Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 252
    • 253
    • 254
    • 255
    • 256
    • 432
    • 433
    • 254 / 433
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    8650
    141517
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bolt last edited by

      και γω από Δράμα είμαι, ας οψεται η σύζυγος και το παν/μιο.

      ορίστε αυτοκίνητο, επιδόσεις χώροι οικογένεια. χάθηκε να βγάλουν παρόμοιους κινητήρες στα 1600;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        Οι Γιαννιώτισες πάντα κρατάνε τους άντρες εδώ! Χαχα!

        Το προβλημα είναι το ελληνικό φορολογικό σύστημα, όχι τα αμάξια...αν και από τέλη εχω 153 ευρώ, από ότι είδα πριν λίγο, αλλά ειναι και ο φόρος πολυτελείας 440.

        Αναμενουμε στα επόμενα χρόνια υβριδικά σύνολα με αξιοπρεπή αυτονομία και συνολική ιπποδύναμη πάνω από 200 άλογα. Αν έρχονται και σε λογική τιμή (χλωμό...) θα είναι ιδανικό!

        Εσύ ποιο 3008 έχεις;

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • B
          bolt last edited by

          στο ψάξιμο ειμαι, με το νέο έτος πλέον για καινούργιο αν όλα πανε καλά οικονομικά.εως 1600cc  αυστηρά λόγω απαλλαγής από τ.τ και τέλη, όχι hybrid, και τιμές μάλλον έως 40 χιλ (30 32χιλ πραγματική, για να πάρω την μέγιστη απαλλαγή από τ.τ αν μπορέσω).

          πολύ σερφαρισμα, πολύ YouTube, λιγα πράγματα έχω δει από κοντά έως τώρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @the_emperor last edited by

            Αναμενουμε στα επόμενα χρόνια υβριδικά σύνολα με αξιοπρεπή αυτονομία και συνολική ιπποδύναμη πάνω από 200 άλογα. Αν έρχονται και σε λογική τιμή (χλωμό...) θα είναι ιδανικό!

            Έτοιμος είσαι φίλε μου για το νέο Hybri Kuga me 200+ άλογα και τιμή στα €45.000

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_emperor @bolt last edited by

              στο ψάξιμο ειμαι, με το νέο έτος πλέον για καινούργιο αν όλα πανε καλά οικονομικά.εως 1600cc  αυστηρά λόγω απαλλαγής από τ.τ και τέλη, όχι hybrid, και τιμές μάλλον έως 40 χιλ (30 32χιλ πραγματική, για να πάρω την μέγιστη απαλλαγή από τ.τ αν μπορέσω).

              πολύ σερφαρισμα, πολύ YouTube, λιγα πράγματα έχω δει από κοντά έως τώρα.

              Ωραία η φάση της αναζήτησης αυτοκινήτου! Ψάξε, τεσταρε, δοκιμασε, βγάλε συμπεράσματα! Κυρίως οδήγησε!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                the_emperor @fanis75 last edited by

                The_Emperor wrote:

                Αναμενουμε στα επόμενα χρόνια υβριδικά σύνολα με αξιοπρεπή αυτονομία και συνολική ιπποδύναμη πάνω από 200 άλογα. Αν έρχονται και σε λογική τιμή (χλωμό...) θα είναι ιδανικό!

                Έτοιμος είσαι φίλε μου για το νέο Hybri Kuga me 200+ άλογα και τιμή στα €45.000

                Προς στιγμή σκέφτομαι να γίνει το δικό μου 240 άλογα...!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  gvard last edited by

                  Με το τελευταίο update της οθόνης, εκτός του ότι το αρχικό loading γίνεται πιο γρήγορα (δεν υπάρχει το 'module is loading'), υπάρχει επιτέλους ελληνικό πληκτρολόγιο στο navigation και κατά την έναρξη του navigation δεν εμφανίζεται το disclaimer 🙂

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    bolt @the_emperor last edited by

                    bolt wrote:

                    στο ψάξιμο ειμαι, με το νέο έτος πλέον για καινούργιο αν όλα πανε καλά οικονομικά.εως 1600cc  αυστηρά λόγω απαλλαγής από τ.τ και τέλη, όχι hybrid, και τιμές μάλλον έως 40 χιλ (30 32χιλ πραγματική, για να πάρω την μέγιστη απαλλαγή από τ.τ αν μπορέσω).

                    πολύ σερφαρισμα, πολύ YouTube, λιγα πράγματα έχω δει από κοντά έως τώρα.

                    Ωραία η φάση της αναζήτησης αυτοκινήτου! Ψάξε, τεσταρε, δοκιμασε, βγάλε συμπεράσματα! Κυρίως οδήγησε!

                    χαμός γίνεται, ναι. μέχρι και Excel λέω να ξεκινήσω για προσωπική χρήση. κυρίως για τα έξτρα, κιλά ανά ίππο, ρεπριζ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dtzgr @gvard last edited by

                      Με το τελευταίο update της οθόνης, εκτός του ότι το αρχικό loading γίνεται πιο γρήγορα (δεν υπάρχει το 'module is loading'), υπάρχει επιτέλους ελληνικό πληκτρολόγιο στο navigation και κατά την έναρξη του navigation δεν εμφανίζεται το disclaimer 🙂

                      Αυτό έγινε με update του λογισμικού ή μόνο των χαρτών; Τι έκδοση έχεις για το λογισμικό και τι για τους χάρτες;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • katafractos17
                        katafractos17 last edited by

                        Το 3008 μου άρεσε ανέκαθεν πάρα πολύ εξωτερικά αλλά δεν είχα μπει ποτέ ο ίδιος να καθίσω στο εσωτερικό του.

                        Το είχα δει μόνο σε φωτογραφίες αλλά και από κανένα παράθυρο καμιά φορά.

                        Από τα SUV της κατηγορίας είχα ψηλά στις προτιμήσεις μου πρώτα το XC40, μετά το Χ1 και μετά το 3008.

                        Σήμερα στην έκθεση μπήκα και έκατσα στη θέση του οδηγού.

                        Εντάξει... ποια Χ1 τώρα... δεν υπάρχει το εσωτερικό του 3008. Το καλύτερο μακράν και από τα τρία. Το XC 40 κατρακύλησε 2ο και τη Χ1 την έφαγε η μαρμάγκα και έρχεται 3η και κατά ιδρωμένη πλέον στη λίστα μου. 

                        Κρίμα που δεν υπάρχουν τα φράγκα αυτή τη στιγμή.

                        Τελικά αν δε δεις κάτι από κοντά και δεν μπεις να κάτσεις μέσα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Τελικά αν δεν οδηγήσεις κάτι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @katafractos17 last edited by

                            Σήμερα στην έκθεση μπήκα και έκατσα στη θέση του οδηγού.

                            Εντάξει... ποια Χ1 τώρα... δεν υπάρχει το εσωτερικό του 3008. Το καλύτερο μακράν και από τα τρία. Το XC 40 κατρακύλησε 2ο και τη Χ1 την έφαγε η μαρμάγκα και έρχεται 3η και κατά ιδρωμένη πλέον στη λίστα μου. 

                            Και που να κάτσεις στην DS7, μετά θα λές ποιός 3008....αχαχα! Το XC40 δεν μου αρέσει καθόλου μέσα, τελείως γυμνό με ένα 'ταμπλετ' στην μέση.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              bolt last edited by

                              πώς και πώς περιμένω να οδηγήσω τα παραπάνω..όλα έχουν τις χαρές τους. Volvo minimal φάση, 3008 φουτουριστικό, x1 σήμα και οδ συμπεριφορά(;), ds7 κυριλα.

                              ένα κλικ πιο πάνω απ' τα υπόλοιπα οικογενειακα, και πιο ακριβά φυσικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • katafractos17
                                katafractos17 last edited by

                                Έκατσα και στη DS7.

                                Οφείλω να ομολογήσω ότι είναι αρκετά εντυπωσιακό αλλά νομίζω μεγαλύτερο αυτοκίνητο από το 3008.

                                Επίσης αυτό το διαφορετικό που σου δίνει το peugeot με τον πίνακα οργάνων πάνω από το τιμόνι και το συνολικό αγκάλιασμα του ταμπλό στον οδηγό ξεχωρίζει λίγο.

                                Τελικά αν δεν οδηγήσεις κάτι...

                                Ναι. Σωστό κι αυτό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  silversurfergr last edited by

                                  Είχα μπει στην helexpo σε ds7 στην έκδοση που είχε alcadara σε όλο το ταμπλό.

                                  Ήταν τέλεια.

                                  Με τέτοιο υλικό, μου έμοιαζε με πανάκριβα μοντέλα όπως aston martin, mclaten.

                                  Αλλά ο όλος σχεδιασμός με τα τριγωνικά button,οθόνη κ.λ.π μου φάνηκε πολύ εκκεντρικός και  εξεζητημένος σε σημείο να τον βρίσκω άσχημο.

                                  Επίσης το εβδομαδιαίο καθάρισμα του ταμπλό στην έκδοση alcadara σε μια χώρα που οι δρόμοι έχουν πολύ σκόνη, δεν ξέρω πως θα μπορούσε να γίνει.

                                  Εδώ αν πας μια μέρα σε ένα beach bar στην Χαλκιδική, μαζεύει την μισή παραλία πάνω, αλλά με ένα πανί το καθαρίζεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • S
                                    sabas_thess last edited by

                                    Είδα πρόσφατα και περιεργάστηκα αρκετά τα DS7, 3008, C5 Aircross. Δεν οδήγησα κανένα γιατί προς το παρόν είναι εκτός επιλογών μου λόγο κόφτη από την υπουργό οικονομικών (σύζυγος). Θα ήθελα να προσθέσω κάτι σε όλες τις πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις που έχουν προηγηθεί. Εξαιρετικά οχήματα και τα 3 δεν το συζητάμε. Μεταξύ τους η επιλογή είναι καθαρά βάση προτεραιοτήτων. Απλά το DS7 μου βγάζει την αίσθηση ότι προσπαθεί υπερβολικά να δείξει premium. Είναι σαν Θεσσαλονικιά γκόμενα που βγαίνει πρωί για χαλαρό καφέ αλλά είναι ταυτόχρονα ντυμένη μήπως τύχει και βρεθεί σε καμία βάπτιση!

                                    Δεν είναι όμως αυτό που με ενοχλεί. Το αποδέχομαι, αν και δεν θα το επέλεγα ποτέ ακριβώς όπως όταν ξεκίνησε η Lexus. Όσο και να προσπαθούσε ήταν και παρέμεινε για εμένα ένα ακριβό Toyota στα όρια του υπερτιμημένου. Έτσι και η DS7. Θα προτιμούσα C5 Aircross ή 3008, αναλόγως προτεραιοτήτων, γιατί πολύ απλά αυτά τα δύο μετά από δέκα χρόνια μου βγάζουν την αίσθηση ότι θα είναι στην ίδια κατάσταση. Ενώ το DS7 θα 'γεράσει άσχημα'. Σαν 45αρα που το παίζει μπεμπεκα αλλά το Botox δεν πιάνει στον λαιμό και στα χέρια όποτε καρφώνεται. Το DS7 'ειναι γεμάτο glitter', συγνώμη. Αν εξαιρέσουμε τους μεγαλύτερους χώρους στα άλλα δύο οχήματα είναι η ουσία. Προσωπική άποψη πάντα...

                                    "I am what you made me", D.V.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • G
                                      gvard @dtzgr last edited by

                                      Αυτό έγινε με update του λογισμικού ή μόνο των χαρτών; Τι έκδοση έχεις για το λογισμικό και τι για τους χάρτες;

                                      Έχω περάσει και την τελευταία έκδοση χαρτών, αλλά η αλλαγή (στο 'module is loading', στο disclaimer που έπρεπε να πατήσεις OK και στο Ελληνικό πληκτρολόγιο) έγινε με την τελευταία αναβάθμιση του firmware.

                                      Χάρτες: 15.0.0-r0
                                      Firmware: 21.08.22.32_nac-r1

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        gvard @fanis75 last edited by

                                        Και που να κάτσεις στην DS7, μετά θα λές ποιός 3008....αχαχα! Το XC40 δεν μου αρέσει καθόλου μέσα, τελείως γυμνό με ένα 'ταμπλετ' στην μέση.

                                        Έχω στα πλάνα μου την αλλαγή του 3008 GT των 180 αλόγων με το υβριδικό των 300 αλόγων που θα κυκλοφορήσει την άνοιξη. Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με το όχημα, τα πάντα θα εξαρτηθούν από την τιμή που θα μου προσφέρουν για την ανταλλαγή. Καθώς είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το πρώτο PSA αυτοκίνητο που αγόρασα, κοιτάζω είτε το 3008 είτε το DS7. Εκδήλωσα ενδιαφέρον στην DS και άφησα στοιχεία (στην Peugeot το ήξεραν ήδη, στο περίπτερο έπεσα σε 3 γνωστούς). Είναι ιδιαίτερο το εσωτερικό του DS7, αλλά αυτό το οποίο με προβλημάτισε προσωπικά (τα πάντα είναι θέμα γούστου παιδιά) είναι το τιμόνι. Έχω συνηθίσει τόσο πολύ το μικρό τιμόνι του 3008 που πραγματικά δεν γνωρίζω αν θα μπορέσω να συνηθίσω το μεγαλύτερο του DS7!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 18
                                        • J
                                          johnkarak @gvard last edited by

                                          Έχω στα πλάνα μου την αλλαγή του 3008 GT των 180 αλόγων με το υβριδικό των 300 αλόγων που θα κυκλοφορήσει την άνοιξη. Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με το όχημα, τα πάντα θα εξαρτηθούν από την τιμή που θα μου προσφέρουν για την ανταλλαγή. Καθώς είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το πρώτο PSA αυτοκίνητο που αγόρασα, κοιτάζω είτε το 3008 είτε το DS7. Εκδήλωσα ενδιαφέρον στην DS και άφησα στοιχεία (στην Peugeot το ήξεραν ήδη, στο περίπτερο έπεσα σε 3 γνωστούς). Είναι ιδιαίτερο το εσωτερικό του DS7, αλλά αυτό το οποίο με προβλημάτισε προσωπικά (τα πάντα είναι θέμα γούστου παιδιά) είναι το τιμόνι. Έχω συνηθίσει τόσο πολύ το μικρό τιμόνι του 3008 που πραγματικά δεν γνωρίζω αν θα μπορέσω να συνηθίσω το μεγαλύτερο του DS7!

                                          Κι εγώ έχοντας δει απλά και οδηγήσει σε test drive με το μικρό τιμόνι που βάζει η Peugeot, αν πας σε βασικό σου αυτοκίνητο με αυτό το τιμόνι, μετά δύσκολο να πας σε μεγαλύτερο τιμόνι. Καλή φάση το υβριδικό 3008, είσαι αυτός που έχει πάρει το πιο full extra Peugeot 3008 που κυκλοφορεί σωστά θυμάμαι;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 27
                                          • B
                                            bolt @sabas_thess last edited by

                                            Είδα πρόσφατα και περιεργάστηκα αρκετά τα DS7, 3008, C5 Aircross. Δεν οδήγησα κανένα γιατί προς το παρόν είναι εκτός επιλογών μου λόγο κόφτη από την υπουργό οικονομικών (σύζυγος). Θα ήθελα να προσθέσω κάτι σε όλες τις πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις που έχουν προηγηθεί. Εξαιρετικά οχήματα και τα 3 δεν το συζητάμε. Μεταξύ τους η επιλογή είναι καθαρά βάση προτεραιοτήτων. Απλά το DS7 μου βγάζει την αίσθηση ότι προσπαθεί υπερβολικά να δείξει premium. Είναι σαν Θεσσαλονικιά γκόμενα που βγαίνει πρωί για χαλαρό καφέ αλλά είναι ταυτόχρονα ντυμένη μήπως τύχει και βρεθεί σε καμία βάπτιση!

                                            Δεν είναι όμως αυτό που με ενοχλεί. Το αποδέχομαι, αν και δεν θα το επέλεγα ποτέ ακριβώς όπως όταν ξεκίνησε η Lexus. Όσο και να προσπαθούσε ήταν και παρέμεινε για εμένα ένα ακριβό Toyota στα όρια του υπερτιμημένου. Έτσι και η DS7. Θα προτιμούσα C5 Aircross ή 3008, αναλόγως προτεραιοτήτων, γιατί πολύ απλά αυτά τα δύο μετά από δέκα χρόνια μου βγάζουν την αίσθηση ότι θα είναι στην ίδια κατάσταση. Ενώ το DS7 θα 'γεράσει άσχημα'. Σαν 45αρα που το παίζει μπεμπεκα αλλά το Botox δεν πιάνει στον λαιμό και στα χέρια όποτε καρφώνεται. Το DS7 'ειναι γεμάτο glitter', συγνώμη. Αν εξαιρέσουμε τους μεγαλύτερους χώρους στα άλλα δύο οχήματα είναι η ουσία. Προσωπική άποψη πάντα...

                                            οι χώροι είναι μεγαλύτεροι ναι, σε σύγκριση με 3008 κ.α επίσης κάποιος που θα ήθελε και λίγο κάτι τις από γκάζι, αφού πας που πας τόσο ψηλά σε λεφτά, παίρνεις και 225 άλογα.

                                            συμφωνώ ότι είναι too much η όλη Avant garde φάση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 254
                                            • 255
                                            • 256
                                            • 432
                                            • 433
                                            • 254 / 433
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr