρίως εκτός- είναι άκρως διαφωτιστική.
Δεν ξέρω τι λέει ο Κλάρκσον αλλά φυσικά υπάρχει αιτιολόγηση. Οι βιομηχανίες ακολουθούν αυτόν τον δρόμο, γιατί ο μέσος αγοραστής αυτά βλέπει, αν του πεις για ανοξείδωτες εξατμίσεις θα σου πει 'δεν είμαι μηχανικός' και αν το πεις για υποστροφή θα σου πει 'δεν είμαι ραλλίστας'). Στις πόρτες συγκεκριμένα, ολόκληρα τμήματα μηχανολόγων ασχολούντα με τους μεντεσέδες και τα λάστιχα στεγάνωσης ώστε να δίνεται αυτή η αίσθηση όταν κλείνεις την πόρτα. Δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική στιβαρότητα, ακαμψία και ποιότητα, είναι το πως ακούγεται απλά.
Σχετικά με την οδήγηση, σημασία έχει η συνολική εμπειρία που αποκομίζει κάποιος, όχι αν έχει πολλαπλούς (το Megane RS ημιάκαμπτο έχει...). Αν δεν καταλαβαίνει κάποιος την διαφορά στην οδήγηση ανάμεσα σε ένα Focus και ένα Auris, ας αλλάξει χόμπι καλύτερα...
Μόνο αιτιολόγηση δεν είναι αυτό. Γενικότητες και αοριστίες. Τι ακριβώς κάνουν δηλαδή στις πόρτες και στους μεντεσέδες, μάγια; Αστικός μύθος μοιάζει, εκτός αν έχεις καμιά αξιόπιστη πηγή - που μάλλον δεν έχεις. Υπάρχει πολύ πιο απλή αιτιολόγηση, αυτή που αυθαίρετα δε θες να παραδεχτείς: Τα σημεία στήριξης είναι άκαμπτα, η πόρτα επίσης .
Οι άλλοι κατ/τές γιατί δεν κάνουν το ίδιο με τα δικά τους, δεν το καταδέχονται; Αφού είναι κριτήριο για τον καταναλωτή.Σε περίπτωση αμφιβολίας, κάνε το γνωστό τεστ του ενός μπροστινού τροχού πάνω στο πεζοδρόμιο και κλείσε την πόρτα σε κανένα auris, μιας και το ανέφερες. Δες πως κάθεται στο πλαίσιο. Και μετά σε κάποιο golf, a3, bmw 1, ακόμα και Α-class.
Αυτοκίνητα δεν αγοράζουν μόνο οι χομπίστες. Αγοράζουν κυρίως οι μη χομπίστες. Επίσης στα φόρα γράφουν και μη χομπίστες καθημερινοί οδηγοί που απλά ενδιαφέρονται για την αυτοκίνηση ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ τους.
Που τους είναι παγερά αδιάφορο αν π.χ. και με ατμοσφαιρικό μπορείς να πάς γρήγορα αρκεί να έχεις τα άλογα, αλλά πρέπει να το κρατάς από τις 4000 και πάνω. Απλά γελοίο, δεν το κάνει κανείς, ούτε οι κατ εξοχήν χεράδες και γρήγοροι, γιατί απλά είναι τρομερά κουραστικό στη διάρκεια.
Οι μη χομπίστες λοιπόν είναι πολύ πιο γρήγοροι με ένα τούρμπο ίδιων ίππων, χωρίς καν να προσπαθήσουν, χαλαρά.
Δεν σημαίνει αυτό ότι το αυτοκίνητό τους είναι πραγματικά ταχύτερο από ένα ατμοσφαιρικό ίδιων ίππων.
Όλους εμάς τους παραπάνω εννοώ με το υπερτιμημένο του αυτοκινήτου που μας ταιριάζει.Τρίχες κατσαρές είναι η συνολική αίσθηση μεταξύ συγκρίσιμων οχημάτων, εξαρτάται και από πιο δευτερεύοντα πράγματα, θέση οδήγησης, βάρος τιμονιού, συνήθεια κλπ. Βαυκαλίζονται οι περισσότεροι ότι βρίσκουν διαφορές αξιοσημείωτες.
Παλιότερα ναι υπήρχαν και μάλιστα ακραίες: Π.χ το polo της συζύγου μοντ. 2001. Ότι πιο άνιωθο και στο περίπου έχω οδηγήσει. Τραγικό. Μόνο το γιάρις ήταν χειρότερο. Το τότε clio: άλλος κόσμος. Το 106 επίσης (για τα γούστα μου ότι καλύτερο στα μικρά τότε, το είχε ο πατέρας, εγώ είχα το 306)
-
Κι αυτό με την οδήγηση για να δουμε ποιο μας πάει, άλλη υπερεκτιμημένη παπάντζα. Δηλαδή υπάρχει έστω και μία στο εκατομμύριο να έχει οδηγικά κάποιο από τα δύο σοβαρό θέμα που να μπορεί να το διαπιστώσει ο μέσος οδηγός; Όλοι την έχουν δει δοκιμαστές τα τελευταία χρόνια..Ανάθεμα κι αν καταλάβαιναν διαφορές μεταξύ καλών αυτοκινήτων (δε μιλάμε για sandero και baleno) έτσι και γινόταν να τα οδηγήσουν χωρίς να βλέπουν.
Καλά δεν νομίζω να χρειάζεται ιδιαίτερη εμπειρία για να καταλάβει κάποιος διαφορά στην αίσθηση του τιμονιού η του επιλογέα ταχυτήτων η της άνεσης των αναρτήσεων μεταξύ του αυτοκινήτου χ και ψ.
-
Κι αυτό με την οδήγηση για να δουμε ποιο μας πάει, άλλη υπερεκτιμημένη παπάντζα. Δηλαδή υπάρχει έστω και μία στο εκατομμύριο να έχει οδηγικά κάποιο από τα δύο σοβαρό θέμα που να μπορεί να το διαπιστώσει ο μέσος οδηγός; Όλοι την έχουν δει δοκιμαστές τα τελευταία χρόνια..Ανάθεμα κι αν καταλάβαιναν διαφορές μεταξύ καλών αυτοκινήτων (δε μιλάμε για sandero και baleno) έτσι και γινόταν να τα οδηγήσουν χωρίς να βλέπουν.
Στοιχειώδης αισθήσεις εαν έχεις καταλαβαίνεις διαφορές. Δεν λέω ότι κάποιο αυτοκίνητο είναι κακό ή έχει θέμα, αλλά καταλαβαίνεις πανεύκολα τις διαφορές. Οδήγησα μέσα σε 2 εβδομάδες τα: C3, 208 & Fiesta και οι διαφορές μεταξύ τους ήταν εμφανέστατες, κυρίως στην ποιότητα κύλισης. Κανένα δεν ήτνα κακό αυτοκίνητα, ίσα ίσα, αλλά διαφορές είχαν και αρκετά μεγάλες. Οπότε ο καθένας επιλέγει με βάση το γούστο του και το τι θέλει. Αλλοίμονο εαν δεν καταλαβαίναμε τις διαφορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
-
Παπάντζα ή όχι, βρίσκει μιμητές ΟΛΟΙ οι κατ/τές τα τελευταία 20 χρόνια μιμούνται τη συνολική αίσθηση των vw-audi-bmw-merc: Καλύτερα πλαστικά, μικρότερες ανοχές στη συναρμολόγηση, στιβαρότερη αίσθηση.
Συγκρίνετε 3άρα του 90 με τωρινή: Πολύ κοντά σε αυτά που ανέφερα. Όλοι οι υπόλοιποι: Έχουν κάνει πολλά βήματα προς τα κει. Τα αυτοκίνητά τους του '90 ήταν μέσα playmobil.
Και όχι δεν είναι παπάντζα επειδή έτσι ισχυρίζεται ο Jeremy Clarkson.Γιατί δεν έχω διαβάσει και καμιά λογική αιτιολόγηση επ' αυτού. Θα με υποχρέωνες αν είχες.
Αν ήταν τόσο απλό θα το έκαναν όλοι. Αλλά ξέχασα: Δεν θέλουν καλέ να κοροϊδεύουν τον καταναλωτή με άνευ ουσίας κορδελάκια, του δίνουν πιο ουσιαστικά πράγματα.
Και η 'απτή ποιότητα' του vigniale ΔΕΝ συγκρίνεται με το BMW. Έχω περιεργαστεί πολύ ώρα και τα δύο. Μια δερμάτινη επένδυση είναι καλή δε λέω, αλλά δεν μεταμορφώνεται ο χωρικός σε πρίγκηπα με το ντύσιμο μόνο. Μια ματιά π.χ. σε αρμούς -εντός και κυρίως εκτός- είναι άκρως διαφωτιστική.
Δεν ξέρω τι λέει ο Κλάρκσον αλλά φυσικά υπάρχει αιτιολόγηση. Οι βιομηχανίες ακολουθούν αυτόν τον δρόμο, γιατί ο μέσος αγοραστής αυτά βλέπει, αν του πεις για ανοξείδωτες εξατμίσεις θα σου πει 'δεν είμαι μηχανικός' και αν του πεις για υποστροφή θα σου πει 'δεν είμαι ραλλίστας'). Στις πόρτες συγκεκριμένα, ολόκληρα τμήματα μηχανολόγων ασχολούντα με τους μεντεσέδες και τα λάστιχα στεγάνωσης ώστε να δίνεται αυτή η αίσθηση όταν κλείνεις την πόρτα. Δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική στιβαρότητα, ακαμψία και ποιότητα, είναι το πως ακούγεται απλά.
Σχετικά με την οδήγηση, σημασία έχει η συνολική εμπειρία που αποκομίζει κάποιος, όχι αν έχει πολλαπλούς (το Megane RS ημιάκαμπτο έχει...). Αν δεν καταλαβαίνει κάποιος την διαφορά στην οδήγηση ανάμεσα σε ένα Focus και ένα Auris, ας αλλάξει χόμπι καλύτερα...
-
Μόνο αιτιολόγηση δεν είναι αυτό. Γενικότητες και αοριστίες. Τι ακριβώς κάνουν δηλαδή στις πόρτες και στους μεντεσέδες, μάγια; Αστικός μύθος μοιάζει, εκτός αν έχεις καμιά αξιόπιστη πηγή - που μάλλον δεν έχεις. Υπάρχει πολύ πιο απλή αιτιολόγηση, αυτή που αυθαίρετα δε θες να παραδεχτείς: Τα σημεία στήριξης είναι άκαμπτα, η πόρτα επίσης .
Οι άλλοι κατ/τές γιατί δεν κάνουν το ίδιο με τα δικά τους, δεν το καταδέχονται; Αφού είναι κριτήριο για τον καταναλωτή.Σε περίπτωση αμφιβολίας, κάνε το γνωστό τεστ του ενός μπροστινού τροχού πάνω στο πεζοδρόμιο και κλείσε την πόρτα σε κανένα auris, μιας και το ανέφερες. Δες πως κάθεται στο πλαίσιο. Και μετά σε κάποιο golf, a3, bmw 1, ακόμα και Α-class.
Αυτοκίνητα δεν αγοράζουν μόνο οι χομπίστες. Αγοράζουν κυρίως οι μη χομπίστες. Επίσης στα φόρα γράφουν και μη χομπίστες καθημερινοί οδηγοί που απλά ενδιαφέρονται για την αυτοκίνηση ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ τους.
Που τους είναι παγερά αδιάφορο αν π.χ. και με ατμοσφαιρικό μπορείς να πάς γρήγορα αρκεί να έχεις τα άλογα, αλλά πρέπει να το κρατάς από τις 4000 και πάνω. Απλά γελοίο, δεν το κάνει κανείς, ούτε οι κατ εξοχήν χεράδες και γρήγοροι, γιατί απλά είναι τρομερά κουραστικό στη διάρκεια.
Οι μη χομπίστες λοιπόν είναι πολύ πιο γρήγοροι με ένα τούρμπο ίδιων ίππων, χωρίς καν να προσπαθήσουν, χαλαρά.
Δεν σημαίνει αυτό ότι το αυτοκίνητό τους είναι πραγματικά ταχύτερο από ένα ατμοσφαιρικό ίδιων ίππων.
Όλους εμάς τους παραπάνω εννοώ με το υπερτιμημένο του αυτοκινήτου που μας ταιριάζει.Τρίχες κατσαρές είναι η συνολική αίσθηση μεταξύ συγκρίσιμων οχημάτων, εξαρτάται και από πιο δευτερεύοντα πράγματα, θέση οδήγησης, βάρος τιμονιού, συνήθεια κλπ. Βαυκαλίζονται οι περισσότεροι ότι βρίσκουν διαφορές αξιοσημείωτες.
Παλιότερα ναι υπήρχαν και μάλιστα ακραίες: Π.χ το polo της συζύγου μοντ. 2001. Ότι πιο άνιωθο και στο περίπου έχω οδηγήσει. Τραγικό. Μόνο το γιάρις ήταν χειρότερο. Το τότε clio: άλλος κόσμος. Το 106 επίσης (για τα γούστα μου ότι καλύτερο στα μικρά τότε, το είχε ο πατέρας, εγώ είχα το 306)
Ρυθίζουν τους μεντεσέδες και τα λάστιχα ώστε κλείνοντας να παράγουν ένα συγκεκριμένο ήχο. Δεν έχει καμία σχέση αυτό με την ακαμψία, οι πόρτες δεν είναι δομικά τμήματα του σκελετού. Αν διαβάσεις για τεχνικά θέματα και συνεντεύξεις των μηχανολόγων των εταιρειών, θα δεις οτι το αναφέρουν. Πλέον όλοι οι κατασκευαστές δίνουν βάρος και σε αυτά, γιατί ο μέσος αγοραστήςε ως εκεί (δεν) ξέρει να κρίνει. Η ακαμψία μετριέται με συγκεκριμένους τρόπους, όχι από το 'κλακ' της πόρτας. Αν ακούσεις τι είδους 'κλακ' κάνουν τα πανάκριβα σπορ αυτοκίνητα με τις υπερ-υψηλές ακαμψίες θα καταλάβεις τι εννοώ.
Από εκεί και πέρα, αυτό που σε κάποιον φαίνεται κουραστικό, για κάποιον άλλον είναι διασκεδαστικό. Τέλος αν δεν καταλαβαίνει κάποιος την διαφορά ανάμεσα σε διαφορετικά αυτοκίνητα, δεν υπάρχει λόγος συζήτησης. Μιλάω για απλά πράγματα, όπως την αμεσότητα του τιμονιού, την απόκριση του κινητήρα, την ταχύτητα περιοστροφής του μπροστινού μέρους κλπ. Δεν μιλάω για προ-τοποθέτηση ή για αποσταθεροποίηση του πίσω ώστε να βγει με ελαφρύ ανάποδο, και άλλα τέτοια που ενδιαφέρουν εμάς τους χομπίστες.
-
Τι ακριβώς κάνουν δηλαδή στις πόρτες και στους μεντεσέδες, μάγια; Αστικός μύθος μοιάζει, εκτός αν έχεις καμιά αξιόπιστη πηγή - που μάλλον δεν έχεις.
Τα αριστερά που βλέπεις είναι λαστιχένια και έτσι τα έβαζε η Mazda από το εργοστάσιο απλά για να μην κάνει βόλτες η πόρτα στο κενό που υπάρχει με το πλαίσιο. Ακόμα και στην τελευταία γενιά ΜΧ5 βάζει τα ίδια λαστιχένια για να κόψει και από εκεί κόστος. Δεξιά είναι συμπαγή πλαστικά. Αν ακούσεις το κλείσιμο της πόρτας με το λαστιχένιο, χωρίς καν να υπάρχει αλλά και με το πλαστικό χωρίς να βλέπεις το αυτοκίνητο στην 1η περιπτωση θα νομίζεις ότι κλείνεις πόρτα peugeot 206, στη 2η daewoo lanos και στην 3η VW Golf.
Όσοι δε, βάζουν και ηχομονοτικά φύλλα στην εσωτερική λαμαρίνα της πόρτας λένε ότι έκαναν πόρτα mercedes. Παρακολούθησε στο παρακάτω βίντεο με πόσο απλό τρόπο μπορείς να κάνεις μια λαμαρίνα να δείχνει συμπαγής. Και όχι δεν κάνουν μάγια με τους μεντεσέδες.
Αιτιολόγησέ μου εσύ τώρα αυτό...
Τα σημεία στήριξης είναι άκαμπτα, η πόρτα επίσης .
Γιατί από τα λίγα που ξέρω για να γίνει κάτι άκαμπτο πρέπει να είναι τύπου rollbar/cage σαν αυτά που χρησιμοποιούν στα αγωνιστικά. Ειδάλλως μέταλλο τύπου hardox. Γνωρίζεις αν αυτά τα σημεία αποτελούνται από τέτοια υλικά; Περιμένω κι εγώ μια αιτιολόγιση γιατί το ότι τα σημεία στίριξης είναι άκαμπτα δε μου λέει κάτι. Εγώ με ένα πολύ απλό παράδειγμα (αυτό των ηχομονωτικών φύλλων) σου απέδειξα πως μια ''κούφια'' πόρτα μπορεί να γίνει πόρτα χρηματοκιβωτίου.
Οι άλλοι κατ/τές γιατί δεν κάνουν το ίδιο με τα δικά τους, δεν το καταδέχονται; Αφού είναι κριτήριο για τον καταναλωτή.
Μείωση κόστους για ανταγωνιστικότερη τιμή.
-
Στην επαρχία πάντως κυκλοφορεί φήμη για ζημιές και τσίμπημα λαδιού στα BMW από 50.000 και πάνω. Για τις δε ζημιές λένε ότι πρέπει η εταιρία να βγάλει άλλο 1 αυτοκίνητο μέσα στη 10 ετία. Λένε ότι δεν είναι όπως παλιά. Μηχανικοί βγαίνουν και τα λένε.
Για το δε Focus δεν έχει ακουστεί τίποτα κακό, ούτε λάδια, ούτε ζημιές. Φίλος με focus ST άλλαξε ψυγείο στα 11 χρόνια και μέσα στην ίδια 10 ετία τα πορτοκαλί ST ξεφλούδισαν.
-
Είχε και η Ford τα θεματάκια της με τον προηγούμενο 4κύλινδρο 1.5 ecoboost. Ολόκληρη ιστορία έγινε...
Το καινούριο όμως έχει τελείως διαφορετικό καινούριο κινητήρα 3κύλινδρο, οπότε μάλλον μάθανε από τα λάθη τους.
Τον ίδιο κινητήρα έχει και το fiesta ST και δεν έχει ακουστεί ακόμα κάτι αρνητικό.
-
Τι είχε γίνει με το προηγούμενο 4κύλινδρο 1.5 EcoBoost?
-
Τι είχε γίνει με το προηγούμενο 4κύλινδρο 1.5 EcoBoost?
Στους προηγούμενης γενιάς 1.0 και 1.5 είχαν κάποια θέματα με διαρροή ψυκτικού υγρού που μπορούσε να δημιουργήσει διάφορα θέματα. Αν το ψάξεις στο Google θα δεις λεπτομέρειες.
Δεν είχε φυσικά να κάνει με το μοτέρ ακριβώς. Οφειλόταν αν θυμάμαι καλά σε κάποιες ελαττωματικές σωληνώσεις.
BMW 118i M Sport vs FORD FOCUS Vignale