Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Kamiq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Kamiq
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 41
    • 42
    • 10 / 42
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    826
    21882
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      abi @fanis75 last edited by

      Και χωρις leasing η λυση ειναι απλη: επεκταση εγγύησης και πωληση του αυτοκινήτου πριν λήξει. Τα προβλήματα του dsg είναι γνωστά.

      Τόσο αναξιόπιστο το dsg; Και αυτό πάλι δεν είναι λύση. Υποτίθεται αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο για να το κρατήσεις 6-7 χρόνια.

      PS: To ηλεκτρονικό χειρόφρενο είναι διαθέσιμο ως έξτρα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 13
      • fanis75
        fanis75 moderator @abi last edited by

        Τόσο αναξιόπιστο το dsg; Και αυτό πάλι δεν είναι λύση. Υποτίθεται αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο για να το κρατήσεις 6-7 χρόνια.

        PS: To ηλεκτρονικό χειρόφρενο είναι διαθέσιμο ως έξτρα;

        Πλέον ειναι για μια 5ετια μαξ ή οσο διαρκεί η εγγύηση. Μετά αρχίζουν τα ακριβά προβλήματα.

        Όχι, ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν υπάρχει ουτε σαν εξτρα εξοπλισμός.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • F
          futurist last edited by

          Νομίζω έχει χυθεί πολύ δάκρυ drama queen τύπου για το DSG.

          Όλοι ξέρουν τα προβλήματα πλέον, μερικοί το επιλέγουν και μετά ξεχύνονται στα τεχνικά φόρουμς να κλαυτούν. Μάς έχει κουράσει αυτή η ιστορία, πραγματικά.

          Το DSG είναι από τα γνωστά και προβλεπόμενα σενάρια τού τί θα συμβεί αν το επιλέξει κάποιος. Υπάρχουν άλλα τόσα απρόβλεπτα που μπορούμε να συζητάμε για ώρες στα τεχνικά φόρουμς.

          Όσο για το ηλεκτρονικό χειρόφρενο, εντελώς απαράδεκτο να μην είναι αυτόματα φορεμένα εξαρχής σε όλα. Πόσο μάλλον, να μην υπάρχει και σαν έξτρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 12
          • E
            evmenis last edited by

            Νομιζω οτι ειναι θεμα πλατφορμας ,η skoda ψωνισε το μικρο πατωμα της VW (και το τραβηξε στα ορια του στο μηκος) για τα scala & kamiq και σε αυτο το πατωμα δεν κουμπωνει ηλεκτρικο χειροφρενο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • F
              futurist last edited by

              Άρα είναι τεχνικός ο λόγος μη διάθεσης ηλεκτρονικού χειρόφρενου, αν ισχύει αυτό με την πλατφόρμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Εγώ πάλι δεν μπορω να καταλάβω τι σχέση εχει η πλατφόρμα με το ηλεκτρικό χειρόφρενο;!;! Και το Κούγκα δεν ειχε ηλεκτρικό χειρόφρενο κ μετά εβαλαν, στην υφιστάμενη πλατφόρμα. Και σημερα βγαινει Κουγκα με κανονικό χειρόφρενο και με ηλεκτρικό, ανάλογα με τη εξοπλιστική εκδοση. Για εμένα ειναι καθαρά θέμα κόστους και τίποτε άλλο.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • F
                  futurist last edited by

                  Δεν προκύπτει από πουθενά επαγωγικά ότι επειδή κάποια άλλη πλατφόρμα άλλου κατασκευαστή, φόρεσε τελικά ηλεκτρονικό χειρόφρενο, ότι θα φορέσει και κάποια άλλη.

                  Αυτά είναι σχεδιαστικά θέματα και γνωρίζουν πολύ καλύτερα οι μηχανικοί τους περιορισμούς της εκάστοτε πλατφόρμας.

                  Δεν λέω ότι γνωρίζω για την πλατφόρμα του Kamiq, απλά επειδή είμαι εξειδικευμένος μηχανικός, θα πω ότι τεχνικής φύσεως θέματα, δεν μπορούν να απαντηθούν με τη λογική του κόσμου που δεν γνωρίζει το αντικείμενο.

                  Μια καλή ένδειξη για να αποφανθούμε επιφανειακά, είναι αν αυτοκίνητα της ίδιας πλατφόρμας έχουν πάρει ηλεκτρονικό χειρόφρενο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Μηχανικός δεν ειμαι. Αλλα τι σχέση εχει η πλατφόρμα με το ηλεκτρικό χειρόφρενο; Αυτό δεν καταλαβαίνω...ειναι 2 τελειως ανεξαρτητα πράγματα. Από τη στιγμή που υπάρχει hill-holder υπάρχει ηδη η υποδομη για τον ηλεκτρικό ελεγχο των φρένων.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • F
                      futurist last edited by

                      Αυτό περιγράφω παραπάνω. Ότι τα τεχνικά θέματα περιορισμών είναι αντιληπτά μόνο από τους μηχανικούς που γνωρίζουν το αντικείμενο και όχι από τους υπόλοιπους.

                      Συγγνώμη, αλλά αυτό ισχύει για όλα τα εξειδικευμένα αντικείμενα σε όλο το φάσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Δεν διαφωνώ σε αυτά που λές. Ομως καποια πράγματα δεν ειναι πυρηνική φυσική αλλά κοινή λογική. Γνωρίζοντας πως λειτουργεί ενα ηλεκτρικό χειρόφρενο και οντας μια σχετικής νοημοσύνης, δεν μπορω να δω τον συσχετισμό πλατφόρμας και ηλεκτρικού χειροφρένου, οταν η λειτουργία υφίσταται.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          futurist last edited by

                          Θα σού απαντήσω, επειδή όπως λές δεν είσαι μηχανικός, απλά για να κατανοήσεις στοιχειωδώς τη μεθοδολογία στα τεχνικά θέματα.

                          Κάθε φορά αναζητάς προδιαγραφές συμπεριφοράς ενός εξαρτήματος μηχανολογικού ή ηλεκτρονικού.

                          Ας κάνουμε μια υπόθεση. Βάσει της στατικής διάταξης μιας πλατφόρμας, χωράει να μπει το εξάρτημα σαν μέγεθος. Έλα όμως που η συμπεριφορά π.χ. τριβών ή συντονισμών ή ό,τι άλλο, σε μια άλλη συνθήκη κίνησης, μπορεί να προξενεί ανεπιθύμητες συμπεριφορές που επηρεάζουν την ασφάλεια ή τη συμπεριφορά ενός άλλους εξαρτήματος.

                          Έφερα ένα τυχαίο λόγο, για να πω απλά, ότι υπάρχουν εξειδικευμένοι μηχανικοί που έχουν σπουδάσει χρόνια και έχουν λιώσει τα εγκεφαλικά τους κύτταρα για να μελετούν ακόμα και τη συμπεριφορά ενός μικροσκοπικού πράγματος, για πολλά χρόνια εργασίας.

                          Δεν σημαίνει ότι αυτό πρέπει να είναι αντιληπτό στους υπόλοιπους που δεν ασχολούνται με το θέμα.

                          Να μου επιτραπεί, τέλος, να προσθέσω ότι σήμερα η τεχνολογία έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό, που η πλειοψηφία των επιτευγμάτων δεν είναι καν κατανοητή ακόμα και από σπουδασμένους ανθρώπος που δεν κατέχουν τη συγκεκριμένη εξειδίκευση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 25
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Εγώ να ρωτήσω γιατί είναι τόσο επιθυμητό το αυτόματο χειρόφρενο; 

                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                            • F
                              futurist last edited by

                              Βασικά όλα τα ηλεκτρονικά είναι γούστα του καθενός.

                              Το ότι δεν μπορεί καν να μπει ως έξτρα, είναι κακό για μια επιλογή ενός καταναλωτή που το θέλει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 10
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                @futurist: ευχαριστώ για την ανάλυση!

                                Οι μηχανικοί εχουν τον θαυμασμό μου, αλλά δυστυχώς τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες διοικούνται απο στελέχη μαρκετινγκ και οχι μηχανικούς (οπως παλιά!) για αυτο ειμαι σκεπτικος, ειδικα με το γκρουπ.

                                Εγώ να ρωτήσω γιατί είναι τόσο επιθυμητό το αυτόματο χειρόφρενο; 

                                Πέρα από γκατζετία, εχει κ πρακτική εφαρμογή γιατι απελευθερώνει χώρο και επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία στον σχεδιασμό. Το Κούγκα που το ειδα με κανονικό χειρόφρενο, εκτος του οτι με ξένισε ειχε και χειρότερη εργονομία και λιγότερο χώρο στην κεντρική κονσόλα.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ε σιγα τον χώρο που κερδίζεις... Και τι να τον κάνεις σε εκείνο το σημείο; Χάνεις επίσης την δυνατότητα της 'χειροφρενιάς'. 

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                    Ε σιγα τον χώρο που κερδίζεις... Και τι να τον κάνεις σε εκείνο το σημείο; Χάνεις επίσης την δυνατότητα της 'χειροφρενιάς'. 

                                    Μην το λες κέρδιζεις χώρο και είναι και χρήσιμος στο κούγκα πχ εχει Ποτηροθήκες, χωράει κινητό χαρτομάντηλα και διάφορα άλλα τέτοια μικροπράγματα και επίσης εχει και σουρωμένο κάλυμμα για να κλείνει. 
                                    Οσο για χειροφρενιες, στο Panda παιζω καμια φορα...στο Κούγκα ουτε που θα το σκεφτομουνα!!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • F
                                      futurist last edited by

                                      Κι εγώ που πήρα το Karoq, και δεν με απασχολούσε καν το ότι έχει ηλεκτρονικό χειρόφρενο, πάνω στη χρήση αυτούς τους μήνες έχω δει ότι είναι απίστευτα πρακτικό και στην ίδια του τη λειτουργία, αλλά και σε αυτό που ειπώθηκε ότι απελευθερώνει εξαιρετικά σημαντικό χώρο κάτω από το υποβραχιόνιο και αρκετά μπροστά του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο, αν και του γκρουπ είναι ύποπτο για δυσλειτουργίες (συχνό πρόβλημα), νομίζω πως κύριο πλεονέκτημα έχει το auto-hold και στα φανάρια ή τις διασταυρώσεις, όπου όταν ακινητοποιηθεί το όχημα, μπορείς να πάρεις το πόδι σου απ' το φρένο και παραμένει στατικό. Μόλις πατήσεις γκάζι απελευθερώνει το φρένο αυτόματα. Μερικές ευκολίες δεν τις συνειδητοποιούμε μέχρι να τις δοκιμάσουμε.

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                        • G
                                          giorgos_i20 last edited by

                                          Υπάρχει κάποιο link που να δείχνει τον ακριβή εξοπλισμό των εκδόσεων που διατίθεται το kamiq?

                                          Υπόψιν, δεν μιλώ για τιμοκατάλογο που υπάρχει στο site.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Το φυλλάδιο στο site (brochure) δείχνει αναλυτικά τον εξοπλισμό κάθε έκδοσης στο τέλος.

                                            https://az749841.vo.msecnd.net/siteselgr/alv1/6a815ac7-b8fe-4396-811c-c8d889f7019b/KAMIQ_brochure.8c9c95f71a75ee83f923e8d2e17945bf.pdf

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 10 / 42
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr