-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
γιατί δεν ζούμε για το σήμα μόνο!
Μα τί είναι αυτά που λες πας να αποδομήσεις το σύστημα?
Όντως...ιδιαιτέρως 'αριστερή' τοποθέτηση που πέρασε στο ντούκου!!
-
Καταρχήν παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δέν είμαι κολημένος με την μία ή την άλλη σκέψη μου αυτό ειναι σίγουρο! Αλλιώς δεν θα το έθετα εδώ προς συζήτηση. Χαίρομαι που ακούω τις απόψεις σας και σας ευχαριστώ γι αυτές. Και η αλήθεια είναι πως δεν έχετε καθόλου άδικο! Κι εγώ δεν πιστευω πως δεν χαλάνε η Μερκ σε καμια περίπτωση!
Τώρα εχω 2 ακόμα ερωτήσεις! (αν ξεφευγουμε απο το θέμα παρακαλώ κάποιον υπευθυνο του forum να ειδοποιήσει να ανοίξω άλλο θέμα)
- Την ιδέα του πολύ λίγο μεταχειρισμένου πως ακούγεται? Πχ στην skoda που πήγα αφού μου έδειξε το καινούργιο το octavia με 1.4 tsi στα 122 αλογα μου είπε πως εχει και ενα μεταχειρισμένο ίδια έκδοση (ambiende) που καινουργιο βγαίνει στα 18 κάτι μετρητής το μεταχειρισμένο μου είπε 14500 με 38.000 χιλιόμετρα. Αν είναι τοσο λίγο μεταχειρισμένο αξίζει λέτε ή πάς στο καινούργιο και το παίρνεις όπως θέλεις? Δηλαδή αυτη η διαφορά τιμής αξίζει ή όχι?
2)Τελικά βλέπω διαφορες συζητήσεις για τον 1.4 tsi 122 αλογα μερικές κανα 2 χρόνια πίσω. Τελικα τί γίνεται με τα μοτέρ αυτά απο αξιοπιστία βλάβες κ.τ.λ
Ευχαριστω και πάλι παιδιά
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
γιατί δεν ζούμε για το σήμα μόνο!
Μα τί είναι αυτά που λες πας να αποδομήσεις το σύστημα?
-
-
Αν δεν τίθεται οικονομικό ζήτημα παίρνεις το καινούριο , αλλά κοίτα και τα συγγενή μοντέλα του ομίλου leon , golf και το Α3 φτηνό είναι πιά τι προσφορές έχουν χρηματοδοτικά και τα σχετικά .
-
Mercedes έχει εξαιρετική αντιπροσωπεία και σέρβις/ανταλλακτικά είναι πολύ οικονομικά. Φυσικά ένα σέρβις που κοστίζει 150 ευρώ πχ είναι πανάκριβο στην mercedes και πάμφθηνο στη skoda αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Το άλλο βασικό πρόβλημα που εντόπισα στην αρχή του τόπικ είναι η νοοτροπία πως τα σέρβις σε αντιπροσωπεία είναι 'τσάμπα λεφτά' επειδή κοστίζουν. Αν εξαιρέσουμε την περίπτωση να υπάρχει κάποιο μή-εξουσιοδοτημένο συνεργείο που να εκτελεί σχολαστικά (και με συνέπεια) την προβλεπόμενη συντήρηση (υπερ-σπάνιο), το να κάνεις τη συντήρηση 'στο περίπου' σε κάποιο μάστορα σημαίνει πως το αυτοκίνητο από κάποια στιγμή και μετά θα χαλάει συνέχεια, δεν θα μαζεύεται και στο τέλος θα γίνει ρημάδι. Θα έχεις γλυτώσει πχ 50 ευρώ το χρόνο για να μαζέψεις ζημιές πιθανώς πολλών εκατοντάδων ή χιλιάδων ευρώ που τελικά δεν θα φτιάξεις ποτέ. Φυσικά το πόρισμα θα είναι μετά πως 'όλα χαλάνε'...
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Αν δεν τίθεται οικονομικό ζήτημα παίρνεις το καινούριο , αλλά κοίτα και τα συγγενή μοντέλα του ομίλου leon , golf και το Α3 φτηνό είναι πιά τι προσφορές έχουν χρηματοδοτικά και τα σχετικά .Βασικά το leon δεν μου αρέσει! Και το golf που μου αρέσει το βρήσκω λίγο μικρό, μου αρέσει το πορτ παγκάζ δηλαδή γι αυτό είπα για jetta που είναι golf με πορτ παγκάζ!
Την ιδέα του λίγο μεταχειρισμένου που είπα πιο πάνω πως την βλέπετε? Γιατί εχει και jetta του 2008 πχ με γύρω στο 14000 ευρω.
Mercedes έχει εξαιρετική αντιπροσωπεία και σέρβις/ανταλλακτικά είναι πολύ οικονομικά. Φυσικά ένα σέρβις που κοστίζει 150 ευρώ πχ είναι πανάκριβο στην mercedes και πάμφθηνο στη skoda αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Ε εντάξει λίγο πιο τσιμπημένα είναι της μερκ, πάντως και το οτι εχει βγάλει όνομα και υπάρχουν υπερβολες εχεις δίκιο!
Το άλλο βασικό πρόβλημα που εντόπισα στην αρχή του τόπικ είναι η νοοτροπία πως τα σέρβις σε αντιπροσωπεία είναι 'τσάμπα λεφτά' επειδή κοστίζουν. Αν εξαιρέσουμε την περίπτωση να υπάρχει κάποιο μή-εξουσιοδοτημένο συνεργείο που να εκτελεί σχολαστικά (και με συνέπεια) την προβλεπόμενη συντήρηση (υπερ-σπάνιο), το να κάνεις τη συντήρηση 'στο περίπου' σε κάποιο μάστορα σημαίνει πως το αυτοκίνητο από κάποια στιγμή και μετά θα χαλάει συνέχεια, δεν θα μαζεύεται και στο τέλος θα γίνει ρημάδι. Θα έχεις γλυτώσει πχ 50 ευρώ το χρόνο για να μαζέψεις ζημιές πιθανώς πολλών εκατοντάδων ή χιλιάδων ευρώ που τελικά δεν θα φτιάξεις ποτέ. Φυσικά το πόρισμα θα είναι μετά πως 'όλα χαλάνε'...
Δεν διαφωνώ απλά είναι λογικό να είναι πιο ακριβά τα σερβις στις αντιπροσωπείες. Απλά μερικές φορές παραείνε !! Και μη νομίζεις πως εκεί δεν γίνονται ματσακωνιές, (εχω δουλέψει σε μία απο αυτές και πιστεψε με δεν θέλεις να ξέρεις!Αλλά αυτο είναι άλλη κουβέντα!)
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου μετά από 18 προς 19 χρόνια συμβίωσης με τη w201...
Ίσως σοκαριστούν κάποιοι , αλλά ΚΑΙ οι mercedes χαλάνε. Και δεν αναφέρομαι μόνο στο δικό μου μοντέλο, αλλά και στα μετέπειτα μοντέλα και με βάση αυτά που έχω δει στα συνεργεία τόσα χρόνια. Ξεκάθαρα πράγματα, έτσι για να πέσουν κάποιοι μύθοι. 'Ολα χαλάνε. Γι' αυτό κι εγώ συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για καινούργιο αυτοκίνητο (το 1.2 TSI θα ήταν μια καλή περίπτωση).
Η φωνή της λογικής!! Εύγε!
Ήμουν τις προάλλες στην Καρέντα για αλλαγή τακάκια στο Audi και σκάει καλοντυμένος μεσήλιξ με ΤΤ 2ετιας με πεσμένα παράθυρα!
Δεν έχασα την ευκαιρία φυσικά...του λέω αυτά συμβαίνουν στα αυτοκίνητα που συγγενεύουν με Golf!
Μου απαντά: δίκιο έχεις...αλλά είδαμε και τα Mercedes...σε 3 χρόνια μετρημένες 19 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία!
Από τη σκύλα στη Χάρυβδη ο καημένος ο μεγαλο-manager! (SLK 200K του 2005 το προηγούμενο)Και το αστείο της υπόθεσης φίλτατε είναι ότι μιλάς με ιδιοκτήτες Mercedes και τρέμουν να ομολογήσουν ότι παρουσιάζουν βλάβες τα οχήματά τους! Έλεος πια.
Που να δεις γέλιo όσες φορές κάποιος τόλμησε να γράψει για βλάβη σε alfa romeo
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου μετά από 18 προς 19 χρόνια συμβίωσης με τη w201...
Ίσως σοκαριστούν κάποιοι , αλλά ΚΑΙ οι mercedes χαλάνε. Και δεν αναφέρομαι μόνο στο δικό μου μοντέλο, αλλά και στα μετέπειτα μοντέλα και με βάση αυτά που έχω δει στα συνεργεία τόσα χρόνια. Ξεκάθαρα πράγματα, έτσι για να πέσουν κάποιοι μύθοι. 'Ολα χαλάνε. Γι' αυτό κι εγώ συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για καινούργιο αυτοκίνητο (το 1.2 TSI θα ήταν μια καλή περίπτωση).
Η φωνή της λογικής!! Εύγε!
Ήμουν τις προάλλες στην Καρέντα για αλλαγή τακάκια στο Audi και σκάει καλοντυμένος μεσήλιξ με ΤΤ 2ετιας με πεσμένα παράθυρα!
Δεν έχασα την ευκαιρία φυσικά...του λέω αυτά συμβαίνουν στα αυτοκίνητα που συγγενεύουν με Golf!
Μου απαντά: δίκιο έχεις...αλλά είδαμε και τα Mercedes...σε 3 χρόνια μετρημένες 19 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία!
Από τη σκύλα στη Χάρυβδη ο καημένος ο μεγαλο-manager! (SLK 200K του 2005 το προηγούμενο)Και το αστείο της υπόθεσης φίλτατε είναι ότι μιλάς με ιδιοκτήτες Mercedes και τρέμουν να ομολογήσουν ότι παρουσιάζουν βλάβες τα οχήματά τους! Έλεος πια.
Που να δεις γέλιo όσες φορές κάποιος τόλμησε να γράψει για βλάβη σε alfa romeo
+golf που καιει λαδια.
-
Αν είναι να πας σε μτχ τότε το βασικό μείον της Mercedes (ή όποιου άλλου τέτοιου αμαξιού, Audi, BMW....) καταργείται.... και τότε δύσκολα χάνει από κάτι υποδεέστερης κατηγορίας. Σε κάθε περίπτωση, ειδικά τώρα στην εποχή που με 15-20.000 στο χέρι βρίσκεις απίστευτα πράματα, πρόσεχε μην παρασυρθείς και βρεθείς με αυτοκίνητο που δεν μπορείς να συντηρήσεις και να ευχαριστηθείς.
-
Σ αυτό δεν εχεις και άδικο φίλε onyx. Η αλήθεια ειναι πως σε παρασύρει όλο αυτό!
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
+golf που καιει λαδια.Για το TSI λές φίλε για τα λάδια?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου μετά από 18 προς 19 χρόνια συμβίωσης με τη w201...
Ίσως σοκαριστούν κάποιοι , αλλά ΚΑΙ οι mercedes χαλάνε. Και δεν αναφέρομαι μόνο στο δικό μου μοντέλο, αλλά και στα μετέπειτα μοντέλα και με βάση αυτά που έχω δει στα συνεργεία τόσα χρόνια. Ξεκάθαρα πράγματα, έτσι για να πέσουν κάποιοι μύθοι. 'Ολα χαλάνε. Γι' αυτό κι εγώ συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για καινούργιο αυτοκίνητο (το 1.2 TSI θα ήταν μια καλή περίπτωση).
Η φωνή της λογικής!! Εύγε!
Ήμουν τις προάλλες στην Καρέντα για αλλαγή τακάκια στο Audi και σκάει καλοντυμένος μεσήλιξ με ΤΤ 2ετιας με πεσμένα παράθυρα!
Δεν έχασα την ευκαιρία φυσικά...του λέω αυτά συμβαίνουν στα αυτοκίνητα που συγγενεύουν με Golf!
Μου απαντά: δίκιο έχεις...αλλά είδαμε και τα Mercedes...σε 3 χρόνια μετρημένες 19 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία!
Από τη σκύλα στη Χάρυβδη ο καημένος ο μεγαλο-manager! (SLK 200K του 2005 το προηγούμενο)Και το αστείο της υπόθεσης φίλτατε είναι ότι μιλάς με ιδιοκτήτες Mercedes και τρέμουν να ομολογήσουν ότι παρουσιάζουν βλάβες τα οχήματά τους! Έλεος πια.
Που να δεις γέλιo όσες φορές κάποιος τόλμησε να γράψει για βλάβη σε alfa romeo
+golf που καιει λαδια.
Συν τα γαλλικά άγια δισκοπότηρα της αυτοκίνησης
-
Ο χρήστης zamc έγραψε:
Σ αυτό δεν εχεις και άδικο φίλε onyx. Η αλήθεια ειναι πως σε παρασύρει όλο αυτό!+golf που καιει λαδια.
Για το TSI λές φίλε για τα λάδια?
inside joke
-
Λοιπόν γνώμη μου.
Παίρνεις ένα Fluence και είσ' ωραίος!!!!!!!
πρωτοτύπισα πάλι
Μεταξύ των δύο που έγραψες πάντως εγώ θα έπαιρνα την Merc
Πραγματικά καμία επαφή με το Skoda -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σ αυτό δεν εχεις και άδικο φίλε onyx. Η αλήθεια ειναι πως σε παρασύρει όλο αυτό!
+golf που καιει λαδια.
Για το TSI λές φίλε για τα λάδια?
inside joke
Εγώ πάντος έχω σταματήσει αυτό το θέμα γιατί προκαλέιται εκνευρισμός σε συμφορουμίτες
(θα είναι οι τύψεις μάλλον) -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
inside jokeΔηλαδή δεν καίει ο TSI? Μη με αφήνετε στο σκοτάδι!
Και μη μου τα γυρνάτε πάλι με τη mercedes! Πάνω που πάω να το ξεχάσω
-
Κοίτα τίποτε δεν γύρισε απλά κατά την γνώμη μου η Mercedes είναι πολύ καλύτερη επιλογή σαν αυτοκίνητο.
Τώρα για τα λάδια και ναι και όχι.Εξαρτάται πόσο τυχερός θα είσαι. -
Τελικά ολα θέμα τύχης είναι ?
Καλά η μερκ είναι καλύτερη αλλά 6ετίας και ακριβοσυντήρητη!
-
αυτό που προσφέρουν τα μεγαλύτερης κατηγορίας αμάξια .... μτχ, σε σχέση με το octavia, για μένα είναι η ποιότητα κύλισης τους. Κάνε κάποιο test drive αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας 'όχι ρημάδι' και δες πως πατάει στο δρόμο. Αν σου κάνει, γνωρίζοντας ότι η αγορά μτχ είναι και λαχείο και ότι θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση πχ, προχωράς.
πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/782763/ αυτό αν είναι ατρακάριστό και μετά από έλεγχο/Tdrive θα το προτιμούσα από octavia new, αν μπορούσα να το συντηρήσω. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος ... όλες οι επιλογές είναι δεκτές .... θέμα προτεραιοτήτων είναι όλα ...
-
Σίγουρα σ αυτό δεν έχεις άδικο!
Τελικά (λίγο άσχετο) με τα TSI τί παίζει περι αξιοπιστίας? εχω κάνει την ερώτηση και εδώ (viewtopic.php?f=15&t=13837&start=6840#p2088555) οπότε αν θέλετε να μην χαλάσουμε το θέμα εδώ μια απάντηση εκεί!
Skoda octavia 5 Vs Mercedes c180 W203 (2005)