-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
A δηλαδη θες να βρεις ενα αυτοκινητο που να κανει maximum 7 χιλιαρικα.Χμμ...
Τα διπορτα μικρα σε βολευουν μεσα στη πολη???
Δεν με κατάλαβες 7 θέλω να δώσω το fabia λέμε τώρα άντε κανά 6άρι να πιάσει και να βάλω άλλα 2,5κ-3κ .
Και να πας για καινουριο η μεταχειρισμενο??
και τα δύο κοιτάω , δεν διάβασες το αρχικό πόστ σου χει πάρει το μυαλό καμιά μικρούλα από το αίγιο τπτ;
Kατι παιζει κατι παιζει....
Σ'αυτα τα λεφτα απο καινουρια μου ερχονται το ΚΑ,Spark(ξεκιναει χαμηλωτερα απο αυτα που σου ειπα),i10.Δε μου ερχεται κατι αλλο αυτη τη στιγμη στο μυαλλο.
Τωρα για μεταχειρα αλλαζει το θεμα...Στα μεταχειρισμενα μπορεις να δεις fiesta,yaris,polo(αν και θα ειναι ιδιο με το fabia μεσα σ'ακρες),clio,micra.
Και σημερα στανταρ μπορεις να βρεις το καινουριο fiesta 1.25 μεταχειρισμενο σε τετοια τιμη.
-
Που μένεις? Αν μπορείς παρε κατι τέτοιο χωρίς δευτερη σκέψη! Χτυπάω το κεφάλι μου που έμπλεξα με βενζίνες! Επιδόσεις και οικονομία. 3.5 λιτρα/100
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1055465/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1098894/Σε καινούριο θα περίμενα να δω το νέο picanto σε diesel!!!
Αν η βενζίνη είναι μονόδρομος, τότε yaris 1.0, ένα απο τα τρίδυμα, alto-pixo ή 500 twinair!
-
Καλό το diesel το σκέφτομαι και αυτό , αξίζει ένα αυτοκίνητο σαν to punto με 55κ χμ ; μακροχρόνια μήπως το κόστος συντήρησης μου φάει όσα κερδίσω από την κατανάλωση
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Καλό το diesel το σκέφτομαι και αυτό , αξίζει ένα αυτοκίνητο σαν to punto με 55κ χμ ; μακροχρόνια μήπως το κόστος συντήρησης μου φάει όσα κερδίσω από την κατανάλωσηΓιατί το λες αυτό? Ιταλικό άρα χαλάει κτλ?? Γνωστό σκυλί ο Πουντέας και με το καλύτερο diesel στα κυβικά του...think twice!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλό το diesel το σκέφτομαι και αυτό , αξίζει ένα αυτοκίνητο σαν to punto με 55κ χμ ; μακροχρόνια μήπως το κόστος συντήρησης μου φάει όσα κερδίσω από την κατανάλωση
Γιατί το λες αυτό? Ιταλικό άρα χαλάει κτλ?? Γνωστό σκυλί ο Πουντέας και με το καλύτερο diesel στα κυβικά του...think twice!
Δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στο punto αλλά σε μτχ πετρέλαιο με 50κ χμ και τον ανήφορο .
-
Τι να πάθει σε 50000? Το αντίθετο μάλιστα, γιατι τα diesel ειναι και πιο ανθεκτικα. Και απ'οτι φαίνεται δε θα χρειαστεί καν να δώσεις παραπάνω χρήματα απο αυτα που θα πάρεις απο το fabia. Μόνο τα σερβις σου θα έχεις, και αυτά θα τα έχεις βγάλει προ πολού απο το κέρδος που θα έχεις. Μη ξεχνιόμαστε ότι η βενζίνη είναι πολύ πιθανό να ανέβει ακόμη περισσότερο. Δε βλέπω πλέον πραγματικά κανένα λόγο, για κάποιον που κάνει χιλιόμετρα, να επιλέξει βενζινοκίνητο. Εχείς φθηνότερο κάυσιμο, πολύ οικονομικότερους κινητήρες και παρα πολύ καλές επιδόσεις. Μοναδικός ανασταλτικός παράγοντας ο ήχος. Δε λέω, καλά τα στροφαρίσματα, τα πολλά άλογα και η μεταξένια λειτουργεία, αλλά πλέον πληρώνονται πολύ ακριβα!!!
-
Είναι δυνατόν το σμαρτ με λίγο πάτημα να φτάνει τα 12l/100?
Το δικό μου όχημα με τα δίπλα άλογα και αλλα 300kg καταναλώνει σημαντικά λιγότερο ...Για τα 1000αρη λες ;;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Είναι δυνατόν το σμαρτ με λίγο πάτημα να φτάνει τα 12l/100?Κι εμένα το 10-12 για σμαρτ μου φαίνεται υπερβολικό... μήπως είναι χλμ ανά λίτρο και όχι λτ/100χλμ;;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Έχω μπεί στο τρυπάκι το τελευταίο διάστημα να δώσω το fabia και να πάρω κάτι μικρότερο , σκέφτομαι για καινούριο pixo / alto ή ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο smart . Υπολογίζω να δώσω το fabia και άλλα 2500 - 3000 θα έχω όφελος ή δεν αξίζει ; τον τελευταίο καιρό κινούμε πολύ μέσα στην και έχω ανακαλύψει ότι καίω αρκετά 9,5 - 11 λτ /100 και με το κλέψιμο των βενζινοπωλών σύν ότι σε κανά μήνα θα έχουμε και το Α1 οπότε θα υπάρχουν τρία σούπερ μίνι στο σπίτι , ακόμα από αξιοπίστία το καινούριο smart τι λεεί το παλίο που είχαμε ήταν καταστροφή αλλά για το καινούριο έχω ακούσει καλά λόγια , δεκτή και κάθε άλλη πρόταση για μικρό οικονομικό αυτοκίνητο .Σωστός !!!!!!!!!!καλη σκέψη!!!!!!!!
-
Μια ματιά στις καταναλώσεις του 451 με τους 84ps.
Το 12άρι μάλλον είναι υπερβολικό. -
Παντως εχω ακουσει καλα λογια για οικονομια και αξιοπιστια το Daihatsu Cuore / Yaris 1.0
Kai gia sketo αξιοπιστια Suzuki alto / Hyndai I10
Ριξε και μια ματια το καινουργιο Fiat 500 , 3 kilyndroi 900κυβ.
Παντως για οποιον κιειται στην πολη με πολυ σταματα ξεκινα καλητερα να περιμενει να εχει το αμαξι του to Start and GO συστημα. -
-
Ο χρήστης lesoko έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1049784/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1123628/+1000000000000000000000000000000000000000000000000
Πιστευω πολυ καλη επιλογη αυτη.Και ειναι κατι που θα ξεζουμιζεις καθε μερα και θα το ευχαριστιεσαι.
-
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Παντως εχω ακουσει καλα λογια για οικονομια και αξιοπιστια το Daihatsu Cuore / Yaris 1.0
Kai gia sketo αξιοπιστια Suzuki alto / Hyndai I10
Ριξε και μια ματια το καινουργιο Fiat 500 , 3 kilyndroi 900κυβ.Παντως για οποιον κιειται στην πολη με πολυ σταματα ξεκινα καλητερα να περιμενει να εχει το αμαξι του to Start and GO συστημα.2 κίλυνδροι...twinair
-
-
Ξεφεύγει πολύ το 500 , το twingo με ενδιαφέρει και το άτμο και υπερτρογφοδοτούμενο η κατανάλωση του που κυμαίνεται ;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Ξεφεύγει πολύ το 500 , το twingo με ενδιαφέρει και το άτμο και υπερτρογφοδοτούμενο η κατανάλωση του που κυμαίνεται ;Στο turbo (GT) περί τα 6.8-7.2 λίτρα με το clima ανοιχτό (χειμώνα-καλοκαίρι) μέσα στην πόλη και με 6000 χλμ περίπου που είμαι τώρα. Αν ανοίξει ο κινητήρας στην πορεία και μειωθεί η κατανάλωση περισσότερο, δεν το γνωρίζω ακόμα (αλλά μάλλον κάτι τέτοιο βλέπω αυτή τη στιγμή - ο κινητήρας είναι euro 5 στο δικό μου).
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Ξεφεύγει πολύ το 500 , το twingo με ενδιαφέρει και το άτμο και υπερτρογφοδοτούμενο η κατανάλωση του που κυμαίνεται ;
Στο turbo (GT) περί τα 6.8-7.2 λίτρα με το clima ανοιχτό (χειμώνα-καλοκαίρι) μέσα στην πόλη και με 6000 χλμ περίπου που είμαι τώρα. Αν ανοίξει ο κινητήρας στην πορεία και μειωθεί η κατανάλωση περισσότερο, δεν το γνωρίζω ακόμα (αλλά μάλλον κάτι τέτοιο βλέπω αυτή τη στιγμή - ο κινητήρας είναι euro 5 στο δικό μου).
Μια χαρά και είναι και αυτοκίνητο που μπορείς να κινηθείς και εκτός των τοιχών , μήπως το απλό 1,2 είναι καλύτερη επιλογή για πόλη ;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Ξεφεύγει πολύ το 500 , το twingo με ενδιαφέρει και το άτμο και υπερτρογφοδοτούμενο η κατανάλωση του που κυμαίνεται ;
Στο turbo (GT) περί τα 6.8-7.2 λίτρα με το clima ανοιχτό (χειμώνα-καλοκαίρι) μέσα στην πόλη και με 6000 χλμ περίπου που είμαι τώρα. Αν ανοίξει ο κινητήρας στην πορεία και μειωθεί η κατανάλωση περισσότερο, δεν το γνωρίζω ακόμα (αλλά μάλλον κάτι τέτοιο βλέπω αυτή τη στιγμή - ο κινητήρας είναι euro 5 στο δικό μου).
Μια χαρά και είναι και αυτοκίνητο που μπορείς να κινηθείς και εκτός των τοιχών , μήπως το απλό 1,2 είναι καλύτερη επιλογή για πόλη ;
Το ατμοσφαιρικο δε νομιζω να καιει λιγοτερο και θα χασεις το γκαζι που θα το κανει πολύ ενδιαφερον...
Απο την αλλη θα κερδισεις σε χρηματα αφου εχει 1000 με 2000 ευρω λιγοτερα.. -
θα συμφωνήσω απόλυτα με τον rafi.
Περίπου ίδια κατανάλωση, αλλά η χαρά του TCE είναι άλλη φάση. Και στο μεταχειρισμένο η διαφορά στα λεφτά είναι πολύ μικρή.
Επίσης το GT είναι πολύ καλά εξοπλισμένο.
Από τα 2 που έχετε δώσει παραπάνω ξέρω ότι το άσπρο είναι σε άψογη κατάσταση, για το ασημί δεν γνωρίζω κάτι.
Σκέψεις για αγορά αυτοκινήτου πόλης .