-
Ανακεφαλαίωση, μπας και σε γλιτώσω από το αυτογκόλ:
-
Πρώτα απ' όλα βάζεις αντηλιακή μεμβράνη στην ηλιοροφή.
-
Μετά από αυτό, το καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια της μέρας με τραβηγμένο το σκιάδιο δεν θα έχεις καμία αντιληπτή επιβάρυνση. Το βράδυ θα την απολαμβάνεις χωρίς σκιάδιο.
-
Από Οκτώβριο ως Μάιο δεν χρησιμοποιείς ποτέ το σκιάδιο και έχεις ως bonus ότι βρίσκεις το αμάξι ζεστό αν το παρκάρεις έξω στις κρύες μέρες με ήλιο.
-
Θέμα με υγρασία δεν υφίσταται.
-
Θέμα αξιοπιστίας επίσης δεν υφίσταται ως παράγων μη επιλογής. Αλλιώς παρήγγειλε π.χ. το αμάξι και με φώτα αλογόνου, καθώς τα Led ή xenon είναι πολύ ακριβότερα αν χαλάσουν εκτός εγγύησης.
-
Follow your heart...
-
-
Μπορεί κάποιος από του έως τώρα κατόχους-χρηστες να μας πει εντυπώσεις περί ποιότητας-συναρμογης του αυτοκινήτου;
-
Μπορεί κάποιος από του έως τώρα κατόχους-χρηστες να μας πει εντυπώσεις περί ποιότητας-συναρμογης του αυτοκινήτου;
καθώς και για τις πραγματικές καταναλώσεις σε 1,5 diesel και 1,6 βενζίνης?
-
Μπορεί κάποιος από του έως τώρα κατόχους-χρηστες να μας πει εντυπώσεις περί ποιότητας-συναρμογης του αυτοκινήτου;
Τους σχεδόν 8 μηνες που έχω το αυτοκίνητο δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, τίποτα δεν τρίζει και τίποτα δεν κουνιέται. Αλλα αυτό πρέπει να θεωρείται αυτονόητο. Επίσης για τον όγκο του νιώθεις αξιόλογη σταθερότητα και απόκριση στην οδήγηση, συμπαγές και ισορροπημένο.
-
konstantinosnov wrote:
Μπορεί κάποιος από του έως τώρα κατόχους-χρηστες να μας πει εντυπώσεις περί ποιότητας-συναρμογης του αυτοκινήτου;
Τους σχεδόν 8 μηνες που έχω το αυτοκίνητο δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, τίποτα δεν τρίζει και τίποτα δεν κουνιέται. Αλλα αυτό πρέπει να θεωρείται αυτονόητο. Επίσης για τον όγκο του νιώθεις αξιόλογη σταθερότητα και απόκριση στην οδήγηση, συμπαγές και ισορροπημένο.
Ρωτάω γτ διάβασα ψιλοπαραπονακια σε φόρουμ εξωτερικού για συναρμογή πορτών κ προφυλακτήρων....
-
Το led matrix (ή οπως αλλιως το αποκαλει καθε εταιρεια) ειναι πραγματικα πολυ χρησιμο, διοτι εισαι με προβολεις και αυτοματα κλεινει τις περιοχες στις οποιες ανιχνευει αλλο αυτοκινητο. Απο οτι εχω καταλαβει, το led vision του ds7 δουλευει ετσι.
Με αφορμη αυτο το σχολιο εψαξα λιγο πως λειτουργει το συστημα στη DS7. Δεν εχει σχεση με το led matrix. Για την ακριβεια προκειται για ενα συστημα με preset λειτουργιες αναλογα με την ταχυτητα του οχηματος, που σε περιπτωση που συνταντησει αλλο οχημα, σε συνδιασμο με το automatic headlight dipping απλα σβηνει τη μεγαλη σκαλα. Λεπτομερειες απο το μανουαλ (http://public.servicebox-parts.com/dtt/DS/ddb/) και απο το site του προμηθευτη των φωτων (https://www.al-lighting.com/news/article/intelligent-headlamp-system-for-ds7/).
Ενα βιντεο για το τι ακριβως κανει το led matrix απο audi (https://www.youtube.com/watch?v=HhmWBczRszg) και δυο βιντεακια που τραβηξα εγω σε πραγματικες συνθηκες (https://www.youtube.com/watch?v=xY_2o-jvZk0&feature=youtu.be) (https://www.youtube.com/watch?v=1eV-XzOk8c4&feature=youtu.be)
ΥΓ: Δεν το γραφω με καμια διαθεση αντιπαραθεσης, απλα ως ενημερωση για το τι ακριβως ειναι η καθε τεχνολογια μιας και αναφερθηκε ως τεχνολογια led matrix. Αλλωστε η DS εχει και IR night vision που δεν προσφερουν οι αλλοι (πλην bmw).
-
giorgos15 wrote:
konstantinosnov wrote:
Μπορεί κάποιος από του έως τώρα κατόχους-χρηστες να μας πει εντυπώσεις περί ποιότητας-συναρμογης του αυτοκινήτου;
Τους σχεδόν 8 μηνες που έχω το αυτοκίνητο δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, τίποτα δεν τρίζει και τίποτα δεν κουνιέται. Αλλα αυτό πρέπει να θεωρείται αυτονόητο. Επίσης για τον όγκο του νιώθεις αξιόλογη σταθερότητα και απόκριση στην οδήγηση, συμπαγές και ισορροπημένο.
Ρωτάω γτ διάβασα ψιλοπαραπονακια σε φόρουμ εξωτερικού για συναρμογή πορτών κ προφυλακτήρων....
Με τις καταναλώσεις τι γίνεται?Ξέρει κανείς να μας πει κάτι? Επίσης δεν έχω καταλάβει τη διαφορά led matrxix και Led active vision....ακόμα και μετά που διάβασα όσα έσει πολύ ωραία επισυνάψει ο φίλτατος volvozeus...Μπορείτε να το κάνετε πιο...λιανά???
-
dettol wrote:
Το led matrix (ή οπως αλλιως το αποκαλει καθε εταιρεια) ειναι πραγματικα πολυ χρησιμο, διοτι εισαι με προβολεις και αυτοματα κλεινει τις περιοχες στις οποιες ανιχνευει αλλο αυτοκινητο. Απο οτι εχω καταλαβει, το led vision του ds7 δουλευει ετσι.
Με αφορμη αυτο το σχολιο εψαξα λιγο πως λειτουργει το συστημα στη DS7. Δεν εχει σχεση με το led matrix. Για την ακριβεια προκειται για ενα συστημα με preset λειτουργιες αναλογα με την ταχυτητα του οχηματος, που σε περιπτωση που συνταντησει αλλο οχημα, σε συνδιασμο με το automatic headlight dipping απλα σβηνει τη μεγαλη σκαλα. Λεπτομερειες απο το μανουαλ (http://public.servicebox-parts.com/dtt/DS/ddb/) και απο το site του προμηθευτη των φωτων (https://www.al-lighting.com/news/article/intelligent-headlamp-system-for-ds7/).
Ενα βιντεο για το τι ακριβως κανει το led matrix απο audi (https://www.youtube.com/watch?v=HhmWBczRszg) και δυο βιντεακια που τραβηξα εγω σε πραγματικες συνθηκες (https://www.youtube.com/watch?v=xY_2o-jvZk0&feature=youtu.be) (https://www.youtube.com/watch?v=1eV-XzOk8c4&feature=youtu.be)
ΥΓ: Δεν το γραφω με καμια διαθεση αντιπαραθεσης, απλα ως ενημερωση για το τι ακριβως ειναι η καθε τεχνολογια μιας και αναφερθηκε ως τεχνολογια led matrix. Αλλωστε η DS εχει και IR night vision που δεν προσφερουν οι αλλοι (πλην bmw).
Φανταστικό!
-
Μπορείτε να το κάνετε πιο...λιανά???
Τα τυπου Matrix Led στην αυτοματη λειτουργια εχουν την μεγαλη σκαλα μονιμως ανοιχτη, και σκιαζουν τα σημεια στα οποια η καμερα βλεπει προπορευομενο ή ερχομενο απο το αντιθετο οχημα. Δες τα βιντεο στο προηγουμενο ποστ, αν και στο ενα με τις περιγραφες δεν φαινεται τοσο γιατι δεν ειναι και πολυ σκοταδι..
Το συστημα της DS7 εχει preset modes αναλογα με την ταχυτητα κι ενα για ασχημες καιρικες συνθηκες. Σε περιπτωση που σε καποιο mode ειναι ενεργοποιημενη η μεγαλη σκαλα, απλα τη σβηνει οπως ολα τα active high beam συστηματα.
Πρακτικα στη DS ετσι οπως το περιγραφει το μανουαλ και το παραπανω βιντεο, σε ενα επαρχιακο δρομο με ταχυτητα 50-110χλμ/ωρα στο auto, θα εχεις το country beam που δεν εχει ενεργοποιημενη τη μεγαλη σκαλα, αλλα αλλη διασπορα φωτος σε σχεση με το town beam (ουσιαστικα μεσαια σκαλα δειχνει να ειναι το country beam), και ενεργοποιει το active bending, ενω με τυπου matrix led θα ριχνει φως σε ολο το δρομο με ενεργοποιημενη τη μεγαλη σκαλα, και θα σκιασει μονο εκει που θα δει προπορευομενο ή αντιθετα ερχομενο οχημα.
-
VolvoZeus wrote:
dettol wrote:
Το led matrix (ή οπως αλλιως το αποκαλει καθε εταιρεια) ειναι πραγματικα πολυ χρησιμο, διοτι εισαι με προβολεις και αυτοματα κλεινει τις περιοχες στις οποιες ανιχνευει αλλο αυτοκινητο. Απο οτι εχω καταλαβει, το led vision του ds7 δουλευει ετσι.
Με αφορμη αυτο το σχολιο εψαξα λιγο πως λειτουργει το συστημα στη DS7. Δεν εχει σχεση με το led matrix. Για την ακριβεια προκειται για ενα συστημα με preset λειτουργιες αναλογα με την ταχυτητα του οχηματος, που σε περιπτωση που συνταντησει αλλο οχημα, σε συνδιασμο με το automatic headlight dipping απλα σβηνει τη μεγαλη σκαλα. Λεπτομερειες απο το μανουαλ (http://public.servicebox-parts.com/dtt/DS/ddb/) και απο το site του προμηθευτη των φωτων (https://www.al-lighting.com/news/article/intelligent-headlamp-system-for-ds7/).
Ενα βιντεο για το τι ακριβως κανει το led matrix απο audi (https://www.youtube.com/watch?v=HhmWBczRszg) και δυο βιντεακια που τραβηξα εγω σε πραγματικες συνθηκες (https://www.youtube.com/watch?v=xY_2o-jvZk0&feature=youtu.be) (https://www.youtube.com/watch?v=1eV-XzOk8c4&feature=youtu.be)
ΥΓ: Δεν το γραφω με καμια διαθεση αντιπαραθεσης, απλα ως ενημερωση για το τι ακριβως ειναι η καθε τεχνολογια μιας και αναφερθηκε ως τεχνολογια led matrix. Αλλωστε η DS εχει και IR night vision που δεν προσφερουν οι αλλοι (πλην bmw).
Φανταστικό!
;Όντως φανταστικό.Τώρα είδα το video του volvozeus και κατάλαβα.
-
Μπορεί κάποιος από τους ιδιοκτήτες του 1,6 βενζινη να μας πει πόση είναι η κατανάλωση καυσίμου?
Επίσης, οι κινητήρες βενζίνης είναι δυνατόν στα 100000 ή τα 150000 χλμ να αρχίσουν να βγάζουν προβλήματα που οι ντίζελ δεν θα βγάλουν? Γιατί σκεφτόμουν μήπως σε συνδυασμό με την επερχόμενη απαγόρευση κυκλοφορίας των diesel, και δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω 10χρονια, να έκανα αλλαγή παραγγελίας και αντί για 1.5diesel παραγγείλω το 1.6βενζινη...
-
Μπορεί κάποιος από τους ιδιοκτήτες του 1,6 βενζινη να μας πει πόση είναι η κατανάλωση καυσίμου?
Επίσης, οι κινητήρες βενζίνης είναι δυνατόν στα 100000 ή τα 150000 χλμ να αρχίσουν να βγάζουν προβλήματα που οι ντίζελ δεν θα βγάλουν? Γιατί σκεφτόμουν μήπως σε συνδυασμό με την επερχόμενη απαγόρευση κυκλοφορίας των diesel, και δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω 10χρονια, να έκανα αλλαγή παραγγελίας και αντί για 1.5diesel παραγγείλω το 1.6βενζινη...
Γιατί έχεις ακούσει ότι οι κινητήρες βενζίνης βγάζουν προβλήματα στα 100000-150000;
Επίσης έχει εντρυφισει κάποιος όσο αφορά στους κινητήρες THP 1.6/180&1.6/225 να μας πει διάφορες;
-
οι καταναλώσεις σε ένα γενικό πλαίσιο, σε τέτοιου είδους αμαξώματα/βαρη, βενζίνη 1,6 θα έλεγα το 9-10 λίτρα στην πόλη.
(χωρίς να είμαι κάτοχος)
-
οι καταναλώσεις σε ένα γενικό πλαίσιο, σε τέτοιου είδους αμαξώματα/βαρη, βενζίνη 1,6 θα έλεγα το 9-10 λίτρα στην πόλη.
(χωρίς να είμαι κάτοχος)
προ μηνών, ένας iraklis από το forum ανέβασε κάποιες φώτο που έδειχναν κατανάλωση βενζίνης 7,4και 8,2 στα 100κμ με μέση ταχύτητα 50 και 40κμ/ώ.Δεν ξέρω αν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αυτό το νούμερο ή αν είναι αποτέλεσμα οδήγησης στο eco Mode. Επίσης με προβληματίζει η προοπτική να μου βγάλει ζημιές ο βενζινοκινητηρας( δεν έχω εμπειρία από βενζινικινητηρες...)
-
Αν το αμαξι κινειται μονο πολη καλυτερα βενζινη θα ελεγα...και καταναλωση 9 σιγουρα...βεβαια παιζει ρολο και το στυλ οδηγησης..Με πολυ οικονομικο τα 8 ισως ειναι εφικτα...Αλλα το μισο λιτρο η το ενα βενζινης δε νομιζω κανει μεγαλη διαφορα σε ενα χρονο χρησης..
Αλλα το ξαναλεω παιζει κυριο ρολο ο τροπος οδηγησης..Εγω πχ σε fiesta 7lit, focus 2008 ειχα 9 λιτρα,γιαρις 1.5 2019 6.5-7, lexus rx 12 αρια ανετα.Και ολα αυτα εκτος πολης αλλα χωρις καμμια προσπαθεια οικονομιας...Ενας φιλος με τιγκουαν βενζινη που εκαιγε απιστευτα τον περνουσαν και οι νταλικες στο δρομο για να κανει οικονομια..και τα καταφερνε ..Βλεποντας αυτα λοιπον ειμαι σιγουρος ds 7 στα ΔΙΚΑ μου χερια κανα 10λιτ..
Υγ μεση ταχυτητα 50χλμ δε νομιζω να θεωρειται κινηση σε πολη .ισως επαρχιακος η εισοδος σε πολη
-
Μπορεί κάποιος από τους ιδιοκτήτες του 1,6 βενζινη να μας πει πόση είναι η κατανάλωση καυσίμου?
Επίσης, οι κινητήρες βενζίνης είναι δυνατόν στα 100000 ή τα 150000 χλμ να αρχίσουν να βγάζουν προβλήματα που οι ντίζελ δεν θα βγάλουν? Γιατί σκεφτόμουν μήπως σε συνδυασμό με την επερχόμενη απαγόρευση κυκλοφορίας των diesel, και δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω 10χρονια, να έκανα αλλαγή παραγγελίας και αντί για 1.5diesel παραγγείλω το 1.6βενζινη...
H τελευταίας τεχνολογίας diesel θα απαγορευθούν (ΑΝ απαγορευθούν τελικά) πολύ μετά τα 10 χρόνια που λες και ειδικά στην Ελλάδα. Πρώτα θα απαγορευθούν οι παλιές τεχνολογίες. Για μένα, προχώρα άφοβα με τον 1.5 diesel, εκτός αν κυκλοφορείς μόνο σε κέντρο πόλης και σταμάτα-ξεκίνα.
-
Το 1.600 μέσα στην πόλη εύκολα πάνω από 10.
-
Το 1.600 μέσα στην πόλη εύκολα πάνω από 10.
H όλη συζήτηση γίνεται ΚΑΙ επειδή το 1,6 βενζίνης έχει αυτήν την κάμερα active scan suspension, για την οποία ακούω τόσα πολλά...Εγώ έκανα test drive και στα 2 μοντέλα( 1,6 βενζίνης με κάμερα, αλλά και 1,5 πετρέλαιο χωρίς κάμερα) και δεν μπορώ να καταλάβω αν είχαν διαφορά στις αναρτήσεις( βέβαια σε άλλες διαδρομές πήγα το ένα, σε άλλες το άλλο).Τα τραβήγματα του 1,5 πετρέλαιο ήταν πολύ καλά.Δεν έχω παράπονο.Απλά είναι αυτό το...κάτι τις που σου προσφέρουν με την κάμερα που σκέφτεσαι: με δουλεύουν τώρα, ή εγώ είμαι χαχόλος και δεν καταλαβαίνω την διαφορά?...σε δουλειά να βρισκόμαστε.Αυτό που με φοβίζει στην κάμερα είναι οτι η ηλεκτρονική της ανάρτηση ίσως είναι πιο ακριβή στην αλλαγή της από την απλή μηχανική με τα υδραυλικά stoppers...που φοράει το 1,5 diesel...Ξέρει κανείς να μας πει?
Επίσης κάνω 25-30000 τον χρόνο, Άγιο Στέφανο-Περιστέρι μέσω εθνικής, οπότε ως πιο λογική λύση μου φα΄νηκε το diesel και γι αυτό το παρήγγειλα...
-
Προφανώς και ηλεκτρονική ανάρτηση θα είναι πιο ακριβή και εφόσον κάνεις τόσα χλμ θα πρέπει να το συνυπολογίσεις αυτό γιατί δε θα αργήσει η αντικατάστασή της. Ενδεικτικά σε Seat Leon Cupra η ηλεκτρονική ανάρτηση έχει περί τα 1500€ όταν τα συμβατικά κίτρινα Bilstein B6 έχουν 635€ και τα ΟΕΜ έχουν κάτω από 300€.
Απ' την άλλη είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις τη δυνατότητα παραμετροποίησης της ανάρτησης αλλά αυτό αποτιμάται διαφορετικά από τον καθένα.
-
Το 1.600 μέσα στην πόλη εύκολα πάνω από 10.
Φάνη πάνω από 10 και στις 2 ιπποδυνάμεις;
Ποιες οι διαφορές των 2 κινητήρων;(χαρτογράφηση ή κάτι άλλο;)
DS7 CROSSBACK