-
- Focus Active 1.5
- Vitara 1.4
To Corolla για 5 άτομα ειναι στενάχωρο.
Το Vitara έχει τους ίδιους χώρους φόρτωσης με το Focus και έχει μόνο 3 εκ. περισσότερο ύψος από το έδαφος (18 έναντι 15 το active), το focus ειναι πιο άνετο/αναπαυτικό και με πιο ζωντανό κινητήρα.
Αυτά από test drive, δεν έχω κανένα στην κατοχή μου..
Ευχαριστώ φίλε μου για την άποψή σου!
-
Ο κινητήρας δεν έχει καμία σχέση με των προηγούμενων Focus για τους οποίους διάβασες διάφορα. Είναι καινούριος, 3 κύλινδρος όπως είπες. Ο παλιός ήταν 4κύλινδρος.
Κακώς σε απασχολούν οι 3 κύλινδροι. Όταν κάνεις test drive θα καταλάβεις γιατί. Εγώ είμαι πλήρως ικανοποιημένος, ειδικά στην έκδοση των 182 αλόγων, αλλά ακόμα και τα 150 είναι υπέρ αρκετά. Αρκετή ροπή από χαμηλά, φοβερός ήχος (ακούγεται κάπως σαν v6 - ουσιαστικά είναι μισός v6!). Επίσης το μηχανικό κιβώτιο είναι απλά απολαυστικό.
Τα περι τριγμών... Μη σε απασχολούν ιδιαίτερα. Σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων, η αλήθεια είναι πως τίποτα δεν είναι τέλειο. Οποιαδήποτε μάρκα και να διαλέξεις (ναι οποιαδήποτε) σε αυτά τα χρήματα, έχει πάντα πιθανότητες να παρουσιάσει μικρο τριγμούς κάποια στιγμή. Στην πραγματικότητα, πρέπει να σε νοιάζει να μην είναι κάτι τραγικό από 10 διαφορετικά σημεία πχ. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει η εταιρία να στο διορθώσει.
Ως ποιότητα κατασκευής πάντως το Focus εμένα, εμφανισιακά τουλάχιστον μου εμπνέει μεγάλη εμπιστοσύνη. Καμία σχέση με τα παλιά Ford. Τώρα σε βάθος χρόνου... Θα δούμε. Το έχω από τον Απρίλιο με 7700 χμ.
-
Ο κινητήρας δεν έχει καμία σχέση με των προηγούμενων Focus για τους οποίους διάβασες διάφορα. Είναι καινούριος, 3 κύλινδρος όπως είπες. Ο παλιός ήταν 4κύλινδρος.
Κακώς σε απασχολούν οι 3 κύλινδροι. Όταν κάνεις test drive θα καταλάβεις γιατί. Εγώ είμαι πλήρως ικανοποιημένος, ειδικά στην έκδοση των 182 αλόγων, αλλά ακόμα και τα 150 είναι υπέρ αρκετά. Αρκετή ροπή από χαμηλά, φοβερός ήχος (ακούγεται κάπως σαν v6 - ουσιαστικά είναι μισός v6!). Επίσης το μηχανικό κιβώτιο είναι απλά απολαυστικό.
Τα περι τριγμών... Μη σε απασχολούν ιδιαίτερα. Σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων, η αλήθεια είναι πως τίποτα δεν είναι τέλειο. Οποιαδήποτε μάρκα και να διαλέξεις (ναι οποιαδήποτε) σε αυτά τα χρήματα, έχει πάντα πιθανότητες να παρουσιάσει μικρο τριγμούς κάποια στιγμή. Στην πραγματικότητα, πρέπει να σε νοιάζει να μην είναι κάτι τραγικό από 10 διαφορετικά σημεία πχ. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει η εταιρία να στο διορθώσει.
Ως ποιότητα κατασκευής πάντως το Focus εμένα, εμφανισιακά τουλάχιστον μου εμπνέει μεγάλη εμπιστοσύνη. Καμία σχέση με τα παλιά Ford. Τώρα σε βάθος χρόνου... Θα δούμε. Το έχω από τον Απρίλιο με 7700 χμ.
Ευχαριστώ φίλε, κατατοπιστικότατος!
Να συμπληρώσω και εγώ ότι έχει ρεζέρβα που την θεωρώ υπεραπαραίτητη!
Στην Corolla δυστυχώς πρέπει να γίνουν τροποποιήσεις, οπότε μικραίνει και το πορτ-μπαγκαζ...
-
Ευχαριστημένος από τον κινητήρα;
Αρκετά, αλλά ΔΕΝ έχει καμία σχέση με τον 1.500αρη στο νέο Φόκους. Ο δικός μου κινητήρας είναι καλός στο Κούγκα. Ο νέος στο Φόκους με ενθουσίασε, πολύ δύναμη και φοβερός ήχος με αρκετά μειωμένη κατανάλωση.
Εφοσον σου αρέσει το Φόκους και μπορείς να το αγοράσεις, μάλλον δεν έχει νόημα να κοιτάς κάτι άλλο, εκτός εαν θες SUV.
-
Εχω την εντύπωση ότι για ελάχιστους/καθόλου τριγμούς πρέπει να πάει άνθρωπος σε ανώτερη κατηγορία.
Δοκιμές πάλι, σε c5 aircoss, 3008, tuscon 1.6 177ps άνω των 12000 χιλιομέτρων, όλα ενος έτους πάνω κάτω, ήταν όλα ήσυχα σαν θάνατος.
Το Tuscon σπέρνει εκει πάνω και θερίζει από κατανάλωση.
Αλλά αυτά δεν σε ενδιαφέρουν, πάνε ψηλά είναι η αλήθεια, πολύ ψηλά.
Focus active λοιπόν.
-
cyclon wrote:
Ευχαριστημένος από τον κινητήρα;
Αρκετά, αλλά ΔΕΝ έχει καμία σχέση με τον 1.500αρη στο νέο Φόκους. Ο δικός μου κινητήρας είναι καλός στο Κούγκα. Ο νέος στο Φόκους με ενθουσίασε, πολύ δύναμη και φοβερός ήχος με αρκετά μειωμένη κατανάλωση.
Εφοσον σου αρέσει το Φόκους και μπορείς να το αγοράσεις, μάλλον δεν έχει νόημα να κοιτάς κάτι άλλο, εκτός εαν θες SUV.
Πιστεύω ότι για το θέμα SUV με καλύπτει το Focus Active, σε καμμιά παραλία με χωματόδρομο, ή σε κανένα μοναστήρι/κάστρο με χωματόδρομο θα πηγαίνει φαντάζομαι, εδώ πήγαιναν τα τα Lada, Polski, Seat και άλλα εποχής των μπαμπάδων μας.... (Ακόμη και το απλό Focus ή η Corolla νομίζω με προσοχή τα καταφέρνουν!)
-
Εχω την εντύπωση ότι για ελάχιστους/καθόλου τριγμούς πρέπει να πάει άνθρωπος σε ανώτερη κατηγορία.
Δοκιμές πάλι, σε c5 aircoss, 3008, tuscon 1.6 177ps άνω των 12000 χιλιομέτρων, όλα ενος έτους πάνω κάτω, ήταν όλα ήσυχα σαν θάνατος.
Το Tuscon σπέρνει εκει πάνω και θερίζει από κατανάλωση.
Αλλά αυτά δεν σε ενδιαφέρουν, πάνε ψηλά είναι η αλήθεια, πολύ ψηλά.
Focus active λοιπόν.
Αδελφέ, Γαλλικά ούτε να ακούω please!!!
-
Κι εγώ,έτσι όπως θέτεις τις ανάγκες σου,προτείνω να διαλέξεις ανάμεσα σε Vitara 1.4 και Focus Αctive 1.5
H σειρά προτεραιότητας εξαρτάται από σένα.
Τα 3,5 εκ.διαφορά από το έδαφος (18,5 Vit. vs. 15 του Active, -νόμιζα ότι είναι 16εκ.-) δεν τα θεωρώ αμελητέα,ιδίως αν το χρησιμοποιείς σε μισοφαγωμένους ασφαλτοστρωμένους δρόμους ή σε χωματόδρομους.
Επειδή έχω το Scross με τον 1.4 2χρόνια και το προηγ. Fiesta με τον 1000άρη 3κυλινδρο ecoboost 4χρόνια,είμαι ικανοποιημένος κι από τους δύο κινητήρες κι από κατανάλωση λαδιού (σχεδόν μηδενική) και καλή λειτουργία.Βέβαια, με λίγα χλμ. το καθένα,αναλογικά για τα έτη κτήσης τους.Εννοείται πιο εύστροφος στα ψηλά και ταξιδιάρικος ο 1.4,αλλά αυτό το λύνεις με τον 1.5 στο Focus.
Ότι κι αν διαλέξεις από τα δύο θα είναι πολύ καλή επιλογή..
-
Δερν ξέρω πως μετράνε τα 16 εκ, σε μέτρημα που έκανα ο ίδιος ειναι 15 εκ. το χαμηλότερο σημείο. Ισως να πάιζει με τις ζάντες.
-
Κι εγώ,έτσι όπως θέτεις τις ανάγκες σου,προτείνω να διαλέξεις ανάμεσα σε Vitara 1.4 και Focus Αctive 1.5
H σειρά προτεραιότητας εξαρτάται από σένα.
Τα 3,5 εκ.διαφορά από το έδαφος (18,5 Vit. vs. 15 του Active, -νόμιζα ότι είναι 16εκ.-) δεν τα θεωρώ αμελητέα,ιδίως αν το χρησιμοποιείς σε μισοφαγωμένους ασφαλτοστρωμένους δρόμους ή σε χωματόδρομους.
Επειδή έχω το Scross με τον 1.4 2χρόνια και το προηγ. Fiesta με τον 1000άρη 3κυλινδρο ecoboost 4χρόνια,είμαι ικανοποιημένος κι από τους δύο κινητήρες κι από κατανάλωση λαδιού (σχεδόν μηδενική) και καλή λειτουργία.Βέβαια, με λίγα χλμ. το καθένα,αναλογικά για τα έτη κτήσης τους.Εννοείται πιο εύστροφος στα ψηλά και ταξιδιάρικος ο 1.4,αλλά αυτό το λύνεις με τον 1.5 στο Focus.
Ότι κι αν διαλέξεις από τα δύο θα είναι πολύ καλή επιλογή..
Φίλε μου ευχαριστώ για την άποψή σου.
Όταν λες για μηδενική κατανάλωση σε ποιον κινητήρα αναφέρεσαι και ακόμη περισσότερο στα πόσα χλμ περίπου;
-
Δερν ξέρω πως μετράνε τα 16 εκ, σε μέτρημα που έκανα ο ίδιος ειναι 15 εκ. το χαμηλότερο σημείο. Ισως να πάιζει με τις ζάντες.
Πιστεύω λίγη σημασία έχει, απλά θέλει προσοχή, υπάρχει κόσμος που και σε ομαλό δρόμο με Suvάρες είναι ικανός να το χτυπήσει από κάτω!
-
Μας λες συνέχεια 'όχι Γαλλικά' κλπ αλλά ποτέ δεν μας έχεις πει γιατί....
Μην πεις πάλι για τον 'στραβό' προφυλακτήρα....
-
Μας λες συνέχεια 'όχι Γαλλικά' κλπ αλλά ποτέ δεν μας έχεις πει γιατί....
Μην πεις πάλι για τον 'στραβό' προφυλακτήρα....
Χαχαχα, όχι φίλε, ποτέ δεν τα βρήκα με το συγκεκριμένο όχημα ...
Και οδηγικά δεν μου πάει και δεν είναι αυτό που λέει και τα εξουσιοδοτημένα είναι ... 'λίγα' ....
Τέλος πάντων προσωπική μου άποψη, ας μην χαλαστούμε για αυτό.
Κάθε άνθρωπος έχει τα κολλήματά του, επιτρέψτε μου αυτό...
-
Εχω την εντύπωση ότι για ελάχιστους/καθόλου τριγμούς πρέπει να πάει άνθρωπος σε ανώτερη κατηγορία.
Δοκιμές πάλι, σε c5 aircoss, 3008, tuscon 1.6 177ps άνω των 12000 χιλιομέτρων, όλα ενος έτους πάνω κάτω, ήταν όλα ήσυχα σαν θάνατος.
Το Tuscon σπέρνει εκει πάνω και θερίζει από κατανάλωση.
Αλλά αυτά δεν σε ενδιαφέρουν, πάνε ψηλά είναι η αλήθεια, πολύ ψηλά.
Focus active λοιπόν.
Σε σχέση με όλα αυτά που αναφέρεις το καινούριο focus είναι ισάξιο σε κατασκευή, ίσως και ένα κλικ ανώτερο.
Για να καταλάβει κάποιος ανώτερη ποιότητα συναρμογής κτλ, πρέπει να ανέβει σε κάτι της τάξεως volvo, audi, bmw κτλ και πάλι ΟΧΙ στα εισαγωγικά τους μοντέλα.
Η τελειότητα είναι σχεδόν ανέφικτη και πληρώνεται.
-
Nutsis wrote:
Εχω την εντύπωση ότι για ελάχιστους/καθόλου τριγμούς πρέπει να πάει άνθρωπος σε ανώτερη κατηγορία.
Δοκιμές πάλι, σε c5 aircoss, 3008, tuscon 1.6 177ps άνω των 12000 χιλιομέτρων, όλα ενος έτους πάνω κάτω, ήταν όλα ήσυχα σαν θάνατος.
Το Tuscon σπέρνει εκει πάνω και θερίζει από κατανάλωση.
Αλλά αυτά δεν σε ενδιαφέρουν, πάνε ψηλά είναι η αλήθεια, πολύ ψηλά.
Focus active λοιπόν.
Σε σχέση με όλα αυτά που αναφέρεις το καινούριο focus είναι ισάξιο σε κατασκευή, ίσως και ένα κλικ ανώτερο.
Για να καταλάβει κάποιος ανώτερη ποιότητα συναρμογής κτλ, πρέπει να ανέβει σε κάτι της τάξεως volvo, audi, bmw κτλ και πάλι ΟΧΙ στα εισαγωγικά τους μοντέλα.
Η τελειότητα είναι σχεδόν ανέφικτη και πληρώνεται.
Ευχαριστώ φίλε μου!
Σε αντίστοιχο forum του VAG goup με σταυρώνουν να μείνω μακριά από τα Ford γιατί είναι πλέον απαράδεκτα...
Τι να πω; Μεγάλος πονοκέφαλος τελικά η επιλογή ενός απλά αξιόπιστου αυτοκινήτου!
Το Vitara θα μπορούσε να είναι η επιλογή μου αλλά διάβασα από Έλληνες κατόχους του Νέου Vitara και είδα και βίντεο ανεβασμένο με σοκαριστικά έντονο συνεχόμενο θόρυβο/τριγμό πάνω από το καντράν σε .... ομαλό όπως θυμάμαι έδαφος!
-
Εντάξει δε το σχολιάζω καν...
Και για να δεις οτι είμαι αντικειμενικός, αν θέλεις σονι και καλά VAG, να πας να δεις το Leon 1.5 150 FR Plus που έχουν προσφορά λόγω αλλαγής μοντέλου.
Έχει LED, 18αρες, κλιματισμό, ηλιοροφή και γενικά αξιοπρεπέστατο εξοπλισμό, κάτω απο 22 χιλιάρικα. Δες στο car.
Τώρα για αξιοπιστία, ας σου πουν τα παιδιά στο VAG forum που σου λένε να μη πάρεις Ford τις προσωπικές τους εμπειρίες
Πάντως άλλο Ford του 2019 και άλλο του 2010.
-
Αν δεν σου 'πάνε' πάω πάσο,το είχα απλά απορία....μου αρέσει πάντως που σου λένε οι vagίτες να μην πάρεις Ford....αυτοί που ψάχνουν παρέα με τη NASA να βρούνε τα πιστόνια τους που είναι σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη...
Και για να μην μακρυγορούμε...είχα 3 Ford - μετά τα 2 vw- και στα 11 χρόνια που συμβίωσα με τα αυτοκίνητα αυτά είχα τις κάτωθι βλάβες:
-
Mondeo Trend 1,8 του 2003. Αντλία καυσίμου στα 110.000χλμ και 2 πίσω λάμπες. Το έδωσα το 2008 με 172.000χλμ με μαμά αμορτισέρ και δίσκο-πλατώ!
-
Mondeo Titanium 1,6 του 2008. Αλλαγή αντλίας καυσίμου στα 85000χλμ. Από τα 45.000 μέχρι που το έδωσα στα 115.000 με αέριο. 2-3 λάμπες επίσης,μια βραχυκυκλωμένη μπαταρία και μια πλεξούδα που την έφαγαν τα ποντίκια εδώ στις εξοχές που μένω.
-
Focus Ghia του 2008. Με αέριο από τα 40.000,αλλαγή μόνο αντλίας καυσίμου στα 70.000.Το έδωσα με 112.000
Σπάνια να βρεις vag με τόσο καθαρό μητρώο βλαβών,τελεία και παύλα.
-
-
Πάντως άλλο Ford του 2019 και άλλο του 2010.
Με την καλή ή την κακή έννοια;
Δηλαδή, καλύτερα τώρα;
Και εγώ δεν εμπιστεύομαι ιδιαίτερα το VAG...
-
dimitriscsd wrote:
Πάντως άλλο Ford του 2019 και άλλο του 2010.
Με την καλή ή την κακή έννοια;
Δηλαδή, καλύτερα τώρα;
Και εγώ δεν εμπιστεύομαι ιδιαίτερα το VAG...
Με την καλή φυσικά
-
Φίλε μου ευχαριστώ για την άποψή σου.
Όταν λες για μηδενική κατανάλωση σε ποιον κινητήρα αναφέρεσαι και ακόμη περισσότερο στα πόσα χλμ περίπου;
Kι οι δύο κινητήρες έχουν μηδενική κατανάλωση.Στην ουσία,μέχρι τα ως τώρα προγραμμ. service τους, δεν έχω προσθέσει λάδι.
Tα χλμ. είναι λίγα. 8000 για το Suzuki (τα 3/4 εκτός λεκανοπεδίου,εθνική,επαρχιακός) και 12000 για το Ford (το αντίθετο εδώ,τα 3/4 εντός λεκανοπεδίου). Επίσης από τριγμούς,ουδέν αξιοσημείωτο και στα δύο αμάξια.
Υ.Γ. Στο Suzuki το μόνο που αντικαταστάθηκε στο 1ο service (μετά από 11-12μήνες),ήταν το πίσω δεξί φως γιατί είχα παρατηρήσει πως κράταγε ελάχιστη υγρασία.Εννοείται εντός εγγύησης,άμεσα και χωρίς κανένα θέμα από την αντιπροσωπεία.
Απόψεις κατόχων για την επιλογή αυτοκινήτου