-
Ρωτάω για ποια έκδοση είναι η προσφορά στο κοντιακ μου λένε για την limited! Λέω τι έκδοση είναι αυτή μου λένε ειδική ! Μου στέλνουν τον εξοπλισμό είναι 100% η ambition χωρίς να μπορεί να δεχτεί τπτ!!!
προφανως εχουν συμφωνησει καποιο πακετακι σε καλη τιμη, το οποιο δεν επιδεχεται αλλαγες. Αντιστοιχα εκανε και η bmw με την X1 (και ισως και αλλα μοντελα, αλλα δεν ενδιαφερομουν και δεν ειχα ρωτησει). Αυτα τα πακετα, αν σε ικανοποιουν τα παιρνεις ως εχει.
-
Έκλεισα 3 μήνες με νέο Karoq λόγω οικογενειακών αναγκών, και έχει αρχίσει και πέφτει η κατανάλωση σημαντικά σε 1.0 βενζίνη. Οδηγήθηκα εκεί λόγω χώρων και πρακτικότητας σε μερικές λεπτομέρειες, και όσο το ζω είναι απίστευτα βολικό.
Το συστήνω με κλειστά μάτια, σε όσους θέλουν χώρους και πρακτικότητα και δεν υπάρχει ανταγωνισμός σε αυτά τα χρήματα πάνω σε αυτά τα κριτήρια.
-
Πόση κατανάλωση έχεις και με τι χρήση; Η πρακτικότητα του και οι χώροι είναι αρκετά πάνω από τον μο της κατηγορίας.
Οι ενδιασμοι έχουν να κάνουν με τον όμιλο vag σε περίπτωση στραβης και σχετικά με την βενζίνη καθώς ακόμα και 6.2 λτ στα 100 να καίει που ακούγεται εξαιρετικό νούμερο για βενζίνη και αυτό τον τύπο αμαξιού σε εμένα θα έχει αποτέλεσμα πάνω από 50% αύξηση στο κόστος μετακίνησης!
-
Ε τοτε το το συζητας;;;;
4 λιτρα θες να καιει;;;
-
Κάτω από 7 λίτρα (περίπου 6.5 με αποκλίσεις ανάλογα με την περίσταση) ακόμα και σε συνθήκες πόλης. Είμαι άνθρωπος που δεν φοβάμαι να πατήσω το γκάζι. Με το Focus, π.χ., πιο πριν με 1.0 125 βενζίνη, στο ίδιο ακριβώς προφίλ σε πόλη, πήγαινα προς τα 7.8-8 λίτρα.
Εξαιρετική κατανάλωση για όχημα της κατηγορίας του.
-
Να σημειώσω ότι δεν ήμουν φανατικός του VAG group. Ξεκίνησα όμως με το ερώτημα των χώρων λόγω οικογενειακών αναγκών και όλοι οι δρόμοι οδήγησαν αυτόματα εκεί, πάντα με κριτήριο τη βενζίνη (δεν είμαι του diesel για πολλούς λόγους).
-
Έκλεισα 3 μήνες με νέο Karoq λόγω οικογενειακών αναγκών, και έχει αρχίσει και πέφτει η κατανάλωση σημαντικά σε 1.0 βενζίνη. Οδηγήθηκα εκεί λόγω χώρων και πρακτικότητας σε μερικές λεπτομέρειες, και όσο το ζω είναι απίστευτα βολικό.
Το συστήνω με κλειστά μάτια, σε όσους θέλουν χώρους και πρακτικότητα και δεν υπάρχει ανταγωνισμός σε αυτά τα χρήματα πάνω σε αυτά τα κριτήρια.
είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, το είχα και εγώ για μια βδομάδα και μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Και μάλιστα σε αυτό το ωραίο κυπαρίσσι,βαθύ πράσινο
ειλικρινά έψαχνα τα μειονεκτήματα με το κυαλι. ίσως κάποιος να έλεγε ότι σχεδιαστικά δεν είναι και το πιο ξεχωριστό αλλά εν τέλει δεν νομίζω ότι κάποιος οικογενειάρχης που πάει σε τέτοιο αυτοκίνητο έχει το ντιζάιν ως πρώτη προτεραιότητα
-
Κάτω από 7 λίτρα (περίπου 6.5 με αποκλίσεις ανάλογα με την περίσταση) ακόμα και σε συνθήκες πόλης. Είμαι άνθρωπος που δεν φοβάμαι να πατήσω το γκάζι. Με το Focus, π.χ., πιο πριν με 1.0 125 βενζίνη, στο ίδιο ακριβώς προφίλ σε πόλη, πήγαινα προς τα 7.8-8 λίτρα.
Εξαιρετική κατανάλωση για όχημα της κατηγορίας του.
Φίλε για τον όγκο του αμαξιού και με χιλιαρη βενζίνη το 6.5 που λες θα το χαρακτήριζα ως και εξαιρετικο.
-
Δεν το περίμενα τόσο κάτω, για δεδομένο βάρος και κατηγορία. Έχω εκπλαγεί ευχάριστα. Περίμενα τουλάχιστον 9 λίτρα σε συνθήκες πόλης και κινούμαι στα 6.5. Να σημειώσουμε ότι δεν έχει και τόση διαφορά βάρους από τα αντίστοιχου πατώματος hatchback.
-
Έχει κανείς εικόνα τι προσφέρει το πρόγραμμα Skoda One στο Karoq? Δηλαδή τι εκδόσεις αφορούν, τι κινητήρες κλπ.
Το διαφημίζουν πολύ τελευταία..
-
Στην διαφήμιση στα σάιτ υπάρχει ανάλυση. Όλα είναι βενζίνες εκτός από την οκταβια. Ουσιαστικά πρόκειται για τα αμάξια που δεν πούλησαν μέσα στην χρονιά και για να μην χάσουν τους στόχους κάνουν έκπτωση.
Ενδιαφέρον έχει το 1.5 βενζίνη αμπισιον γιατί δίνουν έκπτωση προσθέτωντας κλιματισμό και αισθητήρες φώτων/βροχής στα 22100 (αλλά δεν είναι τελική μπορεί να βρεθείς με κάνα 1000 επιπλέον καπέλο)
https://www.skoda.gr/company/kathari-autokinisi
Fabia (βενζίνη) : όφελος 1.000 €
Scala (βενζίνη) : όφελος 1.500 €
Octavia (Diesel/φυσικό αέριο) : όφελος 2.000 €
Karoq (βενζίνη) : όφελος 3.500 €
Kodiaq (βενζίνη) : όφελος 5.000 € -
Στο πρώτο παράδειγμα που δίνουν, μένει ενα υπόλοιπο 8.586,65 € που δίνεται ως τελευταία δόση.
Ερώτηση: Στα δάνεια αυτοκινήτων, αν αυτη η τελευταία δόση δοθεί σε ενα χρόνο, θα τις αφαιρεθούν οι τόκοι 3 ετών;
Γιατί έτσι όπως τα λενε, το αμάξι εξοφλημένο θα κοστίσει 25% επιπλέον ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
Αν ξέρει κάποιος..
-
Κοίτα γενικά στα δάνεια τα κλασικά η ποινή προεξοφλησης έχει καταργηθεί δλδ αν πας πχ στα μέσα του δανείου και θελήσεις να εξοφλήσεις σου αφαιρουν τους υπολοιπομενους τόκους και πλήρωνεις το αληκτο κεφάλαιο. Και αυτό ενδεχομένως με όρους πχ αν έχεις 7ετες δάνειο και πας το δεύτερο χρόνο να το ξοφλησεις ίσως να μην γίνει γιατί απλά η τράπεζα δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα να σε διευκολύνει όταν δεν μπορείς ποντάρει στους τόκους της σύμβασης.
Σε αυτό που ρωτάς όμως δεν είναι κλασικό δάνειο αλλά μπαλουν που η όλη δομή του στηρίζεται σε δύο μεγάλες δόσεις 35+35% στην αρχή και στο τέλος και το υπόλοιπο σε 'μικρές' εντοκες δόσεις. Αν πας και ζητήσεις στον δεύτερο χρόνο να πληρώσεις την τελευταία μεγάλη δόση χαλάει όλη η αρχιτεκτονική του. Νομίζω ότι δεν γίνεται χωρίς να είμαι ειδικός.
Επίσης να μην ξεχνάμε ότι σε όλα τα δάνεια πρώτα ξοφλας τους τόκους και στο τέλος το κεφάλαιο. Άρα η τελευταία μεγάλη δόση είναι κυρίως κεφάλαιο οπότε μπορεί να σου βγάλουν και εκεί κομπλα.
-
Ευχαριστώ.
Κατι τέτοιο σκεφτόμουν και εγώ, θα ρωτήσω αν γίνεται να μπεί η μεγάλη δόση στο χρόνο, διαφορετικά ειναι ασύμφορο εντελώς.
Μάλλον θα περιμένω να πάρω αμάξι μετρητοίς ή να βρω όμοια χρηματοδότηση με περίοδο αποπληρωμής 12 μήνες.
Να σαι καλά.
-
Αν σε παίρνει να πάρεις αμάξι μετρητοίς εννοείται μακριά από διακανονισμό και μακρύτερα από μπαλουν βαγκ. Ανακοινώνουν χαμηλά επιτόκια 3.9% και σου βάζουν υποχρεωτικές παροχές ασφάλισης σέρβις κα και πρακτικά όταν είχα πάρει προσφορά για το τιγκουαν μου έδιναν δήθεν επιτόκιο 3.9% αλλά μέσα μου έβαζαν ένα καπέλο 5000 στην τιμή που δεν κολλάγε πουθενά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Χίλιες φορές ένα κλασικό δάνειο με σταθερο επιτόκιο παρά να προπληρωνεις με τόκο σέρβις και ασφάλειες 4 ετιας από την πρώτη ημέρα.
Και κάτι που δεν λένε για τα μπαλουν είναι ότι οι υπηρεσίες που χρυσοπληρωνεις με τόκο δεν μεταβιβάζονται αν θελήσεις να μεταβιβάσεις το αμάξι στο ενδιάμεσο! Παρέχονται μόνο σε εσένα και απλά αν δώσεις το αμάξι σε άλλον απλά χάνεις τα λεφτά σου....να μην μιλήσουμε για την εγγυημένη τιμή επαναγοράς που διαφημίζουν! Από τις μεγαλύτερες μαρκετινιστικες ατάκες....στο τέλος του προγράμματος αντί να πληρώσεις τηη τελευταία μεγάλη δόση πχ τα 8.5-9 χιλιάδες και να ξοφλησεις σου παίρνουν το αμάξι πίσω ! Μόνο που το αμάξι στα 4 χρόνια έχει πολύ μεγαλύτερη αξία από τα 9000 που δεν έχεις να δώσεις! Στο παίρνουν τσάμπα και αυτοί μετά το πουλάνε 15-16000.....αυτή είναι η εγγυημένη τιμή επαναγοράς! Αν δεν έχεις να μας ξοφλησεις άσε τα κλειδιά και φύγε!!!!
-
Μετρητοίς θα γίνει η αγορά κατα 99%.
Απλά ειμαι ανάμεσα σε TUCSON 177ps DISTINCTIVE ή 3008Active Grip και δεν μπορω να αποφασίσω.
-
Για το 1.2 3008 αναφέρεσαι; Εντάξει το χιουνται με τους 177 είναι αρκε πιο γρήγορο αλλά θα πρέπει να συμβιβαστεις με τα 9-10 λτ κατανάλωση και τα 400αρια στα τέλη. Αν τα ξεπερνάς αυτά τα δύο η απόφαση είναι εύκολη εγγύηση επιδόσεις εξοπλισμός πολλαπλοί πίσω γέρνουν προς χιουνται.
-
Μακριά από balloon προγράμματα χρηματοδότησης!
-
Γεια σας
Γνωρίζετε αν μπορεί να τοποθετηθεί εργοστασιακή κάμερα οπισθοπορείας στην έκδοση Ambition, και αν ναι ποιο είναι το κόστος;
-
Καλησπερα σας κυριοι,
Εχω ενα Karoq NU18 1.0TSI . ενα χρόνο και κάτι με 10.000χιλιομετρα. Διαθέτει διαφορα εξτρα , καμερα οπισθο. varioflex , lane assit κλπ. όταν το πηρα το 1.5tsi ήταν πολυ ποιο ακριβό και αλλαζε και κατηγορία φορ.,πηρα το χιλιάρι λόγο του ότι έχει 116Hp όσο και το 1.6TDI , και επισης λογο καταναλωσης και φυσικα τιμής ,
Η χρηση που του κανω είναι πολυ μικρή , δηλαδη στην πολη 10-15 φορές μεσα στο μηνα , και 2 ταξιδια το χρόνο τα οποια , πραγματικά με 2 παιδια , και full το πορτπαγκαζ κανενα προβλημα με 140 σταθερα , και 7,2 καταναλωση.δεν θελω τιποτα αλλο.
Εχω μπει πραγματικά στην πριζα όμως για το 1.5TSI , το ερωτημα είναι αξίζει να την κανω την μεταβαση? ή είναι καθαρα ψυχολογικοι οι λογοι ενδεχομένως?!
Ακουω διαφορα, όπως 1000 κινητηρας σε τοσο μεγαλο αμαξι τι μπορει να κανει δεν τραβαει , δεν εχει διαρκεια ζωης και αλλα τετοια που με βαζουν σε σκεψεις. δεν είμαι λατρης του γκαζιού να πηγαινω με 180, στο ταξιδι με 120-140 σταθερα ειμαι μια χαρα, στην πολη πραγματικά δεν εχω κανενα πρόβλημα με το 1.0 , όπως και με το 1.5 δεν θα εχω μιας και θα απενεργοποιει τους 2 κυλινδρους.
Τι λετε?
Skoda Karoq