-
Η αναφορά μου στα γεμίσματα δεν είναι από ch-r αλλά από yaris hybrid...
Είχα 2 πετρέλαια (QQ και Yaris diesel) και τα έδωσα!
Οταν επιλέγεις υβριδικό δεν το κάνεις με μόνο γνώμονα την οικονομία όπως στα diesel αλλά και το πόσο future proof είσαι, την τεχνολογία, την απαλή και πολιτισμένη λειτουργία, το στανταρ αυτόματο κιβώτιο....
Η μόνη περίπτωση να επαιρνα πετρέλαιο θα ήταν σε κανα leasing της σειράς (που εκεί τα κόβουν σιγά σιγά οι εταιρείες γιατί δεν θα ξέρουν τι να τα κάνουν σε 4-5 χρόνια, που θα τους ξαναγυρίσουν) για καθημερινο κουβαδάκι να μειώνουμε τα πάγια έξοδα !
-
Καλημέρα,
Πόσους δορυφόρους πιάνει το GPS του αυτοκινήτου σας; Ένας φίλος έχει C-HR και πιάνει 4 με μέγιστο 6, κάνει 5 λεπτά να βρει στίγμα και καμία φορά τον βγάζει πως είναι στον διπλανό δρόμο. Σας έχει τύχει κάτι τέτοιο; Έχει αλλάξει την κεραία και την καλωδίωση καθώς και την μονάδα (για άλλο λόγο), χωρίς αποτέλεσμα
-
Εχει βαλει μεμβρανες;;;
-
Έχουμε καμιά πληροφορία για το face lift, τι αλλαγές θα γίνουν και αν θα γίνουν, στο εσωτερικό πίνακας οργάνων - οθόνη;
-
Προς το παρόν δεν έχω διαβάσει κάτι για το facelift, δεν υπάρχει καμία σίγουρη πληροφορία. Η λογική λέει ότι θα αναβαθμιστεί το infotainment (αλλά με την Τογιότα ποτέ δνε ξέρεις), και ίσως μικρές εξωτερικές αλλαγές και νέα χρώματα.
-
Εχει βαλει μεμβρανες;;;
Οχι, δεν έχει βάλει μεμβράνες.
-
Ανακοινώθηκε και επίσημα το facelift με Πανευρωπαϊκή παρουσίαση στις 11 Νοεμβρίου στην Λισαβόνα.
Οι κύριες αναβαθμίσεις είναι η προσθήκη του 2λιτρου υβριδικού συνόλου και το αναβαθμισμένο (επιτέλους) infotainment. Επιπλέον έχει νέα χρώματα και ζάντες, ανασχεδιασμένα φωτιστικά (εμπρός-πίσω), προφυλακτήρες και κάποιες αναβαθμίσεις τον υβριδικό 1.8, χωρίς όμως να αναφέρονται ποιες είναι (η ιπποδύναμη παραμένει η ίδια).
-
Επρεπε να βελτιώσουν λιγο και τις πίσω πόρτες.. τους έπαιρνε και για καλύτερο κόψιμο...!
-
Και σε πιο τελευταία νέα, θα έχει πλέον LED φώτα (πορείας, όχι ημέρας) από τν βασική έκδοση....επιτέλους!! Αναμένω για τις τιμές (έχουν ανακοινωθεί γιατί έχουν ανοίξει οι παραγγελίες), εαν προλάβω θα περάσω να τις μάθω αλλιώς αναμένω επίσημη ανακοίνωση.
-
Και σε πιο τελευταία νέα, θα έχει πλέον LED φώτα (πορείας, όχι ημέρας) από τν βασική έκδοση....επιτέλους!! Αναμένω για τις τιμές (έχουν ανακοινωθεί γιατί έχουν ανοίξει οι παραγγελίες), εαν προλάβω θα περάσω να τις μάθω αλλιώς αναμένω επίσημη ανακοίνωση.
Και ACP - ΑΑ πλέον και auto hold στο αυτόματο.... με ψιλοψήνει!
Αυτή η εκδοση business που φέρνουν οι εταιριες leasing τι ελλείψεις είχε;
-
Και ACP - ΑΑ πλέον και auto hold στο αυτόματο.... με ψιλοψήνει!
Αυτή η εκδοση business που φέρνουν οι εταιριες leasing τι ελλείψεις είχε;
Ναι και αυτά, απλά για εμένα λιγότερο σημαντικά για αυτό δεν τα ανέφερα (άσε που Auto Hold είχε και πριν το υβριδικό).
Business δεν είχε το C-HR, είχε την έκδοση C-ITY για Leasing και είναι ΑΘΛΙΑ...δεν έχει κανα οθόνη, έχει τιμόνι πολυουρεθάνης, νομίζω τάσια και γενικά έχει χάλια εξοπλισμό και δεν βγαίνει και σε υβριδικό. Σε Υβριδικό ήταν η C-ENTER ή οποία είναι ακόμα διαθέσιμη σε leasing αλλά όχι σε ιδιώτες (καταργήθηκε πέρσι για ιδιώτες).
-
Καλημέρα. Μετά απο περίπου 2000 χλμ. μπορώ να πω, ότι έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένος. Μέσα στην πόλη,νομίζω δεν έχει ανταγωνιστή όσον αφορά τι καταναλώσεις στην κατηγορία του. Εχω φτάσει και 2,8 λίτρα ανα 100 χλμ!!! Αυτό μόνο μια φορά, συνήθως είμαι στα 3,5 σε μια διαδρομή που τα έχει σχεδόν όλα. Ξεκινάω απο Ηράκλειο ,σύνορα με Μαρούσι και φτάνω Σκαραμαγκά, πρωινές ωρες (6.30-7.00). Μέχρι τον Κηφισσό, μέσω Ηρακλείου και Νέας Ιωνίας (για όσους ξέρουν) και μετά Κηφισσό,Καβάλας.Μετα το παλατάκι στο Χαιδάρι το γνωστό μποτιλιάρισμα. Σίγουρα με χαλάει που ένα αυτοκίνητο των 25.000 δεν έχει android auto (το ήξερα βέβαια πριν το πάρω), αλλά αν το κριτήριο για κάποιον είναι η οικονομία και θέλει SUV, είναι πολύ καλή επιλογή. Εκτός πόλης έχω πάει Τρίκαλα , 4 άτομα (παιδιά με καρεκλάκια πίσω), γεμάτο πορτ-παγκάζ και κλιματισμός, ταχύτητα περίπου 120-130 (εθνική & Ε65) στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής. Ανάβαση Δομοκό ανέβασε κατανάλωση και αυτό ουσιαστικά ήταν ίσως ο λόγος που πέρασα τα 5 λίτρα.Μέχρι εκεί (Λαμία) είχα 4,8. Σύνολο σε μια απόσταση 330 χλμ. μου έγραψε 5.2 λίτρα/100. Βέβαια για κάποιον τα 120-130 μπορεί να θεωρούνται λίγα,δεν ξέρω. Νομίζω τα diesel σε τέτοιες περιπτωσεις να συμφέρουν πιο πολύ. Ηχομόνωση έχει πολή καλή, το infotaiment όντως έχει μια καθυστέρηση μερικές φορές,(νομίζω το είχα διαβάσει εδώ αυτο) ελάχιστη βέβαια, δεν είναι πρόβλημα,αλλά δεν παύει να περναει απο το μυαλό σου, ότι δεν θα έπρεπε να γίνεται αυτό. Από χώρους δεν έχω παράπονο, έχω ξεπεράσει βέβαια το στάδιο με τα καροτσάκια. Για μια 4μελή οικογένεια δεν πιστεύω ότι θα υπαρχει θέμα. Βέβαια αυτό εξάρταται και απο τον καθένα μας. Τα παιδιά πάνω στα καθισματάκια τους, δεν είχαν θέμα με τον περιβάλλοντα χώρο,ούτε παραπονέθηκαν για κάτι άλλο. Αν δεν είχαν καρεκλάκια,σιγουρα πιστεύω ότι θα γκρίνιαζαν, γιατί είναι πιο δύσκολο να βλέπουν έξω. Σε άλλο ταξίδι προς Καλάβρυτα, 5 ενήλικες, οι 3 πίσω καθόντουσαν όπως σε ένα μικρομεσαίο,ούτε στριμωγμένοι (όπως έχω διαβάσει) ούτε και άνετα πολύ.Νομίζω πιάνει το μέσο όρο. Εκεί γυρνώντας τα αξιοθέατα των Καλαβρύτων,το trip computer έδειξε και 1,6 λίτρα κατανάλωση,όχι σε μεγάλη διαδρομή (μερικά χιλιόμετρα) κατάβαση κατα κύριο λόγο οπού ουσιαστικά δούλευε ως επι το πλείστον ο κινητήρας,
Εδώ έχω μία μικρή επισήμανση και θα ήθελα σας παρακαλώ την άποψη σας. Όταν γεμίσει η μπαταρία κάτι το οποίο γίνεται συνήθως σε μεγάλη κατάβαση (π.χ. απο βουνό) κάνει πολύ θόρυβο ο ηλεκτροκινητήρας. Με το που τσιμπάω λίγο το γκάζι σταματάει. Ο θόρυβος ακούγεται σχεδόν ίδιος με αυτόν που κάνουν τα οχήματα όταν έχουμε νεκρά και πατάμε γκάζι. Σαν να ανεβάζει στροφές. Ρώτησα στην Toyota όταν το πήγα να μου προσθέσουν αισθητήρες παρκαρίσματος και μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό και ότι έτσι κάνει κανονικά.
Απο τεχνολογικής άποψης θεωρώ ότι είναι μπροστά και αυτό που ξεχωρίζει πολύ είναι το autohold. Η κάμερα οπισθοπορείας είναι αρκετά καλή, εμένα με βολεύει αρκετά. Συνήθως οδηγώ σε eco mode,αλλά όσες φορές έχω βάλει το sport νιώθω ότι αλλάζει το αυτοκίνητο.
Ελπίζω να μην σας ζάλισα.
-
Ωραίο review, καθόλου δεν μας ζάλισες!!
Εδώ έχω μία μικρή επισήμανση και θα ήθελα σας παρακαλώ την άποψη σας. Όταν γεμίσει η μπαταρία κάτι το οποίο γίνεται συνήθως σε μεγάλη κατάβαση (π.χ. απο βουνό) κάνει πολύ θόρυβο ο ηλεκτροκινητήρας. Με το που τσιμπάω λίγο το γκάζι σταματάει. Ο θόρυβος ακούγεται σχεδόν ίδιος με αυτόν που κάνουν τα οχήματα όταν έχουμε νεκρά και πατάμε γκάζι. Σαν να ανεβάζει στροφές. Ρώτησα στην Toyota όταν το πήγα να μου προσθέσουν αισθητήρες παρκαρίσματος και μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό και ότι έτσι κάνει κανονικά.
Το παρατήρησα και εγώ αυτό στην 2ήμερ δοκιμή που έκανα. Εαν κατάλαβα καλά είναι θόρυβος του κινητήρα εσωτερικής καύσης (κάνει όπως όταν σε κανονικό αυτοκίνητο φρενάρεις με 1η σε μεγάλη κατηφόρα...ανεβάζει στροφές) που ανεβάζει στροφές σε συνδυασμό με την γεννήτρια. Τρόμαξα όταν το άκουσα 1η φορά, αλλά μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό.
-
Αυτό που κάνει το αυτοκίνητο από μόνο του είναι αυτό που δεν έκανες εσύ,εγώ αλλά και πολλοί άλλοι οδηγοί σε παρατεταμένη κατηφόρα και ενώ έχει γεμίσει η μπαταρία φούλ επιβραδύναμε με το φρένο ενώ έπρεπε να είχαμε και το κιβώτιο στο Β (brake).Την περισσευούμενη ενέργεια και για μην υπερφορτωθεί η μπαταρία την εκτονώνει δουλεύοντας τον ηλεκτροκινητήρα .Την επόμενη φορά παρατήρησε ότι στην οθόνη ενέργειας δεν δουλεύει ο θερμικός. Το είχα διαβάσει στο prius chat.com.
-
Αυτό που κάνει το αυτοκίνητο από μόνο του είναι αυτό που δεν έκανες εσύ,εγώ αλλά και πολλοί άλλοι οδηγοί σε παρατεταμένη κατηφόρα και ενώ έχει γεμίσει η μπαταρία φούλ επιβραδύναμε με το φρένο ενώ έπρεπε να είχαμε και το κιβώτιο στο Β (brake).Την περισσευούμενη ενέργεια και για μην υπερφορτωθεί η μπαταρία την εκτονώνει δουλεύοντας τον ηλεκτροκινητήρα .Την επόμενη φορά παρατήρησε ότι στην οθόνη ενέργειας δεν δουλεύει ο θερμικός. Το είχα διαβάσει στο prius chat.com.
Στις κατηφόρες παντα Β ... Το δοκίμασα και το καλοκαιρι στο Πήλιο με το yaris που είμασταν... Εννοειται το γυρίσαμε ολο και η κατναλωση οριακά πάνω από 5....
-
iceman7 wrote:
Και ACP - ΑΑ πλέον και auto hold στο αυτόματο.... με ψιλοψήνει!
Αυτή η εκδοση business που φέρνουν οι εταιριες leasing τι ελλείψεις είχε;
Ναι και αυτά, απλά για εμένα λιγότερο σημαντικά για αυτό δεν τα ανέφερα (άσε που Auto Hold είχε και πριν το υβριδικό).
Business δεν είχε το C-HR, είχε την έκδοση C-ITY για Leasing και είναι ΑΘΛΙΑ...δεν έχει κανα οθόνη, έχει τιμόνι πολυουρεθάνης, νομίζω τάσια και γενικά έχει χάλια εξοπλισμό και δεν βγαίνει και σε υβριδικό. Σε Υβριδικό ήταν η C-ENTER ή οποία είναι ακόμα διαθέσιμη σε leasing αλλά όχι σε ιδιώτες (καταργήθηκε πέρσι για ιδιώτες).
Εννοω αυτή τη c-Enter Business εκδοση που ήταν μόνο για τα leasing. Ειχες ψάξει πλην ζαντών τι άλλες ελλείψεις ειχε; Στο facelift που μου έστειλαν μολις από leaseplan δεν βλεπω καποια τραγική έλλειψη
-
Η C-ENTER είναι μια χαρά και δεν έχει ουασιστικές ελλείψεις σε σχέσεις με τις άλλες 2. Οι ουσιαστικές ελλείψεις που είχε (αλλά τις είχανε και οι άλλες 2, οπότε μόνο η CHIC δεν τις είχε) ήταν τα LED, αισθητήρες παρκαρίσματος και ηλεκτρικά αναδιπλούμενο καθρέπτες. Επίσης ενώ οι άλλες 2 έπαιρναν τα LED ώς έξτρα (Tech Pack) η C-ENTER δεν τα έπαιρνε.
Για το facelift δεν έχω μάθει ακόμα εκδόσεις, εξοπλισμό και τιμές...δεν έχουν ανακοινωθεί στο internet και πρέπει να περάσω από κάποια αντιπροσωπεία.
-
Και γω με yaris πέρυσι το καλοκαίρι κατεβαίνοντας απο Πορταριά στα φανάρια στο τέλος της κατηφόρας παρατήρησα οτι δούλευε ο κινητήρας χωρίς όμως να φαίνεται ο θερμικός ενεργός στην οθόνη ενέργειας. Ψάξε ψάξε στο διαδίκτυο μου έφυγε η απορία.Κόρινθο - Βόλο με επιστροφή και περίπου 100 χιλιόμετρα στο Πήλιο 4,8 μικτή κατανάλωση στο trip και 4,9 μέτρηση απο αντλία,4 ενήλικες επιβαίνοντες με αποσκευές.
-
Η C-ENTER είναι μια χαρά και δεν έχει ουασιστικές ελλείψεις σε σχέσεις με τις άλλες 2. Οι ουσιαστικές ελλείψεις που είχε (αλλά τις είχανε και οι άλλες 2, οπότε μόνο η CHIC δεν τις είχε) ήταν τα LED, αισθητήρες παρκαρίσματος και ηλεκτρικά αναδιπλούμενο καθρέπτες. Επίσης ενώ οι άλλες 2 έπαιρναν τα LED ώς έξτρα (Tech Pack) η C-ENTER δεν τα έπαιρνε.
Για το facelift δεν έχω μάθει ακόμα εκδόσεις, εξοπλισμό και τιμές...δεν έχουν ανακοινωθεί στο internet και πρέπει να περάσω από κάποια αντιπροσωπεία.
https://www.leaseplan.com/el-gr/leasing/prosfores-leasing-ta-autokinhta-mas/398/toyota-c-hr/
Η μονη που το έχει.
Από την περιγραφή που μου έστειλαν βλέπω τα led μαμά πια και τα AA και APC ....
Τα υπόλοιπα είναι μάλλον στο ίδιο επίπεδο οπως το λες...
Λειπουν αισθητήρες, αναδιπλουμενοι, blind spot, εσωτερικός ατμοσφαιρικος φωτισμός σε πρώτη αναγνωση...
-
Η αλήθεια είναι ότι την πρώτη φορά που το παρατήρησα ηταν με Β στο κιβώτιο , κατεβαίνοντας για Αθηνα στο Δομοκό. Τρόμαξα στην αρχή αρκετά.Τσιμπώντας το γκάζι έπεφτε ο θόρυβος. Σε άλλο σημείο μου το είχε κανει και με D στο κιβώτιο. Και γι αυτό είχα την απορία. Απο εκεί και πέρα μακάρι κάποια στιγμή να μπορούσε να γίνει κάποιο update και στο δικό μας μοντέλο ωστε να εγκαθιστόταν android auto.
Αυτο στη lease plan,λέει όντως facelift, αλλά νομιζω οι προβολείς ομιχλής ,είναι πιο ψηλά στο νεο. Στο παλιό ειναι κατώ.
Toyota C-HR 2016