-
Ο ίδιος είναι ναι. Με πιο ήπιο πρόγραμμα, αφού στο Fiesta βγάζει 200 άλογα από το εργοστάσιο. Ονομάζεται Dragon για όποιον θέλει να ψάξει περισσότερες πληροφορίες.
-
alexandros.K wrote:
Ασε τους χαρακτηρισμους....Μιλα λιγο καλυτερα
Δεν ειναι το θεμα της χωρητικοτητας, αλλά του ζυγισματος . Οι αξονες εξισορρόπησης εχουν κι αυτοι καποια αρνητικα και στην τελικη δεν πετυχαινεις το ζυγισμα ενος 4κυλινδρου.Αν προσεξεις κανενα σπορ μοτερ δεν εχει περιττό αριθμο κυλινδρων.(εκτος ελαχιστων , που βασικα δεν ειναι σπορ μοτερ). Βεβαια εδω δεν μιλαμε για σπορ μοτερ, αλλά η διαφορά με εναν 4κυλινδρο υπαρχει
Κατ' αρχάς, νομίζω ότι μια χαρά μιλάω και προσπαθώ να είμαι ευγενής και κατανοητός. Κατά δεύτερον η λέξη χαζομάρα δεν είναι χαρακτηρισμός για σένα. Χαρακτηρισμός θα ήταν αν σε έλεγα χαζό. Χαζομάρες όλοι έχουμε κατά καιρούς πει, χωρίς αυτό το στοιχείο, από μόνο του, να μας χαρακτηρίζει ως χαζούς. Αν παρόλ' αυτά προσβλήθηκες, επίτρεψε μου να σου πω ότι δεν χρειάζεται να επιδεικνύεις τόσο μεγάλη ευθιξία, σε περιπτώσεις που είναι ξεκάθαρο ότι δεν αποτελούν προσωπικές επιθέσεις.
Από εκεί και πέρα, συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι χαζομάρα να πιστεύεις ότι ένας τρικύλινδρος κινητήρας είναι στοιχείο που 'μειώνει' ένα αυτοκίνητο, είτε λόγω ποιότητας λειτουργίας είτε λόγω αξιοπιστίας. Κατά τ' άλλα, υποθέτω ότι τον πεντακύλινδρο της Audi με 400 άλογα από 2,5 λίτρα και ήχο που ανασταίνει νεκρούς, δεν θα πρέπει να τον θεωρείς 'σπορ μοτέρ'... Βεβαίως ακόμη και αυτή η δήλωση σου περί κινητήρων με περιττό αριθμό κυλίνδρων, δεν έχει πολύ σημασία, γιατί ούτως ή άλλως δεν μιλάμε για 'σπορ μοτέρ' αλλά για καθημερινά αυτοκίνητα. Καλό θα ήταν να κάνεις τον κόπο να οδηγήσεις κάποιο από τα καλά σύγχρονα τρικύλινδρα μοτέρ, όπως τον 1.5 της Ford για τον οποίο μιλάει ο Φάνης πιο πάνω. Μάλλον θα αλλάξεις γνώμη...
Ειπα ασε τους χαρακτηρισμους , το οποιο δεν σημαινει οτι χαρακτηρισες εμενα, αλλά τα γραφομενα μου. Μπορω να απαντησω αναλογως αν το συνεχισεις (χωρις να σε χαρακτηρισω αμεσα φυσικα)
Σπορ μοτερ δεν ειναι αυτα που βγαζουν καλο ηχο (απο την εξατμιση να φανταστω ?) ουτε αυτα που βγαζουν πολλά αλογα. Παρολαυτα μιλησα και για εξαιρεσεις και ειχα στο μυαλο μου και αυτον τον 5κυλινδρο. Οι 3κυλινδροι εχουν εξ ορισμου καποια μειονεκτηματα. Αν η Ford τα μειωσε στο ελαχιστο μπραβο της. Δεν εγραψα για τον συγκεκριμενο κινητηρα. Ειπα οσο καλος και να ειναι ενας 3κυλινδρος , παραμενει 3κυλινδρος με το μεγαλυτερο μειονεκτημα το ζυγισμα που περιοριζει το μεγαλο στροφαρισμα. Γι αυτο ειπα οτι τα σπορ μοτερ θελουν καλο ζυγισμα και σπανια ειναι 3κυλινδρα , 5κυλινδρα κτλ. Νομιζω ειμαι κατανοητος σε αυτα που γραφω...
-
Κατ' αρχάς χρησιμοποίησε ότι χαρακτηρισμούς θέλεις (στα όρια της ευπρέπειας - όχι υβριστικούς) για τα γραφόμενα μου.
Κατά δεύτερον, δεν είσαι κατανοητός γιατί τα γυρνάς. Έχεις γράψει 'κανενα σπορ μοτερ δεν εχει περιττό αριθμο κυλινδρων.(εκτος ελαχιστων , που βασικα δεν ειναι σπορ μοτερ)'. Εσύ λοιπόν λες ότι βασικά κανένα δεν είναι σπορ μοτερ. Εγώ σου έφερα ένα παράδειγμα ενός κινητήρα, τον οποίο νομίζω οι πάντες θα καταχώριζαν στα 'σπορ μοτερ'.
Τέλος κουβέντας για μένα, μέχρι να οδηγήσεις κάποιο καλό τρικύλινδρο και να μπορείς να έχεις άποψη πρακτικά και όχι μόνο θεωρητικά...
-
panoscivil wrote:
Πότε το παρήγγειλες; εγώ το παρήγγειλα μέσα Σεπτεμβρίου και μου είπ πριν λίγες μέρες ότι η παραγωγή Νοεμβρίου μεταφερθηκε για Δεκέμβριο!! Για τσέκαρε το με τον πωλητή σου!!
19/9 έκανα την παραγγελία. Δεν μου έχουν πει κάτι εμένα αλλά θα ρωτήσω.
Καλημέρα. Ρώτησα τον πωλητή μου και μου είπε ότι η παραγγελία έχει μπει κανονικά και ότι δεν έχει κάποια ενημέρωση ότι έχει μεταφερθεί για Δεκέμβριο.
-
Κατ' αρχάς χρησιμοποίησε ότι χαρακτηρισμούς θέλεις (στα όρια της ευπρέπειας - όχι υβριστικούς) για τα γραφόμενα μου.
Κατά δεύτερον, δεν είσαι κατανοητός γιατί τα γυρνάς. Έχεις γράψει 'κανενα σπορ μοτερ δεν εχει περιττό αριθμο κυλινδρων.(εκτος ελαχιστων , που βασικα δεν ειναι σπορ μοτερ)'. Εσύ λοιπόν λες ότι βασικά κανένα δεν είναι σπορ μοτερ. Εγώ σου έφερα ένα παράδειγμα ενός κινητήρα, τον οποίο νομίζω οι πάντες θα καταχώριζαν στα 'σπορ μοτερ'.
Τέλος κουβέντας για μένα, μέχρι να οδηγήσεις κάποιο καλό τρικύλινδρο και να μπορείς να έχεις άποψη πρακτικά και όχι μόνο θεωρητικά...
Τι ακριβως γυρισα? Δεν ειναι 'σπορ' μοτερ ο 5 κυλινδρος της Αudi Οτι εχει δυναμη δεν ειναι και 'σπορ'.Ειπες ενα παραδειγμα και τι? Εχεις δικιο δλδ οτι τα 3κυλιδρα , 5κυλινδρα ειναι σαν τα αρτια αριθμων κυλινδρων? Να σου πω 100 μοτερ που ειναι σπορ και 4κυλινδρα, 6κυλιδρα κοκ? Xωρις να ξερω γιατι δεν το εψαξα, παιζει να ειναι λυση αναγκης ο 5κυλινδρος της Audi
Οσο για το τι οδηγησα δεν νομιζω να το γνωριζεις .Την θεωρια καλο ειναι να την ξερεις κι αυτη γιατι μονο με την οδηγηση θα βγαλεις λαθος συμπερασματα.
-
Όταν δεν γνωρίζεις, καλύτερα είναι να μην μιλάς...
Επίσης καλό είναι όταν λέμε κάτι που δεν στέκει και μας δείχνουν το σωστό να λέμε ένα: 'δίκιο έχεις' και όχι να επιμένουμε στη στραβή μας άποψη. λέγοντας ακόμα μεγαλύτερες χαζομάρες. Ο 5κύλινδρος της Audi δεν είναι αρκούντως σπορ για σένα; Τόσο ψηλά στάνταρ έχεις που δεν σου κάνει για σπορ; Ή μήπως είναι ακόμη και λύση ανάγκης; Το ακούσαμε κι αυτό... Λοιπόν, προς πληροφόρηση σου, ο 5κύλινδρος της Audi είναι παράδοση που βγαίνει από τους αγώνες και συγκεκριμένα από τον 5κύλινδρο των Audi Quattro που έτρεχαν στο ΠΠΡ. 5κύλινδρος με αγωνιστικό pedigree είναι.
Μπορεί να μην ξέρω τι έχεις οδηγήσει , αλλά όσο για το τι ΔΕΝ έχεις οδηγήσει, είναι προφανές από αυτά που γράφεις. Κατά τ' άλλα συμφωνώ ότι χρειάζεται και γνώση της θεωρίας, αλλά όχι για να βγάλεις συμπέρασμα για τον τρόπο και της ποιότητας λειτουργίας ενός αυτοκινήτου που το έχεις οδηγήσει. Χρειάζεται να ξέρεις θεωρία, για να δεις την ποιότητα λειτουργίας του, το τράβηγμα σε όλο το φάσμα των στροφών, για να ακούσεις τον ήχο που παράγει; Δεν το νομίζω...
-
Πάντως ο 3κύλινδρος στο Focus που οδήγησα είναι εκπληκτικός κινητήρας. Τραβάει απίστευτα (τρομερή δύναμη) από χαμηλά μέχρι τις 6.000σαλ, έχει φοβερό στροφάρισμα, εξαιρετικό ήχο (δεν το πίστευα) και είναι και οικονομικός. Το μόνο αρνητικό, ένας ανεπαίσθητος κραδασμός στο ρελαντί (συνήθως είναι σβηστός οπότε δεν το καταλαβαίνεις)...χρειάζεται να είσαι πολύ ψείρας και να ακουμπάς συγκεκριμένα σημεία στο εσωτερικό του αυτοκινητου για να το καταλάβεις. Σίγουρα σαν κινητήρας (δεν ξέρω από αξιοπιστία) είναι πολύ καλύτερος από τον - ιδίας ιπποδύναμης και κυβικών - 4κύλινδρο που έχω στο Kuga.
-
Φάνη, αυτά τα λες γιατί δεν έχεις διαβάσει θεωρία!
-
Εγω το 1.0 ST line το πηρα τον Απριλιο με την εκπτωση των 1200 ευρω και 8 χρονια εγγυηση. Από εξοπλισμο εχει πολλα πραγματα εξτρα όπως διζωνικο κλιματισμο, αυτοματο παρκαρισμα, κλπ. Από αποδοση μοτερ ειμαι ικανοποιημενος μετα από 6500 χιλιομετρα. Σιγουρα φωτια δεν βαζει αλλα είναι υπεραρκετος για μεσα στην πολη και για ταξιδια. Πηγαμε οικογενιακως φορτωμενοι συβοτα τον Σεπτεμβριο με AC ολη την διαδρομη και ηταν πραγματικα απολαυση. Ξεξκουραστο και ανετο. Δεν ενιωσα το μοτερ πουθενα να κρεμαει και ειχα δυναμη παντου και παντα. Θεωρω ότι δεν θα πρεπει να προβληματιζει κανεναν η ονομαστικη χωρητικοτητα του μοτερ, εκτος για καποιους που θελουν να το βαλουν σε πιστα. Εξαλου τα ορια του ΚΟΚ υπαρχουν για καποιο λογο.
Για τα οδηγικα χαρακτηριστικα του μοντέλου δεν θα σχολιασω αφου τα λενε καλυτερα όλα τα ειδησεογραφικα sites αυτοκινησης. Θα σταθω σε καποια πραγματα που μου εχουν κανει εντυπωση εμενα. Πρωτο είναι η αριστη ποιοτητα κυλησης και ο πολύ χαμηλος θορυβος μεσα στην καμπινα. Ο κινητηρας δεν εχει κραδασμους και είναι πολύ ήσυχος και πολιτισμενος. Επισης θελω να αναφερω ότι οι καθρεφτες είναι πολύ μεγαλοι και προσφερουν πολύ καλή ορατοτητα αριστερα και δεξια. Πλεον δεν χρειαζεται κα σκυβω μπροστα όταν θελω να προσπερασω με ασφαλεια. Κατι που δεν γνώριζα και με εξεπληξε είναι ο μεσαιος καθρεφτης ο οποιος είναι ηλεκτροχρωματικος και δεν σε τυφλωνει.
Τελος να πω για την αυτονομια. Με χρηση κυριως μεσα στην πολη και 2 ταξιδια ένα Συβοτα και ενα Κυλλυνη ειμαι με 6.2 λιτρα. Η οδηγηση μου δεν είναι νωχελικη αλλα ουτε επιθετικη. Στην αρχη που το ειχα που ημουν πιο συντηρητικος ειχα 6 λιτρα καταναλωση. Νουμερα πιστευω παρα πολύ ικανοποιητικα.
Γενικα πιστευω ότι εάν καποιος ψαχνει αποκλειστικα μεσαιο hatchback είναι η καλυτερη επιλογη.
-
ypap77 wrote:
panoscivil wrote:
Πότε το παρήγγειλες; εγώ το παρήγγειλα μέσα Σεπτεμβρίου και μου είπ πριν λίγες μέρες ότι η παραγωγή Νοεμβρίου μεταφερθηκε για Δεκέμβριο!! Για τσέκαρε το με τον πωλητή σου!!
19/9 έκανα την παραγγελία. Δεν μου έχουν πει κάτι εμένα αλλά θα ρωτήσω.
Καλημέρα. Ρώτησα τον πωλητή μου και μου είπε ότι η παραγγελία έχει μπει κανονικά και ότι δεν έχει κάποια ενημέρωση ότι έχει μεταφερθεί για Δεκέμβριο.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση!! Χμμ μάλλον πρέπει να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα!! Δεν μου τα λένε καλά!! Ευχαριστώ και πάλι!! Πιθανή ημερημερομηνία παράδοσης, τι σου είπαν;
-
Λοιπόν έχουμε και λέμε: Ford Focus ST-Line 1.500cc - 150ps χειροκίνητο. Έκανα περί τα 300χλμ σε πόλη, Α.Ο/Ε.Ο και την αγαπημένη μου κοντινή διαδρομή σε στροφές: ανάβαση Πεντέλης – Διόνυσο και επιστροφή.
Καταρχάς θέλω να ευχαριστήσω την ΒΕΛΜΑΡ στο Μαρούσι που μου παραχώρησε το αυτοκίνητο για 2 ημέρες (Σάββατο μεσημέρι με Δευτέρα πρωί) σχεδόν άμεσα από την στιγμή που το ζήτησα. Έχω αγοράσει το Kuga μου από την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία και από την αρχή η εξυπηρέτηση ήταν υψηλότατου επιπέδου (Κώστα σε ευχαριστώ!!).
Για όποιον δεν θέλει να διαβάσει το «σεντόνι» ας αρκεστεί στο ότι το αυτοκίνητο είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ, ίσως ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Εμφάνιση
Το αυτοκίνητο εξωτερικά, για εμένα, είναι πολύ όμορφο και στην συγκεκριμένη έκδοση και αρκετά σπορ. Μου θυμίζει λίγο το V40 της Βόλβο στο πιο όμορφο και σπόρ. Το μπλέ μεταλλικό του πάει πάρα πολύ (θέλει πιο έντονα χρώματα για εμένα) και οι ζάντες είναι από τα αγαπημένα μου σχέδια. Δεν θα άλλαζα κάτι, το βρίσκω από τα ομορφότερα hatchback της κατηγορίας μαζί με το νέο Άσσο. Εαν είχε και τα LED φώτα εμπρός, θα ήταν ακόμα καλύτερο.
Εσωτερικό
Ορισμένοι το λένε αδιάφορο, εμένα μου αρέσει και ως κάτοχος Ford το βρήκα και οικείο. Μου αρέσει πολύ η θέση της οθόνης και γενικά η σχεδίαση του ταμπλό. Ο πίνακας οργάνων ευανάγνωστος και όλα τα χειριστήρια εργονομικά σωστά. Το μόνο που θα ήθελα είναι τα χειριστήρια για τον κλιματισμό να είναι λίγο πιο ψηλά (εκεί βολεύουν εαν έχει το χέρι στον μοχλό ταχυτήτων!).
Οι χώροι είναι πραγματικά μεγάλοι, δεν το περίμενα τόσο ευρύχωρο! Είμαι 1.82 και 85 κιλά περίπου και όταν ρύθμισα την θέση οδηγού για εμένα, πίσω καθόμουν υπερ-άνετα με περίπου 7-8εκ. απόσταση των γονάτων μου από το κάθισμα. Επίσης ο γιός μου 5 ετών το βρήκε «πολύ όμορφο και άνετο με άνετα καθίσματα» και μου ζήτησε να πάρουμε αυτό το αυτοκίνητο!
Υστερεί ελάχιστα σε χώρο αποσκευών, αλλά λεπτομέρειες. Το σχήμα είναι πολύ εργονομικό και για εμένα μια οικογένεια άνετα βολεύεται. Επίσης πάρα πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και οι θήκες στις πόρτες έχουν τεράστιο βάθος (απλά είναι προς τα πίσω και α) δεν φαίνεται και β) δεν είναι πολύ βολικό).
Προσωπικά μου άρεσε πολύ το εσωτερικό με τις σπορ πινελιές και την άριστη εργονομία. Να σημειώσω το εξαιρετικής ποιότητας δέρμα στο τιμόνι, έμοιαζε πολύ με το napa που βάζει η bmw στα Μ τιμόνια.
Ποιοτικά θα έλεγα ότι είναι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Δεν έχει κάτι που να το κάνει να ξεχωρίζει, αλλά είναι στιβαρό, δεν ακούς τριγμούς και τα – κλασσικά πλέον – μαλακά πλαστικά είναι εκεί που πρέπει (το καταλαβαίνεις εαν το δεις δίπλα δίπλα με το Fiesta).
Στον δρόμο
Εδώ αρχίζουν τα πραγματικά ωραία και όλη η ουσία του αυτοκινήτου. Είναι πολλά αυτά που θέλω να πώ, ίσως τα λέω μπερδεμένα ίσως ξεχάσω κάτι. Το αυτοκίνητο είναι απλά ΚΟΡΥΦΑΙΟ στον δρόμο...τόσο απλά. Μια παρένθεση να αναφέρω και τα 3 προγράμματα λειτουργία, πριν πάμε στο κυρίως «πιάτο». Το Normal όλα κυλούν μια χαρά. Εντύπωση μου έκανε το ECO που ενώ κάνει οικονομία (δεν ξέρω πόσο), η απόδοση δεν είναι χάλια, δηλαδή μπορείς να το οδηγήσεις κανονικά (σε αντίθεση π.χ.με την 116 που είχα ή το DS3 που απλά δεν οδηγούνται σε αυτό το πρόγραμμα....θες να κατέβεις κάτω να τα σπάσεις). Το ECO μου θύμισε το νόρμαλ των περισσότερων αυτοκινήτων. Στο SPORT υπάρχει αισθητή διαφορά (σε γκάζι και τιμόνι) και είναι ιδανικό για στροφές ή στην Ε.Ο εαν θές να κινηθείς όχι σβέλτα αλλά γρήγορα.
Η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική, δεν πίστευα με τίποτα όχι έχει σπορ ανάρτηση και 215/50/17 ελαστικά. Είχε εφάμιλλη ποιότητα κύλισης με την 116 που είχα (με κανονική ανάρτηση και 205/55/16 ελαστικά) και σαφώς ανώτερη από την 116 με m-pack και 17αρες, ενώ ταυτόχρονα έχει και λιγότερο body roll από την m-pack. Αμέσως μου ήρθε στο μυαλό η φράση του Schnitzer για τις αναρτήσεις: Better fast than hard, που λέει ότι μια πολυ σκληρή ανάρτηση πέρα από την άνεση, δεν μπορεί να κρατήσει σωστά τους τροχούς σε επαφή με τον δρόμο, άρα αντίο κράτημα!
Πραγματικά καταπίνει σχεδόν τα πάντα και μόνο όταν βρεθούν και οι 4 τροχοί ταυτόχρονα σε λακκούβα / χαντάκι νιώθεις κοπάνημα. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, απλά περνάς «αέρα»! Άνετα μπορούσα να το έχω αυτοκίνητα για καθημερινή μετακίνηση με την οικογένειά μου. Σκέφτομαι μόνο πόσο πιο άνετο μπορεί να είναι π.χ. το Active.
H οδική συμπεριφορά είναι για σεμινάριο μπροστινής κίνησης. Απλά σημαδεύεις, πατάς το γκάζι και....αυτό είναι! Η υποστροφή λάμπει δια της απουσίας της και το TCS είναι αρκούντως διακριτικό. Στην μεγάλη πίεση, ελάχιστα πριν επέμβει, νιώθεις το πίσω μέρος να γυρνάει αλλά συνήθως δεν προλαβαίνεις να διορθώσει (έχουν αναλάβει τα ηλεκτρονικά).
Επίσης, εντυπωσιάστηκα (συνηθισμένος από το Kuga αλλά και την εμπειρία του Αλέξανδρου από το παλιό Φόκους) από την απουσία του Torque Steer. Επιτέλους στην Ford, βρήκαν τρόπο να το ελέγξουν! Πλέον πατάς γκάζι (ακόμα και με 1η) και απλά φεύγεις μπροστά. Πραγματικά τα λόγια δεν είναι αρκετά για να περιγράψουν το πόσο καλοστημένο είναι αυτό το αυτοκίνητο. Δηλώνω εντυπωσιασμένος (δεν το περίμενα τόσο καλό) και πιστεύω ότι είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει...τόσο απλά!
Στο ταξίδι τώρα, επίσης είναι εξαιρετικό. Η ποιότητα κύλισης είναι και εδώ παρούσα και επίσης απουσιάζει τόσο ο αεροδυναμικός όσο και κάθε άλλος θόρυβος, τεράστια διαφορά με το Kuga κυρίως λόγω αεροδυναμικής. Στο Κούγκα μετά τα 130-140 οι καθρέπτες παράγουν αρκετό αεροδυναμικό θόρυβο, στο Focus και στα 160 δεν ακούς τίποτα! Παρόλο που με 160 χ.α.ω οι στροφές είναι στις 3.500, ο κινητήρας είναι εξαιρετικά ήσυχος, δεν καταλαβαίνεις ότι κινείσαι με αυτή την ταχύτητα...εαν δεν κοίταζα το κοντέρ, θα νόμιζα ότι πάω 120 το πολύ. Οπότε πέρα από «στροφο-φάγος» είναι και χιλιομετροφάγος.
Τις επιδόσεις φυσικά δεν τις μέτρησα, αλλά εντυπωσιάστηκα από την αίσθηση επιτάχυνσης αλλά και από το πόσο γρήγορα μάζευε τα χιλιόμετρα. Πιστεύω ότι είναι από τα γρηγορότερα της κατηγορίας του. Ειδικά 2α και 3η «σκοτώνουν» σε ρεπρίζ, αυτή την αίσθηση αποκόμισα. Ο κινητήρας τραβάει από χαμηλά μέχρι το κόκκινο, χωρίς δισταγμούς και κενά με ένα απίστευτο ήχο, χαιρόμουν να το ακούω. Μόνο στο ρελαντί και εαν προσέξεις με μεγάλη προσοχή μπορείς να καταλάβεις έναν ανεπαίσθητο κραδασμό (αλλά συνήθως δεν λειτουργεί το μοτέρ ελέω start/stop), ιδίων του 3κύλινδρου.
Το κιβώτιο είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει σε χειροκίνητο τα τελευταία 25 χρόνια, αφού μέχρι και εμένα με έβαλε σε σκέψεις εαν θα το επέλεγα αυτόματο...και αυτό τα λέει όλα! Το κούμπωμα είναι θετικό, ο λεβιές έχει μικρές διαδρομές και πέφτει ακριβώς στο χέρι σου (και έχει και εργονομική λαβή) και ο συμπλέκτης είναι προοδευτικός και μαλακός, δηλαδή χαίρεσαι να αλλάζεις ταχύτητες.
Τέλος, εντυπωσιακά είναι και τα φρένα...άγκυρες! Φρενάρουν δυνατά και αρκετά ακούραστα. Αφού στην αρχή φρέναρα πολύ πιο δυνατά από ότι ήθελα. Θα κοιτάξω τις μετρήσεις, αλλά εικάζω ότι πρέπει να έχει από τις χαμηλότερες αποστάσεις φρεναρίσματος στην κατηγορία του.
Ας γράψω και για κατανάλωση, αν και είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν ασχολήθηκα με το θέμα ιδιαίτερα. Μέση κατανάλωση ειχα 8.1λτ/100χλμ, τιμή αρκετά χαμηλή για τον τρόπο που το οδήγησα....με το Κούγκα εαν πήγαινα έτσι θα ήμουν πάνω από 12!! Όταν το πήγα με το ECO (Αγ. Παρασκευή – Πέραμα από Α.Ο και Σχιστό), ήμουν στο 6.5 και δεν πήγαινα αργά, δεν έκανα προσπάθεια οικονομικής οδήγησης, απλά δεν το έσκισα, οδήγησα όπως οδηγώ συνήθως. Διάβασα ότι απενεργοποιείται ο ένας κύλινδρος (από τους πολλούς που έχει...αχαχα) σε κάποιες συνθήκες και έτσι κάνει οικονομία. Πάντως με τέτοια οδήγηση δεν περίμενα με τίποτα τόσο χαμηλή κατανάλωση, μάλλον έφτιαξαν στην Ford οικονομικό μοτέρ.
Μερικές σκόρπιες σκέψεις που δεν εντάσσονται σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες:
- Πολύ έξυπνο στο σύστημα με την αυτόματη προστασία της πόρτας όταν την ανοίγεις! Για εμένα που συχνά χτυπάω τις πόρτες μου σε τοίχους, είναι σωτήριο.
2.Θα μου άρεσε να έχει ακόμα μια επιλογή για εσωτερικό χρώμα αντί για μαύρο, κάτι σε ανοιχτόχρωμο. - Θα ήθελα φώτα LED εμπρός (είναι έξτρα, θα μου άρεσε να είναι στάνταρ)
- Ωραίος κρυφός φωτισμός
- Φώτα ομίχλης LED, πολύ χρήσιμα σε στις στροφές σε δρόμο χωρίς φωτισμό.
- Ενώ έχει πολύ καλό εξοπλισμό, δεν φωτίζονται τα καθρεπτάκια στα αλεξήλια (ποσώς με ενδιαφέρει αλλά το αναφέρω)
- Άνετα καθίσματα με αρκούντως καλή πλευρική στήριξη
- Το ξέρω ότι είναι μόδα το flat-bottom τιμόνι, αλλά εγώ προτιμώ τα ολοστρόγγυλα
- Πολύ χρήσιμο το auto hold για μόνιμη λειτουργία και όχι μόνο σε ανηφόρες
- Πλάκα έχει το keyless entry, δεν το είχα δοκιμάσει ποτέ (ο γιός μου ενθουσιάστηκε)
Συμπερασματικά, ενθουσιάστηκα. Ειλικρινά έψαχνα να βρω μειονεκτήματα! Ειδικά σε συνδυασμό με την τιμή του (περί τα €21.500, δεν ρώτησα λεπτομέρειες για έξτρα κλπ. Δεν ασχολήθηκα...αχαχα!) αντικειμενικά δεν υπάρχει ανταγωνισμός, ειδικά εαν σε κάποιον αρέσει και να οδηγεί πέρα από το να μετακινείται. Ξέρετε ότι έχω πάρει αρκετά test drive διαρκείας...σε αυτό έβαλα 2 φορές βενζίνης και έψαχνα να βρω δικαιολογία να το οδηγήσω...μέχρι που πήγα Κηφισιά να πάρω «καλό σουβλάκι» εχτές το βράδυ, γιατί ήξερα ότι θα το επέστρεφα σύντομα.
Εαν θα το αγόραζα? Εχτές και με κλειστά μάτια!! Αφού σκέφτηκα να αφήσω το Κούγκα και να κρατήσω αυτό....λέτε να το καταλάβαιναν στην αντιπροσωπεία!?!Εαν ξέχασα κάτι θα το συμπληρώσω σε άλλο ποστ και ό,τι θέλτε με ρωτάτε.
Και μερικές φωτογραφίες: - Πολύ έξυπνο στο σύστημα με την αυτόματη προστασία της πόρτας όταν την ανοίγεις! Για εμένα που συχνά χτυπάω τις πόρτες μου σε τοίχους, είναι σωτήριο.
-
Όταν δεν γνωρίζεις, καλύτερα είναι να μην μιλάς...
Επίσης καλό είναι όταν λέμε κάτι που δεν στέκει και μας δείχνουν το σωστό να λέμε ένα: 'δίκιο έχεις' και όχι να επιμένουμε στη στραβή μας άποψη. λέγοντας ακόμα μεγαλύτερες χαζομάρες. Ο 5κύλινδρος της Audi δεν είναι αρκούντως σπορ για σένα; Τόσο ψηλά στάνταρ έχεις που δεν σου κάνει για σπορ; Ή μήπως είναι ακόμη και λύση ανάγκης; Το ακούσαμε κι αυτό... Λοιπόν, προς πληροφόρηση σου, ο 5κύλινδρος της Audi είναι παράδοση που βγαίνει από τους αγώνες και συγκεκριμένα από τον 5κύλινδρο των Audi Quattro που έτρεχαν στο ΠΠΡ. 5κύλινδρος με αγωνιστικό pedigree είναι.
Μπορεί να μην ξέρω τι έχεις οδηγήσει , αλλά όσο για το τι ΔΕΝ έχεις οδηγήσει, είναι προφανές από αυτά που γράφεις. Κατά τ' άλλα συμφωνώ ότι χρειάζεται και γνώση της θεωρίας, αλλά όχι για να βγάλεις συμπέρασμα για τον τρόπο και της ποιότητας λειτουργίας ενός αυτοκινήτου που το έχεις οδηγήσει. Χρειάζεται να ξέρεις θεωρία, για να δεις την ποιότητα λειτουργίας του, το τράβηγμα σε όλο το φάσμα των στροφών, για να ακούσεις τον ήχο που παράγει; Δεν το νομίζω...
Φάνη, αυτά τα λες γιατί δεν έχεις διαβάσει θεωρία!
Τι δεν γνωριζω ακριβως? Και τι ακριβως μου εδειξες και πρεπει να πω οτι εχεις δικιο?
Κολλησες με τον 5κυλινδρο της Audi και την 3κυλινδρο της Ford και επαναλαμβανεις το ιδιο συνεχως. Δεν βλεπω να ξερεις κατι αλλο να πεις ....Τις ειρωνιες στις επιστρεφω...Δειχνεις τι παστα ανθρωπου εισαι και ποσο επιπεδο εχεις
-
wantone wrote:
3κυλινδρο ειναι μειον τουλαχιστον μεχρι τις 2000 στροφες. μετα δεν εχει μειον λογω σχεδιασης (αρχιζει και περιστρεφεται ο αξονας εξισσοροπησης). αλλα ο ηχος, η ασταθεια στο ρελαντι, ο συντοντισμος κλπ ειναι κατι που εγω προσωπικα δεν το ξαναγοραζω.
εσυ εχεις 3κυλινδρο? πως ξερεις?
το 3κυλινδρο θεωρητικα εχει μειωμενες τριβες και πιθανον μειωμενο κοστος συντηρης γιατι εχει 3 μπουζι, πολλαπλασιαστες κλπ οποτε εχει καποια συν βεβαια. παντως ελαφρυτερο απο ιδιου κυβισμου 4κυλινδρο δεν ειναι φθηνοτερο στην κατασκευη ειναι.
Εγώ δεν έχω τρικύλινδρο, αλλά έχω οδηγήσει αρκετά και μπορώ να έχω άποψη.
Μάλλον οι δικές σου εμπειρίες είναι από κάποια όχι και τόσο καλά τρικύλινδρα, γιατί αυτά που περιγράφεις δεν υφίστανται στα καλά.
Και βεβαίως γενικά το μικρότερο μπλοκ έχει και μικρότερο βάρος, εφόσον μιλάμε για κινητήρες με ίδιες τεχνολογίες (π.χ. υπερτροφοδότηση). Επίσης ισχύει συχνά αυτό που έγραψε ο Δημήτρης πιο πάνω: αρκετοί τρικύλινδροι έχουν πιο ωραίο - τσαμπουκαλεμένο ήχο από τους τετρακύλινδρους (που σε κάθε περίπτωση δεν φημίζονται και για τον ήχο τους).
Mαλιστα, εχεις οδηγησει μονο σε τεστ ντραιβ για μερικα λεπτα και εβγαλες το 118 με τον Β38 (πολλαπλα χρονια ο κινητηρας της χρονιας και ο καλυτερος 3κυλινδρος) αχρηστο. 4 χρονια το εχω το αμαξι και ξερω πολυ καλα πως δουλευει ο 3κυλινδρος και μπορω και να συγκρινω με τον 4 κυλινδρο της 147 και τον εξακυλινδρο του VR6 που ειχα πριν. Βεβαια εσυ ξερεις καλυτερα...
-
wantone wrote:
3κυλινδρο ειναι μειον τουλαχιστον μεχρι τις 2000 στροφες. μετα δεν εχει μειον λογω σχεδιασης (αρχιζει και περιστρεφεται ο αξονας εξισσοροπησης). αλλα ο ηχος, η ασταθεια στο ρελαντι, ο συντοντισμος κλπ ειναι κατι που εγω προσωπικα δεν το ξαναγοραζω.
εσυ εχεις 3κυλινδρο? πως ξερεις?
το 3κυλινδρο θεωρητικα εχει μειωμενες τριβες και πιθανον μειωμενο κοστος συντηρης γιατι εχει 3 μπουζι, πολλαπλασιαστες κλπ οποτε εχει καποια συν βεβαια. παντως ελαφρυτερο απο ιδιου κυβισμου 4κυλινδρο δεν ειναι φθηνοτερο στην κατασκευη ειναι.
Εγώ δεν έχω τρικύλινδρο, αλλά έχω οδηγήσει αρκετά και μπορώ να έχω άποψη.
Μάλλον οι δικές σου εμπειρίες είναι από κάποια όχι και τόσο καλά τρικύλινδρα, γιατί αυτά που περιγράφεις δεν υφίστανται στα καλά.
Και βεβαίως γενικά το μικρότερο μπλοκ έχει και μικρότερο βάρος, εφόσον μιλάμε για κινητήρες με ίδιες τεχνολογίες (π.χ. υπερτροφοδότηση). Επίσης ισχύει συχνά αυτό που έγραψε ο Δημήτρης πιο πάνω: αρκετοί τρικύλινδροι έχουν πιο ωραίο - τσαμπουκαλεμένο ήχο από τους τετρακύλινδρους (που σε κάθε περίπτωση δεν φημίζονται και για τον ήχο τους).
και για το βαρος επηδη εδω γραφετε χωρις να διαβαζεται λιγο τεχνικα αρθρα για αυτα που γραφετε ο 3κυλινδρος Β38 ειναι βαρυτερος απο τον Ν13 4κυλινδρο που αντικατεστησε. Αυτο γιατι ο Ν13 βασιζεται σε ενα 4 κυλινδρο μπλοκ που σχεδιαστηκε αρχικα για μικρα κυβικα και αρα εχει μικροτερους κυλινδρους (ειναι Πεζω Σιτροεν μοτερ που εβγαινε σε 1100-1300-1600 μαξ κυβικα και αργοτερα του εβαλαν τουρμπο) και διαστασεις ενω ο Β38 χρησιμοποιει τους ιδιους κυλινδρους που εχει και το Β48 που ειναι 2000 κυβικα. Βεβαια το βασικο ατου των 3κυλινδρων ειναι η οικονομια στην κατασκευη γιατι δεν χρειαστηκε να βγαλουν νεα σειρα κινητηρων.
-
Λοιπόν έχουμε και λέμε: Ford Focus ST-Line 1.500cc - 150ps χειροκίνητο. Έκανα περί τα 300χλμ σε πόλη, Α.Ο/Ε.Ο και την αγαπημένη μου κοντινή διαδρομή σε στροφές: ανάβαση Πεντέλης – Διόνυσο και επιστροφή.
Καταρχάς θέλω να ευχαριστήσω την ΒΕΛΜΑΡ στο Μαρούσι που μου παραχώρησε το αυτοκίνητο για 2 ημέρες (Σάββατο μεσημέρι με Δευτέρα πρωί) σχεδόν άμεσα από την στιγμή που το ζήτησα. Έχω αγοράσει το Kuga μου από την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία και από την αρχή η εξυπηρέτηση ήταν υψηλότατου επιπέδου (Κώστα σε ευχαριστώ!!).
Για όποιον δεν θέλει να διαβάσει το «σεντόνι» ας αρκεστεί στο ότι το αυτοκίνητο είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ, ίσως ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Εμφάνιση
Το αυτοκίνητο εξωτερικά, για εμένα, είναι πολύ όμορφο και στην συγκεκριμένη έκδοση και αρκετά σπορ. Μου θυμίζει λίγο το V40 της Βόλβο στο πιο όμορφο και σπόρ. Το μπλέ μεταλλικό του πάει πάρα πολύ (θέλει πιο έντονα χρώματα για εμένα) και οι ζάντες είναι από τα αγαπημένα μου σχέδια. Δεν θα άλλαζα κάτι, το βρίσκω από τα ομορφότερα hatchback της κατηγορίας μαζί με το νέο Άσσο. Εαν είχε και τα LED φώτα εμπρός, θα ήταν ακόμα καλύτερο.
Εσωτερικό
Ορισμένοι το λένε αδιάφορο, εμένα μου αρέσει και ως κάτοχος Ford το βρήκα και οικείο. Μου αρέσει πολύ η θέση της οθόνης και γενικά η σχεδίαση του ταμπλό. Ο πίνακας οργάνων ευανάγνωστος και όλα τα χειριστήρια εργονομικά σωστά. Το μόνο που θα ήθελα είναι τα χειριστήρια για τον κλιματισμό να είναι λίγο πιο ψηλά (εκεί βολεύουν εαν έχει το χέρι στον μοχλό ταχυτήτων!).
Οι χώροι είναι πραγματικά μεγάλοι, δεν το περίμενα τόσο ευρύχωρο! Είμαι 1.82 και 85 κιλά περίπου και όταν ρύθμισα την θέση οδηγού για εμένα, πίσω καθόμουν υπερ-άνετα με περίπου 7-8εκ. απόσταση των γονάτων μου από το κάθισμα. Επίσης ο γιός μου 5 ετών το βρήκε «πολύ όμορφο και άνετο με άνετα καθίσματα» και μου ζήτησε να πάρουμε αυτό το αυτοκίνητο!
Υστερεί ελάχιστα σε χώρο αποσκευών, αλλά λεπτομέρειες. Το σχήμα είναι πολύ εργονομικό και για εμένα μια οικογένεια άνετα βολεύεται. Επίσης πάρα πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και οι θήκες στις πόρτες έχουν τεράστιο βάθος (απλά είναι προς τα πίσω και α) δεν φαίνεται και β) δεν είναι πολύ βολικό).
Προσωπικά μου άρεσε πολύ το εσωτερικό με τις σπορ πινελιές και την άριστη εργονομία. Να σημειώσω το εξαιρετικής ποιότητας δέρμα στο τιμόνι, έμοιαζε πολύ με το napa που βάζει η bmw στα Μ τιμόνια.
Ποιοτικά θα έλεγα ότι είναι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Δεν έχει κάτι που να το κάνει να ξεχωρίζει, αλλά είναι στιβαρό, δεν ακούς τριγμούς και τα – κλασσικά πλέον – μαλακά πλαστικά είναι εκεί που πρέπει (το καταλαβαίνεις εαν το δεις δίπλα δίπλα με το Fiesta).
Στον δρόμο
Εδώ αρχίζουν τα πραγματικά ωραία και όλη η ουσία του αυτοκινήτου. Είναι πολλά αυτά που θέλω να πώ, ίσως τα λέω μπερδεμένα ίσως ξεχάσω κάτι. Το αυτοκίνητο είναι απλά ΚΟΡΥΦΑΙΟ στον δρόμο...τόσο απλά. Μια παρένθεση να αναφέρω και τα 3 προγράμματα λειτουργία, πριν πάμε στο κυρίως «πιάτο». Το Normal όλα κυλούν μια χαρά. Εντύπωση μου έκανε το ECO που ενώ κάνει οικονομία (δεν ξέρω πόσο), η απόδοση δεν είναι χάλια, δηλαδή μπορείς να το οδηγήσεις κανονικά (σε αντίθεση π.χ.με την 116 που είχα ή το DS3 που απλά δεν οδηγούνται σε αυτό το πρόγραμμα....θες να κατέβεις κάτω να τα σπάσεις). Το ECO μου θύμισε το νόρμαλ των περισσότερων αυτοκινήτων. Στο SPORT υπάρχει αισθητή διαφορά (σε γκάζι και τιμόνι) και είναι ιδανικό για στροφές ή στην Ε.Ο εαν θές να κινηθείς όχι σβέλτα αλλά γρήγορα.
Η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική, δεν πίστευα με τίποτα όχι έχει σπορ ανάρτηση και 215/50/17 ελαστικά. Είχε εφάμιλλη ποιότητα κύλισης με την 116 που είχα (με κανονική ανάρτηση και 205/55/16 ελαστικά) και σαφώς ανώτερη από την 116 με m-pack και 17αρες, ενώ ταυτόχρονα έχει και λιγότερο body roll από την m-pack. Αμέσως μου ήρθε στο μυαλό η φράση του Schnitzer για τις αναρτήσεις: Better fast than hard, που λέει ότι μια πολυ σκληρή ανάρτηση πέρα από την άνεση, δεν μπορεί να κρατήσει σωστά τους τροχούς σε επαφή με τον δρόμο, άρα αντίο κράτημα!
Πραγματικά καταπίνει σχεδόν τα πάντα και μόνο όταν βρεθούν και οι 4 τροχοί ταυτόχρονα σε λακκούβα / χαντάκι νιώθεις κοπάνημα. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, απλά περνάς «αέρα»! Άνετα μπορούσα να το έχω αυτοκίνητα για καθημερινή μετακίνηση με την οικογένειά μου. Σκέφτομαι μόνο πόσο πιο άνετο μπορεί να είναι π.χ. το Active.
H οδική συμπεριφορά είναι για σεμινάριο μπροστινής κίνησης. Απλά σημαδεύεις, πατάς το γκάζι και....αυτό είναι! Η υποστροφή λάμπει δια της απουσίας της και το TCS είναι αρκούντως διακριτικό. Στην μεγάλη πίεση, ελάχιστα πριν επέμβει, νιώθεις το πίσω μέρος να γυρνάει αλλά συνήθως δεν προλαβαίνεις να διορθώσει (έχουν αναλάβει τα ηλεκτρονικά).
Επίσης, εντυπωσιάστηκα (συνηθισμένος από το Kuga αλλά και την εμπειρία του Αλέξανδρου από το παλιό Φόκους) από την απουσία του Torque Steer. Επιτέλους στην Ford, βρήκαν τρόπο να το ελέγξουν! Πλέον πατάς γκάζι (ακόμα και με 1η) και απλά φεύγεις μπροστά. Πραγματικά τα λόγια δεν είναι αρκετά για να περιγράψουν το πόσο καλοστημένο είναι αυτό το αυτοκίνητο. Δηλώνω εντυπωσιασμένος (δεν το περίμενα τόσο καλό) και πιστεύω ότι είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει...τόσο απλά!
Στο ταξίδι τώρα, επίσης είναι εξαιρετικό. Η ποιότητα κύλισης είναι και εδώ παρούσα και επίσης απουσιάζει τόσο ο αεροδυναμικός όσο και κάθε άλλος θόρυβος, τεράστια διαφορά με το Kuga κυρίως λόγω αεροδυναμικής. Στο Κούγκα μετά τα 130-140 οι καθρέπτες παράγουν αρκετό αεροδυναμικό θόρυβο, στο Focus και στα 160 δεν ακούς τίποτα! Παρόλο που με 160 χ.α.ω οι στροφές είναι στις 3.500, ο κινητήρας είναι εξαιρετικά ήσυχος, δεν καταλαβαίνεις ότι κινείσαι με αυτή την ταχύτητα...εαν δεν κοίταζα το κοντέρ, θα νόμιζα ότι πάω 120 το πολύ. Οπότε πέρα από «στροφο-φάγος» είναι και χιλιομετροφάγος.
Τις επιδόσεις φυσικά δεν τις μέτρησα, αλλά εντυπωσιάστηκα από την αίσθηση επιτάχυνσης αλλά και από το πόσο γρήγορα μάζευε τα χιλιόμετρα. Πιστεύω ότι είναι από τα γρηγορότερα της κατηγορίας του. Ειδικά 2α και 3η «σκοτώνουν» σε ρεπρίζ, αυτή την αίσθηση αποκόμισα. Ο κινητήρας τραβάει από χαμηλά μέχρι το κόκκινο, χωρίς δισταγμούς και κενά με ένα απίστευτο ήχο, χαιρόμουν να το ακούω. Μόνο στο ρελαντί και εαν προσέξεις με μεγάλη προσοχή μπορείς να καταλάβεις έναν ανεπαίσθητο κραδασμό (αλλά συνήθως δεν λειτουργεί το μοτέρ ελέω start/stop), ιδίων του 3κύλινδρου.
Το κιβώτιο είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει σε χειροκίνητο τα τελευταία 25 χρόνια, αφού μέχρι και εμένα με έβαλε σε σκέψεις εαν θα το επέλεγα αυτόματο...και αυτό τα λέει όλα! Το κούμπωμα είναι θετικό, ο λεβιές έχει μικρές διαδρομές και πέφτει ακριβώς στο χέρι σου (και έχει και εργονομική λαβή) και ο συμπλέκτης είναι προοδευτικός και μαλακός, δηλαδή χαίρεσαι να αλλάζεις ταχύτητες.
