Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αudi A3 Sportback, BMW σειρά 1, VW Golf......
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αudi A3 Sportback, BMW σειρά 1, VW Golf......
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    35
    78
    42
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης sado έγραψε:
      Ολίγον άσχετο...
      Το ξέρετε οτι στην Αγγλία το ΒMW 1 2.0lt diesel είναι λίγο πίο ακριβό απο το Mazda RX8 με τα 192;; Εγώ πάντως θα έπερνα το Mazda.

      Αλήθεια αν δεν είχαν πιάσει τον παπά απο τα @@ η 'μάγκες' της Ελληνικής Mazda και το πούλαγαν όσο πραγματικά κοστίζει το μοντέλο θα είχαν κάνει τρελλές πωλήσεις αλλα.... Welcome to Greece

      Συγνώμη ρε παιδιά ένα Rx8 έχει στην Αγγλία

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης elteo έγραψε:

        Ολίγον άσχετο...
        Το ξέρετε οτι στην Αγγλία το ΒMW 1 2.0lt diesel είναι λίγο πίο ακριβό απο το Mazda RX8 με τα 192;; Εγώ πάντως θα έπερνα το Mazda.

        Αλήθεια αν δεν είχαν πιάσει τον παπά απο τα @@ η 'μάγκες' της Ελληνικής Mazda και το πούλαγαν όσο πραγματικά κοστίζει το μοντέλο θα είχαν κάνει τρελλές πωλήσεις αλλα.... Welcome to Greece

        Συγνώμη ρε παιδιά ένα Rx8 έχει στην Αγγλία

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          n_olympios last edited by

          Μεταξύ των τριών, ψηφίζω Audi.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            silencer51 last edited by

            Σχεδιαστικά και μόνο επιλέγω το Audi, παρ' όλα αυτά αν ήταν να αγοράσω κάποιο απο τα τρία θα επέλεγα την BMW για προφανείς λόγους (πίσω κίνηση, οδική συμπεριφορά κ.λ.π.). Εμφανισιακά πάντως και η σειρά 1 δεν με χαλάει καθόλου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • elteo
              elteo last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:

              Ολίγον άσχετο...
              Το ξέρετε οτι στην Αγγλία το ΒMW 1 2.0lt diesel είναι λίγο πίο ακριβό απο το Mazda RX8 με τα 192;; Εγώ πάντως θα έπερνα το Mazda.

              Αλήθεια αν δεν είχαν πιάσει τον παπά απο τα @@ η 'μάγκες' της Ελληνικής Mazda και το πούλαγαν όσο πραγματικά κοστίζει το μοντέλο θα είχαν κάνει τρελλές πωλήσεις αλλα.... Welcome to Greece

              Συγνώμη ρε παιδιά ένα Rx8 έχει στην Αγγλία

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                technik last edited by

                Πέρα από το σχεδιαστικό μέρος, να δούμε και στην πράξη πώς θα πηγαίνουν, τόσο η 120i όσο και το Α3 με τον (πολλά υποσχόμενο) δίλιτρο FSI...

                Πάντως σε πολλές φωτό του Α3 με τον 2.0 ΤFSI κινητήρα,
                βλέπω το γράμμα 'Τ', αλλού με κόκκινη φάσα και αλλού όχι.

                Αν η βασική έκδοση είναι αυτή με τους 200 ίππους,
                τότε προφανώς θα υπάρξει και βελτιωμένη έκδοση (κατά τα πρότυπα του παλιού 1.8Τ...)

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lkar last edited by

                  Για να μην ανοίγω νέο τόπικ...

                  http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=26003

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    flowerpower last edited by

                    το audi και για μενα!
                    ειδικα αμα ειναι quattro kai με κιβωτιο dsg!

                    H bmw με αυτη την κυρτη γραμμη που βρισκεται κατω (την εχω παρατηρησει στο z4 kai στη σειρα 1) μου δινει την εντυπωση οτι ζοριζεται το πατωμα και θα σπασει απο στιγμη σε στιγμη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Το Audi είναι το πιο κομψό σχεδιαστικά από τα τρία, αν και το τρίθυρο είναι πολύ πιο όμορφο. Η BMW είναι υπερβολικά 'φορτωμένη' με σχεδιαστικές λεπτομέρειες και δείχνει σα να έχει σχεδιαστεί ως τρίθυρη και μετά να μπήκαν εκ των υστέρων οι πίσω πόρτες. Το Γκολφ είναι απλά 'ξαναζεσταμένο (για 4η φορά ) φαγητό'.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Σε γύρο πίστας (σύμφωνα και με τους 4Τ) η σειρά 1 ήταν πιο αργή από το Α3 (τρίθυρο) περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο.
                        Το Golf και αυτό πιο γρήγορο από τη σειρά 1, πάντα στα 1,6 λίτρα με τον FSI κινητήρα.
                        Μεταξύ Α3-Golf ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης technik έγραψε:
                          Σε γύρο πίστας (σύμφωνα και με τους 4Τ) η σειρά 1 ήταν πιο αργή από το Α3 (τρίθυρο) περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο.
                          Το Golf και αυτό πιο γρήγορο από τη σειρά 1, πάντα στα 1,6 λίτρα με τον FSI κινητήρα.
                          **Μεταξύ Α3-Golf **?

                          Υπάρχει διαφορά;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                            Σε γύρο πίστας (σύμφωνα και με τους 4Τ) η σειρά 1 ήταν πιο αργή από το Α3 (τρίθυρο) περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο.
                            Το Golf και αυτό πιο γρήγορο από τη σειρά 1, πάντα στα 1,6 λίτρα με τον FSI κινητήρα.
                            **Μεταξύ Α3-Golf **?

                            Υπάρχει διαφορά;;

                            Kαλώς τον !
                            Σε χρόνους όλο και κάτι διαφορετικό θα υπάρχει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              enginekiller last edited by

                              Παρολο που τρελαινομαι για BMW το Α3 ειναι πιστευω η καλυτερη επιλογη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                Παρολο που τρελαινομαι για BMW το Α3 ειναι πιστευω η καλυτερη επιλογη.

                                H BMW καρδίζει πόντους από την οδική συμπεριφορά και την πίσω κίνηση, αλλά χάνει συνολικά σε άλλους τομείς,
                                δείχνοντας ίσως και....αδιαφορία (χώροι, άνεση, εύχρηστη κτλ...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cliodriver last edited by

                                  Ο χρήστης technik έγραψε:
                                  H BMW καρδίζει πόντους από την οδική συμπεριφορά και την πίσω κίνηση, αλλά χάνει συνολικά σε άλλους τομείς,
                                  δείχνοντας ίσως και....αδιαφορία (χώροι, άνεση, εύχρηστη κτλ...)

                                  Μια σωστή Μπέμπα τα δίνει όλα στον οδηγό και δεν πολυασχολείται με χώρους, ανέσεις και.. πορτ-μπαγκάζ. Όσο για ευχρηστία (βλ. εργονομία), νομίζω ότι οι μπέμπες γενικώς.. δεν παίζονται.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

                                    H BMW καρδίζει πόντους από την οδική συμπεριφορά και την πίσω κίνηση, αλλά χάνει συνολικά σε άλλους τομείς,
                                    δείχνοντας ίσως και....αδιαφορία (χώροι, άνεση, εύχρηστη κτλ...)

                                    Μια σωστή Μπέμπα τα δίνει όλα στον οδηγό και δεν πολυασχολείται με χώρους, ανέσεις και.. πορτ-μπαγκάζ. Όσο για ευχρηστία (βλ. εργονομία), νομίζω ότι οι μπέμπες γενικώς.. δεν παίζονται.

                                    Aπό χωροταξική πλευρά, στο ταμπλό, παραδοσιακά είναι όλα τέλεια τοποθετημένα.

                                    Παρατηρήσεις υπάρχουν για το μικρό άνοιγμα στις πίσω πόρτες, που δυσκολεύουν ιδιαίτερα την πρόσβαση στους επιβάτες, καθώς και στις σχεδόν ανύπαρκτες θέσεις για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό.

                                    Κατά τα άλλα γνωστά για BMW, η πίσω κίνηση και η driving pleasure

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης technik έγραψε:

                                      Aπό χωροταξική πλευρά, στο ταμπλό, παραδοσιακά είναι όλα τέλεια τοποθετημένα.

                                      Παρατηρήσεις υπάρχουν για το μικρό άνοιγμα στις πίσω πόρτες, που δυσκολεύουν ιδιαίτερα την πρόσβαση στους επιβάτες, καθώς και στις σχεδόν ανύπαρκτες θέσεις για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό.

                                      Κατά τα άλλα γνωστά για BMW, η πίσω κίνηση και η driving pleasure

                                      Φαίνεται πως το driving pleasure έχει γίνει 'ουδέτερο' πλέον

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                        Aπό χωροταξική πλευρά, στο ταμπλό, παραδοσιακά είναι όλα τέλεια τοποθετημένα.

                                        Παρατηρήσεις υπάρχουν για το μικρό άνοιγμα στις πίσω πόρτες, που δυσκολεύουν ιδιαίτερα την πρόσβαση στους επιβάτες, καθώς και στις σχεδόν ανύπαρκτες θέσεις για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό.

                                        Κατά τα άλλα γνωστά για BMW, η πίσω κίνηση και η driving pleasure

                                        Φαίνεται πως το driving pleasure έχει γίνει 'ουδέτερο' πλέον

                                        Ε, στα 1600 μην περιμένεις να βάλεις και φωτιά στο δρόμο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης technik έγραψε:

                                          Aπό χωροταξική πλευρά, στο ταμπλό, παραδοσιακά είναι όλα τέλεια τοποθετημένα.

                                          Παρατηρήσεις υπάρχουν για το μικρό άνοιγμα στις πίσω πόρτες, που δυσκολεύουν ιδιαίτερα την πρόσβαση στους επιβάτες, καθώς και στις σχεδόν ανύπαρκτες θέσεις για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό.

                                          Κατά τα άλλα γνωστά για BMW, η πίσω κίνηση και η driving pleasure

                                          Φαίνεται πως το driving pleasure έχει γίνει 'ουδέτερο' πλέον

                                          Ε, στα 1600 μην περιμένεις να βάλεις και φωτιά στο δρόμο...

                                          Ενώ η δίλιτρη 'φωτιά στην άσφαλτο'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sado last edited by

                                            Με τα ίδια λεφτά για την 2λτ στην Αγγλία παίρνεις Mazda RX8...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr