-
Σε ευχαριστώ για την απάντηση!! Χμμ μάλλον πρέπει να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα!! Δεν μου τα λένε καλά!! Ευχαριστώ και πάλι!! Πιθανή ημερημερομηνία παράδοσης, τι σου είπαν;
Τέλος Δεκέμβρη ή Γενάρη. Θα δούμε, ελπίζω να είναι έτσι και να μην έχω καθυστερήσεις
-
Δεν απαντας σε αυτα που σε ρωταω. Απλα πετας φανφαρες να κερδισεις τις εντυπωσεις Για πες μας εσυ που γνωριζεις, γιατι δεν ειδα να λες και τιποτα.....Ποιος εχει καλυτερη λειτουργία και γιατι ?? Και γιατι η πλειοψηφια των σπορ κινητηρων ειναι ζυγου αριθμου κυλινδρων ??
Μην αποφυγεις να απαντησεις παλι...Για να δουμε τι ξερεις και ποιος εχει δικιο
Άντε λοιπόν να απαντήσω στα δύο ερωτήματα που έθεσες στο προπροηγούμενο ποστ σου:
-
'Τι δε γνωρίζω;' Δε γνωρίζεις τίποτα για τον 5κύλινδρο της Audi και γι' αυτό έκανες την ατυχή δήλωση περί σπορ μοτερ. Δεν γνωρίζεις τίποτα για το πως συμπεριφέρονται οι σύγχρονοι τρικυλινδροι και γι' αυτό έγραψες κάποια χαρακτηριστικά που δεν ισχύουν με την καθολικότητα και βεβαιότητα που τα έγραψες.
-
'Και τι ακριβως μου εδειξες και πρεπει να πω οτι εχεις δικιο;' Το ότι η δήλωση σου περι σπορ μοτερ ήταν λάθος και το ότι η άλλη δήλωση σου ως γενίκευση για τα τρικύλινδρα ήταν επίσης λάθος.
Και στα νέα ερωτήματα που έθεσες:
- 'Ποιος εχει καλυτερη λειτουργία και γιατι;' Ο μέσος τερακύλινδρος έχει καλύτερη ποιότητα λειτουργίας από τον μέσο τρικύλινδρο, γιατί είναι καλύτερα 'ζυγισμένος'. Αυτό είναι γεγονός που δεν μπορεί να το αρνηθεί κανείς. Υπάρχουν όμως και τερακύλινδροι που είναι τραχείς σαν κιντήρες τρακτέρ, καθώς και τρικύλινδροι με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας.
2.** 'Και γιατι η πλειοψηφια των σπορ κινητηρων ειναι ζυγου αριθμου κυλινδρων;' **Γιατί ενγένει είναι καλύτερα ζυγισμένοι και πιο εύηχοι, ενώ τα πλεονεκτήματα των τρικύλινδρων κυρίως κινητήρων είναι σχεδόν παντελώς αδιάφορα σε μια κατηγορία που το κόστος δεν παίζει ρόλο πρακτικά και επιπλέον λόγω κυβισμού (500 κ.εκ. ανά κύλινδρο θεωρείται η βέλτιστη χωρητικότητα) δεν μπορούν να ανέβουν ψηλά σε ιπποδυνάμεις. Εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα αποτελεί ο κινητήρας της Audi, ο οποίος θεωρώ ότι είναι ειδική επιλογή για λόγους ιστορικής κληρονομιάς και αγωνιστικής παράδοσης της εταιρίας.
Όπως βλέπεις λοιπόν, πουθενά δεν λέω ούτε έχω πει ότι ο τρικύλινδρος έχει γενικά καλύτερη ποιότητα λειτουργίας. Οι διαφωνίες μας είναι στις γενικεύσεις που κάνεις, χωρίς να έχεις ούτε τη σχετική εμπειρία ούτε τις αντίστοιχες γνώσεις.
Υ. Γ.: Ξαναδιαβάζοντας την αλληλουχία των ποστ, αναγνωρίζω ότι το πράγμα παρατράβηξε και ζητώ συγνώμη από τα υπόλοιπα μέλη για την κούραση που μπορεί να τους προκάλεσε αυτή η λεκτική διαμάχη. Ως εκ τούτου, παραιτούμαι από κάθε περαιτέρω αντιπαράθεση και αποδέχομαι την ήττα μου.
-
-
Το έχω πει και παλιότερα..... ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΌ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ. Απίστευτο στήσιμο. Εάν αγόραζα σήμερα αυτοκίνητο μέχρι τα 22000 θα ήταν αυτό και εάν έβαζα μέχρι 25000 θα έπαιρνα το civic. Τότε που αγόρασα το μόνο ενδιαφέρον οδηγικα και χωροταξικά ήταν αυτό που τελικά πήρα, το οποίο είναι και αυτό πολύ καλό οδηγικα αλλά ένα κλικ μπορεί και δύο πιο κάτω. Πάντως το sx4 ακόμα χαμογελάω όταν το οδηγώ.
P.s το Ford θα είχα μια επιφύλαξη για την αξιοπιστία του πάντως.
-
alexandros.K wrote:
Δεν απαντας σε αυτα που σε ρωταω. Απλα πετας φανφαρες να κερδισεις τις εντυπωσεις Για πες μας εσυ που γνωριζεις, γιατι δεν ειδα να λες και τιποτα.....Ποιος εχει καλυτερη λειτουργία και γιατι ?? Και γιατι η πλειοψηφια των σπορ κινητηρων ειναι ζυγου αριθμου κυλινδρων ??
Μην αποφυγεις να απαντησεις παλι...Για να δουμε τι ξερεις και ποιος εχει δικιο
Άντε λοιπόν να απαντήσω στα δύο ερωτήματα που έθεσες στο προπροηγούμενο ποστ σου:
- 'Τι δε γνωρίζω;' Δε γνωρίζεις τίποτα για τον 5κύλινδρο της Audi και γι' αυτό έκανες την ατυχή δήλωση περί σπορ μοτερ. Δεν γνωρίζεις τίποτα για το πως συμπεριφέρονται οι σύγχρονοι τρικυλινδροι και γι' αυτό έγραψες κάποια χαρακτηριστικά που δεν ισχύουν με την καθολικότητα και βεβαιότητα που τα έγραψες.
- 'Και τι ακριβως μου εδειξες και πρεπει να πω οτι εχεις δικιο;' Το ότι η δήλωση σου περι σπορ μοτερ ήταν λάθος και το ότι η άλλη δήλωση σου ως γενίκευση για τα τρικύλινδρα ήταν επίσης λάθος.
Και στα νέα ερωτήματα που έθεσες:
- 'Ποιος εχει καλυτερη λειτουργία και γιατι;' Ο μέσος τερακύλινδρος έχει καλύτερη ποιότητα λειτουργίας από τον μέσο τρικύλινδρο, γιατί είναι καλύτερα 'ζυγισμένος'. Αυτό είναι γεγονός που δεν μπορεί να το αρνηθεί κανείς. Υπάρχουν όμως και τερακύλινδροι που είναι τραχείς σαν κιντήρες τρακτέρ, καθώς και τρικύλινδροι με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας.
2.** 'Και γιατι η πλειοψηφια των σπορ κινητηρων ειναι ζυγου αριθμου κυλινδρων;' **Γιατί ενγένει είναι καλύτερα ζυγισμένοι και πιο εύηχοι, ενώ τα πλεονεκτήματα των τρικύλινδρων κυρίως κινητήρων είναι σχεδόν παντελώς αδιάφορα σε μια κατηγορία που το κόστος δεν παίζει ρόλο πρακτικά και επιπλέον λόγω κυβισμού (500 κ.εκ. ανά κύλινδρο θεωρείται η βέλτιστη χωρητικότητα) δεν μπορούν να ανέβουν ψηλά σε ιπποδυνάμεις. Εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα αποτελεί ο κινητήρας της Audi, ο οποίος θεωρώ ότι είναι ειδική επιλογή για λόγους ιστορικής κληρονομιάς και αγωνιστικής παράδοσης της εταιρίας.
Όπως βλέπεις λοιπόν, πουθενά δεν λέω ούτε έχω πει ότι ο τρικύλινδρος έχει γενικά καλύτερη ποιότητα λειτουργίας. Οι διαφωνίες μας είναι στις γενικεύσεις που κάνεις, χωρίς να έχεις ούτε τη σχετική εμπειρία ούτε τις αντίστοιχες γνώσεις.
Υ. Γ.: Ξαναδιαβάζοντας την αλληλουχία των ποστ, αναγνωρίζω ότι το πράγμα παρατράβηξε και ζητώ συγνώμη από τα υπόλοιπα μέλη για την κούραση που μπορεί να τους προκάλεσε αυτή η λεκτική διαμάχη. Ως εκ τούτου, παραιτούμαι από κάθε περαιτέρω αντιπαράθεση και αποδέχομαι την ήττα μου.
Για τον 5κυλινδρο της audi μονος μου ειπα οτι δεν ξερω πολλά γι αυτον , αλλά εξ ορισμου σπορ μοτερ ειναι σπανιο εως αδυνατο να κατασκευαστει απο την αρχη ως 5κυλινδρο. Γι αυτο ειπα οτι μπορει και να ειναι λυση αναγκης. δλδ να υπηρχε και να χρησιμοποιειται και λογω μειωμενου ογκου σε σχεση με 6κυλινδρο. Επισης αρχικα ειπες ''προς πληροφόρηση σου, ο 5κύλινδρος της Audi είναι παράδοση που βγαίνει από τους αγώνες και συγκεκριμένα από τον 5κύλινδρο των Audi Quattro που έτρεχαν στο ΠΠΡ. 5κύλινδρος με αγωνιστικό pedigree είναι.'' Και στο τελος λες '' ο οποίος θεωρώ ότι είναι ειδική επιλογή για λόγους ιστορικής κληρονομιάς και αγωνιστικής παράδοσης της εταιρίας.''' Δλδ μια μας λες οτι μας πληροφορεις (οτι ξερεις δλδ) και μετα μας λες οτι θεωρεις (δλδ εσυ πιστευεις)
Οι συγχρονοι 3κυλινδροι που δεν γνωριζω πως συμπεριφερονται εγω , σου ειπε αλλο μελος οτι εχει θεμα με κραδασμους κτλ . Αρα μαλλον εσυ δεν γνωριζεις...Ή μαλλον γνωριζεις (επειδη οδηγησες) τον κινητηρα της Φορντ
Παρακατω παραδεχεσαι οτι οι τετρακυλινδροι ειναι καλυτερα ζυγισμενοι. Αυτο ελεγα εξ αρχης
Παρακατω αντφασκεις παλι . Λες οτι οι ζυγου αριθμου κυλινδρων ειναι ευηχοι ενω πριν εγραφες οτι οι 3κυλινδροι εχουν πιο ωραιο ηχο απο τους 4κυλινδρους. Λεπτομεριες μπροστα στο αλλο που εγραψες οτι στους σπορ κινητηρες δεν παιζει ρολο το κοστος κατασκευης . Δεν ειναι σπορ μονο η Φερραρι....Ειναι και τα μοτερ της Honda και της Alfa και της Renault κοκ...Δεν θυμαμαι να εχει κανεις απο αυτους 3κυλινδρο μοτερ. Μαντεψε γιατι
Δεν πηγα εγω να γενικευσω , εσυ πηγες με 2 μοτερ που τα επαναλαμβανεις σε καθε ποστ να μας πεις οτι και τα 3κυλινρδα και 5κυλινδρα ειναι μια χαρα τι στγμη που το 99% των κατασκευαστων αντιστοιχων μοτερ δεν τα χρησιμοποιει . επισης τα 500 κυβικα χωρητικοτητα/κυλινδρο δεν ειναι θεσφατο. Παλιοτερα θεωρουσαν τα 330 ως ιδανικη χωρητικοτητα
Δεν ξερω αν μου ξεφευγει κατι απο οσα αντιπαρατεθηκαμε, αλλά επειδη το θεατρο δεν μ αρεσει ουτε η υποκρησια να πληροφορησω οσους διαβαζουν οτι ειχαμε προηγουμενα γιατι σε εδιωξα απο ενα αλλο φορουμ επειδη με εβρισες με οσες βρισιες ηξερες. Και το παραδεχτηκες οτι με ξερεις, πιο πανω.... Αφου με ξερεις λοιπον , γιατι σε αλλη στιγμη με ρωταγες τι αμαξι εχω και κατι παρομοια που δεν τα θυμαμαι ακριβως , αλλά εδειχναν οτι ταχα δεν με ξερεις? Ποιος ο λογος να κανεις πως δεν με ξερεις? Παραδεξου οτι εχεις προηγουμενα μαζι μου να καταλαβει καλυτερα κι ο κοσμος το νοημα της αντιπαραθεσης που ξεκινας και ασε τα υποκρητικα συγνωμη απο το κοινο κτλ
-
Λοιπόν, μια και θέλεις να πιάσουμε τις αρχαίες ιστορίες, στο άλλο forum βεβαίως και σε έβρισα, όμως ήταν απάντηση στις δικές σου προσβολές και βρισιές, τις οποίες εσύ ξεκίνησες. Ο ιδιοκτήτης μάλιστα του άλλου forum παραδέχτηκε κατ' ιδίαν ότι έδιωξε εμένα, γιατί δεν μπορούσε να διώξει εσένα. Επίσης εγώ δεν είμαι κομπλεξικός για να μεταφέρω εδώ ότι προηγούμενα μπορεί να είχα σε άλλο forum με σένα. Τα αφήνω αυτά για σένα. Έχω και ζωή εκτός forum...
Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας και σε επιστροφή της λάσπης που μου πέταξες.
Υ.Γ.: Όλα αυτά δεν αφορούν τους υπολοίπους εδώ και κακώς αποφάσισες να ξεκατινιαστούμε εδώ μέσα. Αν συνεχίζεις να επιθυμείς την τόνωση του εγώ σου διαμέσου της αντιπαράθεσης μας, στείλε email, να βγάλεις τα εσώψυχα σου και να το ευχαριστηθείς.
-
Λοιπόν, μια και θέλεις να πιάσουμε τις αρχαίες ιστορίες, στο άλλο forum βεβαίως και σε έβρισα, όμως ήταν απάντηση στις δικές σου προσβολές και βρισιές, τις οποίες εσύ ξεκίνησες. Ο ιδιοκτήτης μάλιστα του άλλου forum παραδέχτηκε κατ' ιδίαν ότι έδιωξε εμένα, γιατί δεν μπορούσε να διώξει εσένα. Επίσης εγώ δεν είμαι κομπλεξικός για να μεταφέρω εδώ ότι προηγούμενα μπορεί να είχα σε άλλο forum με σένα. Τα αφήνω αυτά για σένα. Έχω και ζωή εκτός forum...
Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας και σε επιστροφή της λάσπης που μου πέταξες.
Υ.Γ.: Όλα αυτά δεν αφορούν τους υπολοίπους εδώ και κακώς αποφάσισες να ξεκατινιαστούμε εδώ μέσα. Αν συνεχίζεις να επιθυμείς την τόνωση του εγώ σου διαμέσου της αντιπαράθεσης μας, στείλε email, να βγάλεις τα εσώψυχα σου και να το ευχαριστηθείς.
Ειπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα
Βασικα δεν θυμαμαι να σε εβρισα.
Αν διαβασει καποιος αυτο το νημα θα δει ποιος εχει το κομπλεξ
Και δεν απαντησες.... Ποιος ο λογος να κανεις πως δεν με θυμασαι???
α οσο γιατι την ζωη που εχεις την βλεπω...ολη μερα εδω μεσα εισαι
-
harisma23 wrote:
Λοιπόν, μια και θέλεις να πιάσουμε τις αρχαίες ιστορίες, στο άλλο forum βεβαίως και σε έβρισα, όμως ήταν απάντηση στις δικές σου προσβολές και βρισιές, τις οποίες εσύ ξεκίνησες. Ο ιδιοκτήτης μάλιστα του άλλου forum παραδέχτηκε κατ' ιδίαν ότι έδιωξε εμένα, γιατί δεν μπορούσε να διώξει εσένα. Επίσης εγώ δεν είμαι κομπλεξικός για να μεταφέρω εδώ ότι προηγούμενα μπορεί να είχα σε άλλο forum με σένα. Τα αφήνω αυτά για σένα. Έχω και ζωή εκτός forum...
Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας και σε επιστροφή της λάσπης που μου πέταξες.
Υ.Γ.: Όλα αυτά δεν αφορούν τους υπολοίπους εδώ και κακώς αποφάσισες να ξεκατινιαστούμε εδώ μέσα. Αν συνεχίζεις να επιθυμείς την τόνωση του εγώ σου διαμέσου της αντιπαράθεσης μας, στείλε email, να βγάλεις τα εσώψυχα σου και να το ευχαριστηθείς.
Ειπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα
Βασικα δεν θυμαμαι να σε εβρισα.
Αν διαβασει καποιος αυτο το νημα θα δει ποιος εχει το κομπλεξ
Και δεν απαντησες.... Ποιος ο λογος να κανεις πως δεν με θυμασαι???
α οσο γιατι την ζωη που εχεις την βλεπω...ολη μερα εδω μεσα εισαι
Παιδιά είμαστε και εμείς εδώ!! Λύστε αλλού τις διαφορές σας (σε τεχνικές γνώσεις ή μη)
-
Όπως είπα, εγώ δεν πρόκειται να δώσω συνέχεια.
-
Σχετικά με κάποιες από τις παρατηρήσεις σου:
-
Φώτα στα καθρεφτάκια κάποιες εκδόσεις έχουν (Titanium πχ). Δεν έχει η ST Line για άγνωστο λόγο... Όπως και θήκη για γυαλιά στο φως καμπίνας χωρίς να έχεις ηλιοροφή (το Titanium έχει το ST Line όχι)
-
Εσωτερικό σε λίγο πιο ανοιχτό χρώμα έχει η έκδοση Active (γκριζομαυρα καθίσματα - γκρί οροφή)
-
Ολοστρόγγυλο τιμόνι έχουν όλα εκτός του ST Line.
-
Το auto hold είναι για να μη χρειάζεται αν πατάς συνεχώς το φρένο στα φανάρια και για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν σταματάς. Το hill start assist είναι για τις ανηφόρες και είναι ξεχωριστή επιλογή στο μενού. Αν είσαι σε κλίση και αφήσεις το φρένο με πατημένο συμπλέκτη, κρατάει το φρένο μέχρι να πατήσεις γκάζι και να φύγεις
-
Ελπίζω να παρατήρησες και να δοκίμασες την οσφυϊκή υποστήριξη στα καθίσματα. Για μένα κάνει τρομερή διαφορά στην άνεση!
Γενικά το θετικό είναι ότι έχεις αρκετές επιλογές.
Συμφωνώ για τα LED φώτα εμπρός - Θα έπρεπε να είναι στάνταρ σε όλα τα αυτοκίνητα στις μέρες μας καθώς η διαφορά είναι μεγάλη και βελτιώνουν την ασφάλεια.
Τώρα σχετικά με το Kuga, φαντάσου πως θα είναι το καινούριο που θα είναι βασισμένο στο Focus. Εκείνο θα πρέπει να δοκιμάσεις όπως και δήποτε τώρα που θα έρθει.
Τα ξέρω αυτά που αναφέρεις για το ST Line και τις άλλες εκδόσεις. Για αυτό έγραψα ότι θα ήθελα το ST Line να έχει αυτά τα έξτρα και να είναι διαθέσιμο και με άλλες επενδύσεις (ξέρω ότι οι σκουρόχρωμες είναι 'σπορ' υποτίθεται...όλοι οι κατασκευαστές το κάνουν αυτό αλλά προσωπικά διαφωνώ!).
Δοκίμασα την οσφυϊκή υποστήριξη (την είχα και στην BMW και μάλιστα ηελκτρική), αλλά δεν με ενθουσίασε. Ίσως εαν οδηγούσα αρκετές ώρες. Βέβαια σε όσα αυτοκίνητα είχα με οσφυίκή υποστήριξη, ποτέ δεν με βόλεψε, δεν την βρήκα ποτέ χρήσιμη....αλλά ίσως είμαι εγώ περίεργος!
Θα δοκιμάσω και το Kuga & to Puma, το έχω ήδη ζητήσει όταν έρθουν. Προς το παρόν ίσως δοκιμάσω το focus με τον 1.000αρη και το fiesta.
Φοβερή ανάλυση!! Πραγματικά ανυπομονώ ακόμα περισσότερο με αυτά που διάβασα!! Περιμένω το business 1.5 ecoboost 150 ps αυτόματο
Καλά κάνεις και ανυπομονείς...είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο (ειδικά με το αυτόματο θα είναι σούπερ), θα το ευχαριστηθείς πολύ!
-
-
dimitriscsd wrote:
περιμενω να ακουσω την αποψη σου και για το χιλιαρι.
Σχετικά με κάποιες από τις παρατηρήσεις σου:
- Φώτα στα καθρεφτάκια κάποιες εκδόσεις έχουν (Titanium πχ). Δεν έχει η ST Line για άγνωστο λόγο... Όπως και θήκη για γυαλιά στο φως καμπίνας χωρίς να έχεις ηλιοροφή (το Titanium έχει το ST Line όχι)
- Εσωτερικό σε λίγο πιο ανοιχτό χρώμα έχει η έκδοση Active (γκριζομαυρα καθίσματα - γκρί οροφή)
- Ολοστρόγγυλο τιμόνι έχουν όλα εκτός του ST Line.
- Το auto hold είναι για να μη χρειάζεται αν πατάς συνεχώς το φρένο στα φανάρια και για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν σταματάς. Το hill start assist είναι για τις ανηφόρες και είναι ξεχωριστή επιλογή στο μενού. Αν είσαι σε κλίση και αφήσεις το φρένο με πατημένο συμπλέκτη, κρατάει το φρένο μέχρι να πατήσεις γκάζι και να φύγεις
- Ελπίζω να παρατήρησες και να δοκίμασες την οσφυϊκή υποστήριξη στα καθίσματα. Για μένα κάνει τρομερή διαφορά στην άνεση!
Γενικά το θετικό είναι ότι έχεις αρκετές επιλογές.
Συμφωνώ για τα LED φώτα εμπρός - Θα έπρεπε να είναι στάνταρ σε όλα τα αυτοκίνητα στις μέρες μας καθώς η διαφορά είναι μεγάλη και βελτιώνουν την ασφάλεια.
Τώρα σχετικά με το Kuga, φαντάσου πως θα είναι το καινούριο που θα είναι βασισμένο στο Focus. Εκείνο θα πρέπει να δοκιμάσεις όπως και δήποτε τώρα που θα έρθει.
Τα ξέρω αυτά που αναφέρεις για το ST Line και τις άλλες εκδόσεις. Για αυτό έγραψα ότι θα ήθελα το ST Line να έχει αυτά τα έξτρα και να είναι διαθέσιμο και με άλλες επενδύσεις (ξέρω ότι οι σκουρόχρωμες είναι 'σπορ' υποτίθεται...όλοι οι κατασκευαστές το κάνουν αυτό αλλά προσωπικά διαφωνώ!).
Δοκίμασα την οσφυϊκή υποστήριξη (την είχα και στην BMW και μάλιστα ηελκτρική), αλλά δεν με ενθουσίασε. Ίσως εαν οδηγούσα αρκετές ώρες. Βέβαια σε όσα αυτοκίνητα είχα με οσφυίκή υποστήριξη, ποτέ δεν με βόλεψε, δεν την βρήκα ποτέ χρήσιμη....αλλά ίσως είμαι εγώ περίεργος!
Θα δοκιμάσω και το Kuga & to Puma, το έχω ήδη ζητήσει όταν έρθουν. Προς το παρόν ίσως δοκιμάσω το focus με τον 1.000αρη και το fiesta.
panoscivil wrote:
Φοβερή ανάλυση!! Πραγματικά ανυπομονώ ακόμα περισσότερο με αυτά που διάβασα!! Περιμένω το business 1.5 ecoboost 150 ps αυτόματο
Καλά κάνεις και ανυπομονείς...είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο (ειδικά με το αυτόματο θα είναι σούπερ), θα το ευχαριστηθείς πολύ!
-
@ Fanis περιμενω να ακουσω την αποψη σου και για το χιλιαρι.
-
@ Fanis περιμενω να ακουσω την αποψη σου και για το χιλιαρι.
Εαν το οδηγήσω (το έχουν προς πώληση και δεν ξέρω εαν θα προλάβω πριν πουληθεί), θα γράψω οπωσδήποτε!
-
Έχω 4+ έτη το Fiesta, το 100άρι ecoboost της προηγ. γενιάς.Έχει ένα από τα καλύτερα τιμόνια κι από τις κορυφαίες οδικές συμπεριφορές στην κατηγορία του.Kι όπως ξαναείπα,όταν είχαμε κι ένα μπλε Focus ST του πατέρα μου -μοντ. 2007 το παλιό,με τα 2.5λίτρα κινητήρα- ήταν από τα καλύτερα αυτοκίνητα που είχα οδηγήσει ποτέ και μακάρι -φορολογικά/οικονομικά- να μπορούσα να το κρατήσω και μετά το θάνατό του.
Για μένα,με βάσει αυτά που έχω οδηγήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, μετά την Alfa είναι η Ford ως οδηγική ευχαρίστηση.
-
harisma23 wrote:
500 κ.εκ. ανά κύλινδρο θεωρείται η βέλτιστη χωρητικότητα
Μια θεωρία μιας γερμανικής μελέτης που ενστερνίστηκαν κάποιοι Γερμανοί κατασκευαστές, καθαρά για λόγους οικονομίας κλίμακας (με 3 κυλίνδρους βγάζεις 1500 κυβικά, με 4 2000 και με 6 3000). Οι μετρ του είδους Ιταλοί μοτερίστες δεν το ασπάζονται απόλυτα (αν και μερικά συμπίπτουν τυχαία), αλλά ούτε καν οι ίδιοι οι Γερμανοί στα μεγαλύτερα τους μοτέρ.
Σε σύνέχεια του παραπάνω, κάποτε πριν πολλά πολλά χρονια (τότε που η BMW έβγαζε 2λιτρο 6κύλινδρο) είχα διαβάσει στους 4Τ (από τον ΚΚ γραμμένο) ότι η βλελτιστη χωριτικότητα κυλίνδρου είναι 330 κ.εκ. Βέβαια από τότε έχουν αλλάξει πολλά σε τεχνολογία, αλλά είπα να το αναφέρω.
-
500 κ.εκ. ανά κύλινδρο θεωρείται η βέλτιστη χωρητικότητα
Μια θεωρία μιας γερμανικής μελέτης που ενστερνίστηκαν κάποιοι Γερμανοί κατασκευαστές, καθαρά για λόγους οικονομίας κλίμακας (με 3 κυλίνδρους βγάζεις 1500 κυβικά, με 4, 2000 και με 6, 3000). Οι μετρ του είδους, Ιταλοί μοτερίστες, δεν το ασπάζονται απόλυτα (αν και μερικά συμπίπτουν τυχαία), αλλά ούτε καν οι ίδιοι οι Γερμανοί στα μεγαλύτερα τους μοτέρ.
-
REALZEUS wrote:
harisma23 wrote:
500 κ.εκ. ανά κύλινδρο θεωρείται η βέλτιστη χωρητικότητα
Μια θεωρία μιας γερμανικής μελέτης που ενστερνίστηκαν κάποιοι Γερμανοί κατασκευαστές, καθαρά για λόγους οικονομίας κλίμακας (με 3 κυλίνδρους βγάζεις 1500 κυβικά, με 4 2000 και με 6 3000). Οι μετρ του είδους Ιταλοί μοτερίστες δεν το ασπάζονται απόλυτα (αν και μερικά συμπίπτουν τυχαία), αλλά ούτε καν οι ίδιοι οι Γερμανοί στα μεγαλύτερα τους μοτέρ.
Σε σύνέχεια του παραπάνω, κάποτε πριν πολλά πολλά χρονια (τότε που η BMW έβγαζε 2λιτρο 6κύλινδρο) είχα διαβάσει στους 4Τ (από τον ΚΚ γραμμένο) ότι η βλελτιστη χωριτικότητα κυλίνδρου είναι 330 κ.εκ. Βέβαια από τότε έχουν αλλάξει πολλά σε τεχνολογία, αλλά είπα να το αναφέρω.
Το ανεφερα κι εγω παραπανω....Αλλά εγω δεν ξερω
Και δεν το ελεγε μονο ο Καββαθας, ηταν γενικη 'παραδοχη'
-
ypap77 wrote:
panoscivil wrote:
Πότε το παρήγγειλες; εγώ το παρήγγειλα μέσα Σεπτεμβρίου και μου είπ πριν λίγες μέρες ότι η παραγωγή Νοεμβρίου μεταφερθηκε για Δεκέμβριο!! Για τσέκαρε το με τον πωλητή σου!!
19/9 έκανα την παραγγελία. Δεν μου έχουν πει κάτι εμένα αλλά θα ρωτήσω.
Καλημέρα. Ρώτησα τον πωλητή μου και μου είπε ότι η παραγγελία έχει μπει κανονικά και ότι δεν έχει κάποια ενημέρωση ότι έχει μεταφερθεί για Δεκέμβριο.
Αριθμό παραγγελίας πήρες; μετά από πόσες μέρες αφότου πήγες στο πωλητή; εγώ μετά από 4-5 μέρες!!
-
Αριθμό παραγγελίας πήρες; μετά από πόσες μέρες αφότου πήγες στο πωλητή; εγώ μετά από 4-5 μέρες!!
Ναι μου έστειλε την επόμενη μέρα από αυτήν που πήγα στο email μου ένα pdf με την ειδική παραγγελία η οποία έχει και αριθμό πάνω.
-
@ Fanis μηπως παρατηρησες η οπισθεν που κουμπωνει? Διαβασα (και δεν ξερω εαν αληθευει) οτι η Ford εχει δυο σασμαν. Στο χιλιαρι βαζει αυτο που η οπισθεν κουνπωνει κατω δεξια και στο 1500άρι επανω αριστερα διπλα στην πρωτη. Το δευτερο (μαλλον αυτο που οδηγησες εσυ) λενε οτι ειναι πολυ καλυτερο απο το πρωτο αλλα δεν εχω προσωπικη αποωη καθως δεν εχω οδηγησει το 1500άρι.
-
@ Fanis μηπως παρατηρησες η οπισθεν που κουμπωνει? Διαβασα (και δεν ξερω εαν αληθευει) οτι η Ford εχει δυο σασμαν. Στο χιλιαρι βαζει αυτο που η οπισθεν κουνπωνει κατω δεξια και στο 1500άρι επανω αριστερα διπλα στην πρωτη. Το δευτερο (μαλλον αυτο που οδηγησες εσυ) λενε οτι ειναι πολυ καλυτερο απο το πρωτο αλλα δεν εχω προσωπικη αποωη καθως δεν εχω οδηγησει το 1500άρι.
Ναι κουμπώνει πάνω αριστερά. Δεν ξέρω τι ισχύει για το 1.000αρι (ελπίζω να το μάθω σύντομα), αλλά στο Φιέστα παρατήρησα ότι η όπισθεν όντως ήταν κάτω-δεξιά. Ίσως λοιπόν να είναι πακέτο ο κινητήρας-κιβώτιο και να βάζουν το ίδιο πακέτο σε όλα τα μοντέλα.
Ford Focus MK4