-
καλησπερα και απο μενα
εχω καταληξει στο 1.5 dsg Experience και ειμαι αναμεσα στην διχρωμια η στο sports pack ( ο λογος ειναι για να μην περασω τα 19.999 Λτπφ
τελος ειδα στον νεο τιμοκαταλογο για νεο model year , ελπιζω να εχουν λυσει το καγκουρο
-
[quote=polius]
καλησπερα και απο μενα
εχω καταληξει στο 1.5 dsg Experience και ειμαι αναμεσα στην διχρωμια η στο sports pack ( ο λογος ειναι για να μην περασω τα 19.999 Λτπφ
τελος ειδα στον νεο τιμοκαταλογο για νεο model year , ελπιζω να εχουν λυσει το καγκουρο
Ξέρουμε αλλαγές για το νέο model year; Αυξήσεις στις τιμές;Το r line τελικά θα έρθει;
-
polius wrote:
καλησπερα και απο μενα
εχω καταληξει στο 1.5 dsg Experience και ειμαι αναμεσα στην διχρωμια η στο sports pack ( ο λογος ειναι για να μην περασω τα 19.999 Λτπφ
τελος ειδα στον νεο τιμοκαταλογο για νεο model year , ελπιζω να εχουν λυσει το καγκουρο
Ξέρουμε αλλαγές για το νέο model year; Αυξήσεις στις τιμές;Το r line τελικά θα έρθει;
για το r-line δεν γνωριζω
αλλα και οι τιμες αγορας και τα τελη θα ανεβουν λογω wltp
-
Συμπλήρωσα 13 μήνες κυκλοφορίας κι έχω κάνει περίπου 5.500 Km. Δε έχω κάνει ακόμα το πρώτο service. Πότε πρέπει να το κάνω? Στο συνεργίο που πάω το GOLF μου, μου είχαν πει ότι στα νέα αμάξια μπορώ να αλλάξω τα λάδια ακόμα και στα 30.000 Km. Ισχύει κάτι τέτοιο?
-
Το manual είναι φίλος σου. Διάβασέ το...
-
Ότι και να γράφει το manual εγώ θα άλλαζα λάδια κάθε χρόνο.
-
Εκτός από το όριο χιλιομέτρων, υπάρχει και το χρονικό όριο που είναι 1 ή 2 έτη (ανάλογα με την εταιρεία και το μοντέλο). Διάβασε τι λέει το εγχειρίδιο χρήσης για το δικό σου αυτοκίνητο.
-
Εγώ αυτούς που λένε (κατασκευαστές) κάθε δυο χρόνια λάδια απλώς δεν τους πιστεύω. Από εκεί και πέρα βέβαια αν κάποιος αλλάζει αυτοκίνητο στην δεκαετία στα απαυτα του,τα ενδεχόμενα προβλήματα θα τα λουστεί ο επόμενος.
-
Εγώ αυτούς που λένε (κατασκευαστές) κάθε δυο χρόνια λάδια απλώς δεν τους πιστεύω. Από εκεί και πέρα βέβαια αν κάποιος αλλάζει αυτοκίνητο στην δεκαετία στα απαυτα του,τα ενδεχόμενα προβλήματα θα τα λουστεί ο επόμενος.
Για πες τι λένε οι δικές μηχανολογικές, μεταλλουργικές και χημικές μελέτες πάνω στο θέμα.
-
Κοίτα στα ...καλά manual....πάντα συνίστανται πιο συχνοί έλεγχοι και παρεμβάσεις σε διάφορα μερη αν οδηγείς εκτός πλαισίου προδιαγραφών όπως τις ορίζουν αυτοί... έλεγχος (απο εσένα) μπορεί να γίνεται και κάθε μήνα αν το σκίζεις αλλά αν ολα είναι κανονικά, δεν βλέπω τον λόγο να τα αλλάξεις ενα χρόνο πριν ... η στα αντίστοιχα χιλιόμετρα - Πάντως μιλώντας για VW μετά τα 50.000 χλμ λίγο λαδάκι θα το θέλει στις υψηλές στροφείς και τα καλοκαίρια (όπως ήθελε το δικό μου)
-
Γιατί έχουν κρατήσει οι κατασκευαστές τους κινητήρες τους 20 χρόνια με αλλαγές λαδιών ανα 2ετια vs έτος για να δουν αν προκύπτει διαφορά στις φθορές του κινητήρα?
πχ ο ecoboost στο fiesta mk7 γιατί θέλει αλλαγή λαδιού ανα έτος και ίδιος κινητήρας στο mk8 θέλει αλλαγή των ίδιων λαδιών ανα 2 έτη?
-
Εγώ περιμένω τις μελέτες πάντως...
ΥΓ: Στην δική μου BMW πήγανε το σέρβις από τα 20.000 στα 15.000 χλμ. Δεν είπαν όμως ότι ξέρει καλύτερα ο realzeus από το εργοστάσιο...
-
Περίμενε τες και εγώ θα περιμένω μαζί σου τις μελέτες ότι είναι όλα εντάξει να γίνονται οι αλλαγές λαδιού ανα διετία.
στο υγ μάλλον πρέπει να διορθώσεις κάτι γιατί δεν βγάζει νόημα.
-
Περίμενε τες και εγώ θα περιμένω μαζί σου τις μελέτες ότι είναι όλα εντάξει να γίνονται οι αλλαγές λαδιού ανα διετία.
στο υγ μάλλον πρέπει να διορθώσεις κάτι γιατί δεν βγάζει νόημα.
Τα λλάζω κάθε 2 χρόνια, χωρίς πρόβλημα.
Τι σε προβληματίζει το ΥΓ; -
Πάντως υπάρχουν λάδια που αντέχουν 2 χρόνια χωρίς να χάσουν τις χημικές τους ιδιότητες.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν πολλοί παράγοντες και δεν αναλύονται σε ένα φόρουμ.
Προσωπικά αλλάζω κάθε χρόνο σε όλα μου τα αυτοκίνητα (περί τις 15.000χλμ / έτος), και δεν τα κρατάω και πολλά χρόνια.
-
Οι περισσότεροι αντικαθιστούμε τα αναλλώσιμα που δεν κοστίζουν πολύ, ακόμη και συχνότερα απ' ότι προβλέπεται στις προδιαγραφές.
Το 'κακό' ίσως έχουν κάνει κάποιοι εισαγωγείς (βλέπε Άπω Ανατολή) τις προηγούμενες δεκαετίες, που απουσία οργάνωσης και ελέγχου, έβγαζαν απ' το μυαλό τους ότι πρόγραμμα συντήρησης τους βόλευε στη τσέπη τους.
π.χ. παίρναν ένα μάνουαλ γραμμένο στα αγγλικά που είχε αλλαγή λαδιών στα 7μιση χιλιάδες μίλια και το μετέφραζαν στα 7μιση ή ακόμη και στα 5 χιλιάδες χιλιόμετρα. Από κει επικράτησε και το 'ούτε σταγόνα λάδι' σε τεχνολογίες πριν 25 χρόνια, που οι ανοχές ήταν τέτοιες που πρόβλεπαν κάποια γραμμάρια λάδι ανά αλλαγή, ώς μέρος της σωστής λειτουργίας. Βέβαια, αν αλλάζεις τα λάδια στη μισή διάρκεια λειτουργίας τους, δεν καίει καθόλου λάδι, καις μόνο τα λεφτά σου...
-
Καλησπέρα στη παρέα νέος στο φόρουμ και ζήτω τη συμβουλή στους έμπειρους που έχουν ήδη t roc. Πήγα στην αντιπροσωπεία τηςvw για να δω το t cross αλλά μετά έπεσε στο μάτι μου το t roc. Στο μπατζετ μου το t roc ανεβαίνει πολύ. Ο Πωλητης όμως μου είπε ότι έχουν για πώληση το t roc του test drive. Το έκανα βόλτα και ξετρελάθηκα. Είναι στην έκδοση advance και έχει 4000χλμ. Στη τιμή των 18000€ από 22500 που έχει καινούριο.. τι λέτε αξίζει;;;
-
Απάντησα στο άλλο θέμα που ρώτησες το ίδιο. Αξίζει!
-
Την εργοστασιακή εγγύηση σαν να το πήρες καινούργιο να έχει αν μπορέσεις. Ειδικά αν είναι μεγαλύτερο εξαμήνου.
-
Δηλαδή θεωρείτε καλύτερα ένα μεταχειρισμένο t roc (αν και ελάχιστα χλμ) από ένα καινούριο t cross? Ο εξοπλισμός είναι ο ίδιος σχεδόν.
VW T-Roc