-
Φιλε geo76 δεν διαφωνω οτι ειναι καλο αυτοκινητο. Η hyundai εχει κανει αλματα σε σχεση με παλια σε σχεδιαση,ποιοτητα (πλαστικα και συναρμογη) και παρεχωμενη εγγυηση. Δεν αναφερω τον εξοπλισμο που θεωρω δεδομενο αφου ακομα και παλαιοτερα μοντελα (π.χ. accent) ειχαν τα παντα ολα. Η διαφορα σε σχεση με παλια ειναι οτι τοτε ειχαν και παρα πολυ καλες τιμες γι'αυτο και πουλαγαν τρελλα. Στα σημερινα μοντελα εχει χαθει κατα την γνωμη μου αυτος ο value for money χαρακτηρας.
Οσο για την octavia που την ανεφερα σαν κυριο ανταγωνιστη του fastback εχει πουλησει παρα πολυ καλα. Δεν εχω αποψη για αξιοπιστια αφου ποτε δεν ημουν κατοχος αλλα ειμαι κατοχος αυτοκινητου του vag group (seat ibiza του 2007) και στα 11 χρονια που το εχω στην κατοχη μου εχει αποδειχτει πολυ αξιοπιστο. 5 λαμπες,ενας θερμοστατης,ενα ρουλεμαν τροχου και ενας αισθητηρας λ (κοστος 270 ευρω συνολικα) μου εχουν στοιχησει οι 'ζημιες' του σε 11 χρονια περαν της τακτικης συντηρησης.
Οφειλω να ομολογησω οτι fsi,tsi και dsg ειχαν τα θεματακια τους οπως επισης οτι σε επιπεδο τιμων εχουν ξεφυγει λιγο στο group γι' αυτο και τωρα που ψαχνω για diesel κατα πασα πιθανοτητα θα καταληξω αλλου... -
[quote='andreasg']Φιλε geo76 δεν διαφωνω οτι ειναι καλο αυτοκινητο. Η hyundai εχει κανει αλματα σε σχεση με παλια σε σχεδιαση,ποιοτητα (πλαστικα και συναρμογη) και παρεχωμενη εγγυηση. Δεν αναφερω τον εξοπλισμο που θεωρω δεδομενο αφου ακομα και παλαιοτερα μοντελα (π.χ. accent) ειχαν τα παντα ολα. Η διαφορα σε σχεση με παλια ειναι οτι τοτε ειχαν και παρα πολυ καλες τιμες γι'αυτο και πουλαγαν τρελλα. Στα σημερινα μοντελα εχει χαθει κατα την γνωμη μου αυτος ο value for money χαρακτηρας.
Οσο για την octavia που την ανεφερα σαν κυριο ανταγωνιστη του fastback εχει πουλησει παρα πολυ καλα. Δεν εχω αποψη για αξιοπιστια αφου ποτε δεν ημουν κατοχος αλλα ειμαι κατοχος αυτοκινητου του vag group (seat ibiza του 2007) και στα 11 χρονια που το εχω στην κατοχη μου εχει αποδειχτει πολυ αξιοπιστο. 5 λαμπες,ενας θερμοστατης,ενα ρουλεμαν τροχου και ενας αισθητηρας λ (κοστος 270 ευρω συνολικα) μου εχουν στοιχησει οι 'ζημιες' του σε 11 χρονια περαν της τακτικης συντηρησης.
Οφειλω να ομολογησω οτι fsi,tsi και dsg ειχαν τα θεματακια τους οπως επισης οτι σε επιπεδο τιμων εχουν ξεφυγει λιγο στο group γι' αυτο και τωρα που ψαχνω για diesel κατα πασα πιθανοτητα θα καταληξω αλλου...[/quoteΣυμφωνώ οτι εχει χαθει ενα μερος του χαρακτήρα value for money, και ειναι λογικό..τα σημερινά Hyundai-Kia δεν έχουν καμια σχέση με τα παλαιότερα,σε ποιότητα,σχεδίαση, εκτός απο την αξιοπιστία η οποία ίσως να είναι και καλύτερη σήμερα.. συνεπώς και οι τιμές δεν μπορούν να κυμαίνονται στα ιδια επίπεδα με τότε..και τα skoda - seat καποτε ηταν πιο φτηνα..με ταα χρονια οσο ανεβαινε η ποιότητα ανεβαιναν και οι τιμες..το 2010 το octavia scout 1.8 tsi μου κόστισε 26.000 ευρω..αρκετα χρήματα αν αναλογιστής οτι ο εξοπλισμός δεν ηταν και κορυφαίος, και οι εγγυηση ηταν μονο 2 χρονια..συν τα προβλήματα που έβγαλε σχεδον απο την αρχη..ολο αυτο προσωπικά με χαλασε παρα πολυ γιατι στη τελικη δεν είχα για πέταμα 26.000 χιλιάρικα..θεωρω οτι οι τιμες των Hyundai - Kia ειναι καλες, και χαμηλοτερες απο τον ανταγωνισμο αν και η ψαλιδα εχει κλεισει περισσοτερο.. αλλα ειναι αυτοκίνητα που δεν θα σε' προδωσουν' εύκολα.. οπως αλλες κατασκευές, θεωρητικά καλύτερες και πολυ ακριβότερες .
-
Πάντως το θεωρητικά καλύτερες πλέον είναι υπερβολικό θεωρητικό. Κοιτάξτε τις τιμές που αφορούν τα desibell στην καμπίνα, τα μαλακά πλαστικά στις πίσω πόρτες και θα δείτε ότι η ποιοτική υπεροχή ανταγωνιστικών μοντέλων είναι μόνο κατά φαντασίαν.
Βέβαια ένα σωρό κόσμος θεωρεί ότι επειδή είναι hyundai είναι μπας κλας, όπως και ότι τα γερμανικά είναι εξορισμού τα καλύτερα αυτοκίνητα, ότι τα nissan είναι ιαπωνέζικα και άλλα στερεότυπα. -
Σαφως και η hyundai-kia δεν θεωρειται μας-κλας. Φτιαχνει αξιοπιστα,ομορφα και ποιοτικα αυτοκινητα σε σχεση με το παρελθον και δινει και απο τις καλυτερες εγγυησεις. Απλα εχει χαθει σε μεγαλο βαθμο ο vfm χαρακτηρας κατα την γνωμη μου + οτι εχει απο τα μεγαλυτερα επιτοκια της αγορας. Οταν π.χ. για το i20 diesel που πηρα προσφορα στην αρχικη εκδοση active με παρα πολυ φτωχο εξοπλισμο θελει 13.500€ και επιτοκιο 9.5%...
-
Απο τη στιγμη που η Hyundai αποφασισε να ανεβει επιπεδο και να μπει σε πιο ανταγωνιστικα χωραφια,ειναι φυσικο και επομενο το VFM να παει περιπατο,οπως λεει ο απο πανω,για ενα i20 diesel γυμνο ξεκινας απο το 13.000 και ανω.Bελτιωθηκαν στην σχεδιαση,στους κινητηρες με αρκετες επιλογες βενζινη/diesel και στους εξοπλισμους.
-
Το έχει κανενας να μας πει εντυπώσεις ?? Εκεί που κοιταγα για SUV μου καλαρεσει..
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
-
Νομίζω αυτό ήταν που είδα προχθες, ένα φανταστικό σενταν Hyundai μαύρο.
Πολύ ιδιαίτερο! -
Ημουν τις προαλες σε μια αντιπροσωπεια να ρωτησω για το Tucson και το περιεργαστηκα αρκετα. Ειναι πανεμορφο, παρα πολυ καλα εξοπλισμενο και με τον χιλιαρη κινητηρα ερχεται σε λογικη τιμη θεωρω. Ο πωλητης μου ειπε πως λογικα δεν θα εισαγουν το πετρελαιο και ενδεχομενη παραγγελια και εκτελωνισμος θα εκτοξευσουν την τιμη στα 26-27000. Χωρος αποσκευων πολυ καλος, οι χωροι για τους πισω περιορισμενοι για τα κεφαλια. Ειμαι 1.78 και το κεφαλι μου εβρισκε στην οροφη αν καθομουν τεντωμενος.
-
Το είδα τυχαία σε σουπερμάρκετ σήμερα. Παρά πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Το πορτμπαγκάζ πάντως 450 λίτρα είναι κατά 99% με τον υποδαπεδιο χώρο,δεν φαινόταν τόσο μεγάλο.
-
Έχουμε κάποιο νεότερο για τις εκδόσεις diesel?
-
Αύγουστο λένε θα αλλάξουν οι τιμοκατάλογοι, οπότε κάπου εκεί θα ξέρουμε..
-
Ανυπομονώ να δω τις τιμές των ντίζελ,λογικά θα πέσουν οι υπάρχων τιμές,γιατί όσο να ναι οι ντίζελ κινητήρες είναι πιο ακριβή. εκτός αν δεν πέσουν οι τωρινές τιμές τις βενζίνης και εκτοξευθούν οι ντίζελ,αν και δεν το πιστεύω..Πάντως θα έχει πολύ ενδιαφέρον. Μέσα στο 19 θέλω πολύ το Φαστμπακ βενζίνα και μακάρι αυτό τον μήνα να έχουμε ευχάριστα νέα στις τιμές των ντιζελ...
-
...βγαίνει και σε Ν έκδοση σύντομα! αυτό κι αν αξίζει!
-
Για ρίξτε μια ματιά..
http://www.hyundai.gr/wp-content/upload ... tback-.pdf
-
Καλημερα στην ομαδα.ποια η γνωμη σας για το i30 το hachback στα 1.4 100 ps; το active μου βγαινει στα 15600 με το κλειδι στο χερι.επισης σκεφτομαι μηπως πηγαινα jκαι στο i30 1.0 120ps.
-
Το ατμοσφαιρικό των 100 hp το είχα οδηγήσει πριν 9 μήνες. Ικανοποιητικό με τα χαρακτηριστικά της ατμόσφαιρας αλλά χωρίς αυτή τη σπιρτάδα του turbo. Και ίσως λίγο πιο βενζινοφαγο. Αν η διαφορά τιμής με το turbo δεν είναι μεγάλη θα προτιμούσα τον χιλιαρι. Πάντως και ανεξάρτητα κινητηρα το i30 είναι πολύ καλο αυτοκίνητο στη κατηγορια του
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης nikoskall έγραψε:
Καλημερα στην ομαδα.ποια η γνωμη σας για το i30 το hachback στα 1.4 100 ps; το active μου βγαινει στα 15600 με το κλειδι στο χερι.επισης σκεφτομαι μηπως πηγαινα jκαι στο i30 1.0 120ps.Έχω εδώ και 5 μήνες το Ceed με τον κινητήρα 1.4 100hp που είναι ίδιος με του i30.
Το χρησιμοποιώ αστικά και περαστικά και μετά από 4500 χλμ η ένδειξη του trip είναι στα 7 λίτρα.
Ο κινητήρας δεν με έχει απογοητεύσει μιας και βοηθά και το 6αρι σαζμαν αλλά λίγη δύναμη παραπάνω θα ήταν καλοδεχουμενη.
Είχα και εγώ εδώ το ίδιο δίλημμα μεταξύ 1.0 και 1.4 αλλά σταθμισα τις ανάγκες μου και προτίμησα να πάω σε κάτι πιο αδύναμο μεν αλλά πλουσιότερο εξοπλιστικά μιας και θα το κρατήσω χρόνια και δεν ήθελα να ανακαλύπτω μετά πως όλο και κάτι λείπει.
Μήπως στα χρήματα που βγαίνει το 1.0 μπορείς να πας σε πλουσιότερη έκδοση του 1.4;
Αλλά όπως είπα όλα είναι θέμα αναγκών και θέλω -
Alf και τα δυο ιδιο εξοπλισμο εχουν στην εκδοση active.η διαφορα ειναι περιπου στα 700ευρω πιο ακριβο το 1 0 απο1.4.παντως τα 7 λιτρα για ενα αυτοκινητο με 4500 ειναι πολυ καλα..οσο δουλευει και στρωνετε πεφτει ακομα πιο χαμηλα η καταναλωση νομιζω.
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Για ρίξτε μια ματιά..http://www.hyundai.gr/wp-content/upload ... tback-.pdf
Χμμ...
Εντελώς νέος τιμοκατάλογος ,καλές φαίνονται οι τιμές για το 1.4Τ αλλά δεν έχουμε ιδέα τι περιλαμβάνει η νέα εξοπλιστική έκδοση distinctive , στο site έχει ακόμη την style navi και premium navi , επίσης μονο το 1.0Τ έχει και μια έκδοση premium χωρίς τιμές.Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Την ίδια απορία είχα και εγώ.. Μάλλον εξοπλιστικά η distinctive πρέπει να έχει περισσότερο εξοπλισμό από την premium γιατί στο hatchback η dis κοστολογείται ακριβότερα από την prem.
Hyundai i30 Fastback