Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15
    • Best 0
    • Groups 0

    phaos

    @phaos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    15
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    phaos Unfollow Follow

    Latest posts made by phaos

    • RE: Kia Sportage IV

      Καλησπέρα,

      κάτοχος του hybrid sportage (116 άλογα), πρώην κάτοχος του Ford mondeo station 2000cc (145hp).

      Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό. Έχω 7000 χλμ από Ιανουάριο (ελέω COVID). Πρόσφατο ταξίδι, Θεσσαλονίκη-Πήλιο με 4 άτομα + φουλ μπαγκάζια. Με 130-140 εξαιρετική ηχομόνωση, ακομη και στα 150 είναι υπέρ άνετο (το Mondeo 5-τάχυτο με κούφαινε στα 130).

      Ρεπριζ πολύ καλό με 5 στα 120 επιταχύνει λόγω turbo (+μια μικρή βοήθεια από τον ηλεκτροκινητήρα) και προσπερνά εύκολα και εννοείται πιο γρήγορα από το Mondeo. Αν  κάποιος θέλει να το σανιδώνει και να εκτοξεύεται ας ψάξει αλλού, αλλά το αυτοκίνητο απευθύνεται και σε ανθρώπους με οικογένειες (προσφέροντας και ενεργητική ασφάλεια με αξιοπρεπέστατες προσπεράσεις).

      Κατανάλωση μικτή για τη διαδρομή που ανέφερα 7,3.

      Εξαιρετική επιλογή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      phaos
    • RE: Kia Sportage IV

      Εντάξει σε κάποια σημεία πρέπει να κατεβαίνεις στα 120 - 130 και μετά πάλι επάνω για ευνόητους λόγους… αλλα 9.2 είναι φάση τέρμα γκάζι - ένα χρόνο τώρα πάντως δεν έχω χρειαστεί το automatic cruise control….  εθνική όταν είναι ώρα για χαλάρωση μπορείς να κάνεις δεξιά και το κανονικό τα πάει μια χαρά και οι άλλες διαδρομές και απο περιφερειακούς κτλ μεσα στην πόλη είναι πολύ σύντομες για τέτοια πράγματα - δεν τα λες βέβαια και άχρηστα τα συστήματα ασφάλειας σε καμία περίπτωση.

      Πάντως για τους πιο ψαγμένους κατόχους πολλές βελτιωσούλες γίνονται aftermarket με επίσκεψη είτε στην αντιπροσωπία είτε έξω - Τα περισσότερα parts του gt line μπορούν να φορεθούν και στο upgrade

      Γνωρίζεις τι μπορεί να προστεθεί aftermarket από την αντιπροσωπεία (εκτός από αισθητικές βελτιώσεις) Υπάρχει κάπου κατάλογος με τι αναβαθμίσεις μπορείς να ζητήσεις σε επίπεδο τεχνολογικό;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      phaos
    • RE: Kia Sportage IV

      Έτσι για την ιστορία να ρωτήσω κάτι. Έχει οδηγήσει κάνεις τον mh diesel με τα 115ps; Θυμήθηκα τώρα που μου τον εκθείαζε ο πωλητής της Kia ως πιο αποδοτικό ουσιαστικά του αντίστοιχου 136ps καθώς διαφέρουν μόνο στην χαρτογράφηση (λογικό) άλλο ο 115ps έχει μεγαλύτερο εύρος ροπής (ο 136ps προκύπτει με εύρος ροπής 2000-2500 Σαλ, ενώ ο 115ps 1500-2500/2800 Σαλ δεν θυμάμαι ακριβώς). Θεωρητικά κατανοώ την διαφορά. Παίζει στην πράξη να έχει αισθητή διαφορά;

      Καλησπέρα. Έχοντας οδηγήσει το αυτοκίνητο σε 2 διαφορετικές αντιπροσωπείες (μόνο τα 136 hp έχουν Θεσσαλονίκη και Γιάννενα) και αγοράζαντας το Sportage με τα 116 άλογα, να ενημερώσω πως η διαφορά δεν είναι εύκολα αντιληπτή. Τώρα που έχω κάνει γύρω στα 2.500 χλμ, το πάτησα μερικές φορές και όντως είναι ικανοποιητική η επιτάχυνση του για προσπεράσεις, ειδικά ανα αναλογιστεί κανείς το βάρος που ξεπερνα΄τα 1600 κιλά με τον οδηγό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      phaos
    • RE: Kia Sportage IV

      Phaos ποια δεδομένα θα πρέπει να συνυπολογίσω εκτός από τέλη κυκλοφορίας και μεταβίβαση;

      350€ μου είπαν απο την αντιπροσωπεία.

      ,, α) η άδεια αναφέρει hybrid γεγονός που θεωρώ πως θα με γλυτώσει από μια καταδρομικού τύπου φορολογική επιβάρυνση σε πετρελαιοκίνητα και β) το γεγονός πως σε μερικά χρόνια θα βρίσκεται (έστω και ως mild hybrid) στην επικρατούσα (φαντάζομαι) τάση για υβριδικά και άρα μάλλον με ελαφρώς καλύτερη τιμή μεταπώλησης από το απλό πετρέλαιο​...

      Anyway, αφού όπως αναφέρεις το έκλεισες, δεν έχει και πολύ νόημα πια. Ούτως ή άλλως πρόκειται για μια εξαιρετική επιλογή στην κατηγορία αυτή, άσχετα από το αν δεν πολυκυκλιφορεί στις δρόμους και στα συγκριτικά των σελίδων. Όντως τα τέλη και η κατανάλωση δεν έχουν σημαντική διαφορά με το απλό πετρέλαιο. Καλοτάξιδο σου εύχομαι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      phaos
    • RE: Kia Sportage IV

      Καλησπέρα σε όλη την παρεα...Θα ήθελα την βοήθεια σας...Με πήρανε σήμερα τηλέφωνο από αντιπροσωπεία της kia και μου είπαν, ότι έχουν σε προσφορά το sportage 1.6 115 upgrade πετρέλαιο (όχι το υβριδικο) με 8000χλμ χειροκινητο.Το δίνουν 18.900 + 200 μεταβίβαση και 155 τέλη κυκλοφορίας.

      Το είχα κάνει test drive το υβριδικο και μου αρεσε..

      Αξίζει η τιμή του;

      Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις οποίες απαντήσεις...

      Εχοντας το hybrid (116hp) εδώ και 1 εβδομάδα, θεωρώ πως είναι ένα πάρα πολύ τίμιο αυτοκίνητο. Αν και δεν έχω δοκιμάσει να ανεβάσω στροφές ο κινητήρας του το κινεί αξιοπρεπώς. Είναι το πρώτο πετρελαιοκίνητο που αγοράζω και για να είμαι ειλικρινής 3 είναι οι λόγοι που με οδήγησαν σε πετρέλαιο. Η χαμηλή κατανάλωση ,η ροπή και τα χαμηλά τέλη. Ωστόσο, ενώ στην αρχή προσανατολιζόμουν προς το απλό πετρέλαιο, κατέληξα στο hybrid διότι α) η άδεια αναφέρει hybrid γεγονός που θεωρώ πως θα με γλυτώσει από μια καταδρομικού τύπου φορολογική επιβάρυνση σε πετρελαιοκίνητα και β) το γεγονός πως σε μερικά χρόνια θα βρίσκεται (έστω και ως mild hybrid) στην επικρατούσα (φαντάζομαι) τάση για υβριδικά και άρα μάλλον με ελαφρώς καλύτερη τιμή μεταπώλησης από το απλό πετρέλαιο. Η τιμή που βρήκες είναι καλή αλλά σε αυτό θα συνυπολογίσεις και τα υπόλοιπα δεδομένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      phaos
    • RE: Kia Sportage IV

      Σήμερα πήρα την πρώτη γευση απο crash report γυρνοντας απο την δουλειά - Είχα το gmaps να παίζει στην οθόνη μπροστά χωρίς να κανει navigation, απλη προβολή του χάρτη και εκεί που έπαιζε το κανονικό ραδιόφωνο σταματάει... και πετάγεται ο ελληνας ο βαριεστημένος και μου λέει 'προσοχή προσεγγίζετε περιοχή ατυχήματος' ... ψαρωτικό > Για την ώρα την αναφορά μπορούμε να την κάνουμε είτε στο waze (που είναι της google και συνεργάζονται)  πατώντας το σχετικό κουμπί είτε στο gmaps αλλα μόνο όταν το τηλέφωνο είναι αποσυνδεδεμένο και τρέχει η εφαρμογή επάνω... Πολύ καλό και ως γνωστόν η εταιρία μαζεύει real time δεδομένα απο τα τηλέφωνα όλων των οδηγών (που δεν παίρνουν χαμπάρι) οπότε έχει τεράστιες δυνατότητες να προσφέρει αξιόπιστες υπηρεσίες.

      Κάτι ανάλογο υποτίθεται ότι παίζουν ορισμένοι σταθμοί στην εθνική αλλα δεν έχω πάρει ποτέ ούτε ένα μήνυμα...

      Επειδή έχετε ήδή περισσότερο καιρό το αυτοκινήτο, να ρωτήσω τι πρέπει να κάνω για να συνδεθεί με το auto android το κινητό στο kia? Έχω κατεβάσει ένα auto android από μια σελίδα, αλλά ενώ μπαίνω στο αυτοκίνητο και αυτόματα ανοίγει η εφαρμογή στο κινητό (samsung note 9) το projection δεν το βλέπει για να δείξει στην οθόνη τις πληροφορίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      phaos
    • RE: Kia Sportage IV

      Κάτοχος κι εγώ ενός hybrid (116ps) από σήμερα. Μέχρι τώρα πρώτες εντυπώσεις άριστες.

      Εξαιρετικά ήσυχο στο ταξίδι, σχετικά σφιχτή ανάρτηση (στα θετικά για εμένα), καλή ποιότητα υλικών, αρκετή ροπή (αν και το κρατάω χαμηλά για τα πρώτα χιλιόμετρα), κατανάλωση 5,9 στα πρώτα 400χλμ. Αναμένω να πέσει αρκετά στη συνέχεια.

      Προερχόμενος από ένα ford mondeo staion 2009 (2.000cc), δηλώνω πλήρως ικανοποιημένος από χώρους - μόνο στο πορτ μπαγκάζ θα ήθελα το κάτι παραπάνω.

      Μέχρι στιγμής τα αρνητικά σημεία που έχω εντοπίσει είναι  η μη ύπαρξη πλήκτρου για επαναφορά της ταχύτητας στο cruise control (εκτός αν δεν το έχω εντοπίσει ακόμη), η χρήση κόκκινου χρώματος στα φωτιζόμενα πλήκτρα κάτω από την οθόνη το οποίο τα καθιστά δυσδιάκριτα το βράδυ, ενώ και η στιγμιαία κατανάλωση δίνεται μόνο κατά προσέγγιση με μια ράβδο με βήμα 0,10,20 (λίτρα). Τέλος, το σύστημα του τηλεφωνικού καταλόγου δεν μπορεί να διαβάσει τα ονόματα από το κινητό μου (samsung note 9) όταν αυτά έχουν τόνο (στα Ελληνικά)

      Θα επανέλθω με περισσότερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      phaos
    • RE: Kia Sportage IV

      Ενδιαφέρον. Βλέποντας καταναλώσεις από site (π.χ. στην Γερμανία) αν και από μικρό δείγμα καθώς το hybrid είναι σχετικά καινούργιο, η κατανάλωση κυμαίνεται γύρω στα 5,7λ/100χλμ. Εξαιρετική επίδοση αν λάβεις υπόψη πως μιλάμε για 1600 κιλά βάρος.

      Κάνω υπομονή μέχρι τις 2-3 Γενάρη για να παραλάβω το δικό μου hybrid canyon silver, μιας και μου συνέστησαν να μην του φορτώσω 1 έτος στην άδεια για 10-15 ημέρες (και επίσης να γλυτώσω 115 ευρώ τέλη για το 2019).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      phaos
    • RE: Kia Sportage IV

      Phaos με led φωτα ημέρας η kia άρχισε να το δίνει απο τέλη Σεπτέμβρη περιπου.

      Οπότε λογικά το δικό σου θα τα έχει..

      Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Πόσο σου στοίχισε το αυτοκίνητο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      phaos
    • RE: Kia Sportage IV

      Είμαι και εγώ εδώ και ένα μήνα κάτοχος του υβριδικού sportage με τους 116hp.

      Μετα από 1600km όλα σε ταξίδια μπορώ να πω πως το αυτοκίνητο είναι πραγματικά πολυ καλό.

      Πατάει πολυ καλά στο δρόμο και εμπνέει σιγουρια στον οδηγό χωρις βέβαια μέχρι τωρα να ψαξω να βρω τα οδηγικα του ορια.Σε κάποιες κλειστες στροφές η μεταφορά βαρους ομως ειναι έντονη και νιωθεις την ουρά του λίγο να φεύγει.Η ποιότητα κύλισης είναι αψεγάδιαστη και η ηχομόνωση εξαιρετική.Η οδήγηση του μεχρι τωρα ηταν ήρεμη σε ηπιους ρυθμούς,μια φορα ομως που χρειάστηκε να κανω μια γρήγορη προσπέραση στις ανηφορικες στροφες της Λαμίας με αλλους 3 συναδέλφους μου και 5 σχέση το αυτοκίνητο έφυγε γρηγορα και δεν με προβλημάτισε.

      Οι χώροι για τους επιβάτες και ειδικά για τους πίσω είναι τεράστιοι.

      Στα αρνητικά του θα ελεγα πως ειναι το πορτ μπαγκαζ,σε σχεση με την κατηγορια, ελέω υβριδικού συστήματος, αλλά μπορείς να κερδίσεις αυτο που χανεις από εκεί αν μαζέψεις την εταζερα.

      Επίσης ενα ακόμη αρνητικό σημείο ως προς την εργονομία είναι ότι το χειρόφρενο ειναι πολυ πίσω και η χρηση του δυσκολεύει λόγω του τεμπελη, καθως και το ολομαυρο σαλόνι του.

      Ο χειρισμός της οθόνης ειναι πολυ ευκολος και λειτουργικός τα κουμπια για τν χειρισμο του κλιματιστικου και του ραδιοφωνου αρκετα βολικα.

      Στο θεμα της κατανάλωσης να πω πως ο γενικοτερος μέσος ορος μου μεχρι τωρα ειναι στα 6.2lit. Ενα νούμερο που μου φαίνεται φυσιολογικό αφου ειναι ακόμη πολυ καινουργιος ο κινητήρας και το βαρος του αυτοκινητου είναι 2 τόνοι.

      Με το cc ενεργοποιημένο στα 130 km πηγαίνοντας αθηνα απο Λάρισα η κατανάλωση ηταν 6.5lit ενα στην επιστροφή παλι με cc και 115km ηταν 1 λιτρο λιγότερο.

      Στα υπόλοιπα ταξιδια μου με ήπια οδήγηση και δουλεύοντας μεταξυ 2000 με 2500 στροφες η κατανάλωση ηταν μεταξύ 5.7 και 6.3.

      Το υβριδικό σύστημα δεν πιστεύω οτι βοηθάει τοσο πολύ στην κατανάλωση όσο στο να μειώσει τους παραγομενους ρύπους, δεν καταλαβαίνω ομως γιατί κάποιοι το θεωρουν τοσο ασυμβίβαστο να ταιριάξει ο πετρελαιοκινητηρας με εναν ηλεκτροκινητήρα τη στιγμή που η Peugeot 10 χρονια πριν το είχε δοκιμάσει ,και μάλιστα με επιτυχία στο 3008 προηγούμενης γενιάς

      Ενω πλέον ακολουθούν αυτην την τάση και άλλοι πλέον κατασκευαστές.

      Υ.Γ επειδή ημουν από τους άτυχους και παρέλαβα το αυτοκίνητο λίγο πριν η kia αρχίσει να το πουλάει με led φωτα ημέρας,ξέρει κάποιος να μου πει τι λαμπες να διαλέξω ή τί να κάνω ωστε να μην βγαζει ασυμβατότητα?

      Γιατι ενα ζευγάρι λαμπτηρων Samsung που δοκίμασα δεν το δέχτηκε το αυτοκίνητο και άναβε η λυχνια του εγκεφαλου.

      Παρήγγειλα το ίδιο κατά τα τέλη Νοέμβρη. Μήπως ξέρεις πότε άρχισε η ΚΙΑ να το δίνει με led?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      phaos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr