Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 308
    • 309
    • 310
    • 311
    • 312
    • 315
    • 316
    • 310 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49005
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kapami last edited by

      Μιας και ανέβηκε στην επικαιρότητα το θέμα, 3.5 χρόνια με το 140άρι έχουν αλλαχτεί μόνο λάδια (2 φορές), φίλτρα και υγρά φρένων Επίσης λάδι δεν τσιμπάει ούτε για πλάκα, μετά από κάθε αλλαγή μου περισσεύει ένα μισόλιτρο το οποίο κρατάω μήπως και χρειαστεί συμπλήρωμα αλλά δε μου κάνει τη χάρη να το ζητήσει και πάει άχρηστο

      Βαλβίδες, πολλαπλασιαστές, τουρμπίνες, σωλήνες, συγχρονιζέ, δισκόπλατο, τιμόνι, φτερό προφυλακτήρας φλασάκια κανένα από αυτα δεν έχει εκραγεί όπως θα έπρεπε να έχει γίνει σύμφωνα με τις προφητείες

      Α ψέματα! Έκαψε μια λάμπα φρένων. Κόστος δυσβάσταχτο 1.80 € και μάλιστα σε αντιπροσωπεία !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zamc last edited by

        Τι να πώ ρε παιδιά! Εχουν ακουστεί τόσα που κοντεύει να γίνει μύθος! Τώρα ποια ισχύουν και ποια όχι τί να πω. ή κάποιοι είναι υπερβολικοι ή καποιοι έχουν ζημιές και δεν το λένε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kapami last edited by

          Εδώ δεν το πιστεύω ούτε εγώ ο ίδιος ότι δουλεύει σωστά μετά από 3.5 χρόνια με τόσα μοιρολόγια που είχα ακούσει. Αφού ένα διάστημα έβαζα λεφτά στην άκρη για να έχω καβάτζα αφού με είχαν πείσει ότι θα εκραγεί αμέσως μόλις περάσει την εγγύηση
          Πρώτη μέρα μετά τη λήξη της εγγύησης, σκεφτόμουν να μπω στο αμάξι με στολή kevlar καθώς ήμουν αρνητικά ψιλιασμένος για τις προθέσεις του. Τελικά αυτοί που με δούλευαν αντιμετώπισαν προβλήματα με τα δικά τους -ατμοσφαιρικά btw- αμάξια

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zamc last edited by

            Τί να πώ είσαι όλα τα λεφτά!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saligari_magiko last edited by

              Μέτα απο 1,5 περίπου χρόνο και 37k+ χμ μαζί του δεν έχω κάτι αρνητικό να σου αναφέρω.. Δεν έχει κάνει κιχ και δεν έχει ζητήσει σταγόνα λάδι.. Δεν έχει ακουστεί κάτι για το συγκεκριμένο μοτέρ αλλά σε γενικές γραμμές ότι λέγεται είναι από 'καλοπροαίρετους' 'καλοθελητές'.Γνόμη μου, μην δίνεις σημασία και προχώρισε άφοβα στην αγορά. Δεν θα το μετανιώσεις στιγμή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jacob last edited by

                Στην οικογένεια και τα δύο αυτοκίνητα.

                Golf γενιά 5 με τα 140 άλογα πολλά προβλήματα από το τούρμπο. Το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε μερικές ημέρες μετά τη λήξη της εγγύησης από βλάβη ατο τούρμπο, αλλά η ζημιά καλύφτηκε από την εταιρία. Πριν από λίγο καιρό ακόμη ένα πρόβλημα με το τούρμπο, κάτι με τα μπεκ αν θυμάμαι καλά. Χρήση του αυτοκινήτου φυσιολογική και συντήρηση καλή.

                Octavia 5 με 122 άλογα, περίπου 10.000 χλμ. όλα καλά.

                Jacob

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pierce21 last edited by

                  Απο τον Ιουνη του 09 με το αμαξι της υπογραφης( 122 αλογα) ,εχω 17000 και κατι χιλιομετρα, σχεδον αποκλειστικα εντος Αττικης,
                  στα 9000 κατι συμπληρωσα 1lt λαδι γιατι μου πεταξε ενδειξη στο ταμπλο και στα 10000 τα αλλαξα (πανω στον χρονο). Κατα τα αλλα μια χαρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Παντως ετσι οπως καταλαβα εγω το πραμα εδω μεσα , ουσιαστικα ο 1.4τσι με 122πσ δεν εχει παρουσιασει κατι , ενω οι turbo charged εβγαλαν καποια προβληματα λογο πολυπλοκοτητας η και καποιας αστοχιας υλικου.
                    Παντως το παν στην εποχη μας ειναι ο κινητηρας να αντεχει τις κακες βενζινες γιατι αυτες δεν θα εκλειψουν καο μου φενεται πως ο TSI kai o FSI δεν τα πανε καλο σε αυτο το κομματι , δικαιολογημενα αλλα ........ welcome to the real life.
                    Το Golf πουλησε γιατι εχει την κοινωνικη καταξιωση ενος Audi kai BMW με λιγοτερα λεφτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kapami last edited by

                      Όσο κι αν φαίνεται κουφό ο 122 στατιστικά (σύμφωνα με το μηχανικό μου σε συνεργείο vw ) έχει κάψει περισσότερες τουρμπίνες από τον twincharged. Πιο μικρή τουρμπίνα που δουλεύει συνεχώς από το ρελαντί και ρυθμισμένη πιο κοντά στο όριο παροχής της σε σχέση με τη μεγαλύτερη του τουρμποκομπρέσσορα η οποία 'ανοίγει' στις 3000 στροφές (μπορείς να μη τη χρησιμοποιήσεις σχεδόν ποτέ ανάλογα με τον τρόπο οδήγησής σου. γι αυτό όταν ακούω άνθρωπο με twincharged μοτέρ που έχει κάψει τουρμπίνα ψιλιάζομαι ότι κάτι δεν πάει καλά με τον οδηγό). Ο twincharged έχει βγάλει κακή φήμη γιατί οι πρώτες παρτίδες είχαν χάρτινη σκάστρα και μουφοβαλβίδες N254 που αργά ή γρήγορα ήθελαν αλλαγή, όταν λύθηκαν αυτά τα προβλήματα δεν παρατηρήθηκε να υπάρχει κάτι άλλο ως γενικό πρόβλημα του μοτέρ.

                      προσωπικές γνώμες πάντα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasilis-5 last edited by

                        Καλημερα!Εχω ενα golf vi tsi 160hp...Ειμαι στα 21.000 χμ ποτε κανω πρωτο service?μου ειπαν στα 30.000 οτι πρεπει να κανω..διαφωτηστε με λιγο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          velissarios last edited by

                          Μια και το θέμα είναι 'ότι βρέχει...'

                          εγώ θα βάλω ότι χιονίζει....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Oti λεει το manual του κατασκευαστη , ποσο καιρο εχεις το αμαξι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasilis-5 last edited by

                              9 μηνες περιπου...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                koubeast last edited by

                                Άλλαξες λάδια στα 15,000;

                                Το manual λέει αλλαγή λαδιών στα 15,000 και στα 30,000 αλλαγή λαδιών και φίλτρων και υγρών φρένων (υγρά φρένων αν έχεις κλείσει διετία.)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasilis-5 last edited by

                                  Πειραζι να συμπληρωσω απο μονος μου?ευχαριστω για την βοηθεια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kapami last edited by

                                    Ο χρήστης vasilis-5- έγραψε:
                                    Καλημερα!Εχω ενα golf vi tsi 160hp...Ειμαι στα 21.000 χμ ποτε κανω πρωτο service?μου ειπαν στα 30.000 οτι πρεπει να κανω..διαφωτηστε με λιγο.

                                    Το manual λέει αλλαγή λαδιών στα 2 χρόνια ή 30.000χλμ. Είναι πολλά χλμ όμως για να αφήσεις τα ίδια λάδια μέσα, έχεις αμάξι που η τουρμπίνα και η καδένα του λιπαίνονται από τα ίδια λάδια που λιπαίνουν το θάλαμο καύσης.

                                    Εγώ στα χιλιόμετρά σου είμαι και πάω για την τρίτη αλλαγή λαδιών τώρα. Τα αλλάζω κάθε 8000χλμ περίπου.

                                    Πήγαινε άλλαξέ τα το συντομότερο δυνατό, αν θες τη γνώμη μου. Το να συμπληρώσεις λάδι δεν είναι καθόλου το ίδιο με το να αλλάξεις λάδι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
                                      Παντως ετσι οπως καταλαβα εγω το πραμα εδω μεσα , ουσιαστικα ο 1.4τσι με 122πσ δεν εχει παρουσιασει κατι , ενω οι turbo charged εβγαλαν καποια προβληματα λογο πολυπλοκοτητας η και καποιας αστοχιας υλικου.
                                      Παντως το παν στην εποχη μας ειναι ο κινητηρας να αντεχει τις κακες βενζινες γιατι αυτες δεν θα εκλειψουν καο μου φενεται πως ο TSI kai o FSI δεν τα πανε καλο σε αυτο το κομματι , δικαιολογημενα αλλα ........ welcome to the real life.
                                      Το Golf πουλησε γιατι εχει την κοινωνικη καταξιωση ενος Audi kai BMW με λιγοτερα λεφτα.

                                      0

                                      πολλές γενικολογίες μαζεμένες...
                                      εγώ έχω 3 γνωστούς με 122αρια και τους 2 τους έχει βγάλει πολλ/στες...
                                      τα 160ρια πάλι, όχι...

                                      αυτό με την καταξίωση τι είναι?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zamc last edited by

                                        Αυτο με τους πολλαπλασιαστες το ακουσα κι εγω, τόσο δύσκολο ειναι να τους φτιάξουν και παιδευουν τον κόσμο?!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          1}Εγω διαβασα 200 σελιδες ποστ επειδη με ενδιαφερουν οι ΤΣΙ και εβγαλα το συμπερασμα απο εδω μεσα οτι βγαζουν πιο μεγαλα προβληματα οι ΤΣΙ turbo charged,
                                          2}Na πας αυτη τη βδομαδα να κανεις το Servise σε καποια αντιπροσωποια που να ξερεις οτι εχει καλες τιμες , μην σου ερθει αποτομα ο λογαριασμος.
                                          3}Κοινωνικη καταξιωση ειναι οταν π.χ ο πορτιερης του club σε αφησει να βαλεις το αμαξι σου στο μπροστα στην πορτα parking του μαγαζιου, καμια Merc , kana BMW, εστω και το Golf , αλλα δε θα δεις na bazei κανα Huandai η π.χ αμα παει μια παρεα να ψαρωσει γκομενες δεν θα πανε με το KIa , θα πανε με το Golf για πιο μουρη και prestige λογο κοινωνικης καταξιωσης.Βεβαια ολα αυτα ειναι μλκιες alla οχι οτι δεν ισχυουν κιολας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Έχω πει πολλάκις, ότι η μεγαλύτερη επιτυχία του μάρκετινγκ των εΒΑΓΚελιστών είναι ότι έχουν αφιονίσει τον κοσμάκη που αγοράζει τη Γκόλφω, και τον έχουν κάνει να νομίζει ότι πήρε κάτι πρίμιουμ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 308
                                            • 309
                                            • 310
                                            • 311
                                            • 312
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 310 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr