-
Το πλας γίνεται πολύ σκληρό. Απλα κατά το 90% των περιπτώσεων εχω κόφτη στο δίπλα κάθισμα. Κάποια στιγμή μπήκα σε μια μεσαία στροφη με 100 χλμ αλλά αυτο δε λέει τίποτα. Το σίγουρο ειναι οτι αν θες να παίξεις με το αυτοκίνητο πρέπει να πατήσεις το κουμπί. Επίσης το πατάω οταν ανεβαίνω κατεβαίνω απο σκαλοπάτι για να μη βρει ο προφυλακτήρας.
-
Μεχρι τις 3500 το πάω προς το παρον. Έχω χαρμανιάσει
-
Ενζο έγραψες λάθος διασταση 215 50 17 είναι η σωστη. Η 10η γενιά σιβικ ξεκινάει απ' αυτή τη διάσταση έως 235. Η ζάντα σου είναι 8J 17 45offset η οποία δέχεται από 215 έως 235. Μπορώ να σου πω αλλά δε ξέρω τη φιλοσοφία σου άνεση γούστα η και τα 2.
-
Ευχαριστώ.
Και εγώ τη 2η μερα εφαγα τη ζάντα. Ειναι φαρδυ τ αμάξι. Να μας πει ο φιλος ο imakis που την εβαψε με ηλεκτροστατικη βαφη ποιά ήταν τα χρώματα.
Παίδες, τους κωδικούς των χρωμάτων τους γράφει στην πόρτα του οδηγού από ότι μου είπε ο φανοποιος! Το δύσκολο δεν είναι το χρώμα, αλλά η τεχνική!
-
Ξαναλέω ότι για όλους τύπους hatchback διαφορετικού εξοπλισμού και διαφορετικών μοτέρ έχει επιλεγεί κοινό setup αναρτησης. Αυτό μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή σαν μέσος όρος όχι όμως για το sport 1500. Στα φρένα για παράδειγμα έχουν επιλεχθεί μεγαλύτερα φρένα γιατί εδώ παίζει η ασφάλεια, στην ανάρτηση έγινε η οικονομία. Εδώ είμαστε για να τα λέμε όλα κι όχι μονο να καμαρώνουμε σα γύφτικα σκεπαρνια.
δεν αληθευει αυτο...στο sport plus εχει ρυθμιζομενη αναρτηση και πατωντας το κουμπακι αλλαξει τελειως η φιλοσοφια..
-
Συμφωνώ αλλά εγώ ανέφερα μόνο το sport και όχι το plus sport. Δεν νομίζω ότι στο forum υπάρχουν κάτοχοι που έχουν plus εκτός του Βασίλας. Εκτός αυτού έχουν πωληθεί γύρω στα 10 αυτοκίνητα και δεν είναι στάνταρ εξοπλισμός.
-
Συμφωνώ αλλά εγώ ανέφερα μόνο το sport και όχι το plus sport. Δεν νομίζω ότι στο forum υπάρχουν κάτοχοι που έχουν plus εκτός του Βασίλας. Εκτός αυτού έχουν πωληθεί γύρω στα 10 αυτοκίνητα και δεν είναι στάνταρ εξοπλισμός.
ανεφερες οτι σε ολες τις εκδοσεις και σε ολους τους τυπους μοτερ κτλ.
Μονο το φορουμ εχει 5-6 αυτοκινητα plus μεταξυ αυτων και εγω. H Sport Plus ειναι μια διαθεσιμη εκδοση :)..αρα δεν ισχυει αυτο.
-
Μου ειχαν πει οτι η sport + μονο με ειδική παραγγελεία αλλά οταν πηρα τηλεφωνο να ρωτησω διαθεσιμότητα χρωμάτων, μου ειπαν οτι υπαρχουν ετοιμοπαράδωτα plus και αν θελω να μου κόψουν 250 να πάρω 1. Δέχτηκα. Το αυτοκινητο ηρθε σε μια εβδομάδα Κρήτη.
Άσχετο, τωρα εβλεπα συγκριση Si με Veloster και λεει αυτος εκει οτι το Si εχει μπλοκέ. Επισης έχει 20 άλογα παραπάνω απο τα δικά μας και και την δυναμική ανάρτηση.
-
Είναι στο στάνταρ εξοπλισμό η μεταβλητή αναρτηση;; Η όχι. Για πες.
-
Συμφωνώ αλλά εγώ ανέφερα μόνο το sport και όχι το plus sport. Δεν νομίζω ότι στο forum υπάρχουν κάτοχοι που έχουν plus εκτός του Βασίλας. Εκτός αυτού έχουν πωληθεί γύρω στα 10 αυτοκίνητα και δεν είναι στάνταρ εξοπλισμός.
Έχει και άλλους ! (ανήκω σε αυτούς)
-
Ήμαστε 4-5 σε αυτό το forum με plus. Στα Χανιά ειναι το μοναδικό το δικό μου.
-
@otokomae Απο οτι είδα στο βιντεάκι, στο κουμπί γραφει sport αντι να έχει 1 αμορτισέρ όπως τα δικά μας.
Επίσης να πω οτι αν ενεργοποιήσεις την ανάρτηση μενει ενεργοποιημένη ακόμα κι αν σβησεις το αυτοκίνητο. Μπορεί να είναι δηλαδή μονιμη επιλογή για κάποιον. Σε αντίθεση με τη μαλακία start stop που ενεργοποιείται αυτόματα θες δε θες.
-
Πολλοί από εσάς θα έχετε παρατηρήσει ότι το καπώ έχει την τάση να ταλαντώνεται ανησυχητικά σε υψηλές ταχύτητες.
Αυτό συμβαίνει γιατί είναι πολύ ελαφρύ (sheet metal) και γιατί ο εισερχόμενος αέρας καταλήγει υπό πίεση στις ακριανές ακμές του, προκαλώντας το φαινόμενο της ταλάντωσης.
Ομολογώ, ότι όταν το παρατήρησα αρχικά μου προκάλεσε ανησυχία.
Σε σχετική on line έρευνα διαπίστωσα, ότι δεν έχει καταγραφεί καμία περίπτωση που να έχει ανοίξει εν κινήσει (Θεός φυλάξει).
Θα επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες και πιθανές λύσεις σταθεροποίησης, αν υπάρχουν …
-
Εγώ πάντως μέχρι 155 χλμ /ώρα που έχω πάει maximum δεν παρατήρησα κάτι . Και επειδή δεν με βλέπω να πηγαίνω περισσότερο μάλλον δεν θα το παρατηρήσω ποτέ....
-
Μάγκες, εγώ διακοσαρισα την προηγούμενη εβδομάδα στην Εγνατία και δεν κατάλαβα τίποτα από το καπό!
-
Πολλοί από εσάς θα έχετε παρατηρήσει ότι το καπώ έχει την τάση να ταλαντώνεται ανησυχητικά σε υψηλές ταχύτητες.
Αυτό συμβαίνει γιατί είναι πολύ ελαφρύ (sheet metal) και γιατί ο εισερχόμενος αέρας καταλήγει υπό πίεση στις ακριανές ακμές του, προκαλώντας το φαινόμενο της ταλάντωσης.
Ομολογώ, ότι όταν το παρατήρησα αρχικά μου προκάλεσε ανησυχία.
Σε σχετική on line έρευνα διαπίστωσα, ότι δεν έχει καταγραφεί καμία περίπτωση που να έχει ανοίξει εν κινήσει (Θεός φυλάξει).
Θα επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες και πιθανές λύσεις σταθεροποίησης, αν υπάρχουν …
Το είχα παρατηρήσει και εγώ
-
καλησπερα παιδια!! μου αναψε ο αισθητηρας αερα ελαστικών. εβαλα αερα( η αληθεια ειναι οτι ειχα να το ελεγξω καιρο) αλλα το λαμπακι δεν σβηνει εχει κανεις ιδεα τι μπορω να κανω?
-
καλησπερα παιδια!! μου αναψε ο αισθητηρας αερα ελαστικών. εβαλα αερα( η αληθεια ειναι οτι ειχα να το ελεγξω καιρο) αλλα το λαμπακι δεν σβηνει εχει κανεις ιδεα τι μπορω να κανω?
Το είχα πάθει και εγώ. Θέλει calibration το TPMS. Δες το manual. Εύκολη διαδικασία είναι.
-
καλησπερα παιδια!! μου αναψε ο αισθητηρας αερα ελαστικών. εβαλα αερα( η αληθεια ειναι οτι ειχα να το ελεγξω καιρο) αλλα το λαμπακι δεν σβηνει εχει κανεις ιδεα τι μπορω να κανω?
Μηπως να βαλεις παραπανω, κι οταν σβησει να αφαιρεσεις και να βαλεις την σωστη πιεση ?
-
Το λαμπακι της βαθμονόμησης δεν μετράει πίεση ελενχει περίμετρο τροχων. Εκτός αν έχει χάσει πολύ αέρα κάποιο λάστιχο οπότε αλλάζει και η περίμετρος. Όταν ανάβει συνέχεια μετά από βαθμονομηση έχουμε καρφί η στραβό λάστιχο η κατεστραμμένα λινα.
Νέο Honda Civic 2017