-
Ε αν εχεις κολλησει καλυτερα να παρεις αυτό.... ειναι πολυ ωραια η αισθηση να εχεις κατι που πραγματικα θαυμαζεις. Νιωθεις γεματος.
Συνεπως δες για εκδοσεις του 208
-
Ε αν εχεις κολλησει καλυτερα να παρεις αυτό.... ειναι πολυ ωραια η αισθηση να εχεις κατι που πραγματικα θαυμαζεις. Νιωθεις γεματος.
Συνεπως δες για εκδοσεις του 208
Όπως τα λες είναι φίλε. Για εμένα είμαι 90/10 2008/Captur. Για την γυναίκα νομίζω θα πάμε για Clio.
-
Adaptive cruise control εχει;;;
Πολυ ακριβο. Στα 21.000 φανταζομαι αγοραζεις το ερχομενο hybrid yaris με ολα μεσα εναντι του 208 και του αυτόματου 8 αριου με την τουρμποβενζινη και την λογικα διπλασια καταναλωση στα αστικα κεντρα
Το τωρινό κοστίζει 19κ και το ερχόμενο θα κοστίσει 21κ ? Υποτίθεται οτι καθώς η hybrid τεχνολογία γίνετε mainsteam και μειώνετε το κόστος αναπτύξεις, θα μειωθούν και οι τιμές. btw 21 κοστίζει το corolla
-
Μιλαω για φουλ εξτρα με δερμα, πανοραμικη οροφη,hi fi με subwoofer, heads up display,ηλ χειροφρενο, νεους αεροσακους αναμεσα στα εμπροσθια καθισματα, ολα τα νεα συστηματα ασφαλειας,bicolore κτλ.
Σαν το κοκκινο της παρουσιασης.
Φανταζομαι δηλαδη οτι θα κοστιζει τοσο
Το νεο yaris εχει νεο υβριδικο συστημα, μαλιστα συγκριτικα με τα αλλα οπως αναφερω θα καταναλωνει σε καυσιμο τα μισα (γυρω στα 4 λιτρα μεσα στην πολη εναντι γυρω στα 8 του 208 8eat.)
Επισης, καθε νεο μοντελο παντα κοστιζει ακριβοτερα διοτι εχει να αποσβεσει και νεα τεχνολογια, οπως τη νεα πλατφορμα κτλ.
Υποψιν οτι στην πλατφορμα μιλαμε για υλικα πολυ ποιοτικα οπως ευρεια χρηση χαλυβα 1500mpa/mm^2 και συνδεσμολογια με λειζερ (;).
Αναφερουν μαλιστα οτι πειραν ειδικους της vw για να συμβουλεψουν στο δεσιμο του αμαξωματος.....τ ακους Φανη;;;;;;
Σε καθε περιπτωση, και το 208 ειναι κουκλι το ατοιμο
-
Τα μικρά καλά εξοπλισμένα και καλό φτιαγμένα -υλικά μέσα, μονώσεις, αναρτησεις, φρενα - κοστίζουν οσο και τα μεγαλύτερης κατηγορίες με βασικό εξοπλισμό. 30 πόντοι μήκος δεν κάνουν π.χ 4 και 5 χιλιάρικα ολόκληρα διαφορες. Γι αυτό και στα μικρά οι φτηνές εκδόσεις είναι φτωχότερες πάντα από τις αντίστοιχες των μεγαλύτερων. Αυτό φαίνεται πολύ καλά και στα 3,7μετρα, που για να κρατήσουν το κόστος κάτω από τα 15 ούτε ταπετσαρία στις πόρτες δεν έχουν.
Ένα καλό εξοπλισμένο 4μετρο σήμερα αγγίζει τα 20Κ με αυτόματο κιβώτιο.
εδιτ: μιλάμε βέβαια για σύγχρονα αυτοκίνητα, όχι τριτοκοσμικές κατασκευές τύπου baleno και sandero...
-
Τωρα εσυ βαλτος εισαι....δεν γινεται.....
Σε πληροφορω οτι η πλατφορμα , οι κινητηρες, το υβριδικο συστημα, ο εξοπλισμος ασφαλειας ηταν πολυ μπροστα απο την εποχη τους,
Μαλιστα σημερα μεγαλοι κατασκευαστες παρουσιαζουν τεχνολογιες που το baleno παρουσιασε το 2015.
Μαλιστα τα υλικα κατασκευης της πλατφορμας τουbaleno ηταν ανωτερης ποιοτητας απο του προηγουμενο polo που ηταν και ο συγχρονος ανταγωνιατης και benchmark της κατηγοριας.
Αυτα στα λεω διοτι το εχω ψαξει πολυ το αυτοκινητο.
-
Αν κατάλαβα καλά, για να έχει έλεγχο τυφλών σημείων, κάμερα 180 μοιρών και αυτόματο φρενάρισμα, πρέπει να πάρω την έκδοση gt; Και επειδή θέλω να είναι αυτόματο, πρέπει να δώσω 21.700; Για supermini;
Τους φαίνεται λογική τιμή, δηλαδή;
-
Ναι μπαουχαους, το παει πακετο...αλλα ουτε καμερα 360 μοιρων εχει...
τελικα adaptive cruise control εχει;;
-
Νομίζω ότι το έντυπο που δημοσιοποίησε ο φίλος πιο πάνω ανέφερε και κάμερα, αλλά δεν παίρνω όρκο.
Τέλος πάντων, οι τιμές στα περισσότερα καινούργια μοντέλα είναι απίστευτα υψηλές. Δεν ξέρω τι προσδοκούν οι αντιπροσωπείες με αυτές τις τιμές, να βρουν κανένα κορόιδο να πουλήσουν ακριβά;
Πάντως, σε μεροκαματιάρηδες ανθρώπους, που έχουν μια κανονική δουλειά και δεν θέλουν να εργάζονται μια ζωή για να ξεχρεωσουν ένα αυτοκίνητο, δεν βλέπω να πουλάνε.
-
Στα καινουρια μοντελα πληρωνεις αυτα π ειπε ενα συμφορουμιτης, την ερευνα αναπτυξης και εξελιξης τους, τα προστιμα που εχουν φαει απο την ευρωπαικη ενωση και ολα τα ηλεκτρονικα καλουδια που αυτοκινητα μεχρι το 2015 δεν ειχαν! Αν σκεφτεις πηρα το 2015 το juke accenta diesel με οθονες, καθρεφτες διακοσμητικα και στα ξενα σαιτ της nissan το νεο αντιστοιχο juke 1000 κυβικα φτανει τα 22-24 χιλιαρικα. Θεωρητικα οι τιμες πανε με τον πληθωρισμο, οσο οι εξω εχουν αναπτυξη οι τιμες ανεβαινουν απλα εμεις λογω της καταστασης μας δεν μπορουμε να ακολουθησουμε.
-
Αυτο π ξεχασα να γραψω πιο πανω ειναι οτι το πηρα 19000 κ το νεο αναμενεται 3-5 χιλιαρικα πιο πανω.
-
Περνώντας σήμερα έξω από αντιπροσωπεία έκανα μια στάση για να το περιεργαστώ. Ομολογώ ότι σε σύγκριση με το 208 που έχω έχουν γίνει όιχι απλά βήματα προόδου αλλά άλματα. Από το -όχι ιδιαίτερα ουσιαστικό- κλείσιμο της πόρτας μέχρι κάθε λεπτομέρειας είναι πραγματικά premium. Το μόνο που με χάλασε είναι τα σκληρά πλαστικά στις πόρτες. Χώροι και ποιότητα είναι δεδομένα,όπως και η υψηλή τιμή του που εν μέρει δικαιολογείται από τον εξοπλισμό. Το κορυφαίο ήταν ένας τύπος που μόλις γύρισε από το td το παρήγγειλε κιόλας παρότι νωρίτερα ήταν στην vw για να κλείσει ένα Tiguan. Πιάσαμε την κουβέντα και μου είπε 'ποιός ό λόγος να πάρω ένα κουτί όταν μπορώ να πάρω αυτό το πανέμορφο αμάξι?' Και δήλωσε και φανατικός της vw...
Κανονίσαμε να κάνω και εγώ ένα td και θα επανέλθω....
-
Απο χωρους πως ειναι;;;;
-
Με τι μοτερ εχουν το td ?
-
Στην εκθεση ειχαν ενα ασπρο gt line με τα 130 αλογα αυτοματο στα 26000€ νομιζω. Στις ανακοινωσεις τιμων ομως την εκδοση gt line με τα 130 αλογα δεν την αναφερουν.
-
Στα καινουρια μοντελα πληρωνεις αυτα π ειπε ενα συμφορουμιτης, την ερευνα αναπτυξης και εξελιξης τους, τα προστιμα που εχουν φαει απο την ευρωπαικη ενωση και ολα τα ηλεκτρονικα καλουδια που αυτοκινητα μεχρι το 2015 δεν ειχαν!
Ερευνα εξελιξης δεν εκαναν παλιοτερα?
Προστιμα για ποιο λογο?
Τα ηλεκτρονικα καλουδια ποια ειναι? Η νεκρη γωνια, το αυτοματο φρεναρισμα και το acc ?
-
Αλεξανδρε εκαναν...αλλα στο τελος της ζωης του μοντελου εχουν κανει αποσβεση και μπορουν να ριξουν τις τιμες ενα 10- 15%
Ποσο μαλλον στο 208 που ξεσκισε στις πωλησεις
-
Προστιμα λογω εκπομπων ρυπων.υπαρχει ενα συγκεκριμενο οριο ρυπων που αν το περνας με το συνολο των μοντελων σου τοτε υπαρχει προστιμο. Ερευνες εξελιξης εκαναν κ παλιοτερα απλα τα αυτοκινητα πλεον ειναι τελειως διαφορετικα απο σασι μεχρι κυλιση, συγκρινε το 206 του 2002 με το 208 του 2019. Το αυτοματο φρεναρισμα για παραδειγμα που θεωρεις οτι δεν εχει κοστος, η λειτουργια τους στηριζεται σε καμερες,αισθητηρες και επεξεργαστες, οποτε καταλαβαινεις το κοστος.
-
Σοβαρα προστιμα για τους ρυπους του στολου θα μπουν απο του χρονου , απ οτι νομιζω . Γι αυτο και καταργουνται μοτερ και εκδοσεις
Ερευνες εξελιξης εκαναν παντα, και παντα το νεο μοντελο ηταν καλυτερο απο το προηγουμενο σε τεχνολογια , κατασκευη κτλ. Ουτε εγινε κανενα τεραστιο αλμα τελευταια που να δικαιολογει τετοια αυξηση τιμων. Αν ηταν καθε καινουριο μοντελο να αναβαινει 15-20% απο το προηγουμενο ,το καινουριο golf θα ειχε 3πλασια τιμη σε σχεση με αυτη που εχει τωρα
Δεν απαξιωνω ουτε τις νεες τεχνολογιες , ουτε λεω οτι δεν κοστιζουν τιποτα. Αλλά πχ οι βασικες-μετριες εκδοσεις δεν εχουν ολα τα καινουρια συστηματα που 'κοστιζουν' . Αυτες γιατι ειναι ακριβες? Σαν πολλες δικαιολογιες βρηκαμε για να χρυσωσουμε το χαπι οτι τα αυτοκινητα ακριβαινουν δυσαναλογα πλεον
-
Οι χώροι είναι μια χαρά,αναμενόμενοι για μοντέλο αυτής της κατηγορίας. TD έχουν μόνο βενζινοκίνητο 100 ίππων χειροκίνητο.
2019 Peugeot 208 II