-
Οι χωροι του μια χαρα ειναι...Ταξιδι πολυ ανετο για 4 ατομα...το 5ο θα δυσκολευτει λιγο..
Οι πισω θεσεις οντως εχουν λιγο πιο ανασηκωμενη πλατη αλλα παραπονα απο τους πισω δεν εχω ακουσει
Τελος μιλησα με αντιπροσωπεια και μου ειπαν οι προσφορες τωρα ισχυουν μονο για t3 κινητηρα...Γνωριζει κανεις κατι διαφορετικο,
-
Το 1.5 το αγόρασε κάποιος να μας πεί καταναλώσεις και σχόλια;
-
Το 1.5 το αγόρασε κάποιος να μας πεί καταναλώσεις και σχόλια;
Το μόνο που μπορω να γράψω ειναι να μεταφέρω την κατανάλωση που εχει ενας συνάδελφος μου (το έχει 7 μήνες). Ειναι στο 9.5 μου ειπε με διαδρομές Γερακας - Αμπελοκηποι 1-2 φορές την εβδομάδα, ΣΚ κανα ταξίδι και βόλτες εντός Αττικής. Με χειροκίνητο κιβώτιο.
Το είδα στη έκθεση για τον κολλητό μου...θα παω και να το οδηγήσω, αλλα δεν θαβήταν μέσα στις επιλογές μου.
-
Kι εγω το ψαχνω εδω και ημερες για τον Τ3 χειροκινητο. Ο Σφακιανακης θα φερει στο τελος Νοεμβριου 4-5 Τ3 μομεντουμ προ, και με καποιο extra εξοπλισμο στα 35 χηνοπουλα.. Η autopoint κανει εκπτωση για παραγγελιες 2000-2500 εως να αλλαξει ο τιμοκαταλογος, και για παραδοση Φεβρουαριο 2020. Καποιος φιλος με τον Τ3 ας μας κανει μια γενναια ενημερωση, οποτε εχει χρονο, για να πιουμε ενα ποτηρακι κρασακι στην υγεια του,,,,αυτα.
-
πω, είπαμε να καίει..αλλά 9,5 είναι too much. τι σκατα τόσο πολύ ζοριζεται;
είναι και το βάρος ίσως που λένε. πάντως από SUV είναι στις επιλογές μου εμένα.
-
εκπτώσεις είναι για my2019 valderama?
-
MY 2020 163hp, plus μια αναβαθμισμενη εκδοση του sensus, χωρις να γνωριζω λεπτομερειες.Tα ετοιμοπαραδοτα ειναι λιγα και οτι σου κατσει,,,, εννοω σε χρωμα, εκδοση, extra. Αλλιως παραγγελια μεχρι τελη Νοεμβριου, γιατι λενε πως αλλαζει προς τα πανω το κοστολογιο,,,
-
Ολα τα τρικυλινδρα βενζινης σε τοσο βαρια suv τοσο καινε,περισσοτερο απο τα αντιστοιχα διλιτρα...Πραγματικα με αυγο στο γκαζι μονο καταφερνεις καταναλωσεις τυπου 6 λτ...
Τα τ3 της προσφορας ειναι με αυτοματο κιβωτιο??
-
Το κοστολόγιο άραγε θα ανέβει προς τα πάνω λόγω αναβαθμισμένης έκδοσης του μοντέλου ή γιατί έτσι αποφάσισε η αντιπροσωπία;
-
Το κοστολογιο των περισσοτερων αμαξιων εκτος απροοπτου θα ανεβει λογω αλλαγης του υπολογισμου των ρυπων...Αν και οι κλιμακες φορολογιας θα κατεβουν η αυξηση των ρυπων νομιζω θα αυξησει κ τις τιμες..ακουσα κανα 500 με 1000 ευρω για τα αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας.
-
Φάνη όταν το 3008 1.2 εχει 8-8,5 λίτρα που είναι και πιο ελαφρύ θεωρώ οτι η διαφορά του ενός λίτρου είναι ικαονοποιητική. Αλλά σαν κατανάλωση είναι μεγάλη σε σχέση με την τιμή του καυσίμου. Φαντάσου εμένα το 2λιτρο ντίζελ έχει μέση 8-8,3 λίτρα και ζυγίζει 1600 κιλά. Στα ταξίδια εχει κατανάλωση 7,5 λίτρα με κλιματισμό και ταχύτητες 130-140 χλμ.
-
Ολα τα τρικυλινδρα βενζινης σε τοσο βαρια suv τοσο καινε,περισσοτερο απο τα αντιστοιχα διλιτρα...Πραγματικα με αυγο στο γκαζι μονο καταφερνεις καταναλωσεις τυπου 6 λτ...
Τα τ3 της προσφορας ειναι με αυτοματο κιβωτιο??
Το 3κυλινδρο θεωρητικα ειναι ποιο οικονομικο γιατι εχει λιγοτερες τριβες. Αυτο που λες ειναι τα μικρα κυβικα τουρμπατα καινε πολυ αν πατησεις το γκαζι (εχει αναλυθει το ζητημα, το προβλημα τους ειναι οτι χρησιμοποιουν βενζινη για να κατεβασουν τις θερμοκρασιες στους κυλινδρους οποτε μονο σε πολυ χαμηλο φορτιο καινε λιγοτερα). Οταν εχεις ενα βαρυ αμαξι θελεις πολλα κυβικα για να ξεκινησει σβελτα, τα 1.5 δεν ειναι αρκετα.
Εκει που το 3κυλινδρο 1.5 δινει οικονομια αν εισαι πολυ προσεκτικος με το γκαζι κανεις ταξιδι με
-
ουσιαστικά, εξαιρώντας τα διλιτρα, καταληγουμε πως σε τέτοια αμαξώματα πας σε πετρέλαιο για να συνδυάσεις κατανάλωση και λίγο παραπάνω ροπή;
και πάλι όμως, τα πετρέλαια είναι ψοφια στις χαμηλές, και η κατανάλωση και πάλι δεν έχει και τεράστιες διαφορές. πχ tucson
μπλέξιμο..
-
Οι κινητηρες πετρελαιου 1.5 1.6 με καμμια 115 120 αλογα (τυπου χ1 παραδειγμα γιατι το xc40 δε βγαινει με τετοιο κινητηρα) ειναι ο ορισμος του επιταφιου σε αυτα τα αυτοκινητα..
-
μιας που λέμε για καλουτσικες επιδόσεις, τα ρεπριζ της α class sedan που ειδα, με την βενζίνη 163 αλογατα, μια χαρά φαινονται. να είχε και χώρους..
-
ουσιαστικά, εξαιρώντας τα διλιτρα, καταληγουμε πως σε τέτοια αμαξώματα πας σε πετρέλαιο για να συνδυάσεις κατανάλωση και λίγο παραπάνω ροπή;
και πάλι όμως, τα πετρέλαια είναι ψοφια στις χαμηλές, και η κατανάλωση και πάλι δεν έχει και τεράστιες διαφορές. πχ tucson
μπλέξιμο..
Οι μετρήσεις επιδόσεων δίνουν τις απαντήσεις. Μην δελεάζεστε από τα απατηλά νούμερα ροπής των ντίζελ.
-
Έχω μία απορία.. έχω παραγγείλει ένα Τ3 για τέλος του έτους με δεδομένου ότι πιέστηκα λόγω του ότι λένε θα αηξηθούν οι τιμές κλπ καθώς και τα τέλη κυκλοφορίας.
Θα τηρηθεί η ημερομηνία 'τέλος τους έτους' ή υπάρχει περίπτωση να πάει και του χρόνου; Και αν δεν τηρηθεί θα πληρώσω αυξημένα τέλη και τιμή;
Έχω δώσει ήδη προκαταβολή και το έχω παραγγείλει εδώ και 20 μέρες...
-
Εμενα το d3 μονο 4 μηνες το καθυστερησαν...Νομιζω μαρτη αλλαζει ο τροπος υπολογισμων των τελων...
-
Δεν θα αλλάξει ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας ΚΑΙ σε αυτά που κυκλοφόρησαν πριν τις αυξήσεις λόγω WLTP;
Η εννοείτε για τα τέλη ταξινόμησης μόνο;
Εδώ λένε ότι θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας ανάλογα των ρύπων και όσα ειναι πριν του 2010.
-
Εδώ λένε ότι θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας ανάλογα των ρύπων και όσα ειναι πριν του 2010.
Δεν παίζει αυτό, δεν υπάρχουν καν δεδομένα CO2 (δεν είναι ρύπος, είναι αδρανές αέριο) για πολλά αυτοκίνητα εκείνης της περιόδου.
volvo XC40 / V40 / CMA platform