Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 720
    • 721
    • 722
    • 723
    • 724
    • 731
    • 732
    • 722 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    169099
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonn last edited by

      μα αμα φτανει 300 δε τις αλλαζεις κατ ευθειαν; Καλα κανω εγω που δε τις ελεγχω καθολου, εμενα βεβαια ειναι αυτορυθμιζομενες σε Rav4 MKII

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • P
        panjoss last edited by

        Θέλω πριν βάλω αέριο στο Almera  n15 να κάνω έναν έλεγχο γιατί έχει φτάσει 200.000 χλμ και δεν νομίζω να έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Έχω την εντύπωση ότι έχει μηχανικές και όχι αυτορυθμιζομενες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • I
          ilias-a last edited by

          Μηχανικες εχει, μετρα καυσαερια με πολυ ζεστο κινητηρα και υστερα απο ξεμπουκωμα και αν στο ρελαντι εχει κατω απο 70 υδρογοναναθρακες εισαι ενταξει απο βαλβιδες, αν εχει παραπανω κανε μετρηση διακενων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • P
            panjoss @ilias-a last edited by

            Μηχανικες εχει, μετρα καυσαερια με πολυ ζεστο κινητηρα και υστερα απο ξεμπουκωμα και αν στο ρελαντι εχει κατω απο 70 υδρογοναναθρακες εισαι ενταξει απο βαλβιδες, αν εχει παραπανω κανε μετρηση διακενων.

            Πώς μετράω τους υδρογονάνθρακες; Στο κτεο;

            Κάποιος μου είπε ότι με υγραέριο θα τσιμπάει λίγο λαδακι και νεράκι. Ισχύει; Τώρα δεν καίει σταγόνα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • I
              ilias-a last edited by

              Σε κτεο, σε οποιαδηποτε συνεργειο βγαζει καρτα καυσαεριων, μην ακους τις κουβεντες του καφενειου που στο διαολο το στηριζει αυτο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • C
                cson @ilias-a last edited by

                Μηχανικες εχει, μετρα καυσαερια με πολυ ζεστο κινητηρα και υστερα απο ξεμπουκωμα και αν στο ρελαντι εχει κατω απο 70 υδρογοναναθρακες εισαι ενταξει απο βαλβιδες, αν εχει παραπανω κανε μετρηση διακενων.

                Ηλία εμένα το tucson με διάκενο 0.05mm σε 8 εξαγωγής είχε 9 υδρογονανθρακες, 0.01 co και στο δρόμο πέταγε. Το μόνο που καταλάβαινα εγώ και μόνο εγώ, ήταν μόνο στο υγραέριο στο ρελαντί ένα ελαφρύ τρέμουλο. Στη βενζίνη τίποτα απολύτως. Όταν είδαμε το 0.05 στη μέτρηση κοιτιωμασταν με το μηχανικό. Τελικά το σωσαμε με ρύθμιση στα καπελωτα. Στις 128.000 έγινε αυτό. Τώρα έχω 255.000. έχω αλλάξει πολύ καιρό Κιτ αερίου, σωστή ρύθμιση , tunap , και σε κάθε μέτρηση οι βαλβίδες είναι άθικτες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Τρομερα δυσκολο αυτο, να που ετυχε ομως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • C
                    criuser last edited by

                    Σκέφτομαι να το κοιτάξω και εγώ το υγραέριο . Εχω Citroen C5 2000 κ.εκ , το τελευταίο μοντέλο . Ο κινητήρας αυτός είναι απροβλημάτιστος , δεν καίει λάδια και έχω ακούσει ότι γενικά τα πάει καλά με το υγραέριο .

                    Εχει κανένας εμπειρία και κάποια πρόταση ?

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Υγραεριο σε golf 4 1,4 75ps ειναι οκ?Οι βαλβιδες του αντεχουν?Δεν με ενδιαφερουν ταχυτητες πανω απο 120χαω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • M
                        margm @criuser last edited by

                        Σκέφτομαι να το κοιτάξω και εγώ το υγραέριο . Εχω Citroen C5 2000 κ.εκ , το τελευταίο μοντέλο . Ο κινητήρας αυτός είναι απροβλημάτιστος , δεν καίει λάδια και έχω ακούσει ότι γενικά τα πάει καλά με το υγραέριο .

                        Εχει κανένας εμπειρία και κάποια πρόταση ?

                        Γενικά γαλλικά και γερμανικά είναι πιο αντοχής στο υγραέριο σε συγκριση με τα Ιαπωνικά (είχα υγραέριο σε Honda για 160.000)

                        Το αμάξι πρέπει να δουλεύει άριστα σε βενζίνη (καλό θα ηταν να μπεί σε διαγνωστικό) να δείς εάβ εχει βλάβες αποθηκευμένες . και εάν έχεις αρκετα χιλιόμετρα δες μπουζοκαλώδια /πολλαπλασιαστη.

                        Απο συστήματα υπάρχουν αρκετά ( θα προτιμουσα Πολωνικο) σημασία έχει ο εγκαταστάτης να το ρυθμισει σωστα.

                        Ενδεικτικά δές Lovato , Aeb , Europegas , Stah ( συνδύασε το στα 3 τελευταια με μπέκ τύπου βενζίνης , έχεις γραμμικό ψεκασμό )

                        Εγω είχα Lovato.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • M
                          margm @w202-amg last edited by

                          Υγραεριο σε golf 4 1,4 75ps ειναι οκ?Οι βαλβιδες του αντεχουν?Δεν με ενδιαφερουν ταχυτητες πανω απο 120χαω.

                          Μην τα φοβάσαι τα γερμανικά . Συνήθως έχουν υδραυλικές αυτορυθμιζόμενες ( ψαξτο με κινητηρα) , τουλάχιστον σε Corsa C ήταν με υδραυλικά ωστήρια.

                          Πρίν τη μετατροπή κάντου γενικο service και δες ρεύματα γιατι η δυσλειτουργια θα φανεί στο υγραεριο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Πριν αποφασίσετε παρακολουθήστε τα βίντεο του Παναγιώτη Γκολέμη, λέει πολλές λεπτομέρειες γύρω από το υγραέριο σαν έμπειρος εγκαταστάτης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • O
                              otokomae last edited by

                              Ότι και να λένε οι εγκαταστατες η μετατροπή σε υγραέριο κοστίζει σε αξιοπιστία. Από πού να αρχίσω; Από βαλβίδες, πολλαπλασιαστές, αντλίες, μπουζοκαλωδια, μπεκ αερίου, ρυθμιστής πιεσης, έλεγχοι κάθε τόσο. Προσωπικά έχασα τη μπάλα έχοντας εμπειρία από 5/6 μετατροπές φιλων και δική μου. Είναι γεγονός ότι μοτερικα κάποια γαλλικά και ιταλικά είναι αρκετα ανθεκτικά σε έδρες και βαλβίδες και κυρίως 8βαλβιδα και γερμανικά. Ίσως ο χρόνος που αφιερωνεις και η περιπέτεια που σε περιμενει δεν αξίζει την επένδυση τελικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • W
                                w202-amg @otokomae last edited by

                                Ότι και να λένε οι εγκαταστατες η μετατροπή σε υγραέριο κοστίζει σε αξιοπιστία. Από πού να αρχίσω; Από βαλβίδες, πολλαπλασιαστές, αντλίες, μπουζοκαλωδια, μπεκ αερίου, ρυθμιστής πιεσης, έλεγχοι κάθε τόσο. Προσωπικά έχασα τη μπάλα έχοντας εμπειρία από 5/6 μετατροπές φιλων και δική μου. Είναι γεγονός ότι μοτερικα κάποια γαλλικά και ιταλικά είναι αρκετα ανθεκτικά σε έδρες και βαλβίδες και κυρίως 8βαλβιδα και γερμανικά. Ίσως ο χρόνος που αφιερωνεις και η περιπέτεια που σε περιμενει δεν αξίζει την επένδυση τελικά.

                                Η μετατροπη στο w202 αξιζε μεχρι και το τελευταιο ευρω. 530.000κμ και υγραεριο απο τις 250.000κμ.Οδηγηση απο 2-3 ψυχρες εκκινησεις την ημερα μεχρι απανωτα κικνταουν και ταξιδι με 140-160κμ.Λαδια δεν καιει τιποτα.

                                Το golf mk4 1,4 75ps που μολις αγορασα ομως με προβληματιζει λογω των λαδιων που καιει.....ασχετο βεβαια με το υγραεριο με το οποιο μονο βελτιωση μπορει να υπαρξει.

                                Οποτε ναι το υγραεριο ειναι σωτηρια ,οχι σε κινητηρα απο βουτυρο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • O
                                  otokomae last edited by

                                  Ναι το w202 τι να πάθει αν ανοίξεις και το δεις σε σχέση με 1 καινούργιο μοτέρ υπάρχει άπλα. Τώρα για το golfακι δεν είναι το ίδιο. Το θέμα του λαδιού που αναφέρεις δεν είναι το πρόβλημα. Το πιθανότερο 1σειρα τσιμουχακια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • R
                                    r200 @w202-amg last edited by

                                    Υγραεριο σε golf 4 1,4 75ps ειναι οκ?Οι βαλβιδες του αντεχουν?Δεν με ενδιαφερουν ταχυτητες πανω απο 120χαω.

                                    μια χαρα αντεχει και δουλευει με υγραεριο, αν σου καιει λαδι που εχεις αναφερει παραπανω καντο ενα ρετκιφιε τον κινητηρα και θα γινει σαν καινουριο!

                                    κυριως η επιλογη καλου μαστορα για το υγραεριο, αλλιως οι βλαβες παντα υπαρχουν σε κατι που δουλευει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • O
                                      otokomae last edited by

                                      Δείξε μου κανένα καλό. Γιατί καλός μαστορας είναι αυτός που λέει την αλήθεια στο πελάτη και δε το βλέπει σα 500 Ευρο. Ξέρεις φίλε στο δικό σου επί παραδείγματι ford mondeo δε μπαίνει αέριο γιατί διότι κτλπ. Δε θα το πει. Και ξέρεις γιατί; Έτσι απλά θα πάει στο διπλανό εγκαταστατη που θα του πει ότι ο προηγούμενος δεν ήταν ενημερωμένος. Και μετά αρχίζει το γαϊτανάκι της αναζήτησης. Κανονικά θα έπρεπε να του πει ότι 20000 Χιλ πρέπει να έρχεσαι για έλεγχο βαλβίδων 50 €. Μετά ξαναελα σε περίπου 10000 να το ξαναδούμε γιατί είσαι στο κατώτερο διάκενο. Η συνέχεια είναι αλλαγή καπελοτων και αν γνωρίζει ομαστορας και υπάρχει η επιλογή καπελοτου στο ανώτερο διάκενο και άλλα που είναι σημαντικές λεπτομερειες. Έχει κανείς άλλη άποψη;;;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • W
                                        w202-amg last edited by

                                        Το κιτ υγραεριου(tartarini.........)στο μερκ εχει κανει 280.000κμ.Παρατηρησα διαρροη νερου σε διαφορα σημεια σημερα το πρωι.Τα κολλαρα πρησμενα με σβηστο και παγωμενο κινητηρα.Ανοιγω δοχειο διαστολης και εκτόνωσε .Πρεπει να μυριζει υγραεριο.Αρα πνευμονας υποθετω.Η δεξαμενη  ληγει σε 1,5 χρονο.Δεν τον επισκευαζουν ,λενε οτι θα αποτυχει.Να παω για αλλαγη ολου του κιτ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          cson @w202-amg last edited by

                                          Το κιτ υγραεριου(tartarini.........)στο μερκ εχει κανει 280.000κμ.Παρατηρησα διαρροη νερου σε διαφορα σημεια σημερα το πρωι.Τα κολλαρα πρησμενα με σβηστο και παγωμενο κινητηρα.Ανοιγω δοχειο διαστολης και εκτόνωσε .Πρεπει να μυριζει υγραεριο.Αρα πνευμονας υποθετω.Η δεξαμενη  ληγει σε 1,5 χρονο.Δεν τον επισκευαζουν ,λενε οτι θα αποτυχει.Να παω για αλλαγη ολου του κιτ?

                                          Εννοείται αλλαγή το κιτ . Κάποιο europegas, brc, lovato με obd να βάλεις και τελείωσες για 10 έτη τουλάχιστον.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • W
                                            w202-amg @cson last edited by

                                            W202 AMG wrote:

                                            Το κιτ υγραεριου(tartarini.........)στο μερκ εχει κανει 280.000κμ.Παρατηρησα διαρροη νερου σε διαφορα σημεια σημερα το πρωι.Τα κολλαρα πρησμενα με σβηστο και παγωμενο κινητηρα.Ανοιγω δοχειο διαστολης και εκτόνωσε .Πρεπει να μυριζει υγραεριο.Αρα πνευμονας υποθετω.Η δεξαμενη  ληγει σε 1,5 χρονο.Δεν τον επισκευαζουν ,λενε οτι θα αποτυχει.Να παω για αλλαγη ολου του κιτ?

                                            Εννοείται αλλαγή το κιτ . Κάποιο europegas, brc, lovato με obd να βάλεις και τελείωσες για 10 έτη τουλάχιστον.

                                            Το αμαξι δεν ειναι obd.Μου λενε δεν εχει νοημα προηγμενο κιτ.Lovato και Stag προτεινουν.

                                            Εν τω μεταξυ αρπαζει φωτια με τον αναπτηρα στο στομιο αλλα λιγα πραγματα.Εχω την υποψια οτι τουλαχιστον 1-2 χρονια φευγουν μικροποσοτητες στο κυκλωμα ψυξης.Ομως το πρωι το αμαξι ηταν πρεσαρισμενο και εχανε απο καθε ενωση ......

                                            Φλαντζα την ψιλοαποκλειω αλλα δεν ξερεις ποτε.

                                            Αφησα το γκολφ για stag σημερα(εχει obd αλλα οχι συμβατο)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 720
                                            • 721
                                            • 722
                                            • 723
                                            • 724
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 722 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr