Καλημέρα. Μετά απο περίπου 2000 χλμ. μπορώ να πω, ότι έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένος. Μέσα στην πόλη,νομίζω δεν έχει ανταγωνιστή όσον αφορά τι καταναλώσεις στην κατηγορία του. Εχω φτάσει και 2,8 λίτρα ανα 100 χλμ!!! Αυτό μόνο μια φορά, συνήθως είμαι στα 3,5 σε μια διαδρομή που τα έχει σχεδόν όλα. Ξεκινάω απο Ηράκλειο ,σύνορα με Μαρούσι και φτάνω Σκαραμαγκά, πρωινές ωρες (6.30-7.00). Μέχρι τον Κηφισσό, μέσω Ηρακλείου και Νέας Ιωνίας (για όσους ξέρουν) και μετά Κηφισσό,Καβάλας.Μετα το παλατάκι στο Χαιδάρι το γνωστό μποτιλιάρισμα. Σίγουρα με χαλάει που ένα αυτοκίνητο των 25.000 δεν έχει android auto (το ήξερα βέβαια πριν το πάρω), αλλά αν το κριτήριο για κάποιον είναι η οικονομία και θέλει SUV, είναι πολύ καλή επιλογή. Εκτός πόλης έχω πάει Τρίκαλα , 4 άτομα (παιδιά με καρεκλάκια πίσω), γεμάτο πορτ-παγκάζ και κλιματισμός, ταχύτητα περίπου 120-130 (εθνική & Ε65) στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής. Ανάβαση Δομοκό ανέβασε κατανάλωση και αυτό ουσιαστικά ήταν ίσως ο λόγος που πέρασα τα 5 λίτρα.Μέχρι εκεί (Λαμία) είχα 4,8. Σύνολο σε μια απόσταση 330 χλμ. μου έγραψε 5.2 λίτρα/100. Βέβαια για κάποιον τα 120-130 μπορεί να θεωρούνται λίγα,δεν ξέρω. Νομίζω τα diesel σε τέτοιες περιπτωσεις να συμφέρουν πιο πολύ. Ηχομόνωση έχει πολή καλή, το infotaiment όντως έχει μια καθυστέρηση μερικές φορές,(νομίζω το είχα διαβάσει εδώ αυτο) ελάχιστη βέβαια, δεν είναι πρόβλημα,αλλά δεν παύει να περναει απο το μυαλό σου, ότι δεν θα έπρεπε να γίνεται αυτό. Από χώρους δεν έχω παράπονο, έχω ξεπεράσει βέβαια το στάδιο με τα καροτσάκια. Για μια 4μελή οικογένεια δεν πιστεύω ότι θα υπαρχει θέμα. Βέβαια αυτό εξάρταται και απο τον καθένα μας. Τα παιδιά πάνω στα καθισματάκια τους, δεν είχαν θέμα με τον περιβάλλοντα χώρο,ούτε παραπονέθηκαν για κάτι άλλο. Αν δεν είχαν καρεκλάκια,σιγουρα πιστεύω ότι θα γκρίνιαζαν, γιατί είναι πιο δύσκολο να βλέπουν έξω. Σε άλλο ταξίδι προς Καλάβρυτα, 5 ενήλικες, οι 3 πίσω καθόντουσαν όπως σε ένα μικρομεσαίο,ούτε στριμωγμένοι (όπως έχω διαβάσει) ούτε και άνετα πολύ.Νομίζω πιάνει το μέσο όρο. Εκεί γυρνώντας τα αξιοθέατα των Καλαβρύτων,το trip computer έδειξε και 1,6 λίτρα κατανάλωση,όχι σε μεγάλη διαδρομή (μερικά χιλιόμετρα) κατάβαση κατα κύριο λόγο οπού ουσιαστικά δούλευε ως επι το πλείστον ο κινητήρας,
Εδώ έχω μία μικρή επισήμανση και θα ήθελα σας παρακαλώ την άποψη σας. Όταν γεμίσει η μπαταρία κάτι το οποίο γίνεται συνήθως σε μεγάλη κατάβαση (π.χ. απο βουνό) κάνει πολύ θόρυβο ο ηλεκτροκινητήρας. Με το που τσιμπάω λίγο το γκάζι σταματάει. Ο θόρυβος ακούγεται σχεδόν ίδιος με αυτόν που κάνουν τα οχήματα όταν έχουμε νεκρά και πατάμε γκάζι. Σαν να ανεβάζει στροφές. Ρώτησα στην Toyota όταν το πήγα να μου προσθέσουν αισθητήρες παρκαρίσματος και μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό και ότι έτσι κάνει κανονικά.
Απο τεχνολογικής άποψης θεωρώ ότι είναι μπροστά και αυτό που ξεχωρίζει πολύ είναι το autohold. Η κάμερα οπισθοπορείας είναι αρκετά καλή, εμένα με βολεύει αρκετά. Συνήθως οδηγώ σε eco mode,αλλά όσες φορές έχω βάλει το sport νιώθω ότι αλλάζει το αυτοκίνητο.
Ελπίζω να μην σας ζάλισα.