-
Ο χρήστης AntonisTjet έγραψε:
Το εν λογω μοντελο ειναι θυμα της εποχης. Αν καποιος ψαξει στην αγορα για σενταν οικογενειακα θα παει ειτε στα φθηνα(c-elysee,301,rapid,toledo,tipo sedan) ειτε στα ανωτερου budget και μεγεθους octavia,mondeo,passat κ.α. Το Fastback δεν μπορει λογω εξοπλισμου να παει στο πρωτο ακρο, ουτε λογω μεγεθους να παει στο δευτερο. Δεν ξερω τιμολογιακα που παει πχ ενα octavia, αλλα θεωρω τιμια τα χρηματα που ζητουνται. Επισης, επειδη παρακολουθω σχεδον ολα τα νηματα, νομιζω ειναι το μοντελο με τις καλυτερα διαχωρισμενες εκδοσεις.Το ότι παίζει ανάμεσα στις κατηγορίες δεν νομίζω ότι είναι κακό, σίγουρα υπάρχει κόσμος που δεν θέλει να φτάσει σε διαστάσεις των κλασσικών Σεντάν ούτε να παει σε φτωχικά - οικονομικά μοντέλα.
-
Θα συμφωνήσω με τον Storm. Μπαίνει σε βαθιά νερά.
Το πολύ καλό octavia στις αντίστοιχες εκδόσεις του ακόμα και στο diesel, υπερέχει (ίσως σε diesel χάνει στο 5άρι σασμάν).
Επίσης, opel astra dream sedan που είναι σημαντικά φθηνότερο.
Ακόμα, στα 1.4 με 22.000 παίζουν και τα passat-insignia, λιγότερο εξοπλισμένα μεν προτιμότερα από τον κόσμο δε..
Για c-elysee,301,rapid,toledo,tipo sedan δεν το σχολιάζω, διότι απευθύνονται σε κοινό με lower budget.
Στα 22.000 που κατά πάσα πιθανότητα θα έρθει το diesel, ο κόσμος θα προτιμήσει qashqai..
Τέλος, είναι hyundai, κάπου θα χαθεί λόγω brand. Αν και υπάρχει χαοτικό χάσμα σε σχέση με τα πρώτα accent-elantra, η αξία μεταπώλησης θα μειωθεί αρκετά.
-
Θα συμφωνήσω με τον Storm. Μπαίνει σε βαθιά νερά.
Το πολύ καλό octavia στις αντίστοιχες εκδόσεις του ακόμα και στο diesel, υπερέχει (ίσως σε diesel χάνει στο 5άρι σασμάν).
Επίσης, opel astra dream sedan που είναι σημαντικά φθηνότερο.
Ακόμα, στα 1.4 με 22.000 παίζουν και τα passat-insignia, λιγότερο εξοπλισμένα μεν προτιμότερα από τον κόσμο δε..
Για c-elysee,301,rapid,toledo,tipo sedan δεν το σχολιάζω, διότι απευθύνονται σε κοινό με lower budget.
Στα 22.000 που κατά πάσα πιθανότητα θα έρθει το diesel, ο κόσμος θα προτιμήσει qashqai..
Τέλος, είναι hyundai, κάπου θα χαθεί λόγω brand. Αν και υπάρχει χαοτικό χάσμα σε σχέση με τα πρώτα accent-elantra, η αξία μεταπώλησης θα μειωθεί αρκετά.
-
Θα συμφωνήσω με τον Storm. Μπαίνει σε βαθιά νερά.
Το πολύ καλό octavia στις αντίστοιχες εκδόσεις του ακόμα και στο diesel, υπερέχει (ίσως σε diesel χάνει στο 5άρι σασμάν).
Επίσης, opel astra dream sedan που είναι σημαντικά φθηνότερο.
Ακόμα, στα 1.4 με 22.000 παίζουν και τα passat-insignia, λιγότερο εξοπλισμένα μεν προτιμότερα από τον κόσμο δε..
Για c-elysee,301,rapid,toledo,tipo sedan δεν το σχολιάζω, διότι απευθύνονται σε κοινό με lower budget.
Στα 22.000 που κατά πάσα πιθανότητα θα έρθει το diesel, ο κόσμος θα προτιμήσει qashqai..
Τέλος, είναι hyundai, κάπου θα χαθεί λόγω brand. Αν και υπάρχει χαοτικό χάσμα σε σχέση με τα πρώτα accent-elantra, η αξία μεταπώλησης θα μειωθεί αρκετά.
-
Το 1.4 συμφωνώ ότι δεν θα πουλήσει, επίσης συμφωνώ ότι το octavia είναι δυνατή επιλογή. Ωστόσο είμαι σίγουρος ότι θα πάρει σίγουρα πωλήσεις από την octavia είτε λόγω του αισθητικού κομματιού (αλήθεια στην octavia μάλλον δεν έκαναν facelift αλλά αποτυχημένη πλαστική ),είτε γιατί κάποιοι απλώς δεν αγοράζουν vag.
Όσο αφορά κάτι astra η focus sedan δεν νομίζω ότι μοντέλα με λιγότερες πωλήσεις από πορσε είναι σοβαροί εμπορικοί ανταγωνιστές. -
Το 1.4 συμφωνώ ότι δεν θα πουλήσει, επίσης συμφωνώ ότι το octavia είναι δυνατή επιλογή. Ωστόσο είμαι σίγουρος ότι θα πάρει σίγουρα πωλήσεις από την octavia είτε λόγω του αισθητικού κομματιού (αλήθεια στην octavia μάλλον δεν έκαναν facelift αλλά αποτυχημένη πλαστική ),είτε γιατί κάποιοι απλώς δεν αγοράζουν vag.
Όσο αφορά κάτι astra η focus sedan δεν νομίζω ότι μοντέλα με λιγότερες πωλήσεις από πορσε είναι σοβαροί εμπορικοί ανταγωνιστές. -
Το 1.4 συμφωνώ ότι δεν θα πουλήσει, επίσης συμφωνώ ότι το octavia είναι δυνατή επιλογή. Ωστόσο είμαι σίγουρος ότι θα πάρει σίγουρα πωλήσεις από την octavia είτε λόγω του αισθητικού κομματιού (αλήθεια στην octavia μάλλον δεν έκαναν facelift αλλά αποτυχημένη πλαστική ),είτε γιατί κάποιοι απλώς δεν αγοράζουν vag.
Όσο αφορά κάτι astra η focus sedan δεν νομίζω ότι μοντέλα με λιγότερες πωλήσεις από πορσε είναι σοβαροί εμπορικοί ανταγωνιστές. -
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
-
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
-
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
-
η octavia μεχρι τα 150 αλογα εχει ημιακαμπτο εδω αν δεν κανω λαθος υπαρχει παντου μουλτιλνκ
-
η octavia μεχρι τα 150 αλογα εχει ημιακαμπτο εδω αν δεν κανω λαθος υπαρχει παντου μουλτιλνκ
-
η octavia μεχρι τα 150 αλογα εχει ημιακαμπτο εδω αν δεν κανω λαθος υπαρχει παντου μουλτιλνκ
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.Το fastback κάτι θα πουλήσει και στην Ελλάδα.
Δεν ξέρω όμως αν θα είναι ικανές αυτές οι πωλήσεις ώστε να κρατηθεί το μοντέλο.
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό; -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.Το fastback κάτι θα πουλήσει και στην Ελλάδα.
Δεν ξέρω όμως αν θα είναι ικανές αυτές οι πωλήσεις ώστε να κρατηθεί το μοντέλο.
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό; -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.Το fastback κάτι θα πουλήσει και στην Ελλάδα.
Δεν ξέρω όμως αν θα είναι ικανές αυτές οι πωλήσεις ώστε να κρατηθεί το μοντέλο.
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό; -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;Όντως έχει την εμπορία πολλών εταιρειών, αλλά εισαγωγέας είναι μόνο για την SEAT (και τώρα Hyundai/KIA).
Είναι ακριβώς όπως ο Σφακινάκης (ο οποίος όμως έχει μεγάλα οικονομικά θέματα), που ενώ έχει την εμπορία πολλών εταιριών, εισαγωγέας είναι μόνο της SUZUKI.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;Όντως έχει την εμπορία πολλών εταιρειών, αλλά εισαγωγέας είναι μόνο για την SEAT (και τώρα Hyundai/KIA).
Είναι ακριβώς όπως ο Σφακινάκης (ο οποίος όμως έχει μεγάλα οικονομικά θέματα), που ενώ έχει την εμπορία πολλών εταιριών, εισαγωγέας είναι μόνο της SUZUKI.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;Όντως έχει την εμπορία πολλών εταιρειών, αλλά εισαγωγέας είναι μόνο για την SEAT (και τώρα Hyundai/KIA).
Είναι ακριβώς όπως ο Σφακινάκης (ο οποίος όμως έχει μεγάλα οικονομικά θέματα), που ενώ έχει την εμπορία πολλών εταιριών, εισαγωγέας είναι μόνο της SUZUKI.
-
Προσωπικά πάντως,αν ενδιέφερε τέτοιας κατηγορίας οικογενειακό αμάξι,πολύ καλά εξοπλισμένο για την τιμή του,αλλά να έχει και μια πιο σπορτίφ-κουπέ σχεδίαση,θα το προτιμούσα απο Octavia,Passat κ.α.
Hyundai i30