Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 64
    • Best 0
    • Groups 0

    cyclon

    @cyclon

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    64
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    cyclon Unfollow Follow

    Latest posts made by cyclon

    • RE: Απόψεις κατόχων για την επιλογή αυτοκινήτου

      αισθάνομαι υπέυθυνος που άνοιξες αυτό το νήμα αντί να γράφεις σε όλα τα υπόλοιπα, ελπίζω να συμφωνείς πως είναι καλύτερα.

      δικαίως κοιτάς τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Αν και έχω δει κι άλλα ωραία αυτοκίνητα σε αυτή τη κατηγορία τιμής, και κανά δυο μεταχειρισμένα πολλά υποσχόμενα, αυτά τα τρία συνοψίζουν  και τις δικές μου επιλογές.

      Όμως την Κορόλα την απέρριψα όταν πήγα και την είδα από κοντά. Λόγω χώρων. Αν κάποιος θέλει ΚΑΛΟ οικογενειακό αυτοκίνητο κι έχει 25-26 χιλιάδες διαθέσιμα, χωρίς πολλές ερωτήσεις πάει και παραγγέλνει την Υβριδική Βάγκον κι έχει το πιο value for money όχημα διαθέσιμο σήμερα... Με περιορισμένο μπάτζετ όμως, μένουν τα άλλα δύο.

      Θεωρώ το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για Ελλάδα στην αγορά σήμερα, σε λογική τιμή το Φόκους Άκτιβ. Και όπως είπε φίλος παραπάνω, για οικογένεια να πάρεις το βάγκον! Θα είναι καλύτερο σε όλα του! Και όμορφο είναι και θα εκτιμήσεις τους χώρους του, κι ενώ οι 30 πόντοι είναι αγεφύρωτη διαφορά σε άλλους τομείς! όχι όμως και στο παρκάρισμα, με τους αισθητήρες του, εκεί που θα παρκάρεις το χάτσμπακ θα παρκάρεις και το βάγκον, που πλεονεκτεί σε όλα τα άλλα, κι έχει ~1000€ παραπάνω αν θυμάμαι καλά.

      Το Vitara είναι επίσης ωραιότατο, όπως και το φόκους άκτιβ, αυτοκίνητα 'σχεδιασμένα' για Ελλάδα. Εγώ το κοιτάζω το βιτάρα σαν δεύτερο όχημα στην οικογένεια, εφόσον υπάρχει κι ένα παλιότερο φόκους βάγκον για φόρτωμα.

      Για φουλ οικογενειακά βάρη, πλεονεκτεί το Φόκους Βάγκον...

      Θα σου πρότεινα, ανάλογα τις διαδρομές που κινείσαι, να δεις και τις αυτόματες εκδόσεις των δύο αυτοκινήτων, με τον μικρότερο κινητήρα, για να μείνεις στα ίδια χρήματα. Η ευχρηστία των δύο αυτοκινήτων θα είναι πολλαπλάσια, αν δεν απαιτείς τις απόλυτα καλύτερες επιδόσεις.

      Δηλαδή σου προτείνω είτε:

      1. χειροκίνητο Φόκους Ακτιβ Βάγκον 1.5 είτε 'κανονικό' αυτόματο Φόκους βάγκον 1.0 bussines, οι τιμές κοντά στα όρια σου.

      1. αυτοματο Βιτάρα, GL+ ανάλογα τον κινητήρα που θέλεις, αν σου φτάνουν οι χώροι του ή θα ήθελες και 4κίνησηέκδοση (αν πρόκειται να τη χρησιμοποιήσεις) κι ανάλογα το όριο τιμής

      το SX4 επίσης τίμιο όχημα, αλλά πουθενά το καλύτερο και πολύ φοβάμαι με δραματική πτώση μεταπωλητικής αξίας. οι λιγο καλύτεροι χώροι του από το Βιτάρα, φοβάμαι πως δεν έχουν ουσία, είναι περισσότερο στο μάτι.

      Κι αφού περίμενες και περίμενες, αν για κάποιο λόγο δεν θες βάγκον, να δεις και το X-Ceed, που κυκλοφορεί όπου να ναι, και πιθανόν να είναι λίγο πιο ευρύχωρο και με καλύτερο αξοπλισμό από το άκτιβ χατσμπακ στα ίδια χρήματα, κι ας μην το ξεπεράσει πιθανότατα σε 'τιμόνι'.

      Να μην αισθάνεσαι καθόλου υπεύθυνος!

      Αντίθετα σε ευχαριστώ πολύ για την άποψή σου!

      Έχουμε ένα δεύτερο για εντός πόλης, ένα Starlet του 98 και δεν το δίνουμε με την 'καμμία'! 

      Τα αυτόματα δεν τα πάω, θες λόγω συνήθειας, θες λόγω αρτηριοσκλήρωσης στα 50+ μου ... 

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyclon
    • RE: Απόψεις κατόχων για την επιλογή αυτοκινήτου

      Φίλοι μου ευχαριστώ για τις απόψεις σας!

      Οι επιλογές μου πλέον έχουν περιοριστεί μεταξύ

      Focus​ και Vitara ή S-Cross

      Υπάρχει κάτι που με χαλάει στο Focus (μπορεί και να κάνω λάθος) και αυτό είναι η μάσκα μπροστά... Φοβάμαι ότι είναι ευπαθής σε όμορφα παρκαρίσματα διαφόρων εντός της Αθήνας αντίθετα τα Suzuki κρατώντας το παλιό στυλ προφυλακτήρα μοιάζουν, το τονίζω... μοιάζουν πιο ανθεκτικά. Δηλαδή στο ένα μπορεί να έχεις σπάσιματα ενώ στο άλλο βουλιάγματα που επανέρχονται ή κλασσικές εκδορές. (Μη πέσετε να με φάτε... μια υποκειμενική εντύπωση είπα...)

      Οπότε όλες οι απόψεις ευπρόσδεκτες!

      Το σίγουρο είναι ότι με βοηθάτε να αποκρυσταλλώσω την απόφασή μου και σας ευχαριστώ για αυτό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyclon
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      cyclon wrote:

      Καλησπέρα,

      το νέο Vitara 1.4 4Χ2 είναι από τα υποψήφια για αγορά...

      Έχω ακούσει για τριγμούς στο καντράν, για κόψιμο του κινητήρα στις χαμηλές στροφές και πιο σημαντικό για φθορά των πίσω ελαστικών λόγω προβληματικής τοποθέτησης ή κατασκευής του ημιάκαμπτου(Που μετά από ζόρι τον αλλάζει η αντιπροσωπεία με νέο.)

      Είναι όντως έτσι τα πράγματα ή υπερβολές;

      σου απανταω και εδω

      τριγμοι τωρα τελευταια κατι ακουστηκε για ενα τζαμακι σε κατσαρη ασφαλτο. στα πολυ τελευταια φεις λιφτ. που λυνεται σε 1'.

      δεν ειναι το πιο ησυχο, αλλα οχι και κασκάι. γενικα θα ακουσεις αν πηγαινεις πολυ χωμα.

      κοψιμο στις χαμηλες στροφες? για το ντηζελ μιλας? ειχε τον φιατ, δεν παραγεται πια. και ηταν ψιλοαργο μεχρι να τουρμπισει. νομιζω ολα που το χρησιμοποιουσαν, φιατ, σουζ, τζιπ. αν μιλας για βενζινη λες για 1.6 ατμοσφαιρα? και αυτο εχει καταργηθει, σαν ατμοσφαιρα, συμπεριφερεται και σαν ατμοσφαιρα, αρα τραβαει ψηλα.

      στο 1.4, αλίμονο, με το χαμηλο του βαρος, σκαβει συνεχεια και παντου. δεν υπαρχει αλλο σουβι αναλογης κατηγοριας να πηγαινει ετσι. και χατς ελαχιστα υπαρχουν. μαλιστα ο μπουστερτζετ ειναι απο τους λιγους τουρμπατους που κρατανε δυναμη και ψηλα.

      αυτο με τον ημιακαμπτο... η ιστορια ειναι οτι στα πρωτης παραγωγης (ντηζελ συνηθως, τα 1.4 δεν υπηρχαν) υπηρχε ενα θεμα με κατι βιδες. και ετρωγαν τα λαστιχα ασυμετρα. και τοτε ειχε γινει ανακληση. πολυ λιγα ηταν που ειχαν θεμα, ειχε κατι κωδικους. επειδη ομως αλλαζανε και αναλωσιμα αν τους πιεζες, πολλοι ελεγαν αλλαξε μου το. χωρις να προβλεπεται.

      γενικα, τα βιτ ειναι ιδιαιτερα αξιοπιστα.

      δεν ειναι το καλυτερο, δεν ειναι το χειροτερο σε κανενα τομεα. ειναι μια χρυση τομη με εξαιρετικο κινητηρα, ασπαστο και ισως το πιο ευχαριστο μικρο σουβι να το οδηγας καθε μερα.

      Κοίτα να δεις που θα με πείσεις!

      Για το S-Cross τι λες;

      Ή απλά VIT ή SCROSS;

      Και από VIT 4x2 GLX ή 4x4 GL+ , αν και φαντάζομαι την απάντηση ..

      Επίσης Σφακιανάκης ή κάτι άλλο;

      Σε ρωτώ γιατί δείχνει να το έχεις γενικά το θέμα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyclon
    • RE: Απόψεις κατόχων για την επιλογή αυτοκινήτου

      cyclon wrote:

      Το Suzuki είναι το SCross Σωστα;

      Ναι. Απλώς,λέω για τον κινητήρα γιατί έχει τον ίδιο με το 1.4 Vitara.

      Μωρέ το είδαμε και το S-Cross αλλά ήταν κάπως πιο λίγο ... από ποιότητα υλικών... θα το ξαναδούμε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyclon
    • RE: Απόψεις κατόχων για την επιλογή αυτοκινήτου

      1. με 3 παιδια δεν τη βγαζεις καθαρη με αυτα

      1. μπηκα και στο φοκους που ειχα αντικατασταση, εχω και το βιτ. το βιτ ειναι ελαφρα πιο ευρυχωρο. ειδικα σε μπαγκαζ βγαζοντας την εταζερα και στα δυο. οχι ομως και ευρυχωρο αντικειμενικα για να βολεψεις 2+3 κωλαρακια που τρωνε και φαρδαινουν.

      1. το φοκους ειναι πραγματι εντυπωσιακο απο αισθηση. αλλα για να το εχει ο αλλος, φιλαρακι και να μου το δινει να φερνω καμια στροφοβολια και να του το γυριζω. εχοντας σουβι πολυ ευχαριστο, οπως ειναι το βιτ, στη ζωη μαζι του, με τραβηγματα (παει καλυτερα απο φοκους 150) και πανω απο αξιοπρεπη κρατηματα, μην εχοντας αναστολες 'μη θα το γδαρεις' εχω καταφχαριστηθει εκδρομες καθε λιγο, απο κοντα μεχρι και πολυ μακρινες που με ενα χατς ουτε θα το σκεφτομουν.

      1. το βιτ το 1.4 που εχω, εχει 55000km. μεχρι τωρα, σπασμενο μερα-νυχτα, καιει κατω απο 8 σε πολη/εο. και το 8 του βιτ ειναι με ον/οφ λαστιχα, κανονικα ειναι -0.5-1 lt. σε υπερβολες βεβαια αγγιζεις δεκαρια. αν οδηγας οπως οι αποδελοιποι του βιτ κλαμπ, εισαι κατω απο 7 αρκετα. απο ζημιες τωρα, κανενα, μα κανενα βιτ βενζινη δεν εχει παρουσιασει εστω και το παραμικρο θεμα μηχανικα. κατι παπαριες με το ρανταρ των παλιων - προ φειλ λιφτ - υπηρχαν. τριγμοι, μετα απο χιλιαδες χιλιομετρα σε χωμα, ελαχιστοι και ακουστοι μονο σε εμενα που το οδηγαω και το ξερω. απο την αλλη βεβαια, με το φοκους ταξιδευεις με 150 πολυ πιο ησυχα απο αερα

      1. μεταπωλητικη στα βιτ ειναι παντα υψηλη. απο τη πρωτη μερα των 80s που βγηκαν. σε φορντ επισης. πλην ομως στα πολυ παλια, το βιταρα δεν ακουμπιεται, ζητανε για παπουδες 30χρονους γιαπωνεζους παραλογα πολλα και το κουφο ειναι οτι τα παιρνουν. ειναι και η μοδα του σουβιων που δειχνουν να επικρατουν, οποτε το φορντ θα εχει πιο περιορισμενο κοινο.

      απο εμενα βιτ. ή κατι σε μτχ μεγαλου μεγεθους. τζαπαν. μαλλον.

      γαλλικα εγω τα παω. και αν εχω φραγκα αγοραζω. αν ειμαι τάιτ ποτες, δεν ξευρεις τι ανωμαλια μπορει να ευρει. στην αδελφη μου που της κατσανε κατι λεφτακια και κανει 2-3 χιλιαδες km το χρονο, την πιεσα και πηρε γαλλικο. οσο ειχε κατρουγκαλο, την εβγαλε με τογιοτα-εγγυηση.

      Ευχαριστώ αδερφέ,

      Γλαφυρότατο το ύφος σου! 

      Έχω γράψει κάτι και στην ενότητα του βιτ (για να κλέψω λίγο από το στυλ σου), αν θες ρίχνεις μια ματιά και εκεί και λες την άποψή σου!

      Για δες λοιπόν που η Corolla βγήκε από τη μέση και παίζουν το VIT και το Focus ... 

      Θα συμφωνήσω για το φειλ λιφτ, το παλιό ήταν πιο μουράτο... γούστα είναι αυτά!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyclon
    • RE: Απόψεις κατόχων για την επιλογή αυτοκινήτου

      cyclon wrote:

      Φίλε μου ευχαριστώ για την άποψή σου.

      Όταν λες για μηδενική κατανάλωση σε ποιον κινητήρα αναφέρεσαι και ακόμη περισσότερο στα πόσα χλμ περίπου;

      Kι οι δύο κινητήρες έχουν μηδενική κατανάλωση.Στην ουσία,μέχρι τα ως τώρα προγραμμ. service τους, δεν έχω προσθέσει λάδι.

      Tα χλμ. είναι λίγα. 8000 για το Suzuki (τα 3/4 εκτός λεκανοπεδίου,εθνική,επαρχιακός) και 12000 για το Ford (το αντίθετο εδώ,τα 3/4 εντός λεκανοπεδίου). Επίσης από τριγμούς,ουδέν αξιοσημείωτο και στα δύο αμάξια.

      Υ.Γ. Στο Suzuki το μόνο που αντικαταστάθηκε στο 1ο service (μετά από 11-12μήνες),ήταν το πίσω δεξί φως γιατί είχα παρατηρήσει πως κράταγε ελάχιστη υγρασία.Εννοείται εντός εγγύησης,άμεσα και χωρίς κανένα θέμα από την αντιπροσωπεία.

      Το Suzuki είναι το SCross Σωστα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyclon
    • RE: Απόψεις κατόχων για την επιλογή αυτοκινήτου

      cyclon wrote:

      dimitriscsd wrote:

      Πάντως άλλο Ford του 2019 και άλλο του 2010.

      Με την καλή ή την κακή έννοια;

      Δηλαδή, καλύτερα τώρα;

      Και εγώ δεν εμπιστεύομαι ιδιαίτερα το VAG...

      Με την καλή φυσικά

      Υπάρχει η δυνατότητα για εκτός φόρουμ επικοινωνία;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyclon
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Καλησπέρα,

      το νέο Vitara 1.4 4Χ2 είναι από τα υποψήφια για αγορά...

      Έχω ακούσει για τριγμούς στο καντράν, για κόψιμο του κινητήρα στις χαμηλές στροφές και πιο σημαντικό για φθορά των πίσω ελαστικών λόγω προβληματικής τοποθέτησης ή κατασκευής του ημιάκαμπτου(Που μετά από ζόρι τον αλλάζει η αντιπροσωπεία με νέο.)

      Είναι όντως έτσι τα πράγματα ή υπερβολές;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyclon
    • RE: Απόψεις κατόχων για την επιλογή αυτοκινήτου

      Πάντως άλλο Ford του 2019 και άλλο του 2010.

      Με την καλή ή την κακή έννοια;

      Δηλαδή, καλύτερα τώρα;

      Και εγώ δεν εμπιστεύομαι ιδιαίτερα το VAG...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyclon
    • RE: Απόψεις κατόχων για την επιλογή αυτοκινήτου

      Nutsis wrote:

      Εχω την εντύπωση ότι για ελάχιστους/καθόλου τριγμούς πρέπει να πάει άνθρωπος σε ανώτερη κατηγορία.

      Δοκιμές πάλι, σε c5 aircoss, 3008, tuscon 1.6 177ps άνω των 12000 χιλιομέτρων, όλα ενος έτους πάνω κάτω, ήταν όλα ήσυχα σαν θάνατος.

      Το Tuscon σπέρνει εκει πάνω και θερίζει από κατανάλωση.

      Αλλά αυτά δεν σε ενδιαφέρουν, πάνε ψηλά είναι η αλήθεια, πολύ ψηλά.

      Focus active λοιπόν.

      Σε σχέση με όλα αυτά που αναφέρεις το καινούριο focus είναι ισάξιο σε κατασκευή, ίσως και ένα κλικ ανώτερο.

      Για να καταλάβει κάποιος ανώτερη ποιότητα συναρμογής κτλ, πρέπει να ανέβει σε κάτι της τάξεως volvo, audi, bmw κτλ και πάλι ΟΧΙ στα εισαγωγικά τους μοντέλα.

      Η τελειότητα είναι σχεδόν ανέφικτη και πληρώνεται.

      Ευχαριστώ φίλε μου!

      Σε αντίστοιχο forum του VAG goup με σταυρώνουν να μείνω μακριά από τα Ford γιατί είναι πλέον απαράδεκτα...

      Τι να πω; Μεγάλος πονοκέφαλος τελικά η επιλογή ενός απλά αξιόπιστου αυτοκινήτου!

      Το Vitara θα μπορούσε να είναι η επιλογή μου αλλά διάβασα από Έλληνες κατόχους του Νέου Vitara και είδα και βίντεο ανεβασμένο με σοκαριστικά έντονο συνεχόμενο θόρυβο/τριγμό πάνω από το καντράν σε .... ομαλό όπως θυμάμαι έδαφος!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyclon
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr