-
Καλησπέρα,
Λόγω ατυχήματος και ολικής καταστροφής του προηγούμενου αυτοκινήτου, Renault Clio IV, 1,5dci Dynamic, πρέπει να επιλέξω καινούργιο μόλις μετά από 3,5 χρόνια με το Clio. Ήμουν ευχαριστημένος με τον κινητήρα και με το πάτημα αν και θα το ήθελα λίγο πιο άνετο. Οι χώροι ήταν οκ για την τριμελή οικογένεια μου.
Οπότε στα 15-18 χιλιάδες ευρώ που θα μπορέσω να διαθέσω θα ήθελα ένα άνετο σε χώρους και μετακίνηση μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο σε πετρέλαιο (15k χλμ το χρόνο).
Αυτό που έχω ξεχωρίσει είναι το καινούργιο clio, αλλά θα προτιμούσα να ακούσω και τις δικές σας απόψεις και εμπειρίες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
-
Καλησπέρα,
Λόγω ατυχήματος και ολικής καταστροφής του προηγούμενου αυτοκινήτου, Renault Clio IV, 1,5dci Dynamic, πρέπει να επιλέξω καινούργιο μόλις μετά από 3,5 χρόνια με το Clio. Ήμουν ευχαριστημένος με τον κινητήρα και με το πάτημα αν και θα το ήθελα λίγο πιο άνετο. Οι χώροι ήταν οκ για την τριμελή οικογένεια μου.
Οπότε στα 15-18 χιλιάδες ευρώ που θα μπορέσω να διαθέσω θα ήθελα ένα άνετο σε χώρους και μετακίνηση μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο σε πετρέλαιο (15k χλμ το χρόνο).
Αυτό που έχω ξεχωρίσει είναι το καινούργιο clio, αλλά θα προτιμούσα να ακούσω και τις δικές σας απόψεις και εμπειρίες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
-
Μπορείς να πάρεις το απερχόμενο Καπτούρ σε ντίζελ νταινάμικ . Ακόμα το νέο Κλιό και όλα τα μικρά .
Τέλος με τις προσφορές που έχει τώρα η Σιτροέν , μπορείς να πάρεις το 3 αιρκρός i touch σε λευκό με 18800 , ή την βενζίνη feel 16000 .
-
Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να παει σε suv,αλλωστε δεν αναφερει και κατι.Εφ οσον εισαιικανοποιημενος απο το παρον Κλιο,το νεο θα σε καλυψει απολυτα αφου υπαρχουν οι dci κινητηρες αλλα και ειναι και ελαφρως μεγαλυτερο εσωτερικα και στο χωρο αποσκευων.....Μειονεκητμα ομως η υψηλοτερη τιμη του....17080 για τα 85αλογα και 19790 για τα 115.
-
Και το ibiza να δεις
-
Είδα σήμερα το c3 και c3 aircross και οδήγησα το δεύτερο. Καλύτεροι χώροι από clio αλλά και ακριβότερο. 15,7κ για το c3 και 18,2κ για c3 aircross στις εκδόσεις που με καλύπτουν. Αύριο θα δω το/τα renault (clio/captur). Με προβληματίζουν τα 85 ψοφια άλογα του clio, 14,7s τα 0-100....
Μέχρι στιγμής πάω για το απλό c3, εκτός αν καταφέρω καλύτερη έκπτωση για το aircross.
Ευχαριστώ μέχρι στιγμής για τη συμβολή σας
-
Hyundai i30 diesel; Εξοπλισμός active με 17690,00€ & πιο μεγάλους χώρους;
-
Είσαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουν να σε καλύπτουν οι χώροι του Clio, οικογενειακά με το πέρασμα του χρόνου;
-
Είδα το clio... πιο κλειστοφοβικο από το προηγούμενο και με την θέση οδήγησης πιο χαμηλά εξανεμίζονται και άλλα εκατοστά από την θέση πίσω από τον οδηγό. Άκυρο από εμενα. Ναι το hyundai είναι στα υπόψιν. Θα πάω από βδομάδα να το δω/δοκιμάσω.
Ναι με προβληματιζουν οι χώροι των supermini αυτοκινήτων, αλλά το μπάτζετ ξεφεύγει για αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας με ελάχιστες εξαιρέσεις εκτός και αν εγκαταλείψω το ντίζελ.. Από βδομάδα τα νεότερα.
Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας.
-
Πάρε το φηλ 3 αιρκρος που σε καλύπτει από χώρους , στην βενζίνη 110 στα 16000 σε άσπρο χρώμα. Σου βάζουν έμαθα εδώ νάβι και κάμερα με 400 € και το υποβραχιόνιο όπως του Στόρμ με 150 και αν θέλεις με μεμβράνη στην οροφή το κάνεις και δίχρωμο . Το μόνο που λείπει είναι ο αυτόματος κλιματισμός , έχει Α/Κ και οι αυτόματοι καθαριστήρες , έχει αυτόματα φώτα και αναδιπλούμενους καθρέπτες και αυτόματο φρενάρισμα κλπ .
-
Έχω βρει ενα μεταχειρισμενο αυτοκίνητο του 2019 του ομίλου VAG με το 7-τάχυτο αυτόματο DSG.
Έχουν και τώρα προβλήματα αξιοπιστίας τα συγκεκριμένα κιβώτια, έχει ακουστεί κάτι;
Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας.
-
Νομίζω παλαιότερα έβγαζε περισσότερα προβλήματα το DSG, πλέον απ΄ότι διαβάζω έχει βελτιωθεί η όλη κατάσταση.. Αν δε κάνω λάθος παλαιότερα είχαν θέμα τα DSG 'ξηρού τύπου', ενώ πλέον βάζουν υγρού τύπου (αν δε κάνω λάθος το τονίζω). Ποιο VW βρήκες; Καλή τιμή;
-
Νομίζω παλαιότερα έβγαζε περισσότερα προβλήματα το DSG, πλέον απ΄ότι διαβάζω έχει βελτιωθεί η όλη κατάσταση.. Αν δε κάνω λάθος παλαιότερα είχαν θέμα τα DSG 'ξηρού τύπου', ενώ πλέον βάζουν υγρού τύπου (αν δε κάνω λάθος το τονίζω). Ποιο VW βρήκες; Καλή τιμή;
Το εαν είναι υγρού ή ξηρού τύπου είναι ένα μπέρδεμα. Θα το αναλύσω, αλλά πρακτικά (για τα αυτοκίνητα που συζητάμε) το 6αρι DSG είναι υγρού συμπλέκτη και το 7αρι DSG είναι ξηρού.
-
Το DQ250 είναι 6άρι υγρού συμπλέκτη
-
Το DQ200 είναι 7αρι ξηρού συμπλέκτη και αντικατέστησε σε αρκετά μοντέλα το 250, ως πιο ελαφρύ και με περισσότερες σχέσεις, ειδικά όπου δεν υπάρχει απαίτηση αντοχής σε μεγάλη ροπή και ιπποδύναμη.
-
Το DQ500 είναι ένα μεγαλύτερο 250, άρα υγρού συμπλέκτη, με 7 όμως σχέσεις. Χρησιμοποιείται σε μοντέλα με μεγαλύτερα μοτέρ (γιατί αντέχει μεγαλύτερη ροπή) όπως Audi TT, VW Transporter κλπ.
Υπάρχει και το DL501, που όμως είναι μόνο για Audi, τοποθετείται κατά τον διαμήκη άξονα και έχει αρκετές διαφορές από τα υπόλοιπα (π.χ. 2 διαφορετικά ήδη λαδιού για μεγαλύτερη αξιοπιστία) και είναι επίσης 7τάχυτο.
Γενικά τα DSG δεν είναι και από τα πιο αξιόπιστα κιβώτια και προσωπικά θα αγόραζα αυτοκίνητο με DSG αλλά μόνο με επέκταση εγγύησης και φυσικά θα το πούλαγα πριν λήξει!
-
-
Καλησπέρα στη παρέα,
Η αποζημίωση βγήκε πριν τον κορονοϊο οπότε η αγορά δεν προχώρησε αλλά η ανάγκη υπάρχει για νεό οικογενειακό στα 15-18Κ.
Τα επικρατέστερα καινούργια σε αυτά τα λεφτά είναι: (με τα θετικά και τα αρνητικά τους)
- Skoda Scala Limited 1.0 116hp
-
Χώροι επιβατών πίσω
-
Όγκος χώρου αποσκευών
-
Ροπή κινητήρα, επιδόσεις
-
Μη αναδιπλούμενοι καθρέφτες,
-
Έλλειψη ηλεκτροχρωματικού καθρέφτη
-
Μικρότερη διάρκεια εγγύησης και χιλιομέτρων (με την επέκταση 4 χρόνια ή 60κ χλμ)
-
Ρύθμιση ροής αέρα από την οθόνη αφής
-
Έλλειψη αυτόματης ρύθμισης μεγάλης/μεσαίας σκάλας φώτων
- Hyundai I30 Distinctive 1.0 T-GDI 120hp
-
Καλύτερη εργονομία εσωτερικού
-
Καλήτερη ανάρτηση πίσω (πολλαπλοί σύνδεσμοι)
-
Πιο όμορφος πίνακας οργάνων (υποκειμενική άποψη)
-
Πιο όμορφο εσωτερικό (υποκειμενική άποψη)
-
Καλύτερη εγγύηση
-
Αυτόματη ρύθμιση μεγάλης/μεσαίας σκάλας φώτων
-
Αργότερος κινητήρας (και λόγω βάρους +100kg)
-
Έλλειψη ηλεκτροχρωματικού καθρέφτη
-
Έλλειψη LED φώτων μεσαίας σκάλας φώτων
Οι διαφορές μεταξύ των δύο δεν είναι χαοτικές, σίγουρα την δουλειά μου θα την κάνω σχετικά καλά και με τα δυο.
Τα πράγματα που με προβληματίσουν είναι η αξιοπιστία της Skoda για ένα αυτοκίνητο που θα το κρατήσω 10+ χρόνια έναντι της Hyundai και το γεγονός ότι σε 3-4 μήνες στο I30 του γίνεται το facelift με νέο κινητήρα 1.5 τούρμπο και προαιρετική ενσωμάτωση ήπιου υβριδικού συστήματος τόσο στον 1.0 όσο και στον 1.5 (θα μειώσει τα τέλη ταξινόμησης η ύπαρξη υβριδικού συστήματος;).
Τέλος ακούγεται ότι έρχεται νέος τρόπος υπολογισμού των τελών ταξινόμησης και ίσως κάποια ευνοϊκά μέτρα για αγορά νέου αυτοκινήτου μέσα στον Ιούνιο.
Αν περιμένω 2-3 βδομάδες για τα νέα μέτρα θα υπάρχει κάποιο ετοιμοπαράδοτο ή θα πάω Σεπτέμβριο καθώς με τον κορονοϊο μειώθηκαν οι παραγωγές;
Στα χρήματα που μπορώ να διαθέσω υπάρχει κάποιο άλλο καινούργιο που δεν έχω λάβει υπόψη μου;
Να αναφέρω ότι το Captur που γλυκοίταζα έχει εξωπραγματικές τιμές, το 2008 δεν μου άρεσε (το έκανα td), το ομόσταυλο ceed δεν με ενθουσίασε. Arona, C3 Aircross, Cactus έχουν πιο άσχημο εσωτερικό. Corolla, Civic, Focus πολύ ακριβά ή/και 'γυμνά' από εξοπλισμό.
Συγνώμη για το κατεβατό αλλά προβληματίζομαι και υποψιάζομαι ότι κάτι μου έχει ξεφύγει και χρειάζομαι τα φώτα σας.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
-
Τέλος ακούγεται ότι έρχεται νέος τρόπος υπολογισμού των τελών ταξινόμησης και ίσως κάποια ευνοϊκά μέτρα για αγορά νέου αυτοκινήτου μέσα στον Ιούνιο.
Δεν προκειται να εφαρμοστει πριν τον Σεπτεμβριο ο νεος υπολογισμος των ΤΤ
To peugeot 308 το ειδες? Εχει καλες προσφορες . Αλλά να ξερεις, του χρονου θα παρουσιαστει το νεο
Αγορά αυτοκινήτου 15-18k