Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i30 Fastback
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai i30 Fastback
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 15
    • 16
    • 4 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    301
    8538
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andreasg last edited by

      Φιλε geo76 δεν διαφωνω οτι ειναι καλο αυτοκινητο. Η hyundai εχει κανει αλματα σε σχεση με παλια σε σχεδιαση,ποιοτητα (πλαστικα και συναρμογη) και παρεχωμενη εγγυηση. Δεν αναφερω τον εξοπλισμο που θεωρω δεδομενο αφου ακομα και παλαιοτερα μοντελα (π.χ. accent) ειχαν τα παντα ολα. Η διαφορα σε σχεση με παλια ειναι οτι τοτε ειχαν και παρα πολυ καλες τιμες γι'αυτο και πουλαγαν τρελλα. Στα σημερινα μοντελα εχει χαθει κατα την γνωμη μου αυτος ο value for money χαρακτηρας.
      Οσο για την octavia που την ανεφερα σαν κυριο ανταγωνιστη του fastback εχει πουλησει παρα πολυ καλα. Δεν εχω αποψη για αξιοπιστια αφου ποτε δεν ημουν κατοχος αλλα ειμαι κατοχος αυτοκινητου του vag group (seat ibiza του 2007) και στα 11 χρονια που το εχω στην κατοχη μου εχει αποδειχτει πολυ αξιοπιστο. 5 λαμπες,ενας θερμοστατης,ενα ρουλεμαν τροχου και ενας αισθητηρας λ (κοστος 270 ευρω συνολικα) μου εχουν στοιχησει οι 'ζημιες' του σε 11 χρονια περαν της τακτικης συντηρησης.
      Οφειλω να ομολογησω οτι fsi,tsi και dsg ειχαν τα θεματακια τους οπως επισης οτι σε επιπεδο τιμων εχουν ξεφυγει λιγο στο group γι' αυτο και τωρα που ψαχνω για diesel κατα πασα πιθανοτητα θα καταληξω αλλου...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geo76 last edited by

        [quote='andreasg']Φιλε geo76 δεν διαφωνω οτι ειναι καλο αυτοκινητο. Η hyundai εχει κανει αλματα σε σχεση με παλια σε σχεδιαση,ποιοτητα (πλαστικα και συναρμογη) και παρεχωμενη εγγυηση. Δεν αναφερω τον εξοπλισμο που θεωρω δεδομενο αφου ακομα και παλαιοτερα μοντελα (π.χ. accent) ειχαν τα παντα ολα. Η διαφορα σε σχεση με παλια ειναι οτι τοτε ειχαν και παρα πολυ καλες τιμες γι'αυτο και πουλαγαν τρελλα. Στα σημερινα μοντελα εχει χαθει κατα την γνωμη μου αυτος ο value for money χαρακτηρας.
        Οσο για την octavia που την ανεφερα σαν κυριο ανταγωνιστη του fastback εχει πουλησει παρα πολυ καλα. Δεν εχω αποψη για αξιοπιστια αφου ποτε δεν ημουν κατοχος αλλα ειμαι κατοχος αυτοκινητου του vag group (seat ibiza του 2007) και στα 11 χρονια που το εχω στην κατοχη μου εχει αποδειχτει πολυ αξιοπιστο. 5 λαμπες,ενας θερμοστατης,ενα ρουλεμαν τροχου και ενας αισθητηρας λ (κοστος 270 ευρω συνολικα) μου εχουν στοιχησει οι 'ζημιες' του σε 11 χρονια περαν της τακτικης συντηρησης.
        Οφειλω να ομολογησω οτι fsi,tsi και dsg ειχαν τα θεματακια τους οπως επισης οτι σε επιπεδο τιμων εχουν ξεφυγει λιγο στο group γι' αυτο και τωρα που ψαχνω για diesel κατα πασα πιθανοτητα θα καταληξω αλλου...[/quote

        Συμφωνώ οτι εχει χαθει ενα μερος του χαρακτήρα value for money, και ειναι λογικό..τα σημερινά Hyundai-Kia δεν έχουν καμια σχέση με τα παλαιότερα,σε ποιότητα,σχεδίαση, εκτός απο την αξιοπιστία η οποία ίσως να είναι και καλύτερη σήμερα.. συνεπώς και οι τιμές δεν μπορούν να κυμαίνονται στα ιδια επίπεδα με τότε..και τα skoda - seat καποτε ηταν πιο φτηνα..με ταα χρονια οσο ανεβαινε η ποιότητα ανεβαιναν και οι τιμες..το 2010 το octavia scout 1.8 tsi μου κόστισε 26.000 ευρω..αρκετα χρήματα αν αναλογιστής οτι ο εξοπλισμός δεν ηταν και κορυφαίος, και οι εγγυηση ηταν μονο 2 χρονια..συν τα προβλήματα που έβγαλε σχεδον απο την αρχη..ολο αυτο προσωπικά με χαλασε παρα πολυ γιατι στη τελικη δεν είχα για πέταμα 26.000 χιλιάρικα..θεωρω οτι οι τιμες των Hyundai - Kia ειναι καλες, και χαμηλοτερες απο τον ανταγωνισμο αν και η ψαλιδα εχει κλεισει περισσοτερο.. αλλα ειναι αυτοκίνητα που δεν θα σε' προδωσουν' εύκολα.. οπως αλλες κατασκευές, θεωρητικά καλύτερες και πολυ ακριβότερες .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aikibill last edited by

          Πάντως το θεωρητικά καλύτερες πλέον είναι υπερβολικό θεωρητικό. Κοιτάξτε τις τιμές που αφορούν τα desibell στην καμπίνα, τα μαλακά πλαστικά στις πίσω πόρτες και θα δείτε ότι η ποιοτική υπεροχή ανταγωνιστικών μοντέλων είναι μόνο κατά φαντασίαν.
          Βέβαια ένα σωρό κόσμος θεωρεί ότι επειδή είναι hyundai είναι μπας κλας, όπως και ότι τα γερμανικά είναι εξορισμού τα καλύτερα αυτοκίνητα, ότι τα nissan είναι ιαπωνέζικα και άλλα στερεότυπα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            andreasg last edited by

            Σαφως και η hyundai-kia δεν θεωρειται μας-κλας. Φτιαχνει αξιοπιστα,ομορφα και ποιοτικα αυτοκινητα σε σχεση με το παρελθον και δινει και απο τις καλυτερες εγγυησεις. Απλα εχει χαθει σε μεγαλο βαθμο ο vfm χαρακτηρας κατα την γνωμη μου + οτι εχει απο τα μεγαλυτερα επιτοκια της αγορας. Οταν π.χ. για το i20 diesel που πηρα προσφορα στην αρχικη εκδοση active με παρα πολυ φτωχο εξοπλισμο θελει 13.500€ και επιτοκιο 9.5%...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ken11
              ken11 last edited by

              Απο τη στιγμη που η Hyundai αποφασισε να ανεβει επιπεδο και να μπει σε πιο ανταγωνιστικα χωραφια,ειναι φυσικο και επομενο το VFM να παει περιπατο,οπως λεει ο απο πανω,για ενα i20 diesel γυμνο ξεκινας απο το 13.000 και ανω.Bελτιωθηκαν στην σχεδιαση,στους κινητηρες με αρκετες επιλογες βενζινη/diesel και στους εξοπλισμους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Το έχει κανενας να μας πει εντυπώσεις ?? Εκεί που κοιταγα για SUV μου καλαρεσει..

                Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kilomeater last edited by

                  Νομίζω αυτό ήταν που είδα προχθες, ένα φανταστικό σενταν Hyundai μαύρο.
                  Πολύ ιδιαίτερο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    antonistjet last edited by

                    Ημουν τις προαλες σε μια αντιπροσωπεια να ρωτησω για το Tucson και το περιεργαστηκα αρκετα. Ειναι πανεμορφο, παρα πολυ καλα εξοπλισμενο και με τον χιλιαρη κινητηρα ερχεται σε λογικη τιμη θεωρω. Ο πωλητης μου ειπε πως λογικα δεν θα εισαγουν το πετρελαιο και ενδεχομενη παραγγελια και εκτελωνισμος θα εκτοξευσουν την τιμη στα 26-27000. Χωρος αποσκευων πολυ καλος, οι χωροι για τους πισω περιορισμενοι για τα κεφαλια. Ειμαι 1.78 και το κεφαλι μου εβρισκε στην οροφη αν καθομουν τεντωμενος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aikibill last edited by

                      Το είδα τυχαία σε σουπερμάρκετ σήμερα. Παρά πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Το πορτμπαγκάζ πάντως 450 λίτρα είναι κατά 99% με τον υποδαπεδιο χώρο,δεν φαινόταν τόσο μεγάλο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cayman84 last edited by

                        Έχουμε κάποιο νεότερο για τις εκδόσεις diesel?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xplicit last edited by

                          Αύγουστο λένε θα αλλάξουν οι τιμοκατάλογοι, οπότε κάπου εκεί θα ξέρουμε..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hyundaii30 last edited by

                            Ανυπομονώ να δω τις τιμές των ντίζελ,λογικά θα πέσουν οι υπάρχων τιμές,γιατί όσο να ναι οι ντίζελ κινητήρες είναι πιο ακριβή. εκτός αν δεν πέσουν οι τωρινές τιμές τις βενζίνης και εκτοξευθούν οι ντίζελ,αν και δεν το πιστεύω..Πάντως θα έχει πολύ ενδιαφέρον. Μέσα στο 19 θέλω πολύ το Φαστμπακ βενζίνα και μακάρι αυτό τον μήνα να έχουμε ευχάριστα νέα στις τιμές των ντιζελ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gottlieb last edited by

                              ...βγαίνει και σε Ν έκδοση σύντομα! αυτό κι αν αξίζει!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • X
                                xplicit last edited by

                                Για ρίξτε μια ματιά..

                                http://www.hyundai.gr/wp-content/upload ... tback-.pdf

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikoskall last edited by

                                  Καλημερα στην ομαδα.ποια η γνωμη σας για το i30 το hachback στα 1.4 100 ps; το active μου βγαινει στα 15600 με το κλειδι στο χερι.επισης σκεφτομαι μηπως πηγαινα jκαι στο i30 1.0 120ps.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spyrosk last edited by

                                    Το ατμοσφαιρικό των 100 hp το είχα οδηγήσει πριν 9 μήνες. Ικανοποιητικό με τα χαρακτηριστικά της ατμόσφαιρας αλλά χωρίς αυτή τη σπιρτάδα του turbo. Και ίσως λίγο πιο βενζινοφαγο. Αν η διαφορά τιμής με το turbo δεν είναι μεγάλη θα προτιμούσα τον χιλιαρι. Πάντως και ανεξάρτητα κινητηρα το i30 είναι πολύ καλο αυτοκίνητο στη κατηγορια του

                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      alf last edited by

                                      Ο χρήστης nikoskall έγραψε:
                                      Καλημερα στην ομαδα.ποια η γνωμη σας για το i30 το hachback στα 1.4 100 ps; το active μου βγαινει στα 15600 με το κλειδι στο χερι.επισης σκεφτομαι μηπως πηγαινα jκαι στο i30 1.0 120ps.

                                      Έχω εδώ και 5 μήνες το Ceed με τον κινητήρα 1.4 100hp που είναι ίδιος με του i30.
                                      Το χρησιμοποιώ αστικά και περαστικά και μετά από 4500 χλμ η ένδειξη του trip είναι στα 7 λίτρα.
                                      Ο κινητήρας δεν με έχει απογοητεύσει μιας και βοηθά και το 6αρι σαζμαν αλλά λίγη δύναμη παραπάνω θα ήταν καλοδεχουμενη.
                                      Είχα και εγώ εδώ το ίδιο δίλημμα μεταξύ 1.0 και 1.4 αλλά σταθμισα τις ανάγκες μου και προτίμησα να πάω σε κάτι πιο αδύναμο μεν αλλά πλουσιότερο εξοπλιστικά μιας και θα το κρατήσω χρόνια και δεν ήθελα να ανακαλύπτω μετά πως όλο και κάτι λείπει.
                                      Μήπως στα χρήματα που βγαίνει το 1.0 μπορείς να πας σε πλουσιότερη έκδοση του 1.4;
                                      Αλλά όπως είπα όλα είναι θέμα αναγκών και θέλω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        nikoskall last edited by

                                        Alf και τα δυο ιδιο εξοπλισμο εχουν στην εκδοση active.η διαφορα ειναι περιπου στα 700ευρω πιο ακριβο το 1 0 απο1.4.παντως τα 7 λιτρα για ενα αυτοκινητο με 4500 ειναι πολυ καλα..οσο δουλευει και στρωνετε πεφτει ακομα πιο χαμηλα η καταναλωση νομιζω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          vagkirk last edited by

                                          Ο χρήστης xplicit έγραψε:
                                          Για ρίξτε μια ματιά..

                                          http://www.hyundai.gr/wp-content/upload ... tback-.pdf

                                          Χμμ...
                                          Εντελώς νέος τιμοκατάλογος ,καλές φαίνονται οι τιμές για το 1.4Τ αλλά δεν έχουμε ιδέα τι περιλαμβάνει η νέα εξοπλιστική έκδοση distinctive , στο site έχει ακόμη την style navi και premium navi , επίσης μονο το 1.0Τ έχει και μια έκδοση premium χωρίς τιμές.

                                          Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • X
                                            xplicit last edited by

                                            Την ίδια απορία είχα και εγώ.. Μάλλον εξοπλιστικά η distinctive πρέπει να έχει περισσότερο εξοπλισμό από την premium γιατί στο hatchback η dis κοστολογείται ακριβότερα από την prem.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 4 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr