-
Μού φάνηκε λίγο μικρό και σαν διάταξη, άσχετα από τα ονομαστικά λίτρα χωρητικότητας.
-
Και εκεί που μιλούσαμε για το ήπιο υβριδικό ντίζελ ξαφνικά εξαφανίστηκαν από τον όλες οι υβριδικές εκδόσεις εκτός από το 115 gt line . Έφυγαν όλα τα υβριδικά 136 μηχανικά και αυτοματα....και μπήκε και μια άλλη εκδοση inmotion τελείως βασικη σε εξοπλισμό 136 4'4. Στο τουσον δεν εχει Αλλαξει κάτι.
-
Καμία σχέση η ελληνική KIA με το πλασάρισμά της στο εξωτερικό.
-
Καμία σχέση η ελληνική KIA με το πλασάρισμά της στο εξωτερικό.
Βασιλάκης.
-
Και εκεί που μιλούσαμε για το ήπιο υβριδικό ντίζελ ξαφνικά εξαφανίστηκαν από τον όλες οι υβριδικές εκδόσεις εκτός από το 115 gt line . Έφυγαν όλα τα υβριδικά 136 μηχανικά και αυτοματα....και μπήκε και μια άλλη εκδοση inmotion τελείως βασικη σε εξοπλισμό 136 4'4. Στο τουσον δεν εχει Αλλαξει κάτι.
Από που εξαφανίστηκαν οι υβριδικές εκδόσεις;
-
Από τον τιμοκατάλογο της κια
-
Καλησπέρα σε όλους.
Σήμερα δοκίμασα το 1.6 hybrid με τα 116 άλογα. Την προηγούμενη είχα δοκιμάσει το qasqhai 1.5 diesel. Η απόδοση του κινητήρα αλλά και η στιβαρότητα ανάμεσα στα 2 είναι η μέρα με τη νύχτα. Το sportage απλά φεύγει όταν πατάς το γκάζι και νομίζω πως σε αυτό συμβάλει και ο ηλεκτροκινητήρας. Επίσης, το KIA δίνει την εντύπωση ενός συμπαγούς και καλοστημένου αυτοκινήτου, κάτι που δεν αποκόμισα ως αίσθηση από το Qq.
Έχω κολλήσει με το χρώμα ωστόσο. Ήθελα το coper stone (αυτό το καφετί, αλλά θα έχει 3 μήνες παράδοση). Αν και το μαύρο μου αρέσει πολύ, θα ζεματάει το καλοκαίρι, χώρια που η διαφορά στην θερμοκρασία φτάνει να επηρεάσει μέχρι και την κατανάλωση λόγω κλιματισμού.
Μήπως μπορεί να μου πει κανείς αν αυτό το canyon silver χρυσαφίζει ή είναι απλά προς το μπεζ/ Διότι ενώ μου αρέσει, δεν μπορώ να το βρω κάπου να το δω και δεν θα ήθελα να το πάρω αν όντως πλησιάζει προς το χρυσό,
Ευχαριστώ
-
Το χρώμα αυτό αν δεν το δεις από κοντά είναι δύσκολο να αποδωθει από φωτογραφίες γιατί με λίγο 'πείραγμα' χρυσαφιζει έντονα. Πάντως δεν είναι προς το μπεζ όπως το βλέπω έχει τάση προς το να χρυσαφισει.
Ώστε τόση διαφορά με τον 1.5 του qq?
-
Το χρώμα αυτό αν δεν το δεις από κοντά είναι δύσκολο να αποδωθει από φωτογραφίες γιατί με λίγο 'πείραγμα' χρυσαφιζει έντονα. Πάντως δεν είναι προς το μπεζ όπως το βλέπω έχει τάση προς το να χρυσαφισει.
Ώστε τόση διαφορά με τον 1.5 του qq?
Ναι, η αλήθεια είναι πως με κέρδισε εύκολα ο κινητήρας του ΚΙΑ., Παρότι το sportage πρέπει να είναι και 200 κιλά βαρύτερο, η μηχανή του (τουλάχιστον αυτή με τον ηλεκτροκινητήρα) το κάνει πολύ πιο αεράτο. Σίγουρα παίζει ρόλο και το 8 βάλβιδο του Nissan έναντι του 16 βάλβιδου των κορεατών.
-
Τι τιμή σου έδωσαν για το 115 υβριδικο;
-
Αν και το μαύρο μου αρέσει πολύ, θα ζεματάει το καλοκαίρι, χώρια που η διαφορά στην θερμοκρασία φτάνει να επηρεάσει μέχρι και την κατανάλωση λόγω κλιματισμού.
Κάνε την χάρη στον εαυτό σου και μην πάρεις μαύρο αυτοκίνητο.
-
phaos wrote:
Αν και το μαύρο μου αρέσει πολύ, θα ζεματάει το καλοκαίρι, χώρια που η διαφορά στην θερμοκρασία φτάνει να επηρεάσει μέχρι και την κατανάλωση λόγω κλιματισμού.
Κάνε την χάρη στον εαυτό σου και μην πάρεις μαύρο αυτοκίνητο.
Δίκιο έχεις. Όλοι έχουν κάτι αρνητικό να πουν για το μαύρο. Αποφάσισα να πάω για το canyon silver
-
Δίκιο έχεις. Όλοι έχουν κάτι αρνητικό να πουν για το μαύρο. Αποφάσισα να πάω για το canyon silver
Σοφή επιλογή.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο κόσμος αγοράζει μαύρα αυτοκίνητα, μόνο μειονεκτήματα έχουν και σε πολύ λίγα ταιριάζει.
-
Εγω είμαι της πιο σκουρόχρωμης σχολης για αυτου του είδους να αυτοκινητα αλλα τα γουστα είναι γουστα... Επισης μου εκανε εντύπωση που αυτο το 48V mild-hybrid το οποιο το σνομπάρανε κάποιοι θα φοριέται και απο το νεο golf (των 20.000 που μπορει να το συναντήσεις και να το πατήσεις και κατα λάθος με το Sportage ) - Μαλιστα οι περισσότερες εταιριες θα το έχουν πλεον στα νεα μοντελα και εδω που τα λεμε το 10% οικονομια στα καυσιμα δεν το λες και αμελητεο...
-
Δεν θα έχουν 10% οικονομία στα καύσιμα αλλά 10% χαμηλότερες εκπομές ρύπων....δυστυχώς. Η ίδια η Hyundai ελπίζει σε ένα 7% με το δικό της 48V σύστημα....
-
Τα 48volt mild hybrid στην Ελλάδα υπολογίζονται ως υβριδικά και έχουν μειωμένα τέλη ταξινομισης κάτι το οποίο σημαίνει ότι πρακτικά παίρνεις μια πρόσθετη τεχνολογια δωρεάν.
Αν ήταν να την πληρώσεις δεν ξέρω αν θα αξίξε τον κόπο να πληρώσεις μια μικρή μείωση της κατανάλωσης με μείωση της χωρητικότητας του πορτπαγκαζ και αύξηση της πολυπλοκότητας κατασκευής με αύξηση της πιθανότητας κάτι να χαλάσει.
Τωρα ότι μπορεί με την suvάρα σου να πατήσεις κατά λάθος κανένα κακόμοιρο γκολφ, συγνώμη αλλά μου φαίνεται κομμάτι κομπλεξικό.
-
Ισχύει σίγουρα αυτό; Το έχεις διαβάσει κάπου γιατί εάν ισχύει θα μειωθούν αρκετά οι τιμές σε αυτά τα αυτοκίνητα που διαθέτουν το 48volt mild hybrid σύστημα. Και απο του χρόνου θα είναι πολλά τα μοντέλα
-
Εγω είμαι της πιο σκουρόχρωμης σχολης για αυτου του είδους να αυτοκινητα αλλα τα γουστα είναι γουστα... Επισης μου εκανε εντύπωση που αυτο το 48V mild-hybrid το οποιο το σνομπάρανε κάποιοι θα φοριέται και απο το νεο golf (των 20.000 που μπορει να το συναντήσεις και να το πατήσεις και κατα λάθος με το Sportage ) - Μαλιστα οι περισσότερες εταιριες θα το έχουν πλεον στα νεα μοντελα και εδω που τα λεμε το 10% οικονομια στα καυσιμα δεν το λες και αμελητεο...
10% οικονομία σε €2.000/έτος σε κάυσιμα (που είναι πολύ μεγάλο νούμερο) σημαίνει €200/έτος. Πότε γίνεται απόσβεση της διαφοράς τιμής, Γιατί εαν είναι π.χ. €1.500 η διαφορά στην τιμή, μιλάμε για 7 χρόνια!
-
Το να πάρει κανείς mild hybrid με πετρέλαιο για θερμικό, δεν απαλλάσσεται από τα προβλήματα που θα τού έρθουν αργά ή γρήγορα στα μπεκ και στο φίλτρο.
Τη θεωρώ εξαιρετικά άστοχη επιλογή την υβριδικότητα μαζί με πετρέλαιο, καθώς εκτινάσσονται στο ταβάνι τα failure points.
-
Τη θεωρώ εξαιρετικά άστοχη επιλογή την υβριδικότητα μαζί με πετρέλαιο, καθώς εκτινάσσονται στο ταβάνι τα failure points.
Δεν έχω ιδέα από πετρελαιοκινητήρες, αλλά η προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα και μιας μπαταρίας δε νομίζω ότι αυξάνει το πλήθος ή το ποσοστό βλαβών στο αυτοκίνητο. Είναι απλό και γενικά αξιόπιστο σύστημα.
Kia Sportage IV