-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πολύ large ο daddy σου Γιώργο!O daddy ειναι large (σε παραξενα πραγματα που μονο αυτος θεωρει σημαντικα ), ο γιος απο την αλλη ειναι αφραγκος
Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εμενα ο πατερας παρολα αυτα θελεια να πληρωνει και την ελπα..
Και το κολπο ειναι οτι αν πας με ελπα στο συνεργειο τους και οχι με τη δικη τους (που ειναι καλη btw. Μες στην αθηνα τουλαχιστον στα κωλοχωρια δεν εχω ιδεα) δε δικαιουσαι αυτοκινητο αντικαταστασηςΑλλα φοβοταν τη περιπτωση κωλοχωριου, για αυτο εχουμε και την αλλη, αλλα μες στην αθηνα εγω φωναζω της audi
Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang
Μένει συχνά το Αουντι ;
-
Μια φορα μωρε 'εμεινε'
Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλη ειναι η τιμη πιστευω αν σκεφτω τι μου χρεωνει εμενα η karenta
για ολα τα φιλτρα (και εργατικα μαζι με εργατικα λαδιων) μου χε παρει 260 (+70 τα λαδια που τους τα παω μονος μου) , τα 50 για καθε πολλαπλασιαστη ειναι επισης ψιλο-νορμαλ τιμη
η bmw δηλαδη απο οσο θυμαμαι τους δινει 70 τον ενα
Δεν ξέρω πόσο κάνουν οι πολλαπλασιαστές στην bmw φτού φτού , όταν λές όλα τα φίλτρα εννοείς και καμπίνα αυτό είναι το ακριβότερο κανά 80άρι πιστεύω αλλά και το βενζίνης είναι ακριβό κανά 60άρι και αυτό , τότε εντάξυ .
παναγία μ'
60 το βενζίνης ; .... 25 στην Σεατ
80 το καμπίνας ; .... 40 στην Σεατ (ενεργού άνθρακα, το απλό έχει 15)Α ρε πριμιουμοσύνες...
Την διαφορά στα audi την εξαργυρώνεις με την δωρεάν οδική βοήθεια
Εμενα ο πατερας παρολα αυτα θελεια να πληρωνει και την ελπα..
Και το κολπο ειναι οτι αν πας με ελπα στο συνεργειο τους και οχι με τη δικη τους (που ειναι καλη btw. Μες στην αθηνα τουλαχιστον στα κωλοχωρια δεν εχω ιδεα) δε δικαιουσαι αυτοκινητο αντικαταστασηςΑλλα φοβοταν τη περιπτωση κωλοχωριου, για αυτο εχουμε και την αλλη, αλλα μες στην αθηνα εγω φωναζω της audi
Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang
Ρε παιδιά έχετε audi και πληρώνετε οδική βοήθεια?
-
Κι αλλη μια απο μπαταρια,αλλα αυτο ηταν δικο μου λσθος
Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang
-
Ο χρήστης alphani81 έγραψε:
καλη ειναι η τιμη πιστευω αν σκεφτω τι μου χρεωνει εμενα η karenta
για ολα τα φιλτρα (και εργατικα μαζι με εργατικα λαδιων) μου χε παρει 260 (+70 τα λαδια που τους τα παω μονος μου) , τα 50 για καθε πολλαπλασιαστη ειναι επισης ψιλο-νορμαλ τιμη
η bmw δηλαδη απο οσο θυμαμαι τους δινει 70 τον ενα
Δεν ξέρω πόσο κάνουν οι πολλαπλασιαστές στην bmw φτού φτού , όταν λές όλα τα φίλτρα εννοείς και καμπίνα αυτό είναι το ακριβότερο κανά 80άρι πιστεύω αλλά και το βενζίνης είναι ακριβό κανά 60άρι και αυτό , τότε εντάξυ .
παναγία μ'
60 το βενζίνης ; .... 25 στην Σεατ
80 το καμπίνας ; .... 40 στην Σεατ (ενεργού άνθρακα, το απλό έχει 15)Α ρε πριμιουμοσύνες...
Την διαφορά στα audi την εξαργυρώνεις με την δωρεάν οδική βοήθεια
Εμενα ο πατερας παρολα αυτα θελεια να πληρωνει και την ελπα..
Και το κολπο ειναι οτι αν πας με ελπα στο συνεργειο τους και οχι με τη δικη τους (που ειναι καλη btw. Μες στην αθηνα τουλαχιστον στα κωλοχωρια δεν εχω ιδεα) δε δικαιουσαι αυτοκινητο αντικαταστασηςΑλλα φοβοταν τη περιπτωση κωλοχωριου, για αυτο εχουμε και την αλλη, αλλα μες στην αθηνα εγω φωναζω της audi
Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang
Ρε παιδιά έχετε audi και πληρώνετε οδική βοήθεια?
Περα απο τη πλακα, αμα μεινω σε κανα βουνο στου διαλου το κωλο, τι παιζει με την οδικη της αουντι, εχει δοκιμασει κανεις?
Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang
-
Μακάρι να σε μαζέψουν οι της Άουντι, γιατί οι άλλοι δεν σε μαζεύουν άμα είσαι εκτός του οδικού δικτύου, ήτοι σε δασικούς δρόμους ή σε λιβάδια και χωράφια.
-
Γεια σας , με τον FSI του Α3 2005 και μετα τι παιζει? ολα καλα ? γιατι καπου ακουω οτι αυτοι οι κινητηρες τρωνε μεγαλητερο πακετο λογο κακης ποιοτητας βενζινης.
-
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Γεια σας , με τον FSI του Α3 2005 και μετα τι παιζει? ολα καλα ? γιατι καπου ακουω οτι αυτοι οι κινητηρες τρωνε μεγαλητερο πακετο λογο κακης ποιοτητας βενζινης.Παρε τουρμπο, ο fsi ειναι μαπα
Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μακάρι να σε μαζέψουν οι της Άουντι, γιατί οι άλλοι δεν σε μαζεύουν άμα είσαι εκτός του οδικού δικτύου, ήτοι σε δασικούς δρόμους ή σε λιβάδια και χωράφια.Παρολο που εχω παει κι εκει, το αυτοκινητο μου καλο ειναι να μην πηγαινει εκει..
Η ποδια απο κατω εχει ηδη μια τρυπα, ευτυχως κανει μονο 50 ευρα
Οπως και να χει σχετικα συντομα βγαινει απο την εγγυηση αρα θα πρεπει να χω τη δικη μου οδικη
Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Παρολο που εχω παει κι εκει, το αυτοκινητο μου καλο ειναι να μην πηγαινει εκει..
Η ποδια απο κατω εχει ηδη μια τρυπα, ευτυχως κανει μονο 50 ευρα
Οπως και να χει σχετικα συντομα βγαινει απο την εγγυηση αρα θα πρεπει να χω τη δικη μου οδικη
Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang
Γιατί? Η οδική της Audi δεν είναι lifetime?
-
**VW & Audi fighting over EV strategy **
The sparks are flying in Germany as Volkswagen and Audi are fighting over the brand's EV strategy.
Details are sketchy, but the Financial Times Deutschland is reporting Audi wants to develop electric vehicles independently of Volkswagen. This hasn't made the parent company happy as sources have indicated VW has 'frowned upon' Audi's 'anarchist project.'
The real problem seems to be Audi's refusal to drop the Wankel engine from the A1 e-Tron. If Audi keeps the engine, it would be a costly move as Volkswagen doesn't build a rotary engine and they'd be forced to develop it with another partner - possibly Mazda.
As we have previously reported, the A1 e-Tron features a 12 kWh lithium-ion battery which powers an electric motor that produces a continuous 45 kW (61 PS / 60 hp) and 150 Nm (111 lb-ft) of torque. It can travel up to 50 km (31 miles) on electricity alone, before a Wankel engine activates to recharge the batteries.
http://www.worldcarfans.com/11101043028 ... y---report
-
Ρήξη στις σχέσεις Audi – VW ;
Η σχέση των δύο μεγαλύτερων εταιριών του VW Group φαίνεται ότι είναι τεταμένες αφού σύμφωνα με την γερμανική έκδοση των Financial Times οι δύο εταιρίες δεν συμφωνούν με τη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσουν στα EV (ηλεκτροκίνητα) αυτοκίνητα τους.
Οι λεπτομέρειες είναι περιορισμένες αλλά οι Financial Times αναφέρουν ότι η Audi θέλει να αναπτύξει μόνη της, ανεξάρτητα από την Volkswagen τα ηλεκτρικά οχήματα της. Σε αυτό, το VW Group φαίνεται να διαφωνεί αφού βρίσκει την ιδέα “παρακινδυνευμένη” και “αναρχική”. Δεν είναι κρυφό ότι το Group θέλει να αναπτύσσει κοινές πλατφόρμες για όλες τις εταιρίες της ώστε να μειώνεται το κόστος.
Η Audi αντιδρά ειδικά για το A1 e-tron στο οποίο έχει τοποθετήσει έναν μικρό Wankel κινητήρα ώστε να φορτίζει τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα. To VW Group φαίνεται να μην θέλει τον Wankel κινητήρα αυτή τη στιγμή αφού θα είναι μια δαπανηρή κίνηση. Μάλιστα θα ήθελε να τον αναπτύξει κάποια στιγμή στο μέλλον σε συνεργασία με μία άλλη αυτοκινητοβιομηχανία που θα έχει περισσότερες γνώσεις πάνω του, όπως είναι η Mazda. H Audi αντιδρά και δηλώνει ότι τον θέλει όπως και να έχει στο A1 e-tron.
Όπως ξέρεις το A1 e-tron παρουσιάστηκε στην περσινή έκθεση της Γενεύης και διαθέτει ένα ηλεκτροκινητήρα 75 kW (102 ίππων) με 24 κιλά ροπής, εγκάρσια τοποθετημένος στο μπροστά μέρος. Ο κινητήρας είναι σε θέση να παράγει συνεχόμενα 45 kW (61 άλογα) με 15 κιλά ροπής και τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 12 kWh συνολικού βάρους 150 κιλών. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του για 50 χλμ ενώ διαθέτει και ένα μικρό περιστροφικό κινητήρα εσωτερικής καύσης 254cc (τύπου Wankel) ο οποίος μπορεί αναλαμβάνει τον ρόλο του φορτιστή των μπαταριών σε περίπτωση που χρειαστεί, αυξάνοντας την αυτονομία στα 250 χλμ
http://www.autoblog.gr/2011/01/05/vw-au ... -strategy/Εντιτ: Η μεταφραση του κειμενου απο πανω
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
To VW Group φαίνεται να μην θέλει τον Wankel κινητήρα αυτή τη στιγμή αφού θα είναι μια δαπανηρή κίνηση. Μάλιστα θα ήθελε να τον αναπτύξει κάποια στιγμή στο μέλλον σε συνεργασία με μία άλλη αυτοκινητοβιομηχανία που θα έχει περισσότερες γνώσεις πάνω του, όπως είναι η Mazda. H Audi αντιδρά και δηλώνει ότι τον θέλει όπως και να έχει στο A1 e-tron.το αγγλικο κειμενο δεν λεει κατι τετοιο, εννοει οτι δεν θα ηθελε να αναγκαστει αν συνεργαστει με αλλη εταιρεια (mazda) για wankel, βασικα δε θελει καθολου wankel
ε οχι και να κωλοφτιαχτει η mazda με τα λεφτα του vag
παντως μου κανει εντυπωση αυτη η διαμαχη, ειχα παντα την εντυπωση, οτι υπηρχε μια κεντρικη εξουσια σε ολο το group και δεν κανει ο καθενας ο,τι γουσταρει
-
Δεξί κλίκ στην εικόνα και Προβολή wallpaper...

Ωραίες ζάντες...
-
δεν φαινεται
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ρήξη στις σχέσεις Audi – VW ;Η σχέση των δύο μεγαλύτερων εταιριών του VW Group φαίνεται ότι είναι τεταμένες αφού σύμφωνα με την γερμανική έκδοση των Financial Times οι δύο εταιρίες δεν συμφωνούν με τη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσουν στα EV (ηλεκτροκίνητα) αυτοκίνητα τους.
Οι λεπτομέρειες είναι περιορισμένες αλλά οι Financial Times αναφέρουν ότι η Audi θέλει να αναπτύξει μόνη της, ανεξάρτητα από την Volkswagen τα ηλεκτρικά οχήματα της. Σε αυτό, το VW Group φαίνεται να διαφωνεί αφού βρίσκει την ιδέα “παρακινδυνευμένη” και “αναρχική”. Δεν είναι κρυφό ότι το Group θέλει να αναπτύσσει κοινές πλατφόρμες για όλες τις εταιρίες της ώστε να μειώνεται το κόστος.
Η Audi αντιδρά ειδικά για το A1 e-tron στο οποίο έχει τοποθετήσει έναν μικρό Wankel κινητήρα ώστε να φορτίζει τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα. To VW Group φαίνεται να μην θέλει τον Wankel κινητήρα αυτή τη στιγμή αφού θα είναι μια δαπανηρή κίνηση. Μάλιστα θα ήθελε να τον αναπτύξει κάποια στιγμή στο μέλλον σε συνεργασία με μία άλλη αυτοκινητοβιομηχανία που θα έχει περισσότερες γνώσεις πάνω του, όπως είναι η Mazda. H Audi αντιδρά και δηλώνει ότι τον θέλει όπως και να έχει στο A1 e-tron.
Όπως ξέρεις το A1 e-tron παρουσιάστηκε στην περσινή έκθεση της Γενεύης και διαθέτει ένα ηλεκτροκινητήρα 75 kW (102 ίππων) με 24 κιλά ροπής, εγκάρσια τοποθετημένος στο μπροστά μέρος. Ο κινητήρας είναι σε θέση να παράγει συνεχόμενα 45 kW (61 άλογα) με 15 κιλά ροπής και τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 12 kWh συνολικού βάρους 150 κιλών. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του για 50 χλμ ενώ διαθέτει και ένα μικρό περιστροφικό κινητήρα εσωτερικής καύσης 254cc (τύπου Wankel) ο οποίος μπορεί αναλαμβάνει τον ρόλο του φορτιστή των μπαταριών σε περίπτωση που χρειαστεί, αυξάνοντας την αυτονομία στα 250 χλμ
http://www.autoblog.gr/2011/01/05/vw-au ... -strategy/Εντιτ: Η μεταφραση του κειμενου απο πανω
Αυτό θα πει χαλασμένο τηλέφωνο, ο κινητήρας του A1 e-tron είναι σχεδιασμένος από την αυστριακή AVL η οποία ήδη συνεργάζεται με τη Mazda. Μου άρεσε ιδιαίτερα πάντως η χρήση 'β ενικού στο άρθρο ('όπως ξέρεις'), προσδίδει μία αμεσότητα που σοκάρει
-
Ποια ρήξη; Η VW είναι ιδιοκτήτης της Audi όχι συνέταιρος.
-
To A5 πλησιαζει τα 7000 χμ.Ποτε να του αλλαξω λαδια?Η αντιπροσωπεια λεει στο χρονο 'η στα 15000.Εγω σκεφτομουν να τα αλλαξω στις 10000 οπως κανω και στη 525 και στο ΜΙΝΙ.Τι λετε?Ως τωρα εχει καψει 500 μλ περιπου.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
To A5 πλησιαζει τα 7000 χμ.Ποτε να του αλλαξω λαδια?Η αντιπροσωπεια λεει στο χρονο 'η στα 15000.Εγω σκεφτομουν να τα αλλαξω στις 10000 οπως κανω και στη 525 και στο ΜΙΝΙ.Τι λετε?Ως τωρα εχει καψει 500 μλ περιπου.αλλαγες λαδιων στα μισα απο οτι λεει η αντιπροσωπεια , παντα με φιλτρο λαδιου , θα εχεις μοτερ αψογο σε βαθος χρονου , εφοσον βεβαια το κρατησεις το συτοκινητο , γιατι αν το δωσεις στα 3 - 4 χρονια αλλαζε τα και στα 20000 χιλ....
καλο θα ειναι να πας εσυ τα λαδια για να μην τα πληρωσεις σε αστρονομικη τιμη.
το μοτερ σου παιρνει 5 W 30 που πληρει την VW 504 00.
ενδεικτικα μπορεις να διαλεξεις μεταξυ των :MOBIL 1 ESP FORMULA 5 W 30
VALVOLINE SYN POWER XL III 5 W 30
BP VISCO 7000 LONGLIFE III 5 W 30
MOTUL VW SPECIFIC 5 W 30
SHELL HELIX ULTRA EXTRA 5 W 30
FUCHS TITAN GT1 LLIII 5 W 30
ARAL SUPER TRONIC LONGLIFE III 5 W 30
CASTROL EDGE 5 W 30
CASTROL SLX PROFESSIONAL POWERFLOW LONGLIFE III 5 W 30
ELF SOLARIS LLX 5 W 30
TOTAL OUARTZ INEO 504 - 507 5 W 30
YACCO VX 2103 FAP 5 W 30
AUDI FORUM