Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΛΑΔΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΛΑΔΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    23
    8112
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chrisb last edited by

      τελικα αλλαζουμε λαδια σε αυτοματο κιβωτιο  στο κλασικο 4ταχυτο 1-2-3-D  ?! ο κατασκευαστης (VW) λεει απλα ελεγχος αλλα στο αμαξι δεν εχει καν δεικτη !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chrisb last edited by

        τελικα αλλαζουμε λαδια σε αυτοματο κιβωτιο  στο κλασικο 4ταχυτο 1-2-3-D  ?! ο κατασκευαστης (VW) λεει απλα ελεγχος αλλα στο αμαξι δεν εχει καν δεικτη !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Συνήθως είμαι της άποψης ότι κάνουμε αυτό που λέει ο κατασκευαστής.

          Όμως, στο δικό μου αυτόματο (Dahatsu Sirion 4x4) ο κατασκευαστής προβλέπει αλλαγή κάθε 80.000 χλμ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 31
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            τελικα αλλαζουμε λαδια σε αυτοματο κιβωτιο  στο κλασικο 4ταχυτο 1-2-3-D  ?! ο κατασκευαστης (VW) λεει απλα ελεγχος αλλα στο αμαξι δεν εχει καν δεικτη !

            Κατηγορηματικά ΝΑΙ! Άσε τι λέει η VW (και η κάθε VW), εαν θές να είσαι σίγουρος α) ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή του κιβωτίου (ZF λογικά)...όλοι οι κατασκευαστές κιβωτίων συνιστούν αλλαγή λαδιών (και φίλτρου / σίτας) και β) αλλάζει λάδια στα 80-120.000χλμ, εαν σε ενδιαφέρει η μακροζωία του. Ειδικά στα κλασσικά με μετατροπέα ροπής, εφόσον αλλάζει τακτικά τα λάδια, οι πιθανότητες να βγάλει ζημιά είναι ελάχιστες. Εαν δεν τα αλλάξεις ποτέ η ζημιά είναι 99% σίγουρη!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 28
            • G
              giorgos_i20 last edited by

              Ερώτηση για γνώστες κιβωτίων dsg:

              Polo με 7τάχυτο dsg (70000χλμ)

              1. Πρέπει να αλλαχτούν οι βαλβολίνες του?

              2)Πόσα λίτρα παίρνει και πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή?

              3)Η διαδικασία είναι παρόμοια με manual κιβώτια ή πιο χρονοβόρα?

              Ευχαριστώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 39
              • C
                chrisb @fanis75 last edited by

                γιατι λες οτι η ζημια ειναι σιγουρη αν δεν αλλαχτουν? παντως και να τα αλλαξω δεν αλλαζει ολο το λαδι ουτε καν το μισο, οποτε νομιζω οτι μαλλον δεν θα τα αλλαξω...ελεγξα την σταθμη και ειναι οκ...αυτο προτεινει και το μανιουαλ

                1 Reply Last reply Reply Quote 30
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Δική σου η τσέπη και τώρα και ...μετά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 29
                  • C
                    chrisb @21-quadra last edited by

                    Δική σου η τσέπη και τώρα και ...μετά.

                    δλδ πιστευεις οτι αν απο τα 9 λιτρα αλλαχτουν τα 4 ειναι ενταξει?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 16
                    • W
                      w202-amg @chrisb last edited by

                      Αυτο ειναι το σωστο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 27
                      • C
                        chrisb last edited by

                        ναι αλλα κανενας δεν εξηγει γιατι!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 38
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Δεν εξηγούν γιατί είναι το αυτονόητο, όταν για πολλές δεκάδες χλμ το λάδι χτυπιέται, αλλιώνονται τα πρόσθετα που έχει και δεν προστατεύουν σωστά τα κινούμενα μέρη, όπως ρουλεμάν, γρανάζια κλπ, το κυριότερο είναι η υγρασία μέσα στο λάδι.

                          Σε μια διαδρομή τα λάδια ζεσταίνονται αρκετά έως πολύ, όταν κρυώσει το σαζμάν οι υδρατμοί από το λάδι το οποίο είναι υδρόφιλο, περιέχουν ένα ποσοστό υγρασίας, είναι ελάχιστο έως μηδαμινό, είναι όμως σημαντικό ποσοστό μετά από δεκάδες χλμ γιατί είναι συσσωρευτικό αφού δεν υπάρχει αναπνοή στο σαζμάν, τότε αρχίζει η μεγάλη του αλλοίωση που φτάνει μέχρι να γίνει λάσπη.

                          Το ποσό των 9 λίτρων λαδιού είναι απειροελάχιστο μπροστά σε μια ζημιά του σαζμάν,

                          Εάν αλλάξεις τα 4 λίτρα το πιθανότερο είναι να συμβούν τα εξής. Θα αλλοιωθεί και το καινούργιο λάδι, και αν βάλεις λάδι διαφορετικού κατασκευαστή από αυτό που έχει μέσα ενδέχεται να είναι διαφορετικής βάσης με διαφορετικά πρόσθετα και να υπάρξει διάσπαση του λαδιού, το πέρνεις αυτό το ρίσκο ? Είναι πιο ασφαλές να μην το αλλάξεις καθόλου από το αλλάξεις το  μισό, άλλωστε πόσο έχει το λάδι για αυτόματο σαζμάν ? 6-7-8€ το λίτρο ? Τόσο το πέρνω στα βενζινάδικα γιατί είναι ίδιο με αυτό που βάζουμε στο υδραυλικό τιμόνι, ούτε η κουβέντα δεν αξίζει για αυτό το ποσό. Και η σίτα αν είναι μεταλλική μπορείς να την καθαρίσεις εύκολα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 44
                          • C
                            chrisb @21-quadra last edited by

                            δεν θέλω να πάρω κανένα ρίσκο γι'αυτό άρχισα να ρωτάω κι από ότι κατάλαβα δεν παίρνει και κανένας μάστορας αυτό το ρίσκο...εγώ θέλω να τα αλλάξω όλα τα λάδια αλλά δεν αλλάζουν όλα παρά μόνο τα μισά και λιγότερο!εσείς μάλλον μιλάτε για τα πολύ παλιά κιβώτια που άλλαζαν όλα τα λάδια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 36
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Το γιατί δεν τα αλλάζουν όλα δεν το καταλαβαίνω, αν είναι άποψη είναι λάθος, αν είναι τεχνικό το πρόβλημα ας το λύσουν, όπως μπαίνουν λάδια έτσι πρέπει και να βγαίνουν, αν βαριούνται αλλάζει το θέμα.

                              Mπήκα για 10΄σε διάφορα φόρουμ ξένα και Ελληνικά για τα σαζμάν του VW group και έφριξα από τα πρόβλήματα, τις βλάβες και τα κοστολόγια,  απορώ γιατί ακόμα ο κόσμος αγοράζει αυτά τα αυτοκίνητα.

                              Ακόμα και μαγαζιά υπάρχουν για επισκευές και αντικαταστάσεις σαζμάν των αυτοκινήτων του group κάτι που δεν υπάρχει σε αυτό το επίπεδο σε καμία άλλη μάρκα, για του λόγου το αληθές

                              http://www.vw-sasman.gr/?gclid=Cj0KCQjwoKzsBRC5ARIsAITcwXEaprstqkF6sQUCuEUc93tEukBCd-O1X6WKdEpfPOxrgp-ZSdnqWcwaAkEOEALw_wcB

                              Σε κάποιο φόρουμ είδα ότι ο Γρατσίας ζητάει 340€ για αλλαγή λαδιών αν είναι δυνατόν να υπάρχει πελάτης που να δεχθεί αυτή την τιμή, έλεος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 31
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @chrisb last edited by

                                γιατι λες οτι η ζημια ειναι σιγουρη αν δεν αλλαχτουν? παντως και να τα αλλαξω δεν αλλαζει ολο το λαδι ουτε καν το μισο, οποτε νομιζω οτι μαλλον δεν θα τα αλλαξω...ελεγξα την σταθμη και ειναι οκ...αυτο προτεινει και το μανιουαλ

                                Απάντησε ο Quadra. Γιατί το λάδι μετά από 100.000χλμ περίπου έχει χάσει πολλές από τις ιδιότητές του και αρχίζει η φθορά στον μετατροπέα ροπής και στο κιβώτιο.

                                Για΄τι να μην αλλάζουν όλα? 1η φορά το ακούω αυτό! Εαν γίνει σωστά η αλλαγή, φυσικά και αλλάζει όλο το λάδι. Εαν δεν κάνω λάθος ZF κιβώτιο έχει και μάλιστα αρκετά απλό.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 22
                                • xenos
                                  xenos last edited by

                                  Νομίζω ότι έχει δίκιο ο φίλος. Υπάρχουν κάποια (νομίζω και το 8άρι της bmw - θέλει μηχάνημα) που δεν αλλάζουν όλα, γιατί σου λέει ο κατασκευαστής lifetime.

                                  Πχ, αν θυμάμαι καλά, στο κόρσα (ντι) που έχω, δεν έχει τάπα αποστράγγισης, έχει μόνο να συμπληρώσεις, οπότε από εκεί τραβάνε ότι μπορούν. Λέτε να έμπαινε ο άνθρωπος στη διαδικασία και να άλλαζε μόνο τα μισά λόγω κόστους;;;

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 36
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @xenos last edited by

                                    Νομίζω ότι έχει δίκιο ο φίλος. Υπάρχουν κάποια (νομίζω και το 8άρι της bmw - θέλει μηχάνημα) που δεν αλλάζουν όλα, γιατί σου λέει ο κατασκευαστής lifetime.

                                    Πχ, αν θυμάμαι καλά, στο κόρσα (ντι) που έχω, δεν έχει τάπα αποστράγγισης, έχει μόνο να συμπληρώσεις, οπότε από εκεί τραβάνε ότι μπορούν. Λέτε να έμπαινε ο άνθρωπος στη διαδικασία και να άλλαζε μόνο τα μισά λόγω κόστους;;;

                                    Ο τεχνικός της BMW μου είχε πεί ότι όντως θέλει κάποιο ειδικό μηχάνημα για να αδειάσει τελείως, αλλά γίνεται και αυτό κάνουν αυτοί, όταν αλλάζουν το λάδι (ας λέει lifetime, εαν το θέλει ο πελάτης τα αλλάζουν). Επίσης, όσοι εξειδικευμένοι στα αυτόματα κιβώτια (π.χ. ZF Rebuilt) ξέρουν την διαδικασία πλήρους αποστράγγισης.

                                    Όσο για το Corsa (D), έχει με το κανονικό αυτόματο (το 4αρι με τον μετατροπέα) ή με το Eastronic? Εαν έχει με το 1ο, με ενδιαφέρει να μου πείς μερικές πληροφορίες γιατί έχω βρεί ένα που το σκέφτομαι για αγορά.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 22
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      Ο υδραυλικος συμπλεκτης ή φουσκα στα κλασικα αυτοματα σαζμαν δυστυχως αλλα δεν υπαρχει τροπος να αδειασει απο το λαδι, γιαυτο και στις επισκευες ή την αλλαγη του σαζμαν παντα αλλαζουμε και τη φουσκα για να μην παραμεινει μεσα στο σαζμαν λαδι με ρινισματα μεταλλου ή γενικα ακαταλληλο λαδι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 33
                                      • G
                                        giorgos_i20 @giorgos_i20 last edited by

                                        Ερώτηση για γνώστες κιβωτίων dsg:

                                        Polo με 7τάχυτο dsg (70000χλμ)

                                        1. Πρέπει να αλλαχτούν οι βαλβολίνες του?

                                        2)Πόσα λίτρα παίρνει και πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή?

                                        3)Η διαδικασία είναι παρόμοια με manual κιβώτια ή πιο χρονοβόρα?

                                        Ευχαριστώ.

                                        Κάποιος φίλος που να γνωρίζει παρακαλώ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 25
                                        • W
                                          w202-amg last edited by

                                          Στο w202 παντως εχει βιδα που αδειαζει και τον μετατροπεα.λογικα το ιδιο θα ισχυει και στα υπολοιπα αυτοματα της μερκ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 31
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            Ακολουθείστε ό,τι λέει ο κατασκευαστής.

                                            Μη γίνει πάλι σαν τα Mercedes taxi που τους άλλαζαν τα λάδια και καταστρέφονταν τα κιβώτια (και ο μέγιστος έλληνας έβριζε τους 'γερμανούς')

                                            Αν δεν κάνω λάθος το κλασσικό DSG7 που μπαίνει στα μικρά VW είναι ξηρού τύπου και δεν θέλει καμία συντήρηση.

                                            Στο παλαιότερο και μεγαλύτερο DSG6 αλλάζονται κανονικά τα λάδια ανά κάποια χιλιόμετρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr