-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ολίγον άσχετο...
Το ξέρετε οτι στην Αγγλία το ΒMW 1 2.0lt diesel είναι λίγο πίο ακριβό απο το Mazda RX8 με τα 192;; Εγώ πάντως θα έπερνα το Mazda.Αλήθεια αν δεν είχαν πιάσει τον παπά απο τα @@ η 'μάγκες' της Ελληνικής Mazda και το πούλαγαν όσο πραγματικά κοστίζει το μοντέλο θα είχαν κάνει τρελλές πωλήσεις αλλα.... Welcome to Greece
Συγνώμη ρε παιδιά ένα Rx8 έχει στην Αγγλία
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ολίγον άσχετο...
Το ξέρετε οτι στην Αγγλία το ΒMW 1 2.0lt diesel είναι λίγο πίο ακριβό απο το Mazda RX8 με τα 192;; Εγώ πάντως θα έπερνα το Mazda.Αλήθεια αν δεν είχαν πιάσει τον παπά απο τα @@ η 'μάγκες' της Ελληνικής Mazda και το πούλαγαν όσο πραγματικά κοστίζει το μοντέλο θα είχαν κάνει τρελλές πωλήσεις αλλα.... Welcome to Greece
Συγνώμη ρε παιδιά ένα Rx8 έχει στην Αγγλία
-
Μεταξύ των τριών, ψηφίζω Audi.
-
Σχεδιαστικά και μόνο επιλέγω το Audi, παρ' όλα αυτά αν ήταν να αγοράσω κάποιο απο τα τρία θα επέλεγα την BMW για προφανείς λόγους (πίσω κίνηση, οδική συμπεριφορά κ.λ.π.). Εμφανισιακά πάντως και η σειρά 1 δεν με χαλάει καθόλου.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ολίγον άσχετο...
Το ξέρετε οτι στην Αγγλία το ΒMW 1 2.0lt diesel είναι λίγο πίο ακριβό απο το Mazda RX8 με τα 192;; Εγώ πάντως θα έπερνα το Mazda.Αλήθεια αν δεν είχαν πιάσει τον παπά απο τα @@ η 'μάγκες' της Ελληνικής Mazda και το πούλαγαν όσο πραγματικά κοστίζει το μοντέλο θα είχαν κάνει τρελλές πωλήσεις αλλα.... Welcome to Greece
Συγνώμη ρε παιδιά ένα Rx8 έχει στην Αγγλία
-
Πέρα από το σχεδιαστικό μέρος, να δούμε και στην πράξη πώς θα πηγαίνουν, τόσο η 120i όσο και το Α3 με τον (πολλά υποσχόμενο) δίλιτρο FSI...
Πάντως σε πολλές φωτό του Α3 με τον 2.0 ΤFSI κινητήρα,
βλέπω το γράμμα 'Τ', αλλού με κόκκινη φάσα και αλλού όχι.Αν η βασική έκδοση είναι αυτή με τους 200 ίππους,
τότε προφανώς θα υπάρξει και βελτιωμένη έκδοση (κατά τα πρότυπα του παλιού 1.8Τ...) -
Για να μην ανοίγω νέο τόπικ...
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=26003
-
το audi και για μενα!
ειδικα αμα ειναι quattro kai με κιβωτιο dsg!H bmw με αυτη την κυρτη γραμμη που βρισκεται κατω (την εχω παρατηρησει στο z4 kai στη σειρα 1) μου δινει την εντυπωση οτι ζοριζεται το πατωμα και θα σπασει απο στιγμη σε στιγμη
-
Το Audi είναι το πιο κομψό σχεδιαστικά από τα τρία, αν και το τρίθυρο είναι πολύ πιο όμορφο. Η BMW είναι υπερβολικά 'φορτωμένη' με σχεδιαστικές λεπτομέρειες και δείχνει σα να έχει σχεδιαστεί ως τρίθυρη και μετά να μπήκαν εκ των υστέρων οι πίσω πόρτες. Το Γκολφ είναι απλά 'ξαναζεσταμένο (για 4η φορά ) φαγητό'.
-
Σε γύρο πίστας (σύμφωνα και με τους 4Τ) η σειρά 1 ήταν πιο αργή από το Α3 (τρίθυρο) περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο.
Το Golf και αυτό πιο γρήγορο από τη σειρά 1, πάντα στα 1,6 λίτρα με τον FSI κινητήρα.
Μεταξύ Α3-Golf ? -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σε γύρο πίστας (σύμφωνα και με τους 4Τ) η σειρά 1 ήταν πιο αργή από το Α3 (τρίθυρο) περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο.
Το Golf και αυτό πιο γρήγορο από τη σειρά 1, πάντα στα 1,6 λίτρα με τον FSI κινητήρα.
**Μεταξύ Α3-Golf **?Υπάρχει διαφορά;;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σε γύρο πίστας (σύμφωνα και με τους 4Τ) η σειρά 1 ήταν πιο αργή από το Α3 (τρίθυρο) περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο.
Το Golf και αυτό πιο γρήγορο από τη σειρά 1, πάντα στα 1,6 λίτρα με τον FSI κινητήρα.
**Μεταξύ Α3-Golf **?Υπάρχει διαφορά;;
Kαλώς τον !
Σε χρόνους όλο και κάτι διαφορετικό θα υπάρχει -
Παρολο που τρελαινομαι για BMW το Α3 ειναι πιστευω η καλυτερη επιλογη.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Παρολο που τρελαινομαι για BMW το Α3 ειναι πιστευω η καλυτερη επιλογη.H BMW καρδίζει πόντους από την οδική συμπεριφορά και την πίσω κίνηση, αλλά χάνει συνολικά σε άλλους τομείς,
δείχνοντας ίσως και....αδιαφορία (χώροι, άνεση, εύχρηστη κτλ...) -
Ο χρήστης technik έγραψε:
H BMW καρδίζει πόντους από την οδική συμπεριφορά και την πίσω κίνηση, αλλά χάνει συνολικά σε άλλους τομείς,
δείχνοντας ίσως και....αδιαφορία (χώροι, άνεση, εύχρηστη κτλ...)Μια σωστή Μπέμπα τα δίνει όλα στον οδηγό και δεν πολυασχολείται με χώρους, ανέσεις και.. πορτ-μπαγκάζ. Όσο για ευχρηστία (βλ. εργονομία), νομίζω ότι οι μπέμπες γενικώς.. δεν παίζονται.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
H BMW καρδίζει πόντους από την οδική συμπεριφορά και την πίσω κίνηση, αλλά χάνει συνολικά σε άλλους τομείς,
δείχνοντας ίσως και....αδιαφορία (χώροι, άνεση, εύχρηστη κτλ...)Μια σωστή Μπέμπα τα δίνει όλα στον οδηγό και δεν πολυασχολείται με χώρους, ανέσεις και.. πορτ-μπαγκάζ. Όσο για ευχρηστία (βλ. εργονομία), νομίζω ότι οι μπέμπες γενικώς.. δεν παίζονται.
Aπό χωροταξική πλευρά, στο ταμπλό, παραδοσιακά είναι όλα τέλεια τοποθετημένα.
Παρατηρήσεις υπάρχουν για το μικρό άνοιγμα στις πίσω πόρτες, που δυσκολεύουν ιδιαίτερα την πρόσβαση στους επιβάτες, καθώς και στις σχεδόν ανύπαρκτες θέσεις για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό.
Κατά τα άλλα γνωστά για BMW, η πίσω κίνηση και η driving pleasure
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Aπό χωροταξική πλευρά, στο ταμπλό, παραδοσιακά είναι όλα τέλεια τοποθετημένα.
Παρατηρήσεις υπάρχουν για το μικρό άνοιγμα στις πίσω πόρτες, που δυσκολεύουν ιδιαίτερα την πρόσβαση στους επιβάτες, καθώς και στις σχεδόν ανύπαρκτες θέσεις για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό.
Κατά τα άλλα γνωστά για BMW, η πίσω κίνηση και η driving pleasure
Φαίνεται πως το driving pleasure έχει γίνει 'ουδέτερο' πλέον
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Aπό χωροταξική πλευρά, στο ταμπλό, παραδοσιακά είναι όλα τέλεια τοποθετημένα.
Παρατηρήσεις υπάρχουν για το μικρό άνοιγμα στις πίσω πόρτες, που δυσκολεύουν ιδιαίτερα την πρόσβαση στους επιβάτες, καθώς και στις σχεδόν ανύπαρκτες θέσεις για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό.
Κατά τα άλλα γνωστά για BMW, η πίσω κίνηση και η driving pleasure
Φαίνεται πως το driving pleasure έχει γίνει 'ουδέτερο' πλέον
Ε, στα 1600 μην περιμένεις να βάλεις και φωτιά στο δρόμο...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Aπό χωροταξική πλευρά, στο ταμπλό, παραδοσιακά είναι όλα τέλεια τοποθετημένα.
Παρατηρήσεις υπάρχουν για το μικρό άνοιγμα στις πίσω πόρτες, που δυσκολεύουν ιδιαίτερα την πρόσβαση στους επιβάτες, καθώς και στις σχεδόν ανύπαρκτες θέσεις για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό.
Κατά τα άλλα γνωστά για BMW, η πίσω κίνηση και η driving pleasure
Φαίνεται πως το driving pleasure έχει γίνει 'ουδέτερο' πλέον
Ε, στα 1600 μην περιμένεις να βάλεις και φωτιά στο δρόμο...
Ενώ η δίλιτρη 'φωτιά στην άσφαλτο'
-
Με τα ίδια λεφτά για την 2λτ στην Αγγλία παίρνεις Mazda RX8...
Αudi A3 Sportback, BMW σειρά 1, VW Golf......