Τέλος, εντυπωσιακά είναι και τα φρένα...άγκυρες! Φρενάρουν δυνατά και αρκετά ακούραστα. Αφού στην αρχή φρέναρα πολύ πιο δυνατά από ότι ήθελα. Θα κοιτάξω τις μετρήσεις, αλλά εικάζω ότι πρέπει να έχει από τις χαμηλότερες αποστάσεις φρεναρίσματος στην κατηγορία του.
Ας γράψω και για κατανάλωση, αν και είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν ασχολήθηκα με το θέμα ιδιαίτερα. Μέση κατανάλωση ειχα 8.1λτ/100χλμ, τιμή αρκετά χαμηλή για τον τρόπο που το οδήγησα....με το Κούγκα εαν πήγαινα έτσι θα ήμουν πάνω από 12!! Όταν το πήγα με το ECO (Αγ. Παρασκευή – Πέραμα από Α.Ο και Σχιστό), ήμουν στο 6.5 και δεν πήγαινα αργά, δεν έκανα προσπάθεια οικονομικής οδήγησης, απλά δεν το έσκισα, οδήγησα όπως οδηγώ συνήθως. Διάβασα ότι απενεργοποιείται ο ένας κύλινδρος (από τους πολλούς που έχει...αχαχα) σε κάποιες συνθήκες και έτσι κάνει οικονομία. Πάντως με τέτοια οδήγηση δεν περίμενα με τίποτα τόσο χαμηλή κατανάλωση, μάλλον έφτιαξαν στην Ford οικονομικό μοτέρ.
Μερικές σκόρπιες σκέψεις που δεν εντάσσονται σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες:
- Πολύ έξυπνο στο σύστημα με την αυτόματη προστασία της πόρτας όταν την ανοίγεις! Για εμένα που συχνά χτυπάω τις πόρτες μου σε τοίχους, είναι σωτήριο.
2.Θα μου άρεσε να έχει ακόμα μια επιλογή για εσωτερικό χρώμα αντί για μαύρο, κάτι σε ανοιχτόχρωμο. - Θα ήθελα φώτα LED εμπρός (είναι έξτρα, θα μου άρεσε να είναι στάνταρ)
- Ωραίος κρυφός φωτισμός
- Φώτα ομίχλης LED, πολύ χρήσιμα σε στις στροφές σε δρόμο χωρίς φωτισμό.
- Ενώ έχει πολύ καλό εξοπλισμό, δεν φωτίζονται τα καθρεπτάκια στα αλεξήλια (ποσώς με ενδιαφέρει αλλά το αναφέρω)
- Άνετα καθίσματα με αρκούντως καλή πλευρική στήριξη
- Το ξέρω ότι είναι μόδα το flat-bottom τιμόνι, αλλά εγώ προτιμώ τα ολοστρόγγυλα
- Πολύ χρήσιμο το auto hold για μόνιμη λειτουργία και όχι μόνο σε ανηφόρες
- Πλάκα έχει το keyless entry, δεν το είχα δοκιμάσει ποτέ (ο γιός μου ενθουσιάστηκε)
Συμπερασματικά, ενθουσιάστηκα. Ειλικρινά έψαχνα να βρω μειονεκτήματα! Ειδικά σε συνδυασμό με την τιμή του (περί τα €21.500, δεν ρώτησα λεπτομέρειες για έξτρα κλπ. Δεν ασχολήθηκα...αχαχα!) αντικειμενικά δεν υπάρχει ανταγωνισμός, ειδικά εαν σε κάποιον αρέσει και να οδηγεί πέρα από το να μετακινείται. Ξέρετε ότι έχω πάρει αρκετά test drive διαρκείας...σε αυτό έβαλα 2 φορές βενζίνης και έψαχνα να βρω δικαιολογία να το οδηγήσω...μέχρι που πήγα Κηφισιά να πάρω «καλό σουβλάκι» εχτές το βράδυ, γιατί ήξερα ότι θα το επέστρεφα σύντομα.
Εαν θα το αγόραζα? Εχτές και με κλειστά μάτια!! Αφού σκέφτηκα να αφήσω το Κούγκα και να κρατήσω αυτό....λέτε να το καταλάβαιναν στην αντιπροσωπεία!?!Εαν ξέχασα κάτι θα το συμπληρώσω σε άλλο ποστ και ό,τι θέλτε με ρωτάτε.
Και μερικές φωτογραφίες:Τα λαστιχα του Φοκους ειναι run flat?
- Πολύ έξυπνο στο σύστημα με την αυτόματη προστασία της πόρτας όταν την ανοίγεις! Για εμένα που συχνά χτυπάω τις πόρτες μου σε τοίχους, είναι σωτήριο.
-
Τι δεν γνωριζω ακριβως? Και τι ακριβως μου εδειξες και πρεπει να πω οτι εχεις δικιο?
Κολλησες με τον 5κυλινδρο της Audi και την 3κυλινδρο της Ford και επαναλαμβανεις το ιδιο συνεχως. Δεν βλεπω να ξερεις κατι αλλο να πεις ....Τις ειρωνιες στις επιστρεφω...Δειχνεις τι παστα ανθρωπου εισαι και ποσο επιπεδο εχεις
Το τι πάστα άνθρωπος είμαι στο επιστρέφω. Σε γνωρίζω άλλωστε και από το αλήστου μνήμης extreme engineering...
Ειρωνικός δεν είμαι. Τα λέω όπως είναι, ότι δηλαδή δεν γνωρίζεις! Εσύ το εκλαμβάνεις ως ειρωνεία, γιατί δεν μπορείς να ανεχτείς ότι κάποιος αμφισβητεί τις γνώσεις σου και την κρίση σου.
Και μια και μιλάμε για τις πάστες, πόσο δύσκολο σου είναι να πεις ότι δεν γνωρίζεις κάτι ή ότι έσφαλες σε μια εκτίμηση σου;
Κατά τ' άλλα, εγώ δεν έχω κολλήσει με τίποτα. Παραδείγματα σου έφερα που αποδεικνύουν ότι καλύτερα να μη μιλάς για πράγματα που δεν γνωρίζεις.
-
Σχετικά με κάποιες από τις παρατηρήσεις σου:
-
Φώτα στα καθρεφτάκια κάποιες εκδόσεις έχουν (Titanium πχ). Δεν έχει η ST Line για άγνωστο λόγο... Όπως και θήκη για γυαλιά στο φως καμπίνας χωρίς να έχεις ηλιοροφή (το Titanium έχει το ST Line όχι)
-
Εσωτερικό σε λίγο πιο ανοιχτό χρώμα έχει η έκδοση Active (γκριζομαυρα καθίσματα - γκρί οροφή)
-
Ολοστρόγγυλο τιμόνι έχουν όλα εκτός του ST Line.
-
Το auto hold είναι για να μη χρειάζεται αν πατάς συνεχώς το φρένο στα φανάρια και για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν σταματάς. Το hill start assist είναι για τις ανηφόρες και είναι ξεχωριστή επιλογή στο μενού. Αν είσαι σε κλίση και αφήσεις το φρένο με πατημένο συμπλέκτη, κρατάει το φρένο μέχρι να πατήσεις γκάζι και να φύγεις
-
Ελπίζω να παρατήρησες και να δοκίμασες την οσφυϊκή υποστήριξη στα καθίσματα. Για μένα κάνει τρομερή διαφορά στην άνεση!
Γενικά το θετικό είναι ότι έχεις αρκετές επιλογές.
Συμφωνώ για τα LED φώτα εμπρός - Θα έπρεπε να είναι στάνταρ σε όλα τα αυτοκίνητα στις μέρες μας καθώς η διαφορά είναι μεγάλη και βελτιώνουν την ασφάλεια.
Τώρα σχετικά με το Kuga, φαντάσου πως θα είναι το καινούριο που θα είναι βασισμένο στο Focus. Εκείνο θα πρέπει να δοκιμάσεις όπως και δήποτε τώρα που θα έρθει.
-
-
Λοιπόν έχουμε και λέμε: Ford Focus ST-Line 1.500cc - 150ps χειροκίνητο. Έκανα περί τα 300χλμ σε πόλη, Α.Ο/Ε.Ο και την αγαπημένη μου κοντινή διαδρομή σε στροφές: ανάβαση Πεντέλης – Διόνυσο και επιστροφή.
Καταρχάς θέλω να ευχαριστήσω την ΒΕΛΜΑΡ στο Μαρούσι που μου παραχώρησε το αυτοκίνητο για 2 ημέρες (Σάββατο μεσημέρι με Δευτέρα πρωί) σχεδόν άμεσα από την στιγμή που το ζήτησα. Έχω αγοράσει το Kuga μου από την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία και από την αρχή η εξυπηρέτηση ήταν υψηλότατου επιπέδου (Κώστα σε ευχαριστώ!!).
Για όποιον δεν θέλει να διαβάσει το «σεντόνι» ας αρκεστεί στο ότι το αυτοκίνητο είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ, ίσως ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Εμφάνιση
Το αυτοκίνητο εξωτερικά, για εμένα, είναι πολύ όμορφο και στην συγκεκριμένη έκδοση και αρκετά σπορ. Μου θυμίζει λίγο το V40 της Βόλβο στο πιο όμορφο και σπόρ. Το μπλέ μεταλλικό του πάει πάρα πολύ (θέλει πιο έντονα χρώματα για εμένα) και οι ζάντες είναι από τα αγαπημένα μου σχέδια. Δεν θα άλλαζα κάτι, το βρίσκω από τα ομορφότερα hatchback της κατηγορίας μαζί με το νέο Άσσο. Εαν είχε και τα LED φώτα εμπρός, θα ήταν ακόμα καλύτερο.
Εσωτερικό
Ορισμένοι το λένε αδιάφορο, εμένα μου αρέσει και ως κάτοχος Ford το βρήκα και οικείο. Μου αρέσει πολύ η θέση της οθόνης και γενικά η σχεδίαση του ταμπλό. Ο πίνακας οργάνων ευανάγνωστος και όλα τα χειριστήρια εργονομικά σωστά. Το μόνο που θα ήθελα είναι τα χειριστήρια για τον κλιματισμό να είναι λίγο πιο ψηλά (εκεί βολεύουν εαν έχει το χέρι στον μοχλό ταχυτήτων!).
Οι χώροι είναι πραγματικά μεγάλοι, δεν το περίμενα τόσο ευρύχωρο! Είμαι 1.82 και 85 κιλά περίπου και όταν ρύθμισα την θέση οδηγού για εμένα, πίσω καθόμουν υπερ-άνετα με περίπου 7-8εκ. απόσταση των γονάτων μου από το κάθισμα. Επίσης ο γιός μου 5 ετών το βρήκε «πολύ όμορφο και άνετο με άνετα καθίσματα» και μου ζήτησε να πάρουμε αυτό το αυτοκίνητο!
Υστερεί ελάχιστα σε χώρο αποσκευών, αλλά λεπτομέρειες. Το σχήμα είναι πολύ εργονομικό και για εμένα μια οικογένεια άνετα βολεύεται. Επίσης πάρα πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και οι θήκες στις πόρτες έχουν τεράστιο βάθος (απλά είναι προς τα πίσω και α) δεν φαίνεται και β) δεν είναι πολύ βολικό).
Προσωπικά μου άρεσε πολύ το εσωτερικό με τις σπορ πινελιές και την άριστη εργονομία. Να σημειώσω το εξαιρετικής ποιότητας δέρμα στο τιμόνι, έμοιαζε πολύ με το napa που βάζει η bmw στα Μ τιμόνια.
Ποιοτικά θα έλεγα ότι είναι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Δεν έχει κάτι που να το κάνει να ξεχωρίζει, αλλά είναι στιβαρό, δεν ακούς τριγμούς και τα – κλασσικά πλέον – μαλακά πλαστικά είναι εκεί που πρέπει (το καταλαβαίνεις εαν το δεις δίπλα δίπλα με το Fiesta).
Στον δρόμο
Εδώ αρχίζουν τα πραγματικά ωραία και όλη η ουσία του αυτοκινήτου. Είναι πολλά αυτά που θέλω να πώ, ίσως τα λέω μπερδεμένα ίσως ξεχάσω κάτι. Το αυτοκίνητο είναι απλά ΚΟΡΥΦΑΙΟ στον δρόμο...τόσο απλά. Μια παρένθεση να αναφέρω και τα 3 προγράμματα λειτουργία, πριν πάμε στο κυρίως «πιάτο». Το Normal όλα κυλούν μια χαρά. Εντύπωση μου έκανε το ECO που ενώ κάνει οικονομία (δεν ξέρω πόσο), η απόδοση δεν είναι χάλια, δηλαδή μπορείς να το οδηγήσεις κανονικά (σε αντίθεση π.χ.με την 116 που είχα ή το DS3 που απλά δεν οδηγούνται σε αυτό το πρόγραμμα....θες να κατέβεις κάτω να τα σπάσεις). Το ECO μου θύμισε το νόρμαλ των περισσότερων αυτοκινήτων. Στο SPORT υπάρχει αισθητή διαφορά (σε γκάζι και τιμόνι) και είναι ιδανικό για στροφές ή στην Ε.Ο εαν θές να κινηθείς όχι σβέλτα αλλά γρήγορα.
Η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική, δεν πίστευα με τίποτα όχι έχει σπορ ανάρτηση και 215/50/17 ελαστικά. Είχε εφάμιλλη ποιότητα κύλισης με την 116 που είχα (με κανονική ανάρτηση και 205/55/16 ελαστικά) και σαφώς ανώτερη από την 116 με m-pack και 17αρες, ενώ ταυτόχρονα έχει και λιγότερο body roll από την m-pack. Αμέσως μου ήρθε στο μυαλό η φράση του Schnitzer για τις αναρτήσεις: Better fast than hard, που λέει ότι μια πολυ σκληρή ανάρτηση πέρα από την άνεση, δεν μπορεί να κρατήσει σωστά τους τροχούς σε επαφή με τον δρόμο, άρα αντίο κράτημα!
Πραγματικά καταπίνει σχεδόν τα πάντα και μόνο όταν βρεθούν και οι 4 τροχοί ταυτόχρονα σε λακκούβα / χαντάκι νιώθεις κοπάνημα. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, απλά περνάς «αέρα»! Άνετα μπορούσα να το έχω αυτοκίνητα για καθημερινή μετακίνηση με την οικογένειά μου. Σκέφτομαι μόνο πόσο πιο άνετο μπορεί να είναι π.χ. το Active.
H οδική συμπεριφορά είναι για σεμινάριο μπροστινής κίνησης. Απλά σημαδεύεις, πατάς το γκάζι και....αυτό είναι! Η υποστροφή λάμπει δια της απουσίας της και το TCS είναι αρκούντως διακριτικό. Στην μεγάλη πίεση, ελάχιστα πριν επέμβει, νιώθεις το πίσω μέρος να γυρνάει αλλά συνήθως δεν προλαβαίνεις να διορθώσει (έχουν αναλάβει τα ηλεκτρονικά).
Επίσης, εντυπωσιάστηκα (συνηθισμένος από το Kuga αλλά και την εμπειρία του Αλέξανδρου από το παλιό Φόκους) από την απουσία του Torque Steer. Επιτέλους στην Ford, βρήκαν τρόπο να το ελέγξουν! Πλέον πατάς γκάζι (ακόμα και με 1η) και απλά φεύγεις μπροστά. Πραγματικά τα λόγια δεν είναι αρκετά για να περιγράψουν το πόσο καλοστημένο είναι αυτό το αυτοκίνητο. Δηλώνω εντυπωσιασμένος (δεν το περίμενα τόσο καλό) και πιστεύω ότι είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει...τόσο απλά!
Στο ταξίδι τώρα, επίσης είναι εξαιρετικό. Η ποιότητα κύλισης είναι και εδώ παρούσα και επίσης απουσιάζει τόσο ο αεροδυναμικός όσο και κάθε άλλος θόρυβος, τεράστια διαφορά με το Kuga κυρίως λόγω αεροδυναμικής. Στο Κούγκα μετά τα 130-140 οι καθρέπτες παράγουν αρκετό αεροδυναμικό θόρυβο, στο Focus και στα 160 δεν ακούς τίποτα! Παρόλο που με 160 χ.α.ω οι στροφές είναι στις 3.500, ο κινητήρας είναι εξαιρετικά ήσυχος, δεν καταλαβαίνεις ότι κινείσαι με αυτή την ταχύτητα...εαν δεν κοίταζα το κοντέρ, θα νόμιζα ότι πάω 120 το πολύ. Οπότε πέρα από «στροφο-φάγος» είναι και χιλιομετροφάγος.
Τις επιδόσεις φυσικά δεν τις μέτρησα, αλλά εντυπωσιάστηκα από την αίσθηση επιτάχυνσης αλλά και από το πόσο γρήγορα μάζευε τα χιλιόμετρα. Πιστεύω ότι είναι από τα γρηγορότερα της κατηγορίας του. Ειδικά 2α και 3η «σκοτώνουν» σε ρεπρίζ, αυτή την αίσθηση αποκόμισα. Ο κινητήρας τραβάει από χαμηλά μέχρι το κόκκινο, χωρίς δισταγμούς και κενά με ένα απίστευτο ήχο, χαιρόμουν να το ακούω. Μόνο στο ρελαντί και εαν προσέξεις με μεγάλη προσοχή μπορείς να καταλάβεις έναν ανεπαίσθητο κραδασμό (αλλά συνήθως δεν λειτουργεί το μοτέρ ελέω start/stop), ιδίων του 3κύλινδρου.
Το κιβώτιο είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει σε χειροκίνητο τα τελευταία 25 χρόνια, αφού μέχρι και εμένα με έβαλε σε σκέψεις εαν θα το επέλεγα αυτόματο...και αυτό τα λέει όλα! Το κούμπωμα είναι θετικό, ο λεβιές έχει μικρές διαδρομές και πέφτει ακριβώς στο χέρι σου (και έχει και εργονομική λαβή) και ο συμπλέκτης είναι προοδευτικός και μαλακός, δηλαδή χαίρεσαι να αλλάζεις ταχύτητες.
Τέλος, εντυπωσιακά είναι και τα φρένα...άγκυρες! Φρενάρουν δυνατά και αρκετά ακούραστα. Αφού στην αρχή φρέναρα πολύ πιο δυνατά από ότι ήθελα. Θα κοιτάξω τις μετρήσεις, αλλά εικάζω ότι πρέπει να έχει από τις χαμηλότερες αποστάσεις φρεναρίσματος στην κατηγορία του.
Ας γράψω και για κατανάλωση, αν και είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν ασχολήθηκα με το θέμα ιδιαίτερα. Μέση κατανάλωση ειχα 8.1λτ/100χλμ, τιμή αρκετά χαμηλή για τον τρόπο που το οδήγησα....με το Κούγκα εαν πήγαινα έτσι θα ήμουν πάνω από 12!! Όταν το πήγα με το ECO (Αγ. Παρασκευή – Πέραμα από Α.Ο και Σχιστό), ήμουν στο 6.5 και δεν πήγαινα αργά, δεν έκανα προσπάθεια οικονομικής οδήγησης, απλά δεν το έσκισα, οδήγησα όπως οδηγώ συνήθως. Διάβασα ότι απενεργοποιείται ο ένας κύλινδρος (από τους πολλούς που έχει...αχαχα) σε κάποιες συνθήκες και έτσι κάνει οικονομία. Πάντως με τέτοια οδήγηση δεν περίμενα με τίποτα τόσο χαμηλή κατανάλωση, μάλλον έφτιαξαν στην Ford οικονομικό μοτέρ.
Μερικές σκόρπιες σκέψεις που δεν εντάσσονται σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες:
- Πολύ έξυπνο στο σύστημα με την αυτόματη προστασία της πόρτας όταν την ανοίγεις! Για εμένα που συχνά χτυπάω τις πόρτες μου σε τοίχους, είναι σωτήριο.
2.Θα μου άρεσε να έχει ακόμα μια επιλογή για εσωτερικό χρώμα αντί για μαύρο, κάτι σε ανοιχτόχρωμο. - Θα ήθελα φώτα LED εμπρός (είναι έξτρα, θα μου άρεσε να είναι στάνταρ)
- Ωραίος κρυφός φωτισμός
- Φώτα ομίχλης LED, πολύ χρήσιμα σε στις στροφές σε δρόμο χωρίς φωτισμό.
- Ενώ έχει πολύ καλό εξοπλισμό, δεν φωτίζονται τα καθρεπτάκια στα αλεξήλια (ποσώς με ενδιαφέρει αλλά το αναφέρω)
- Άνετα καθίσματα με αρκούντως καλή πλευρική στήριξη
- Το ξέρω ότι είναι μόδα το flat-bottom τιμόνι, αλλά εγώ προτιμώ τα ολοστρόγγυλα
- Πολύ χρήσιμο το auto hold για μόνιμη λειτουργία και όχι μόνο σε ανηφόρες
- Πλάκα έχει το keyless entry, δεν το είχα δοκιμάσει ποτέ (ο γιός μου ενθουσιάστηκε)
Συμπερασματικά, ενθουσιάστηκα. Ειλικρινά έψαχνα να βρω μειονεκτήματα! Ειδικά σε συνδυασμό με την τιμή του (περί τα €21.500, δεν ρώτησα λεπτομέρειες για έξτρα κλπ. Δεν ασχολήθηκα...αχαχα!) αντικειμενικά δεν υπάρχει ανταγωνισμός, ειδικά εαν σε κάποιον αρέσει και να οδηγεί πέρα από το να μετακινείται. Ξέρετε ότι έχω πάρει αρκετά test drive διαρκείας...σε αυτό έβαλα 2 φορές βενζίνης και έψαχνα να βρω δικαιολογία να το οδηγήσω...μέχρι που πήγα Κηφισιά να πάρω «καλό σουβλάκι» εχτές το βράδυ, γιατί ήξερα ότι θα το επέστρεφα σύντομα.
Εαν θα το αγόραζα? Εχτές και με κλειστά μάτια!! Αφού σκέφτηκα να αφήσω το Κούγκα και να κρατήσω αυτό....λέτε να το καταλάβαιναν στην αντιπροσωπεία!?!Εαν ξέχασα κάτι θα το συμπληρώσω σε άλλο ποστ και ό,τι θέλτε με ρωτάτε.
Και μερικές φωτογραφίες:Φοβερή ανάλυση!! Πραγματικά ανυπομονώ ακόμα περισσότερο με αυτά που διάβασα!! Περιμένω το business 1.5 ecoboost 150 ps αυτόματο
- Πολύ έξυπνο στο σύστημα με την αυτόματη προστασία της πόρτας όταν την ανοίγεις! Για εμένα που συχνά χτυπάω τις πόρτες μου σε τοίχους, είναι σωτήριο.
-
harisma23 wrote:
Και βεβαίως γενικά το μικρότερο μπλοκ έχει και μικρότερο βάρος, εφόσον μιλάμε για κινητήρες με ίδιες τεχνολογίες (π.χ. υπερτροφοδότηση). Επίσης ισχύει συχνά αυτό που έγραψε ο Δημήτρης πιο πάνω: αρκετοί τρικύλινδροι έχουν πιο ωραίο - τσαμπουκαλεμένο ήχο από τους τετρακύλινδρους (που σε κάθε περίπτωση δεν φημίζονται και για τον ήχο τους).
και για το βαρος επηδη εδω γραφετε χωρις να διαβαζεται λιγο τεχνικα αρθρα για αυτα που γραφετε ο 3κυλινδρος Β38 ειναι βαρυτερος απο τον Ν13 4κυλινδρο που αντικατεστησε. Αυτο γιατι ο Ν13 βασιζεται σε ενα 4 κυλινδρο μπλοκ που σχεδιαστηκε αρχικα για μικρα κυβικα και αρα εχει μικροτερους κυλινδρους (ειναι Πεζω Σιτροεν μοτερ που εβγαινε σε 1100-1300-1600 μαξ κυβικα και αργοτερα του εβαλαν τουρμπο) και διαστασεις ενω ο Β38 χρησιμοποιει τους ιδιους κυλινδρους που εχει και το Β48 που ειναι 2000 κυβικα. Βεβαια το βασικο ατου των 3κυλινδρων ειναι η οικονομια στην κατασκευη γιατι δεν χρειαστηκε να βγαλουν νεα σειρα κινητηρων.
Αν διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά αυτά που έγραψα θα δεις επι λέξει 'γενικά το μικρότερο μπλοκ έχει και μικρότερο βάρος'. Θεωρώ ότι ήταν προφανές έτσι που το έγραψα ότι μιλάμε σε επίπεδο μέσου όρου, όπου τότε **γενικά **ο μέσος τρικύλινδρος έχει μικρότερο βάρος από έναν αντίστοιχο τετρακύλινδρο. Αυτό είναι κάτι που είαι ευρέως αποδεκτό και αναφέρεται στη βιβλιογραφία και στο διαδίκτυο.
Από εκεί και πέρα σαφώς και μπορεί κάποιος τρικύλινδρος να είναι πιο βαρύς από κάποιο τετρακύλινδρο. Ούτε όλοι οι τρικύλινδροι έχουν το ίδιο βάρος ούτε όλοι οι τετρακύλινδροι. Αυτό μάλιστα για τους κινητήρες της BMW το είχα διαβάσει πάλι. Αλλά συγκρίνεις Β38 με Ν13 που ανήκουν σε άλλες σχεδιαστικές οικογένειες και γι' αυτό παρουσιάζεται και το παράδοξο να είναι ο τρικυλινδρος πιο βαρύς από τον τετρακύλινδρο. Γενικά όμως ο μέσος τρικύλινδρος είναι ένα μικρότερο διαστάσεων μπλοκ και με λιγότερα κινούμενα μέρη, οπότε τελικά και πιο ελαφρύς. Φαντάζομαι ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αυτό...
-
alexandros.K wrote:
Τι δεν γνωριζω ακριβως? Και τι ακριβως μου εδειξες και πρεπει να πω οτι εχεις δικιο?
Κολλησες με τον 5κυλινδρο της Audi και την 3κυλινδρο της Ford και επαναλαμβανεις το ιδιο συνεχως. Δεν βλεπω να ξερεις κατι αλλο να πεις ....Τις ειρωνιες στις επιστρεφω...Δειχνεις τι παστα ανθρωπου εισαι και ποσο επιπεδο εχεις
Το τι πάστα άνθρωπος είμαι στο επιστρέφω. Σε γνωρίζω άλλωστε και από το αλήστου μνήμης extreme engineering...
Ειρωνικός δεν είμαι. Τα λέω όπως είναι, ότι δηλαδή δεν γνωρίζεις! Εσύ το εκλαμβάνεις ως ειρωνεία, γιατί δεν μπορείς να ανεχτείς ότι κάποιος αμφισβητεί τις γνώσεις σου και την κρίση σου.
Και μια και μιλάμε για τις πάστες, πόσο δύσκολο σου είναι να πεις ότι δεν γνωρίζεις κάτι ή ότι έσφαλες σε μια εκτίμηση σου;
Κατά τ' άλλα, εγώ δεν έχω κολλήσει με τίποτα. Παραδείγματα σου έφερα που αποδεικνύουν ότι καλύτερα να μη μιλάς για πράγματα που δεν γνωρίζεις.
Δεν απαντας σε αυτα που σε ρωταω. Απλα πετας φανφαρες να κερδισεις τις εντυπωσεις Για πες μας εσυ που γνωριζεις, γιατι δεν ειδα να λες και τιποτα.....Ποιος εχει καλυτερη λειτουργία και γιατι ?? Και γιατι η πλειοψηφια των σπορ κινητηρων ειναι ζυγου αριθμου κυλινδρων ??
Μην αποφυγεις να απαντησεις παλι...Για να δουμε τι ξερεις και ποιος εχει δικιο
Ford Focus MK4