-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
........ Εγώ νιώθω αξιοπιστία με την Alfa Romeo μου. 10 λεπτά προχθές κολλημένο στα 200 η βελόνα και ούτε βελάζει η καημένη. Αυτό είναι αξιοπιστία όντως.
μεγαλη αληθεια αυτο Γιαννη , με τουρμπατο μοτερ κανενας σωφρον δεν θα πηγαινει 10 λεπτα σταθερα με την τελικη του σχεδον οπως στην ατμοσφαιρικη Ιταλιδα σου......
για τα υπολοιπα για το τιγκι συμφωνω απολυτως και επαυξανω , μπορει να μην εχω , αλλα το ξερω νομιζω αρκετα καλα...μια χαρα πας και με turbo και οχι μονο για 10', ειδικα αν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι κατω απο 40 βαθμους
πολλα μαλιστα που εχουν μακρυ σασμαν, στη τελικη τους μπορει να εχεις λιγοτερες και απο 5000σαλΕνδεχομένως ναι. Αλλά αισθάνεσαι περισσότερο φόβο ότι πρέπει να κόψεις. Εγώ χρησιμοποιώ πολύ το αυτί για να καταλάβω πότε ένας κινητήρας δεν αντέχει. Μεγάλη κουβέντα όμως αυτό το θέμα. Εγώ είπα την άποψη μου Σπύρο, είναι καθαρά προσωπική, δεν σημαίνει ότι ισχύει κιόλας. Εγώ εξάλλου πάντα την αλήθεια λέω. Πάντως η αξιοπιστία των σημερινών turbo είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα. Για να τα λέμε με το όνομα τους. Αναφερόμενος στην αξιοπιστία εννοώ υπό την μορφή της συνεχούς πίεσης. Τέλος την αξιοπιστία λίγο πολύ την καθορίζει και ο ίδιος ο κάτοχος του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τα αυτοκίνητα μου, γιατί πολύ απλά είμαι τόσο σχολαστικός στην συντήρηση και στην χρήση. Πάντα ζεσταίνω το αυτοκίνητο πριν ξεκινήσω, ποτέ δεν πιέζω πάνω από τις 2.000σαλ αν δεν ανέβει η θερμοκρασία νερού και για 10 λεπτά μετά την άνοδο αυτής, το πολύ μέχρι 3.000σαλ για να έχουν ζεσταθεί και τα λάδια. Δεν το σβήνω ποτέ μετά από πίεση, ή ταξίδι σε ΕΟ. Όλα αυτά για μένα καθορίζουν την αξιοπιστία. Τα κάνω σε όλα μου αυτοκίνητα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μαζί με την συντήρηση πριν την ώρα της κιόλας. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Και μάλλον ούτε θα έχω.
........ Εγώ νιώθω αξιοπιστία με την Alfa Romeo μου. 10 λεπτά προχθές κολλημένο στα 200 η βελόνα και ούτε βελάζει η καημένη. Αυτό είναι αξιοπιστία όντως.
μεγαλη αληθεια αυτο Γιαννη , με τουρμπατο μοτερ κανενας σωφρον δεν θα πηγαινει 10 λεπτα σταθερα με την τελικη του σχεδον οπως στην ατμοσφαιρικη Ιταλιδα σου......
για τα υπολοιπα για το τιγκι συμφωνω απολυτως και επαυξανω , μπορει να μην εχω , αλλα το ξερω νομιζω αρκετα καλα...Εντάξει Μιχάλη όλα καλά είναι. Θέλω ένα καινούριο αμάξι γιατί βαρέθηκα λίγο την 147 κάτι πιο δυνατό(και ας μην είναι τόσο ανθεκτικό ), αλλά με την τωρινή οικονομική κατάσταση δεν κάνω κανένα βήμα...
Υγεία να έχουμε και όλα θα φτιάξουν.Τζιουζεπε (ετσι λενε και ενα ξαδερφι μου ) εσυ το διλιτρο δεν εχεις η κανω λαθος???Παντος στο θεμα με την εκατοσταρα τωρα με ανησυχησες...Ο συγκεκριμενος κινητηρας δουλευει με RON 98 η με RON 95???Οντως το συγκεκριμενο αμαξι της αγγελιας ειναι ωραιο και εμενα το χρωμα με τρελανε να σου πω την αληθεια.
Βασικα θελω να ψαχτω λιγο για τον πατερα μου γιατι τωρα για να αγορασεις ενα καλο SUV και σχετικα 'γρηγορο' οι περισσοτερες εταιριες εχουν τη λυση του διλιτρου εκτος απο τη Nissan που εχει qashqai 1.6 ατμοσφαιρα και το juke που για εμενα πραγματικα δε βλεπεται.Οσο να ναι καιροι για διλιτρο δεν ειναι και δε μπορουμε να το δικαιολογησουμε κιολλας.
Το 1.4 έχω.
Μόλις φτάνεις σε αυτά τα χρήματα το Tiguan είναι μονόδρομος. Μαζί με το Scirocco είναι τα δύο αγαπημένα μου VW....!!! Που φτάσαμε εεεε, ποιός το λέει αυτό!!!!
Αν μπορείτε πάρτε Tigi...Είναι τρομερό συνολικά....
Οι υψηλές τιμές που κρατάει είναι γιατί, κανείς δεν το πουλάει. Μετρημένα στα 10 δάκτυλα είναι τα μεταχειρισμένα Tiguan. Είναι ένα SUV που δεν αγοράζεται ούτε από απατεώνες, φιγουρατζήδες, πουλ μουρ έλληνες. Αλλά από οικογενειάρχες, ανθρώπους μετρημένους και λοιπά....
Δες πως βρωμάει η αγορά από Χ5, Cayenne. -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
** Οι καμένες τουρμπίνες λόγω τελικής σε ΜΑΜΑ αυτοκίνητο δεν υφίστανται πια **:iconcool:Είσαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ βέβαιος για το υπογραμμισμένο;
Αν όχι πρέπει να αλλάξεις το κείμενό σου.
Αν ναι, σε ποια στατιστικά ή μηχανολογικά στοιχεία στηρίζεται αυτή η βεβαιότητα; -
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
** Οι καμένες τουρμπίνες λόγω τελικής σε ΜΑΜΑ αυτοκίνητο δεν υφίστανται πια **:iconcool:
Είσαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ βέβαιος για το υπογραμμισμένο;
Αν όχι πρέπει να αλλάξεις το κείμενό σου.
Αν ναι, σε ποια στατιστικά ή μηχανολογικά στοιχεία στηρίζεται αυτή η βεβαιότητα;Η βεβαιότητα στηρίζεται στο γεγονός ότι εγώ και σχεδόν 125 φίλοι μου που έχουμε τούρμπο δεν είχαμε κανένα πρόβλημα σχετικό με τη συγκεκριμένη διάταξη εδώ και χρόνια, και υπάρχει άτομο που έχει κάνει 45.000χλμ μέσα σε 1 χρόνο (ταξίδια λόγω δουλειάς) με 'πιεσμένο' θεωρητικά τουρμπίδι πολλών αλόγων (κινητήρας opel 1.6T) συχνά πηγαίνοντας τελικιασμένος σε ΕΟ (έχει βαρεθεί να γράφει χλμ για ατέλειωτες ώρες και το πάει τέζα) χωρίς να καίει καν λάδι. Εμένα αυτά φτάνουν για να με πείσουν
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
** Οι καμένες τουρμπίνες λόγω τελικής σε ΜΑΜΑ αυτοκίνητο δεν υφίστανται πια **:iconcool:
Είσαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ βέβαιος για το υπογραμμισμένο;
Αν όχι πρέπει να αλλάξεις το κείμενό σου.
Αν ναι, σε ποια στατιστικά ή μηχανολογικά στοιχεία στηρίζεται αυτή η βεβαιότητα;εχεις στοιχεια για το αντιθετο; σπανε τα τουρμπο;
αλλος ενας...
αυριο θα κινηθω εθνικη και παραδρομο, φυλαχτειτε
-
Τι αμαξι οδηγεις για να εχουμε τον νου μας;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι αμαξι οδηγεις για να εχουμε τον νου μας;εχει σημασια; εσυ δεν κινδυνευεις, στην αλλη εθνικη θα ειμαι
ευρωπαικο τουρμπο με περισσοτερα απο 200, για οσο αντεξουν
ευτυχως εχει κρυο και μπορει να μην εχω εκρηξεις
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Τι αμαξι οδηγεις για να εχουμε τον νου μας;
εχει σημασια; εσυ δεν κινδυνευεις, στην αλλη εθνικη θα ειμαι
ευρωπαικο τουρμπο με περισσοτερα απο 200, για οσο αντεξουν
ευτυχως εχει κρυο και μπορει να μην εχω εκρηξεις
Θα παω βορεια και φοβαμαι μην με πετυχουν τα θραύσματα .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Θα παω βορεια και φοβαμαι μην με πετυχουν τα θραύσματα . -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι αμαξι οδηγεις για να εχουμε τον νου μας;
εχει σημασια; εσυ δεν κινδυνευεις, στην αλλη εθνικη θα ειμαι
ευρωπαικο τουρμπο με περισσοτερα απο 200, για οσο αντεξουν
ευτυχως εχει κρυο και μπορει να μην εχω εκρηξεις
Θα παω βορεια και φοβαμαι μην με πετυχουν τα θραύσματα .
στη δεξια λωριδα προς λαμια τοτε. θα ειμαι στην αριστερη προς αθηνα, ισως τη γλυτωσεις
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ενδεχομένως ναι. Αλλά αισθάνεσαι περισσότερο φόβο ότι πρέπει να κόψεις. Εγώ χρησιμοποιώ πολύ το αυτί για να καταλάβω πότε ένας κινητήρας δεν αντέχει. Μεγάλη κουβέντα όμως αυτό το θέμα. Εγώ είπα την άποψη μου Σπύρο, είναι καθαρά προσωπική, δεν σημαίνει ότι ισχύει κιόλας. Εγώ εξάλλου πάντα την αλήθεια λέω. Πάντως η αξιοπιστία των σημερινών turbo είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα. Για να τα λέμε με το όνομα τους. Αναφερόμενος στην αξιοπιστία εννοώ υπό την μορφή της συνεχούς πίεσης. Τέλος την αξιοπιστία λίγο πολύ την καθορίζει και ο ίδιος ο κάτοχος του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τα αυτοκίνητα μου, γιατί πολύ απλά είμαι τόσο σχολαστικός στην συντήρηση και στην χρήση. Πάντα ζεσταίνω το αυτοκίνητο πριν ξεκινήσω, ποτέ δεν πιέζω πάνω από τις 2.000σαλ αν δεν ανέβει η θερμοκρασία νερού και για 10 λεπτά μετά την άνοδο αυτής, το πολύ μέχρι 3.000σαλ για να έχουν ζεσταθεί και τα λάδια. Δεν το σβήνω ποτέ μετά από πίεση, ή ταξίδι σε ΕΟ. Όλα αυτά για μένα καθορίζουν την αξιοπιστία. Τα κάνω σε όλα μου αυτοκίνητα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μαζί με την συντήρηση πριν την ώρα της κιόλας. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Και μάλλον ούτε θα έχω.
πολυ σωστα Γιαννη , πολλα παιζουν ρολο για την αξιοπιστια που οντως την καθοριζει σε μεγαλο βαθμο ο κατοχος - χρηστης του αυτοκινητου.
οταν κινεισαι για πολλα λεπτα σταθερα τερμα γκαζι - τελικη ταχυτητα εχουμε πολυ μεγαλο πυρομετρο , τα θερμικα φορτια που δεχεται πολλαπλη και τουρμπινα ειναι πολυ μεγαλα ειτε εισαι εργοστασιο ειτε ''βελτιωμενος''.
ειναι και θα ειναι παντα ενα σημειο που θελει προσοχη στα τουρμπο , μικρο το μειονεκτημα σε σχεση με τοσα αλλα πλεονεκτηματα. -
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Τι αμαξι οδηγεις για να εχουμε τον νου μας;
εχει σημασια; εσυ δεν κινδυνευεις, στην αλλη εθνικη θα ειμαι
ευρωπαικο τουρμπο με περισσοτερα απο 200, για οσο αντεξουν
ευτυχως εχει κρυο και μπορει να μην εχω εκρηξεις
Κακόγουστος και εσύ;
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τζιουζεπε (ετσι λενε και ενα ξαδερφι μου ) εσυ το διλιτρο δεν εχεις η κανω λαθος???Παντος στο θεμα με την εκατοσταρα τωρα με ανησυχησες...Ο συγκεκριμενος κινητηρας δουλευει με RON 98 η με RON 95???Οντως το συγκεκριμενο αμαξι της αγγελιας ειναι ωραιο και εμενα το χρωμα με τρελανε να σου πω την αληθεια.
Βασικα θελω να ψαχτω λιγο για τον πατερα μου γιατι τωρα για να αγορασεις ενα καλο SUV και σχετικα 'γρηγορο' οι περισσοτερες εταιριες εχουν τη λυση του διλιτρου εκτος απο τη Nissan που εχει qashqai 1.6 ατμοσφαιρα και το juke που για εμενα πραγματικα δε βλεπεται.Οσο να ναι καιροι για διλιτρο δεν ειναι και δε μπορουμε να το δικαιολογησουμε κιολλας.
Το 1.4 έχω.
Μόλις φτάνεις σε αυτά τα χρήματα το Tiguan είναι μονόδρομος. Μαζί με το Scirocco είναι τα δύο αγαπημένα μου VW....!!! Που φτάσαμε εεεε, ποιός το λέει αυτό!!!!
Αν μπορείτε πάρτε Tigi...Είναι τρομερό συνολικά....
Οι υψηλές τιμές που κρατάει είναι γιατί, κανείς δεν το πουλάει. Μετρημένα στα 10 δάκτυλα είναι τα μεταχειρισμένα Tiguan. Είναι ένα SUV που δεν αγοράζεται ούτε από απατεώνες, φιγουρατζήδες, πουλ μουρ έλληνες. Αλλά από οικογενειάρχες, ανθρώπους μετρημένους και λοιπά....
Δες πως βρωμάει η αγορά από Χ5, Cayenne.Αυτο το εχω παρατηρησει και εγω.Εχει ενα σεμνο σχεδιο,οχι κραυγαλεο και ειναι και ομορφο.Βεβαια εμεις αμα ειναι προκειται να δωσουμε τοσα λεφτα επειδη στην ουσια μπορουμε να τα παρουμε πισω αργοτερα(καιει λιγοτερο στη πολη,τελοι κυκλοφοριας) και επισης ειναι το μονο που τσουλαει καλυτερα απο τα λοιπα διλιτρα SUV.Αλλα τωρα απο οτι εχω συμπαιρανει τοσον καιρο αυτος ο κινητηρας δουλευει μονο με RON 98 και οχι με RON 95 το οποιο με ανησυχει μιας και δεν ειμαστε σε εποχες να γεμιζουμε με 1,7€ το λιτρο.Εσυ με τι καυσιμο το δουλευεις το οχημα???
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Τζιουζεπε (ετσι λενε και ενα ξαδερφι μου ) εσυ το διλιτρο δεν εχεις η κανω λαθος???Παντος στο θεμα με την εκατοσταρα τωρα με ανησυχησες...Ο συγκεκριμενος κινητηρας δουλευει με RON 98 η με RON 95???Οντως το συγκεκριμενο αμαξι της αγγελιας ειναι ωραιο και εμενα το χρωμα με τρελανε να σου πω την αληθεια.
Βασικα θελω να ψαχτω λιγο για τον πατερα μου γιατι τωρα για να αγορασεις ενα καλο SUV και σχετικα 'γρηγορο' οι περισσοτερες εταιριες εχουν τη λυση του διλιτρου εκτος απο τη Nissan που εχει qashqai 1.6 ατμοσφαιρα και το juke που για εμενα πραγματικα δε βλεπεται.Οσο να ναι καιροι για διλιτρο δεν ειναι και δε μπορουμε να το δικαιολογησουμε κιολλας.
Το 1.4 έχω.
Μόλις φτάνεις σε αυτά τα χρήματα το Tiguan είναι μονόδρομος. Μαζί με το Scirocco είναι τα δύο αγαπημένα μου VW....!!! Που φτάσαμε εεεε, ποιός το λέει αυτό!!!!
Αν μπορείτε πάρτε Tigi...Είναι τρομερό συνολικά....
Οι υψηλές τιμές που κρατάει είναι γιατί, κανείς δεν το πουλάει. Μετρημένα στα 10 δάκτυλα είναι τα μεταχειρισμένα Tiguan. Είναι ένα SUV που δεν αγοράζεται ούτε από απατεώνες, φιγουρατζήδες, πουλ μουρ έλληνες. Αλλά από οικογενειάρχες, ανθρώπους μετρημένους και λοιπά....
Δες πως βρωμάει η αγορά από Χ5, Cayenne.Αυτο το εχω παρατηρησει και εγω.Εχει ενα σεμνο σχεδιο,οχι κραυγαλεο και ειναι και ομορφο.Βεβαια εμεις αμα ειναι προκειται να δωσουμε τοσα λεφτα επειδη στην ουσια μπορουμε να τα παρουμε πισω αργοτερα(καιει λιγοτερο στη πολη,τελοι κυκλοφοριας) και επισης ειναι το μονο που τσουλαει καλυτερα απο τα λοιπα διλιτρα SUV.Αλλα τωρα απο οτι εχω συμπαιρανει τοσον καιρο αυτος ο κινητηρας δουλευει μονο με RON 98 και οχι με RON 95 το οποιο με ανησυχει μιας και δεν ειμαστε σε εποχες να γεμιζουμε με 1,7€ το λιτρο.Εσυ με τι καυσιμο το δουλευεις το οχημα???
Είναι εποχή για 220000/1,59
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Τζιουζεπε (ετσι λενε και ενα ξαδερφι μου ) εσυ το διλιτρο δεν εχεις η κανω λαθος???Παντος στο θεμα με την εκατοσταρα τωρα με ανησυχησες...Ο συγκεκριμενος κινητηρας δουλευει με RON 98 η με RON 95???Οντως το συγκεκριμενο αμαξι της αγγελιας ειναι ωραιο και εμενα το χρωμα με τρελανε να σου πω την αληθεια.
Βασικα θελω να ψαχτω λιγο για τον πατερα μου γιατι τωρα για να αγορασεις ενα καλο SUV και σχετικα 'γρηγορο' οι περισσοτερες εταιριες εχουν τη λυση του διλιτρου εκτος απο τη Nissan που εχει qashqai 1.6 ατμοσφαιρα και το juke που για εμενα πραγματικα δε βλεπεται.Οσο να ναι καιροι για διλιτρο δεν ειναι και δε μπορουμε να το δικαιολογησουμε κιολλας.
Το 1.4 έχω.
Μόλις φτάνεις σε αυτά τα χρήματα το Tiguan είναι μονόδρομος. Μαζί με το Scirocco είναι τα δύο αγαπημένα μου VW....!!! Που φτάσαμε εεεε, ποιός το λέει αυτό!!!!
Αν μπορείτε πάρτε Tigi...Είναι τρομερό συνολικά....
Οι υψηλές τιμές που κρατάει είναι γιατί, κανείς δεν το πουλάει. Μετρημένα στα 10 δάκτυλα είναι τα μεταχειρισμένα Tiguan. Είναι ένα SUV που δεν αγοράζεται ούτε από απατεώνες, φιγουρατζήδες, πουλ μουρ έλληνες. Αλλά από οικογενειάρχες, ανθρώπους μετρημένους και λοιπά....
Δες πως βρωμάει η αγορά από Χ5, Cayenne.Αυτο το εχω παρατηρησει και εγω.Εχει ενα σεμνο σχεδιο,οχι κραυγαλεο και ειναι και ομορφο.Βεβαια εμεις αμα ειναι προκειται να δωσουμε τοσα λεφτα επειδη στην ουσια μπορουμε να τα παρουμε πισω αργοτερα(καιει λιγοτερο στη πολη,τελοι κυκλοφοριας) και επισης ειναι το μονο που τσουλαει καλυτερα απο τα λοιπα διλιτρα SUV.Αλλα τωρα απο οτι εχω συμπαιρανει τοσον καιρο αυτος ο κινητηρας δουλευει μονο με RON 98 και οχι με RON 95 το οποιο με ανησυχει μιας και δεν ειμαστε σε εποχες να γεμιζουμε με 1,7€ το λιτρο.Εσυ με τι καυσιμο το δουλευεις το οχημα???
Είναι εποχή για 220000/1,59
22 χιλιαρικα μπορει να τα εχω με τον καθε δικαωμα...1,70 ομως και αλλο 1,50 το αλλο δε τα εχω...
-
Τη καιει μωρε την 95αρα μια χαρα
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Εσυ με τι καυσιμο το δουλευεις το οχημα???Καίει και 95άρα, αλλά δεν το συστήνω. Και δεν είναι για τα +2-3% που θα πάρεις στην απόδοση, αλλά κυρίως για την κρουστική ανάφλεξη. Και εντάξει τον χειμώνα με τις πιο χαμηλές θερμοκρασίες αλλά το καλοκαίρι ζεις στην χώρα που η θερμοκρασία φτάνει 45 και το βράδυ πολλές φορές δεν πέφτει κάτω από 30.....εκεί δεν θα το ρίσκαρα για μη 100 οκτανίων βενζίνη.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εσυ με τι καυσιμο το δουλευεις το οχημα???
Καίει και 95άρα, αλλά δεν το συστήνω. Και δεν είναι για τα +2-3% που θα πάρεις στην απόδοση, αλλά κυρίως για την κρουστική ανάφλεξη. Και εντάξει τον χειμώνα με τις πιο χαμηλές θερμοκρασίες αλλά το καλοκαίρι ζεις στην χώρα που η θερμοκρασία φτάνει 45 και το βράδυ πολλές φορές δεν πέφτει κάτω από 30.....εκεί δεν θα το ρίσκαρα για μη 100 οκτανίων βενζίνη.
εχεις ακουσει ποτε πειρακια;
-
Ότι την καίει την 95άρα, την καίει και μάλιστα χωρίς παράπονα , δεν ακούς περίεργους ήχους από το μοτέρ όπως προανάφλεξη κλπ, το μόνο που αντιλαμβάνεσαι είναι αυξημένη καθυστέρηση στις μεγάλες μεταβολές γκαζιού δλδ από ελαφρό ρολάρισμα να πατήσεις τέρμα γκάζι εκεί για κάποιο λόγο που τεχνικά δε γνωρίζω αργεί περισσότερο να νιώσει. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρουμε για πόσο θα την καίει με ασφάλεια την 95άρα (και δη την ελληνική ). Γνώμη μου είναι ότι αν θες τα πλεονεκτήματα του τούρμπο πρέπει να είσαι διατεθειμένος να τα σκάσεις για την ακριβή/ασφαλέστερη βενζίνη. Αν θες να είσαι 100% σίγουρος ότι δε θα έχεις πρόβλημα με την 95άρα, υπάρχουν δεκάδες επιλογές αυτοκινήτων με ατμοσφαιρικό κινητήρα που σίγουρα δεν θα σου ζητήσουν να ξηλωθείς στο μέλλον γερά για επισκευές επειδή δεν τους έβαζες 100άρα.
Εξ'άλλου δεν είναι και τόσο υπερδιαγαλαξιακή η διαφορά κόστους (έτσι κι αλλιώς έχει ξεφύγει η τιμή της βενζίνης). 10% διαφορά στην τιμή, 2-3% (ίσως) διαφορά στην κατανάλωση, το συνολικό κόστος για εσένα είναι περίπου 7-8% παραπάνω (ΧΟΝΤΡΙΚΑ, μη μου αρχίσετε τις αναλύσεις επί αναλύσεων τώρα, είναι Κυριακή μεσημέρι και θέλω να φάω ) -
Δεν ειναι θεμα βενζινων το διλιτρο αλλα θεμα φορολογιας και οτι δε το βασταει η πλατη του πατερα μου. Ο πατερας μου απο παλια ηθελε το Rav 4 μπορουσε να το παρει πολυ ποιο ευκολα αλλα δεν το πηρε επειδη το focus ηταν καινουριο τοτε.
Ευχαριστω πολυ για τις χρησιμες πληροφοριες!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εχεις ακουσει ποτε πειρακια;Εγώ όχι γιατί αφενός βάζω 100στάρα και ενισχυτικό οκτανίων ανά διαστήματα, αφετέρου ακόμα δεν έχω ζήσει το αμάξι καλοκαίρι.
Από το Tiguan club όμως υπάρχουν φαινόμενα κρουστικής ανάφλεξης σε κατόχους.
VW FORUM