Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 189
    • 190
    • 50 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    3798
    102226
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Α, ώστε έχει καλή έκδοση το Baleno που το ομορφαίνει; Ε τότε γιατί έχουν το ξερατό εκεί στη Λαυρίου; Στοιχειώδες μάρκετινγκ;

      Αν σουλουπωθεί το εσωτερικό του, τότε ίσως είναι καλή περίπτωση για οικογενειακό. Πάντα για φυσιολογικά μεγέθη, αλλιώς το μπες βγες είναι (φυσιολογικά) ζόρικο κι η εξωτερική εμφάνιση για μύωπες.

      17 το 1.2 με το CVT.

      Έντιτ: δεν το βλέπω και τόσο φοβερό στην παθητική ασφάλεια.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Κοιτα διαφορα η glx, άλλο αυτοκινητο. Σαν facelift της απλης εκδοσης gl.

        Το δερματινο και με παχια στεφανη τιμονι, το νικελ γυρω απο την κεντρικη οθονη, η μεγαλη οθονη στα οργανα, η σχεδιαση της κονσολαε του κλιματισμου, το υποβραχιονιο κτλ....αλλαζουν πολλα.

        Πως σου φανηκε η απτη ποιοτητα κατασκευης;

        Χάνει πολλους βαθμους στα παιδικα καθισματακια και την βαθμολογια του ...που εχει να κανει με το τι συμβουλευει η suzuki για τις καθισματακια και τι αποδοση εχουν με τους αεροσακους κτλ
        Επισης στις βασικες εκδοσεις χανει καθως δεν προσφερει standard συστηματα οπως αυτονομο και αυτοματο φρεναρισμα..
        Στην glx ολα αυτα τα εχει..

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lap last edited by

          Μου εβαλες παλι φιτιλιά ....στην εκχοση glx δεν ειναι απ εξω τοσο ασχημο όσο λενε

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • L
            lap last edited by

            Καλα το swift ειναι απο τα ομορφοτερα αυτοκινητα της κατηγοριας, δεν το συζητώ.

            Ειναι η ιαπωνική εκδοχή του mini cooper, και οδηγικα δεν θες να σταματησεις να το οδηγεις. Σε προκαλει να στριβεις εντονα σε καθε στροφη. Ειναι κολλημα σου λεω. Θες να πας χαλαρα και δεν κρατιεσαι μετα απο λιγο

            Όσο για το άλλο που λες το είχαν προγραμματισει πριν 10 ετη αλλα σταματησε.
            Μα πόσο μπροστα τα σουτζουκακια

            https://www.caranddriver.com/news/a1657 ... uto-shows/

            20χλμ με ηλεκτρισμο σε καθε μπριζομα και τα υπολλοιπα με βενζινη

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • D
              dimsabas last edited by

              Με καπέλο τρία χιλιάρικα, ναι.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • M
                masterauto last edited by

                Σε όσους ενδιαφέρονται γ Swift μια συμβουλή :δώστε τα δύο χιλιάρικα παραπάνω κ αποκτήστε το glx. Είναι άλλο αυτοκίνητα. Πέρα από τον απίστευτο λειτουργικό εξοπλισμό, τα πίσω δισκόφρενα κ το. Hybrid σύστημα σου δίνουν την δυνατότητα να κεράσεις πολλά tea.. σε καλούς επαρχιακούς δρόμους......

                Masterauto

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • E
                  emminad last edited by

                  Ο χρήστης swiftglx19 έγραψε:
                  Σε όσους ενδιαφέρονται γ Swift μια συμβουλή :δώστε τα δύο χιλιάρικα παραπάνω κ αποκτήστε το glx. Είναι άλλο αυτοκίνητα. Πέρα από τον απίστευτο λειτουργικό εξοπλισμό, τα πίσω δισκόφρενα κ το. Hybrid σύστημα σου δίνουν την δυνατότητα να κεράσεις πολλά tea.. σε καλούς επαρχιακούς δρόμους......

                  Όταν λες να κεράσεις tea?

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    poliviosfp last edited by

                    https://www.carmagazine.co.uk/amp/car-r ... st-review/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Ο χρήστης emminad έγραψε:

                      Σε όσους ενδιαφέρονται γ Swift μια συμβουλή :δώστε τα δύο χιλιάρικα παραπάνω κ αποκτήστε το glx. Είναι άλλο αυτοκίνητα. Πέρα από τον απίστευτο λειτουργικό εξοπλισμό, τα πίσω δισκόφρενα κ το. Hybrid σύστημα σου δίνουν την δυνατότητα να κεράσεις πολλά tea.. σε καλούς επαρχιακούς δρόμους......

                      Όταν λες να κεράσεις tea?

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Για τα παλιά μέλη:

                      Youtube Video

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • E
                        emminad last edited by

                        .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • M
                          masterauto last edited by

                          Έτσι......

                          Masterauto

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by

                            @Swiftglx19

                            Είχες καποιο νεομαπο το e mail που εστειλες στην εισαγωγικη, περι των αναρτησεων;

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • L
                              lap last edited by

                              https://www.hks-power.co.jp/product/electronics/computer/masteryecu/index.html

                              Εδω με την εργοστασιακη  τουρμπινα

                              https://www.hks-power.co.jp/product_db/electronics/db/21142

                              Σε αυτην την εκδοση, βγαινει στα 6,25 κιλα /ιππο με 1000 κιλα βαρους και 25 κιλα ροπης απο τις 2200 εως τις 4800 σταθερα.

                              Εδω με τη GTIII FX

                              https://www.hks-power.co.jp/product_db/electronics/db/21143

                              Σε αυτην τη  εκδοση βγαινει στα 1050 κιλα (μες το νερο με τα εξτραδακια του) στα 5,6 κιλα ανα ιππο με 20 κιλα ροπης απο 2200 σ.α.λ σταθερα και με ανωτερο σημειο τα 30 κιλα ροπης στις 3500 σ.α.λ

                              ΜΟΝΜΑΝ2 ....να τ αφησω;;;;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • monman2
                                monman2 last edited by

                                Καλά που έχουμε και σένα να μας μεταφράζεις  από τα γιαπωνέζικα  ,πρέπει όμως να βγάλει και μια φθηνή έκδοση η Σουζούκι  γιατί ούτε μεταχειρισμένο δεν θα βρίσκουμε για την βελτίωση αφού δεν βλέπω να πωλείται κάνα καινούργιο sport.

                                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Σιγα ρε συ google translation....

                                  Απλα εχω αποθηκευσει καποια sites τεχνικα και απο εκει μετακινουμε μαζι με λεξεις κλειδια απο translation.

                                  Οντως χωρις δασμους κοντα στα 17500 ευρω μια χαρα θα ταν.

                                  Βε αια δεν μας λεει το boostarisma ποσα bar ειναι... αλλα κατ εμε ετσι επρεπε να βωει με 160 αλογα εργοστασιακα. Να μη  χρειαστει να  βαλεις εξτρα εγκεφαλο. Το γεγονος οτι δεν πειραξαν το  κινητηρα σε ενα τετοιο συτοκονητο μου βγαζει πως δεν εχει καμια αλλαγη στπ εσωτερικο του αππ ενα βιτταρα, συνεπως δεν ξερω ποσο αντεχει παραπανω boostaρισμα...

                                  Εχω δει δυο μεχρι στιγμης. Ξεχωριζει απο κοντα...φαινεται ιδιαιτερα αγριο...πιο αγριο απο τις φωτο.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Πως μπορεις να δεις αν αυτη η διαφορα φτανει τα ορια τα εσωτερικα εξαρτηματα του κινητηρα;;;

                                    Υπαρχει καποια ενημερωση για το ανωτατο οριο του κινητηρα;;; ανακοινωνονται τετοια νουμερα;;;

                                    Και γε ικως ακομα και για το turbo αν μπορει να σηκωσει τετοια πιεση;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο κατασκευαστής έχει κάνει τις δοκιμές του με το μοτέρ στην εργοστασιακή κατάσταση. Το πόσο θα αντέξει το ίδιο μοτέρ εκτός των παραμέτρων λειτουργίας του, είναι άγνωστο.

                                      Τούτων λεχθέντων και επειδή έχω κι εγώ 'πειραγμένο' τουρμπο-αυτοκίνητο, παίζει μεγάλο ρόλο η αξιοπιστία του βελτιωτή και η έκταση του 'πειράγματος'. Το δικό μου για παράδειγμα έγινε μέσα στην ίδια την Saab, από τον επίσημο, παγκόσμιο, βελτιωτή της μάρκας και διατηρώντας την εργοστασιακή εγγύηση. Μέχρι σήμερα, 100.000 χλμ μετά, παραμένει απροβλημάτιστο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        gkouk last edited by

                                        Καλησπέρα. Μόλις έκλεισα για τη σύζυγο το Swiftaki 1.2 mild Hybrid GLX. Να ρωτήσω αν κάποιος έχει βάλει τον 'τεμπέλη'/υποβραχιόνιο που δίνει έξτρα η Suzuki ή κάποιον άλλο από εξωτερικό; Π.χ

                                        https://tinyurl.com/y237vqo8

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          καλοταξιδο, και ατρακαριστο

                                          βαλτε το ακριβο υποβραχιονιο της suzuki ...νομιζω εχει δυο...ενα φθηνο και ενα ακριβο..

                                          βαλτε αυτο με τον αποθηκευτικο χωρο...

                                          ταιριαζει στο αυτοκινητο και στα χρωματα και υλικα των παλστικων του υπολοιπου εσωτερικου....μοιαζει εργοστασιακο, με μονη παρατηρηση δυο βιδες που φαινονται απο τις πισω θεσεις.

                                          εχει δυνατοτηα να τραβιεται μπροστα και ειναι ακριβως στην σωστη αποστση απο τον λεβιε ταχυτητων.

                                          στην φωτο ειναι στην πρωτη θεση-επιλογη..εχει την δυντοτηα να τραβιετα ιμπροστα το πανω μερος οποτε το θελεις και ειναι ακριβως στην σωστη αποσταση απο τον λεβιε..

                                          το ειχα δει απο κοντα και ηταν πολυ ωραιο.

                                          μολις το παρετε θα σας φανει καπως σκληρο ....χαμηλωστε τα μπροστινα λαστιχα στα 250-252 κpa (ειδαλλως πιο κατω βαραει το συστημα των ελαστικων μονιμως και δεν σ αφηνει σε ησυχια και πισω βαλτε ακομα και 200 kpa .

                                          Ετσι βελτιωνεται η ανεση στους ελληνικους δρομους...

                                          Αυτο συμβαινει διοτι το αυτοκινητο ειναι παρα πολυ ελαφρυ ( το οποιο ειναι πρα πολυ θετικο σε ολα τα αλλα εκτος απο τις λακουβες οταν εχει πολυ αερα στα ελαστικα , διοτι ο σκελετος των ελαστικων και τα λινα τους ειναι φτιαγμενα για μεγαλυτερα βαρη οποτε δεν υποχωρει ευκολα το ελαστικο σε λακουβες απορροφωντας ενα μερος αυτων και ετσι περναει μια σκληροτητα μεσα....μολι χαμηλωσετε τις πιεσεις θα δειτε πως ειναι σαν ενα γερμανικο αλλα οχι σαν ενα γαλλικο)

                                          το αυτοκινητο ειναι απολαυση μεσα στην πολη....παρα πολυ καλη επιλογη και σε ταξιδια μεχρι τα 120 -130 με το adaptive cruise cotnrol θυμιζει μεγαλυτερο αυτοκινητο σε αισθηση και σταεθροτητα

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • G
                                            gkouk @lap last edited by

                                            καλοταξιδο, και ατρακαριστο

                                            βαλτε το ακριβο υποβραχιονιο της suzuki ...νομιζω εχει δυο...ενα φθηνο και ενα ακριβο..

                                            βαλτε αυτο με τον αποθηκευτικο χωρο...

                                            ταιριαζει στο αυτοκινητο και στα χρωματα και υλικα των παλστικων του υπολοιπου εσωτερικου....μοιαζει εργοστασιακο, με μονη παρατηρηση δυο βιδες που φαινονται απο τις πισω θεσεις.

                                            εχει δυνατοτηα να τραβιεται μπροστα και ειναι ακριβως στην σωστη αποστση απο τον λεβιε ταχυτητων.

                                            στην φωτο ειναι στην πρωτη θεση-επιλογη..εχει την δυντοτηα να τραβιετα ιμπροστα το πανω μερος οποτε το θελεις και ειναι ακριβως στην σωστη αποσταση απο τον λεβιε..

                                            το ειχα δει απο κοντα και ηταν πολυ ωραιο.

                                            μολις το παρετε θα σας φανει καπως σκληρο ....χαμηλωστε τα μπροστινα λαστιχα στα 250-252 κpa (ειδαλλως πιο κατω βαραει το συστημα των ελαστικων μονιμως και δεν σ αφηνει σε ησυχια και πισω βαλτε ακομα και 200 kpa .

                                            Ετσι βελτιωνεται η ανεση στους ελληνικους δρομους...

                                            Αυτο συμβαινει διοτι το αυτοκινητο ειναι παρα πολυ ελαφρυ ( το οποιο ειναι πρα πολυ θετικο σε ολα τα αλλα εκτος απο τις λακουβες οταν εχει πολυ αερα στα ελαστικα , διοτι ο σκελετος των ελαστικων και τα λινα τους ειναι φτιαγμενα για μεγαλυτερα βαρη οποτε δεν υποχωρει ευκολα το ελαστικο σε λακουβες απορροφωντας ενα μερος αυτων και ετσι περναει μια σκληροτητα μεσα....μολι χαμηλωσετε τις πιεσεις θα δειτε πως ειναι σαν ενα γερμανικο αλλα οχι σαν ενα γαλλικο)

                                            το αυτοκινητο ειναι απολαυση μεσα στην πολη....παρα πολυ καλη επιλογη και σε ταξιδια μεχρι τα 120 -130 με το adaptive cruise cotnrol θυμιζει μεγαλυτερο αυτοκινητο σε αισθηση και σταεθροτητα

                                            Ευχαριστώ πολύ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 50 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr